dimperts Δημοσιεύτηκε August 31, 2008 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 31, 2008 Καταρχείν θα ήθελα να σας συγχαρώ όλους για το forum. Θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα στο είδος του. Έχω κάνει κανόνα στις αγορές μου, πριν αγοράσω οτιδήποτε να συμβουλεύομαι το φορουμ. Το διαβάζω ανελλιπώς καθημερινά. Συναντώ όμως κάποιες δυσκολίες όταν ψάχνω για κάποια βοήθεια. Λόγω του όγκου των χρηστών υπάρχουν χιλιάδες ερωτήσεις και χιλιάδες απαντήσεις. Στα επίσημα topic των κινητών υπάρχουν ποστάκια με 200 και 300 σελίδες απαντήσεων. Όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατον να τις διαβάσεις όλες, με αποτέλεσμα όταν κάποιος έχει μια απορία πολύ συχνά να παίρνει σαν απάντηση "ψάξε να το βρεις σε προηγούμενα ποστάκια" Και ερωτώ μήπως στα επίσημα topic των συσκευών θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο ερωτοαπαντήσεις για το συγκεκριμένο κινητό ή συσκευή και όχι τα πειράγματα ή τα χαμογελάκια των χρήστών; Είναι κουραστικό να διαβάζεις 2 με 3 σελίδες μόνο τις αντιπαραθέσεις κάποιων για το πόσο έξυπνος είναι που επέλεξε το τάδε κινητό και όχι το άλλο. Να δημιουργηθούν topics για αντιπαραθέσεις και τα επίσημα topics να είναι αυστηρά για βοήθεια των χρηστών του φορουμ. Ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλιά που κάνετε Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Υπάρχει πάντα η ανάζητηση στο κάθε θέμα, δεν είσαι υποχρεωμένος να διαβάσεις και τις 100/200/300 σελίδες που μπορεί να έχει... This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimperts Δημ. September 1, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Υπάρχει πάντα η ανάζητηση στο κάθε θέμα, δεν είσαι υποχρεωμένος να διαβάσεις και τις 100/200/300 σελίδες που μπορεί να έχει... Δεν διαφωνώ με αυτό που λες. Όμως όταν θέλεις να διαβάσεις κάποια πράγματα για ένα κινητό (εντυπώσεις, προβλήματα κ.λ.π.) τότε δεν κάνεις αναζήτηση διαβάζεις όλες τιος σελίδες Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Treloparea Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Καταρχείν θα ήθελα να σας συγχαρώ όλους για το forum. Θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα στο είδος του. Έχω κάνει κανόνα στις αγορές μου, πριν αγοράσω οτιδήποτε να συμβουλεύομαι το φορουμ. Το διαβάζω ανελλιπώς καθημερινά. Συναντώ όμως κάποιες δυσκολίες όταν ψάχνω για κάποια βοήθεια. Λόγω του όγκου των χρηστών υπάρχουν χιλιάδες ερωτήσεις και χιλιάδες απαντήσεις. Στα επίσημα topic των κινητών υπάρχουν ποστάκια με 200 και 300 σελίδες απαντήσεων. Όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατον να τις διαβάσεις όλες, με αποτέλεσμα όταν κάποιος έχει μια απορία πολύ συχνά να παίρνει σαν απάντηση "ψάξε να το βρεις σε προηγούμενα ποστάκια" Και ερωτώ μήπως στα επίσημα topic των συσκευών θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο ερωτοαπαντήσεις για το συγκεκριμένο κινητό ή συσκευή και όχι τα πειράγματα ή τα χαμογελάκια των χρήστών; Είναι κουραστικό να διαβάζεις 2 με 3 σελίδες μόνο τις αντιπαραθέσεις κάποιων για το πόσο έξυπνος είναι που επέλεξε το τάδε κινητό και όχι το άλλο. Να δημιουργηθούν topics για αντιπαραθέσεις και τα επίσημα topics να είναι αυστηρά για βοήθεια των χρηστών του φορουμ. Ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλιά που κάνετε Συμφωνώ με αυτό που λες, ειδικά όταν υπάρχουν γύρω στις 150 σελίδες και μέσα λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, κουράζεσαι κι εσύ ως αναγνώστης... Και η αναζήτηση σίγουρα δεν αποφέρει καρπούς VeCo... Destiny found. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Δεν διαφωνώ με αυτό που λες. Όμως όταν θέλεις να διαβάσεις κάποια πράγματα για ένα κινητό (εντυπώσεις, προβλήματα κ.λ.π.) τότε δεν κάνεις αναζήτηση διαβάζεις όλες τιος σελίδες Εντυπώσεις μπορείς να βρεις και από αλλού. Πρόβλήματα εντάξει, χρειάζεται ψάξιμο. Αλλά και πάλι αυτό που λες δε νομίζω πως είναι εφικτό... Συμφωνώ με αυτό που λες, ειδικά όταν υπάρχουν γύρω στις 150 σελίδες και μέσα λέει ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του, κουράζεσαι κι εσύ ως αναγνώστης... Και η αναζήτηση σίγουρα δεν αποφέρει καρπούς VeCo... Υποτίθεται πως το «μακρύ και το κοντό» διαγράφονται, εφόσον δεν έχουν σχέση με το θέμα. Συνεπώς, υποτίθεται πως ότι μένει σε ένα θέμα έχει σημασία, οπότε αξίζει να το διαβάσεις. Υποτίθεται πάντα. :p Η αναζήτηση βοηθάει όταν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο, γι' αυτό εξ άλλου και την ανέφερα. Προσωπικά σπάνια τη χρησιμοποιώ, καθώς σπάνια με βοηθάει. This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Καταρχείν θα ήθελα να σας συγχαρώ όλους για το forum. Θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα στο είδος του. Έχω κάνει κανόνα στις αγορές μου, πριν αγοράσω οτιδήποτε να συμβουλεύομαι το φορουμ. Το διαβάζω ανελλιπώς καθημερινά. Συναντώ όμως κάποιες δυσκολίες όταν ψάχνω για κάποια βοήθεια. Λόγω του όγκου των χρηστών υπάρχουν χιλιάδες ερωτήσεις και χιλιάδες απαντήσεις. Στα επίσημα topic των κινητών υπάρχουν ποστάκια με 200 και 300 σελίδες απαντήσεων. Όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατον να τις διαβάσεις όλες, με αποτέλεσμα όταν κάποιος έχει μια απορία πολύ συχνά να παίρνει σαν απάντηση "ψάξε να το βρεις σε προηγούμενα ποστάκια" Και ερωτώ μήπως στα επίσημα topic των συσκευών θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο ερωτοαπαντήσεις για το συγκεκριμένο κινητό ή συσκευή και όχι τα πειράγματα ή τα χαμογελάκια των χρήστών; Είναι κουραστικό να διαβάζεις 2 με 3 σελίδες μόνο τις αντιπαραθέσεις κάποιων για το πόσο έξυπνος είναι που επέλεξε το τάδε κινητό και όχι το άλλο. Να δημιουργηθούν topics για αντιπαραθέσεις και τα επίσημα topics να είναι αυστηρά για βοήθεια των χρηστών του φορουμ. Ευχαριστώ και πάλι συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλιά που κάνετε Καταρχήν σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Φαντάζομαι, όταν αναφέρεσαι στα «επίσημα» θέματα εννοείς αυτά τα οποία υπάρχουν π.χ. στο forum της Nokia. Τα εν λόγω θέματα αποτελούν εξέλιξη ουσιαστικά των παλαιότερων «επισημασμένων», που προκαλούσαν επίσης κάποια αναστάτωση. Επιλέχθηκαν σε αντίθεση με άλλες «λύσεις» καθώς δεν καταλαμβάνουν μόνιμα μία θέση στο άνω μέρος της λίστας με τα θέματα, ενώ μπορούν να συγκεντρώσουν όλα τα μηνύματα τα οποία είναι σχετικά με το ίδιο κινητό. Ναι, είναι πολύ μεγάλος πλέον ο όγκος των αποριών, αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερη λύση για την οργάνωσή τους (για παράδειγμα, αν στη θέση των επισήμων γίνονταν μεμονωμένα θέματα, τότε απλά θα επικρατούσε πανικός όχι πλέον σε επίπεδο θέματος, αλλά σε επίπεδο forum). Τα επίσημα θα μπορούσαν δυνητικά να περιείχαν μόνο ερωταπαντήσεις, όμως και αυτά - όπου υπάρχουν - είναι αδύνατο να καλύψουν κάθε πιθανή απορία, και όπως ίσως θα έχεις ήδη καταλάβει αυτές είναι αναρίθμητες, ενώ έχουν την τάση να επαναλαμβάνονται γιατί κάποιος μπορεί να μην ασχολήθηκε καν να βρει αν η απάντησή στην ερώτησή του υπήρχε ήδη (αυτό συμβαίνει ακόμη και σε θέματα για τα οποία υπάρχουν αναλυτικοί οδηγοί). Από ότι ξέρω οι αρμόδιοι moderators αφαιρούν πολύ συχνά μηνύματα τα οποία είναι εντελώς άσχετα με το εκάστοτε θέμα, όμως και πάλι δεν μπορεί να είναι απόλυτη αυτή η «διαλογή»: ακόμη και τα συγχαρητήρια και τα γελάκια, ενδεχομένως να σχετίζονται με ένα τηλέφωνο. Άλλωστε, για κάποιους μπορεί και η επιλογή ενός κινητού από κάποιο άλλο μέλος να θεωρείται χρήσιμη πληροφορία... Όσο για τις αντιπαραθέσεις, αυτές λογικά θα πρέπει να γίνονται στους Διαξιφισμούς και μόνο εκεί. Anyway, δεν νομίζω ότι μπόρεσα να σε βοηθήσω να βρεις κάποια λύση, η οποία για την ώρα δυστυχώς είναι μόνο η λειτουργία «αναζήτησης σε αυτό το θέμα». Στο μέλλον ίσως να υπάρξει κάποιο Wiki αλλά αυτό προυποθέτει φυσικά και τη συμμετοχή / διάθεση των χρηστών. Φαντάζομαι θα διαβάσουν τις προτάσεις σου και οι αρμόδιοι moderators και αν έχουν να προσθέσουν κάτι εδώ θα το κάνουν. Τέλος, αν σου ήταν αδύνατο να βρεις κάποια πληροφορία στο forum, που πιστεύεις ότι ήδη υπάρχει, στείλε μου ένα PM και θα σε βοηθήσω όσω μπορώ. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TN97 Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Η καλύτερη λύση είναι η δημιουργία FAQs από τους Moderators, τους Editors ή οποιονδήποτε αρμόδιο. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Υπάρχει πάντα η ανάζητηση στο κάθε θέμα, δεν είσαι υποχρεωμένος να διαβάσεις και τις 100/200/300 σελίδες που μπορεί να έχει... Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Υποχρεωμένος ναι, δεν είναι. Δεν επιβάλλεται από τους ΟΠΧ. Αλλά αυτό που περιγράφεις είναι η εγγύση ότι το θέμα θα φτάσει στις 800 σελίδες όπου ουσιαστικά απλώς επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, δυσκολεύοντας έτσι και τους επόμενους. Η καλύτερη λύση είναι η δημιουργία FAQs από τους Moderators, τους Editors ή οποιονδήποτε αρμόδιο. Ναι, το ιδανικό θα ήταν αυτό, ώστε και το αποτέλεσμα να είναι πιστοποιημένο τρόπον τινά. Εγώ κάποτε είχα κάνει το εξής. Αρχικά άνοιξα αυτό, και στην συνέχεια, επειδή θεώρησα ότι είχε χαθεί πια η μπάλα, αποφάσισα να κάνω ένα συμμάζεμα και έφτιαξα αυτό. Διευκρινίζω βέβαια ότι αυτό το έκανα όντας μέλος, επειδή δηλαδή ήθελα να το κάνω, όχι επειδή ήμουν έντιτορ (που ούτε καν θυμάμαι αν ήμουν όντως εκείνη την περίοδο). Και το έφτιαξα εκτός των άλλων και για δικιά μου ευκολία, για να είχα όλα τα λινκ μαζεμένα. Ουσιαστικά δλδ με την μορφή που έχει χρησιμεύει σαν έναν φάκελο στα favourites. Αυτό ήταν μια καλή λύση, που δοκιμάστηκε πρακτικά και πέτυχε. Με μια ποιοτική διαφορά όμως: Μιλάμε για μια συσκευή και μιλάμε για thread μόνο 6 σελίδες (προβολή 40 μηνυμάτων ανά σελίδα). Καμία σχέση με μεγαθήρια όπως αυτό, ή αυτό ή αυτό... :rolleyes: Δεν ξέρω αν θα μπορούσε κάποιος να κάνει ένα αντίστοιχο συμμάζεμα και για άλλα θέματα. Ίσως αν βρίσκονταν 3-4 άτομα και μοιράζονταν την δουλειά. Εμένα προσωπικά μου πήρε δυο μέρες στο χαλαρό, αλλά θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Πάντως θυμάμαι κάποτε το είχαμε συζητήσει με τον nervous, αν δηλαδή μπορούσε να εφαρμοστεί η λύση και στο φόρουμ της Νόκια, και για λόγους που δεν θυμάμαι (έχουν περάσει και κάτι χρόνια :lol: ) είχαμε καταλήξει στο ότι δεν γίνεται, πρακτικά. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Υποχρεωμένος ναι, δεν είναι. Δεν επιβάλλεται από τους ΟΠΧ. Αλλά αυτό που περιγράφεις είναι η εγγύση ότι το θέμα θα φτάσει στις 800 σελίδες όπου ουσιαστικά απλώς επαναλαμβάνονται τα ίδια και τα ίδια, δυσκολεύοντας έτσι και τους επόμενους. Ομολογώ ότι δεν σε έπιασα... This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Ίσως αν βρίσκονταν 3-4 άτομα και μοιράζονταν την δουλειά. Wiki. Συνδεδεμένο με το εκάστοτε forum, ώστε όποιος θέλει (ανεξαρτήτως) να προσθέτει πληροφορίες και φυσικά να υπάρξει επίβλεψη, όποτε χρειάζεται. π.χ. http://www.nuhit.com/vbwiki-pro/features.html Και έτσι όλα αυτά πολύ χρήσιμα FAQs που έχουν δημιουργήσει χρήστες, θα μπορούν να τα επεξεργάζονται και μόνοι τους. ( π.χ. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=204761 , http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=200831 κ.ο.κ.) [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TN97 Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Ναι, το ιδανικό θα ήταν αυτό, ώστε και το αποτέλεσμα να είναι πιστοποιημένο τρόπον τινά. Εγώ κάποτε είχα κάνει το εξής. Αρχικά άνοιξα αυτό, και στην συνέχεια, επειδή θεώρησα ότι είχε χαθεί πια η μπάλα, αποφάσισα να κάνω ένα συμμάζεμα και έφτιαξα αυτό. Διευκρινίζω βέβαια ότι αυτό το έκανα όντας μέλος, επειδή δηλαδή ήθελα να το κάνω, όχι επειδή ήμουν έντιτορ (που ούτε καν θυμάμαι αν ήμουν όντως εκείνη την περίοδο). Και το έφτιαξα εκτός των άλλων και για δικιά μου ευκολία, για να είχα όλα τα λινκ μαζεμένα. Ουσιαστικά δλδ με την μορφή που έχει χρησιμεύει σαν έναν φάκελο στα favourites. Αυτό ήταν μια καλή λύση, που δοκιμάστηκε πρακτικά και πέτυχε. Με μια ποιοτική διαφορά όμως: Μιλάμε για μια συσκευή και μιλάμε για thread μόνο 6 σελίδες (προβολή 40 μηνυμάτων ανά σελίδα). Καμία σχέση με μεγαθήρια όπως αυτό, ή αυτό ή αυτό... :rolleyes: Δεν ξέρω αν θα μπορούσε κάποιος να κάνει ένα αντίστοιχο συμμάζεμα και για άλλα θέματα. Ίσως αν βρίσκονταν 3-4 άτομα και μοιράζονταν την δουλειά. Εμένα προσωπικά μου πήρε δυο μέρες στο χαλαρό, αλλά θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Πάντως θυμάμαι κάποτε το είχαμε συζητήσει με τον nervous, αν δηλαδή μπορούσε να εφαρμοστεί η λύση και στο φόρουμ της Νόκια, και για λόγους που δεν θυμάμαι (έχουν περάσει και κάτι χρόνια :lol: ) είχαμε καταλήξει στο ότι δεν γίνεται, πρακτικά. Το όλο θέμα με είχε απασχολήσει σαν Moderator και σαν Editor. Μάλιστα υπήρξε μια εποχή που συζητάγαμε με τον Mythozz να αναλάβει το Editors να φτιάξει FAQs με αυτή την μορφή: http://www.myphone.gr/forum/announcement.php?f=19 Αυτό το FAQ το είχαμε φτιάξει ο R.I.P. και εγώ την εποχή που είχαμε αναλάβει το Siemens forum (ε ρε εποχές!) και το μόνο που κάναμε ήταν να συγκεντρώσουμε τις πιο συχνές απορίες και να γράψουμε τις απαντήσεις. Φυσικά, όποτε χρειαζόταν το ανανεώναμε. Που θέλω να καταλήξω; Ένα χρηστικό FAQ δεν μπορεί να έχει την λογική «γράφω όποια απίθανη απορία μπορεί να έχει κάποιος» γιατί έτσι τελικά δημιουργείς ένα FAQ-τέρας στο οποίο και πάλι μετά χρειάζεται αναζήτηση από τον χρήστη. Παράλληλα, δημιουργείς ενότητες μέσα στο FAQ (π.χ. μια ενότητα η μπαταρία, μία άλλη τα προγράμματα, μία άλλη τα service points κ.ο.κ.) πάντοτε όμως και, το τονίζω, πάντοτε, με γνόμωνα το να είναι ευανάγνωστο και να μην κουράζει το μάτι. Το ότι υπάρχουν θέματα που έχουν φτάσει τις 500 σελίδες ή και τις 5000 δεν μου λέει κάτι μιας και αποκλείεται και οι 500 να περιέχουν χρήσιμα posts. Συνήθως, το 90% των posts είναι ερωτήσεις που επαναλαμβάνονται (του τύπου «πότε θα κυκλοφορήσει ρε παιδιά το εργαλείο;» :p) ή ερωτήσεις του στυλ «κάηκε η οθόνη τί κάνω / το κινητό δεν ανάβει τί κάνω / που θα βρω παιχνίδια και εφαρμογές» κτλ. Ξέρεις αρκετά καλά ότι ουσιώδη posts είναι πραγματικά λίγα και όχι δύσκολο να εντοπιστούν. Με λίγα λόγια, το να φτιαχτούν FAQs είναι θέμα θέλησης και χρόνου και τίποτα άλλο. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. September 1, 2008 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2008 Wiki. Συνδεδεμένο με το εκάστοτε forum, ώστε όποιος θέλει (ανεξαρτήτως) να προσθέτει πληροφορίες και φυσικά να υπάρξει επίβλεψη, όποτε χρειάζεται. π.χ. http://www.nuhit.com/vbwiki-pro/features.html Και έτσι όλα αυτά πολύ χρήσιμα FAQs που έχουν δημιουργήσει χρήστες, θα μπορούν να τα επεξεργάζονται και μόνοι τους. ( π.χ. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=204761 , http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=200831 κ.ο.κ.) ΟΚ, με έπεισα :p. έρχεται σύντομα το NuWiki επιτρέποντας την ταύτιση θεμάτων του forum με άρθρα. Πρακτικά σημαίνει πως με ένα κλικ οποιαδήποτε απορία απαντιέται μπορεί να προστίθεται με ένα μόνο κλικ στην κατάλληλη ενότητα του Wiki. Η συντήρηση που χρειάζεται είναι μηδαμινή, ενώ όλοι μπορούν να συμμετέχουν και οι mods να επιβλέπουν. Το καλό σε αυτήν την περίπτωση είναι ότι α) δεν αναλαμβάνει τη συντήρηση ένας ή 3-4 άτομα, αλλά όλοι όσοι θέλουν, β) δεν υπάρχει κανένας κόπος αφού οποιοσδήποτε μπορεί να προσθέσει ένα μικρό λιθαράκι και γ) είναι αρκετά πιο ευέλικτο από ότιδήποτε άλλο, ωστόσο διατηρεί κάποια δομή. Θα δοκιμάσω τη λύση αυτή και θα υπάρχει ενημέρωση για τα αποτελέσματα. Αυτά για την ώρα. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts