Jump to content

Bmw 1 vs VW Golf


vagd
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Golf VI με τα ματια κλειστα :).... καλα και με ανοιχτα αμα θες :lol:
Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

δε μαε λες ομως για ποιες εκδοσεις ενδιαφερεσαι?αν ειναι για 116 τοτε καλυτερα πηγαινει για το γκολφ...αν ομως το μπατζετ ειναι πιο μεγαλο και μπορεις να πας για μεγαλυτερα κυβικα (118-120)τοτε η ψηφος μου αλλαζει..
Link to comment
Share on other sites

δε μαε λες ομως για ποιες εκδοσεις ενδιαφερεσαι?αν ειναι για 116 τοτε καλυτερα πηγαινει για το γκολφ...αν ομως το μπατζετ ειναι πιο μεγαλο και μπορεις να πας για μεγαλυτερα κυβικα (118-120)τοτε η ψηφος μου αλλαζει..

 

 

και ειναι καλυτερο το 118 π.χ απο το 1.8 tfsi Α3??:blink:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και ειναι καλυτερο το 118 π.χ απο το 1.8 tfsi Α3??:blink:

Για τη σύγκριση τη συγκεκριμένη νομίζω ότι η σειρά 1 είναι καλύτερη και νομίζω ότι το Α3 είναι πιο ακριβό από τη συγκεκριμένη μπέμπα (δεν είμαι σίγουρος)

Τώρα όσον αφορά σειρά 1 ή Golf VI πρέπει να μας πεις τι ψάχνεις. Γκάζι, ασφάλεια, οικονομία, τι μπάτζετ διαθέτεις κ.ά.

Link to comment
Share on other sites

bmw σειρα 1 γιατι το golf ακομη δεν κυκλοφορησε και μπορει να βγαλει προβληματα.οποτε πρωτα σειρα 1 και αργοτερα οταν ¨περπατησει" το golf και ειναι οκ,κανε την αλλαγη αν θελεις.
Link to comment
Share on other sites

και νομίζω ότι το Α3 είναι πιο ακριβό από τη συγκεκριμένη μπέμπα (δεν είμαι σίγουρος)

 

καθε αλλο...

το Α3 αρχιζει απο 22.200 ενω η δειρα 1 απο 22.900!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

και ειναι καλυτερο το 118 π.χ απο το 1.8 tfsi Α3??:blink:

 

αν δε κανω λαθος η συγκριση ειναι σειρα 1 με γκολγ..το α3 πως χωθηκε στη κουβεντα?επειδη ειναι το premium αδερφακι της γκολφως??αλλα ας το συζητησουμε...

Το ποιο ειναι καλυτερο,εχουμε ξαναπει αλλες 1563 φορες οτι ειναι υποκειμενικο,αλλο κανει σε μενα αλλο σε σενα..οσον αφορα τη συγκριση το α3 ειναι σαφεστατα γρηγοροτερο, ποιοτικα εφαμιλλο,αλλα πολυ λιγοτερο οδηγικα διασκεδαστικο,με αθλιο τιμονι,χαμηλοτερη αξια μεταπωλησης και μεγαλυτερη καταναλωση απο την 1(ειτε 118 ειτε120)..

απο κει και περα ο καθενας διαλεγει οτι του αρεσει καλυτερα και στο τελος παιρνει γκολφ:p

Link to comment
Share on other sites

πολυ λιγοτερο οδηγικα διασκεδαστικο,με αθλιο τιμονι,χαμηλοτερη αξια μεταπωλησης και μεγαλυτερη καταναλωση απο την 1(ειτε 118 ειτε120).

 

Τί εννοούμε "οδηγικά διασκεδαστικό" ? Σβουρίδια και λοιπά καγκουριλίκια?

 

Τί είναι αυτό που χαρακτηρίζει ένα τιμόνι "άθλιο" ? Έχω και τα 2 αυτοκίνητα και δεν νομίζω ότι στέκει ο χαρακτηρισμός...

 

Όσο για καταναλώσεις, αυτά που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές δεν νομίζω να τα πιστεύει κάποιος σοβαρός άνθρωπος...το 116ι που έχω και αν διαβάσει κάποιος και στα forums όλοι οι χρήστες γράφουν ότι κάτω από 10lt/100km δεν πέφτει με τπτ...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη για σενα πισω κινηση σημαινει καγκουριλικια??βεβαια αν εχεις 116 οπως λες δε σε αδικω καθως η μονη φαση για να δεις το ελαχιστο της πισωκουνας ειναι με σπασμενες 1ες-2ες σε γυαλοδρομους...ακομα για το τιμονι πως γινεται να τα συγκρινεις???ειναι το ιδιο αστοχο με το να υποστηριζω εγω οτι μια μπεμβε ειναι ταχυτερη απο το αντιστοιχο υπετροφοδοτουμενο αουντι...το τιμονι του τελευταιου ειναι απλως για τα μπαζα,προσωπικα μου εδωσε την αισθηση του πλειστεισον παρα αυτοκινητου οσες φορες το εχω οδηγησει....

για τη καταναλωση δες τι πραγματικα νουμερα βγαζουν τα νεα μοτερ με τα efficient dynamics..ζητανε αρκετα λιγοτερο καυσιμο χωρις φυσικα να πλησιαζουν τα εργοστασια-εικονικα-νουμερα..εγω με μπολικο σκισιμο ειμαι στα 9,5...το αουντι εχει σαφως μεγαλυτερη καταναλωση...για να εχεις ροπη διλητρου απο τα 1400 θα πρεπει να εχεις και το αναλογο τιμημα..

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη για σενα πισω κινηση σημαινει καγκουριλικια??βεβαια αν εχεις 116 οπως λες δε σε αδικω καθως η μονη φαση για να δεις το ελαχιστο της πισωκουνας ειναι με σπασμενες 1ες-2ες σε γυαλοδρομους...ακομα για το τιμονι πως γινεται να τα συγκρινεις???

 

Από ότι βλέπω το μυαλό το δικό σου πήγε στα καγκουριλίκια, δεν θέλω να "δω" τπτ από την 116...αλήθεια με τις άλλες εκδόσεις τι "βλέπεις"? Δε μας είπες όμως τι παραπάνω προσφέρει η πίσω κίνηση?

 

ειναι το ιδιο αστοχο με το να υποστηριζω εγω οτι μια μπεμβε ειναι ταχυτερη απο το αντιστοιχο υπετροφοδοτουμενο αουντι...

 

Αυτό είναι αυτονόητο...ακόμα και η δίλιτρη βενζινοκίνητη 118 δύσκολα στέκεται δίπλα στα audi...και ξαναλέω...έχω BMW...και μάλιστα δύο...116 και 320...

 

το τιμονι του τελευταιου ειναι απλως για τα μπαζα,προσωπικα μου εδωσε την αισθηση του πλειστεισον παρα αυτοκινητου οσες φορες το εχω οδηγησει....

 

Νομίζω οι χαρακτηρισμοί είναι εντελώς άστοχοι και από μόνοι τους αποδεικνύουν ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει...ακόμα περιμένω από κάποιον να μου εξηγήσει στα Ελληνικά ποιά είναι αυτή η "οδηγική ευχαρίστηση" που προσφέρουν τα BMW και η πίσω κίνηση...

 

για τη καταναλωση δες τι πραγματικα νουμερα βγαζουν τα νεα μοτερ με τα efficient dynamics..ζητανε αρκετα λιγοτερο καυσιμο χωρις φυσικα να πλησιαζουν τα εργοστασια-εικονικα-νουμερα..εγω με μπολικο σκισιμο ειμαι στα 9,5...το αουντι εχει σαφως μεγαλυτερη καταναλωση...για να εχεις ροπη διλητρου απο τα 1400 θα πρεπει να εχεις και το αναλογο τιμημα..

 

Άντε να το ξαναπώ...έχω 116 και το 9.5 είναι "εύκολο" χωρίς κανένα σκίσιμο...το audi που λες ότι έχει μεγαλύτερη κατανάλωση...το έχεις δεί - μετρήσει - χρησιμοποιήσει εσύ ή απλά το λέμε έτσι κουβέντα να γίνεται? Όσο για το efficient dynamics περισότερο στοχεύει τα emissions παρά την κατανάλωση...

 

Και το ξαναλέω...έχω BMW...και μάλιστα δύο...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

κατ αρχας χαλαρωσε για αυτοκινητα μιλαμε και ο καθενας εχει τις αποψεις του...

λες οτι εχεις 2 μπεμβε,1 αουντι και δεν εχεις καταλαβει διαφορες οδηγοντας τα??το συνολο του εντυπου τυπου εστιαζει σε καποιες διαφορες που σε ολα τα συγκριτικα ειναι στανταρ και εσυ που εισαι κατοχος-οδηγος και των 2 μου λες οτι δε τις εχεις καταλαβει..?τι χρηση ακριβως κανεις στο αυτοκινητο σου?

τα καγκουριλικια εσυ τα ανεφερες πρωτος ταυτιζοντας τα με τη πισωκινηση..:wacko:και για να σου φυγει η απορια εμπειρια μακρας διαρκειας με αουντι δεν εχω αλλα εχω καποια χιλιομετρα απο το απλο Α3 1,6 αλλα και απο τεστ ντραιβ με το Α5 οταν αγοραζα αυτοκινητα..και ιδιαιτερα στο δευτερο καταλαβα και τη διαφορα της τουρμποροπης απο την ατμοσφαιρα, και το καλυτερο τιμονι που μπορει να σου "μιλαει" σε καθε ειδους καμπη-στροφη(ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω)και το δεσιμο που μπορει να εχει ενα αυτοκινητο ωστε να σε εμπνεει με σιγουρια και ασφαλεια στο πατημα του..πραγματα απλα που ο καθενας που "τη ψαχνει" λιγο παραπανω με τα αυτοκινητα μπορει νατα καταλαβει..

για τη καταναλωση τι εννοεις οταν λες οτι "το 9,5 ειναι ευκολο χωρις σκισιμο"?γιατι εγω οταν ακομα το εστρωνα ειχα 8,2 "ευκολα χωρις σκισιμο.."

απο περιεργια ανεφερε ποια μοτερ φορανε τα 2 μπεμβε και το 1 αουντι που κατεχεις,ισα ισα για να ξερουμε γιατι μιλαμε και οχι με γενικοτητες...

Link to comment
Share on other sites

κατ αρχας χαλαρωσε για αυτοκινητα μιλαμε και ο καθενας εχει τις αποψεις του...

λες οτι εχεις 2 μπεμβε,1 αουντι και δεν εχεις καταλαβει διαφορες οδηγοντας τα??το συνολο του εντυπου τυπου εστιαζει σε καποιες διαφορες που σε ολα τα συγκριτικα ειναι στανταρ και εσυ που εισαι κατοχος-οδηγος και των 2 μου λες οτι δε τις εχεις καταλαβει..?τι χρηση ακριβως κανεις στο αυτοκινητο σου?

τα καγκουριλικια εσυ τα ανεφερες πρωτος ταυτιζοντας τα με τη πισωκινηση..:wacko:και για να σου φυγει η απορια εμπειρια μακρας διαρκειας με αουντι δεν εχω αλλα εχω καποια χιλιομετρα απο το απλο Α3 1,6 αλλα και απο τεστ ντραιβ με το Α5 οταν αγοραζα αυτοκινητα..και ιδιαιτερα στο δευτερο καταλαβα και τη διαφορα της τουρμποροπης απο την ατμοσφαιρα, και το καλυτερο τιμονι που μπορει να σου "μιλαει" σε καθε ειδους καμπη-στροφη(ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω)και το δεσιμο που μπορει να εχει ενα αυτοκινητο ωστε να σε εμπνεει με σιγουρια και ασφαλεια στο πατημα του..πραγματα απλα που ο καθενας που "τη ψαχνει" λιγο παραπανω με τα αυτοκινητα μπορει νατα καταλαβει..

για τη καταναλωση τι εννοεις οταν λες οτι "το 9,5 ειναι ευκολο χωρις σκισιμο"?γιατι εγω οταν ακομα το εστρωνα ειχα 8,2 "ευκολα χωρις σκισιμο.."

απο περιεργια ανεφερε ποια μοτερ φορανε τα 2 μπεμβε και το 1 αουντι που κατεχεις,ισα ισα για να ξερουμε γιατι μιλαμε και οχι με γενικοτητες...

 

Είμαι πάρα πολύ χαλαρός...

 

Έχω 116ι , 320ι κουπέ και Α5.

 

Έγραψες πάλι αρκετά πράγματα αλλά περί του πλεονεκτήματος της πίσω κίνησης (πέρα από τα σβουρίδια)...τίποτα...τί μπορεί να κάνει ένα πισωκίνητο που δεν μπορούν τα άλλα???

 

Η χρήση που κάνω είναι απόλυτα φυσιολογική...πάω στη δουλειά, στα ψώνια, βόλτες τα Σαββατοκύριακα, μεγάλα ταξίδια για τις διακοπές μου κλπ κλπ ότι κάνει ένας μέσος άνθρωπος τελοσπάντων...

 

Τα περί διαβάσματος του δρόμου, πληροφορίες από το τιμόνι κλπ δεν με πολυπείθουν, και το AUDi και τα ΒΜW μια χαρά "τα λένε"...

 

Επίσης υπάρχουν αυτοί που "την ψάχνουν" και τα καταλαβαίνουν όλα αυτά και εμείς οι υπόλοιποι οδηγάμε στα κουτουρού και δεν παίρνουμε χαμπάρι τι διαμάντια έχουμε στα χέρια μας...

 

Είπες και κάτι σημαντικό όμως...ότι όλα αυτα τα γράφει ο σχετικός έντυπος τύπος και μάλλον εκεί παίζεται το παιχνίδι. Αφού δεν έχουν κάτι άλλο να γράψουν το ρίχνουν στις αφηρημένες έννοιες όπως "οδηγική απόλαυση" και "παιχνιδιάρικο στήσιμο" και άλλα τέτοια γλαφυρά...

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

κατ αρχας εχεις 320(Ε92?) κουπε και Α5 οπως λες.(φανταζομαι το 1,8Τ)

οδηγοντας αυτα τα 2 σε καθε λογης διαδρομη και με ολες τις πιθανες ταχυτητες δε βλεπεις διαφορες στη καταναλωση??δεν εχεις μετρησει εστω και χοντρικα για την ιδια διαδρομη ποσο σου καιει το ενα και ποσο το αλλο?δεν εχεις δοκιμασει και τα 2 σε καμμια ομορφη "ειδικη"να δεις πως συμπεριφερεται το ενα και πως το αλλο σε συνθηκες πιεσης?αν οχι τοτε φανταζομαι πως αυτο που σε νοιαζει στην αυτοκινηαη ειναι να μεταφερεσαι με ανεση απο το ενα σημειο στο αλλο κα καλα κανεις,ωστοσο η συνεχιση της κουβεντας σε "ψιλοτεχνικη" βαση ειναι ανουσια και διχως λογο..Για τον εντυπο τυπο φυσικα και δεν αναφερομαι στις ελληνικες χαζοφυλλαδες που σε κανουν να μη ξεχωριζεις τις δοκιμες απο τις διαφημισεις αλλα σε 2,3 ανθρωπους που εκτιμω για τις γνωσεις τους και τη τρελα τους(πχ Tiff Needel.Timo Schrink...)Τελος,στο θεμα της πισωκινησης,δεν εχω ορεξη να αναλυω τα τετριμμενα ,ωστοσο σκεψου γιατι ολα τα σπορ αυτοκινητα ειναι πισωκινητα η τετρακινητα με μεγαλυτερη εμπλοκη του πισω αξονα...οσο ανεβαινουν τα κυβικα ενα αμαξι που κραταει κινητηρα και κινηση εμπρος γινεται μπροστοβαρο,χωρις ιδανικο ζυγισμα και φυσικα υποστροφικο(τα παραδειγματα υπαρχουν..)

Link to comment
Share on other sites

κατ αρχας εχεις 320(Ε92?) κουπε και Α5 οπως λες.(φανταζομαι το 1,8Τ)

 

320i E46 kai A5 1.8T

 

 

οδηγοντας αυτα τα 2 σε καθε λογης διαδρομη και με ολες τις πιθανες ταχυτητες δε βλεπεις διαφορες στη καταναλωση??δεν εχεις μετρησει εστω και χοντρικα για την ιδια διαδρομη ποσο σου καιει το ενα και ποσο το αλλο?

 

Φυσικά και έχω δεί, όχι όμως στο βαθμό που να είναι παράγοντας να κάνει το ένα αυτοκίνητο καλύτερο από το άλλο.

 

δεν εχεις δοκιμασει και τα 2 σε καμμια ομορφη "ειδικη"να δεις πως συμπεριφερεται το ενα και πως το αλλο σε συνθηκες πιεσης?αν οχι τοτε φανταζομαι πως αυτο που σε νοιαζει στην αυτοκινηαη ειναι να μεταφερεσαι με ανεση απο το ενα σημειο στο αλλο κα καλα κανεις,ωστοσο η συνεχιση της κουβεντας σε "ψιλοτεχνικη" βαση ειναι ανουσια και διχως λογο..

 

Φυσικά και τα έχω δοκιμάσει, σε άλλα σημεία υπερτερεί το ένα και σε άλλα το άλλο. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορείς να πείς οτι έχουν μεγάλες διαφορές σε κάτι.

 

Για τον εντυπο τυπο φυσικα και δεν αναφερομαι στις ελληνικες χαζοφυλλαδες που σε κανουν να μη ξεχωριζεις τις δοκιμες απο τις διαφημισεις αλλα σε 2,3 ανθρωπους που εκτιμω για τις γνωσεις τους και τη τρελα τους(πχ Tiff Needel.Timo Schrink...)Τελος,στο θεμα της πισωκινησης,δεν εχω ορεξη να αναλυω τα τετριμμενα ,ωστοσο σκεψου γιατι ολα τα σπορ αυτοκινητα ειναι πισωκινητα η τετρακινητα με μεγαλυτερη εμπλοκη του πισω αξονα...οσο ανεβαινουν τα κυβικα ενα αμαξι που κραταει κινητηρα και κινηση εμπρος γινεται μπροστοβαρο,χωρις ιδανικο ζυγισμα και φυσικα υποστροφικο(τα παραδειγματα υπαρχουν..)

 

Σωστά όλα αυτά που λες και συμφωνώ μαζί σου απόλυτα όσον αφορά τα μεγάλα σπορ αυτοκίνητα με τους θηριώδεις κινητήρες και ιπποδυνάμεις και τοποθετημένους είτε πίσω είτε στο κέντρο.

 

Για τα "γήινα" όμως αυτοκίνητα όλα αυτά δεν έχουν πρακτικά εφαρμογή.

 

Η μόνη μου διαφωνία εξ' αρχής ήταν η ισοπέδωση και το απόλυτο..."τα BMW είναι γαμάτα και τα AUDI απαίσια"...για όποιες μάρκες κι αν μιλάμε δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι.

Η γραία εγαμήθηκεν, ετσούπωσεν και τα πόρτας!
Link to comment
Share on other sites

skeftomai metaksy bmw 1 k golf vi.ti gnwmh exete?

 

Θα μας πεις πρώτα για ποια μοντέλα μιλάς και μετά θα σου απαντήσουμε:D

Το 116 ειναι ενα πολυ καλο "μικρο" αμαξι. Για καποιον που δεν θελει γκαζια αλλα θελει αξιοπιστία με χαμιλη κατανάλωση ειναι οτι πρεπει.

Μεχρι ποσα χρηματα θελεις να δωσεις?

Link to comment
Share on other sites

σειρά 1 κουπέ.

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:Elx96XgOaIZ-PM:http://www.autotalk.com/pictures/data/835/medium/bmw1coupe_official_hi018.jpg

 

ξερεις ποσο εχει αυτο???:lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Nai to 135 ειναι...

geovass,δεν...ηρθε ακομα...:cool:??

 

Πρεπει να εφτασε σημερα... αλλα η BMW Hellas ειναι κλειστη αυτη την εβδομαδα.

Την αλλη πρωτα ο Θεος θα το εχω στα χερια μου!:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...