Jump to content

Vodafone my account


france
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αλλα δεν μπορω να συμψιφησω τις επιδοτησεις για να παρω μια συσκευη;;;
Nokia 8210,Nokia 6600,Sony Ericsson w810,Nokia N70,Sony Ericsson w995,Nokia N8,Nokia lumia 800.Samsung Galaxy S3,Ηtc ONE m9
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 182
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αλλα δεν μπορω να συμψιφησω τις επιδοτησεις για να παρω μια συσκευη;;;

 

Δεν νομιζω...εγω δεν μπορεσα, εχω δυο νουμερα και σε προγραμμα you & me και οι επιδοτησεις δοθηκαν για το καθενα ξεχωριστα...τωρα αν σε καποιο καταστημα 'η στο κεντρο εξυπηρετησης μπορουν να σου κανουν κατι...?

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

εγω που εχω 2 συνδεσεις στο ιδιο μητρωο συνδρομητη μπορω να παρω και τις δυο επιδοτησεις μαζι για 1 συσκευη μου το ξεκαθαρισαν στο 13830 αρκει και οι δυο συνδεσεις να ειναι σε καθεστως επιδοτησης...φυσικα μετα τα νεα μετρα αποφασισα την αποσυνδεση και των δυο αν και μου κανανε μια γενναιοδωρη προσφορα προχωρησα την αποσυνδεση της μιας μεχρι να μπορεσω να κανω και την αλλη σε 4 μηνες και καρτουλα ξανα ...εγω τον μ***κα δεν τον κανω αλλο ...
Link to comment
Share on other sites

σου εξηγησαν πως μπορεις να το κανεις αυτο ;
Nokia 8210,Nokia 6600,Sony Ericsson w810,Nokia N70,Sony Ericsson w995,Nokia N8,Nokia lumia 800.Samsung Galaxy S3,Ηtc ONE m9
Link to comment
Share on other sites

εγω που εχω 2 συνδεσεις στο ιδιο μητρωο συνδρομητη μπορω να παρω και τις δυο επιδοτησεις μαζι για 1 συσκευη μου το ξεκαθαρισαν στο 13830 αρκει και οι δυο συνδεσεις να ειναι σε καθεστως επιδοτησης...φυσικα μετα τα νεα μετρα αποφασισα την αποσυνδεση και των δυο αν και μου κανανε μια γενναιοδωρη προσφορα προχωρησα την αποσυνδεση της μιας μεχρι να μπορεσω να κανω και την αλλη σε 4 μηνες και καρτουλα ξανα ...εγω τον μ***κα δεν τον κανω αλλο ...

 

Και εγω θελω αν δω τι θα γινει...στο you & me 150 δινω 44,5+τελη+φαπα φτανει κανα 55αρι...ενεργοποιησα και το ΒΙS αλλα 13...θελω να δω που θα παει η φαπα...μη τα ακυρωσω ολα και μεινω μονο με το υπηρεσιακο μου...αι σιχτιρ πια...

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλησπέρα στην παρεα,

 

είμαι χρόνια γραμμένος στο my account, και αναρωτιέμαι αν αλλαξαν πλεον διοτι δεν βρισκω πουθενα πλεον την δυνατοτητα να στειλω καποια αιτημα για καποια υπηρεσια.

 

Υπολοιποι εχετε αυτη την δυνατοτητα ακομα? Αν ναι που ειναι, γιατι το εχω ψαξει 10 φορες....

 

Το my account μου:

http://img23.imageshack.us/img23/4279/vodat.th.jpg

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ειχα εγραφει στο μαι ακαουντ οταν ειχα καρτοκινητο,τωρα που εχω συνδεση πως θα τα αλλαξω?
:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρεα,

 

είμαι χρόνια γραμμένος στο my account, και αναρωτιέμαι αν αλλαξαν πλεον διοτι δεν βρισκω πουθενα πλεον την δυνατοτητα να στειλω καποια αιτημα για καποια υπηρεσια.

 

Υπολοιποι εχετε αυτη την δυνατοτητα ακομα? Αν ναι που ειναι, γιατι το εχω ψαξει 10 φορες....

 

Το my account μου:

http://img23.imageshack.us/img23/4279/vodat.th.jpg

 

Ευχαριστω

 

Επιλεγεις τον αριθμο, επιλεγεις αλλαγη προγραμματος/υπηρεσιων, επιλεγεις κατω διαηρηση προγραμματος και μετα σου εμφανιζει τα αιτηματα.

Link to comment
Share on other sites

Επιλεγεις τον αριθμο, επιλεγεις αλλαγη προγραμματος/υπηρεσιων, επιλεγεις κατω διαηρηση προγραμματος και μετα σου εμφανιζει τα αιτηματα.

 

Σε μένα δεν βγάζει καν την επιλογή για αλλαγή προγράμματος/υπηρεσιών... Παλιά το έβγαζε, τώρα το παρατήρησα.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα δεν βγάζει καν την επιλογή για αλλαγή προγράμματος/υπηρεσιών... Παλιά το έβγαζε, τώρα το παρατήρησα.

 

Εγω δεν εχω προβλημα.

Μηπως εχεις συνδεση με επιδοτηση που δεν επιτρεπεται να αλλαξεις παγιο?

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν εχω προβλημα.

Μηπως εχεις συνδεση με επιδοτηση που δεν επιτρεπεται να αλλαξεις παγιο?

 

Έκανα αναβάθμιση πριν 2 μήνες με νέο πρόγραμμα Surf & Talk. Δεν το έχω ψάξει αλλά πιθανότατα δεν μπορώ να αλλάξω πρόγραμμα. Αυτό όμως έπρεπε να το έχουν προβλέψει γιατι τώρα δεν μπορώ ούτε να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω υπηρεσίες.

Link to comment
Share on other sites

Έκανα αναβάθμιση πριν 2 μήνες με νέο πρόγραμμα Surf & Talk. Δεν το έχω ψάξει αλλά πιθανότατα δεν μπορώ να αλλάξω πρόγραμμα. Αυτό όμως έπρεπε να το έχουν προβλέψει γιατι τώρα δεν μπορώ ούτε να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω υπηρεσίες.

 

Σιγα τις υπηρεσιες που ενεργοποιεις.

Roaming και τηλεφωνητη.

Link to comment
Share on other sites

Σιγα τις υπηρεσιες που ενεργοποιεις.

Roaming και τηλεφωνητη.

 

Συμφωνώ αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα εγραφει στο μαι ακαουντ οταν ειχα καρτοκινητο,τωρα που εχω συνδεση πως θα τα αλλαξω?

Ξερει κανεις?

:w00t:
Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις?

 

Να αλλάξεις τι? Λογικά πρέπει να ξανακάνεις εγγραφή ως συνδρομητής συμβολαίου.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με απογοήτευσε για ακόμη μια φορά η vodafone.

 

Χθες το βράδυ κάποιος προσπάθησε να μπει στον λογαριασμό μου στο my account χρησιμοποιώντας το νούμερό μου. Πάτησε 3 φορές να σταλεί νέος κωδικός και μου ήρθαν 3 μηνύματα στο κινητό! Τώρα ποιος το έκανε και γιατί δεν γνωρίζω.. μπορεί να το έκανε για πλάκα κάποιος ανόητος. Μετά από 5 λεπτά δοκίμασα να μπω στο my account και δεν δεχόταν τον κωδικό μου, τα μηνύματα που μου είχαν έρθει τα είχα σβήσει και δεν μπορούσα να στείλω 4η φορά κωδικό γιατί υπάρχει ημερήσιο όριο. :mad:

 

Σήμερα λοιπόν πήρα τηλ στην vodafone και τους είπα τί έγινε ώστε να δουν την IP του και να βρουν από ποια περιοχή είναι. Αλλά δυστυχώς μου λένε δεν μπορούνε να δούνε ποιος το έκανε!!!

Τόσο δύσκολο είναι? Δηλαδή ασφάλεια 0. Αν είχε καταφέρει μπει και έβλεπε πχ τα μηνύματά μου στο mail, η vodafone πολύ απλά δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα!

Επίσης το να αλλάζει ο κωδικός επειδή κάποιος γελοίος πάτησε να σταλεί νέος δεν το καταλαβαίνω. Αν πχ μπαίνει και το κάνει αυτό καθημερινά ο άλλος θα πρέπει να μπαίνω και να αλλάζω συνέχεια τον κωδικό και η vodafone όπως είπαμε.. δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα!!

Link to comment
Share on other sites

Στάσου, να έμπαινε κάποιος άλλος μέσα στο account σου, αποκλείεται.

Γιατί υπάρχει η πρόνοια ο κωδικός να έρχεται πάντα στο κινητό σου, στη συσκευή σου.

Επειδή μου έχει συμβεί προσωπικά, το αντίστοιχο πρόβλημα, σε άλλη σελίδα του διαδυκτίου, πρέπει να πας στο site της vodafone, επάνω που λεει Επικοινωνία και να γράψεις το πρόβλημά σου. Μπορούν να απενεργοποιήσουν την δυνατότητα ( για το account σου ) να χρησιμοποιεί την επαναφορά κωδικού. Έτσι, κανεις δεν θα μπορεί να ζητά υπενθύμιση κωδικού ( ούτε εσύ ο ίδιος ).

Βεβαιώσου ότι έχεις πρόσβαση και δοκίμασέ το για ένα διάστημα και όποτε θέλεις το επαναφέρεις. Σου συνιστώ την φόρμα αυτή, γιατί θα προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Μην περιμένεις απο τα παιδιά στην Εξυπηρέτηση να τα ξέρουν όλα, τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν κάθε μέρα.

Επίσης η επιθυμία σου να σου δώσουν την IP αυτού που για πλάκα ή από λάθος ( λέμε τώρα ) ζητά επαναφορά κωδικού για τον αριθμό σου, μήπως είναι υπερβολική;

Δεν βλέπεις που όλες οι Εταιρείες ( και ορθά πράττουν ) αρνούνται να δώσουν τα στοιχεία πελατών τους, ακόμη και μετά απο εισαγγελική παρέμβαση για κάποια πταίσματα;

Δεν είναι εύκολο να πάρεις τέτοια στοιχεία, απο την στιγμή που δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να δει προσωπικά σου δεδομένα. Γιατί, όπως διαπιστώνεις ο νέος κωδικός πάλι σε σένα έρχεται, όσο και αν αυτό είναι άκρως ενοχλητικό και όχι μόνο.

Νιώθω την οργή σου, έχω και εγώ ανάλογο περιστατικό αντιμετωπίσει, αλλά απο αυτά μαθαίνουν και οι Εταιρείες και προσαρμόζουν τα συστήματά τους.

Γράψε όπως σου είπα τα γεγονότα στην φόρμα επικοινωνίας και θα βρεις την ησυχία σου.

Όχι πανικός...

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς δεν ασχολήθηκε ξανά με τον αριθμό μου αυτός που το έκανε. Αν συνεχιζόταν σίγουρα θα το κυνηγούσα κι άλλο το θέμα.

Πάντως αυτό που μου προτείνεις είναι μια καλή λύση, αλλά προς το παρόν δεν θα κάνω κάποια κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω οτι μπορείς. Χρησιμοποιούν τον αριθμό για λόγους ευκολίας, ασφάλειας, κτλ.

Κάποτε ήμουν moderator. Τώρα απλώς μεγάλωσα 😎

Link to comment
Share on other sites

ναι, δεν πρεπει να γινεται. αλλωστε το ονομα του λογαριασμου σου ειναι ο αριθμος του κινητου σου! τι πιο ευκολο απο αυτο?
Link to comment
Share on other sites

μόλις πριν λίγο έκανα μια νέα ενεργοποίηση-εγγραφή.

 

από το site:

Το "Όνομα Χρήστη" πρέπει να αποτελείται από τουλάχιστον 6 εως το μέγιστο 30 αλφαριθμητικούς χαρακτήρες. Η χρήση αποκλειστικά αριθμών ή ελληνικών χαρακτήρων στο Όνομα Χρήστη δεν επιτρέπεται. Επιτρέπεται η χρήση των εξής ειδικών χαρακτήρων: ".", "-", "_".

 

εκτός αν κάτι δεν κατάλαβα καλά.

απ ότι βλέπω έγιναν κάποιες αλλαγές διότι σε προηγούμενη εγγραφή που είχα κάνει είχα τον αριθμό του κινητού .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...