Jump to content

Seat Leon vs VW Golf


oasisAthens
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας φίλοι μου. Θα ήθελα να με βοηθήσετε όσον αφορά το δίλημμά μου ανάμεσα στο GOLF 1.4 TSI 140 PS και στο LEON 1.8 TSI. Πραγματικά έχω κολίσει και δεν μπορώ να βγάλω άκρη...LEON ποιο πλήρης εξοπλισμός και καλήτερος κινητήρας, χειρότερη εικόνα όμως στο εσωτερικό του...GOLF ποιο πολύπλοκος κινητήρας, καλήτερο εσωτερικό...Κάποια προσωπική γνώμη θα με βοηθούσε...Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 77
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Απο τα δυο χωρις σκεψη το LEON! Συνολικα ειναι πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο το αχρωμο Golf...

Οσο για τον κινητηρα, πολλα προβληματα! Διαβασε και το αναλογο θεμα και θα καταλαβεις... Το 90% εχει προβλημα στις 3500 στροφες ενω αλλοι αντιμετωπιζουν αρκετα σοβαροτερα!!

Απο την αλλη το Leon και πιο γρηγορο θα ειναι και πολυ πιο αξιοπιστο μιας και η TFSI (μιας και στην ουσια ο κινητηρας ειναι TFSI -το TSI ειναι απλα για λογους μαρκετινγ-) εχουν αποδειχτει σκυλακια!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας φίλοι μου. Θα ήθελα να με βοηθήσετε όσον αφορά το δίλημμά μου ανάμεσα στο GOLF 1.4 TSI 140 PS και στο LEON 1.8 TSI. Πραγματικά έχω κολίσει και δεν μπορώ να βγάλω άκρη...LEON ποιο πλήρης εξοπλισμός και καλήτερος κινητήρας, χειρότερη εικόνα όμως στο εσωτερικό του...GOLF ποιο πολύπλοκος κινητήρας, καλήτερο εσωτερικό...Κάποια προσωπική γνώμη θα με βοηθούσε...Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

 

Geia sou file mou! Kata tin gnwmi mou pare Golf gt einai Germaniko! poiotikoteri marka einai i VW apo tin Seat! kai genika to golf einai poio kala stimeno sto dromo kratimata-frena-kaliteri ixomonwsi kai alla polla! apla exw akousei gia ta Golf oti ama zorizeis pola vgazoun ena problima alla dn thimamai pou! poia i diafora stin timi? kai stin apodwsi tou kinitira?

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα στημενο το GOLF?!?!?!?! :blink::blink:

Καλυτερα φρενα το GOLF?!?!? :blink::blink:

Ποιοτικοτερη μακρα η VW??? Ενα και το αυτο ειναι με την SEAT....

Εισαι σοβαρος?? :blink::blink:

 

Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα?!?! :(

 

Και εκτος των αλλων το Leon ειναι και πολυ πιο ενδιαφερον απο το Golf! Δεν θα πω ομορφο γιατι κανενα απο τα δυο δεν τα θεωρω ομορφα, αλλα τουλαχιστον το Λεον ειναι πολυ ενδιαφερον! Το Γκολφ ειναι... αχρωμο, αοσμο, αγευστο!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρόμοιο δίλημμα. Πράγματι σε αρκετά Golf (όχι το 90% αλλά αρκετά) βγαίνει ένα πρόβλημα με κόμπιασμα του κινητήρα μετά τις 3000-4000 στροφές. Σε άλλους δε δουλεύει καθόλου και σε άλλους ανεβάζει σαν ατμοσφαιρικό. Δεν υπάρχει άλλο αξιόλογο πρόβλημα στο Golf.

Ωστόσο δεν θα πήγαινα σε καμία περίπτωση σε Leon. Είναι αρκετά κατώτερο από το Golf, τόσο σαν αίσθηση όσο και σαν ποιότητα. Στη θέση σου θα κοιτούσα το Golf 122. Το 140 θα το έβλεπα μόνο αν έχω όρεξη να τρέχω σε συνεργεία (γιατί η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή θα το ζητήσει :( ). Έτσι και αλλιώς 122-140 οι διαφορές είναι μικρές και κυρίως στις υψηλές στροφές, ενώ αν το χρησιμοποιείς εντός πόλης το 122 καταναλώνει περίπου 1 λίτρο λιγότερο.

Αν από την άλλη το γκάζι είναι πάνω από την ποιότητα, κοίτα το leon, που είναι αρκετά πιο σβέλτο και από το 140άρη Golf. Επίσης, αν δεν το πάρεις μετρητοίς ίσως σε ενδιαφέρει ότι η Seat προσφέρει άτοκα προγράμματα, ενώ η VW έχει με επιτόκιο 8,7%

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα στημενο το GOLF?!?!?!?! :blink::blink:

Καλυτερα φρενα το GOLF?!?!? :blink::blink:

Ποιοτικοτερη μακρα η VW??? Ενα και το αυτο ειναι με την SEAT....

Εισαι σοβαρος?? :blink::blink:

 

Τι αλλο θα ακουσουμε εδω μεσα?!?! :(

 

Και εκτος των αλλων το Leon ειναι και πολυ πιο ενδιαφερον απο το Golf! Δεν θα πω ομορφο γιατι κανενα απο τα δυο δεν τα θεωρω ομορφα, αλλα τουλαχιστον το Λεον ειναι πολυ ενδιαφερον! Το Γκολφ ειναι... αχρωμο, αοσμο, αγευστο!!

 

Ti na sou pw file mou! egw pou bika sto VW Golf gt (170hp 1.4) itan ola ta lefta to amaksi! stis strofes kanena problima! terma pantou! mou fanika poli kalo!

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρόμοιο δίλημμα. Πράγματι σε αρκετά Golf (όχι το 90% αλλά αρκετά) βγαίνει ένα πρόβλημα με κόμπιασμα του κινητήρα μετά τις 3000-4000 στροφές. Σε άλλους δε δουλεύει καθόλου και σε άλλους ανεβάζει σαν ατμοσφαιρικό. Δεν υπάρχει άλλο αξιόλογο πρόβλημα στο Golf.

Ωστόσο δεν θα πήγαινα σε καμία περίπτωση σε Leon. Είναι αρκετά κατώτερο από το Golf, τόσο σαν αίσθηση όσο και σαν ποιότητα. Στη θέση σου θα κοιτούσα το Golf 122. Το 140 θα το έβλεπα μόνο αν έχω όρεξη να τρέχω σε συνεργεία (γιατί η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή θα το ζητήσει :( ). Έτσι και αλλιώς 122-140 οι διαφορές είναι μικρές και κυρίως στις υψηλές στροφές, ενώ αν το χρησιμοποιείς εντός πόλης το 122 καταναλώνει περίπου 1 λίτρο λιγότερο.

Αν από την άλλη το γκάζι είναι πάνω από την ποιότητα, κοίτα το leon, που είναι αρκετά πιο σβέλτο και από το 140άρη Golf. Επίσης, αν δεν το πάρεις μετρητοίς ίσως σε ενδιαφέρει ότι η Seat προσφέρει άτοκα προγράμματα, ενώ η VW έχει με επιτόκιο 8,7%

Κατ'εμε η διαφορα στην ποιοτητα ειναι μολυ μικρη! Και σε καμια περιπτωση δεν θα ηταν αρκετη για να επιλεξω το Golf... Αλλα ακομα και αν το δεχτω το επιχειρημα σου το λεον υπερτερει σε τοσους αλλους τομεις που και παλι το γκολφ δεν εχει ελπιδα... Θελεις εμφανιση (εσωτερικη και εξωτερικη!)?? Θελεις επιδοσεις ειτε μιλαμε σε επιπεδο επιταχυνσης (μιας και ο 1.8 TFSi ειναι κατα πολυ ανωτερος, ομαλοτερος και αξιοπιστος απο τους TSi!), ειτε στο επιπεδο του στριψιματος (το Golf δεν μπορει ουτε κατα διανοια να πιασει το Leon σε στριφτερη διαδρομη!)?? Η μηπως να παμε στην ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ θεση οδηγησης του Leon?? Ακομα και η χρηματοδοτηση ειναι πολυ καλυτερη στη SEAT! ;)

 

 

Ti na sou pw file mou! egw pou bika sto VW Golf gt (170hp 1.4) itan ola ta lefta to amaksi! stis strofes kanena problima! terma pantou! mou fanika poli kalo!

Και που να μπεις και σε κανενα αυτοκινητο που στριβει πραγματικα... Αν σε εξεπληξε το Golf, θα παθεις πολιτισμικο σοκ!! ;)

Link to comment
Share on other sites

leon απο μενα,πιο φρεσκο,πιο σπορ,πιο value for money..εχω βαρεθει να βλεπω γκολφ,ασε που σ ενα χρονο το αλλαζει...οσον αφορα τη ποιοτητα του εσωτερικου δε ξερω ποιο θα αρχισει να κουδουνιζει πρωτο,ωστοσο το λεον στο εσωτερικο οντως εχει θεμα...:O

παρολ αυτα,leon1,8tsi ασπρο με ηλιοροφη η προταση μου...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι θα ελεγα αν ειναι καθαρα θεμα κινητηρα τοτε λεον μια και 1.8 TFSI δεν συγκρινετε σε καμια περιπτωση με τον 1.4!

Απο εκει και περα για ολα τα αλλα GOLF!!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

&εγω μαλλον leon λεω..ασε που η seat ειναι αρκετα πιο φτηνη απο την vw!+οτι δεν εχω ακουσει τα καλυτερα λογια για την vw σε θεματα service&εξυπηρετησης πελατων-πολλα παραπονα,δεν ξερω αμα εχουν αλλαξει τα πραγματα...
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ξέρει κανείς εάν στο δρόμο, στις ανωμαλίες έχει την συμπεριφορά του GOLF δλδ καταπίνει τις ανωμαλίες ή τις αισθάνεσαι ξερά μέσα στην καμπίνα ; Επίσης υπάρχει δυνατότητα εξοπλισμού του leon με ρεζέρβα πλήρους μεγέθους (εάν γνωρίζει κάποιος) ; Και εμένα προσωπικά με ψυλοχαλάει η εικόνα που έχει στην κεντρική κονσόλα του LEON Που φαίνεται υπερβολικά φθηνή...Από την άλλη όντως δεν υπάρχει σύγκριση για τον κινητήρα....
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ξέρει κανείς εάν στο δρόμο, στις ανωμαλίες έχει την συμπεριφορά του GOLF δλδ καταπίνει τις ανωμαλίες ή τις αισθάνεσαι ξερά μέσα στην καμπίνα ; Επίσης υπάρχει δυνατότητα εξοπλισμού του leon με ρεζέρβα πλήρους μεγέθους (εάν γνωρίζει κάποιος) ; Και εμένα προσωπικά με ψυλοχαλάει η εικόνα που έχει στην κεντρική κονσόλα του LEON Που φαίνεται υπερβολικά φθηνή...Από την άλλη όντως δεν υπάρχει σύγκριση για τον κινητήρα....

Κοιτα, ανεση και καλη οδικη συμπεριφορα σπανια πανε μαζι... Γενικα το Λεον επειδη ακριβως ειναι πιο σπορ απο το γκολφ ειναι γενικα σφιχτο! Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι θα κοπαναει κι ολας! Αν σε ενδιαφερει η ανεση ομως νομιζω πως το Γκολφ θα πρεπει να ειναι η επιλογη σου...

Αν και λιγοτερο αξιοπιστο, πιο ασχημο (τουλαχιστον κατα την γνωμη μου!) αλλα παρα ταυτα πιο ηρεμο στις αντιδρασεις του σε σχεση με το δρομο!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης να σημειώσω ότι αυτό θα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο αποκλείεται να αλλαχθεί προτού 5-6 χρόνια οπότε θα με ενδιέφερε και η αξιοπηστία αλλά και η εσωτερική ποιότητα...

 

Όσον αφορά το GOLF 1.4 TSI 122 άλογα που κάποιος πρότεινε...Εμένα με ενδιαφέρει να ταξιδεύω με ασφάλεια, να είναι φορτωμένο το αυτ-το να έχω ανοικτό το clima και να μπορώ να κάνω μια προσπέραση άνετα στα 120-130 χλμ χωρίς να παρακαλάω να φυσήξει ούριος άνεμος και όλα τα σχετικά...Θα με καλύψει ο συγκεκριμένος κινητήρας ;

Link to comment
Share on other sites

Τοτε ξαναλλαζω την αποφαση μου... Λεον και παλι!!

Αν σε ενδιαφερει η αξιοπιστια τοτε το λιονταρακι ειναι μονοδρομος...

Παντα η αξιοπιστια των μηχανικων μερων στο οποιο ειναι καλυτερο το ΛΕΟΝ θα σου γλιτωσει πολυ περισσοτερα λεφτα απο την αξιοπιστια του εσωτερικου!!

 

Ακομα και αν σπασει ενα πλαστικο αλλαζει πολυ ευκολο και με σχεδον μεδενικο κοστος... Αν απο την αλλη παρεις κανα κομπρεσσορα στο χερι η καμια βαλβιδα που ελεγχει τις πιεσεις τοτε κλαφτα! Καλυτερα να αλλαξεις αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

οσον αφορα τα σερβις ολοι στο vag group εχουν ξεφυγει...φιλος εχει την octavia5rs,πηγαμε για τη πρωτη αλλαγη λαδιων και τα 2 αυτοκινητα..στη bmw πληρωσα 65 ευρω ενω αυτος στη σκοντα 120 ευρω!!!επειδη εχει ειδικα...λαδια:wacko:
Link to comment
Share on other sites

επειδη μιλαμε για 1,8t θα προτεινω το seat,ναι ειναι λιτο καπως το ταμπλο,σπαρτιατικο,ομως και του golf δεν ειναι και μουρλια.

το leon ειναι πιο τουμπανο και ειδικα αν το παρεις η αν του βαλεις αργοτερα το body kit το μαμισιο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ...Όχι δεν σκοπεύω να του βάλω κάποιο body kit για τον απλό λόγο ότι δεν με ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να φαίνεται σπορ...Με ενδιαφέρει να με πηγαίνει ένα ταξίδι άνετα με ασφάλεια και όταν βγαίνω για προσπέραση άσχετα με το εάν έχω τον κλιματισμό σε λειτουργεία να μην προσεύχομαι για να την κάνω με ασφάλεια...Επίσης με ενδιαφέρει να πηγαίνω στο εξοχικό μου που έχει κάποιο υποτιπόδη χωματόδρομο χωρίς να ανησυχώ εάν θα μου σπάσουν τα πλαστικά :lol:
Link to comment
Share on other sites

Geia sou file mou! Kata tin gnwmi mou pare Golf gt einai Germaniko! poiotikoteri marka einai i VW apo tin Seat! kai genika to golf einai poio kala stimeno sto dromo kratimata-frena-kaliteri ixomonwsi kai alla polla! apla exw akousei gia ta Golf oti ama zorizeis pola vgazoun ena problima alla dn thimamai pou! poia i diafora stin timi? kai stin apodwsi tou kinitira?
βασικα η SEAT ειναι VW και AUDI το περιβοητο VAG(Volkswagen Audi Group!)και ολο το Ζ
Link to comment
Share on other sites

Geia sou file mou! Kata tin gnwmi mou pare Golf gt einai Germaniko! poiotikoteri marka einai i VW apo tin Seat! kai genika to golf einai poio kala stimeno sto dromo kratimata-frena-kaliteri ixomonwsi kai alla polla! apla exw akousei gia ta Golf oti ama zorizeis pola vgazoun ena problima alla dn thimamai pou! poia i diafora stin timi? kai stin apodwsi tou kinitira?
βασικα η SEAT ειναι VW και AUDI το περιβοητο VAG(Volkswagen Audi Group!)και το Seat εχει πολλα εξαρτηματα και μηχανικα μερη απο την VW.απλος ο εξωτερικος σχεδιασμος και λιγο ο εσωτερικος ειναι καθαρα απο την Seat.αλλα αμα δεις το εσωτερικο πχ ο λεβιες ταχυτητων οι διακοπτεες οι ασφαλειες και πολλα αλλα ειναι απο την VW.:)
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα συμφωνώ σε αυτό που λες αλλά πιστεύω η σωστή διατύπωση είναι ότι η SEAT ανοίκει στο VAG και όχι ότι η SEAT είναι VW όπως επίσης και η VW δεν είναι AUDI έτσι...?
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ως κάτοχος ενός Golf GT DSG, εδώ κι ένα χρόνο έχω να πώ ότι είμαι κατενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, η δύναμη του κινητήρα είναι τεράστια και ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η ομαλότητά του... Πολύ καλά στημένο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης (καλύτερη από BMW σειρά 1 που έχει η αδερφή μου και μπορώ να συγκρίνω), χωρίς να πλαγιάζει στις στροφές αλλά και χωρίς να είναι κούτσουρο. Φρένα μέτρια. Ποιότητα εσωτερικού πολύ καλή με ωραία θέση οδήγησης και φοβερά καθίσματα που σε κρατάνε. Α, δε μ' αρέσει το τιμόνι που θα το ήθελα μικρότερο... Όλα αυτά για μένα που θέλω ένα γρήγορο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ αυτοκίνητο... Κινούμαι στην πόλη κυρίως, σχετικά οικονομικά και ταξιδεύω περίπου 1-2 φορές το μήνα.

Ειδικά πάντως το ταξίδι είναι απόλαυση. Μπορείς να πηγαίνεις σταθερά με πάνω από 150 χωρίς να ζορίζεσαι ή να κουράζεσαι, ενώ ακόμα και μ' αυτά τα χιλιόμετρα αν σανιδώσεις το γκάζι προσπερνάς εύκολα χωρίς να περιμένεις αιώνες.

Επίσης να ξέρεις ότι καίει όσο το πατάς. Έχω πάει Τύλο με μέση κατανάλωση 5-6L ενώ αν το πατάς πολύ εκτινάσεται πάνω από 12L.

Επίσης αν κρίνω από το thread για τα Golf TSI που έχει τεράστιο όγκο σχολίων, εκτός από ένα πρόβλημα με το γρανάζι κυρίως της δευτέρας, που παρουσίαζε μία παρτίδα, που στο αλλάζουν μέσα στην εγγύηση, δεν έχω διαβάσει κάποιο άλλο πρόβλημα που να επαναλαμβάνεται.

Αντώνης.
Link to comment
Share on other sites

H Seat μπορει να ανηκει στο Vag αλλα στην προσπαθεια του Vag να μειωσει οσο περισσοτερο γινεται το κοστος παραγωγης με απωτερο σκοπο την αυξηση των κερδων ολα σχεδον τα αυτοκινητα του Vag η τελοσπαντων οσα ειναι δυνατον να το κανουν, μοιραζονται ΟΛΑ τα μηχανικα μερη αλλα και τα πλαστικα του εσωτερικου (το δευτερο σε μικροτερο μεν βαθμο, σεβαστο δε!)

 

Χαρακτηριστικο παραδειγμα οι κινητηρες TSi, και TFSi... Τους μοιραζονται VW, Audi, Seat, Skoda! To ιδιο ακριβως συμβαινει και με τα πατωματα των αυτοκινητων... Και κατ'επεκταση το ιδιο συμβαινει και με τα εσωτερικα!!

Αντιστοιχα το ιδιο πραγμα συμβαινει και τα πιο ακριβα αυτοκινητα... Η Porsche Cayenne ειναι πρακτικα ενα Vw Touareg με αλλο φορεμα! Η το Audi R8 ειναι ουσιαστικα μια Gallardo με αλλη προσωψη...

 

Τα ιδια πραγματα ειναι ολα! Μην τρελαινεσται... Αλλαζουν ελαχιστα μεταξυ τους στην γραμμη παραγωγης!

 

Εγώ ως κάτοχος ενός Golf GT DSG, εδώ κι ένα χρόνο έχω να πώ ότι είμαι κατενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο. Δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, η δύναμη του κινητήρα είναι τεράστια και ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η ομαλότητά του... Πολύ καλά στημένο, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης (καλύτερη από BMW σειρά 1 που έχει η αδερφή μου και μπορώ να συγκρίνω), χωρίς να πλαγιάζει στις στροφές αλλά και χωρίς να είναι κούτσουρο. Φρένα μέτρια. Ποιότητα εσωτερικού πολύ καλή με ωραία θέση οδήγησης και φοβερά καθίσματα που σε κρατάνε. Α, δε μ' αρέσει το τιμόνι που θα το ήθελα μικρότερο... Όλα αυτά για μένα που θέλω ένα γρήγορο ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ αυτοκίνητο... Κινούμαι στην πόλη κυρίως, σχετικά οικονομικά και ταξιδεύω περίπου 1-2 φορές το μήνα.

Ειδικά πάντως το ταξίδι είναι απόλαυση. Μπορείς να πηγαίνεις σταθερά με πάνω από 150 χωρίς να ζορίζεσαι ή να κουράζεσαι, ενώ ακόμα και μ' αυτά τα χιλιόμετρα αν σανιδώσεις το γκάζι προσπερνάς εύκολα χωρίς να περιμένεις αιώνες.

Επίσης να ξέρεις ότι καίει όσο το πατάς. Έχω πάει Τύλο με μέση κατανάλωση 5-6L ενώ αν το πατάς πολύ εκτινάσεται πάνω από 12L.

Επίσης αν κρίνω από το thread για τα Golf TSI που έχει τεράστιο όγκο σχολίων, εκτός από ένα πρόβλημα με το γρανάζι κυρίως της δευτέρας, που παρουσίαζε μία παρτίδα, που στο αλλάζουν μέσα στην εγγύηση, δεν έχω διαβάσει κάποιο άλλο πρόβλημα που να επαναλαμβάνεται.

Τοτε ξαναδιαβασε το... Εχεις χασει το προβλημα με το κομπιασμα κοντα στις 3500στροφες/λεπτο!

Τα περισσοτερα Γκολφ το εμφανισαν και εξοσων γνωριζω ακομα δεν εχει επιλυθει το προβλημα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...