Jump to content

www.vodafone.gr


TakeOverNet
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ξέρει κανείς γιατί το site δίνει εξευτελιστική τιμή για το samsung f700v;;;

Μήπως κάνανε πάλι μακακία;;;;

VODAFONE THE LIVE NETWORK
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πολυ καλο και δουλευει μια χαρα.

Μονο που δεν εχει ενημερωση για την προσφορα στο mobile broadband με το απεριοριστο.

Α! Τρελη τιμη το Μοτο Κ3

164.99ευρω!

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάντως εξακολουθώ και έχω πρόβλημα. Στο myaccount εμφανίζει τις συνδέσεις μου μόνο στο πεδίο του λογαριασμού, στα υπόλοιπα μου λέει πως "δεν υπάρχουν ενεργές συνδέσεις σε αυτό το μητρώο". Με λίγα λόγια μπορώ να δω μόνο το λογαριασμό μου (e-billing) και τίποτε άλλο (αναβάθμιση, αλλαγή προγράμματος, υποβολή αιτήματος κ.τ.λ).

 

Από το 13830 μου είπαν πως και άλλοι χρήστες έχουν το πρόβλημα αυτό και είτε να κάνω ανάκτηση κωδικού είτε να ξανακάνω εγγραφή. Το θέμα είναι πως στην ανάκτηση κωδικού μου εμφανίζει σφάλμα και όταν πάω να ξανακάνω εγγραφή μου λέει πως το username μου (δηλ, το νούμερο του κινητού το οποίο είναι υποχρεωτικά username) χρησιμοποιείται ήδη.:wacko::mad: Τι να κάνω???

 

Edit: Μόλις ενημερώθηκα ότι το πρόβλημα αυτό, που όντως το αντιμετωπίζουν και άλλοι συνδρομητές αναμένεται να αποκατασταθεί εντός της εβδομάδας.

Link to comment
Share on other sites

Για αναβάθμιση συσκευής δεν έχει κάποια επιλογή;

 

Mέσα στο myaccount στη διαχείρηση λογαριασμού. Αν δεν έχεις από παλιά κωδικούς (θα έχεις αν είχες e-billing/e-care) κάνε εγγραφή. :O

 

 

P.S Υπάρχει και μια μικρή πιθανότητα αν μπαίνεις στο myaccount να μην σου εμφανίζει το πεδίο αυτό (αυτό που εξηγώ παραπάνω), κάτι που θα αποκατασταθεί εντός της εβδομάδας.

Link to comment
Share on other sites

emena pali ekana eggrafi 3ana k mou edwse to mitroo sindomiti me ena "0" mprosta k de mporw na dw kanenan apo toys palious logariasmous....

 

twra milaw me 13830 30 min....

 

 

Pws mporw na kanw delete to account kai na 3anakanw register? (nea eggrafi sto my account) ?

 

 

EDIT: Epeidh den eperne toys palioys kwdikoys ekana kainourgia eggrafi kai twra xa8hkan oi palioi logariasmoi sto ebill.. kai twra prepei na perimenw tin ekdosh neou logariasmoy gia na arxisw na vlepw pali analitikoys meso ebill... ... eleeinoi...

 

Enw stoy filoy moy evale ta palia stoixeia toy k kanonika mphke mesa... ffffffffffffffffffffffssss

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Για τους συνδρομητές συμβολαίου υπάρχει online ενημέρωση για τις κλήσεις;
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω...

 

Ολα ίδια έμειναν για εμένα, απλώς άλλαξαν τα χρώματα κ η διαταξη...

 

Μπορεί κανείς να μας πει πια ουσιαστική διαφορά έχει με το παλιό; (Αυτοί που έλεγαν είναι σαν το 13830... )

 

 

Kai ena bug: otan stelneis ena mail mesw tis formas epikoinwnias kai patas apostolh den sou leei tipota kai se bgazei pali stin idia selida...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω...

 

Ολα ίδια έμειναν για εμένα, απλώς άλλαξαν τα χρώματα κ η διαταξη...

 

Μπορεί κανείς να μας πει πια ουσιαστική διαφορά έχει με το παλιό; (Αυτοί που έλεγαν είναι σαν το 13830... )

 

Αλλαγή προγράμματος, αναβάθμιση συσκευής κ.τ.λ Υιόθέτηση κοινού συστήματος (my account) για όλες τις εφαρμογές, έλεγχος στοιχείων γραμμής (π.χ υπόλοιπο) από τους χρήστες καρτοκινητών, βελτίωση e-shop (π.χ καλύτερες φόρμες παραγγελίας ή νέας σύνδεσης). Στο πληροφοριακό περιεχόμενο μικροαλλαγές στα πεδία που έχουν να κάνουν με FAQ, υποστήριξη και τιμικαταλόγους (εξάλλου στο πληροφοριακό δεν χρειάζονταν πολλές αλλαγές).

 

Πάντως έπρεπε να περιμένεις, ίσως με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης στο τέλος της εβδομάδας να μην είχες πρόβλημα. Δεν τους είχες αποθηκεύσει τους λογαριασμούς?:worry::O

Link to comment
Share on other sites

Πολλή καλό το καινούργιο site της Vodafone, ελπίζω και σε περαιτέρω βελτίωση:)
ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Παω να απενεργοποιησω τον τηλεφωνητή και μου λέει:

Δεν ήταν δυνατή η αλλαγή υπηρεσίας. Παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 1399.

 

ΤΟ κάνει κ σε άλλους αυτό;

 

 

Τί να περιμένω; Οταν εβαζα τα στοιχεία μου και μου εβγαζε οτι είναι λάθος έγραφε:

 

Στα πλαίσια της μεταφοράς των εγγεγραμμένων "Vodafone Online" χρηστών στη νέα ιστοσελίδα της Vodafone και στο "My Account", επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με ορισμένους χρήστες των οποίων τα δικαιώματα πρόσβασης θα διαφοροποιούνταν με τη μεταφορά τους και των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Εάν ήσασταν ένας εκ των εγγεγραμμένων χρηστών των οποίων η έγκριση ήταν απαραίτητη αλλά δεν ήταν δυνατόν να επικοινωνήσουμε μαζί σας, υπάρχει περίπτωση να σας έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα πρόσβασης. Δοκιμάστε να εισέλθετε χρησιμοποιώντας το Όνομα Χρήστη και τον Κωδικό Χρήστη που είχατε και στο "Vodafone Online". Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να εισέλθετε παρακαλούμε εγγραφείτε ξανά, προκειμένου να αποκτήσετε εκ νέου πρόσβαση.

 

 

Πουθενά δεν λέει οτι ενα εγγραφείς ξανά θα χάσεις όλους τους παλιούς σου λογαριασμούς...

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγή προγράμματος, αναβάθμιση συσκευής κ.τ.λ Υιόθέτηση κοινού συστήματος (my account) για όλες τις εφαρμογές, έλεγχος στοιχείων γραμμής (π.χ υπόλοιπο) από τους χρήστες καρτοκινητών, βελτίωση e-shop (π.χ καλύτερες φόρμες παραγγελίας ή νέας σύνδεσης). Στο πληροφοριακό περιεχόμενο μικροαλλαγές στα πεδία που έχουν να κάνουν με FAQ, υποστήριξη και τιμικαταλόγους (εξάλλου στο πληροφοριακό δεν χρειάζονταν πολλές αλλαγές).

 

 

 

Υποβολή αίτησης που κάνεις; Ανανεωμένος χάρτης κάλυψης που είναι; Ανανεωμένο e-bill πού είναι; Με γραφήματα κτλ..

 

Πάντως ακόμα κ τώρα σέρνεται το site.. μια δουλευει μια οχι.. μερικες λειτουργείες δεν δουλεύουν ακόμα...

 

Μετά την Μεγάλη Πέμπτη θα γίνουν είπαν...

 

Αντε και καλή ανάσταση με τους ερασιτέχνες.. :p

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Υποβολή αίτησης που κάνεις; Ανανεωμένος χάρτης κάλυψης που είναι; Ανανεωμένο e-bill πού είναι; Με γραφήματα κτλ..

 

Κάνεις quote το μήνυμα μου χωρίς να έχω πει τίποτε από αυτά που αναφέρεις. Δεν μίλησα ούτε για γραφήματα, ούτε για χάρτη κάλυψης. Μόνο για τα αιτήματα μίλησα όπου αναφέρομαι στην αλλαγή προγράμματος ή στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.

 

Για να τελειώνουμε, κανείς δεν είπε ότι μιλάμε για καμιά κοσμοιστορική (btw,πως μπαίνουν τα διαλυτικά?:O) αλλαγή, αλοίμονο. Αλλά ότι έγιναν κάποιες σημαντικές προσθήκες έγιναν, μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Στη τελική, κάντε μια σύγκριση με τα sites των άλλων εταιρειών (βασικά της άλλης εταιρείας, δηλαδή της wind, γιατι η cosmote για μένα δεν έχει καν site).

 

Όσο για τα προβλήματα, o.k, και μένα μου φάνηκε ότι δεν οργανώθηκε καλά η αναβάθμιση και τόνισα και παραπάνω πως αυτά σε άλλες χώρες δεν έχουν ξαναγίνει με τη Vodafone, και εγώ εκνευρίζομαι που ακόμα (υποτίθεται μέχρι τη Πέμπτη) δεν έχω πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες, αλλά κάνω λίγο υπομονή, δύο μέρες είναι.

 

Πάντως ως προς τη πλοήγηση πλέον σε εμένα τουλάχιστον πάει σφαίρα. Νομίζω ότι όσα προβλήματα υπάρχουν έχουν να κάνουν με το my account και αφορούν συγκεκριμένους συνδρομητές.

Link to comment
Share on other sites

Καλά οι τιμές που έχει στο e-shop είναι εντάξει; Το i520 της SAMSUNG κατέβηκε στα 185 από 350 ευρώ; Ή το KRZR-K3 έπεσε στα 165 από 360 που είχε; Και η WIND δηλαδή στο τελευταίο της φυλλάδιο 360 το δίνει. Μήπως ειδικά στο Κ3 είναι μεταχειρισμένο;
Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που κάνουμε αίτηση για το "my account" στην ιστοσελίδα της vodafone, πόσο χρόνο παίρνει η ενεργοποίηση? Μιλάω ως χρήστης καρτοκινητής.

(Έκανα αίτηση την Τετάρτη, πήρα email το οποίο έλεγε πως θα με καλέσουν για επιβεβαίωση στοιχείων, αλλά ακόμα τίποτα..:()

Link to comment
Share on other sites

εμενα ακομη με παιρνουν.....

το προηγουμενο σαββατο εκανα αιτηση

 

Υπήρχε myaccount το προηγούμενο Σάββατο? Αφού από τη Δευτέρα λειτουργεί. Εννοείς το παλιό e-billing?

Link to comment
Share on other sites

ουπς!λαθος μου.δευτερα ηθελα να πω!απλα μπερδευτικα γιατι μιλαω ταυτοχρονα στο msn και παρασυρθηκα και εγραψα και εδω σαββατο!

 

και παλι sorry...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κανείς να ενεργοποιήση/απενεργοποιήση υπηρεσία μεσω my account;

 

Ναι. Τουλάχιστον έτσι λέει εδώ: http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=67

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κανείς να ενεργοποιήση/απενεργοποιήση υπηρεσία μεσω my account;

Ναι έχει τις εξής επιλογές για ενεργοποίηση/απενεργοποίηση:

 

- Vodafone live:

1. Vodafone live!

2. 3G Vodafone live!

3. Vodafone live! Internet Plus

4. Vodafone live! Unlimited

 

- Vodafone Mobile E-Mail:

1. Internet edition

2. Enterprise edition

3. Pay as you Go

 

- Network services

1. Προσωπικός τηλεφωνητής

2. Video-Telephony

3. Push E-Mail

 

- Roaming and International Calls

1. Roaming

2. International calls

3. Roaming and calls

4. Roaming and Passport

 

Αυτά σε συμβόλαιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...