aimilios Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 Συμπεριλαμβάνεται και στην σύμβαση παραχώρησης η παράδοση προσωπικών στοιχείων αριθμών κυκλοφορίας και διευθύνσεων; :mad: Γιατί δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο τρόπο να στείλουν κλήσεις σε σπίτια όταν (φαντάζομαι) έχουν μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του «παραβάτη» αυτοκινήτου... :worry: Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RooF1629398566 Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 Φυσικα και στελνει κλησεις. Τι το περασατε ρε παιδια? Ειναι καθολα νομιμο αυτο και μπορει να το διαπιστωσει οποιος θελει να τραβηξει το θεμα. Το ξερω γιατι δουλευω σε διοδια. Παράθεση play4free.gr | Το blog της δωρεάν διασκέδασης :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 Αντιμετωπίζοντας τους οδηγούς που έπραξαν το αυτονόητο και δεν πλήρωσαν διόδια για τον πανάθλιο αυτό δρόμο η εταιρεία που τον διαχειρίζεται ξεπέρασε κάθε όριο θράσους. Απέστειλε κλήσεις(στο σπίτι) με πρόστιμο 50ευρώ απευθείας σε κατοίκους της Πάτρας!!! Δηλ. μια ιδιωτική επιχείρηση και όχι δημόσιος φορέας χωρίς κανένα δικαίωμα μοιράζει κλήσεις και καλεί να την πληρώσουμε :blink: Πανάθλιος δεν είναι ο δρόμος αλλά η οδήγηση που κάνουν σε αυτό το δρόμο, όπως και πανάθλια είναι η σκέψη οτι το αυτονόητο είναι να μην πληρώνουν κάποιοι διόδια. Δηλαδή εμείς είμαστε μ@λ4κες που πληρώνουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 Πανάθλιος δεν είναι ο δρόμος αλλά η οδήγηση που κάνουν σε αυτό το δρόμο, όπως και πανάθλια είναι η σκέψη οτι το αυτονόητο είναι να μην πληρώνουν κάποιοι διόδια. Δηλαδή εμείς είμαστε μ@λ4κες που πληρώνουμε. Πανάθλιος λέγεται όταν ένας δρόμος που ονομάζεται "Εθνική" οδός, δεν έχει προστατευτικό διάζωμα, υπάρχουν στροφές με ανάποδη κλίση, μπαλώματα,εξογκώματα,τρύπες και ρωγμές στο οδόστρωμα. Βεβαίως αντίκειται και στην Ευρωπαική νομοθεσία έχοντας μια λωρίδα ανά κατεύθυνση. Μ...κες είμαστε όλοι που ανεχόμαστε τα φίδια που μας πουλάνε!! Ο δρόμος αυτός ΔΕΝ πληρεί τις προδιαγραφές κλειστού αυτοκινητόδρομου τελεία και παύλα! ΔΕΝ είπαμε να μην πληρώνουν διόδια γενικώς και αορίστως αλλά να μην πληρώνουν διόδια για κάτι που ΔΕΝ υπάρχει. Είμαστε συγκεκριμένοι σε ότι λέμε και θα πρέπει να είσαι και εσύ συγκεκριμένος σε αυτά που απαντάς. Ισως τα περί πανάθλιων θα πρέπει να τα πείς σε αυτούς που έχασαν άδικα τους δικούς τους ανθρώπους απο τις λαμογιές των εταιρειών και των εργολάβων στον συγκεκριμένο "δρόμο" αν λέγεται έτσι! Η παραπάνω ενέργεια είναι μια μορφή διαμαρτυρίας και η μοναδική που υπάρχει στην απέναντι στην πρωτοφανή απάτη που βιώνουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 O δρόμος είναι αυτός που είναι. Ο οδηγός οφείλει να προσαρμοστεί στις συνθήκες του δρόμου ανεξάρτητα αν λέγεται εθνική οδός, επαρχιακή οδός ή χωματόδρομος. Έχω οδηγήσει στην πατρών-κορίνθου και μου φάνηκε normal δρόμος. Ok, δεν έχει προδιαγραφές εθνικής, αλλά και οι οδηγοι να πηγαίνουν σύμφωνα με τη σήμανση και την κοινή λογική. Όπου είναι μονός στίχος είναι μονός, δεν κυκλοφορούμε στη ΛΕΑ, ούτε προσπερνάμε στη διπλή διαχωριστική. Εκεί ο καθένας κανει ο,τι γουστάρει. Συμφωνώ οτι δεν είναι εθνική οδος και συμφωνώ οτι πρέπει να γίνει καινούριος, αλλά δεν θα ορίσει ο καθένας τους δικούς του νόμους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 Συμφωνώ οτι δεν είναι εθνική οδος και συμφωνώ οτι πρέπει να γίνει καινούριος, αλλά δεν θα ορίσει ο καθένας τους δικούς του νόμους. Τότε αφού δεν ορίζεται ως E.O. και σύμφωνα με την Ευρωπαική Ενωση πώς πληρώνουμε διόδια? Ποιός είναι ο καθένας που ορίζει τους νόμους? Η Ευρωπαική Ενωση που κρίνει την κίνηση αυτή παράνομη? Μήπως οι εργολάβοι & οι πολιτικοί ορίζουν "δικούς τους" νόμους. Τελικά είμαστε στην E.E. ή όχι? Εαν ναί ως Ευρωπαίοι πολίτες δικαιούμαστε να μην πληρώσουμε δεκάρα τσακιστή! P.S. Το θέμα μας δεν είναι η προσαρμογή της ταχύτητας του οδηγού στον συγκεκριμένο δρόμο ούτε η εφαρμογή του ΚΟΚ αλλά η απαίτηση για είσπραξη αντιτίμου για ένα έργο που δεν έχει....γίνει!!!! Συμφωνώ με όσα ανέφερες αλλά είναι εκτός θέματος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RooF1629398566 Δημ. October 22, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2008 Τότε αφού δεν ορίζεται ως E.O. και σύμφωνα με την Ευρωπαική Ενωση πώς πληρώνουμε διόδια? Ποιός είναι ο καθένας που ορίζει τους νόμους? Η Ευρωπαική Ενωση που κρίνει την κίνηση αυτή παράνομη? Μήπως οι εργολάβοι & οι πολιτικοί ορίζουν "δικούς τους" νόμους. Τελικά είμαστε στην E.E. ή όχι? Εαν ναί ως Ευρωπαίοι πολίτες δικαιούμαστε να μην πληρώσουμε δεκάρα τσακιστή! P.S. Το θέμα μας δεν είναι η προσαρμογή της ταχύτητας του οδηγού στον συγκεκριμένο δρόμο ούτε η εφαρμογή του ΚΟΚ αλλά η απαίτηση για είσπραξη αντιτίμου για ένα έργο που δεν έχει....γίνει!!!! Συμφωνώ με όσα ανέφερες αλλά είναι εκτός θέματος. Κανενας δεν φτιαχνει δικους του νομους. Η συμβαση παραχωρησης του δρομου που επιτρεπει την προεισπραξη για τη χρηματοδοτηση του εργου ειναι νομιμοτατη και φυσικα το ολο εργο ειναι υπο την εποπτεια της Ε.Ε. Δεν λεω οτι συμφωνω με την προεισπραξη αλλα αν αρνουνται οι πολιτες να πληρωσουν δεν θα γινει ποτε το εργο. Παράθεση play4free.gr | Το blog της δωρεάν διασκέδασης :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. October 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2008 Δεν λεω οτι συμφωνω με την προεισπραξη αλλα αν αρνουνται οι πολιτες να πληρωσουν δεν θα γινει ποτε το εργο. Τώρα αυτό μου θυμίζει την ταινία με τον Μαυρογιαλούρο :) Ηδη έχουν γίνει προσφυγές στην δικαιοσύνη με κοινοποίηση προς την E.E. (...ώχ είναι η ίδια που έχει και την εποπτεία :X ) Ας κρατάμε μικρό καλάθι για την νέα αυτή "νόμιμη" σύμβαση- πατέντα μην βρεθούμε πάλι προ εκπλήξεων... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RooF1629398566 Δημ. October 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2008 Τώρα αυτό μου θυμίζει την ταινία με τον Μαυρογιαλούρο :) Ηδη έχουν γίνει προσφυγές στην δικαιοσύνη με κοινοποίηση προς την E.E. (...ώχ είναι η ίδια που έχει και την εποπτεία :X ) Ας κρατάμε μικρό καλάθι για την νέα αυτή "νόμιμη" σύμβαση- πατέντα μην βρεθούμε πάλι προ εκπλήξεων... Παντα κραταμε μικρο καλαθι. :) Παράθεση play4free.gr | Το blog της δωρεάν διασκέδασης :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris79 Δημ. October 23, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2008 Ένα κράτος έχει πολίτες. Έχει εταιρίες έχει και εργαζόμενους. Όταν οι πολίτες έχουν έσοδα έχουν και έξοδα. Το ίδιο και οι εταιρίες. Αυτά τα 4 στοιχεία, πολίτες και εταιρίες με έσοδα και έξοδα δημιουργούν τζίρο και γεμίζουν τα ταμεία του και γεμίζουν τα ταμεία του κράτους. Όσο αυτά τα 4 δεδομένα είναι υγιή είναι και τα ταμεία του κράτους υγιή Άν ένα κράτος δεν έχει χρήματα για να φτιάξει 100 χιλιόμετρα ενός δρόμου, διαθέτει ένα μέρος απο αυτά που έχει για να φτιάξει ένα κομμάτι αυτού. Κάθε χρόνο θα διαθέτει ίσα χρήματα για ίσα κομμάτια κατασκευής. Τα χρήματα αυτά ΔΕΝ πρέπει να μπαίνουν από διόδια. Το Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. είναι υπεύθυνο για τους δρόμους και το Υ.ΟΙΚ. επεύθυνο για το ποσό που θα διαθετεί. Σήμερα έχουμε ένα οικονομικό χάος. Θέλουμε να φτιάξουμε 100χιλ. δρόμου αλλά δεν έχουμε ένα 1,5 δις για να το φτιάξουμε. Τι κάνουμε; Βγάζουμε διαγωνισμό για το ποιός θα το φτιάξει με τα λιγότερα χρήματα. Η κυβέρνηση κατόπιν διαθέτει το 30% από τα ταμεία της. Το υπόλοιπο 70% διατείθεται από τις εταιρίες. Μια εταιρία θα πάρει δάνειο. Οι τράπεζες θα το δώσουν. Αλλά με κάποιο τρόπο θα πρέπει η εταιρία ή οι εταιρίες και να ξεχρεώσουν τα δάνεια και να πάρουν τα ίδια κεφάλαια πίσω και να έχουν και κέρδος. Μπαίνουν ΅ενέχυρο΅ οι πολίτες που θα χρησιμοποιήσουν το δρόμο για τα επόμενα 30 χρόνια και πληρώνουν υψηλά διόδια σε σχέση όχι με τους Ευρωπαίους πολίτες αλλά σε σχέση με το εισόδημα τους. Ένας με Ι.Χ. πληρώνει 1000 δραχμές (2,50-3 ευρώ) για να χρησιμοποιήσει το δρόμο. Και υπάρχουν εισοδήματα από 350 εώς και 1500 ευρώ. Ο χαμηλόμισθος κάνει το σκατό του παξιμάδι και κάθεται στον **** του, αφού δεν έχει έξοδα για τον ίδιο του τον εαυτό θα έχει στην κατοχή μεταφορικό μέσο; Ο ποιό υψηλόμισθος, από 700 τουλάχιστον και πλεόν κάτι θα βρει να ξοδέψει. ελα όμως που ένας πολίτης των 680 ευρώ μισθό δεν θα έχει μόνο έξοδα μεταφορικού μέσου για να πληρώνει διόδια. Έχει κι άλλα έξοδα. Σερβις αμαξιου, ελάστικα, λάδια. Για αυτόν φαγητό. Πηγαινε ελα δουλειά σπιτι σπίτι δουλειά και άλλα πολλά. Αν το κράτος έφτιαχνε σιγά σιγά τους δρόμους με ίδια χρήματα θα τα είχε φτιάξει σε διπλάσιο ή τριπλάσιο χρόνο αλλά ΔΕΝ θα υπήρχαν διόδια μιας και θα ήταν δημόσιοι οι δρόμοι, κατασκευασμένα με χρήματα ελληνικού λαού ή φορολογουμένων (μιας και υπάρχουν και μετανάστες που δηλώνουν ε9). Η συντήρηση θα γινόταν από τις εκάστοτε κυβερνήσεις κι ο κόσμος θα ξόδευε παραπανίσια χρήματα. Το ΑΕΠ της Ελλάδος, κλείνοντας, αναφέρω πως είναι βάσει του Υπ.ΟΙΚ. 244,5 δις. Το χρέος μας 260 δις. 10 δις τουλάχιστον είμαστε ζημιωμένοι ως κράτος. Απλά μαθηματικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. October 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2008 O δρόμος είναι αυτός που είναι. Ο οδηγός οφείλει να προσαρμοστεί στις συνθήκες του δρόμου κ οι τιμες επρεπε να ειχαν προσαρμοστει στις συνθηκες του δρομου!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RooF1629398566 Δημ. October 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2008 κ οι τιμες επρεπε να ειχαν προσαρμοστει στις συνθηκες του δρομου!!! Οι τιμες εχουν προσαρμοστει ετσι ωστε να αυτοχρηματοδοτηθει η κατασκευη του δρομου. Παράθεση play4free.gr | Το blog της δωρεάν διασκέδασης :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
escape_4X4 Δημ. October 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2008 κ οι τιμες επρεπε να ειχαν προσαρμοστει στις συνθηκες του δρομου!!! Τότε έπρεπε να μας πληρώνουν για να περνάμε απο ορισμένα σημεία:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. October 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2008 Οι τιμες εχουν προσαρμοστει ετσι ωστε να αυτοχρηματοδοτηθει η κατασκευη του δρομου. κ οι τιμες των πρωηγ.χρονων ηταν για την αυτοχρηματοδοτηση των τσεπων τους.. απο το 62 η ιδια χαραξη υπαρχει..ισως τοτε να ειχε λιγοτερες λκουβες κ λαθη απο τωρα... http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82_%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD_-_%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Itchrist86 Δημ. October 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2008 Τα διόδια προ ιδιωτικοποίησης πήγαιναν για κάλυψη διαφόρων ελλειμμάτων των γνωστών σε όλους "μαύρες τρύπες". :shifty: Και μια μικρή διόρθωση, από το ’69 είναι έτσι και απαράλλαχτη.:p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά. ⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max ⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RooF1629398566 Δημ. November 2, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2008 Ε μα τι γκρινιαζετε ? Προκειται για ενα κομματι ιστοριας! :P Παράθεση play4free.gr | Το blog της δωρεάν διασκέδασης :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.