rigasnic Δημ. March 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2010 Εγώ έχω τη netone αρκετό καιρό και δεν έχω προβλήματα, αντιθέτως: Έχουν 24ωρη εξυπηρέτηση και απαντούν σχεδόν πάντα άμεσα. Μου έχουν επισκευάσει μικρή βλάβη Κυριακάτικα Η άποψη μου είναι ότι το γεγονός ότι είναι ανενεργό το θέμα δείχνει ότι δεν έχουμε προβλήματα με την εταιρεία. Ναι, η εταιρεία δεν κάνει προσπάθειες για να αποκτήσει πολλούς πελάτες. Όμως αυτό που έχω και πληρώνω δουλεύει και αυτό μου φτάνει. Επιπλέον τον τελευταίο καιρό είναι πολύ δραστήριοι με τις διασυνδέσεις με άλλους ελληνικούς παροχείς, οπότε η κίνηση δεν περνάει όλη από εξωτερικό και έχουν βελτιωθεί τα pings. To παραπάνω γεγονός πέρα από απομονωμένο, είναι και ειδική περίπτωση γιατί φαντάζομαι δεν έχουν όλες οι εταιρείες τη δυνατότητα να ενημερώνονται για την ανανέωση τις πιστωτικής κάρτας και αν δεν κάνω λάθος έχω δει σε αρκετές τέτοιες εντολές πληρωμής ότι είναι υποχρέωση του συνδρομητή να αναφέρει την αλλαγή στην κάρτα του. (Η ημερομηνία λήξης είναι αλλαγή). Εμένα μου το έχει κάνει παλιότερα η wind. [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. March 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2010 Είσαι Off φίλε μου. Οφειλες να ελέγχεις αν έρχονται οι λογαριασμοί Οφειλες να ελέγχεις αν πληρώνονται οι λογαριασμοί Από τη στιγμή που για 5 μήνες ήταν απλήρωτοι οι λογαριασμοί σου, τι περίμενες να αφήσουν να χρονισει; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kobourk Δημ. March 3, 2010 Author Κοινοποίηση Δημ. March 3, 2010 Βασικά υπάρχει σχετική κουβέντα στο adslgr http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=369161 Φίλε soublaki πραγματικά δεν οφείλω να κάνω τίποτα από αυτά που λες. Τα έγραψα και σα κανα δύο χρήστες στο adslgr που είπαν τα ίδια. Οφείλω να είμαι τυπικός στις υποχρεώσεις μου και είμαι με το παραπάνω. Απλήρωτους δεν τους άφησα ποτέ. Το πρόβλημα το είχαν εκείνοι με την είσπραξη. Η κάρτα μου ήταν διαθέσιμη και ενεργή. Εκείνοι όφειλαν να με ενημερώσουν ότι υπάρχει πρόβλημα και θα λυνόταν το θέμα σε δευτερόλεπτα. Επέλεξαν άλλο δρόμο και εγώ βούκινο δεν κάνω το ότι έχουν πρόβλημα στις διαδικασίες της κάρτας. Με γειά τους με χαρά τους, δεν είναι και τόσο σπουδαίο. Εγώ εστιάζω στην απαράδεκτη συμπεριφορά τόσο με τη διακοπή τον εξερχόμενων ΧΩΡΙΣ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΑΙΩ ΣΕ ΚΑΤΙ όσο περισσότερο στην αντιμετώπιση από το customer service. Φίλε rigasnic συμφωνώ σε όλα με όσα έγραψες. Ούτε εγώ είχα προβλήματα ιδιαίτερα ή ουσιώδη και δεν είμαι και ο ιδιαίτερα απαιτητικός χρήστης σε θέματα ποιότητας κλήσεων και ταχύτητες. Αυτό που είπες. Πλήρωνα για κάτι και δούλευε. Προβλήματα υπήρξαν και λύθηκαν. Όλα αυτά μέχρι που φτάσαμε στα τελευταία γεγονότα όπου πραγματικά είδα ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ. Και επαναλαμβάνω, το θέμα δεν είναι αν υποστηρίζουν ή όχι σωστά τις πάγιες εντολές μέσω καρτών. Το θέμα ήταν η αλλαγή στάσης, πολιτικής και συμπεριφοράς των ανθρώπων της εταιρίας προς τον πελάτη τους. Δεν ξέρω αν το περιστατικό είναι μεμονωμένο, αλλά ως καταναλωτής καταθέτω την αρνητική εμπειρία μου. Όπως κατέθεσα τη θετική μου εμπειρία στις αρχές, έτσι τώρα εκφράζω την αποστροφή μου προς την εταιρία αυτή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. March 5, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 5, 2010 Θα επιμείνω ότι εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ τέτοια συμπεριφορά στη Netone, οπότε δε μένει παρά να υποθέσουμε ότι πλέον μέρος ή όλο το suport γίνεται από άλλη εταιρεία. [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. March 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 6, 2010 Το λογιστήριο της netone έχει χάσει εδώ και πολύ καιρό την έξωθεν καλή μαρτυρία. Για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα υπήρχε σοβαρό θέμα με την έκδοση και την αποστολή λογαριασμών. Πολλοί συνδρομητές δεν λάμβαναν καθόλου λογαριασμούς (ένας από αυτούς ήμουν και εγώ) για πολλούς μήνες, ορισμένοι μιλάνε για περιόδους άνω των 10-12 μηνών. Σύμφωνα με μαρτυρίες συνδρομητών τα προβλήματα με τους λογαριασμούς συνεχίζονται ακόμα, επίσης άλλοι που έχουν διακόψει την συνεργασία τους δηλώνουν ότι ξαφνικά δύο χρόνια μετά την λήξη δέχονται οχλήσεις για εξόφληση ανύπαρκτων οφειλών. Η έκδοση και η αποστολή λογαριασμών σε τακτά διαστήματα δεν αποτελούν ευχέρεια του εκάστοτε παρόχου, αλλά υποχρεώσεις τους από τον νόμο (περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, κανονισμός γενικών αδειών κ.λπ.). Σύμφωνα με τα περιστατικά που αναφέρει ο kobourk, τα οποία δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω, την στιγμή που και εγώ ο ίδιος δεν είχα λάβει λογαριασμό για σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο παρά τα συνεχή παράπονά μου, η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στην netone η οποία δεν συμμορφώθηκε με τις νόμιμες υποχρεώσεις της (τακτή αποστολή λογαριασμών, τιμολόγηση για περιόδους το πολύ δύο μηνών, ειδοποίηση πριν την διακοπή). Η εταιρεία είχε νόμιμη και συμβατική παρεπόμενη υποχρέωση να ειδοποιήσει τον kobourk για την επικείμενη φραγή. Πέρα από το τυπικό θέμα όμως, την στιγμή που ξέρεις ότι το λογιστήριό σου αντιμετωπίζει σημαντικές δυσλειτουργίες, δεν κατεβάζεις έτσι απλά τον διακόπτη χωρίς να έχεις ειδοποιήσει έστω με ένα τηλεφώνημα. Ειδικά όταν πρόκειται για ένα αγαθό η στέρηση του οποίου μπορεί να σε φέρει και σε κίνδυνο. Δεν του κόψανε ούτε τη νόβα ούτε το rapidshare... [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. May 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2010 Η εταιρεία είχε νόμιμη και συμβατική παρεπόμενη υποχρέωση να ειδοποιήσει τον kobourk για την επικείμενη φραγή. Αφού είχε πάνω από έναν ανεξόφλητους λογαριασμούς, τι να ενημερώσει; Αυτός όφειλε να ελέγξει γιατί δεν έρχονται οι λογαριασμοί. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. May 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2010 Αφού είχε πάνω από έναν ανεξόφλητους λογαριασμούς, τι να ενημερώσει; Αυτός όφειλε να ελέγξει γιατί δεν έρχονται οι λογαριασμοί. Γι αυτό υπάρχει η πάγια εντολή, για να μη σκοτίζεσαι με τέτοια θέματα. Ο φίλος είχε πάγια εντολή, αλλά η εταιρεία δεν τον ενημέρωσε ότι έληξε. Επίσης, δεν νομίζω ότι ευθυνόμαστε οι συνδρομητές για την κατάσταση που επικρατεί (ή επικρατούσε) στο λογιστήριο της νετονε. Εγώ προσωπικά ως παλιός συνδρομητής σχεδόν για ένα χρόνο δεν έπαιρνα λογαριασμό, αν και τους είχα ενοχλήσει πολλές φορές. Όχι να τον στείλουν και να μην έρχεται, δεν εβγαινε καν λογαριασμός. Η εξ/πελ δεν ήταν σε θέση να μου πει τί ώφειλα. Στο τέλος ήρθε ένας λογαριασμός λειψός (με ανάλυση του τελευταίου μήνα μόνο) και ένα ποσό άστα να πάνε. Πέραν των ανωτέρω η υποχρέωση ενημέρωσης για επικείμενη φραγή προκύπτει ευθέως από τον Κανονισμό Γενικών Αδειών. Η διακοπή χωρίς ενημέρωση/ προειδοποίηση συνιστά παράβαση του κανονισμού, αλλά και αντισυναλλακτική ενέργεια, αφού, όποιος και αν είναι ο λόγος της πρέπει να δοθεί η ευκαιρία στον θιγόμενο να την αποφύγει πχ εξοφλώντας την οφειλή του. Αν δεν είναι ενήμερος, αντικειμενικά δεν έχει αυτή τη δυνατότητα. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. May 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 13, 2010 Αν ήταν ένας ανεξόφλητος λογαριασμός θα είχες απόλυτο δίκαιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως μιλάμε για κατά συρροή ανεξόφλητους λογαριασμούς. Και από τη στιγμή που εκδόθηκε νέα καρτα, όφειλε να ενημερώσει τη NetOne ότι έχει αλλάξει η κάρτα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. May 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. May 14, 2010 Αν κατάλαβα καλά δεν άλλαξε η κάρτα, αλλά η ημερομηνία λήξης. Αν για κάποιο λόγο η εταιρεία δεν μπορεί να τραβήξει τα λεφτά, νομίζω το πιο απλό είναι να σου πάρει ένα τηλέφωνο, όχι βρήκαμε ένα διακόπτη και τον ανεβοκατεβάζουμε. Τα παραπάνω δεν απαλλάσσουν την εταιρεία από τις νόμιμες υποχρεώσεις της σε σχέση με την αποστολή λογαριασμών και την έγκαιρη ειδοποίηση για την επικείμενη φραγή. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 8, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 8, 2011 Πάει, χάλασε και αυτή...:( Πήρε ένας γνωστός μου τηλέφωνο, και άκουσε το εξής μήνυμα: 1) για τεχνική εξυπηρέτηση μπορείτε να καλείτε από 9 το πρωί μέχρι 12 το βράδυ, 7 μέρες την εβδομάδα 2) για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, από 9 το πρωί μέχρι 5 το απόγευμα, Δευτέρα έως Παρασκευή Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. April 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2011 (edited) πριν απο λιγο ανακοινωσε την διακοπη των οικιακων υπηρεσιων της στις 31/05/2011.. http://www.netone.gr/index.php?id=4&aid=5 επισης συνεργαζεται με την cyta (με προνομιακες τιμες και εκπτωσεις) για να μεταφερει εκει τους συνδρομητες της. (εφοσον οι ιδιοι το θελησουν...) Edited April 13, 2011 by stathis123 My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2011 επισης συνεργαζεται με την cyta (με προνομιακες τιμες και εκπτωσεις) για να μεταφερει εκει τους συνδρομητες της. (εφοσον οι ιδιοι το θελησουν...) Για εξήγησέ το λίγο αυτό. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. April 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2011 (edited) Για εξήγησέ το λίγο αυτό. αν δεν εχεις λαβει λογαριασμο, οταν σου ερθει θα σου ερθει και ενα διαφημιστικο της cyta μεσα που θα σου λεει τις προνομιακες τιμες για εσενα... και συγκεκριμενα-> http://img812.imageshack.us/img812/7006/image0002resize.jpg http://img593.imageshack.us/img593/7807/image0003resize.jpg cyta χαλαρα για εμενα φιλε! :) Edited April 13, 2011 by stathis123 add My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 13, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 13, 2011 Μόλις τώρα μου είπανε ότι οι πελάτες NetOne: θα χρησημοποιούν το Speedtouch που είχαν στη NetOne, θα έχουν τα τέλη ενεργοποίησης δώρο θα έχουν τον 1ο μήνα δώρο Εγώ έκανα ήδη την αίτηση τηλεφωνικά και περιμένω να μου τη στείλουν για να την υπογράψω. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soriana Δημ. April 16, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2011 Κάνανε συνεργασία οι 2 τους ή εξαγοράστηκε η NetOne από τη CYTA; (να δω πως θα είναι το δίκτυο της CYTA αν μπουν και οι συνδρομητές της NetOne...) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 16, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2011 Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Απλά η NetOne έψαξε να βρει τον πιο αναίμακτο τρόπο μεταφοράς των συνδρομητών της. Και από τη στιγμή που δουλεύουν και οι δύο με VoIP σκέφτηκε να συστήσει στους συνδρομητές της τη μετάβαση στη Cyta. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
snapp Δημ. April 16, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2011 Κάνανε συνεργασία οι 2 τους ή εξαγοράστηκε η NetOne από τη CYTA; (να δω πως θα είναι το δίκτυο της CYTA αν μπουν και οι συνδρομητές της NetOne...) H CYTA έχει 170000 συνδρομητές και η NETOΝE 6500.Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα η CYTA. TCL 40 NXTPAPER Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 16, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 16, 2011 H CYTA έχει 170000 συνδρομητές και η NETOΝE 6500.Δεν νομίζω να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα η CYTA. Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση της Cyta και ρώτησα πόσους συνδρομητές έχουν στην Αττική. Δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. :O Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilkou Δημ. April 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2011 Πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση της Cyta και ρώτησα πόσους συνδρομητές έχουν στην Αττική. Δεν ήξεραν να μου απαντήσουν. :O Πριν μπει στην Αττική η cyta είχε 130000.Στο τέλος του 2010.Οπότε υπολόγισε αν έχει τώρα 150000-160000 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2011 Δεν είναι τρόπος μέτρησης αυτός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilkou Δημ. April 17, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2011 Δεν είναι τρόπος μέτρησης αυτός. Το ξέρω.Αλλά πιστεύω σε όποιο πάροχο και αν κάνεις αυτήν την ερώτηση εκτός της netone φυσικά δεν θα ξέρουν Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. April 21, 2011 Κοινοποίηση Δημ. April 21, 2011 Το ξέρω.Αλλά πιστεύω σε όποιο πάροχο και αν κάνεις αυτήν την ερώτηση εκτός της netone φυσικά δεν θα ξέρουν Κανονικά θα έπρεπε να ξέρει η Cyta και όχι η NetOne. :rolleyes: Προσοχή: Όποιος κάνει αίτηση σε άλλο πάροχο και δεν έχει πληρώσει το λογαριασμό που λήγει σήμερα 21/4, η αίτησή του θα ακυρωθεί. Προσωπικά δεν έχω λάβει ακόμα λογαριασμό. Ευτυχώς που υπάρχει και το ebill... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rigasnic Δημ. July 25, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2011 Καλώς ή κακώς (κακώς!) η netone έκλεισε. Αρκετοί πιστοί πελάτες που δύσκολα θα βρούμε το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης και υπηρεσίας στη cyta ή αλλού. Λίγοι με παράπονα και προβλήματα που δεν επιλύθηκαν. Μακάρι κάποια στιγμή η netone να μπορέσει να ξαναπροσφέρει τις υπηρεσίες της. Μέχρι τότε το παρόν θέμα κλειδώνεται. [imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign] rigasnic :: The ex-night shift :: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts