Jump to content

Πιστωτικές κάρτες/Τράπεζες


CptBill
 Κοινοποίηση

Έχεις Πιστωτική Κάρτα;  

1.716 members have voted

  1. 1. Έχεις Πιστωτική Κάρτα;

    • Έχω Visa
      927
    • Έχω MasterCard
      447
    • Έχω Amex [aka American Express]
      143
    • Έχω Cash Card [Maestro κλπ.]
      276
    • Έχω Άλλη [Euroline κλπ.]
      59
    • Τις Έχω Όλες [Είμαι Credit Card Addicted!!!]
      88
    • Έχω Diners
      78
    • Δεν Έχω
      452


Recommended Posts

Μίλησα σήμερα με το τηλεφωνικό κέντρο της eurobank για πρόβλημα με αδυναμία χρέωσης κάρτας.

Η συμπεριφορά και η αντιμετώπιση της υπαλλήλου στο τηλέφωνο άκρως αντιεπαγγελματική. Πολύ απότομη και με υφάκι ότι πήρε ο "μ@@" που δε μπορεί να πληρώσει.

Πρώτη φορά μετά από χρόνια συναλλαγών με την eurobank.

 

Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα σήμερα με το τηλεφωνικό κέντρο της eurobank για πρόβλημα με αδυναμία χρέωσης κάρτας.

Η συμπεριφορά και η αντιμετώπιση της υπαλλήλου στο τηλέφωνο άκρως αντιεπαγγελματική. Πολύ απότομη και με υφάκι ότι πήρε ο "μ@@" που δε μπορεί να πληρώσει.

Πρώτη φορά μετά από χρόνια συναλλαγών με την eurobank.

 

Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις.

 

Έπεσες στην περίπτωση.Να θυμάσε ότι δεν είναι ρομπότ αυτοί που είναι στην εξυπηρέτηση αλλά άνθρωποι με δική τους προσωπικότητα και με τα προβλήματα τους.Ποιός ξέρει τι έγινε στη μέρα αυτού του υπαλλήλου.

Σε κάθε περίπτωση θα σου πρότεινα να καταθέσεις εδώ το παράπονο σου.

https://www.eurobank.gr/el/retail/complaintform

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα σήμερα με το τηλεφωνικό κέντρο της eurobank για πρόβλημα με αδυναμία χρέωσης κάρτας.

Η συμπεριφορά και η αντιμετώπιση της υπαλλήλου στο τηλέφωνο άκρως αντιεπαγγελματική. Πολύ απότομη και με υφάκι ότι πήρε ο "μ@@" που δε μπορεί να πληρώσει.

Πρώτη φορά μετά από χρόνια συναλλαγών με την eurobank.

 

Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις.

 

Την τελευταία πρόταση γιατί την έγραψες; Πιστεύεις ότι επιρεαζει τον τρόπο συμπεριφοράς;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις.

Εχεις την εντυπωση ότι ασχολείται κάποιος στο customer service με τη position σου και ανάλογα σου συμπεριφέρεται;

Αν ναι δεν έχεις τη παραμικρή ιδέα πως δουλεύει ένα customer service.

 

Στη περίπτωση που αναφέρεσαι, υπάρχουν συγκεκριμένοι agents που μπορούν να δουν συγκεκριμένα πράγματα που αφορούν το card account (πχ αν είναι μπλοκαρισμένο, αν έχει γίνει expire κλπ) και να σου απαντήσουν ανάλογα.

 

Σε κάθε περίπτωση ή έπεσες στη περίπτωση ή ίσως περίμενες διαφορετική αντιμετώπιση ή, μπορει και εσυ να προκάλεσες.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη η εξυπηρετηση πελατων μιας τραπεζας εχει περιορισμενη εικονα του καθε πελατη ;

Ποιος ο λογος επικοινωνιας μαζι τους τοτε ;

 

Ο καθε υπαλληλος δεν ειναι εκει για να του δειξει κατανοηση ο καθε πελατης στην τυχον κακη του μερα η τα προβληματα του. Αλοιμονο, αν ειναι ετσι ας καθησει καλυτερα σπιτι του.

Αντιθετα οι υπαλληλοι εξυπηρετησης εκπαιδευονται και στον χειρισμο δυσκολο καταστασεων, με επιθυμουμενη καταληξη τον μη δυσαρεστημενο πελατη.

 

Τα παραπονα ασφαλως και πρεπει να γινονται για τον μη επαγγελματια υπαλληλο, γιατι διαφορετικα ειναι αδικο για τον επαγγελματια υπαλληλο.

Σιγουρα ολοι εχουμε συνομιλησει με υπαλληλους και των 2 ειδων. Ειναι ευκολο να συνειδητοποιησουμε ποσο λιγοτερη τυχον ταλαιπωρεια θα ειχαμε υποστει αν ειχαμε πεσει σε εναν «καλο» υπαλληλο, η και το .... αντιθετο.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ενεργοποίησα τη νέα μου πιστωτική στη eurobank.

Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στο e-banking δεν εμφανίζονται οι εκκρεμείς συναλλαγες!

Λέω με έκπληξη διότι έχω πιστωτική και στην alpha bank και εμφανίζονται άμεσα (γίνεται δηλαδή το αυτονόητο).

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ενεργοποίησα τη νέα μου πιστωτική στη eurobank.

Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στο e-banking δεν εμφανίζονται οι εκκρεμείς συναλλαγες!

Λέω με έκπληξη διότι έχω πιστωτική και στην alpha bank και εμφανίζονται άμεσα (γίνεται δηλαδή το αυτονόητο).

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Εχεις απολυτο δικιο. μεγαλο μειονεκτημα αυτο. Εχω καρτες και των δυο τραπεζων και προτιμω να χρησιμοποιω της Alpha γι αυτο τον λογο κυριως

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Έσβησα κατά λάθος το μνμ με τις θέσεις pin της καινούργιας χρεωστικής στη eurobank..υπάρχει τρόπος να βρω τις θέσεις;;χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα;;και χωρίς europhone Banking..
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς κατάστημα και χωρις banking σου μένει μόνο το τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ή να μαντέψεις τις θέσεις.

Τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς κατάστημα και χωρις banking σου μένει μόνο το τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ή να μαντέψεις τις θέσεις.

Τίποτα άλλο.

 

Η διαδικασία με άλλη ενεργή κάρτα eurobank και μεσα από κει να την ενεργοποιήσω και να μου έρθουν οι θέσεις pin δε γίνεται;;στο χαρτί το διάβασα στο γτ το pin ενεργοποίησης το έχω

Link to comment
Share on other sites

Η διαδικασία με άλλη ενεργή κάρτα eurobank και μεσα από κει να την ενεργοποιήσω και να μου έρθουν οι θέσεις pin δε γίνεται;;στο χαρτί το διάβασα στο γτ το pin ενεργοποίησης το έχω

 

Κάλεσε την τράπεζα και θα δεις τι θα σου πουν.

Link to comment
Share on other sites

Το τερμάτισε η eurobank σήμερα με την επιβράβευση για τη συνεπή αποπληρωμή του στεγαστικού δανείου:

 

έστειλε το μήνυμα 1/11 μετά τις 15:00 το μεσημέρι προκειμένου να ενημερώσει για κάτι που έληγε 1/11!!!!!:cry:

 

ευτυχώς καταλάβανε το ατόπημα και δώσανε παράταση έως 15/11:blink:

εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη η εξυπηρετηση πελατων μιας τραπεζας εχει περιορισμενη εικονα του καθε πελατη ;

Ποιος ο λογος επικοινωνιας μαζι τους τοτε ;

 

Ο καθε υπαλληλος δεν ειναι εκει για να του δειξει κατανοηση ο καθε πελατης στην τυχον κακη του μερα η τα προβληματα του. Αλοιμονο, αν ειναι ετσι ας καθησει καλυτερα σπιτι του.

Αντιθετα οι υπαλληλοι εξυπηρετησης εκπαιδευονται και στον χειρισμο δυσκολο καταστασεων, με επιθυμουμενη καταληξη τον μη δυσαρεστημενο πελατη.

 

Τα παραπονα ασφαλως και πρεπει να γινονται για τον μη επαγγελματια υπαλληλο, γιατι διαφορετικα ειναι αδικο για τον επαγγελματια υπαλληλο.

Σιγουρα ολοι εχουμε συνομιλησει με υπαλληλους και των 2 ειδων. Ειναι ευκολο να συνειδητοποιησουμε ποσο λιγοτερη τυχον ταλαιπωρεια θα ειχαμε υποστει αν ειχαμε πεσει σε εναν «καλο» υπαλληλο, η και το .... αντιθετο.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Για να τα βάλουμε κάτω τα πράγματα !

Οσο και αν σε εκπλήσσει, ναι, δεν έχουν πλήρη εικόνα του εκάστοτε πελάτη. Αυτό έλειπε.

Αλλη εικόνα έχει το τμήμα εξυπηρέτησης καρτών που ασχολείται πχ με καθυστερησεις, άλλη εικόνα έχει πχ το τμήμα που ασχολείται με lost and stolen.

Και στη δεύτερη δεν υπάρχει η ανάγκη να γνωρίζουν τη position του πελάτη ή τη συμπεριφορά του ή το probability of default ;h to credit score του.

Δεύτερον, το customer service όχι μόνο μιας τράπεζας αλλά γενικά όποιο customer service δεν ειναι punching bag του κάθε πονεμένου για να βγάλει τα σώψυχά του και ναι, φυσικά έχουν εκπαιδευτεί αλλα φυσικά υπάρχουν και αντοχές. Και φυσικά αν κάποιος πελάτης μιλήσει με στυλάκι που ξεπερνά όρια , εννοείται ότι δεν θα κάτσουν να γίνουν και χαλιά να τους πατάνει.

Και φυσικά ας μη ξεχνάμε ότι οι συνομιλίες καταγράφονται και όλα κρίνονται.

Case in point, ο πελάτης έχει δίκιο μέχρι τη στιγμή που απλά, δεν έχει.

Edited by aroutis
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Για να τα βάλουμε κάτω τα πράγματα !

Οσο και αν σε εκπλήσσει, ναι, δεν έχουν πλήρη εικόνα του εκάστοτε πελάτη. Αυτό έλειπε.

Αλλη εικόνα έχει το τμήμα εξυπηρέτησης καρτών που ασχολείται πχ με καθυστερησεις, άλλη εικόνα έχει πχ το τμήμα που ασχολείται με lost and stolen.

Και στη δεύτερη δεν υπάρχει η ανάγκη να γνωρίζουν τη position του πελάτη ή τη συμπεριφορά του ή το probability of default ;h to credit score του.

Δεύτερον, το customer service όχι μόνο μιας τράπεζας αλλά γενικά όποιο customer service δεν ειναι punching bag του κάθε πονεμένου για να βγάλει τα σώψυχά του και ναι, φυσικά έχουν εκπαιδευτεί αλλα φυσικά υπάρχουν και αντοχές. Και φυσικά αν κάποιος πελάτης μιλήσει με στυλάκι που ξεπερνά όρια , εννοείται ότι δεν θα κάτσουν να γίνουν και χαλιά να τους πατάνει.

Και φυσικά ας μη ξεχνάμε ότι οι συνομιλίες καταγράφονται και όλα κρίνονται.

Case in point, ο πελάτης έχει δίκιο μέχρι τη στιγμή που απλά, δεν έχει.

 

 

 

Συγχεεις τα πραγματα και καταληγεις σε αυθαιρετα συμπερασματα.

Στο τμημα εξυπηρετησης πελατων αναφερεσαι για συγκεκριμμενο λογο. Ασφαλως και αν μιλας με τις καρτες δεν μπορεις να συζητησεις για το πχ δανειο σου. Αν συμβει κατι τετοιο πολυ απλα ο υπαλληλος που μιλας σε συνδεει με το αντιστοιχο τμημα. Αν ομως το θεμα σου ειναι μια καρτα και μιλας με υπαλληλο στις καρτες, ναι εχει πληρη εικονα σου και των καρτων σου.

Δεν ανεφερεα πουθενα για σακο του μποξ η για χαλι που το πατας.

Πηγαινεις στο αλλο ακρο, της απρεπειας εκ μερους του πελατη, που σε καμμια περιπτωση δεν συμμεριζομαι.

Ομως υπαρχει ενας εργαζομενος που πρεπει να κανει σωστα την δουλεια του, με την εννοια του να ειναι ευγενικος, εξυπηρετικος, ενημερωμενος, κτλ. Και αυτο δεν συμβαινει παντα. Και ναι και για αυτο υπαρχει η καταγραφη κλησης, στην προκειμενη περιπτωση οχι μονο για να ελεχθει το τυχον δικαιο του πελατη αλλα και ο τροπος που χειριστηκε ο καθε υπαλληλος το θεμα. Εξ ορισμου πλεον η εξυπηρετηση πελατων μιας εταιρειας, ειναι η εικονα της στον κοσμο για αυτο και κρινεται ως παρα πολυ σημαντικη.

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Έχω μια mastercard classic Στην eurobank, στο κατάστημα μου είχαν πει δε θα έχει συνδρομή... Τώρα μίλησα με εκπρόσωπο και μου λένε είχα υπογράψει 6 μήνες δωρεάν και μετά κανονικά συνδρομή. Έκανε αντιλογισμο η κοπέλα. Εγώ πήρα για να ακυρώσω τη κάρτα... Αν δεν δεχθούν να γίνει ο αντιλογισμος τι μπορώ άλλο να κάνω; δε με χαλάει να την έχω αλλά λόγω του ότι έχω την yes visa με 3000 οριο, δε τη χρησιμοποιώ και πολύ..
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα όρια πως σας τα έχουν δώσει ρε παιδιά?

 

Τετοια ορια δινονταν πριν απο 8 χρονια

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό στη eurobank και να βγάλω κάρτα για το ΑΤΜ που να υπάγεται στο πρόγραμμα €πιστροφη.???

Έχει κάποια χρεωση????

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό στη eurobank και να βγάλω κάρτα για το ΑΤΜ που να υπάγεται στο πρόγραμμα €πιστροφη.???

Έχει κάποια χρεωση????

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

Χρεωστική κάρτα που να συμμετέχει ,ναι έχει, νομίζω είναι mastercard.

H καρτα στοιχίζει 5€ νομίζω,για τον λογαριασμό δεν ξέρω αν έχει χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό στη eurobank και να βγάλω κάρτα για το ΑΤΜ που να υπάγεται στο πρόγραμμα €πιστροφη.???

Έχει κάποια χρεωση????

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

 

Θα ειναι χρεωστικη ομως και οχι πιστωτικη.

Θα παιρνεις την επιστροφη αλλα θα το ποσο θα εξοφλειται εφαπαξ, δεν θα υπαρχει η δυνατοτητα ατοκων δοσεων.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Συγχεεις τα πραγματα και καταληγεις σε αυθαιρετα συμπερασματα.

Στο τμημα εξυπηρετησης πελατων αναφερεσαι για συγκεκριμμενο λογο. Ασφαλως και αν μιλας με τις καρτες δεν μπορεις να συζητησεις για το πχ δανειο σου. Αν συμβει κατι τετοιο πολυ απλα ο υπαλληλος που μιλας σε συνδεει με το αντιστοιχο τμημα. Αν ομως το θεμα σου ειναι μια καρτα και μιλας με υπαλληλο στις καρτες, ναι εχει πληρη εικονα σου και των καρτων σου.

Δεν ανεφερεα πουθενα για σακο του μποξ η για χαλι που το πατας.

Πηγαινεις στο αλλο ακρο, της απρεπειας εκ μερους του πελατη, που σε καμμια περιπτωση δεν συμμεριζομαι.

Ομως υπαρχει ενας εργαζομενος που πρεπει να κανει σωστα την δουλεια του, με την εννοια του να ειναι ευγενικος, εξυπηρετικος, ενημερωμενος, κτλ. Και αυτο δεν συμβαινει παντα. Και ναι και για αυτο υπαρχει η καταγραφη κλησης, στην προκειμενη περιπτωση οχι μονο για να ελεχθει το τυχον δικαιο του πελατη αλλα και ο τροπος που χειριστηκε ο καθε υπαλληλος το θεμα. Εξ ορισμου πλεον η εξυπηρετηση πελατων μιας εταιρειας, ειναι η εικονα της στον κοσμο για αυτο και κρινεται ως παρα πολυ σημαντικη.

Sent from my iPad using Tapatalk

Δεν συγχεω κάτι. Ημουν πολύ συγκεκριμένος. Και για να είμαι και ξεκάθαρος, η position ενός πελάτη ειναι η εικόνα του προς τα προϊόντα του. Ολα τα προϊόντα του. Δάνεια, κάρτες κλπ.

Αλλά από κει και πέρα, άλλα πράγματα βλέπει ο agent που ασχολείται με pin unblock, άλλα αυτός που βλέπει καθυστερήσεις.

Επίσης, ανέφερες ότι οι agents σε ένα back office είναι εκπαιδευμένοι κλπ. Οι agents σε ένα backoffice έχουν σενάρια να απαντήσουν σε ερωτήσεις, όμως από κει και πέρα η συμπεριφορά τους ειναι ανάλογη της συμπεριφοράς του πελάτη (up to a point). Δεν ειναι υποχρεωμένοι να τρώνε ξυλο, ουτε εκπαιδευονται για κάτι τέτοιο.

Και ακριβώς, η καταγραφή ειναι εκεί, για την προστασία και των 2.

Edited by aroutis
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Τετοια ορια δινονταν πριν απο 8 χρονια

 

Πριν 2 χρόνια πήρα εγώ τη πιστωτική. Ξεκίνησε με 2 χιλιάδες όριο και με 2 αυξήσεις των 500 η κάθε μία έφτασε 3 χιλιάδες η κάρτα. Είχα και δάνειο αυτοκινήτου στη συγκεκριμένη τράπεζα, ήμουν συνεπής από τη 1η έως την τελευταία δόση.. Ίσως να παίζουν ρόλο όλα

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα όρια πως σας τα έχουν δώσει ρε παιδιά?

 

Τετοια ορια δινονταν πριν απο 8 χρονια

 

Μάλλον εύκολα πλέον. Πριν καμιά εβδομάδα με πήραν από την Εθνική ...για να μου πασάρουν πιστωτική!

-"Στα πλαίσια της καλής μέχρι τώρα συνεργασίας μας..."

- "Από μέρους μου δεν κρίνεται καθόλου καλή η συνεργασία μας απλά συνεχίζω να είμαι πελάτης σας λόγω του ότι είμαι επαγγελματίας και είναι αναγκαίο. Ευχαριστώ δεν με ενδιαφέρει."

- "Με ποιόν τρόπο κάνετε τις συναλλαγές σας; "(όντως το ρώτησε!)

- "Αν και δεν σας αφορά, με μετρητά κυρίως και κάρτες άλλων τραπεζών." (κλακ)

Δεν ρώτησα καν το όριο και τους όρους. Φαίνεται ότι δεν βάζουμε μυαλό ούτε εμείς ούτε τα τραπεζομάγαζα και υπάρχει τάση επανόδου όχι απλά στις παλιές εποχές που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα αλλά σε ακόμα μεγαλύτερο εκτροχιασμό μεσοπρόθεσμα...

Κρίθηκε φαίνεται ότι στην προηγούμενη "κρίση" το ιδιωτικό χρέος στην Ελλάδα ήταν χαμηλό οπότε σκέφτονται να το εκτινάξουν ενόψει της επόμενης...

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε συνδρομή 15 ευρώ στη πειραιως μαστερκαρντ πιστωτική.

Τη χρησιμοποιούσα για να βάζω βενζίνη στην avin που είχε 3 τοις 100 επιστροφή.

Πήρα 30 ευρώ όλο το χρόνο και έδωσα 15.

Την ακύρωσα στη τράπεζα και ούτε καν μου είπαν να σου κάνουμε αντιλογισμο.

Δε πειράζει. Μια λιγότερη

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...