Jump to content

Chevrolet Lacetti


grigoriso
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 75
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχει κανενας εχω αποριες!

 

τι αποριες εχεις? αν και δεν εχω lacetti...πες μηπως και σε βοηθησουμε...:)

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λεπτομεριες που εσυ με τη bmw δεν θα εχεις γνωρισει. O δεικτης της βενζινας κανει αποτομες και μεγαλες αλλαγες δεν αλλαζει σταδιακα συμφωνα μετο καυσιμο. οταν τα αφηνω το βραδυ την αλλη μερα ο δεικτης εχει παει λιγο ποιο κατω με αποτελεσμα να μην μπορω να καταλαβω ποσο καιει! στις μεγαλες ανηφορες ο δεικτης αδιαζει και στις κατηφορες γεμιζει! δεν ειναι χαλασμενος απλα ετσι δουλευει απο την αρχη! επισεις οταν γεμισεις τερμα το ρεζερβουαρ ο δεικτης περναει τις γραμμες του καντραν! και προχθες δεν εβαλα βενζινη ο δεικτης εφτασε στη τελευταια γραμμη πριν απο το κενο και δεν αναψε λαμπακι πρεπει να εισαι παθων για να ξερεις η μηχανικος. Τα εχω χαμενα!!
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κάνει σε όλα τα αυτοκίνητα.

Και είναι λογικό.

Το καύσιμο μετακινείται μέσα στο ντεπόζιτο και ο δείκτης δείχνει σε ποιό ύψος είναι εκείνη την στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το κανει και του πατερα μου το Daewoo Nubira 2000 μοντελο.Αυτο αρχισε να το κανει τα 2 τελευταια χρονια.Εκει που ειναι στη μεση ανεβαινει μια γραμμη η βελονα και μετα πεφτει 2.Μια φορα μαλιστα ηταν σχεδον στο τερμα και ξαφνικα επεσε και αναβε το λαμπακι και παραλιγο να μεινουμε.Αυτο εδω ειναι λογικο για αποκλιση μιας το πολυ γραμμης λογω κουνηματος της βενζινης αλλα τοσο μεγαλη διαφορα ειναι προβλημα του αισθητηρα η κατι τετοιο τελως παντων το οποιο στου πατερα μου και σε καποια αλλα αυτοκηνιτα που ξερω λυθηκε μονο του μετα απο φουλαρισμα.Γεμισε τερμα το ντεποζιτο και ισως λυθει το προβλημα
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

στου πατερα μου το αμαξι (mercedes c 180 μοντελο 97-98) που δεν ειναι 2 χρονων η βελονα δεν κουνιετε ποτε με το καυσιμο. ειναι σταθερη, και οταν μειωνετε το καυσιμο πεφτει τοσο αργα που δεν το καταλαβαινεις και παντα στην ωρα της θα αναψει το λαμπακι! δε λεω αλλο daewoo και αλλο mercedes alla einai toso δυσκολο να φτιαξουν οι κορεατες ενα σωστο δικτη και ενα φλοτερ? το αμαξι το παρουσιασε απο τη πρωτη μερα που το ειχα αρα δεν ειναι χαλασμενο η χαλασε απο τη μανα του. το εχω φουλαρει αλλα παντα τα ιδια!
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται μάλλον από τον τρόπο μέτρησης της βενζίνης στο ρεζερβουάρ. Στο 306 μου όταν αφήνω το αυτοκίνητο με κλίση προς τ' αριστερά φαίνεται πιο άδειο, προς τα δεξιά πιο γεμάτο! Σε 206 1.6 16V του 2001 αυτό δεν συμβαίνει, όπως και σε C4 που ξέρω. Μετράνε κάπως αλλιώς, ανεξάρτητα από την κλίση που έχει το αυτοκίνητο σε σχέση με την διεύθυνση της επιτάχυνσης της βαρύτητας....
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
στου πατερα μου το αμαξι (mercedes c 180 μοντελο 97-98) που δεν ειναι 2 χρονων η βελονα δεν κουνιετε ποτε με το καυσιμο. ειναι σταθερη, και οταν μειωνετε το καυσιμο πεφτει τοσο αργα που δεν το καταλαβαινεις και παντα στην ωρα της θα αναψει το λαμπακι! δε λεω αλλο daewoo και αλλο mercedes alla einai toso δυσκολο να φτιαξουν οι κορεατες ενα σωστο δικτη και ενα φλοτερ? το αμαξι το παρουσιασε απο τη πρωτη μερα που το ειχα αρα δεν ειναι χαλασμενο η χαλασε απο τη μανα του. το εχω φουλαρει αλλα παντα τα ιδια!

εχω και γω το lacetti το 1,6 sx. το προβλημα που αναφερεις δεν το εχω παρατηρησει. το γεγονος ομως οτι την αλλη μερα δειχνει λιγοτερο ισχυει. αλλα ο δεικτης ειναι σταθεροτατος. δεν ξερω αν βοηθησα. αν θεεις κατι ακομα εδω ειμαι

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κάνει σε όλα τα αυτοκίνητα.

Και είναι λογικό.

Το καύσιμο μετακινείται μέσα στο ντεπόζιτο και ο δείκτης δείχνει σε ποιό ύψος είναι εκείνη την στιγμή.

 

Αυτό το έκανε μόνο στα παλιά αυτοκίνητα, με παλαιού τύπου φλοτέρ και δείκτες και αν.

 

 

 

Το πιο απλό που μπορεί να δει ο μηχανικός είναι αν έχει πρόβλημα το φλοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

στου πατερα μου το αμαξι (mercedes c 180 μοντελο 97-98) που δεν ειναι 2 χρονων η βελονα δεν κουνιετε ποτε με το καυσιμο. ειναι σταθερη, και οταν μειωνετε το καυσιμο πεφτει τοσο αργα που δεν το καταλαβαινεις και παντα στην ωρα της θα αναψει το λαμπακι! δε λεω αλλο daewoo και αλλο mercedes alla einai toso δυσκολο να φτιαξουν οι κορεατες ενα σωστο δικτη και ενα φλοτερ? το αμαξι το παρουσιασε απο τη πρωτη μερα που το ειχα αρα δεν ειναι χαλασμενο η χαλασε απο τη μανα του. το εχω φουλαρει αλλα παντα τα ιδια!

 

κι εγω στα αυτοκινητα της οικογενειας μου mercedes e200 mini cooper s και bmw m3 ποτε δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο,η βελονα ειναι σταθεροτατη.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

κι εγω στα αυτοκινητα της οικογενειας μου mercedes e200 mini cooper s και bmw m3 ποτε δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο,η βελονα ειναι σταθεροτατη.

 

ε καλα λογικο ειναι,τοσα λεφτα δινεις,πρεπει ολα να λειτουργουν ρολοι.Στου πατερα μου το daewoo nubira τα δυο τελευταια χρονια η βελονα χανει αρκετα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εχω και γω το lacetti το 1,6 sx. το προβλημα που αναφερεις δεν το εχω παρατηρησει. το γεγονος ομως οτι την αλλη μερα δειχνει λιγοτερο ισχυει. αλλα ο δεικτης ειναι σταθεροτατος. δεν ξερω αν βοηθησα. αν θεεις κατι ακομα εδω ειμαι

 

σου εχει βγαλει κανενα αλλο προβλημα? κανει ο συμπλεκτης θορυβο στο ρελαντι στο πολυ κρυο?

 

ουτε ενα φλοτερ δεν φτιαχνουν σωστα που ειναι το ποιο γελιο πραγμα. αυτα τα κανουν για να τα αλλαζουμε συνεχεια! να πω οτι ειναι ιβριδικο και οτι εχει προβληματα λογο την καινουριας τεχνολογιας οκ! αλλα ετσι? τους βαζω ακυρο! επισεις βλεπω οτι τα πισω αμορτισερ καθοντε λιγακι σε καινουριο εχω δει οτι πισω ειναι πιο ψηλο απο το δικο μου

Link to comment
Share on other sites

εχω και εγω lacetti 1.6sx. ο δεικτης της βενζινης που αναφερεις εχει καποιες διακυμανσεις αναλογα με την κλιση που εχει το αμαξι αλλα οχι περαν του φυσιολογικου...ειναι μικρες και παρατηρουνται περισσοτερο οταν το αμαξι ειναι σε παρκαρισμενο αν εχει κλιση ο δρομος..κατι που συμβαινει σε καθε αμαξι..Τωρα οσο αφορα τις αναρτησεις ολες καθονται μετα απο καποιο διαστημα..αν και στο δικο μου εχω αλλαξει ελατηρια και αναρτησεις (χαμηλωμα) ο τεχνικος ακομα και στα καινουρια που εβαλε το ιδιο ειπε οτι θα συμβει..(δεν μιλαμε για τρομακτικες διαφορες φυσικα)..
Link to comment
Share on other sites

εχω και εγω lacetti 1.6sx. ο δεικτης της βενζινης που αναφερεις εχει καποιες διακυμανσεις αναλογα με την κλιση που εχει το αμαξι αλλα οχι περαν του φυσιολογικου...ειναι μικρες και παρατηρουνται περισσοτερο οταν το αμαξι ειναι σε παρκαρισμενο αν εχει κλιση ο δρομος..κατι που συμβαινει σε καθε αμαξι..Τωρα οσο αφορα τις αναρτησεις ολες καθονται μετα απο καποιο διαστημα..αν και στο δικο μου εχω αλλαξει ελατηρια και αναρτησεις (χαμηλωμα) ο τεχνικος ακομα και στα καινουρια που εβαλε το ιδιο ειπε οτι θα συμβει..(δεν μιλαμε για τρομακτικες διαφορες φυσικα)..

αυτα το καταλαβαινω. πες μου ομως πως ο δεικτης αλλαζει την επομενη μερα? σε αυτο που αναφερθηκα στην αρχη. (δεν ξερω αν σε σενα το κανει)

Link to comment
Share on other sites

μερικες φορες παρατηρω καποια αλλαγη του δεικτη οταν παω να βαλω μπροστα το αμαξι αλλα ειναι μικρη..και δεν παρατηρειται παντα το φαινομενο.εξαρταται απο το που εχω παρκαρει..για παραδειγμα αν το παρκαρα σε ανηφορα ι κατηφορα ι με καποια κλιση θα εχει καποια αποκλιση ο δεικτης σε σχεση με το που ηταν πριν κατεβω απο το αμαξι.οπως καταλαβαινω ομως σε σενα παρουσιαζεται εντονα το προβλημα οπως σε παλαιτερης τεχνολογιας αυτοκινητα..αν ειναι ετσι εγω θα πηγενα να το κοιταξουν.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Παιδια σκευτομαι σοβαρα να δυναμωσω το αμαξι μου. προτειμω να βαλω κομπρεσορα αντι για τουρμπο αλλα δεν εχω ιδεα απο τα μειων και τα σιν το αμαξι εχει 109 ονομαστικους και λεω να το κανω 180 ειναι ευκολο? το αμαξι ειναι το lacetti.
Link to comment
Share on other sites

Θα πας και θα ρωτησεις τι ειναι καλητερο γι'αυτο το αμαξι.

Δεν παιζουμε με αυτα, θελω να πω δεν βαζουμε οτι γουσταρουμε...

[sIGPIC][/sIGPIC]

Vodafone McLaren-Mercedes MP4/24

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σκευτομαι σοβαρα να δυναμωσω το αμαξι μου. προτειμω να βαλω κομπρεσορα αντι για τουρμπο αλλα δεν εχω ιδεα απο τα μειων και τα σιν το αμαξι εχει 109 ονομαστικους και λεω να το κανω 180 ειναι ευκολο? το αμαξι ειναι το lacetti.

 

oi 70 yppoi den einai pexnidaki...i kaliteri lisi einai na pas kai na sou poun pia einai i kaliteri lisi gia to amaksi sou...min ksexnas kai tin extra sintirisi pou 8a yposteis..

Yamaha Crypton R 2006

Fiat Stilo 1.2 2004

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα,ειχα βαλει κομπρεσσορα στο προηγουμενο αυτοκινητο μου()..προκειται για μια λυση η οποια αν πραγματοποιηθει απο γνωστες του ειδους και συνεχιστει με τη προβλεπομενη συντηρηση,σιγουρα αξιζει...καταρχας κοιτα στο κλαμπ του lacetti,αν καποιος εχει πραγματοπιησει τη συγκεκριμενη μετατροπη και ρωτα πληροφοριες..το ιδιο θα κανεις και στο συνεργειο ωστε να ξερεις αν αυτοι αναλαμβανουν κατι τετοιο ωστε να μη χασεις και την εγγυηση(αν υπαρχει ακομα..)

τελειως χονδρικα θα σου πω οτι ενα κιτ κομπρεσσορα περιλαμβανει to intercooler και το ψυγειο λαδιου...αναλογως την αλλαγη που θα αποφασισεις να δωσεις να ξερεις οτι θα πρεπει να αλλαξεις φρενα και σε ποιο hardcore σταδια και αναρτησεις...παντως οτι και να αποφασισεις μην επιλεξεις το πρωτο τυχοντα που θα σου υποσχεθει 15 αλογα παραπανω γιατι αν γινει κατι λαθος στη διαδικασια θα εχεις τρεξιματα μετα..

Link to comment
Share on other sites

αν παω στη αντιπροσωπια θα μου στιχησει πανω απο 10000€ η γνωστη απατη της αντιπροσωπιας! εχω στη γειτονια μου ενα μαγαζι που κανει αναβαθμησεις. εχει κανει το nubira wrc san to agonistiko αλλα αυτοι σου λεν τα θετικα για να εχουν δουλεια. τι συντιρηση θελει ο κομπρεσορας? αν πηγαινεις με χαμηλες ταχυτητες λενε οτι με καποιο τουρμπο το αυτοκινητο ειναι ποιο οικονομικο σε καταναλωση ειναι αληθεια? εγω θελω να το εχω απο εξω μαμα με τα τασια και απο μεσα πυραυλο μπορω?
Link to comment
Share on other sites

προσωπικα,ειχα βαλει κομπρεσσορα στο προηγουμενο αυτοκινητο μου()..προκειται για μια λυση η οποια αν πραγματοποιηθει απο γνωστες του ειδους και συνεχιστει με τη προβλεπομενη συντηρηση,σιγουρα αξιζει...καταρχας κοιτα στο κλαμπ του lacetti,αν καποιος εχει πραγματοπιησει τη συγκεκριμενη μετατροπη και ρωτα πληροφοριες..το ιδιο θα κανεις και στο συνεργειο ωστε να ξερεις αν αυτοι αναλαμβανουν κατι τετοιο ωστε να μη χασεις και την εγγυηση(αν υπαρχει ακομα..)

τελειως χονδρικα θα σου πω οτι ενα κιτ κομπρεσσορα περιλαμβανει to intercooler και το ψυγειο λαδιου...αναλογως την αλλαγη που θα αποφασισεις να δωσεις να ξερεις οτι θα πρεπει να αλλαξεις φρενα και σε ποιο hardcore σταδια και αναρτησεις...παντως οτι και να αποφασισεις μην επιλεξεις το πρωτο τυχοντα που θα σου υποσχεθει 15 αλογα παραπανω γιατι αν γινει κατι λαθος στη διαδικασια θα εχεις τρεξιματα μετα..

πες μου λιγες λεπτομερειες σε τι αμαξι το εκανες? ειχε βελτιωση? ποσο σε κοστησε?
Link to comment
Share on other sites

bmw 316ci και απο 105 εφτασε τα 165 αλογα...η μετατροπη εγινε σε επισημο βελτιωτικο οικο της bmw με μεγαλη πειρα σε βελτιωσεις..λογω καλης ακρης πετυχα και πιο προσιτη τιμη..απο συντηρηση και προβληματα δεν εχω να σημειωσω κατι αφου μετα απο μερικους μηνες το αμαξι πουληθηκε..ακομη,η ολη μετατροπη περιλαμβανε και εγγυηση ενος χρονου...οσον αφορα τις επιδοσεις με 60 αλογα παραπανω και ροπη που εφτασε τα 220ΝΜ,δε νομιζω να υπαρχει θεμα συγκρισης...και κατι τελευταιο,μη πααμυθιαζεσαι με οσους σου υποσχονται ιδια η ελαφρως αυξημενη καταναλωση...οταν τα αλογα μεγαλωνουν θελουν και πιο πολυ σανο...ειδικα αν τα κυνηγας...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...