Jump to content

Πολιτική επιστροφών σε καταστήματα


kflynt2004
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Tι να σου πω, αυτα εχουν ανακοινωσει οι παραπάνω κατασκευαστικες εταιρειες και αυτα ειναι που τηρούνται σε ολοκληρη την αλυσίδα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν τις δεχονται τις συσκευες και τις επιστρέφουν. Δεν ειναι θέμα καταστηματος.

Δεν αντιλέγω ότι δίνεις την εγγύηση που σου δίνει η ίδια η αντιπροσωπεία. Αλλωστε στα καταστήματα η εγγύηση δεν κοστίζει κάτι. Η αντιπροσωπεία είναι που έχει κόστος στις προβληματικές συσκευές.

 

Το θέμα είναι ότι αν ο καταναλωτής ήταν ενημερωμένος, επέμενε και έκανε χρήση των ένδικων μέσων προκειμένου να βρει το δίκιο του, τότε δεν θα είχαμε τέτοιου είδους φαινόμενα καθόλου.

 

Εγγυήσεις κάτω από 2 χρόνια σε ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά είδη είναι παράνομες. Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα αντικατάστασης και όχι επισκευής μέσα στις πρώτες 30 μέρες από την ημέρα αγορας. Επίσης, και κάτι που δεν γνωρίζουν πολλοί, είναι ότι η δικαιολογία της παραεισαγωγής* και μη κάλυψης με εγγύηση από την αντιπροσωπεία δεν ισχύει. Έχουμε ελεύθερο εμπόριο και ανοιχτές αγορές, και οι αντιπροσωπείες είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ να καλύπτουν οποιοδήποτε προϊόν φέρει το brand της εταιρείας (και φυσικά δεν είναι μαϊμού).

 

 

* παραεισαγωγή σημαίνει να εισάγει το προϊόν κάποιος έμπορος που δεν είναι επίσημα αναγνωρισμένος από την αντιπροσωπεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα φέρνει παράνομα, απλώς δεν είναι αναγνωρισμένος από την αντιπροσωπεία (εμπορικά αναγνωρισμένος).

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ΔΕΝ το καταλαβα γιατι το PS3 δεν μπορει να επιστραφει?

 

οπως δεν καταλαβα γιατι μερικα μαγαζια δεν δεχονται να επιστρεψεις φορητο υπολογιστη.

 

Δεν καταλαβα απο ποτε πρεπει να ανεχομαστε τις ιδιοτροπιες του καθε μαγαζατορα... υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες...

 

Τα διακαιωματα μας ειναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ και αν μας θελουν ΠΕΛΑΤΕΣ, θα επρεπε να μας δινουν και το κατι παραπανω, και οχι να μας πετσοκοβουν αυτο που και ο νομος οριζει... Αν δεν τους αρεσει να τα κλεισουν τα μαγαζια τους.

Link to comment
Share on other sites

Και πού θα το βρει το δίκιο του ο καταναλωτης οταν η ΝΟΚΙΑ του λέει ότι δεν σου αντικαθιστω το κινητο αν εχουν περάσει 7 μερες, απλα θα στο επισκευάσω? Και όλα αυτα τα όρια που ανακοινωνουν οι εταιρειες δεν μπορουν να ελεχθουν απο τους αρμόδιους? Μια ζωη θα πρέπει να ειναι υποψιασμένος ο κακομοιρος ο καταναλωτής?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Και πού θα το βρει το δίκιο του ο καταναλωτης οταν η ΝΟΚΙΑ του λέει ότι δεν σου αντικαθιστω το κινητο αν εχουν περάσει 7 μερες, απλα θα στο επισκευάσω? Και όλα αυτα τα όρια που ανακοινωνουν οι εταιρειες δεν μπορουν να ελεχθουν απο τους αρμόδιους? Μια ζωη θα πρέπει να ειναι υποψιασμένος ο κακομοιρος ο καταναλωτής?

Καταγγελία σε ΙΝ.ΚΑ, Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Συνήγορο Καταναλωτή (ειδικά ο τελευταίος ανταποκρίνεται άμεσα μέσω των δικηγόρων του) με κοινοποίηση προς την αντίστοιχη εταιρία (ή αντιπροσωπεία). Πιστέψτε με, δεν είναι τόσο δύσκολο, θέληση από μέρους μας θέλει μόνο. :)

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ το καταλαβα γιατι το PS3 δεν μπορει να επιστραφει?

 

οπως δεν καταλαβα γιατι μερικα μαγαζια δεν δεχονται να επιστρεψεις φορητο υπολογιστη.

 

Δεν καταλαβα απο ποτε πρεπει να ανεχομαστε τις ιδιοτροπιες του καθε μαγαζατορα... υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες...

 

Τα διακαιωματα μας ειναι ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ και αν μας θελουν ΠΕΛΑΤΕΣ, θα επρεπε να μας δινουν και το κατι παραπανω, και οχι να μας πετσοκοβουν αυτο που και ο νομος οριζει... Αν δεν τους αρεσει να τα κλεισουν τα μαγαζια τους.

 

Να στο εξηγήσω λοιπόν.

Γιατί δεν μπορείς να αγοράζεις ένα ηλεκτρονικό μηχάνημα, να το χρησιμοποιήσεις για (π.χ.) 2 βδομάδες και μετά να αποφασίσεις "μπα μωρέ, δε μου αρέσει" και να το επιστρέψεις στο κατάστημα, το οποίο πες μου ΠΩΣ ακριβώς θα πείσει τον άλλο να το αγοράσει με σκισμένη συσκευασία και χρησιμοποιημένο...

 

Εκτός και αν εσένα θα σου άρεσε να στο πλάσαρα κανένα μαγαζί ως "καινούργιο". Εγώ πάντως προσωπικά, προτιμώ να μην το πάρουν πίσω παρά να φοβάμαι πως αυτό που θα πάρω θα το έχει γυρίσει κάποιος άλλος και απλά το έχουν ξαναπακετάρει.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Να στο εξηγήσω λοιπόν.

Γιατί δεν μπορείς να αγοράζεις ένα ηλεκτρονικό μηχάνημα, να το χρησιμοποιήσεις για (π.χ.) 2 βδομάδες και μετά να αποφασίσεις "μπα μωρέ, δε μου αρέσει" και να το επιστρέψεις στο κατάστημα, το οποίο πες μου ΠΩΣ ακριβώς θα πείσει τον άλλο να το αγοράσει με σκισμένη συσκευασία και χρησιμοποιημένο...

 

Εκτός και αν εσένα θα σου άρεσε να στο πλάσαρα κανένα μαγαζί ως "καινούργιο". Εγώ πάντως προσωπικά, προτιμώ να μην το πάρουν πίσω παρά να φοβάμαι πως αυτό που θα πάρω θα το έχει γυρίσει κάποιος άλλος και απλά το έχουν ξαναπακετάρει.

Εννοείται φυσικά πως σ'αυτή την περίπτωση είναι θέμα του καταστήματος αν θα το δεχθεί πίσω... Και τα περισσότερα καταστήματα δεν τα δέχονται για τον λόγο που μόλις παρέθεσες.

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία σε ΙΝ.ΚΑ, Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Συνήγορο Καταναλωτή (ειδικά ο τελευταίος ανταποκρίνεται άμεσα μέσω των δικηγόρων του) με κοινοποίηση προς την αντίστοιχη εταιρία (ή αντιπροσωπεία). Πιστέψτε με, δεν είναι τόσο δύσκολο, θέληση από μέρους μας θέλει μόνο. :)

 

ΓΙΑΤΙ να ειμαι υποχρεωμένη να τρέχω εγω για να βρω το δίκιο μου και γιατι δεν ελεγχει κανεις αυτους από την αρχη και τους αφήνουν να αυθαιρετουν?Αυτό με ενοχλει αφάνταστα.:mad:

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑΤΙ να ειμαι υποχρεωμένη να τρέχω εγω για να βρω το δίκιο μου και γιατι δεν ελεγχει κανεις αυτους από την αρχη και τους αφήνουν να αυθαιρετουν?Αυτό με ενοχλει αφάνταστα.:mad:

Γιατί ζούμε στην Ελλάδα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

μα εαν απο τη νομοθεσια εχω το δικαιωμα να το επιστρεψω (Ναι και εαν δεν μου αρεσει! εγω το πληρωνω) δεν μπορει κανενας να μου το αρνηθει. (δεν μιλαω αν εχω χαλασει τη συσκευασια). Εαν θελει και το μαγαζι να ειναι σωστο να το γυρισει στην αντιπροσωπεια.

 

Και δεν μπορει κανεις να με πεισει οτι αυτο γινεται για το "καλο μου", και καλα για να μην παρω και εγω χρησιμοποιημενο...

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν μιλάμε για επιστροφή σφραγισμένου προϊόντος σε εύλογο χρόνο.

Εδώ λέμε για επιστροφή ενός προϊόντος που έχει ανοιχτεί και έχει χρησιμοποιηθεί κανονικά για κάμποσες μέρες...

Link to comment
Share on other sites

μα εαν απο τη νομοθεσια εχω το δικαιωμα να το επιστρεψω (Ναι και εαν δεν μου αρεσει! εγω το πληρωνω) δεν μπορει κανενας να μου το αρνηθει. (δεν μιλαω αν εχω χαλασει τη συσκευασια). Εαν θελει και το μαγαζι να ειναι σωστο να το γυρισει στην αντιπροσωπεια.

 

Και δεν μπορει κανεις να με πεισει οτι αυτο γινεται για το "καλο μου", και καλα για να μην παρω και εγω χρησιμοποιημενο...

 

Ok.

Να το πούμε τότε αλλιώς.

Αυτό ΔΕΝ γίνεται, γιατί αν γινόταν θα το έκαναν όλοι και τα καταστήματα (και κατά συνέπεια οι αντιπροσωπείες - για τις οποίες προφανώς δεν έχεις ιδέα, γιατί αν είχες θα καταλάβαινες πως αυτό που λες, δηλαδή να το δέχονται πίσω εκείνες, απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ) θα γέμιζαν με επιστροφές ανοιγμένων προϊόντων, αυξάνοντας το stock (και μάλιστα το bad stock) των καταστημάτων με καταστροφικές συνέπειες και για τα μαγαζία αλλά και για εσένα, αφού ΔΕΝ θα έφερναν καινούργια προϊόντα μέχρι να ξεφορτωθούν τα παλιά.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

εφοσον ειναι δικαιωμα μου να το επιστρεψω, θα το επιστρεψω.

 

ακομη και αν το μαγαζι δεν θελει, θα το παρει πισω θελει δεν θελει μετα απο μερικα τηλεφωνα στις αρμοδιες υπηρεσιες.

επαναλαμβανω με τη συσκευασια σε αριστη κατασταση παντα (γιαυτο να τα ανοιγετε "με το γαντι" ;) )

Δεν καταλαβαινω προς τι η συζητηση για τα δικαιωματα μας...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν το κατάλαβες αλλα τοση ωρα μιλάμε για προϊόντα που ειναι ελλατωματικα και τον τρόπο επιστροφης και αντικατάστασής τους και οχι για εκεινα που απλα ενα ωραιο πρωι "δεν μας αρεσαν" και θελουμε να τα επιστρεψουμε-εστω κι αν η συσκευασια ειναι αριστη. Ειναι στο χερι του καταστηματαρχη να σου πει οχι (και καλα θα κανει). Μην νομίζετε οτι η σοφιστια "ο πελάτης εχει πάντα δίκιο" εφαρμόζεται και στις περιπτωσεις που αυτο ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς κάποιοι ξεχνούν πως οι πελάτες δεν έχουν μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως ισχύει το "με το γάντι"... Μια συσκευασία μπορεί να είναι είτε ανοιχτή είτε σφραγισμένη. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση.

Και μετά υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

 

Αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο μετά από έλεγχο να το αντικαταστήσει ανεξάρτητα από την κατάσταση της συσκευασίας.

 

Αν πάλι το προϊόν είναι είναι καλό αλλά είναι παραβιασμένη η συσκευασία δε γίνεται δεκτή επιστροφή. Αν είναι σφραγισμένο όπως αγοράστηκε, το κατάστημα υποχρεούται να το δεχτεί.

 

Σωστά?

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως ισχύει το "με το γάντι"... Μια συσκευασία μπορεί να είναι είτε ανοιχτή είτε σφραγισμένη. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση.

Και μετά υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

 

Αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο μετά από έλεγχο να το αντικαταστήσει ανεξάρτητα από την κατάσταση της συσκευασίας.

 

Αν πάλι το προϊόν είναι είναι καλό αλλά είναι παραβιασμένη η συσκευασία δε γίνεται δεκτή επιστροφή. Αν είναι σφραγισμένο όπως αγοράστηκε, το κατάστημα υποχρεούται να το δεχτεί.

 

Σωστά?

Aye!!! :)

Link to comment
Share on other sites

τι παει να πει "καλο"?

 

να δουλευει? και αν δεν με ικανοποιει η ποιοτητα του για παραδειγμα? ειμαι υποχρεωμενος να το κρατησω? φυσικα και οχι...

και σε πολλα προιοντα αν δεν τα χρησιμοιησεις δεν μπορεις να καταλαβεις... δεν μιλαω μονο για ηλεκτρονικα η για κινητα...

 

εχω γυρισει πισω πολλα προιοντα γιατι η ποιοτητα τους δεν με ικανοποιουσε. και τα πηρανε και ειπανε και ενα τραγουδι.

 

και για να γινω πιο συγκεκριμενος εχω επιστρεψει φωτογρφικη μηχανη γιατι δεν μου αρεσε η ποιοτητα των φωτογραφιων τη νυχτα.

εχω επιστρεψει μηχανη παρασκευης ψωμιου γιατι παροτι ακολουθησα πιστα της οδηγιες η ποιοτητα του ψωμιου ηταν απαραδεκτη.

εχω επιστρεψει ασυρματο τηλεφωνο γιατι η ποιοτητα της συνομιλιας δεν με ικανοποιει.

 

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να κρατησω ενα προιον που δεν ικανοποιει.

Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που σου το λέω αλλα εισαι λάθος. Δεν ειναι σκεπτικο αυτο. Κανουμε και μια ερευνα αγορας πριν αγοράσουμε. Δηλαδη αν αγοράσεις ενα ζευγαρι παπουτσια και μετα απο μια βδομάδα δεις οτι δεν ειναι τελικα και ο,τι καλυτερο, θα τα πας πισω?

 

ΥΓ. Κακως που τα δεχτηκανε πίσω απο την στιγμη που δε συντρεχει καποιος ΣΟΒΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Ναι.. καλό εννοώ να δουλεύει όπως θα έπρεπε. Να μην έχει κάποιο πρόβλημα ή ελαττωμα...

 

Βάσει νόμου, αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν πίσω προϊόν λόγω ποιότητας. Η ποιότητα -εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων- είναι υποκειμενικός παράγοντας.

 

Πώς του "έπεισες" να σου αλλάξουν συσκευή επειδή δεν ήσουν ικανοποιημένος με την ποιότητά της? Σε ποιά καταστήματα έγινε αυτό?

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

ερευνα αγορας σε μηχανη ψωμιου?

τι θα κανω θα ψαξω για review?

 

τα καταστηματα ηταν διαφορετικα καθε φορα, καποια τα πηραν χωρις διαμαρτυρια, καποια τα πηραν μετα απο παρεμβαση των αρμοδιων υπηρεσιων...

 

Ημαρτον δηλαδη, θα κραταμε οτι να ναι.

 

Για τα παπουτσια δεν ειναι το ιδιο, τιθενται και λογοι υγιεινης και μπορει να μην το παρει πισω...

Link to comment
Share on other sites

ερευνα αγορας σε μηχανη ψωμιου?

τι θα κανω θα ψαξω για review?

 

τα καταστηματα ηταν διαφορετικα καθε φορα, καποια τα πηραν χωρις διαμαρτυρια, καποια τα πηραν μετα απο παρεμβαση των αρμοδιων υπηρεσιων...

 

Ημαρτον δηλαδη, θα κραταμε οτι να ναι.

 

Για τα παπουτσια δεν ειναι το ιδιο, τιθενται και λογοι υγιεινης και μπορει να μην το παρει πισω...

...και ΜΠΟΡΕΙ να μην το πάρει πίσω;;;

 

Μπορείς να μοιυ αναφέρεις το μαγαζί στο οποίο ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΝ πίσω;; Γιατί πραγματικά δε θα ήθελα ποτέ να ψωνίσω παπούτσια/ρούχα από μαγαζί που τα δέχεται πίσω αφού τα έχει φορέσει κάποιος άλλος.

 

Υπάρχει το internet, vatan, πλέον. ΓΙΑ ΟΛΑ υπάρχουν review και αν όχι review, τότε σχόλια, και αν ούτε καν σχόλια, τότε θα δεις και θα συγκρίνεις τεχνικά χαρακτηριστικά. ΓΙΑ ΟΛΑ τα προϊόντα ισχύει αυτό.

 

Η λογική που έχεις

 

"και αν δεν με ικανοποιει η ποιοτητα του για παραδειγμα? ειμαι υποχρεωμενος να το κρατησω? φυσικα και οχι..."

 

απλά δεν στέκει πρακτικά.

 

Ερώτηση: Αν πάρεις ένα παιχνίδι για PC το οποίο δεις μετά από 2-3 μέρες ότι δε σε ικανοποιεί, θα το γυρίσεις πίσω;;

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Παροτι και εγω ειμαι αντιθετος στο θεμα των ρουχων, δυστυχως υπαρχουν καταστηματα που τα δεχονται. Γιατι ειναι δυσκολο να καταλαβει καποιος αν ενα ρουχο ειναι φορεμενο εστω κια λιγο. Γιαυτο ακομη και καιουργια καλο ειναι να τα πλενουμε.

 

το παιχνιδι οχι δεν θα το γυρναγα πισω. Αλλα μην γυριζετε και μου λετε συγκεκριμενα παραδειγματα, υπαρχουν χιλαδες προιοντα. Ειπα ποια γυρισα πισω, και ειπα οτι αυτο δεν ισχυει στα παντα.

 

το οτι υπαρχουν review δεν αλλαζει κατι. Εσυ αν αγορασεις κατι, απογοητευτεις απο την ποιοτητα του και κρινεις οτι ειναι ακαταλληλο για σενα, θα το κρατησεις στην ντουλαπα, θα το πεταξεις ή θα προτιμησεις να το επιστρεψεις?

 

Ο ορθολογικος καταναλωτης θα το επιστρεψει, αλλα ο ορθολογικος καταναλωτης θα επιστρεψει με αυτον τον τροπο το 1% -μπορει και λιγοτερο - των αγορων του. Δεν μιλαμε για καποιον υποχονδριο. Αλλα απο τη στιγμη που θα αποφασισει να το επιστρεψει, ειναι δικαιωμα του νομιζω, αν τηρουνται καποιοι κανονες-συσκευασια, υγιεινη κλπ κλπ αναφερθηκαν πιο πανω-.

Link to comment
Share on other sites

Kαλα, ας παραδεχθω οτι ο καταστηματαρχης φοβηθηκε (κακώς) και δεχθηκε την επιστροφη.

Αυτοι οι υπαλληλοι απο τις αρμοδιες αρχες που αναφερεις ΜΕ ΤΙ ΣΚΕΠΤΙΚΟ σε υποστηριξαν και βασικα ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕΣ?

 

(και απο ποια υπηρεσια ήταν?)

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι στην Αγγλία γύρισα πίσω ανοιγμένα και χρησιμοποιημένα και μου επέστρεψαν τα χρήματα μου τα εξής:

 

1. ένα συρραπτικό το οποίο με είχαν διαβεβαιώσει ότι θα συρράπτει 100 σελίδες και στην πράξη δεν μπορούσε να συρράψει ούτε 20.

 

2. ένα παιχνίδι για το pc το οποίο όπως ανακάλυψα αργότερα τελικά δεν είχε πρόβλημα απλώς τα είχε παίξει το dvdrom του laptop

 

3. μία web camera η οποία είχε αθλια ποιότητα εικόνας.

 

Να σημειώσω ότι και τα τρία προιόντα αγοράστηκαν από τρία διαφορετικά μαγαζιά. Το συρραπτικό από ένα μικρό βιβλιοπωλείο, το παιχνίδι από την τεράστια αλυσίδα βιβλιοπωλείων που έχει παντού καταστήματα (WHS) και η κάμερα από τα carrys. Σε καμιά από τις τρεις περιπτώσεις δεν χρειάστηκε να πω τίποτα περισσότερο από το ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το προϊόν γιατί δεν κάνει αυτό που θα έπρεπε και σε καμιά περίπτωση δεν χρειάστηκε να καταφύγω σε συνήγορο του πολίτη ή ό,τι αντίστοιχο έχουν εκεί τέλος πάντων.

 

Εδώ στην Ελλάδα είχα πέσει σε πραγματικά προβληματικό (ελαττωματικό) προϊόν, όπως παραδέχτηκαν και οι ίδιοι οι υπεύθυνοι, 2 φορές και δεν μου το άλλαζαν. Χαοτική διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...