Jump to content

Πολιτική επιστροφών σε καταστήματα


kflynt2004
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν postάρω στο σωστό μέρος, αλλά θα ήθελα να μάθω τί ισχύει σχετικά με τις επιστροφές κινητών και ηλεκτρονικών ειδών. Συγκεκριμένα στο site του Γερμανού αναφέρεται το εξής:

 

Ποια προϊόντα εξαιρούνται της πολιτικής επιστροφών:

Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή των ειδών που έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους όπως ενδεικτικά, των Scratch cards (καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας), CDs (για τη μετατροπή τηλεφώνου σε καρτοκινητό), καρτοκινητής τηλεφωνίας (B-free / Cosmoκάρτα), συσσωρευτών, φιλμ, κασετών ήχου και εικόνας, άλλων αναλωσίμων, εφόσον έχει παραβιασθεί η συσκευασία.

 

Άρα υπάρχει περίπτωση να γίνει δεκτή η επιστροφή πχ. ενός κινητού?

 

Υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία σχετικά με τις επιστροφές ή κάθε κατάστημα ακολουθεί την πολιτική του?

 

Thanks! :)

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

θυμαμαι να απαντησα σε αυτο το θεμα ακομη 1 φορα αλλα κατι εγινε με το πποστ.... τεσπα...

 

Η λογική τους ειναι πως αν το αγορασεις και το σκεφτεσαι για μερικές ημέρες "βρε μηπως δεν επρεπε να το αγοράσω;"... τοτε και εφοσον δεν εχεις ανοιξει την συσκευασια θα το παρουν πισω...

 

:cool:

Link to comment
Share on other sites

και είναι και απόλυτα λογικό.

 

Εμένα πελάτης μου έφερε παιχνίδι σε σακούλα (!!) - γιατί το κουτί το πέταξε - και ξίνισε όταν το είπα ότι φυσικά αυτό δεν αλλάζεται.

 

Για να μη μιλήσω για όταν μου φέρανε πίσω το PS3!!

 

Είπαμε αγορά ενός CD ήταν μια παρορμητική κίνηση, έδωσες 10€ το πήρες το μετάνοιωσες. Το PS3, που τότε έκανε και 650€, με ποιά, αλλά με ΠΟΙΑ, λογική το μετάνοιωσες που το πήρες και ζητάς και να στο πάρουν και πίσω;;;

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

και είναι και απόλυτα λογικό.

 

Εμένα πελάτης μου έφερε παιχνίδι σε σακούλα (!!) - γιατί το κουτί το πέταξε - και ξίνισε όταν το είπα ότι φυσικά αυτό δεν αλλάζεται.

 

Για να μη μιλήσω για όταν μου φέρανε πίσω το PS3!!

 

Είπαμε αγορά ενός CD ήταν μια παρορμητική κίνηση, έδωσες 10€ το πήρες το μετάνοιωσες. Το PS3, που τότε έκανε και 650€, με ποιά, αλλά με ΠΟΙΑ, λογική το μετάνοιωσες που το πήρες και ζητάς και να στο πάρουν και πίσω;;;

 

δεν εχεια αδικο... ελεος... :P με σακουλα; ΛΟΛ, ας το εφερνε και με τα χερια δλδ :lol:

 

εγω ευτυχως ποτε δεν εχω γυρισει τπτ. πριν αγορασεις σκεψου... απλο!

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη, το να αγοράσεις κάτι και να το επιστρέψεις ακριβώς όπως το αγόρασες είναι το 1% των περιπτώσεων. Αν είναι να το πας πίσω όπως είναι, πολύ απλά δεν πας να το αγοράσεις. Ποτέ δεν ξέρεις τί θα προκύψει βέβαια...
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι μόνο το 1% γιατί τα περισσότερα προϊόντα που επιστρέφονται είναι είτε δώρα είτε "λανθασμένες παραγγελίες". Απλά, υπάρχει πάντα ένα μικρό -κακομαθημένο κατ'εμέ - ποσοστό που θέλει να επιστρέψει (π.χ.) ένα κινητό αφού ανοίξει συσκευασία, πετάξει τα σακουλάκια και φυσικά σκίσει την ταινία ασφαλείας και γνησιότητας.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

εγώ εχω την απορία, τι γίνεται αν αγοράσω ένα παιχνίδι CD/DVD για τον υπολογιστή κ είναι χαλασμένο.. δεν μου έχει συμβεί ποτέ αλλά.. μπορεί να μου πει κανείς;
Link to comment
Share on other sites

εγώ εχω την απορία, τι γίνεται αν αγοράσω ένα παιχνίδι CD/DVD για τον υπολογιστή κ είναι χαλασμένο.. δεν μου έχει συμβεί ποτέ αλλά.. μπορεί να μου πει κανείς;

 

νομίζω σου το αλλαζουν εφοσον τσεκαρουν σε καποια κονσολα ή pc οτι ειναι πραγματι προβληματικό... :)

Link to comment
Share on other sites

Είναι να μη σου τύχει κι αν σου τύχει σε ποιόν θα πέσεις.

 

Είχα διαβάσει σε κάποιο άλλο forum για μια περίπτωση που κάποιος αγόρασε από Carrefour σφραγισμένο παιχνίδι (PS3 αν δεν κάνω λάθος), από το οποίο έλλειπε το δισκάκι! :blink:

Τελικά του έκαναν αντικατάσταση.

 

Αν πάλι τα καταστήματα δέχονταν τόσο εύκολα αλλαγές, σίγουρα θα εμφανίζονταν διάφοροι "έξυπνοι"... Ειδικά πάντως σε hardware υπολογιστή είναι κάπως λεπτό το θέμα. Ένα μη προβληματικό εξάρτημα μπορεί να μη δουλέψει τελικά σωστά για 1002 διαφορετικούς λόγους. Αν κάποιος έχει εργαστεί σε τέτοιο κατάστημα ξέρει τι εννοώ!

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθώ επιστροφή κινητου, επειδη ετσι απλά μετανιωσε ο πελάτης γιατι δεν του άρεσε. Για το λογο αυτο υπάρχουν οι συσκευες στα καταστηματα-ειτε live είτε dummy-για να τις δει και να αποφασίσει με την ησυχία του.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να δεχθώ επιστροφή κινητου, επειδη ετσι απλά μετανιωσε ο πελάτης γιατι δεν του άρεσε. Για το λογο αυτο υπάρχουν οι συσκευες στα καταστηματα-ειτε live είτε dummy-για να τις δει και να αποφασίσει με την ησυχία του.

Το ΙΝΚΑ ορίζει αν θυμάμαι καλά εντός 7 ημερών ότι ο πωλητής υποχρεούται σε επιστροφή χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Το οποίο αν θυμάμαι καλά αναφέρεται στην περίπτωση που δεν το ανοίξει ο πελάτης.

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΝΚΑ ορίζει αν θυμάμαι καλά εντός 7 ημερών ότι ο πωλητής υποχρεούται σε επιστροφή χρημάτων.

 

...διχως να εχει ανοιξει την συσκευασια φυσικα! (?) το λογικο δλδ..

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΝΚΑ ορίζει αν θυμάμαι καλά εντός 7 ημερών ότι ο πωλητής υποχρεούται σε επιστροφή χρημάτων.

 

α) Εαν το προιον ειναι κλεισμένο και σφραγισμένο στη συσκευασία του, ναι! (πράγμα ολιγον σπάνιο).:rolleyes:Και αν ειναι μια σκέτη αγορα (όχι μέσω νεας συνδεσης ή ανανεωσης. Μιλάω για τις δικές μου περιπτωσεις)

Β) Στην περίπτωση δε που ειναι ελλατωματικο γίνεται ελεγχος DOA και αν πληροι τις προϋποθεσεις αντικαταστασης τοτε αντικαθίσταται (π.χ η συσκευη δεν έχει ξεπεράσει τα 30 λεπτα ομιλιας και η αποδειξη να εχει κοπει σε διαστημα μιας εβδομαδας).

 

Διευκρινιζω ξανα ότι τα παραπάνω ισχυουν για τα καταστηματα κινητης τηλεφωνιας.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι ακριβώς τι ορίζει το ΙΝΚΑ, το μόνο που θυμάμαι είναι για ένα όριο 7 ημερώναπό την ημερομηνία αγοράς. Δεν νομίαζω να λέει πάντως για την περίπτωση που το ανοίξεις ή όχι.

Μια φορά είχα πάρει μια φορητή τηλεόραση για το στρατό, λόγω Μουντομπάσκετ και επειδή δεν είχε καλή εμβέλεια την επέστρεψα αμέσως.

Μια άλλη φορά είχα πάρει ένα router από ένα κατάστημα στη Στουρνάρη. Όλα τα καταστήματα το είχαν στα 80-82€ και το αγόρασα σε αυτή την τιμή. Ελα όμως που την ίδια μέρα το βαλε προσφορά ο Γερμανός στα 50€. Το επέστρεψα αλλά ο τύπος μου λεγε κάτι περί πιστωτικού και green horses. Η συσκευασία δεν είχε ανοιχτεί και τελικά μετά που άκουσε για ΙΝΚΑ, και φυσικά μπροστά σε πελάτες, δέχθηκε να μου επιστρέψει τα χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ από τι καταστημα το πηρες? Απο Γερμανο?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Το αγόρασα από ένα κατάστημα πληροφορικής στη Στουρνάρη στα 80€. Το βράδυ μιλάω με ένα φίλο στο MSN και μου είπε ότι το βαλε ο Γερμανός στα 50€ προσφορά. Ε, να μην το γύρναγα;
Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικα τους το επεστρεψες επειδη το βρηκες αλλου φθηνοτερα, χεχε.

Επίσης για να καταλαβω, κρατησες αυτο που ειχες αγορασει αλλα σου επεστρεψε τη διαφορα?

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Δεν του είπα ότι το βρήκα αλλού φθηνότερα γιατί αλλιώς θα μου λεγε "ας πρόσεχες", και με το δίκιο του. Βρήκα μια δικαιολογία και το επέστρεψα.
Link to comment
Share on other sites

Εμ, γι' αυτο μου εκανε εντύπωση.

Καλως. Μια αποδειξη επιστροφης λιανικης φανταζομαι να σου εκοψε, ε?Δεν υπαρχει παντως λογιστικο προβλημα, ειδικα αν η επιστροφη ηταν αμεση.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Β) Στην περίπτωση δε που ειναι ελλατωματικο γίνεται ελεγχος DOA και αν πληροι τις προϋποθεσεις αντικαταστασης τοτε αντικαθίσταται (π.χ η συσκευη δεν έχει ξεπεράσει τα 30 λεπτα ομιλιας και η αποδειξη να εχει κοπει σε διαστημα μιας εβδομαδας).

Αντικατάσταση (όχι service) ηλεκτρονικών συσκευών (ως DOA δηλαδή) υπάρχει για τις πρώτες 30 ημέρες βάση νόμου, άσχετα με το τι ισχυρίζεται το κάθε κατάστημα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λες δεν ισχυει για όλες τις συσκευες.

Ρίξε μια ματια:

 

Πρώτα αναφερεται η εγγυηση του κινητού και κατόπιν το διαστημα που θα πρεπει να εχει περάσει για να αντικατασταθει άμεσα (αν διαπιστωθει βλαβη), καθως και ο μέγιστος αποδεκτός χρόνος ομιλίας.

 

Alcatel

12 μήνες 7 ημερολογιακές

 

BenQ Siemens

24 μήνες 5 εργάσιμες

30 λεπτά ή 1 κατά τη διάρκεια επίδειξης

 

Inno

5 εργάσιμες

 

LG

24 μήνες 7 ημερολογιακές

30 λεπτά

 

Motorola

24 μήνες 7 ημερολογιακές

30 λεπτά

Όταν έχει υπερβεί ένας από τους δύο όρους (ημέρες-χρόνος ομιλίας) παύει να ισχύει η διαδικασία DOA

 

Motorola Vodafone live!

24 μήνες 28 ημερολογιακές

30 λεπτά

 

NEONODE

24 μήνες 30 ημερολογιακές

 

Nokia

24 μήνες 7 ημερολογιακές

30 λεπτά

 

Οταν έχει υπερβεί ένας απο τους δύο όρους, (ημέρες-χρόνος ομιλίας) παύει να ισχύει η διαδικασία D.O.A..

 

Panasonic

12 μήνες 3 εργάσιμες

5 λεπτά

 

Sagem

24 μήνες 7 εργάσιμες

5 λεπτά

 

Sony Ericsson

24 μήνες 7ημερολογιακές

24 μήνες 28 ημερολογιακές(για vodafone live)

 

Samsung

24 μήνες 7 ημερολογιακές

 

Sharp

24 μήνες 28 ημερολογιακές

 

 

SONIM

24 μήνες 10 ημερολογιακές

 

Qtek

24 μήνες 14 ημερολογιακές

15 λεπτά

 

HTC V1620/1640/P3300

24 μήνες 15 ημερολογιακές

 

HTC V1240

24 μήνες 28 ημερολογιακές

 

RIM - BlackBerry

24 μήνες 28 ημερολογιακές

 

VK

24 μήνες 28 ημερολογιακές

 

Toshiba

24 μήνες 28 ημερολογιακές

 

 

:)

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Όπως μου δίνεις 12 μήνες εγγύηση για κάποιες συσκευές, ενώ ο νόμος ορίζει ρητά ότι οι ηλεκτρονικές συσκευές έχουν το ελάχιστο 24 μήνες εγγύηση, έτσι μου δίνεις και 5-7 εργάσιμες για αντικατάσταση, ενώ ο νόμος λέει 30. ;)

 

Ο καταστηματάρχης/επιχειρηματίας μπορεί να πει ότι θέλει στον πελάτη του. Το θέμα είναι τι ισχύει στη πραγματικότητα. Τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική κατανάλωση. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tι να σου πω, αυτα εχουν ανακοινωσει οι παραπάνω κατασκευαστικες εταιρειες και αυτα ειναι που τηρούνται σε ολοκληρη την αλυσίδα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν τις δεχονται τις συσκευες και τις επιστρέφουν. Δεν ειναι θέμα καταστηματος.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...