Jump to content

Χάρτες MioMap/iGo από την Creative Image - Οκτώβριος 2007


Aris975
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλά κρασιά. Αν ήταν έτσι οι επαναστάσεις... τότε χέσε μέσα Πολυχρόνη. Εδώ δεν έχουν κάνει ακόμα δουλειά σε μεγάλες πόλεις όπως Γιάννενα, Τρίκαλα, Αγρίνιο, Καβάλα, Ξάνθη κλπ
1-2 freddy is coming, 3-4 better lock your door...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 110
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλά κρασιά. Αν ήταν έτσι οι επαναστάσεις... τότε χέσε μέσα Πολυχρόνη. Εδώ δεν έχουν κάνει ακόμα δουλειά σε μεγάλες πόλεις όπως Γιάννενα, Τρίκαλα, Αγρίνιο, Καβάλα, Ξάνθη κλπ

 

 

Φίλε αυτό προσπαθούσα να πώ και εγώ παραπάνω αλλά το είπα με πιο cool τρόπο. Και στην Άττική η ίδια επανάσταση υπάρχει...:blink: Μόνο λόγια είναι...

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει νομίζω ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Είναι σαν να λες πήγαμε στο Office 2007 από την πρώτη κιόλας έκδοση.

Όταν πρωτοξεκίνησε η NGI να βγάζει χάρτες, είχε μικρή κάλυψη.

Έτσι συμβαίνει και με το iGO. Ποιος ασχολείται στην τελική με την Ελλάδα;

Τώρα άρχισε η άλλη εταιρεία να ασχολείται και εγώ προσωπικά το επικροτώ. Ο χάρτης με βολεύει πιο πολύ από τον χάρτη της NGI. Πολύ πιο καθαρός.

Σίγουρα υστερεί σε ποσοστό κάλυψης, αλλά δεν ξεκίνησαν και την ίδια χρονική στιγμή να τα φτιάχνουν σωστά; ;)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει νομίζω ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Είναι σαν να λες πήγαμε στο Office 2007 από την πρώτη κιόλας έκδοση.

Όταν πρωτοξεκίνησε η NGI να βγάζει χάρτες, είχε μικρή κάλυψη.

Έτσι συμβαίνει και με το iGO. Ποιος ασχολείται στην τελική με την Ελλάδα;

Τώρα άρχισε η άλλη εταιρεία να ασχολείται και εγώ προσωπικά το επικροτώ. Ο χάρτης με βολεύει πιο πολύ από τον χάρτη της NGI. Πολύ πιο καθαρός.

Σίγουρα υστερεί σε ποσοστό κάλυψης, αλλά δεν ξεκίνησαν και την ίδια χρονική στιγμή να τα φτιάχνουν σωστά; ;)

 

Υποτίθεται, οτι είμαστε πελάτες και θέλουμε να κάνουμε την δουλειά μας γι'αυτό που αγοράσαμε. Το να περιμένουμε να αποκτήσει κάλυψη για να κάνουμε την δουλειά μας, είναι δικαίωμά του καθενός. Από την άλλη υπάρχουν κι άλλες εταιρείες όπως η dis που έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα και κάλυψη από την συγκεκριμένη. Και το λέω αυτό γιατί είμαι από τους πρώτους που αγόρασα το 380 από τα carrefour και το αναφέρω στο αντίστοιχο post. Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν γιατί αυτή η πειθώ... Εδώ αναφέρουμε τί βλέπουμε και όχι τί θα γίνει στο μέλλον. Όλοι για το μέλλον άλλωστε είναι αισιόδοξοι, πόσο μάλλον οι παλιές εταιρείες που όπως λές κι εσύ είναι ήδη μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται, οτι είμαστε πελάτες και θέλουμε να κάνουμε την δουλειά μας γι'αυτό που αγοράσαμε. Το να περιμένουμε να αποκτήσει κάλυψη για να κάνουμε την δουλειά μας, είναι δικαίωμά του καθενός. Από την άλλη υπάρχουν κι άλλες εταιρείες όπως η dis που έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα και κάλυψη από την συγκεκριμένη. Και το λέω αυτό γιατί είμαι από τους πρώτους που αγόρασα το 380 από τα carrefour και το αναφέρω στο αντίστοιχο post. Δεν μπορώ να καταλάβω λοιπόν γιατί αυτή η πειθώ... Εδώ αναφέρουμε τί βλέπουμε και όχι τί θα γίνει στο μέλλον. Όλοι για το μέλλον άλλωστε είναι αισιόδοξοι, πόσο μάλλον οι παλιές εταιρείες που όπως λές κι εσύ είναι ήδη μπροστά.

 

Δε νομίζω ότι είναι θέμα πειθούς.

Απλά το αν μας βολεύει. Εγώ δε μπορώ εύκολα να πλοηγηθώ εμ τους χάρτες της NGI, όχι από άποψη πληρότητας, αλλά από άποψη σχεδιασμού και καθαρότητας. Προτιμώ igo.

Τώρα αν τύχει να πάω σε καμιά πόλη στην επαρχία, θα έχω και το destinator για σιγουριά :)

Πάντα πάντως η Ngi θα είναι ένα βήμα μπροστά σε σχέση με τις άλλες εταιρείες, εκτός αν πέσει πολλή δουλειά στις άλλες για να την ξεπεράσουν, αλλά δε νομίζω. :)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει νομίζω ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Είναι σαν να λες πήγαμε στο Office 2007 από την πρώτη κιόλας έκδοση.

 

Δεν είναι έτσι. Άλλο το πρόγραμμα πχ iGO που εξελίσεται και άλλο ο χάρτης. Ο χάρτης θα έπρεπε να έχει την μέγιστη κάλυψη από την αρχή και να βελτιώνεται ποιοτικά στην συνέχεια. Είναι σαν να παίρνεις μισό βιβλίο και να περιμένεις πότε θα έρθει η έμπνευση στον συγγραφέα να το τελειώσει.

 

Στην Ελλάδα πληρώνουμε για μισούς χάρτες και ισχύει. Και να σκεφτείς ότι είμαστε μικρή χώρα και η κάλυψη θα έπρεπε να γίνει πολύ σύντομα. Αντίθετα πάμε με ρυθμούς χελώνας. Άσε που είμαστε καθαρά τουριστική χώρα.

 

Από την άλλη υπάρχουν κι άλλες εταιρείες όπως η dis που έχουν πολύ καλύτερη ποιότητα και κάλυψη από την συγκεκριμένη.

 

Το ίδιο πιστεύω και εγώ. Ο χάρτης της dis είναι 2ος καλύτερος μετά της NGi. Αλλά το σημαντικό πλεονέκτημα της dis είναι οι τιμές τόσο στους χάρτες όσο και στα μηχανάκια.

1-2 freddy is coming, 3-4 better lock your door...
Link to comment
Share on other sites

κι εγώ αυτό πιστέυω. Και ξέρεις τί μ'αρέσει σε αυτή την εταιρεία περισσότερο? Οτι δεν μιλάει... Απλά κάνει την δουλειά της.Αναβαθμίσεις συχνές και καλές όντως τιμές. Εχει ακούσει τα άπειρα εδώ μέσα και δεν έχει βγεί κάποιος να μιλήσει. Πού είσαι ρε dis ???? :yawn::yawn:
Link to comment
Share on other sites

Το 2005 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί η dis με το empus rtw-1000 στα 200ευρώ,σε κάποια φόρα είχε ακουστεί ότι η dis έχει κλεμμένους χάρτες και ότι κάποια άλλη εταιρεία της είχε κάνει μήνυση για αυτό το λόγο.Από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησαν 2,5χρόνια περίπου και μια άλλη εταιρεία έχει σε κάποια σημεία τα ίδια λάθη στους χάρτες που είχε η dis τότε και μέχρι σήμερα,αλλά με προσθήκη περισσότερων επαρχιακών πόλεων με ονοματολογία οδών.Μαντέψτε ποια εταιρεία μήνυσε την dis :X

και γράφει στη σελίδα της ότι τα δεδομένα του χάρτη της είναι μοναδικά και έχουν καταχωρήσει λάθη-παγίδες σε συμβολαιογράφο για να διασφαλίσουν την πνευματική ιδιοκτησία των χαρτών τους. :p

Link to comment
Share on other sites

Το 2005 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί η dis με το empus rtw-1000 στα 200ευρώ,σε κάποια φόρα είχε ακουστεί ότι η dis έχει κλεμμένους χάρτες και ότι κάποια άλλη εταιρεία της είχε κάνει μήνυση για αυτό το λόγο.Από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησαν 2,5χρόνια περίπου και μια άλλη εταιρεία έχει σε κάποια σημεία τα ίδια λάθη στους χάρτες που είχε η dis τότε και μέχρι σήμερα,αλλά με προσθήκη περισσότερων επαρχιακών πόλεων με ονοματολογία οδών.Μαντέψτε ποια εταιρεία μήνυσε την dis :X

και γράφει στη σελίδα της ότι τα δεδομένα του χάρτη της είναι μοναδικά και έχουν καταχωρήσει λάθη-παγίδες σε συμβολαιογράφο για να διασφαλίσουν την πνευματική ιδιοκτησία των χαρτών τους. :p

 

Ωραία όλα αυτά αλλά και το Destinator υστερεί κατά πολύ ως πρόγραμμα σε σχέση με τα MIOMAP/iGO και το Papago ακόμα περισότερο.Υπενθυμίζω,ο χάρτης της creative image δερν υστερεί σε κάλυψη,απεναντίας,εκεί που υστερεί είναι σε συχνότητα λαθών στις μονοδρομήσεις και σε αριστερές στροφές/αναστροφές από και πρός βασικές οδικές αρτηρίες.Για επαρχία δεν ξέρω ακόμα,θα τον δοκιμάσω.Το interface του είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με τον χάρτη της NGI ενώ έχει συνολικά περισότερα χιλόμετρα οδικού δικτύου(241000 χμ έναντι 170000 χμ που έχει ο τελευταίος χάρτης νοεμβρίου της NGI) και περισότερα POIs(75000 έναντι 60000).Προσωπικά έχω καταργήσει την κουραστική χρήση του Destinator....

Link to comment
Share on other sites

Το 2005 όταν είχε πρωτοεμφανιστεί η dis με το empus rtw-1000 στα 200ευρώ,σε κάποια φόρα είχε ακουστεί ότι η dis έχει κλεμμένους χάρτες και ότι κάποια άλλη εταιρεία της είχε κάνει μήνυση για αυτό το λόγο.Από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησαν 2,5χρόνια περίπου και μια άλλη εταιρεία έχει σε κάποια σημεία τα ίδια λάθη στους χάρτες που είχε η dis τότε και μέχρι σήμερα,αλλά με προσθήκη περισσότερων επαρχιακών πόλεων με ονοματολογία οδών.Μαντέψτε ποια εταιρεία μήνυσε την dis :X

και γράφει στη σελίδα της ότι τα δεδομένα του χάρτη της είναι μοναδικά και έχουν καταχωρήσει λάθη-παγίδες σε συμβολαιογράφο για να διασφαλίσουν την πνευματική ιδιοκτησία των χαρτών τους. :p

 

ξέρεις τί μου αρέσει εδώ μέσα περισσότερο? οτι μόλις αναφερθεί το όνομα dis ή papago απαντάνε όλοι :blink: Εμένα προσωπικά αυτά που αναφέρεις δεν με ενδιαφέρουν. Αναφέρω απλά τα λάθη και τις παραλείψεις των χαρτών των εταιρειών. Αν είσαι δικηγόρος, ντέντεκτιβ ή κάτι άλλο πές το και σε εμάς, δεν είναι κακό. 'Αλλα λέμε άλλα απαντάμε :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Το να βάζεις έναν δρόμο με όνομα χωρίς κατεύθυνση, προτεραιότητες, πινακίδες, μονοδρομήσεις κλπ κλπ δεν είναι κάλυψη γιατί πολύ απλά είναι άχρηστος δρόμος. Τι να τον κάνω τον δρόμο όταν είναι πεζόδρομος;

 

Όσο για το interface, καλό και όμορφο και μια χαρά να το κοιτάω στο σπίτι μου ή στο στο δωμάτιο στο ξενοδοχείο. Στο αυτοκίνητο όμως το μόνο που κοιτάω είναι ο δρόμος και την φωνούλα που λέει στρίψε από εδώ, στρίψε από εκεί, στρίψε παραπέρα.

 

Τεσπα, την είπα την άποψή μου και προσωπικά δεν βλέπω καμιά επανάσταση από καμιά εταιρία.

1-2 freddy is coming, 3-4 better lock your door...
Link to comment
Share on other sites

ξέρεις τί μου αρέσει εδώ μέσα περισσότερο? οτι μόλις αναφερθεί το όνομα dis ή papago απαντάνε όλοι :blink: Εμένα προσωπικά αυτά που αναφέρεις δεν με ενδιαφέρουν. Αναφέρω απλά τα λάθη και τις παραλείψεις των χαρτών των εταιρειών. Αν είσαι δικηγόρος, ντέντεκτιβ ή κάτι άλλο πές το και σε εμάς, δεν είναι κακό. 'Αλλα λέμε άλλα απαντάμε :ninja:

Δεν είμαι τίποτε παραπάνω από απλός χρήστης που ψάχνεται και ενημερώνεται όσο περισσότερο μπορεί.Και αν δε το πιστεύεις,πρόβλημά σου

Link to comment
Share on other sites

Το να βάζεις έναν δρόμο με όνομα χωρίς κατεύθυνση, προτεραιότητες, πινακίδες, μονοδρομήσεις κλπ κλπ δεν είναι κάλυψη γιατί πολύ απλά είναι άχρηστος δρόμος. Τι να τον κάνω τον δρόμο όταν είναι πεζόδρομος;

 

Όσο για το interface, καλό και όμορφο και μια χαρά να το κοιτάω στο σπίτι μου ή στο στο δωμάτιο στο ξενοδοχείο. Στο αυτοκίνητο όμως το μόνο που κοιτάω είναι ο δρόμος και την φωνούλα που λέει στρίψε από εδώ, στρίψε από εκεί, στρίψε παραπέρα.

 

Τεσπα, την είπα την άποψή μου και προσωπικά δεν βλέπω καμιά επανάσταση από καμιά εταιρία.

 

Φίλε Freddy χρησιμοποιώ το gps για τη δουλειά μου καθημερινά υπό την πίεση χρόνου για πολλές διαδρομές.Μέχρι και το Καλοκαίρι χρησιμοποιούσα μόνο Destinator.Από τη στιγμή που το Miomap απέκτησε σοβαρούς χάρτες (γιατί σοβαροί είναι) χρησιμοποιώ μόνο αυτό,η πλοήγηση έχει γίνει πολύ λιγότερο αγχώδης.Ακόμη κι αν πετύχω κανέναν ανάποδο μονόδρομο και δεν στρίψω ο επαναπροσδιορισμός της νέας διαδρομής είναι ταχύτατος.Για να σου βγάλει νέα διαδρομή το Destinator(ειδικά το 7) ψήνεις καφέ,και για να σε προλάβω ο επεξεργαστής μου είναι intel στα 640....κάνε πλοήγηση με MIOMAP και τα ξαναλέμε...

Link to comment
Share on other sites

Εχω παρατηρήσει οτι ο χάρτης αυτός εμφανίζεται κλειδωμένος σε όσους έχουν εγκατεστημένο το γνήσιο ΜΙΟΜΑΡ.Μια λύση που την έχω κάνει προσωπικά με επιτυχία είναι να απεγκαταστήσετε το Original πρόγραμμα και να βάλετε μια από τις κόπιες που "κυκλοφορούν" ευρέως και ο χάρτης θα ανοίξει κανονικά

 

Καλησπέρα,

 

έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τους χάρτες. Πώς γίνεται να βάλω το "πειραγμένο" MioMap? (έχω ήδη "σπάσει" τη συσκευή μου και το λειτουργώ με το destinator αλλά μου κολάει)

 

Αν μπορεί κανένας να βοηθήσει please HELP!!!!

e-mail ppetrop15@yahoo.gr

 

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Freddy χρησιμοποιώ το gps για τη δουλειά μου καθημερινά υπό την πίεση χρόνου για πολλές διαδρομές.Μέχρι και το Καλοκαίρι χρησιμοποιούσα μόνο Destinator.Από τη στιγμή που το Miomap απέκτησε σοβαρούς χάρτες (γιατί σοβαροί είναι) χρησιμοποιώ μόνο αυτό,η πλοήγηση έχει γίνει πολύ λιγότερο αγχώδης.Ακόμη κι αν πετύχω κανέναν ανάποδο μονόδρομο και δεν στρίψω ο επαναπροσδιορισμός της νέας διαδρομής είναι ταχύτατος.Για να σου βγάλει νέα διαδρομή το Destinator(ειδικά το 7) ψήνεις καφέ,και για να σε προλάβω ο επεξεργαστής μου είναι intel στα 640....κάνε πλοήγηση με MIOMAP και τα ξαναλέμε...

 

Άρη,

την άποψή μου για τους χάρτες την έγραψα παραπάνω σε δύο posts, και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι. Δεν θεωρώ σοβαρό έναν χάρτη που στα Γιάννενα (και σε άλλες μεγάλες πόλεις) σε πάει όπου νάναι. Τον θεωρώ απλά μια καλή αρχή και καθόλου επαναστατικό όπως είναι ο τίτλος του θέματος, γιαυτό γράφω και την άποψή μου άλλωστε.

 

Αν το destinator σου κάνει επαναυπολογισμό διαδρομής και εσύ ψήνεις καφέ τότε καλύτερα να μην το χρησιμοποιείς το μηχανάκι σου για πλοήγηση γιατί το VectorMaster 380 που έχω, δεν κάνει ούτε μισό δευτερόλεπτο. Το ίδιο ισχύει και με το igo και για το papago.

1-2 freddy is coming, 3-4 better lock your door...
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι. Άλλο το πρόγραμμα πχ iGO που εξελίσεται και άλλο ο χάρτης. Ο χάρτης θα έπρεπε να έχει την μέγιστη κάλυψη από την αρχή και να βελτιώνεται ποιοτικά στην συνέχεια. Είναι σαν να παίρνεις μισό βιβλίο και να περιμένεις πότε θα έρθει η έμπνευση στον συγγραφέα να το τελειώσει.

 

Στην Ελλάδα πληρώνουμε για μισούς χάρτες και ισχύει. Και να σκεφτείς ότι είμαστε μικρή χώρα και η κάλυψη θα έπρεπε να γίνει πολύ σύντομα. Αντίθετα πάμε με ρυθμούς χελώνας. Άσε που είμαστε καθαρά τουριστική χώρα.

 

Κοίτα έχεις ένα δίκιο σε αυτά που λες, αλλά απ'την άλλη και η εταιρεία σου λέει... πρέπει να προωθήσω το προϊόν.

Κάτι πρέπει να δώσω στον κόσμο.

Ε βάζει τις πιο βασικές πόλεις με καλή κάλυψη και σιγά σιγά αναβαθμίζεται. :)

Προσωπικά δεν το έχω χρειαστεί για εκτός Αττικής, οπότε το προτιμώ προς το παρόν :)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά αυτό που με χάλασε στους χάρτες της creative image είναι ότι περιλαμβάνουν λάθη που δεν υπήρχαν στον ομολογουμένως ελλειπή χάρτη της TeleAtlas.

Όσο για το iGO/ΜιοΜap από τότε που τα δοκίμασα στο p3300 είναι μόνιμα εγκατεστημένο/α και δηλώνω fun. Θεωρώ ότι σαν πρόγραμμα του "πάει" καλύτερα (απόδοση, ταχύτητα, κλπ).

Το κορυφαίο πρόγραμμα είναι το Navigon αλλά δυστυχώς όχι για p3300 και Ελλάδα :-(

Κωνσταντίνος
Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά αυτό που με χάλασε στους χάρτες της creative image είναι ότι περιλαμβάνουν λάθη που δεν υπήρχαν στον ομολογουμένως ελλειπή χάρτη της TeleAtlas.

Όσο για το iGO/ΜιοΜap από τότε που τα δοκίμασα στο p3300 είναι μόνιμα εγκατεστημένο/α και δηλώνω fun. Θεωρώ ότι σαν πρόγραμμα του "πάει" καλύτερα (απόδοση, ταχύτητα, κλπ).

Το κορυφαίο πρόγραμμα είναι το Navigon αλλά δυστυχώς όχι για p3300 και Ελλάδα :-(

αν θελεις μπορεις να μας πεις ποιον χαρτη χρησιμοποιεις και τον κωδικο του ,γιατι εχουμε χασει την μπαλλα.οχι ποιος ειναι ο καλλιτερος ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΣΥ

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Άρη,

την άποψή μου για τους χάρτες την έγραψα παραπάνω σε δύο posts, και δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι. Δεν θεωρώ σοβαρό έναν χάρτη που στα Γιάννενα (και σε άλλες μεγάλες πόλεις) σε πάει όπου νάναι. Τον θεωρώ απλά μια καλή αρχή και καθόλου επαναστατικό όπως είναι ο τίτλος του θέματος, γιαυτό γράφω και την άποψή μου άλλωστε.

 

Αν το destinator σου κάνει επαναυπολογισμό διαδρομής και εσύ ψήνεις καφέ τότε καλύτερα να μην το χρησιμοποιείς το μηχανάκι σου για πλοήγηση γιατί το VectorMaster 380 που έχω, δεν κάνει ούτε μισό δευτερόλεπτο. Το ίδιο ισχύει και με το igo και για το papago.

 

α)Η άποψή σου αφορά μία πόλη στην οποία δεν έχω κάνει πλοήγηση οπότε και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.Σε διαδρομή που έκανα στην ορινή Κορινθία τα συμπεράσματα μου τα έχω εκθέσει στις πρώτες σελίδες.Προσεχώς θα πάω Καρπενήσι και θα σας πώ συμπεράσματα.

β)Ο επεξεργαστής του Fujitsu-Siemens N560 που έχω είναι πιό γρήγορος από τον δικό σου οπότε δεν στέκει αυτό που λές.Είναι θέμα νοοτροπίας του προγράμματος.Το miomap ακολουθά το στίγμα σου ενώ το Destinator προβλέπει την πορεία σου και "θεωρεί" οτι θα μείνεις πιστός στην πορεία που σου χαράζει επομένως αν δεν στρίψεις σε κάποιο στενό που σου υποδεικνύει εμφανίζει ένα "κομπιασμα" πάνω στην επίμαχη στροφή.Ακόμα και ο υπολογισμός νέας διαδρομής σαν διαδικασία κρατάει τουλάχιστον 1 με 2 δεύτερα περισότερο από το miomap,ειδικά σε δύσκολες διαδρομές μέσα σε στενά.

Νομίζω οτι η απάντησή μου θα σε ικανοποιήσει,άν θες να δείς και τα προτερήματα του miomap στην πλοήγηση καθεαυτή τα έχω παραθέσει όλα πιο πρίν...

Link to comment
Share on other sites

β)Ο επεξεργαστής του Fujitsu-Siemens N560 που έχω είναι πιό γρήγορος από τον δικό σου οπότε δεν στέκει αυτό που λές.Είναι θέμα νοοτροπίας του προγράμματος.

 

Κάνεις λάθος. Όλες PNA/PND devices είναι ασύγκριτα πιο γρήγορες από οποιοδήποτε PDA για πλοήγηση. Ρώτησε, δες και θα μάθεις.

1-2 freddy is coming, 3-4 better lock your door...
Link to comment
Share on other sites

Και σας υπενθυμίζω!Αρχικά με έβγαλε σε χωματόδρομο που θεωριτικά θα με πήγαινε στη διαδρομή μου με τη διαφορά οτι αυτός ο δρόμος τελείωσε μετά από 2 χμ σε μια υπεροχη καλύβα.Θα την έβγαζα και φωτο να την ποστάρω αλλά ήμουν αγχωμένος με το αυτοκίνητό μου γιατί είχα βρεί από κάτω σε έναν βράχο.Καλό είναι να βάζουμε και τους χωματόδρομους στο χάρτη αλλά από το να βάζουμε δρόμους που δεν υπάρζουν αςσ μην τους βάλουμε καλύτερα.Το οτι η CI δεν έχει ενσωματώσει κατσικόδρομους σε αυτή και σε άλλες τις επαρχιακές περιοχές της Ελλάδας δεν είναι μείον αλλά συν.Αν θέλω περιπέτεια πάω και αγοράζω χάρτες της Ανάβασης.Κι έπειτα ίσως να είμαι και καθυστερημένος αλλά σε ποιό σημείο του Destinator 7 υπάρχει η αποφυγή χωματόδρομων??

 

Χωρις να κρινω την αξιοπιστια των χαρτων αυτο ηταν υπαρκτο λαθος στον προηγουμενο χαρτη.

Στην συγκεκριμενη διαδρομη αλλα τρια οχηματα[αγνωστοι σε εμενα] και εγω βασει των οδηγιων του προγραμματος βρεθηκαμε στην συγκεκριμενη στανη οπου το προγραμμα ελεγε να συνεχισουμε και περα απο αυτην χωρις να υπαρχει βεβαια δρομος.

Συνεχισαμε με τον πιο αξιοπιστο χαρτη, τις οδηγιές καποιου που ευτυχως ηταν στην στανη.

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις λάθος. Όλες PNA/PND devices είναι ασύγκριτα πιο γρήγορες από οποιοδήποτε PDA για πλοήγηση. Ρώτησε, δες και θα μάθεις.

Ναί γιατί είναι λιγότερο "φορτωμένες" και πιάνουν καλύτερο σήμα.Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός οτι το Destinator είναι πιο αργό σαν πρόγραμμα....πάντως ακόμη κι αν υποθέσουμε οτι σε εσένα συμπεριφέρονται το ίδιο γρήγορα τα 2 προγράμματα το miomap έχει πληθώρα πλεονεκτημάτων κυρίως όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο σου δείχνει την πλοήγηση και τις ηχητικές οδηγίες...αυτά δεν αλλάζουν,είτε μιλάμε για PDA είτε για PNA...

Link to comment
Share on other sites

αν θελεις μπορεις να μας πεις ποιον χαρτη χρησιμοποιεις και τον κωδικο του ,γιατι εχουμε χασει την μπαλλα.οχι ποιος ειναι ο καλλιτερος ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΣΥ

ευχαριστω

 

Εγώ προσωπικά στο iGO χρησιμοποιώ τον

Data Source @2007 Galileo, TeleAtlas N.V.[070515] (= 15 May 2007).

Εμένα με καλύπτει στην Αθήνα πλήρως και έχω συναντήσει πολύ λίγα προβλήματα (κυρίως μονοδρομίσεις) εκεί που κινούμαι. Φυσικά το χρησιμοποιώ ερασιτεχνικά και σπάνια πλέον (πήρα μηχανή) και εκτός από μία φορά στην Σαλάμινα δεν με έχει αφήσει "ξεκρέμαστο" ποτέ (και το destinator εκείνη την φορά το ίδιο).

Έχω δοκιμάσει και αυτόν της Creative Image αλλά με κούρασαν τα (χαζά) λάθη του. Στην επόμενη έκδοση βλέπουμε.

Κωνσταντίνος
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...