Jump to content

Vodafone internet plus


sideras1985
 Κοινοποίηση

ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕRΝΕΤ PLUS?  

188 members have voted

  1. 1. ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕRΝΕΤ PLUS?

    • NAI θα κανω.Ειναι πολυ καλη υπηρεσια οπως ειναι τωρα
    • Θα κανω χρηση μονο εαν καταργηθει το οριο των 30Mb το μηνα
    • Δεν θα κανω χρηση.Με καλυπτει αλλο ιnternet προγραμμα αλλης εταιριας.
    • OXI.Δεν με ενδιαφερει το internet στο κινητο.


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 201
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Πως είναι 6 ευρώ; Αφού είναι 1cent/Kb... Τέλοσπαντων, όσο και να είναι, είναι μεγάλη απάτη διότι δεν αναφέρεται πουθενά ΤΙΠΟΤΑ για προφίλ και ρυθμίσεις κλπ... :(

 

Γιατι εαν δεις η χρεωση ειναι 6 ευρω το ΜΒ...που ειδες το 1cent/Kb?;)

 

http://www.vodafone.gr/live1/page.jsp?pid=0001060802&vars=0000000000

Link to comment
Share on other sites

Πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών... 35 ευράκια κερατιάτικα η Voda... Τα άκουσε και η καημένη η κοπέλα, μου λέει θα καταγράψει το παράπονο. Της λέω δώσε μου τον προϊστάμενο, θα σας πάρει αυτός μου λέει... Όσο πήρε εσάς πήρε και μένα.

 

Φυσικά έκοψα το δήθεν πρόγραμμα INTERNET, αλλά υποθέτω πως παράπονο ξεπαράπονο τα κερατιάτικα δεν τα γλιτώνω. Προσοχή σε όποιον δεν το ξέρει λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

Πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών... 35 ευράκια κερατιάτικα η Voda... Τα άκουσε και η καημένη η κοπέλα, μου λέει θα καταγράψει το παράπονο. Της λέω δώσε μου τον προϊστάμενο, θα σας πάρει αυτός μου λέει... Όσο πήρε εσάς πήρε και μένα.

 

Φυσικά έκοψα το δήθεν πρόγραμμα INTERNET, αλλά υποθέτω πως παράπονο ξεπαράπονο τα κερατιάτικα δεν τα γλιτώνω. Προσοχή σε όποιον δεν το ξέρει λοιπόν...

 

Απο τη στιγμη που θα σου καταγραψει παραπονο το να μιλησεις με προισταμενο τι θα καταλαβεις? Ουτε θα προωθηθει πιο γρηγορα ουτε μπορει να κανει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, το αν μπορεί να κάνει κάτι είναι σχετικό... Δηλαδή αν την πάταγε ο ίδιος θα περίμενε να προωθηθεί το παράπονο; Μόνο να τσεπώνουν τους λογαριασμούς ξέρουν τόσα χρόνια... Το πιθανότερο είναι να περιμένουν να τιμολογηθεί κανονικά ο μήνας έτσι ώστε να είναι αδύνατο να "ξεχρεώσουν" τα χρεωμένα και μετα μην τους είδατε. Anyway, περιμένω...
Link to comment
Share on other sites

Πήρα στην εξυπηρέτηση πελατών... 35 ευράκια κερατιάτικα η Voda... Τα άκουσε και η καημένη η κοπέλα, μου λέει θα καταγράψει το παράπονο. Της λέω δώσε μου τον προϊστάμενο, θα σας πάρει αυτός μου λέει... Όσο πήρε εσάς πήρε και μένα.

 

Φυσικά έκοψα το δήθεν πρόγραμμα INTERNET, αλλά υποθέτω πως παράπονο ξεπαράπονο τα κερατιάτικα δεν τα γλιτώνω. Προσοχή σε όποιον δεν το ξέρει λοιπόν...

 

Το ίδιο και εδω. Ειχα πάρει ρυθμίσεις για το VodafoneGPRS (internet.vodafone.gr) και μετα που ενεργοποίησα το πρόγραμμα VFL internetPlus κανενας δεν μου είπε να αλλαξω τις ρυθμίσεις.

Αποτέλεσμα; 80 ευρώ για 11ΜΒ συνολική κίνηση (κινούμενος παντα κάτω του 1ΜΒ την ημέρα).

 

Μπορεί κανείς να μου πεί τις ρυθμίσεις τελος πάντων για αυτό το πρόγραμμα;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έκανες καμιά ενέργεια; Εμένα λέει έχουν αρχίσει διερεύνηση για να δουν τι γίνεται... Φαντάσου πόσο εβραίοι είναι που για να μην αποζημιώσουν τον πελάτη λίγα ευρώ είναι ικανοί να κάθονται και να το ψάχνουν για μέρες.

 

Δε με νοιάζουν τόσο τα λεφτά (όχι ότι τα φυσάω κιολας) όσο η "απατεωνιά"...

Link to comment
Share on other sites

Καλά, το αν μπορεί να κάνει κάτι είναι σχετικό... Δηλαδή αν την πάταγε ο ίδιος θα περίμενε να προωθηθεί το παράπονο; Μόνο να τσεπώνουν τους λογαριασμούς ξέρουν τόσα χρόνια... Το πιθανότερο είναι να περιμένουν να τιμολογηθεί κανονικά ο μήνας έτσι ώστε να είναι αδύνατο να "ξεχρεώσουν" τα χρεωμένα και μετα μην τους είδατε. Anyway, περιμένω...

 

Στις περιπτώσεις αυτές ακολουθείται η συνήθισμένη διαδικασία. Καταγράφουν το παράπονο σου και στις επόμενες μέρες σε καλούν από το αρμόδιο τμήμα (δεν υπάρχει συγκεκριμένος "προιστάμενος", δεν είναι ψιλικατζίδικο :O). Συνήθως 5 μέρες (μπορεί βέβαια να πάρει και λίγο παραπάνω). Επίσης ακόμα και να καταφέρεις να μην χρεωθείς το πόσο, δεν σβήνεται από τον τρέχοντα λογαριασμό, αλλά σου επιστρέφονται/πιστώνονται τα χρήματα στον επόμενο (εξάλλου μπορεί να είχες διαπιστώσει το πρόβλημα αφού σου είχε έρθει στο σπίτι ο λογαριασμός, δεν ισχύει δηλαδή αυτό που λες περι τιμολόγησης του μήνα αυτού). Ελπίζω να βγάλεις άκρη :) (τόνισε ότι ούτε στο site αναφέρεται ποιές πρέπει να είναι οι ρυθμίσεις για τη χρήση της προσφοράς).

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά την πάτησα κι εγώ έτσι ακριβώς. Μίλησα με το τεχνικό τμήμα, τους εξήγησα - ήταν μια κοπελιά πολύ ευγενική και ξύπνια και νομίζω ότι θα βγάλουμε άκρη. Μου είπαν το γνωστό για τις 5 μέρες και ότι θα βγει ένα πιστωτικό για το ποσό που με χρέωσαν και ότι στον επόμενο λογαριασμό δε θα γίνει καν η χρέωση (κανά τεσσάρι μέγκα). Αν το πράγμα στραβώσει θα γίνει ο κακός χαμός και φυσικά δεν πρόκειται να πληρώσω. Θα το φτάσω μέχρι τέρμα το πράγμα.
Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται την έχουν πατήσει και άλλοι εκτός από μένα, τελικά δεν είμαι τοοοσο ηλίθιος! :) Εμένα δε μου είπαν τίποτα ούτε για πιστωτικό ούτε για αίτημα αμφισβήτησης χρεώσεων, παρόλο που κάποιος με τον οποίο επικοινώνησα ηλεκτρονικά μου είπε πως υπάρχει διερεύνηση σε εξέλιξη, φαντάζομαι εννοεί αυτό.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ας μην τα ρίχνουμε όλα στην Vodafone.

Όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, παίρνουμε τηλέφωνο και ρωτάμε.

Εγώ αν και ήμουν 99.99% σίγουρος ότι το σημείο πρόσβασης πρέπει να είναι το Vodafone live! (τι κάνει νιάου νιάου; Το πρόγραμμα λέγεται Vodafone live! Internet Plus), εν τούτοις πήρα ένα τηλέφωνο πριν ενεργοποιήσω την υπηρεσία, για να είμαι απόλυτα σίγουρος.

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ας μην τα ρίχνουμε όλα στην Vodafone.

Όταν δεν είμαστε σίγουροι για κάτι, παίρνουμε τηλέφωνο και ρωτάμε.

Εγώ αν και ήμουν 99.99% σίγουρος ότι το σημείο πρόσβασης πρέπει να είναι το Vodafone live! (τι κάνει νιάου νιάου; Το πρόγραμμα λέγεται Vodafone live! Internet Plus), εν τούτοις πήρα ένα τηλέφωνο πριν ενεργοποιήσω την υπηρεσία, για να είμαι απόλυτα σίγουρος.

 

Δεν έχεις δίκιο σ'αυτό. Γιατι εγώ μπορεί να είμαι λίγο άσχετος και να μην ξέρω περι ρυθμίσεων, διαφορετικών προφίλ κ.λ.π. Να μην έχω κοιτάξει καν τις ρυθμίσεις της συσκευής. Και από τη στιγμή που το κινητό συνδέεται με το internet κανονικά, ποιός ο λόγος να πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω? Θα έπρεπε, έστω με ψιλά γράμματα, να αναφέρεται στο site ή να σου το λέει το sms επιβεβαίωσης όταν ενεργοποιείς. Και δυστυχώς αυτό όπως ανέφερα παραπάνω δεν το κάνει μόνο η Vodafone αλλά και η Wind...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Bored θα διαφωνησω,

Στο site του windplus αναφερει ξεκαθαρα οτι προκειται για GPRS WAP υπηρεσια.

 

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

1. Υπάρχει διαφορά στις χρεώσεις ανάλογα με το ποιο WAP site επισκέπτομαι;

Για όλες τις υπηρεσίες WAP που μπορεί να έχει ο συνδρομητής από το κινητό του, είτε το μενού WIND Plus και τις υπηρεσίες που βρίσκονται σ’ αυτό, είτε οποιοδήποτε WAP site 3ης εταιρείας (π.χ. Nokia) η χρέωση είναι κοινή.

2. Πόσο κοστίζει το εισιτήριο εισόδου;

Η χρέωση με εισιτήριο εισόδου (ισχύει από 23/2/2006) κοστίζει 0,42 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και καλύπτει την περιήγηση (το πέρασμα από σελίδα σε σελίδα) στο WAP για μία συνεχόμενη επίσκεψη (είτε στο WIND Plus, είτε σε άλλα sites, είτε και στα δύο).

3. Σε τι αντιστοιχεί το εισιτήριο εισόδου;

Η χρέωση 0,42 ευρώ αφορά τη σύνδεση στο GPRS για χρήση υπηρεσιών WAP. Μόλις κάνει ο συνδρομητής σύνδεση στο GPRS (μόλις πατήσει τη σχετική επιλογή στο κινητό του και συνδεθεί στο δίκτυο GPRS της WIND) χρεώνεται 0,42 ευρώ. Η χρέωση αυτή καλύπτει τη σύνδεσή του έως ότου αποσυνδεθεί από το GPRS (πατήσει π.χ. exit στο κινητό του). Αν συνδεθεί ξανά μετά από λίγο, αυτό θεωρείται δεύτερη επίσκεψη, γιατί κάνει δεύτερη σύνδεση στο GPRS. Αν δεν αποσυνδεθεί όμως, μπορεί να κάνει περιήγηση για 24 ολόκληρες ώρες με το ίδιο, αρχικό εισιτήριο. Αν υπερβεί τις 24 ώρες συνεχόμενης σύνδεσης τότε δεν θα τον αποσυνδέσει το σύστημα, αλλά θα συνεχίσει την περιήγησή του πληρώνοντας δεύτερο εισιτήριο διότι υπερέβην το όριο των 24 ωρών.

4. Τι δεν καλύπτει το εισιτήριο εισόδου;

Η χρέωση του εισιτηρίου εισόδου δεν καλύπτει την αγορά ringtones / wallpapers / screensavers / cards / games κλπ., και τη συνδρομή σε χρεώσιμες υπηρεσίες (νέα / Mobile TV / video / streaming κλπ.), τα οποία χρεώνονται επιπλέον, και μόνο εφόσον ο συνδρομητής τα επιλέξει για αγορά ή συνδρομή.

5. Η ογκοχρέωση χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε χρήση WAP;

Για οποιαδήποτε χρήση WAP κάνει ο συνδρομητής δεν υπάρχει πλέον καμία ογκοχρέωση (χρέωση ανά kilobyte).

 

Στην αποστολη ρυθμισεων απο το site, προσφερονται οι εξης επιλογες

 

Συσκευή: Nokia 6280

 

Αριθμός Κινητού Τηλεφώνου: +30

 

 

Υπηρεσία

ΟΛΕΣ

WAP

MMS

INTERNET

STREAMING

 

Δεν γραφει πουθενα για internet(σε αντιθεση με τη vodafone)ωστε να υπαρξει υποθετικα μπερδεμα, γραφει παντου GPRS WAP, και στην αποστολη ρυθμισεων προφανεστατα δινει τις σωστες ρυθμισεις με την ονομασια που πρεπει, δηλαδη παλι WAP...

Εαν μπει κανεις στον κοπο να διαβασει το πολυ καλο site του Windplus.gr, δυσκολο να εχει προβλημα....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Bored θα διαφωνησω,

Στο site του windplus αναφερει ξεκαθαρα οτι προκειται για GPRS WAP υπηρεσια.

 

 

 

Στην αποστολη ρυθμισεων απο το site, προσφερονται οι εξης επιλογες

 

 

 

Δεν γραφει πουθενα για internet(σε αντιθεση με τη vodafone)ωστε να υπαρξει υποθετικα μπερδεμα, γραφει παντου GPRS WAP, και στην αποστολη ρυθμισεων προφανεστατα δινει τις σωστες ρυθμισεις με την ονομασια που πρεπει, δηλαδη παλι WAP...

Εαν μπει κανεις στον κοπο να διαβασει το πολυ καλο site του Windplus.gr, δυσκολο να εχει προβλημα....

 

Και επειδή λέει ότι είναι υπηρεσία wap? Σου λέει πουθενά ξεκάθαρα ότι πρέπει να έχεις συγκεκριμένες ρυθμίσεις? Όχι. Θα πρέπει να διαβάσεις όλο το site και να βγάλεις από μόνος σου το συμπέρασμα. Αν εμένα λοιπόν το κινητό μου έχει τις ρυθμίσεις gint (είτε γιατι μου τις πέρασαν από το κατάστημα, είτε γιατι τις είχε ήδη η συσκευή κ.λ.π) και μπαίνει κανονικά, υπάρχει περίπτωση αν δεν μου το έχει πει κανένας να ασχοληθώ? Έπειτα δεν είναι όλοι οι άνθρωποι τόσο σχετικοί. Γιατι με αυτή τη λογική θα μπορούσα να πω πως από τη στιγμή που η υπηρεσία είναι Vodafone live internet plus και χρησιμοποιείται από τις Vodafone Live συσκευές, και πολλές από τις υπηρεσίες (π.χ Google, Youtube κ.λ.π) παρέχονται από το Vodafone Live μενού, τότε εννοείται πως θέλει Vf live ρυθμίσεις (αυτό που λέει ο Aisopos δηλαδή). Δεν εννοείται όμως.

 

Για μένα θα έπρεπε να το ξεκαθαρίζουν στο sms ή και να στέλνουν ξανά και τις σωστές ρυθμίσεις.

 

P.S:Στις περισσότερες συσκευές αλλά και στις ρυθμίσεις του site της Vodafone το "λάθος" προφίλ ονομάζεται Vf Web, άρα δεν υπάρχει σύγχηση ως προς την ονομασία με το πακέτο Vf live internet plus.

Link to comment
Share on other sites

sorry

αλλά αν κατεβάσει κάποιος στο κινητό του το Opera mini

(broswer σε java )

και συνδεθεί με vl (όχι internet) wap

δεν έχει κανονικότατη πρόσβαση στο ιντερνετ?

Link to comment
Share on other sites

Αλλο θελω να πω. Το οτι δεν αναφερει πουθενα την λεξη internet, σημαινει πως ειναι δυσκολοτερο να μπερδευτει καποιος, μιας και τα ονοματα των προφιλ της Wind ονομαζονται ως Wind-Internet και Wind Plus . Επισης, με χρηση του λαθους προφιλ, δεν συνδεεται στο Wind plus. Το gint δεν επιτρεπει την προσβαση στο Wind plus.

 

Θελω να επισημανω μια διαφορα. Το Wind plus non stop, καλως η κακως, δεν εχει διαφημιστει σχεδον καθολου. Σε συγκριση με την προωθηση που εκανε η vodafone με την νεα υπηρεσια, ειναι αστεια η οποιαδηποτε εντυπη προωθηση ετυχε στο wind plus non stop. Το wind plus , σαν portal που ειναι, ειναι απλα η πυλη της Wind. Αυτο, απαιτει συγκεκριμενες ρυθμισεις για να δουλεψει, και δεν δουλευει με ΚΑΜΙΑ αλλη δυνατη ρυθμιση. Παραλληλα, σε αργοτερο χρονο, εδωσε και την υπηρεσια του wind plus non stop, το οποιο ***απλα διευκολυνε*** την προσβαση στην πυλη, καταργωντας την χρεωση εναντι σταθερου μηνιαιου παγιου. Δεν απαιτουσε καμια προσθετη ρυθμιση, αλλαγη κτλ.

 

Η vodafone, οπως και η Wind, εχει την δικη της πυλη, το Live. Εχει και αυτο τις δικες του ρυθμισεις, το προφιλ VF Live, και την αναλογη χρεωση για την χρηση του.

Μιλαμε παντα για το τι εντυπωση θα αποκομισει κανεις διαβαζοντας της πληροφοριες που παραθετουν οι δυο εταιρειες στο site τους...Η μια γραφει παντου και ξεκαθαρα οτι δινει Wap, με το ομονυμο σετ ρυθμισεων, η δευτερη γραφει παντου internet και πουθενα wap, οδηγοντας μη υποψιασμενα ατομα σε πιθανη συγχιση.

Αυτο ειναι ολο.

 

 

Η συνεχεια ομως, η αντιστοιχη του wind plus non stop, ηταν η υπηρεσια του vodafone live unlimited, η οποια επισης με σταθερο μηνιαιο παγιο, καταργουσε την χρεωση προσβασης, δηλαδη απλα εκανε πιο προσιτη την πυλη στους πελατες της.

 

Τελος, ερχεται μια νεα υπηρεσια, η οποια συμφωνα με τα λεγομενα της Vodafone, για πρωτη φορα στην Ελλαδα δινει την εμπειρια του internet στο κινητο, επανασταση κτλ κτλ,

Δελτία τύπου

07/11/2007 .....Το Internet όπως δεν το έχετε ξαναζήσει!....

Η Vodafone πρωτοπορεί για άλλη μία φορά φέρνοντας το Internet στο κινητό τηλέφωνο!.....Με την συγκεκριμένη πρωτοποριακή υπηρεσία....Το Internet στο κινητό ενισχύει τον κεντρικό......απολαύσουν τον κόσμο του Internet σε οποιαδήποτε υπάρχουσα....ον μήνα προσφέροντας 1 ΜΒ την ημέρα για πλοήγηση στο Internet και απεριόριστη πρόσβαση στο Vodafone live! οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

LINK

ειναι ευκολο να δει πως καποιος μπορει να το εκλαβει σαν νεου τυπου υπηρεσια (βλ πρωτη φορα στην Ελλαδα κτλ) και σε συνδιασμο με την λεξη internet να νομιζει οτι κατι νεο παιζει με τις ρυθμισεις.

 

Οπως και να το κανεις, διαβαζοντας την ανακοινωση της Vodafone, πρωτον δεν βλεπεις ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ την λεξη WAP,αντιθετα βλεπεις σε καθε δευτερη γραμμη την λεξη INTERNET, που οπως και να το στολισουμε, μπερδεψε και ακομα μπερδευει πολυ κοσμο.

Μιλαμε παντα για την εντυπωση που αποκομιζει κανεις διαβαζοντας τις πληροφοριες που υπαρχουν στα site των δυο εταιρειων. Στην μια περιπτωση ξεκαθαρα αναφερεται οτι προκειται για WAP υπηρεσια, με το ομωνυμο σετ ρυθμισεων, στην δευτερη υπαρχει παντου η λεξη Internet και παντελη απουσια της λεξης WAP, οδηγωντας μη υποψιασμενα ατομα σε πιθανη συγχιση, αυτο ειναι ολο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις δίκιο σ'αυτό. Γιατι εγώ μπορεί να είμαι λίγο άσχετος και να μην ξέρω περι ρυθμίσεων, διαφορετικών προφίλ κ.λ.π.

Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν, να πάρεις τηλέφωνο και να ρωτήσεις για τυχόν απορίες και για ότι δεν γνωρίζεις.

 

Τα υπόλοιπα νομίζω απαντήθηκαν...

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε παντα για την εντυπωση που αποκομιζει κανεις διαβαζοντας τις πληροφοριες που υπαρχουν στα site των δυο εταιρειων. Στην μια περιπτωση ξεκαθαρα αναφερεται οτι προκειται για WAP υπηρεσια, με το ομωνυμο σετ ρυθμισεων, στην δευτερη υπαρχει παντου η λεξη Internet και παντελη απουσια της λεξης WAP, οδηγωντας μη υποψιασμενα ατομα σε πιθανη συγχιση, αυτο ειναι ολο.

Aκριβώς. Μιλάμε για εντύπωση. Καμια από τις δύο δεν μιλάει ξεκάθαρα. Και ξαναλέω, αν εμένα το non-stop δουλεύει και με τις gint ρυθμίσεις, ποιός ο λόγος να μπω στο site και αν είμαι σχετικός έχει καλώς, αν όμως δεν είμαι και πολύ εξοικειωμένος τι γίνεται?

 

Το θέμα δεν είναι Vodafone Vs Wind, ποιά μας παραπλανά περισσότερο. Απλώς το επισημαίνω γιατι έχω ακούσει περιπτώσεις (και σίγουρα γνωρίζω προσωπικά μια περίπτωση) που άνθρωποι στη wind ενεργοποίησανε το non stop (γιατι κακά τα ψέματα, όλοι για internet το ενεργοποιούν), είχαν smartphone (π.χ στη περίπτωση του φίλου μου htc P3600 με έτοιμες τις ρυθμίσεις της wind), έμπαιναν με gint και το συνειδητοποίησαν στο λογαριασμό... Μέχρι τότε γιατι να νοιαστούν αφού τα πάντα δούλευαν κανονικά?:O

Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν, να πάρεις τηλέφωνο και να ρωτήσεις για τυχόν απορίες και για ότι δεν γνωρίζεις.

 

Τα υπόλοιπα νομίζω απαντήθηκαν...

 

Άλλο λέμε τόση ώρα. Ότι αν εγώ είμαι άσχετος με αυτά αλλά το κινητό μου έχει κανονικά πρόσβαση στο inernet (δλδ δεν έχω πρόβλημα) γιατι να πάρω στο cc? "Γεια σας, χρησιμοποιώ την υπηρεσία live internet plus, τα πάντα δουλεύουν κανονικά αλλά θα ήθελα να ρωτήσω μήπως πρέπει να αλλάξω ρυθμίσεις..." Δυστυχώς τη ******* θα τη διαπιστώσω στο λογαριασμό...

Link to comment
Share on other sites

εν τούτοις πήρα ένα τηλέφωνο πριν ενεργοποιήσω την υπηρεσία, για να είμαι απόλυτα σίγουρος.

Μα κι εγώ πήρα τηλέφωνο, για να ξεκαθαρίσω πολλά πράγματα, όπως για τον αν ισχύει το 1ΜΒ/ημερα και επι τη ευκαιρία ΡΩΤΗΣΑ αν χρειάζομαι άλλες ρυθμίσεις και η κοπέλα μου είπε πως ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!! Αλλά ΡΩΤΗΣΑ! Έκανα το λάθος και δεν κράτησα όνομα (όχι πως πρέπει να την πληρώσει αυτή, έχω κάνει κι εγώ σε call center και ξέρω..!) αλλά τώρα έχω δίκιο και δεν μπορώ να το βρω.

 

Τελοσπάντων, πήγαμε μπροστά με σχετικά γρήγορους ρυθμούς (για Ελλάδα) στο ADSL, ας μη ζητάμε με τι μία και τζάμπα ασύρματο ιντερνετ!!! Θα γίνει κι αυτό. Αλλά όχι και κερατιάτικες χρεώσεις που αγγίζουν την παραπλάνηση και την απατεωνιά...

Link to comment
Share on other sites

Άλλο λέμε τόση ώρα. Ότι αν εγώ είμαι άσχετος με αυτά αλλά το κινητό μου έχει κανονικά πρόσβαση στο inernet (δλδ δεν έχω πρόβλημα) γιατι να πάρω στο cc? "Γεια σας, χρησιμοποιώ την υπηρεσία live internet plus, τα πάντα δουλεύουν κανονικά αλλά θα ήθελα να ρωτήσω μήπως πρέπει να αλλάξω ρυθμίσεις..." Δυστυχώς τη ******* θα τη διαπιστώσω στο λογαριασμό...

Συγνώμη, αλλά για την ασχετοσύνη του καθενός (δεν το λέω για σένα, αλλά γενικά), δεν μπορεί να ευθύνεται η κάθε Vodafone.

Κι απ' την στιγμή που κατανοούμε πως είμαστε άσχετοι με ένα αντικείμενο, ή δεν είμαστε πλήρως ενημερωμένοι, δεν μπορούμε εκ των υστέρων να ζητάμε το δίκιο ( ; ) μας και ειδικά σε σχέση με χρεώσιμες υπηρεσίες.

 

Μα κι εγώ πήρα τηλέφωνο, για να ξεκαθαρίσω πολλά πράγματα, όπως για τον αν ισχύει το 1ΜΒ/ημερα και επι τη ευκαιρία ΡΩΤΗΣΑ αν χρειάζομαι άλλες ρυθμίσεις και η κοπέλα μου είπε πως ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ!! Αλλά ΡΩΤΗΣΑ! Έκανα το λάθος και δεν κράτησα όνομα (όχι πως πρέπει να την πληρώσει αυτή, έχω κάνει κι εγώ σε call center και ξέρω..!) αλλά τώρα έχω δίκιο και δεν μπορώ να το βρω.

 

Νομίζω ότι η απάντηση της κοπέλας ήταν τόσο σαφής, όσο και η ερώτησή σου.

Δεν την ρώτησες με πιο προφίλ πρέπει να μπαίνεις, αλλά αν χρειάζονται επιπλέον ρυθμίσεις. Φυσικά και δεν χρειάζονταν επιπλέον ρυθμίσεις, καθώς τα όποια προφίλ υπάρχουν στην συσκευή έχουν έτοιμες τις ρυθμίσεις.

 

 

Δεν μου αρέσει που κάνω τον δικηγόρο της Vodafone αυτή τη στιγμή, αλλά ας αποδίδουμε τα του καίσαρος τω καίσαρι (αν το γράφω σωστά)..

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε συ, ήμουν σαφής. Της είπα ότι έχω τις ρυθμίσεις με APN internet.vodafone.gr και μου είπε ότι αυτές κάνουν. Μια χαρά σαφής ήμουν και μια χαρά λάθος πληροφόρηση πήρα.

 

Συμφωνώ ότι άμα το πάθεις από αδιαφορία ή ασχετοσύνη, τότε είσαι άξιος της μοίρας σου. Αλλά άμα ΚΑΙ ξέρεις ΚΑΙ ρωτάς (κατά το "δεν ήξερες δεν ρωταγες;") και σου τα πούνε αλλιώς ή δεν στα πούνε καθόλου (ουδεμία πληροφορία στο site,μη αποστολή ρυθμίσεων), ε τότε δε φταις...

Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτή την περίπτωση έχεις δίκιο. Άντε να το αποδείξεις όμως (σ' αυτούς).
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16ΚΒytes.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έτσι και δε μου αντιλογίσουν τα κερατιάτικα θα γίνει χαμός. Πρέπει επιτέλους οι εταιρίες να μάθουν να μη στρατολογούν φοιτητές στα cc για το χαρτζιλίκι να πάνε Αράχωβα το χειμώνα και Μύκονο με τη σχολή το Μάιο, το cc για κάθε σοβαρή εταιρία ΟΦΕΙΛΕΙ να ξέρει να απαντά σωστά. Όπως είπε και ενας φίλος πιο πάνω, κι εγώ πήρα στο 13830, ζήτησα ένα τεχνικό, περίμενα σα βλάκας κοντά 10 λεπτά, μίλησα με μια τύπισσα, της είπα αν το apn internet.vodafone.gr είναι το σωστό για την υπηρεσία και μου είπε ΝΑΙ. Από κει και πέρα, το λαιμό τους να κόψουν εγώ δεν πληρώνω μία. Και αν δε θέλουν με το καλό, υπάρχουν και νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας.

 

Όσον αφορά τον άλλο φίλο που εμμέσως κατηγόρησε κάποιους από εμάς που την πατήσαμε για άσχετους, του απαντώ πως μια πολυεθνική ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει και τον άσχετο να καταλάβει ακριβώς τι πληρώνει, τι παίρνει και τι πρέπει να κάνει. Άσχετος είναι το κορόιδο που του τα τρώνε και δε μιλάει, κάποιοι εδώ μέσα δεν είμαστε.

 

Να σημειώσω ότι είμαι φανατικός της Vodafone για μια πλειάδα λόγων που δε θα καθήσω εδώ να αναλύσω, αλλά όπως και να χει δεν πιάνομαι κορόιδο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έτσι και δε μου αντιλογίσουν τα κερατιάτικα θα γίνει χαμός. Πρέπει επιτέλους οι εταιρίες να μάθουν να μη στρατολογούν φοιτητές στα cc για το χαρτζιλίκι να πάνε Αράχωβα το χειμώνα και Μύκονο με τη σχολή το Μάιο, το cc για κάθε σοβαρή εταιρία ΟΦΕΙΛΕΙ να ξέρει να απαντά σωστά. Όπως είπε και ενας φίλος πιο πάνω, κι εγώ πήρα στο 13830, ζήτησα ένα τεχνικό, περίμενα σα βλάκας κοντά 10 λεπτά, μίλησα με μια τύπισσα, της είπα αν το apn internet.vodafone.gr είναι το σωστό για την υπηρεσία και μου είπε ΝΑΙ. Από κει και πέρα, το λαιμό τους να κόψουν εγώ δεν πληρώνω μία. Και αν δε θέλουν με το καλό, υπάρχουν και νόμιμα μέσα για να βρούμε το δίκιο μας.

 

Όσον αφορά τον άλλο φίλο που εμμέσως κατηγόρησε κάποιους από εμάς που την πατήσαμε για άσχετους, του απαντώ πως μια πολυεθνική ΟΦΕΙΛΕΙ να κάνει και τον άσχετο να καταλάβει ακριβώς τι πληρώνει, τι παίρνει και τι πρέπει να κάνει. Άσχετος είναι το κορόιδο που του τα τρώνε και δε μιλάει, κάποιοι εδώ μέσα δεν είμαστε.

 

Να σημειώσω ότι είμαι φανατικός της Vodafone για μια πλειάδα λόγων που δε θα καθήσω εδώ να αναλύσω, αλλά όπως και να χει δεν πιάνομαι κορόιδο.

 

Standard θα σε πιστωσουν.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...