leo123 Δημ. February 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2008 2,2 diesel στα 201 αλογα και 6,8 τα 0-100.που σημαινει καλες επιδοσεις απο εναν diesel.αρα ειναι φοβερο η γνωμη μου 1)δεν μαρεσουν τα diesel 2)αθηνα-θεσσαλονικη δεν μπαινει 3)αφου βαλανε την τετρακινηση του evo γιατι δεν βαζουν&τον κινητηρα??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. February 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2008 Η γνωμη μου για την Mitsubishi?.... Eιναι η καλυτερη επιλογη για γρηγορο και γερο αμαξι! Εμπειρια μου πολλα βελτιωμενα evo 6,7,8,9 βολταδικα,κοντραδικα,νταξτεραδικα κ.ά.Πραγματικα το αμαξι ειναι αλλου!!! Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. February 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2008 η γνωμη μου 1)δεν μαρεσουν τα diesel 2)αθηνα-θεσσαλονικη δεν μπαινει 3)αφου βαλανε την τετρακινηση του evo γιατι δεν βαζουν&τον κινητηρα??? το θεμα ειναι οτι για τα κ.εκ του και για diesel παει σφαιρα.και λενε οτι θα βγει και σε βενζινη με 2,2 και 300+ αλογα.κατσε να κυκλοφωρηση πρωτα και μετα θα δουμε.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Εδω και ενα μηνα ειμαι ευτυχης κατοχος αυτου του θαυμασιου made in Japan 100% σπορ αυτοκινητου! Εκπληκτικα κρατηματα (και απλώς αναφέρω το εξής συναρπαστικό: Η ακαμψία του νέου απλού Lancer είναι μεγαλύτερη από του σημερινού Lancer Evolution IX. Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, είναι όπως το ακούς. Μεγαλύτερη από του EVO. Τελεία!). Με 18αρες (!) ζαντες αλουμινιου,με Yokohama Advan (made in Japan) 215/45/18, 9 αεροσακους (και γονατα οδηγου),9 ηχεια μεσα και subwoofer Rockford Fosgate (!) bluetooth car kit,εξαιρετική κρεμαγιέρα (σε αντίθεση με την ηλεκτρική του 1.5 αυτή είναι υδραυλική) αισθητηρες βροχης, και φωτων και ενα κιβωτιο ταχυτητων σκετο ποιημα! Οσο για το εξωτερικο design...επιτελους η mitsubishi πεταει απο πανω της το συντηρητικο style των παλιων απλων Lancer ....και επαναπροσδιοριζει τη θεση της απο πολυ ψηλα! Review μπορειτε να διαβασετε εδω: http://www.topgear.gr/drives/c473,1,Mitsubishi_Lancer_18.html http://fnwokke.diinoweb.com/files/car_photo_252558_25.jpg http://fnwokke.diinoweb.com/files/car_photo_252552_25.jpg http://fnwokke.diinoweb.com/files/lancer33.jpg Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 θα σε ξενερωσω λιγο αλλα το Lancer δεν ειναι ΟΛΟ Made in Japan.το 1,5 φοραει το μοτερ του Colt.Τωρα αυτο εχει πανω πολλα αλλα πραματα απο διαφορες ετερειες.βασικα για να σου δοσω να καταλαβεις πως ειναι τα original Made in Japan απο θεμα κινητηρα και θα δεις το καπακι για τα λαδια!!!οσα κατασκευαζοντε σε Ασια εχουν αυτο το καπακιhttp://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i3/0307_6mg.jpg ενω τα Ευρωπαικα εχουν αυτο http://us.autos1.yimg.com/img.autos.yahoo.com/izp/mitsubishi_lancer_es_2008_other_engine_640x480.jpg Ελπιζω να βοηθησα!!:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 θα σε ξενερωσω λιγο αλλα το Lancer δεν ειναι ΟΛΟ Made in Japan.το 1,5 φοραει το μοτερ του Colt.Τωρα αυτο εχει πανω πολλα αλλα πραματα απο διαφορες ετερειες.βασικα για να σου δοσω να καταλαβεις πως ειναι τα original Made in Japan απο θεμα κινητηρα και θα δεις το καπακι για τα λαδια!!!οσα κατασκευαζοντε σε Ασια εχουν αυτο το καπακιhttp://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i3/0307_6mg.jpg ενω τα Ευρωπαικα εχουν αυτο Ελπιζω να βοηθησα!!:) αυτη η φωτο ποιας εποχης ειναι?:whistle::p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Και εγω αυτο θα ρωταγα! Επισης οταν λεω made in Japan εννοω βγηκε απο εργοστασιο της Ιαπωνιας (και οχι Αγγλιας,Τουρκιας κλπ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 την αεροτομη στυλ evo απο την mitsubishi την πηρες? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Οχι, ειναι αγορασμενη απο το ebay και μου ηρθε βαμμενη στην διχρωμια και ειναι ακριβως η ιδια με του EVO (φυσικα απομιμηση), και σε τιμη εκπληξη! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Και εγω αυτο θα ρωταγα! Επισης οταν λεω made in Japan εννοω βγηκε απο εργοστασιο της Ιαπωνιας (και οχι Αγγλιας,Τουρκιας κλπ).η Mitsubishi ευτυχος ακομα δεν εχει εργοστασιο στην Τουρκια.Ολλανδια Ασια Αγγλια(οπου εχει και εναν πολυ καλο οικο RALI////ART) και στο Japan.την φοτο στο ιντερνετ την βρηκα τυχαια.αυτο με το καπακι ισχυει.εχω εναν τρακτερ 24-25 χρονων Mitsubishi το οποιο εχει ιδιο ακριβως καπακι με το L200 που εχω.αμα δειτε διαφορετικο καπακι απο αυτο που σας λεω τοτε δεν ειναι original Mitsubishi Japan.;):) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Φυσικα για να δεις αν ενα αμαξι προερχεται απο Japan, δεν εχεις παρα να δεις τον αριθμο πλαισιου και αν ξεκιναει απο JMB τοτε ειναι! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Scottas Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Φυσικα για να δεις αν ενα αμαξι προερχεται απο Japan, δεν εχεις παρα να δεις τον αριθμο πλαισιου και αν ξεκιναει απο JMB τοτε ειναι! Auto isxuei mono sta mitsubishi swsta???:p Παράθεση Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Παιζει ρολο απο ποιο εργοστασιο θα βγει το αυτοκινητο??Αλλαζει κατι??? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Αναλογα το πως το βλεπει κανεις: Για μενα,θεωρω οτι αν κατι προερχεται απευθειας απο Ιαπωνια,εχει ανεβασμενο τον "πυχη" παρα πολυ! Δεν ξερω πως τα καταφερνουν οι ανθρωποι αλλα βγαζουν πολυ καλα πραγματα! Παντα προσωπικη μου αποψη αυτη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ntinoscrypton Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Αναλογα το πως το βλεπει κανεις: Για μενα,θεωρω οτι αν κατι προερχεται απευθειας απο Ιαπωνια,εχει ανεβασμενο τον "πυχη" παρα πολυ! Δεν ξερω πως τα καταφερνουν οι ανθρωποι αλλα βγαζουν πολυ καλα πραγματα! Παντα προσωπικη μου αποψη αυτη... πολυ σωστα!!οι ανθρωποι κανουν πολυ καλη δουλεια!!και οτι κανουν ειναι ποιοτικο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Lancer έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έχοντας έρθει σε περισσότερο ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως ήταν και ο στόχος της Mitsubishi. Σʼ αυτό έχει συμβάλλει προφανώς το γεγονός ότι σχεδιάστηκε στη Γερμανία, ενώ επιχειρείται σαφώς να διατηρηθεί ο σπορ χαρακτήρας που προσδίδεται στο μοντέλο από την παρουσία του EVO. Παράλληλα έχει δοθεί έμφαση και στην άνεση, κάτι που έχει σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή, ειδικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Η επιθετική εξωτερική εμφάνιση του νέου Lancer προδιαθέτει για σπορ οδήγηση, την οποία προσφέρει το μηχανικό σύνολο με τους 143 ίππους. Με ανταγωνιστές τα ιαπωνικά Toyota Corolla και Honda Civic, αλλά και το περισσότερο πολυτελές -τουλάχιστον αισθητικά- VW Jetta, σύμφωνα με τους υπευθύνους της εισαγωγικής εταιρείας “Ιάσων”, το Mitsubishi Lancer εφορμά στην ελληνική αγορά με τιμή βάσης στα 1,8 λίτρα τα 20.490 ευρώ και στόχο να κατακτήσει αξιόλογο μερίδιο, στην πλέον ανταγωνιστική κατηγορία. «Κάτι αλλάζει εκεί στη Mitsubishi», έγραφε πριν από τρεις μήνες ο Νίκος Βιτσιλάκης, μεταφέροντας τις πρώτες εντυπώσεις από την αποστολή του AutoMotoPress, για την παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στη Σαρδηνία. Η αναφορά του στο “Project Global” της εταιρείας ήταν ιδιαίτερα εύστοχη. Οι Ιάπωνες της Mitsubishi βασίζουν στο εξής τα μοντέλα τους σε 6 μόνο πλατφόρμες, αριθμό ιδιαίτερα μειωμένο σε σύγκριση με τις 14 που χρησιμοποιούσαν πριν από 4 χρόνια. Και επιφυλάσσουν για τα επόμενα πέντε χρόνια την παρουσίαση 20 νέων μοντέλων. Ο μειωμένος αυτός αριθμός δημιουργεί οικονομίες κλίμακος για τη Mitsubishi, που καθιστούν την εταιρεία περισσότερο ανταγωνιστική, αφού της επιτρέπουν να ελιχθεί καλύτερα στις τελικές τιμές προς τον καταναλωτή. Σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας, το Lancer ανταγωνίζεται στην ελληνική αγορά, όπως ήδη γράφτηκε, τα Corolla, Civic και Jetta. Ο παρακάτω πίνακας δείχνει την άμεση σύγκριση των τιμών του ανταγωνισμού σε σύγκριση με το νέο Lancer. Μοντέλο Lancer Jetta Corolla Civic Κινητήρας (hp) 1.8 (143 HP) 1.4 TSI (140 HP) 1.6 (124 HP) 1.8 (140 HP) Τιμή (€) 20.490 20.280 18.150 21.990 Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Lancer έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έχοντας έρθει σε περισσότερο ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως ήταν και ο στόχος της Mitsubishi. Σʼ αυτό έχει συμβάλλει προφανώς το γεγονός ότι σχεδιάστηκε στη Γερμανία, ενώ επιχειρείται σαφώς να διατηρηθεί ο σπορ χαρακτήρας που προσδίδεται στο μοντέλο από την παρουσία του EVO. Παράλληλα έχει δοθεί έμφαση και στην άνεση, κάτι που έχει σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή, ειδικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Η επιθετική σχεδιαστική γραμμή που έχει ακολουθήσει η Mitsubishi στο νέο Lancer έχει ως αποτέλεσμα το ανανεωμένο μοντέλο να διαθέτει ιδιαίτερα σπορ γραμμές περισσότερο εμπρός, αλλά και αρκετά ελκυστικό πίσω μέρος. Εσωτερικά, έχει κρατηθεί η λιτή φιλοσοφία με καλή ποιότητα συναρμολόγησης, αλλά με μερικές ενστάσεις ως προς τα πλαστικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Στο δρόμο, το νέο Lancer πατάει καλά και, με τη σταθερότητά του, αποπνέει αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό. Η καλή συνεργασία μεταξύ κιβωτίου και κινητήρα (1.8 με 143 ίππους), το καθιστά αρκετά δυναμικό, αν και θορυβώδες, τομέα τον οποίο προσπαθούν ήδη -και έχουν βελτιώσει- οι μηχανικοί της εταιρείας, αλλά χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμη. Το Lancer είναι από τα αυτοκίνητα που “γαργαλούν” το δεξί πόδι του οδηγού, προκαλώντας τον να δίνει συνεχώς περισσότερη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Ταχύτητες των 180 χλμ./ώρα έρχονται με ιδιαίτερη ευκολία και μόνο ο θόρυβος του κινητήρα κάνει τον οδηγό να ρίξει μια ματιά στο ταχύμετρο, για να διαπιστώσει σε ποια επίπεδα βρίσκεται. Παράλληλα, στην εθνική οδό, ο επιθετικός σχεδιασμός του είναι προφανώς αυτός που πείθει πολλούς οδηγούς της αριστερής λωρίδας, να χρησιμοποιήσουν το δεξί φλας… Η ανάρτηση είναι αρκετά ισορροπημένη ώστε να μην επιτρέπει πολλή πλεύση, αλλά ταυτόχρονα να απορροφά αρκετούς από τους κραδασμούς του οδοστρώματος. Βέβαια, είναι λογικό ότι οι λάτρεις της ταχύτητας και των κλειστών διαδρομών, θα προτιμούσαν ακόμη πιο σφιχτή ρύθμιση. Αυτοί θα πρέπει να περιμένουν μέχρι την έλευση του EVO… Πάντως, το Lancer γλιστρά γλυκά στο οδόστρωμα, σε οδήγηση στα όρια, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν παρεμβαίνουν νωρίς, αφήνοντας ένα περιθώριο για “παιχνίδι στην άσφαλτο”. 1.5 λίτρων MIVEC 1.8 λίτρων MIVEC 5M/T 5Μ/Τ 5Μ/Τ CY2ASNSHL6 CY3ASNSHL6 CY3ASNXHL6 5-ΘΕΣΙΟ 5-ΘΕΣΙΟ 5-ΘΕΣΙΟ INFORM NAI - - INVITE NAI NAI - INTENSE - - NAI Κινητήρας Τύπος 1.5 λίτρων, 16-βάλβιδος DOHC VVT MIVEC (4A91 ) 1.8 λίτρων, 16-βάλβιδος DOHC VVT MIVEC (4B10) Κυβισμός CC 1.499 1.798 Επίπεδα ρύπων Euro-4 Euro - 4 Διάμετρος χ Διαδρομή mm 75,0 χ 84,8 86,0x77,4 Σχέση συμπίεσης 10,5 10,5 Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου ECI-MULTI: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πολλαπλών σημείων Μέγιστη ιπποδύναμη (EEC net) kW(PS)/σ.α.λ. 80(109)/6.000 105(143)/6.000 Μέγιστη ροπή στρέψης (EEC net) Nm (kg-m)/σ.α.λ. 143(14,6)/4.000 178(18,2)/4.250 Τύπος καυσίμου Βενζίνη (Αμόλυβδη) Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου λίτρα 59 Σύστημα μετάδοσης Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος με διάφραγμα ελατηρίου και υδραυλική υποβοήθηση Σχέσεις κιβωτίου 1η 3,307 3,538 2η 1,913 1,913 3η 1,310 1,333 4η 0,970 1,028 5η 0,810 0,820 Όπισθεν 3,230 3,583 Τελική 4,529 4,235 Επιδόσεις Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) sec 11.6 9.8 Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 191 204 Ελάχιστη ακτίνα στροφής m 5,0 Κατανάλωση καυσίμων Εντός πόλης λίτρα/100 χλμ. 8,2 10,4 Εκτός πόλης λίτρα/100 χλμ. 5,4 6,1 Συνδυασμός λίτρα/100 χλμ. 6,4 7,7 Εκπομπές ρύπων CΟ2 Εντός πόλης γρ/χλμ. 194 247 Εκτός πόλης γρ/χλμ. 129 146 Συνδυασμός γρ/χλμ. 153 183 Ελκτική ικανότητα (με φρένο) κιλά 1.100 1.300 Σύστημα ανάρτησης Εμπρός Γόνατα McPherson με ελικοειδή ελατήρια και αντιστρεπτική ράβδο Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική ράβδο Φρένα Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα (Απαιτούμενη διάμετρος ζάντας: 15") Πίσω Δισκόφρενα -αεριζόμενα για 1.8- με σύστημα ταμπούρων για το χειρόφρενο (Απαιτούμενη διάμετρος ζάντας: 14") Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση Διαστάσεις και βάρη Συνολικό μήκος mm 4.570 Συνολικό πλάτος mm 1.760 Συνολικό ύψος mm 1.490 Μεταξόνιο mm 2.635 Μετατρόχιο (Εμπρός/Πίσω) mm 1.530/1.530 Απόσταση από το έδαφος mm 150 Απόβαρο - Συνολικό (Εμπρός/Πίσω) κιλά 1.250(720/530) 1.320(785/535) 1.350(805/545) Μικτό βάρος (G.V.W.) κιλά 1.750 1.850 Μέγιστο φορτίο άξονα (G.A.W.) (Εμπρός/Πίσω) κιλά 905/915 τα 9,8 0-100 τα θεωρω πολλα για κινητηρα 1800,ισως επειδη εχω συνηθισει με αλλου τυπου αμαξωματα κι επιδοσεις. το civic ειναι κατα 1 δευτερολεπτο πιο γρηγορο. καλη προταση,εβαλε και ο γερμανος το χερακι του ευτυχως. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 27, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2008 Το type-S ειναι το πιο γρηγορο στην κατηγορια των 1.8 ατμοσφαιρα (αν θυμαμαι καλα 8,9" 0-100Km/h), και ακολουθει το Lancer σπαζοντας το φραγμα των 10". Ο Γερμανος δεν εβαλε χερακι, ο σχεδιαστης υπευθυνος για το design ειναι ο Masaki Matsuhara General Manager of Design at Mitsubishi Research & Design Europe. O ιδιος και για το Lancer Evolution X! Εδω περισσοτερα http://www.lancer-evolution.eu/?lang=en_gb στο EVOLUTION THEORY (ανοιξτε τα ηχεια και απολαυστε την μουσικη επισης) καθως και στο http://www.newlancer.eu. Τα σχιστα ματακια του ...μαλλον με Γιαπωνεζο μοιαζουν παρα με Γερμανο :-) . Παντως φιλε "ταξιδιωτη22" τα τεχνικα στοιχεια που παρεθεσες ειναι απολυτα ακριβη και σωστα! Αν και ξεφευγουμε περισσοτερα για EVO X εδω: http://64.233.183.104/search?q=cache:b6z_-kp05WUJ:www.protothema.gr/content/files/Evo.doc+lancer+%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B9%CE%B1&hl=el&ct=clnk&cd=3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. May 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2008 θα μπορουσε να γινει μεταφορα του θεματος εδω http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=184890&highlight=mitsubishi ετσι ωστε να μην ξεφυγουμε&κλειδωθει... παντως το evo ειναι ολα τα λεφτα!ισως να επαιρνα το απλο lancer(λεφτα για evo δεν παιζουν) μονο&μονο για να του κανω look evo&να γουσταρω&ας ξερω οτι δεν θα εχει ουτε καν τετρακινηση το δικο μου:D:p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 28, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2008 Αυτο εκανα και εγω!! :food: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 ε,σου λειπει το bodykit,ζαντουλες,εξατμισεις,καπο&δυο μπακετ:D:lol::p Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 Σιγα-σιγα...καλιο αργα,παρα ποτε ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 αφού το τιμόνι δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά, τα υλικά στο ταμπλό έχουν μια τάση να χαράσσονται σχετικά εύκολα και κάποιες λεπτομέρειες νιώθεις να σε ενοχλούν μετά από κάποια χιλιόμετρα. Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα χρήσης του Lancer -και δεν αναφέρομαι στα τυπικά υπέρ και κατά- έχει να κάνει με μια σχετική τραχύτητα Και μιλάω για το θορυβώδες air condition που από τη μέση της διαβάθμισης και πάνω σού κάνει κεφάλι. Λιγο ποιο εξυπνοι να ηταν οι ιάπονες θα είχαν πλουτησει η ακαμψια οφειλεται ομως και στην μπαρα θολων . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 Αν απο τις καμια 100αρια γραμμες του review του topgear ειναι τα μονα μειον στην υποθεση τοτε με καλυπτουν απολυτα ολες οι υπολοιπες γραμμες του συντακτη! Αλλωστε και το evo ειχε τον τιτλο του γρηγοροτερου taxi στον κοσμο :-). Anyway, δεν ειναι ουσιας εμενα αυτα, ουτε θα μπω μεσα και θα αρχισω να χαραζω για να δω αν λεει αληθεια ο συντακτης, βλεπω πολλα μα πολλα παραπανω συν απο το να κατσω σε αυτα...Για το aircondition επειδη ηδη το χρησιμοποιω δεν βλεπω τιποτα απο αυτο που ισχυριζεται ο reviewer (ειναι οπως ολα στην αγορα στον θορυβο αν και εφοσον το ανεβαζεις στο full) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 οχι οχι ειπαν και για χώρους αλλα ειπα να μην το πω χαχα καλα δεν εχεις και αδικο . προς θεου δεν το ειπα για να μειωσω το αυτοκινητο σου . για εμενα ειναι καθαρά θέμα προτερεωτήτων και μου αρεσει το αυτοκινητο να εχει καλη ποιοτητα μεσα μαλλακα πλαστικα και να ειναι οσο μπορει ησυχο οποτε για εμενα μετράνε αυτα . γιαυτο δεν θα επερνα ποτε ενα εβο Χ αλλα μια CLK απο θεμα εξωτερικής ομορφιάς τα σπάει ο τελευταιος σαμουραι . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fnwokke Δημ. May 29, 2008 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2008 Ξεχασα να σου πω, τωρα ερχεται και με τιμονι!:) Αρα δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τον ανταγωνισμο!:p:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.