Jump to content

All about Mitsubishi Motors


Ploiarxos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

2,2 diesel στα 201 αλογα και 6,8 τα 0-100.που σημαινει καλες επιδοσεις απο εναν diesel.αρα ειναι φοβερο

 

η γνωμη μου

1)δεν μαρεσουν τα diesel

2)αθηνα-θεσσαλονικη δεν μπαινει

3)αφου βαλανε την τετρακινηση του evo γιατι δεν βαζουν&τον κινητηρα???

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 244
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Η γνωμη μου για την Mitsubishi?....

Eιναι η καλυτερη επιλογη για γρηγορο και γερο αμαξι!

Εμπειρια μου πολλα βελτιωμενα evo 6,7,8,9 βολταδικα,κοντραδικα,νταξτεραδικα κ.ά.Πραγματικα το αμαξι ειναι αλλου!!!

 

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

 

Link to comment
Share on other sites

η γνωμη μου

1)δεν μαρεσουν τα diesel

2)αθηνα-θεσσαλονικη δεν μπαινει

3)αφου βαλανε την τετρακινηση του evo γιατι δεν βαζουν&τον κινητηρα???

το θεμα ειναι οτι για τα κ.εκ του και για diesel παει σφαιρα.και λενε οτι θα βγει και σε βενζινη με 2,2 και 300+ αλογα.κατσε να κυκλοφωρηση πρωτα και μετα θα δουμε.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εδω και ενα μηνα ειμαι ευτυχης κατοχος αυτου του θαυμασιου made in Japan 100% σπορ αυτοκινητου! Εκπληκτικα κρατηματα (και απλώς αναφέρω το εξής συναρπαστικό: Η ακαμψία του νέου απλού Lancer είναι μεγαλύτερη από του σημερινού Lancer Evolution IX. Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, είναι όπως το ακούς. Μεγαλύτερη από του EVO. Τελεία!). Με 18αρες (!) ζαντες αλουμινιου,με Yokohama Advan (made in Japan) 215/45/18, 9 αεροσακους (και γονατα οδηγου),9 ηχεια μεσα και subwoofer Rockford Fosgate (!) bluetooth car kit,εξαιρετική κρεμαγιέρα (σε αντίθεση με την ηλεκτρική του 1.5 αυτή είναι υδραυλική) αισθητηρες βροχης, και φωτων και ενα κιβωτιο ταχυτητων σκετο ποιημα! Οσο για το εξωτερικο design...επιτελους η mitsubishi πεταει απο πανω της το συντηρητικο style των παλιων απλων Lancer ....και επαναπροσδιοριζει τη θεση της απο πολυ ψηλα!

 

Review μπορειτε να διαβασετε εδω:

http://www.topgear.gr/drives/c473,1,Mitsubishi_Lancer_18.html

 

http://fnwokke.diinoweb.com/files/car_photo_252558_25.jpg

http://fnwokke.diinoweb.com/files/car_photo_252552_25.jpg

http://fnwokke.diinoweb.com/files/lancer33.jpg

Link to comment
Share on other sites

θα σε ξενερωσω λιγο αλλα το Lancer δεν ειναι ΟΛΟ Made in Japan.το 1,5 φοραει το μοτερ του Colt.Τωρα αυτο εχει πανω πολλα αλλα πραματα απο διαφορες ετερειες.βασικα για να σου δοσω να καταλαβεις πως ειναι τα original Made in Japan απο θεμα κινητηρα και θα δεις το καπακι για τα λαδια!!!οσα κατασκευαζοντε σε Ασια εχουν αυτο το καπακιhttp://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i3/0307_6mg.jpg

ενω τα Ευρωπαικα εχουν αυτο

http://us.autos1.yimg.com/img.autos.yahoo.com/izp/mitsubishi_lancer_es_2008_other_engine_640x480.jpg

 

Ελπιζω να βοηθησα!!:)

Link to comment
Share on other sites

θα σε ξενερωσω λιγο αλλα το Lancer δεν ειναι ΟΛΟ Made in Japan.το 1,5 φοραει το μοτερ του Colt.Τωρα αυτο εχει πανω πολλα αλλα πραματα απο διαφορες ετερειες.βασικα για να σου δοσω να καταλαβεις πως ειναι τα original Made in Japan απο θεμα κινητηρα και θα δεις το καπακι για τα λαδια!!!οσα κατασκευαζοντε σε Ασια εχουν αυτο το καπακιhttp://us1.webpublications.com.au/static/images/articles/i3/0307_6mg.jpg

ενω τα Ευρωπαικα εχουν αυτο

Ελπιζω να βοηθησα!!:)

 

αυτη η φωτο ποιας εποχης ειναι?:whistle::p

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Οχι, ειναι αγορασμενη απο το ebay και μου ηρθε βαμμενη στην διχρωμια και ειναι ακριβως η ιδια με του EVO (φυσικα απομιμηση), και σε τιμη εκπληξη!
Link to comment
Share on other sites

Και εγω αυτο θα ρωταγα! Επισης οταν λεω made in Japan εννοω βγηκε απο εργοστασιο της Ιαπωνιας (και οχι Αγγλιας,Τουρκιας κλπ).
η Mitsubishi ευτυχος ακομα δεν εχει εργοστασιο στην Τουρκια.Ολλανδια Ασια Αγγλια(οπου εχει και εναν πολυ καλο οικο RALI////ART) και στο Japan.την φοτο στο ιντερνετ την βρηκα τυχαια.αυτο με το καπακι ισχυει.εχω εναν τρακτερ 24-25 χρονων Mitsubishi το οποιο εχει ιδιο ακριβως καπακι με το L200 που εχω.αμα δειτε διαφορετικο καπακι απο αυτο που σας λεω τοτε δεν ειναι original Mitsubishi Japan.;):)
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα για να δεις αν ενα αμαξι προερχεται απο Japan, δεν εχεις παρα να δεις τον αριθμο πλαισιου και αν ξεκιναει απο JMB τοτε ειναι!
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα για να δεις αν ενα αμαξι προερχεται απο Japan, δεν εχεις παρα να δεις τον αριθμο πλαισιου και αν ξεκιναει απο JMB τοτε ειναι!

 

Auto isxuei mono sta mitsubishi swsta???:p

Μέγιστο μέγεθος υπογραφής 16 kiB
Link to comment
Share on other sites

Αναλογα το πως το βλεπει κανεις: Για μενα,θεωρω οτι αν κατι προερχεται απευθειας απο Ιαπωνια,εχει ανεβασμενο τον "πυχη" παρα πολυ! Δεν ξερω πως τα καταφερνουν οι ανθρωποι αλλα βγαζουν πολυ καλα πραγματα! Παντα προσωπικη μου αποψη αυτη...
Link to comment
Share on other sites

Αναλογα το πως το βλεπει κανεις: Για μενα,θεωρω οτι αν κατι προερχεται απευθειας απο Ιαπωνια,εχει ανεβασμενο τον "πυχη" παρα πολυ! Δεν ξερω πως τα καταφερνουν οι ανθρωποι αλλα βγαζουν πολυ καλα πραγματα! Παντα προσωπικη μου αποψη αυτη...

πολυ σωστα!!οι ανθρωποι κανουν πολυ καλη δουλεια!!και οτι κανουν ειναι ποιοτικο!

Link to comment
Share on other sites

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Lancer έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έχοντας έρθει σε περισσότερο ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως ήταν και ο στόχος της Mitsubishi. Σʼ αυτό έχει συμβάλλει προφανώς το γεγονός ότι σχεδιάστηκε στη Γερμανία, ενώ επιχειρείται σαφώς να διατηρηθεί ο σπορ χαρακτήρας που προσδίδεται στο μοντέλο από την παρουσία του EVO. Παράλληλα έχει δοθεί έμφαση και στην άνεση, κάτι που έχει σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή, ειδικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

 

 

 

Η επιθετική εξωτερική εμφάνιση του νέου Lancer προδιαθέτει για σπορ οδήγηση, την οποία προσφέρει το μηχανικό σύνολο με τους 143 ίππους.

 

Με ανταγωνιστές τα ιαπωνικά Toyota Corolla και Honda Civic, αλλά και το περισσότερο πολυτελές -τουλάχιστον αισθητικά- VW Jetta, σύμφωνα με τους υπευθύνους της εισαγωγικής εταιρείας “Ιάσων”, το Mitsubishi Lancer εφορμά στην ελληνική αγορά με τιμή βάσης στα 1,8 λίτρα τα 20.490 ευρώ και στόχο να κατακτήσει αξιόλογο μερίδιο, στην πλέον ανταγωνιστική κατηγορία.

 

 

 

 

 

«Κάτι αλλάζει εκεί στη Mitsubishi», έγραφε πριν από τρεις μήνες ο Νίκος Βιτσιλάκης, μεταφέροντας τις πρώτες εντυπώσεις από την αποστολή του AutoMotoPress, για την παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου στη Σαρδηνία. Η αναφορά του στο “Project Global” της εταιρείας ήταν ιδιαίτερα εύστοχη. Οι Ιάπωνες της Mitsubishi βασίζουν στο εξής τα μοντέλα τους σε 6 μόνο πλατφόρμες, αριθμό ιδιαίτερα μειωμένο σε σύγκριση με τις 14 που χρησιμοποιούσαν πριν από 4 χρόνια. Και επιφυλάσσουν για τα επόμενα πέντε χρόνια την παρουσίαση 20 νέων μοντέλων. Ο μειωμένος αυτός αριθμός δημιουργεί οικονομίες κλίμακος για τη Mitsubishi, που καθιστούν την εταιρεία περισσότερο ανταγωνιστική, αφού της επιτρέπουν να ελιχθεί καλύτερα στις τελικές τιμές προς τον καταναλωτή.

 

 

 

 

 

Σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας, το Lancer ανταγωνίζεται στην ελληνική αγορά, όπως ήδη γράφτηκε, τα Corolla, Civic και Jetta. Ο παρακάτω πίνακας δείχνει την άμεση σύγκριση των τιμών του ανταγωνισμού σε σύγκριση με το νέο Lancer.

 

Μοντέλο Lancer Jetta Corolla Civic

Κινητήρας (hp) 1.8 (143 HP) 1.4 TSI (140 HP) 1.6 (124 HP) 1.8 (140 HP)

Τιμή (€) 20.490 20.280 18.150 21.990

 

 

 

 

 

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του νέου Lancer έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έχοντας έρθει σε περισσότερο ευρωπαϊκά δεδομένα, όπως ήταν και ο στόχος της Mitsubishi. Σʼ αυτό έχει συμβάλλει προφανώς το γεγονός ότι σχεδιάστηκε στη Γερμανία, ενώ επιχειρείται σαφώς να διατηρηθεί ο σπορ χαρακτήρας που προσδίδεται στο μοντέλο από την παρουσία του EVO. Παράλληλα έχει δοθεί έμφαση και στην άνεση, κάτι που έχει σημαντικό ρόλο στην απόφαση του καταναλωτή, ειδικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία.

 

 

 

 

 

Η επιθετική σχεδιαστική γραμμή που έχει ακολουθήσει η Mitsubishi στο νέο Lancer έχει ως αποτέλεσμα το ανανεωμένο μοντέλο να διαθέτει ιδιαίτερα σπορ γραμμές περισσότερο εμπρός, αλλά και αρκετά ελκυστικό πίσω μέρος. Εσωτερικά, έχει κρατηθεί η λιτή φιλοσοφία με καλή ποιότητα συναρμολόγησης, αλλά με μερικές ενστάσεις ως προς τα πλαστικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί.

Στο δρόμο, το νέο Lancer πατάει καλά και, με τη σταθερότητά του, αποπνέει αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό. Η καλή συνεργασία μεταξύ κιβωτίου και κινητήρα (1.8 με 143 ίππους), το καθιστά αρκετά δυναμικό, αν και θορυβώδες, τομέα τον οποίο προσπαθούν ήδη -και έχουν βελτιώσει- οι μηχανικοί της εταιρείας, αλλά χρειάζεται αρκετή δουλειά ακόμη. Το Lancer είναι από τα αυτοκίνητα που “γαργαλούν” το δεξί πόδι του οδηγού, προκαλώντας τον να δίνει συνεχώς περισσότερη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού. Ταχύτητες των 180 χλμ./ώρα έρχονται με ιδιαίτερη ευκολία και μόνο ο θόρυβος του κινητήρα κάνει τον οδηγό να ρίξει μια ματιά στο ταχύμετρο, για να διαπιστώσει σε ποια επίπεδα βρίσκεται. Παράλληλα, στην εθνική οδό, ο επιθετικός σχεδιασμός του είναι προφανώς αυτός που πείθει πολλούς οδηγούς της αριστερής λωρίδας, να χρησιμοποιήσουν το δεξί φλας…

Η ανάρτηση είναι αρκετά ισορροπημένη ώστε να μην επιτρέπει πολλή πλεύση, αλλά ταυτόχρονα να απορροφά αρκετούς από τους κραδασμούς του οδοστρώματος. Βέβαια, είναι λογικό ότι οι λάτρεις της ταχύτητας και των κλειστών διαδρομών, θα προτιμούσαν ακόμη πιο σφιχτή ρύθμιση. Αυτοί θα πρέπει να περιμένουν μέχρι την έλευση του EVO… Πάντως, το Lancer γλιστρά γλυκά στο οδόστρωμα, σε οδήγηση στα όρια, ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν παρεμβαίνουν νωρίς, αφήνοντας ένα περιθώριο για “παιχνίδι στην άσφαλτο”.

 

1.5 λίτρων MIVEC 1.8 λίτρων MIVEC

5M/T 5Μ/Τ 5Μ/Τ

CY2ASNSHL6 CY3ASNSHL6 CY3ASNXHL6

5-ΘΕΣΙΟ 5-ΘΕΣΙΟ 5-ΘΕΣΙΟ

INFORM NAI - -

INVITE NAI NAI -

INTENSE - - NAI

Κινητήρας

Τύπος 1.5 λίτρων, 16-βάλβιδος DOHC VVT MIVEC (4A91 ) 1.8 λίτρων, 16-βάλβιδος DOHC VVT MIVEC (4B10)

Κυβισμός CC 1.499 1.798

Επίπεδα ρύπων Euro-4 Euro - 4

Διάμετρος χ Διαδρομή mm 75,0 χ 84,8 86,0x77,4

Σχέση συμπίεσης 10,5 10,5

Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου ECI-MULTI: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός πολλαπλών σημείων

Μέγιστη ιπποδύναμη (EEC net) kW(PS)/σ.α.λ. 80(109)/6.000 105(143)/6.000

Μέγιστη ροπή στρέψης (EEC net) Nm (kg-m)/σ.α.λ. 143(14,6)/4.000 178(18,2)/4.250

Τύπος καυσίμου Βενζίνη (Αμόλυβδη)

Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου λίτρα 59

Σύστημα μετάδοσης

Συμπλέκτης Ξηρός μονόδισκος με διάφραγμα ελατηρίου και υδραυλική υποβοήθηση

Σχέσεις κιβωτίου

1η 3,307 3,538

2η 1,913 1,913

3η 1,310 1,333

4η 0,970 1,028

5η 0,810 0,820

Όπισθεν 3,230 3,583

Τελική 4,529 4,235

Επιδόσεις

Επιτάχυνση (0-100χλμ./ώρα) sec 11.6 9.8

Μέγιστη ταχύτητα χλμ./ώρα 191 204

Ελάχιστη ακτίνα στροφής m 5,0

Κατανάλωση καυσίμων

Εντός πόλης λίτρα/100 χλμ. 8,2 10,4

Εκτός πόλης λίτρα/100 χλμ. 5,4 6,1

Συνδυασμός λίτρα/100 χλμ. 6,4 7,7

Εκπομπές ρύπων CΟ2

Εντός πόλης γρ/χλμ. 194 247

Εκτός πόλης γρ/χλμ. 129 146

Συνδυασμός γρ/χλμ. 153 183

Ελκτική ικανότητα (με φρένο) κιλά 1.100 1.300

Σύστημα ανάρτησης

Εμπρός Γόνατα McPherson με ελικοειδή ελατήρια και αντιστρεπτική ράβδο

Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων με αντιστρεπτική ράβδο

Φρένα

Εμπρός Αεριζόμενα δισκόφρενα (Απαιτούμενη διάμετρος ζάντας: 15")

Πίσω Δισκόφρενα -αεριζόμενα για 1.8- με σύστημα ταμπούρων για το χειρόφρενο (Απαιτούμενη διάμετρος ζάντας: 14")

Σύστημα διεύθυνσης Κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Κρεμαγιέρα με υδραυλική υποβοήθηση

Διαστάσεις και βάρη

Συνολικό μήκος mm 4.570

Συνολικό πλάτος mm 1.760

Συνολικό ύψος mm 1.490

Μεταξόνιο mm 2.635

Μετατρόχιο (Εμπρός/Πίσω) mm 1.530/1.530

Απόσταση από το έδαφος mm 150

Απόβαρο - Συνολικό (Εμπρός/Πίσω) κιλά 1.250(720/530) 1.320(785/535) 1.350(805/545)

Μικτό βάρος (G.V.W.) κιλά 1.750 1.850

Μέγιστο φορτίο άξονα (G.A.W.) (Εμπρός/Πίσω) κιλά 905/915

 

τα 9,8 0-100 τα θεωρω πολλα για κινητηρα 1800,ισως επειδη εχω συνηθισει με αλλου τυπου αμαξωματα κι επιδοσεις.

το civic ειναι κατα 1 δευτερολεπτο πιο γρηγορο.

καλη προταση,εβαλε και ο γερμανος το χερακι του ευτυχως.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Το type-S ειναι το πιο γρηγορο στην κατηγορια των 1.8 ατμοσφαιρα (αν θυμαμαι καλα 8,9" 0-100Km/h), και ακολουθει το Lancer σπαζοντας το φραγμα των 10". Ο Γερμανος δεν εβαλε χερακι, ο σχεδιαστης υπευθυνος για το design ειναι ο Masaki Matsuhara General Manager of Design at Mitsubishi Research & Design Europe. O ιδιος και για το Lancer Evolution X! Εδω περισσοτερα http://www.lancer-evolution.eu/?lang=en_gb στο EVOLUTION THEORY (ανοιξτε τα ηχεια και απολαυστε την μουσικη επισης) καθως και στο http://www.newlancer.eu. Τα σχιστα ματακια του ...μαλλον με Γιαπωνεζο μοιαζουν παρα με Γερμανο :-) .

Παντως φιλε "ταξιδιωτη22" τα τεχνικα στοιχεια που παρεθεσες ειναι απολυτα ακριβη και σωστα!

 

Αν και ξεφευγουμε περισσοτερα για EVO X εδω:

http://64.233.183.104/search?q=cache:b6z_-kp05WUJ:www.protothema.gr/content/files/Evo.doc+lancer+%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B9%CE%B1&hl=el&ct=clnk&cd=3

Link to comment
Share on other sites

θα μπορουσε να γινει μεταφορα του θεματος εδω http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=184890&highlight=mitsubishi ετσι ωστε να μην ξεφυγουμε&κλειδωθει...

 

παντως το evo ειναι ολα τα λεφτα!ισως να επαιρνα το απλο lancer(λεφτα για evo δεν παιζουν) μονο&μονο για να του κανω look evo&να γουσταρω&ας ξερω οτι δεν θα εχει ουτε καν τετρακινηση το δικο μου:D:p

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

ε,σου λειπει το bodykit,ζαντουλες,εξατμισεις,καπο&δυο μπακετ:D:lol::p
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

αφού το τιμόνι δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά, τα υλικά στο ταμπλό έχουν μια τάση να χαράσσονται σχετικά εύκολα και κάποιες λεπτομέρειες νιώθεις να σε ενοχλούν μετά από κάποια χιλιόμετρα. Ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα χρήσης του Lancer -και δεν αναφέρομαι στα τυπικά υπέρ και κατά- έχει να κάνει με μια σχετική τραχύτητα

 

 

Και μιλάω για το θορυβώδες air condition που από τη μέση της διαβάθμισης και πάνω σού κάνει κεφάλι.

 

 

Λιγο ποιο εξυπνοι να ηταν οι ιάπονες θα είχαν πλουτησει

 

 

η ακαμψια οφειλεται ομως και στην μπαρα θολων .

Link to comment
Share on other sites

Αν απο τις καμια 100αρια γραμμες του review του topgear ειναι τα μονα μειον στην υποθεση τοτε με καλυπτουν απολυτα ολες οι υπολοιπες γραμμες του συντακτη! Αλλωστε και το evo ειχε τον τιτλο του γρηγοροτερου taxi στον κοσμο :-). Anyway, δεν ειναι ουσιας εμενα αυτα, ουτε θα μπω μεσα και θα αρχισω να χαραζω για να δω αν λεει αληθεια ο συντακτης, βλεπω πολλα μα πολλα παραπανω συν απο το να κατσω σε αυτα...Για το aircondition επειδη ηδη το χρησιμοποιω δεν βλεπω τιποτα απο αυτο που ισχυριζεται ο reviewer (ειναι οπως ολα στην αγορα στον θορυβο αν και εφοσον το ανεβαζεις στο full)
Link to comment
Share on other sites

οχι οχι ειπαν και για χώρους αλλα ειπα να μην το πω χαχα

 

 

 

καλα δεν εχεις και αδικο .

 

προς θεου δεν το ειπα για να μειωσω το αυτοκινητο σου . για εμενα ειναι καθαρά θέμα προτερεωτήτων και μου αρεσει το αυτοκινητο να εχει καλη ποιοτητα μεσα μαλλακα πλαστικα και να ειναι οσο μπορει ησυχο οποτε για εμενα μετράνε αυτα .

 

γιαυτο δεν θα επερνα ποτε ενα εβο Χ αλλα μια CLK

 

απο θεμα εξωτερικής ομορφιάς τα σπάει ο τελευταιος σαμουραι .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...