Jump to content

Κάτοχοι γαλλικών αυτοκινήτων


sonicsotos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Mπορεί και να...αλλά χλωμό.Καλό είναι...

Peugeotclub

Peugeot 406 ST 2000 1.600cc

Στο νοσοκομείο καταλήγουνε όσοι φοράνε ζώνες.Οι υπόλοιποι πάνε πρώτα στο νεκροτομείο...

http://www.skoda-auto.gr/models/octavia/extra/images/2x3x180.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 74
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχω το 307, εκδωση2003. Γενικά δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά προχθές καθώς ήμουν στην Εθνική, ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και το computer ταξιδιού γράφει Anticatalic convertor Fault (νομίζω). Κάνω δεξιά σταματώ για 5 λεπτά μετά όλα οκ.

 

Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι????

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

CITROEN XANTIA 9 χρόνια (του πατέρα μου το χρησιμοποιώ και εγώ)Μόνα χρήματα αγορά βενζίνη service άψογο;):happy::happy:
Hip Hop.
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα σχετιζεται με τον αισθητηρα λ! Μια πιθανοτητα ειναι η βενζινη που εβαλες να μην ηταν και η καλυτερη ποιοτητα, μια αλλη να εχεις προβλημα με καποιο αισθητηρα λ (να μην κανει καλη επαφη το καλωδιακι που τον συνδεει με τον εγκεφαλο πχ) ενω μια τριτη να εχεις καποιο προβλημα με τον καταλυτη σου αν και αφου εφτιαξε μετα απο λιγη ωρα το προβλημα μαλλον απιθανη την κοβω την τριτη επιλογη....

 

Να το πας σε ενα εξουσιοδοτημενο σερβις να μπει στο διαγνωστικο και να βρεθει το προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Έχω το 307, εκδωση2003. Γενικά δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά προχθές καθώς ήμουν στην Εθνική, ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και το computer ταξιδιού γράφει Anticatalic convertor Fault (νομίζω). Κάνω δεξιά σταματώ για 5 λεπτά μετά όλα οκ.

 

Έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να είναι????

 

Αν και δύσκολο να τα έπαιξε ο καταλύτης σε 4 μόλις χρόνια, γενικά πώς τον βλέπεις?Ακούγεται από κάτω κάτι σαν κροτάλισμα?

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι οχι ομως.

 

Θεωριτικα το ατοκινιτο εχει κανει 55.000 χλμ. Δεδομενου οτι εχω παρει μεταχειρισμενο δε θα με εξεπλυτε βεβαια αν τελικα ειχε κανει 100.000

 

 

 

EDIT Οταν ο κινητηρας ειναι κρυος και ξεκιναω κανει ενα κροταλισμα. Ειναι κακο αυτο??? :(

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Εχω ένα C2 1.4 sensodrive εδώ και 3 χρόνια έχει κάνει 15.000 Km (το έχει η γυναίκα μου καθαρά μέσα στη πόλη όταν το χρειάζεται), χωρίς κανένα πρόβλημα..

Θα το ξαναπώ: είναι καθαρά θέμα το τι κομμάτι θα σου τύχει. Μπορεί να πάρεις το πιο ακριβό μοντέλο (οποιασδήποτε μάρκας) και να σου βγάζει ζημιές που δεν θα έχεις ξανακούσει ποτέ..

Nokia 9500, HP 6515 , FC T830 , HTC TYTN II , Samsung i5800 Galaxy 3 , HTC legend , s 6102 , SIII mini , s 7562, Grand Duos.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι οχι ομως.

 

Θεωριτικα το ατοκινιτο εχει κανει 55.000 χλμ. Δεδομενου οτι εχω παρει μεταχειρισμενο δε θα με εξεπλυτε βεβαια αν τελικα ειχε κανει 100.000

 

 

 

EDIT Οταν ο κινητηρας ειναι κρυος και ξεκιναω κανει ενα κροταλισμα. Ειναι κακο αυτο??? :(

Οχι αυτο δεν ειναι απαραιτητα προβλημα... Απλα ειναι το 1-2 δευτερολεπτα μεχρι να φτασουν τα λαδια απο το καρτερ στα σωθικα του μοτερ!!

Εχω μια μικρη εντυπωση -αλλα μικρη- οτι αυτα που ακουγονται ειναι τα ωστηρια!!

 

Κατα τ'αλλα μαλλον κατι με τον λ παιζει.... Καταλυτη και εγω τον βλεπω χλωμο να εχει καποιο προβλημα!!

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

EDIT Οταν ο κινητηρας ειναι κρυος και ξεκιναω κανει ενα κροταλισμα. Ειναι κακο αυτο??? :(

 

...Δοκιμασε οταν το ξανακουσεις να πατησεις αμπραγιαζ και κρατωντας το πατημενο παρατηρησε αν ο θορυβος σταματα ...Τις πιο πολλες φορες ο θορυβος αυτος προερχεται απο το κιβωτιο ταχυτητων και σταματα οταν ανεβει καπως η θερμοκρασια του.

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα ακόύγεται πάντα κροτάλισμα μέχρι τις 3000 rpm.

Αλλά μάλλον φταίει ο αλλαγμένος καταλύτης που έχω βάλει.

Είναι πολύ σπαστικό πάντως.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα 206 εδώ και 7 χρόνια δεν μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα.

 

Εισαι πραγματικα πολυ τυχερος...Το δικο μου για 7 χρονια ζητησε αρκετα!

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Εισαι πραγματικα πολυ τυχερος...Το δικο μου για 7 χρονια ζητησε αρκετα!

 

όλα είναι σχετικά μπορεί να είσαι εσύ ο άτυχος γενικά τα Γαλλικά αμάξια δε δημιουργούν ιδιαίτερα προβλήματα γιάυτό το λέω!;)

Hip Hop.
Link to comment
Share on other sites

Εισαι πραγματικα πολυ τυχερος...Το δικο μου για 7 χρονια ζητησε αρκετα!

 

 

 

ti ennoeis polla???

gia analyse plz!!!

sou ebgale problima eksarxis?

:worry:

Link to comment
Share on other sites

ti ennoeis polla???

gia analyse plz!!!

sou ebgale problima eksarxis?

:worry:

 

Οχι,ομως μετα τα δυο χρονια...ξεκινησα με πολλαπλασιαστη στα 42000χλμ (το ιδιο και η τοτε φιλη μου στο δικο της στα 32000.Τρυπησε το πλαστικο του περιβλημα απο τη θερμοκρασια.Απο τα μεσα του 2002 τοποθετειται αλλος καινουργιος).

Στα 48000 εμεινα απο αντλια βενζινης(οκ μπορει να εφταιγε η βενζινη.Δεν ξαναβαλα απο αυτον.Στα 134000 ξαναχαλασε ομως).

Στα 55000 εχασε ολο το Freon.To αναπληρωσα στη σωστη ποσοτητα στο σωστο μαστορα,μαζι με λιγο λαδακι για τον συμπιεστη και εκτοτε κρατησε μια χαρα.

Στα 62000 προβλημα με τη φυσα του πολλαπλασιαστη-βραχυκυκλωμα ακριβως πανω απο το καπακι του κινητηρα (το αυτοκινητο εκανε διακοπες).

Στα 80000 παλι διακοπες,αλλαγη MAP sensor.Λιγο αργοτερα στα 92000 δεν κραταγε σωστο ρελαντι.Αλλαγη αισθητηρα ρελαντι.Ευτυχως τα ανταλλακτικα του εχουν σχετικα λογικες τιμες.

Στα 108000 χαλασαν δυο λαστιχακια που ανοιγουν την ηλιοροφη.Αλλαγη ολοκληρες οι ντιζες κοστος 300ε φιλικα.

Εκεινη την εποχη ηθελα να αλλαξω εξατμιση αλλα με τοσα που συνεβαιναν ειπα να περιμενω οταν χαλασει...

Στα 117000 παλι προβλημα με τη γνωστη φυσα.

Στα 124000 αλλαξα για πρωτη φορα δισκο-πλατω (αυτο ηταν πραγματι καλο γιατι αντεξε αρκετα.Ομως δεν ηξερα τι με περιμενε σε λιγο...)

Στα 131000 λοιπον παρατηρω το δοχειο ψυκτικου υγρου το οποιο ειχε γινει καφε.Το ανοιγω και βλεπω οτι περιειχε λασπη απο σκουρια στα τοιχωματα.Αποτελεσμα?Αλλαγη φλατζας στο ανω καπακι του κινητηρα,πλυσιμο ψυκτικου κυκλωματος και επ'ευκαιρεια τριψιμο βαλβιδες αφου το ανοιξα.(Οχι οτι το τελευταιο χρειαζοταν αλλα το αυτοκινητο τσιμπησε κατι απο ζωντανια...).Το ιδιο προβλημα ειχαν παρουσιασει στο παρελθον δυο ZX του στενου οικογενειακου περιβαλλοντος ενω ο μηχανικος της Lion οπου πηγα για διαγνωση μου ειπε να ειμαι ευχαριστημενος γιατι συνηθως το βγαζουν γυρω στα 100000χλμ.Ειναι κλασσικο προβλημα των κινητηρων ΤU.Φυσικα το εφτιαξα εκτος,με τα 2/3 του κοστους περιπου 350ε και με δωρο το τριψιμο. (150 ηθελαν "μεσα" μονο για τις βαλβιδες).

Η εξατμιση παντως αντεχε ακομη...

Στα 143000 ηρθε η ωρα του πισω αξονα.Δεν τραβηξα ποτε μου χειροφρενο ουτε χτυπησα πουθενα με το πλαι.800ε ηθελε η Lion μονο για τον αξονα.Βρηκα στη Λιοσιων πισω αξονα απο CC με δισκοφρενα επανω (ειχα ταμπουρα πισω μεχρι τοτε) σε αριστη κατασταση(260ε) και μαζι με την τοποθετηση και καινουργιες ντιζες χειροφρενου total 400ε.

Λιγο μετα ηρθε η ωρα αλλαγης για το ψυγειακι του καλοριφερ.Τρυπησε κα μεχρι να το παρω ειδηση γεμισε η μοκετα του συνοδηγου ψυκτικο υγρο.Ξηλωμα ολο το ταμπλω και αντικατασταση.Μετα αλλαγη κατω βασης κινητηρα.Μετα το πουλησα και ΗΣΥΧΑΣΑ!!!

Η πουτ@ν@ ομως η εξατμιση καλυτερη απο καινουργια...

Παντως εχω να πω οτι δεθηκα πολυ με το αυτοκινητο αυτο για τον ομορφο σχεδιασμο του,τον καλο δεικτη GAF (Girlfriend Acceptance Factor),το στησιμο (που του ειχα βελτιωσει) και ταυτοχρονα την ανεση που προσφερει ακομη και σημερα για την κατηγορια του.Μια δυνατη σχεση αγαπης-μισους που ισως ολοι πρεπει καποτε να βιωσουμε...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

...Οχι,ομως μετα τα δυο χρονια...ξεκινησα με πολλαπλασιαστη στα 42000χλμ (το ιδιο και η τοτε φιλη μου στο δικο της στα 32000.Τρυπησε το πλαστικο του περιβλημα απο τη θερμοκρασια.Απο τα μεσα του 2002 τοποθετειται αλλος καινουργιος).Στα 48000 εμεινα απο αντλια βενζινης(οκ μπορει να εφταιγε η βενζινη.Δεν ξαναβαλα απο αυτον.Στα 134000 ξαναχαλασε ομως.).Στα 55000 εχασε ολο το Freon.To αναπληρωσα στη σωστη ποσοτητα στο σωστο μαστορα,μαζι με λιγο λαδακι για τον συμπιεστη και εκτοτε κρατησε μια χαρα.Στα 62000 προβλημα με τη φυσα του πολλαπλασιαστη-βραχυκυκλωμα ακριβως πανω απο το καπακι του κινητηρα (το αυτοκινητο εκανε διακοπες).Στα 80000 παλι διακοπες,αλλαγη MAP sensor.Λιγο αργοτερα στα 92000 δεν κραταγε σωστο ρελαντι.Αλλαγη αισθητηρα ρελαντι.Ευτυχως τα ανταλλακτικα του εχουν σχετικα λογικες τιμες.Στα 108000 χαλασαν δυο λαστιχακια που ανοιγουν την ηλιοροφη.Αλλαγη ολοκληρες οι ντιζες κοστος 300ε φιλικα.Στα 117000 παλι προβλημα με τη φυσα.Στα 124000 αλλαξα για πρωτη φορα δισκο-πλατω (αυτο ηταν πραγματι καλο,ομως δεν ηξερα τι με περιμενε σε λιγο...) Στα 131000 λοιπον παρατηρω το δοχειο ψυκτικου υγρου το οποιο ειχε γινει καφε.Το ανοιγω και βλεπω οτι περιειχε λασπη απο σκουρια στα τοιχωματα.Αποτελεσμα?Αλλαγη φλατζας στο ανω καπακι του κινητηρα,πλυσιμο ψυκτικου κυκλωματος και επ'ευκαιρεια τριψιμο βαλβιδες αφου το ανοιξα.(Οχι οτι το τελευταιο χρειαζοταν αλλα το αυτοκινητο τσιμπησε κατι απο ζωντανια...).Το ιδιο προβλημα ειχαν παρουσιασει στο παρελθον δυο ZX του στενου οικογενειακου περιβαλλοντος ενω ο μηχανικος της Lion οπου πηγα για διαγνωση μου ειπε να ειμαι ευχαριστημενος γιατι συνηθως το βγαζουν γυρω στα 100000χλμ.Ειναι κλασσικο προβλημα των ΤU.Φυσικα το εφτιαξα εκτος,με τα 2/3 του κοστους περιπου 350ε και με δωρο το τριψιμο. (150 ηθελαν "μεσα" μονο για τις βαλβιδες).Στα 143000 ηρθε η ωρα του πισω αξονα.Δεν τραβηξα ποτε μου χειροφρενο ουτε χτυπησα πουθενα με το πλαι.800ε ηθελε η Lion μονο για τον αξονα.Βρηκα στη Λιοσιων πισω αξονα απο CC με δισκοφρενα επανω (ειχα ταμπουρα πισω μεχρι τοτε) σε αριστη κατασταση(260ε) και μαζι με την τοποθετηση και καινουργιες ντιζες χειροφρενου total 400ε.Λιγο μετα ηρθε η ωρα του ψυγειου του καλοριφερ.Ξηλωμα ολο το ταμπλω και αντικατασταση.Μετα αλλαγη κατω βασης κινητηρα.Μετα το πουλησα και ΗΣΥΧΑΣΑ!!!Παντως εχω να πω οτι δεθηκα πολυ με το αυτοκινητο αυτο για τον καλο δεικτη GAF (Girlfriend Acceptance Factor),τον ομορφο σχεδιασμο του,το στησιμο (που του ειχα βελτιωσει) και ταυτοχρονα την ανεση που προσφερει ακομη και σημερα για την κατηγορια του.Μια δυνατη σχεση αγαπης-μισους που ισως ολοι πρεπει καποτε να βιωσουμε...

 

Καλά φιλαράκι τι είναι όλα αυτά που σε βρήκαν.

Εμένα το rallye ειναι του 97 και το έχω άγοράσει το 2001.Είμαι στα 156.000 και όλα αυτά τα χρόνια, πέρα από κάτι στάνταρ για τα χλμ αυτά ,όπως δίσκο-πλατώ, κολλάρα ψυγείου, τα επιπλέον του ήταν 2 αλλαγές μπαταρίας και 2 της μίζας και του δυναμό.

Από κει και πέρα, όλα οκ.Ούτε ψυγεία, ούτε καλοριφέρ, ούτε άξονες.

Και μιλάμε για σκίσιμο όχι αστεία!:):lol:

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Καλά φιλαράκι τι είναι όλα αυτά που σε βρήκαν.

Εμένα το rallye ειναι του 97...

 

Αστα φιλε μου ειναι να μη σου τυχει...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

paidia gia to 207rc ti exete na peite?

pws sas fainetai??akousa oti mporei na bgei 1600cc 215ps me 6taxito kibwtio!!

 

exei akouse kanenas gia to 207 genika gia to an exei kapoia problimata??:ninja:

Link to comment
Share on other sites

apla rwtao mipws exei kanenas 207 kai exei problimata !!:ninja:

Φίλε μου δύσκολα να σου απαντήσει κάποιος σε αυτό γιατί είναι κανούριο το αυτοκίνητο.

Και προβληματικό να είναι, δεν θα έχει προλάβει να τα βγάλει.

Αν σκέφτεσαι να το πάρεις και έχεις τέτοιο ενδοιασμό, περίμενε λιγάκι, πέρνα και από κανένα συνεργείο και ρώτα συνηθισμένα προβλήματα του μοντέλου κλπ.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι έχω ένα xsara vts 1600..το είχα αγοράσει καινούριο πρίν απο 3 χρόνια και μισο..μαιος του 2004.τωρα εχει 85.000χλμ.απο μηχανη καλα παει..και απο κρατηματα..και απο φινετσα επισης..αλλα μου χει βγαλει τα πιο κουφα προβληματα..εκτος του οτι η ποιοτητα πλαστικων ειναι χειριστη και τα τριξιματα ειναι μονιμα(με εχουν ξενερωσει απιστευτα) μου εβγαλε τα εξης ...1. κομμενη βαση καθισματος 2.ο πισω αξονας χωρις αιτια χτυπαει κατι μεσα και θελει ολο αλλαγμα απο το ενα δισκοφρενο στο αλλο(400 και ανω)3.ο πινακας οργανων επισης χωρις προφανη αιτια τα παιξε και θελει και αυτος ολοκληρος αλλαγμα.και αλλα μικροτερα που δεν τα θυμαμαι..

 

για εμενα οποιος παρει γαλλικο μικρομεσαιο θα πρεπει να ειναι ετοιμος να συμβιβαστει με την ποιοτητα των υλικων

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...