Jump to content

Bενζίνες BP Ultimate/ Vpower/ Eco100/ Vpower Racing 99+


VIDEOMIX
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλε evripidis αυτό που λες είναι λάθος...ναι μεν είναι σωστά αυτά που λες περί οκτανίων, δεν χρησιμοποιούνται όμως με αυτή την έννοια στον χαρακτηρισμό της βενζίνης...αν θυμάσαι κιόλας στο βιβλίο οργανικής χημείας της Β Λυκείου έγραφε πως στην ονομασία της βενζίνης τα οκτάνια δεν έχουν σχέση με τον κλασσικό ορισμό του οκτανίου στην χημεία ( που πολύ σωστά περιέγραψες) αλλά με την ποιότητα της βενζίνης. Ο αριθμός των οκτανίων στην βενζίνη δηλώνει την καθαρότητα της και η μέτρηση αυτών των οκτανίων γίνεται με συγκεκριμένη διαδικασία ( δεν την θυμάμαι, την περιέγραφε το βιβλίο - πού τα θυμάμαι τώρα όλα αυτα! ).

 

Αν ίσχυε αυτό που λες δεν εξηγούνται τα 102 οκτάνια της βενζίνης που χρησιμοποιούνται στους αγώνες, ούτε τα -περίπου, δεν θυμάμαι καλά- 125 οκτάνια της κηροζίνης . ;)

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 437
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κοιτα εγω μαθηματικος ειμαι αλλα επειδή αυτο που λες δεν το θυμαμαι καθόλου, αλλα ολο το ακουω να λεγεται ας γραψει εδω καποιος που ξερει πως υπολογίζονται τα οκτανια στα καυσιμα να καταλαβουμε και εμεις αν και νομίζω εχω καταλαβει τι παίζεται αλλα θελω να δω αυτον τον υπολογισμο τους τελοσπαντων..
Link to comment
Share on other sites

Κατέβασε το αρχειάκι από εδώ ( pdf είναι) , δίνει ορισμό των οκτανίων στην βενζίνη ( = δείκτης αντικροκότητας του καυσίμου) και δείχνει και τον τρόπο μέτρησής τους .;)

 

EDIT : καλύτερα διάβασε εδώ , εξηγεί και πώς υπολογίζονται περιπτώσεις άνω των 100 οκτανίων. Το επισυνάπτω ( συγγνώμη παίδες που είναι στα αγγλικά)

 

http://www.earlham.edu/~chem/pages/gasoline/grades.GIF

In addition to the many additives present in gas, such as ,dyes, detergents, and alcohols, gases are also distinguishable by their grade. The grade of gasoline is usually specified by an octane rating number. The octane number is a standard laboratory measure of a fuel's ability to resist knock during combustoin in a spark - ignition engine. "Knock" is a harassing trait in engines that is linked to gasoline, characterized by a ping in the motor during operation that results in loss of power, mileage, and smoothness of engine performance. It is caused due to the ignition of some of the hydrocarbons that compose the gasoline by the high temperatures and pressure conditions inside of the engine cylinder before it is ignited by the spark plugs. A single - cylinder four - stroke engine of standardized design is used to determine the knock resistance of a given fuel by comparing it with that of primary reference fuels composed of varying proportions of two pure hydrocarbons, one very high in knock resistance and the other very low. A highly knock - resistant isooctane (2,2,4 - trimethylpentane, C8H18) is assigned a rating of 100 on the scale and normal heptane (C7H16), with a very poor knock - resistance, represents zero on the scale. Octane number is defined as the percentage of isooctane required in a blend with normal heptane to match the knocking behavior of the gasoline being tested.

 

The CFR (Cooperative Fuel Research) knock - test engine used to determine octane number has a compression ratio that can be varied at will and a knockmeter to register knock intensity. In the classic method of knock rating, the engine is run on the fuel to be tested, and its compression ration is adjusted to give a standard level of knock intensity. Without changing the compression ration, this knock level is then bracketed by running the engine on the primary reference fuel blends, one of which knocks a little more than the test fuel, and the other a little less. The octane number of the fuel being rated is then determined by interpolation from the knockmeter readings of the bracketing reference fuels.

 

Alternatively, the engine's compression ration can be adjusted to close to the limit for the fuel being tested, and then, while the engine is run on each of two closely bracketing test fuels, the ratio can be readjusted to a standard intensity reading on the knockmeter. Finally, the engine is again run on the test fuel, and its compression ratio is adjusted to give the same knockmeter reading. The octane number of the test fuel is then interpolated from the compression ratio settings.

 

Knock tests are performed under one of two sets of engine operating conditions. The Motor method (M) is designed to correlate well with the fuels and automobile engines of the 1930's, the time when this method was developed. The other method, called the Research method ®, was created later and was better suited to rate the gasolines that were made from the improved refining processes and engines gave gasolines better road performance than their M ratings indicated. Today, the arithmetic average of a gasoline's R and M rating usually is a good indicator of its performance in a typical car on the road. Thus, that average, (R+M)/2, is posted at service stations to show the antiknock quality of a fuel. Look at your gas pump and this equation is often shown on the front.

 

For fuels with a rating higher than 100 octane, the rating is usually obtained by determining the amount of tetraethyllead compound that needs to be added to pure isooctane to match the knock resistance of the test fuel. For example, if the amount is 1.3ml, the fuel's rating is expressed as 100 + 1.3 or extrapolated above 100 (in this case, about 110 octane) by means of a correlation curve.

The octane number of a gasoline can be increased by the use of reforming techniques and by alkylation, where gasoline components are recombined to build a larger molecule with a high octane number.

Ζήσε τη ζωή σου!!!!

 

Bubby's Community : www.viennas.net/cs

 

Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Από χημικής άποψης η βενζίνη δεν αποτελείται από οκτάνια απλά το οκτάνιο πλησιάζει καλύτερα τις ιδιότητες της. :) :)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Καλησπέρα σας παίδες..παρατηρήσατε ότι την τελευταία εβδομάδα και άλλες εταιρίες διαθέσανε στην αγορά βενζίνες 100 οκτανίων ή είναι ιδέα μου;Προσωπικά εντόπισα πολλά πρατήρια της Jetoil,Aegean και AVIN να έχουν καταργήσει την 98άρα και να έχουν πλέον 100άρα βενζίνη.Έχει χρησιμοποιήσει κανείς αυτές τις βενζίνες;Κάποιες παρατηρήσεις που έχει να κάνει;Πάντως είναι πολύ φθηνότερες απο τις βενζίνες των τριών μεγάλων εταιριών...
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω το παρατηρησα, αλλα να πω την αληθεια φοβαμαι να κανω το πρωτο βημα...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/O_Tifosi/22469/369781/0/3.JPG

 

Tifosi : Βοηθός Συντονιστή συζητήσεων στο forum της Nokia @ myphone.gr

 

Θες ένα πολύ καλό RCD-MP3 αυτοκινήτου της Sony,σε άψογη κατάσταση και δώρο ένα αυθεντικό Joystick της Sony για εύκολο χειρισμό...?

Εαν ναι,ρίξε μια ματιά εδώ! !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Η τιμές πλησιάζουν το 1 €.(για την απλή αμόλυβδη!!!!) Απίστευτο. Που θα φθάσει επιτέλους; θα βγαίνουμε βόλτα το Σ/Κ και τις υπόλοιπες στο γκαράζ; :mad:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Ισως τραβηξε η αντλια και μερικα σκουπιδακια απο την δεξαμενη της και τωρα αυτα βρισκονται στο ρεζερβουαρ σου. Καλο ειναι μολις φτασει στην μεση ο δεικτης βενζινης σου να ξανα φορτωσεις βενζινη, για να μην φτασει στο τελος η παλια και μεινει ολο το σκουπιδι στο φιλτρο βενζινης.
http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδας εξακολουθεί να αντιδρά στην εγκατάσταση ταμειακών μηχανών στα πρατήρια υγρών καυσίμων, όπως προβλέπει σχετικά ο Νόμος, που παραμένει εδώ και πολύ καιρό ανενεργός εξαιτίας αυτής της αντίδρασης. Η διαφωνία της Ομοσπονδίας δεν είναι βέβαια άμεση, ωστόσο κρατά το θέμα ακόμη «παγωμένο».

 

Οι πρατηριούχοι δεν έχουν αντίρρηση όπως λένε, αρκεί το κράτος να εξασφαλίσει ηλεκτρονικά το σύστημα εισροών –εκροών, καθώς υπάρχουν αποκλίσεις που εμφανίζονται στο πετρέλαιο και στη βενζίνη κατά το γέμισμα των δεξαμενών, σε σχέση με τις ποσότητες που πωλούνται και που καταγράφονται από την ταμειακή μηχανή.

Το κράτος πρότεινε να νομιμοποιήσει μια απόκλιση της τάξης του 8%, απαλλάσσοντας αυτό το ποσοστό από την επιβολή φόρου, όμως η Ομοσπονδία και πάλι αντέδρασε δηλώνοντας πως έτσι «νομιμοποιείται το λαθρεμπόριο και η φοροδιαφυγή».

 

Η Ομοσπονδία πιστεύει πως η λαθρεμπορία μπορεί να καταπολεμηθεί μόνο με την εξίσωση των ειδικών φόρων του πετρελαίου θέρμανσης και του πετρελαίου κίνησης, ενώ με την εγκατάσταση των ταμειακών μηχανών αυτό δε μπορεί να γίνει. Η αλήθεια είναι πως οι αρμόδιες υπηρεσίες προσπάθησαν να οργανώσουν κάτι τέτοιο, όμως το πράγμα μπλέχτηκε με τη διαδικασία των ποσών επιστροφής φόρου στους ιδιώτες και δεν κατορθώθηκε να βρεθεί μια μέθοδος για να προχωρήσει το θέμα.

 

Εν τω μεταξύ βέβαια, το λαθρεμπόριο καυσίμων ισχυροποιείται και ανεβάζει τους τζίρους του σε δυσθεώρητα ύψη, παρά τις όποιες προτάσεις και προσπάθειες των αρμόδιων φορέων για την πάταξή του…

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Den exo to xrono gia na diabaso to topic alla epeidi exo gnostous se dihlistiria/motoroil,h kaliteri se apodosi kai pio kathari 100ara tis agoras einai h elin + Super plus.Dokimaste tin kai tha me thimitheite.....oi alles exoun ximika prostheta meta tin dihlisi.
Link to comment
Share on other sites

h elin; Ποιά είναι αυτή;

Αυτη που σε ενα συγκριτικο των 4 τροχων με ολες τις 100αρες αναδειχθηκε η καλυτερη......

http://www.elin.gr/en/index.html

Link to comment
Share on other sites

Δεκαεπτά «προβληματικές αντλίες» σε 12 πρατήρια υγρών καυσίμων, από τα 286 που ελέγχθηκαν συνολικά, εντόπισαν οι ελεγκτές της αρμόδιας διεύθυνσης Μετρολογίας του υπουργείου Ανάπτυξης κατά τους ελέγχους τους από τις 10 Ιουλίου μέχρι τις 24 Αυγούστου.

 

Επιπλέον, έμφαση δόθηκε στον έλεγχο των πρατηρίων καυσίμων τα οποία πωλούσαν σε τιμές αυξημένες σε σχέση με το μέσο όρο της αγοράς.

 

Ελέγχθηκαν τα τιμολόγια αγοράς και τα περιθώρια κέρδους αυτών των πρατηρίων, αλλά και γενικότερα η εφαρμογή από πλευράς τους της αγορανομικής νομοθεσίας.

 

Από τους ελέγχους που διενεργήθηκαν σε 2 από τα πρατήρια τα οποία πωλούσαν σε τιμές σημαντικά υψηλότερες του μέσου όρου της αγοράς διαπιστώθηκαν 3 παραβάσεις (ένα πρατήριο βρέθηκε υπότροπο κατά τον επανέλεγχο), οι οποίες αφορούσαν είτε τη μη αναγραφή της τιμής πώλησης στην αναρτημένη πινακίδα είτε η πινακίδα αυτή δεν ήταν εμφανής στους οδηγούς.

 

Τα αποτελέσματα των ελέγχων έδωσε στη δημοσιότητα, την Πέμπτη, ο υπουργός Ανάπτυξης Δ.Σιούφας και ο υφυπουργός Γ.Παπαθανασίου. Όπως προκύπτει, σε 286 πρατήρια υγρών καυσίμων και 1.238 αντλίες εντοπίστηκαν 17 προβληματικές αντλίες σε 12 πρατήρια, οι οποίες είχαν ρυθμιστεί ώστε να παρέχουν κατά τον εφοδιασμό με καύσιμα μικρότερες ποσότητες από αυτές που αναγράφονται στους μετρητές τους.

 

Η αναντιστοιχία αυτή είχε ως αποτέλεσμα να πληρώνουν οι καταναλωτές περισσότερη ποσότητα από αυτή που τους είχε πραγματικά παρασχεθεί.

 

Σε όλους τους παραβάτες επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις, δηλαδή παραπέμφθηκαν στον αρμόδιο εισαγγελέα για επιβολή ποινικών κυρώσεων και στις κατά τόπους Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις για την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων.

 

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,

ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Mayday maydayyyyy

 

Παιδιά χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Είμαι σε αναζήτηση καινούργιου αυτοκινήτου.

 

Το ζήτημα είναι το εξής:

ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΜΟΝΟ ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ - 95 oκτάνια -

 

Είναι αλήθεια ότι οι σύγχρονοι κινητήρες απαιτούν υψηλό αριθμό οκτανίων; Αν ναι, τότε υπάρχουν κινητήρες σε καινούργια αυτοκίνητα που δεν έχουν πρόβλημα να λειτουργούν με απλή αμόλυβδη;

 

Μπορώ να συμπεράνω από την ΣΥΜΠΙΕΣΗ του κινητήρα αν χρειάζεται υψηλό αριθμό οκτανίων; (πχ ένα Yaris 1.0lt 1999 έχει συμπίεση 10:1 ενώ ένα Yaris 2006 1.3lt έχει συμπίεση 11:1. Μήπως το 1.3 χρειάζεται περισσότερα οκτάνια; )

 

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Είμαι σε αδιέξοδο! :wacko:

 

 

*Σε όλα τα παραπάνω να ληφθεί υπόψη η ελληνική πραγματικότητα, δηλαδή ότι μπορεί η βενζίνη που αγοράζουμε να μην έχει τον απαραίτητο αριθμό οκτανίων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
@amelidis

 

1)Αφού έχει τόσο καλό ποιοτικό έλεγχο η shell, και κάνει κάθε μήνα περίπου ελέγχους όπως λες αυτά τα 3 βενζινάδικα πως ξέφυγαν και που είναι οι κυρώσεις τους; Τα κλείσανε; Όχι βέβαια ;)

 

2) Για τα περιοδικά καλύτερα να μη μιλήσω... Αν πιστεύαμε ότι μας πουλάνε... Το κάθε ένα διαφημίζει και διαφορετική βενζίνη. Εξ άλλου κάποιο τρόπο θα πρέπει να βρουν οι εταιρείες να διαφημίσουν τα δήθεν καλύτερα προϊόντα τους.

 

3)Επίσης άλλο κόστος και ευελιξία έχει μια εταιρεία με 900 πρατήρια και τόσους υπαλλήλους και άλλο μια ποιο μικρή με μόλις 274 πρατήρια (μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, καλύτερη διαχείρηση κόστους, ευελιξία κ.ο.κ) ;)

Αν ξαναδιαβασεις ΣΩΣΤΑ τον πινακα του Υπ.Αν θα καταλαβεις αρκετα πραγματα...

Λοιπον θα απαντησω σε καθε 1 σου σχολιο ξεχωριστα:

 

 

1)Στις πρωτες 2 παραβασεις που εγιναν απο τις 3 που αφορουν συνολικα την Shell τα ποσοστα "νοθειας" ειναι της ταξης του 5% για την πρωτη και 5,5% για την δευτερη! Αν αναλογιστει κανεις οτι η επιτρεπτη "νοθεια" καυσιμου, αυτη δηλαδη που αναγνωριζεται ως νομιμη απο τον νομο ειναι της ταξης του 3 η 4% (δεν θυμαμαι ακριβως!) εγω αν θα επρεπε να σχολιασω τις παραπανω παραβασεις δεν θα χρησιμοποιουσαν τον δολο!

Υπαρχουν παρα πολλοι λογοι που μπορουν να προκαλεσουν τετοιας μορφης "νοθειες" οπως η αλλαγη των δεξαμενων απο ενα καυσιμο σε ενα αλλο, η ακομα και μεσα στα βυτια που πιθανοτατα θα ειχε μεινει λιγο καυσιμο απο αλλη φορτοεκφορτωση... Κανεις νοημων ανθρωπος δεν θα βαλει την επιχειρηση του σε κινδυνο για μια νοθεια της ταξης του 5%!

Οσο για τα προστιμα και τις τιμωριες αυτες αναγραφονται στον πινακα.. Συνολικα το συγκεκριμενο πρατηριο στο οποιο βρεθηκαν οι δυο παραπανω παραβασεις πληρωσε 63.333€ ενω τους συγκεκριμενους ελεγχουν διενηργησε το Υπ.Αν και οχι η Shell! Οι τιμωριες της Shell πολυ σπανια φτανουν στην δημοσιοτητα... ;)

 

 

2)Δεν μιλησα μονο για περιοδικα... Τετοιες ερευνες μπορεις να βρεις και στο διαδυκτιο και μαλιστα μπορεις να βρεις και ερευνες που φερουν και καποιας μορφης πιστοποιηση! Αλλωστε οι συγκεκριμενες βενζινες δεν ερχονται μονο στην Ελλαδα... ;)

 

3)Δεν αντιλεγω... Αλλα μαλλον αυτο που αναφερεις λειτουργει υπερ των μεγαλων εταιρειων διαχειρησης και παραγωγης υγρων καυσιμων!! Εγω αν δω το θεμα απο την πλευρα του καταναλωτη θα προτιμουσα μια εταιρεια που ξερω πως -αν μη τι αλλο- προσπαθει οσο μπορει να με προστατεψει απο μια αλλη που -ναι μεν- μπορει να βρω την βενζινη λιγο φθηνοτερα αλλα δεν θα ξερω τι μπαινει στο ρεζερβουαρ μου! ;)

 

Οσο για εσας που ζητησαν λεπτομεριες για το τι μπαινει στα ρεζερβουαρ σας εχω να πω οτι δεν θα ηθελα να αναφερθω σε καμια περιπτωση ονομαστικα σε πρατηρια ειτε δημοσια ειτε μεσω Pm, αλλα μιας και τα ψαχνω λιγακι τα ματακια μου εχουν δει πραγματα και θαματα...

Εχω δει πρατηριουχους τετοιων "φθηνων" πρατηριων να καταδικαζονται σε φυλακιση απο δικαστηρια για νοθειες σε δυσνοητα ποσοστα και με απαραδεκτα -για τον κινητηρα- κλασματα πετρελαιου με σκοπο το κερδος!

Εχω δει τους ιδιους πρατηριουχους παλι σε δικαστηρια για χρηση ασυρματων τηλεχειρηστιριων που ελεγχουν την ποσοτητα του καυσιμου που μπαινει στα ρεζερβουαρ μας...

Εχω δει με τα ματια μου ενα αυτοκινητο οταν ηρθε στο μαγαζι μας και του αδειασαμε το ρεζερβουαρ γιατι το αμαξι δεν επαιρνε μπρος να βγαζει απο μεσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΑΣΠΗ!!

 

Και μη χειροτερα που λεμε...

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι ψιλο ασχετο??

Δέν υπάρχει κατι σάν φίλτρο που μπάινει αναμεσα στήν αντλία και το τεπόζιτο για να φιλτράρι τήν βενζίνη από σκουπιδάκια...???

Το λέω αυτό γιατι σήμερα ένας φίλος μου εμεινε από βενζίνη,πήγαμε βάλαμε σε ενα μπουκαλι βενζίνη και αυτός πήρε από το σπίτι του κατι σάν φιλτράκι με σίτα πολύ ψιλή και εμεινα μ@Λ@κ@ς οταν είδα κάτι μαύρα πραγματακια να πλενε ετσι όπως βάζαμε την βενζίνη στο μηχανάκι...........

Link to comment
Share on other sites

Αν ξαναδιαβασεις ΣΩΣΤΑ τον πινακα του Υπ.Αν θα καταλαβεις αρκετα πραγματα...

Λοιπον θα απαντησω σε καθε 1 σου σχολιο ξεχωριστα:

 

 

1)Στις πρωτες 2 παραβασεις που εγιναν απο τις 3 που αφορουν συνολικα την Shell τα ποσοστα "νοθειας" ειναι της ταξης του 5% για την πρωτη και 5,5% για την δευτερη! Αν αναλογιστει κανεις οτι η επιτρεπτη "νοθεια" καυσιμου, αυτη δηλαδη που αναγνωριζεται ως νομιμη απο τον νομο ειναι της ταξης του 3 η 4% (δεν θυμαμαι ακριβως!) εγω αν θα επρεπε να σχολιασω τις παραπανω παραβασεις δεν θα χρησιμοποιουσαν τον δολο!

Υπαρχουν παρα πολλοι λογοι που μπορουν να προκαλεσουν τετοιας μορφης "νοθειες" οπως η αλλαγη των δεξαμενων απο ενα καυσιμο σε ενα αλλο, η ακομα και μεσα στα βυτια που πιθανοτατα θα ειχε μεινει λιγο καυσιμο απο αλλη φορτοεκφορτωση... Κανεις νοημων ανθρωπος δεν θα βαλει την επιχειρηση του σε κινδυνο για μια νοθεια της ταξης του 5%!

Οσο για τα προστιμα και τις τιμωριες αυτες αναγραφονται στον πινακα.. Συνολικα το συγκεκριμενο πρατηριο στο οποιο βρεθηκαν οι δυο παραπανω παραβασεις πληρωσε 63.333€ ενω τους συγκεκριμενους ελεγχουν διενηργησε το Υπ.Αν και οχι η Shell! Οι τιμωριες της Shell πολυ σπανια φτανουν στην δημοσιοτητα... ;)

 

 

2)Δεν μιλησα μονο για περιοδικα... Τετοιες ερευνες μπορεις να βρεις και στο διαδυκτιο και μαλιστα μπορεις να βρεις και ερευνες που φερουν και καποιας μορφης πιστοποιηση! Αλλωστε οι συγκεκριμενες βενζινες δεν ερχονται μονο στην Ελλαδα... ;)

 

3)Δεν αντιλεγω... Αλλα μαλλον αυτο που αναφερεις λειτουργει υπερ των μεγαλων εταιρειων διαχειρησης και παραγωγης υγρων καυσιμων!! Εγω αν δω το θεμα απο την πλευρα του καταναλωτη θα προτιμουσα μια εταιρεια που ξερω πως -αν μη τι αλλο- προσπαθει οσο μπορει να με προστατεψει απο μια αλλη που -ναι μεν- μπορει να βρω την βενζινη λιγο φθηνοτερα αλλα δεν θα ξερω τι μπαινει στο ρεζερβουαρ μου! ;)

 

Οσο για εσας που ζητησαν λεπτομεριες για το τι μπαινει στα ρεζερβουαρ σας εχω να πω οτι δεν θα ηθελα να αναφερθω σε καμια περιπτωση ονομαστικα σε πρατηρια ειτε δημοσια ειτε μεσω Pm, αλλα μιας και τα ψαχνω λιγακι τα ματακια μου εχουν δει πραγματα και θαματα...

Εχω δει πρατηριουχους τετοιων "φθηνων" πρατηριων να καταδικαζονται σε φυλακιση απο δικαστηρια για νοθειες σε δυσνοητα ποσοστα και με απαραδεκτα -για τον κινητηρα- κλασματα πετρελαιου με σκοπο το κερδος!

Εχω δει τους ιδιους πρατηριουχους παλι σε δικαστηρια για χρηση ασυρματων τηλεχειρηστιριων που ελεγχουν την ποσοτητα του καυσιμου που μπαινει στα ρεζερβουαρ μας...

Εχω δει με τα ματια μου ενα αυτοκινητο οταν ηρθε στο μαγαζι μας και του αδειασαμε το ρεζερβουαρ γιατι το αμαξι δεν επαιρνε μπρος να βγαζει απο μεσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΛΑΣΠΗ!!

 

Και μη χειροτερα που λεμε...

 

1) Η shell που προστατεύει τόσο πολύ τους καταναλωτές της, γιατί δεν ανακοινώνει προς τα έξω τα πρόστιμά και τις κυρώσεις; Που έχει στο site της κάτι σχετικό με τις τιμωρίες; Αν η shell ήταν σωστή και ξεκάθαρη θα μας είχε ενημερώσει και δε θα τα έθαβε.

 

Επίσης μπορώ να σου δείξω βενζινάδικο της shell που έχει να ελεγθεί πάνω από 2-3 μήνες στην Αθήνα.

 

2) Μπορείς να παραθέσεις κάποια έρευνα ώστε να ενημερωθώ;

 

3) Μου λες δηλαδή ότι η shell που είναι πολυεθνική έχει μικρότερο κόστος λειτουργείας και είναι ποιο ευέλικτη από μια μικρή ελληνική εταιρεία;

 

Η shell όπως και κάθε μεγάλη εταιρεία έχει γεμίσει το τόπο διαφημίσεις και όλα αυτά κοστίζουν κάποια εκατομύρια €, επίσης όπως ξέρεις η εισαγωγή της βενζίνης έχει πολύ περισσότερο κόστος.Επίσης πολλά εκ € πάνε σε "συνεργασίες" - "έρευνες" smart club, racing club etc... Όλα αυτά όμως στην πράξη δε προσφέρουν τίποτα. Ο κινητήρας έχει αποδεδειγμένα την ίδια λειτουργεία, έχω δοκιμάσει αρκετές βενζίνες και μπορώ να στο πω με σιγουριά. Αυτό που σου λέω είναι λάθος να κρίνεις με γνώμονα τη τιμή.

Link to comment
Share on other sites

1)Η SHELL οπως και καθε εταιρεια ενδιφερεται παρα πολυ για το ονομα της.. Το ολο σκεπτικο με τα συγκεκριμενα VAN ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ (ειναι καθαρα προσωπικη αποψη!) οτι εχει σαν αμεσο σκοπο την προστασια του καταναλωτη... Μαλλον θα ελεγα οτι σαν βασικο στοχο εχει την προστασια της ιδιας της SHELL απο την συγκεκριμενη λιστα του Υπουργειου, ΑΛΛΑ εμμεσα προστατευει και τον καταναλωτη!

 

Επομενο ειναι φυσικα αυτα τα αποτελεσματα να μην βγαινουν στην δημοσιοτητα και ολες οι διαδικασιες για την τιμωρια των πρατηριων να γινονται "μυστικα"! Ειναι ολα θεμα marketing...

 

Κατα μεσο ορο το καθε πρατηριο της Shell θα ελεγχθει 7-9 φορες τον χρονο! Επομενως ενα μεσοδιαστημα της ταξης των 2 μηνων θεωρω οτι ειναι φυσιολογικο! Αν σκεφτεις οτι το Υπουργειο περναει μια φορα τον χρονο μαλλον μια χαρα θα ελεγα οτι ειναι... ;)

 

 

2)Αυτη την στιγμη δεν εχω χρονο να ψαξω! Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να ενημερωθεις μπορεις να ψαξεις ο ιδιος για αυτες τις ερευνες...

 

3)ΑΚΡΙΒΩΣ! Σχεδον ολες οι μεγαλες πολυεθνικες εταιρειες εχουν μικροτερα λειτουργικα εξοδα γιατι αυτα μοιραζονται σε ενα τεραστιο αριθμο επιχειρησεων (πρατηρια!) αλλα και γιατι ολες οι διαδικασιες ειναι πλεον πληρως αυτοματοποιημενες...

Τετοιες εταιρειες θυμιζουν τις μεγαλες αυτοκινητοβιομηχανιες! Ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ πιο φτηνο απο την "τεραστια" VW να βγαλει ενα αυτοκινητο απο την γραμμη παραγωγης της, παρα για την "μικρη" Lotus που αν θες θυμιζει μια μικρη ενχωρια επιχειρηση! ;)

 

Ακομα δεν μπορεις να μου συγκρινεις μια εταιρεια σαν την SHELL που επενδυει πραγματικα εκατομμυρια € για την βελτιωση και εξελιξη των καυσιμων μεσω ερευνων και της συμμετοχης της στην F1 με την Dracoil... Δεν μπορεις να μου συγκρινεις τις "καλες" τους βενζινες γιατι μιλαμε για μεγεθη που δεν εχουν κανενα μα κανενα κοινο μεταξυ τους!

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι τελικα οι "φθηνες" βενζινες θα σου βγουν αρκετα ακριβοτες οχι βραχυπροθεσμα αλλα σιγορα μακροπροθεσμα... ;) Οποιος καταλαβε καταλαβε!

Link to comment
Share on other sites

1)

 

Επομενο ειναι φυσικα αυτα τα αποτελεσματα να μην βγαινουν στην δημοσιοτητα και ολες οι διαδικασιες για την τιμωρια των πρατηριων να γινονται "μυστικα"! Ειναι ολα θεμα marketing...

 

Στα μυστικά φίλε μου δε λέει κάτι. Που να ξέρω εγώ πόσα πρατήρια πιάνονται μυστικά; Αυτό σημαίνει ότι δε με σέβαται σαν καταναλωτή!

 

 

 

2)Αυτη την στιγμη δεν εχω χρονο να ψαξω! Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να ενημερωθεις μπορεις να ψαξεις ο ιδιος για αυτες τις ερευνες...
Επειδή δεν έχω δει καμία έρευνα στο net αν θέλεις δώσε μου κάποια έρευνα, έστω και 1.

 

3)ΑΚΡΙΒΩΣ! Σχεδον ολες οι μεγαλες πολυεθνικες εταιρειες εχουν μικροτερα λειτουργικα εξοδα γιατι αυτα μοιραζονται σε ενα τεραστιο αριθμο επιχειρησεων (πρατηρια!) αλλα και γιατι ολες οι διαδικασιες ειναι πλεον πληρως αυτοματοποιημενες...
Και ποιος σου είπε ότι μια μικρή επιχείρηση δε μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματική από μια πολυεθνική? Δηλαδή η lotus φτιάχνει χειρότερα αυτοκίνητα από τη vw πχ επειδή έχει μικρή γραμμή παραγωγής; Το παραδειγμά σου είναι εντελώς άστοχο.

 

Ακομα δεν μπορεις να μου συγκρινεις μια εταιρεια σαν την SHELL που επενδυει πραγματικα εκατομμυρια € για την βελτιωση και εξελιξη των καυσιμων μεσω ερευνων και της συμμετοχης της στην F1 με την Dracoil... Δεν μπορεις να μου συγκρινεις τις "καλες" τους βενζινες γιατι μιλαμε για μεγεθη που δεν εχουν κανενα μα κανενα κοινο μεταξυ τους!
Οι συνεργασίες αυτές κατα τη γνώμη μου και πολλών άλλων είναι κόλπα του marketing... για να πουλάνε. Τι έκαναν δηλαδή πήραν τεχνογνωσία από τη ferrari για τη κατασκευή της βενζίνης :lol:

 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι τελικα οι "φθηνες" βενζινες θα σου βγουν αρκετα ακριβοτες οχι βραχυπροθεσμα αλλα σιγορα μακροπροθεσμα... ;) Οποιος καταλαβε καταλαβε!
Έχεις κάποια απόδειξη γι'αυτό; Κάτι χειροπιαστό; Αν μου βρεις κάτι θα βάζω μια ζωή shell racing 100. Σοβαρά μιλάω. Έχεις δει porche m3 ferrari να γεμίζουν σε revoil; μήπως λοιπούνται τα χρήματα; Επειδή τα βλέπω με τα μάτια μου, η απάντηση είναι όχι. Το πρατήριο έχει καθαρότατη βενζίνη ;)
Link to comment
Share on other sites

Στα μυστικα δεν σου λεει κατι... στα φανερα παλι δεν σου λεει κατι μιας και στα ανεφερα και πιο πανω, πες μας λοιπον, τι σου λεει κατι για να σου απαντησω με τα καταλληλα επιχειρηματα!!!

 

Επαναλαμβανω πως αμα ψαξεις θα τις βρεις! Οταν χρειαστηκε να τις βρω τις βρηκα για ορισμενες εργασιες μου... Αν βαριεσαι να ψαξεις δεν σου φταιω εγω!

 

Το παραδειγμα καθε αλλο παρα αστοχο ειναι! Μιας και οι σπουδες μου αφορουν την Οργανωση και Διοικηση Επιχειρησεων εχω οσα παραδειγματα επιθυμεις στην μορφη των case studies! Αυτο λοιπον που ηθελα να σου δειξω με το συγκεκριμενο παραδειγμα ειναι οτι για την VW το κοστος παραγωγης ενος Golf (προσεξε μιλαω μονο για το κοστος παραγωγης και οχι για το κοστος του αυτοκινητου συνολικα!!) ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ μικροτερο για το αντιστοιχο για μια Elise! Στο τελος σιγουρα η ELISE θα ειναι καλυτερο αυτοκινητο, ακριβοτερο αλλα σε αυτο θα εχουν συμβαλει και τα ακριβοτερα/καλυτερα υλικα, και το αυξημενο κοστος αγορας κινητηρων απο την Toyota και αλλα 1002 πραγματα...

 

Το τελικο συμπερασμα ομως ειναι οτι η -κατασκευη- ενος GOLF απο την μοναδα παραγωγης ειναι αρκετα φθηνοτερη και επομενως εχεις αλλους τροπους να εκμεταλλευτεις αυτο το "κερδος" οπως η επενδυση στην ποιοτητα, η βελτιωση, η εξελιξη η μπορεις πολυ απλα να αφησεις τα παραπανω ως εχουν και να μειωσεις την τιμη του προιοντος!!

 

Μεχρι ενος σημειου ειναι θεματα μαρκετινγκ και φυσικα διαφημηση αλλα απο εκεινο το σημειο ξεκιναει και η εξελιξη... Πριν απο μερικα χρονια ειχαμε τις βενζινες 95 οκτανιων ΜΟΝΟ! Αργοτερα ηρθαν και οι βενζινες 98 οκτανιων ενω σημερα στην κορυφη εχουμε τις 100αρες!

Ακομα μεσω αυτων των συνεργασιων και των κανονων της FIA τα επιπεδα θειου πεφτουν συνεχως απο τα υγρα καυσιμα και αργοτερα αυτα τα αποτελεσματα θα ερθουν με την μορφη της φυσικης εξελιξης στα αυτοκινητο δρομου!!

 

Το ιδιο πραγμα εγινε και με ολα τα συστηματα ασφαλειας που απολαμβανουμε στα συγχρονα αυτοκινητα οπως το ABS, το ESP κλπ κλπ!

 

Θελεις αποδειξεις? Και μαλιστα χειροπιαστες.. Μου ειναι λιγο δυσκολο μιας και μιλαμε μεσα σε μια ηλεκτρονικη κοινοτητα! Παρ'ολα αυτα εγω δεν προσπαθω να σε πεισω για τιποτα.. Το τι πραγματα εχω δει εγω και το τι πραγματα εχω ακουσει απο τον πατερα μου δεν μπορεις να φανταστεις!!

 

Οπως καταλαβαινεις ουτε διαφημηση προσπαθω να κανω, ουτε τιποτα.. Αν εστω και ενας γλιτωσεις την αντλια βενζινης του απο ΛΑΣΠΗ, αν ενας γλιτωσει μια μερα με το αυτοκινητο ακινητοποιημενο απο βουλωμα του φιλτρου βενζινης για εμενα θα ειναι κερδος!!

 

Ετσι ειναι τα "φθηνα" πρατηρια (υπαρχει λογος που το βαζω συνεχεια σε αποσιωπητικα!) τα οποια και συνηθως ειναι "ελευθερα πρατηρια" και δεν υποστηριζονται απο καποια εταιρεια.. Ο σοφος λαος μας λεει "Οτι πληρωνεις παιρνεις..." και το παραπανω σε διαβεβαιω οτι ισχυει 100%!

Link to comment
Share on other sites

Στα μυστικα δεν σου λεει κατι... στα φανερα παλι δεν σου λεει κατι μιας και στα ανεφερα και πιο πανω, πες μας λοιπον, τι σου λεει κατι για να σου απαντησω με τα καταλληλα επιχειρηματα!!!
To συμπέρασμα είναι ότι απωσιωπούν τις παρανομίες ;)

 

 

 

Το παραδειγμα καθε αλλο παρα αστοχο ειναι! Μιας και οι σπουδες μου αφορουν την Οργανωση και Διοικηση Επιχειρησεων εχω οσα παραδειγματα επιθυμεις στην μορφη των case studies! Αυτο λοιπον που ηθελα να σου δειξω με το συγκεκριμενο παραδειγμα ειναι οτι για την VW το κοστος παραγωγης ενος Golf (προσεξε μιλαω μονο για το κοστος παραγωγης και οχι για το κοστος του αυτοκινητου συνολικα!!) ειναι ΑΠΕΙΡΩΣ μικροτερο για το αντιστοιχο για μια Elise! Στο τελος σιγουρα η ELISE θα ειναι καλυτερο αυτοκινητο, ακριβοτερο αλλα σε αυτο θα εχουν συμβαλει και τα ακριβοτερα/καλυτερα υλικα, και το αυξημενο κοστος αγορας κινητηρων απο την Toyota και αλλα 1002 πραγματα...

 

δεν σου λεει κατι μιας και στα ανεφερα και πιο πανω, πες μας λοιπον, τι σου λεει κατι για να σου απαντησω με τα καταλληλα επιχειρηματα!!!

 

 

Το τελικο συμπερασμα ομως ειναι οτι η -κατασκευη- ενος GOLF απο την μοναδα παραγωγης ειναι αρκετα φθηνοτερη και επομενως εχεις αλλους τροπους να εκμεταλλευτεις αυτο το "κερδος" οπως η επενδυση στην ποιοτητα, η βελτιωση, η εξελιξη η μπορεις πολυ απλα να αφησεις τα παραπανω ως εχουν και να μειωσεις την τιμη του προιοντος!!

Επειδή οι σπουδές μου είναι η οικονομική επιστήμη ξέρω πολύ καλά τι λέω! Ο αντικειμενικός στόχος της επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους (δε ξέρω αν έχεις ασχοληθεί με μικροοικονομία). Μπορεί η shell να έχει βελτιστοποιήσει τη διαδικασία παραγωγής αλλά τα έξοδα δεν εξαντλούνται στη λειτουργία παραγωγής. Δε παύει όμως να έχει τεράστια έξοδα σε επενδύσεις και κόστος λειτουργείας (σε απόλυτους αριθμούς) σε σχέση με μια εταιρία 65 υπαλλήλων. Οπότε για να αποφέρουν καρπούς οι επενδύσεις θα πρέπει να γίνει και τεράστια διαφημηστική καμπάνια χορηγίες κ.ο.κ. Ένα απλό παράδειγμα. Το ίδιο κόστος έχει η racing που έρχεται από το εξωτερικό και το ίδιο η βενζίνη που έρχεται από τον Ασπρόπυργο;

 

 

 

Θελεις αποδειξεις? Και μαλιστα χειροπιαστες.. Μου ειναι λιγο δυσκολο μιας και μιλαμε μεσα σε μια ηλεκτρονικη κοινοτητα! Παρ'ολα αυτα εγω δεν προσπαθω να σε πεισω για τιποτα.. Το τι πραγματα εχω δει εγω και το τι πραγματα εχω ακουσει απο τον πατερα μου δεν μπορεις να φανταστεις!!

 

Οπως καταλαβαινεις ουτε διαφημηση προσπαθω να κανω, ουτε τιποτα.. Αν εστω και ενας γλιτωσεις την αντλια βενζινης του απο ΛΑΣΠΗ, αν ενας γλιτωσει μια μερα με το αυτοκινητο ακινητοποιημενο απο βουλωμα του φιλτρου βενζινης για εμενα θα ειναι κερδος!!

 

Ετσι ειναι τα "φθηνα" πρατηρια (υπαρχει λογος που το βαζω συνεχεια σε αποσιωπητικα!) τα οποια και συνηθως ειναι "ελευθερα πρατηρια" και δεν υποστηριζονται απο καποια εταιρεια.. Ο σοφος λαος μας λεει "Οτι πληρωνεις παιρνεις..." και το παραπανω σε διαβεβαιω οτι ισχυει 100%!

Και εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει. Δε μίλησα για ελεύθερα αλλά για μικρές εταιρείες όπου έχουν και αυτές πρατηριούχους έντιμους με καθαρότατη βενζίνη. Αν ήταν όπως τα λες στο tsi που έχω θα είχε βουλώσει η αντλία βενζίνης το αυτοκίνητο θα έκανε διακοπές θα είχαν ανάψει 5 λαμπάκια θα είχε καεί ο λ και στη καλύτερη θα βάραγε πυράκια σα τρελό! Τίποτα από όλα αυτά όμως δε συμβαίνει και βάζω από συγκεκριμένο dracoil ;)
Link to comment
Share on other sites

To συμπέρασμα είναι ότι απωσιωπούν τις παρανομίες ;)
Γαιδαρο του χαριζανε, τον κοιταζε στα δοντια... Εσυ δηλαδη απ'οτι καταλαβα δεν θα ηθελες να γινοναι οι παραπανω ελεγχοι!!

Και για να απαντησω και στο σχολιο σου, ΟΧΙ δεν απωσιωπουνται οι παρανομιες.. Αν ενα πρατηριο δεν περασεις τους ελεγχους απλα δεν παιρνει το πιστοποιητικο που βλεπεις στην εισοδο!! Απλα δεν βγαινει στα ΜΜΕ καποια λιστα...

 

Επειδή οι σπουδές μου είναι η οικονομική επιστήμη ξέρω πολύ καλά τι λέω! Ο αντικειμενικός στόχος της επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους (δε ξέρω αν έχεις ασχοληθεί με μικροοικονομία). Μπορεί η shell να έχει βελτιστοποιήσει τη διαδικασία παραγωγής αλλά τα έξοδα δεν εξαντλούνται στη λειτουργία παραγωγής. Δε παύει όμως να έχει τεράστια έξοδα σε επενδύσεις και κόστος λειτουργείας (σε απόλυτους αριθμούς) σε σχέση με μια εταιρία 65 υπαλλήλων. Οπότε για να αποφέρουν καρπούς οι επενδύσεις θα πρέπει να γίνει και τεράστια διαφημηστική καμπάνια χορηγίες κ.ο.κ. Ένα απλό παράδειγμα. Το ίδιο κόστος έχει η racing που έρχεται από το εξωτερικό και το ίδιο η βενζίνη που έρχεται από τον Ασπρόπυργο;

Δεν διαφωνω... Η διαφορα στην τιμη ειναι κατι παραπανω απο ευδιακριτη! Περιπου στα 1,2€ η τιμη της Vpower Racing ενω στα 0.82 η τιμη της απλης αμολυβδης! Αν εννοεις τις υπολοιπες βενζινες 100 οκτανιων που ερχονται απο τον Ασπροπυργο, εκτος του οτι η διαφορα δεν ειναι και τοσο μεγαλη, ποιοτικα δεν υπαρχει καμια συγκριση!

Στις μεν "επωνυμες" τα οκτανια αυξανονται κατα την διαρκεια της διυλησης, ενω στις υπολοιπες ουσιαστικα μιλαμε για βενζινη 95 οκτανιων με χημικα προσθετα τα οποια αυξανουν τα οκτανια ΜΕΤΑ την διυληση (σημ: αυτα τα χημικα λεγεται οτι με τον καιρο εξασθενουν φερνοντας το καυσιμο στην πρωιμη κατασταση των 95 οκτανιων!)

 

 

Και εγώ προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει. Δε μίλησα για ελεύθερα αλλά για μικρές εταιρείες όπου έχουν και αυτές πρατηριούχους έντιμους με καθαρότατη βενζίνη. Αν ήταν όπως τα λες στο tsi που έχω θα είχε βουλώσει η αντλία βενζίνης το αυτοκίνητο θα έκανε διακοπές θα είχαν ανάψει 5 λαμπάκια θα είχε καεί ο λ και στη καλύτερη θα βάραγε πυράκια σα τρελό! Τίποτα από όλα αυτά όμως δε συμβαίνει και βάζω από συγκεκριμένο dracoil ;)

Δεν ειπα σε κανενα ποστο οτι η βενζινη δεν θα ειναι καθαρη απο τα συγκεκριμενα πρατηρια.. Εγω απο την αρχη μιλαω για ΠΟΙΟΤΗΤΑ! Και με το ορο ποιοτητα εννοω το ποσο το συγκεκριμενο καυσιμο οχι απλα κανει τον κινητηρα να δουλευει σωστα αλλα τον βελτιωννει ακομα περισσοτερο αυξανοντας και την ιπποδυναμη (εστω ελαχιστα) μειωνοντας ταυτοχρονα την καταναλωσω και κρατωντας τα υπολοιματα της καυσης εξω απο τους θαλαμους! Ολα τα παραπανω δεν πιστευω οτι μπορει να τα προσφερει μια εταιρεια με 60 υπαλληλους που περιοριζεται στην Ελλαδα και διαθετει απλα 274 πρατηρια γιατι εκει μιλαμε απλα για ΕΜΠΟΡΕΙΑ καυσιμων και οχι για ΕΞΕΛΙΞΗ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ (κοινως τεχνολογια καυσιμων!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...