Jump to content

Forthnet: Προσφερόμενες υπηρεσίες και παράπονα


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

[Forthnet] : “εταιρεία” συνώνυμο του «ανεκδιήγητου αλαλούμ» και της «απόλυτης ανευθυνότητας».

 

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΕΕΤΤ ΚΑΤΑ ΤΗΣ FORTHNET A.E.:rtfm:

 

Εδώ και αρκετούς μήνες έχω σύνδεση Internet "ADSL 2048 1Bill" Αορίστου Χρόνου με (ISP) πάροχο εταιρεία τη Forthnet Α.Ε.

 

Τη 1η Ιουνίου αγόρασα από το «Πλαίσιο» στο Κατάστημα Ηρακλείου Κρήτης τον φάκελο του εξάμηνου πακέτου «Προσφοράς της 1ης Ιουνίου» που κυκλοφόρησε η Forthnet, καταβάλλοντας το αντίστοιχο ποσό των 60€. Κατέθεσα αυθημερόν τον φάκελο αυτόν συμπληρωμένο – προσκομίζοντας μαζί και όλα τα αναγκαία δικαιολογητικά – στο Κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης της Forthnet.

 

Στις 09/07/2007 επικοινώνησα με το Τμήμα Πωλήσεων Internet της Forthnet και με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία ενεργοποίησης της Προσφοράς της 1ης Ιουνίου που αγόρασα δεν είχε ακόμα ξεκινήσει και ότι η πρόβλεψη ήταν ότι θα έχει ολοκληρωθεί περί τα τέλη Αυγούστου. Ακολούθως εγώ εξήγησα στον υπάλληλο του Τμήματος Πωλήσεων ότι ενδιαφέρομαι – όποτε αυτό καταστεί εφικτό – να ενεργοποιήσω την υπηρεσία «Forthnet 2play» μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της Εταιρείας, ούτως ώστε να απαλλαγώ από τα πάγια του OTE. Η κάθετη απάντηση που έλαβα τότε ήταν πως άπαξ και ενεργοποιηθεί το εξάμηνο πακέτο προσφοράς και μέχρι το πέρας του δεν θα μπορώ να κάνω διακοπή η μεταβολή για να ενεργοποιήσω οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία Internet ή συνδυασμού Internet & Σταθερής Τηλεφωνίας (2play). Κατέστησα λοιπόν σαφές στον υπάλληλο ότι υπό αυτές τις προϋποθέσεις δεν με ενδιαφέρει πλέον η προσφορά της 1ης Ιουνίου και ότι επιθυμώ το άμεσο πάγωμα κάθε ενέργειας ενεργοποίησης και την κατάργησή της. Επίσης ζήτησα τη πίστωση του ποσού των 60€ που έχω προκαταβάλει με την αγορά από το «Πλαίσιο» του φακέλου της συγκεκριμένης προσφοράς. Ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι κάτι τέτοιο μπορεί όντως να γίνει εφόσον αποστείλω μέσω fax ή email στο αρμόδιο Τμήμα Πωλήσεων Υπηρεσιών Internet της Forthnet το αντίστοιχο «Αίτημα» με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες καθώς και σύναψη «φωτο-αντίγραφου» της Αστυνομικής μου Ταυτότητας.

 

Στις 10/07/2007 – νωρίς το πρωί – απέστειλα αρχικά fax και λίγες ώρες αργότερα email με το «ΑΙΤΗΜΑ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 1ης ΙΟΥΝΙΟΥ». Αμέσως μετά επικοινώνησα τηλεφωνικά με το αρμόδιο Τμήμα όπου μου επιβεβαίωσαν ότι είχαν παραλάβει τόσο το fax όσο και το email με το «Αίτημά» μου. Με διαβεβαίωσαν επίσης ότι καταχωρήθηκε ήδη το «Αίτημά» μου στο σύστημα της Εταιρείας και ότι έχει προωθηθεί άμεσα στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα. Τέλος μου ανάφεραν ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα με καλέσει κάποιος Υπεύθυνος για να με ενημερώσει σχετικά με τη πίστωση ή την επιστροφή του ποσού των 60€.

 

Τελικά δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου από τη Forthnet μέχρι τη Παρασκευή 03/08/2007. Αντίθετα, εγώ ενόχλησα τηλεφωνικώς – πέντε φορές μέσα σ’ αυτό το χρονικό διάστημα που πέρασε – το αρμόδιο Τμήμα, άλλα πάντα με καθησύχαζαν λέγοντάς μου πως όλα βαίνουν καλώς σχετικά με το «Αίτημά» μου και ότι οφείλεται σε φόρτο εργασίας το γεγονός ότι δεν έχει ακόμα επικοινωνήσει κάποιος Υπεύθυνος μαζί μου, συνεπώς δεν συντρέχει κανένας λόγος να ανησυχώ.

 

Τη Πέμπτη 02/08/2007 παρέλαβα ταχυδρομικώς το Λογαριασμό από τη Forthnet του τρέχοντος πακέτου της σύνδεσής μου «Forthnet ADSL 1Bill 2048 Dynamic Αορίστου» για τη περίοδο από 18/07/2007 έως 17/09/2007. Από έλεγχο που έκανα – μέσω της Υπηρεσίας Web Banking της Alpha – διαπίστωσα μάλιστα ότι ο Λογαριασμός αυτός εξοφλήθηκε 27/07/2007.

 

Τη Παρασκευή 03/08/2007 κάλεσα ξανά στο Τμήμα Πωλήσεων της Forthnet, μετά από αναπάντητη κλήση που είδα στο κινητό μου. Με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι έχει εδώ και δύο ημέρες ξεκινήσει η ενεργοποίηση του πακέτου της «Προσφοράς της 1ης Ιουνίου» για τη σύνδεσή μου. Η μεγαλύτερη όμως έκπληξη ήρθε όταν διαπίστωσα λίγα λεπτά αργότερα πως ο Router μου συγχρονίζεται ήδη στα 1024 και όχι στα 2048.

 

Καταγγέλλω καταρχάς την «Forthnet Α.Ε.» για την πλήρη ανευθυνότητα που επέδειξε και τη τόσο τεράστια ταλαιπωρία που με έχει υποβάλλει αδικαιολογήτως, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, αλλά και για την οικονομική βλάβη που μου έχει προκαλέσει μέχρι στιγμής αποκλειστικά από τους δικούς της λανθασμένους χειρισμούς.

 

Παρακαλώ την «ΕΕΤΤ» να ενσκήψει και να επιληφθεί άμεσα του προβλήματός μου, όπως αυτό περιγράφεται παραπάνω.

 

Απαιτώ τέλος να ληφθούν – το συντομότερο δυνατό – όλα εκείνα τα μέτρα που απαιτούνται για την υπεράσπιση των καταναλωτικών μου δικαιωμάτων, που έχουν τόσο βάναυσα πληγεί, αλλά και για την όποια προβλεπόμενη από το νόμο αποζημίωση υπέρ των οικονομικών μου συμφερόντων, που έχουν επίσης τόσο κατάφορα θιγεί από την «Forthnet Α.Ε.».

 

Με εκίμηση,

Δημήτρης Ζαδέλης

:down::respect::mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 62
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Με ενδιαφέρει και μένα η εξέληξη της υπόθεσης, μιας και έχω μια αντίστοιχη δυσάρεστη εμπειρία. Πάντως στην Forthnet ή έχουν χάσει την μπάλα ή τα κάνουν επίτηδες. Είμαι συνδρομητής 5 ολόκληρα χρόνια και αυτό που βλέπω είναι κάθε μέρα και χειρότερα.
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ Η FORTHNET ADSL ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΝΕΑ ΜΗΝΕΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ ΒΡΗΚΑ ΑΚΡΗ ΜΕ ΟΤΕΝΕΤ.:mad:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι τυποι ειναι απαρεδεκτοι.

Τελικα ειναι μια μικρουλα εταιρειουλα με φρου φρου και αρωματα.

Δυστυχως δεν ξερουν τι τους γινεται!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υπέβαλλα αίτηση για 2play στο πολυδιαφημισμένο ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet στην Τούμπα Θεσσαλονίκης το Μάρτιο του 2007. Ένα μήνα μετά και μετά από συνεχείς οχλήσεις προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών -ο Θεός να το κάνει- για το τι απέγινε η αίτησή μου αντιλήφθηκα , ότι απλά δεν υπήρχε ιδιόκτητο δίκτυο και θα έπρεπε να περιμένω 4 μήνες να το φτιάξουν. Αηδιασμένος από την κοροϊδία ανακάλεσα την αίτησή μου και έλαβα απάντηση μετά από τρελή ταλαιπωρία , ότι διαγράφονται τα στοιχεία μου από τα αρχεία της εταιρίας. Έλα όμως , που μια ωραία πρωία του Ιουλίου του 2007 μου έρχεται ειδοποίηση στο εξοχικό μου στη Θεσσαλία να παραλάβω τον εξοπλισμό για τον αριθμό μου στη Θεσσαλονίκη!!! Μετά από ώρες αναμονής στο 8011001000 (άπειρες , πιστέψτε με) και αρκετά μπινελίκια από μέρους μου , τους τα έστειλα πίσω ως ανεπιθύμητα , χωρίς να τα παραλάβω. Μαθαίνω δε , ότι δρομολογήθηκε η σύνδεσή μου για τις 14 Αυγούστου παρακαλώ! Μόλις γύριζα από τις διακοπές θα είχα Forthnet εν αγνοία μου!!! Νέες υπομονές , νέα μπινελίκια , τελικά κατάφερα και ξέμπλεξα... Έτσι νόμιζα. Γιατί όταν ζήτησα από τον Ο. Τ. Ε. να μπω στο πρόγραμμα απεριόριστα 24/7 , έλαβα την απάντηση , αν και Σεπτέμβριος πλέον η Forthnet , για να με τιμωρήσει και καλά , δεν ζήτησε την άρση του αιτήματος εξωτερικής φορητότητας για τη γραμμή μου με αποτέλεσμα να απαγορεύεται στον Ο. Τ. Ε. η παροχή οιασδήποτε υπηρεσίας στη γραμμή μου μέχρι την τακτοποίηση του θέματος. Νέα μπινελίκια στο 8011001000 και μετά από παρακάλια εκ μέρους μου πήρα την απάντηση ,ότι όταν βρουν χρόνο θα το κάνουν , πράγματι το έκαναν μετά από μια εβδομάδα , όταν τηλεφώνησα στην ΕΕΤΤ. Ανοίγω το θέμα για παρόμοια παράπονα. Αν μαζευτούμε πολλοί , ίσως καταφέρουμε να χτυπήσουμε την αρπαχτή , που έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις στην αγορά των τηλεπικοινωνιών.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σε όλους

 

έλειπα λίγα χρόνια από τη χώρα και τώρα που γύρισα νόμιζα οτι η κατάσταση είχε βελτιωθεί. Πριν από χρόνια είχα δουλέψει στο τεχνικό της forthnet, γνώριζα πολύ καλά το δίκτυο και το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών και είχα ΠΟΛΥ καλή άποψη συνολικά.

 

Εκανα την αίτηση μου πριν απο λίγες μέρες και μιας και έβλεπα να καθυστερεί η δουλειά είπα να πάρω τηλέφωνο να μάθω τι γίνεται. Ιδου οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις από τον διάλογο.

 

Ερώτηση από μένα: Θα ήθελα να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η εγκατάσταση της γραμμής.

Απάντηση (Forthnet): Εχει σταματήσει, δε προχωράει

Ε: Γιατί;

Α: Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα

Ε: Μάλιστα, και πότε θα το φτιάξετε το πρόβλημα;

Α: Δε ξέρω

Ε: Ποιός ξέρει;

Α: Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και θα διορθωθεί. (το είπαμε και νωρίτερα αυτό; )

Ε: Τι τεχνικό πρόβλημα υπάρχει;

Α: Τεχνικό πρόβλημα. (κάπου εδώ καταλαβαίνω οτι η συνεννόηση δε γίνεται ακριβώς στα ελληνικά)

Ε: Που ξέρετε οτι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα;

Α: Μου το είπανε (!!!)

Ε: Ποιός σας το είπε;

Α: Από εδώ... έχουμε πολύ κόσμο εδώ.

Ε: Μπράβο! Το πρόβλημα είναι του ΟΤΕ, της forthnet ή κάτι άλλο;

Α: Δε γνωρίζω. (είσαι σίγουρη; )

Ε: Ποιός γνωρίζει;

Α: Αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα μετά τη σύνδεση της γραμμής, υπεύθυνο είναι το τεχνικό τμήμα.

Ε: Ωραία. Αφού δεν έχει γίνει η σύνδεση ακόμα, ποιός είναι υπεύθυνος για τα προβλήματα;

Α: Εμείς (ΔΕΝ συνεννοούμαστε!)

Ε: Αρα το πρόβλημα είναι στη forthnet, όχι στον ΟΤΕ ή κάπου αλλού, σωστά;

Α: ναι.

 

 

Αν κατάλαβα καλά, απλά η forthnet δεν έχει τον εξοπλισμό που χρειάζεται στη περιοχή μου και απλά "ψαρεύει" πελάτες. Βέβαια όταν έκανα την αίτηση ισχυρίστικε οτι έχει άρα αυτό φαίνεται λίγο απατεωνία, ίσως στα όρια του παράνομου;

 

Να δούμε πως θα εξελιχθεί και πόσο καιρό & τηλεφωνήματα θα πάρει!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το είδα το thread αλλά δε θα ήθελα να ασχοληθώ με το προιόν/υπηρεσία. Θέλω να ασχοληθώ με το επίπεδο της επικοινωνίας και της αντιμετώπισης του πελάτη.

 

Εζησα 3 χρόνια στην Αγγλία και αυτό ήταν ένα σοβαρό θέμα. Πολλές φορές έπαιρνες τηλέφωνο στην αντίστοιχη υπηρεσία και μίλαγες με έναν ανεκπαίδευτο Ινδό και με πολύ δυσκολία καταλάβαινες τα αγγλικά του. Η επικοινωνία ήταν τραγική και η προσφερόμενη υπηρεσία ακόμα χειρότερη αλλά πίστευα οτι αυτό δε θα υπήρχε στην Ελλάδα.

 

Δεν θα είχα πρόβλημα αν η Forthnet με ενημέρωνε με δικιά της πρωτοβουλία για τη κατάσταση. Αλλά το να προσπαθούν να κρύψουν τη κατάσταση με τέτοιο τρόπο είναι λάθος και ήδη με προδιαθέτουν άσχημα για το τι θα ακολουθήσει (και ας είχα την τέλεια γνώμη νωρίτερα γνωρίζοντας απο μέσα τη λειτουργία της εταιρίας).

 

Κάποια στιγμή θα γράψω ιστορίες από την βρετανική TALK TALK για να πεθάνουμε στα γέλια ... ειναι χαλαρά οι χειρότεροι!

Link to comment
Share on other sites

Σωστά αλλά επειδή δεν μπορούμε να έχουμε τόσα διαφορετικά θέματα για παράπονα προς την Forthnet και τις υπηρεσίες που προσφέρει τα ένωσα όλα εδώ σε ένα.Τα posts #1 #6 #8 αποτελούσαν ξεχωριστά θέματα τα οποία πλέον βρίσκονται εδώ.Και εδώ θα συζητάμε για τα οποιαδήποτε παράπονα προς την Forthnet. :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

 

έλειπα λίγα χρόνια από τη χώρα και τώρα που γύρισα νόμιζα οτι η κατάσταση είχε βελτιωθεί. Πριν από χρόνια είχα δουλέψει στο τεχνικό της forthnet, γνώριζα πολύ καλά το δίκτυο και το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών και είχα ΠΟΛΥ καλή άποψη συνολικά.

 

Εκανα την αίτηση μου πριν απο λίγες μέρες και μιας και έβλεπα να καθυστερεί η δουλειά είπα να πάρω τηλέφωνο να μάθω τι γίνεται. Ιδου οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις από τον διάλογο.

 

Ερώτηση από μένα: Θα ήθελα να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η εγκατάσταση της γραμμής.

Απάντηση (Forthnet): Εχει σταματήσει, δε προχωράει

Ε: Γιατί;

Α: Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα

Ε: Μάλιστα, και πότε θα το φτιάξετε το πρόβλημα;

Α: Δε ξέρω

Ε: Ποιός ξέρει;

Α: Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και θα διορθωθεί. (το είπαμε και νωρίτερα αυτό; )

Ε: Τι τεχνικό πρόβλημα υπάρχει;

Α: Τεχνικό πρόβλημα. (κάπου εδώ καταλαβαίνω οτι η συνεννόηση δε γίνεται ακριβώς στα ελληνικά)

Ε: Που ξέρετε οτι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα;

Α: Μου το είπανε (!!!)

Ε: Ποιός σας το είπε;

Α: Από εδώ... έχουμε πολύ κόσμο εδώ.

Ε: Μπράβο! Το πρόβλημα είναι του ΟΤΕ, της forthnet ή κάτι άλλο;

Α: Δε γνωρίζω. (είσαι σίγουρη; )

Ε: Ποιός γνωρίζει;

Α: Αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα μετά τη σύνδεση της γραμμής, υπεύθυνο είναι το τεχνικό τμήμα.

Ε: Ωραία. Αφού δεν έχει γίνει η σύνδεση ακόμα, ποιός είναι υπεύθυνος για τα προβλήματα;

Α: Εμείς (ΔΕΝ συνεννοούμαστε!)

Ε: Αρα το πρόβλημα είναι στη forthnet, όχι στον ΟΤΕ ή κάπου αλλού, σωστά;

Α: ναι.

 

 

Αν κατάλαβα καλά, απλά η forthnet δεν έχει τον εξοπλισμό που χρειάζεται στη περιοχή μου και απλά "ψαρεύει" πελάτες. Βέβαια όταν έκανα την αίτηση ισχυρίστικε οτι έχει άρα αυτό φαίνεται λίγο απατεωνία, ίσως στα όρια του παράνομου;

 

Να δούμε πως θα εξελιχθεί και πόσο καιρό & τηλεφωνήματα θα πάρει!

 

Κλασσική απάτη!!! Όταν λέει η Forthnet , ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και καθυστερεί η σύνδεση σημαίνει: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΕΛΑΤΗ! ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΤΗΝ ΑΣΧΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τους ξαναπήρα τηλέφωνο.

 

Μου είπαν οτι εκρεμούν 2 βήματα:

1) Να μου δώσουν πόρτα (στο dslam υποθέτω, εκτός και αν εννοούσε κάτι εντελώς διαφορετικό :D )

2) Να πάει η αίτησή μου στον ΟΤΕ.

 

Θα πάρει 1 μήνα αυτή η διαδικασία από σήμερα είπαν.

 

Πάω στοίχημα οτι μέχρι να μου "δώσουν πόρτα" θα φάμε κανά μήνα τουλάχιστον! Αυτό είναι κάτι που ΕΙΝΑΙ στο χέρι της Forthnet και είμαι σίγουρος οτι η καθυστέρηση, όπως λες και εσύ varp οφείλεται στο οτι δεν υπάρχει δίκτυο της forthnet στη περιοχή. Απλά είναι απατεώνες και δε το λένε.

Link to comment
Share on other sites

Και για ποια περιοχή συζητάμε παίδες?

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Κλασσική απάτη!!! Όταν λέει η Forthnet , ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και καθυστερεί η σύνδεση σημαίνει: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΕΛΑΤΗ! ΜΑΥΡΟ ΔΑΓΚΩΤΟ ΣΤΗΝ ΑΣΧΕΤΗ ΑΥΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ!!!

αυτο απλα δεν παιζει. το πιθανοτερο ειναι οτι δεν υπαρχει πορτα ή οτιδηποτε αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα τους ξαναπήρα τηλέφωνο.

 

Μου είπαν οτι εκρεμούν 2 βήματα:

1) Να μου δώσουν πόρτα (στο dslam υποθέτω, εκτός και αν εννοούσε κάτι εντελώς διαφορετικό :D )

2) Να πάει η αίτησή μου στον ΟΤΕ.

 

Θα πάρει 1 μήνα αυτή η διαδικασία από σήμερα είπαν.

 

Πάω στοίχημα οτι μέχρι να μου "δώσουν πόρτα" θα φάμε κανά μήνα τουλάχιστον! Αυτό είναι κάτι που ΕΙΝΑΙ στο χέρι της Forthnet και είμαι σίγουρος οτι η καθυστέρηση, όπως λες και εσύ varp οφείλεται στο οτι δεν υπάρχει δίκτυο της forthnet στη περιοχή. Απλά είναι απατεώνες και δε το λένε.

 

Εγώ είχα κάνει αίτηση 22.03. , άρχισαν να ασχολούνται με την αίτησή μου 20.07. Ευτυχώς ανακάλεσα , όταν μου είπαν ότι θα συνδεθώ 14.08. Υπαρχει μεγάλη δυσαρέσκεια για ενναλακτικούς - ο θεός να τους κάνει. Και όσο για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών , μίλησα με ανώτερο στέλεχος της Forthnet και έμαθα , ότι πρώτα προσλαμβάνονται και μετά από κανένα εξάμηνο επιμορφώνονται , αν δεν έχουν μάθει μέχρι τότε από την πείρα! ΕΛΕΟΣ!!!

Link to comment
Share on other sites

αυτο απλα δεν παιζει. το πιθανοτερο ειναι οτι δεν υπαρχει πορτα ή οτιδηποτε αλλο.

 

Για μένα ισχύει το εξής:

 

"Δεν υπάρχει πόρτα" = "Το δίκτυό μας δεν έχει χωρητικότητα" = "Δεν έχουμε δίκτυο να σε συνδέσουμε" και τελικά για μένα, ΔΕΝ υπάρχει δίκτυο.

 

Και προφανώς για όσο καιρό πάρει να συνδεθώ, ΔΕΝ υπάρχει δίκτυο.

 

Επίσης προφανώς, όταν έκανα την αίτηση και έλεγξα τη διαθεσιμότητα, η απάντηση ήταν οτι υπάρχει δίκτυο και η απάντηση των ανθρώπων της forthnet ήταν οτι η σύνδεση θα γίνει σε ένα μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια στο ημερολόγιο:

 

Προσπαθώ απο χτες να πιάσω την τεχική εξυπηρέτηση της forthnet. Από σταθερό ΟΤΕ στο σπίτι μου δε μπορώ να συνδεθώ με τίποτα, μου βγάζει επιτόπου τον ήχο του κατειλημένου. Ούτε και με 1789 όταν δοκίμασα δε κατάφερα να συνδεθώ. (Υποθέτω βέβαια ότι όταν καλώ αριθμό της forthnet μέσα από το δίκτυό της δε θα πρέπει να χρεώνομαι αφού το κόστος για την forthnet είναι μηδέν).

 

Για άλλη μια φορά απογοητέυομαι από την εξυπηρέτηση, είναι παράλογο να χρειάζομαι μια ημέρα και να ψάχνω να βρω ποιό τηλέφωνο θα μπορεί να με συνδέσει στο τ/κ της forthnet!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα όσα διάβασα παραπάνω για την Forthnet ισχύουν και στην περίπτωση μου. Το κείμενο που υπογράφει ο dzadelis θα μπορούσε να έχει γραφεί από εμένα!!!

Επι πλέον, προσέφυγα στην EETT (Εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων) που είναι η αρμόδια αρχή (;). Φυσικά απάντηση δεν πήρα και το επόμενο βήμα (προσεχώς) θα μηνύσω και την Forthnet, την ΕΕΤΤ και όποιον άλλο μου προκαλεί οικονομική βλάβη!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, μετά από μισή ώρα αναμονής συνδέθηκα στη τεχνική υποστήριξη. Μόλις μου απάντησαν μου ζήτησαν να με βάλουν σε αναμονή επειδή το σύστημά τους δε δούλευε.

 

Από πίσω ακουγόταν κάποιος να φωνάζει όσο πιο δυνατά γίνεται:

"Δε μπορείτε να βγαίνεται έξω!"

"Αν βγείτε έξω από το κτήριο θα το κρατάω από το διάλλειμά σας!"

"Δε θα το κουνάτε βήμα"

 

και άλλα τέτοια χαριτωμένα. Μπορούσα ήδη να φανταστώ τους εργαζόμενους και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες δουλεύουν και πραγματικά τους λυπήθηκα :(

 

Και βέβαια μου είπαν οτι θα προσπαθήσουν να μου ξαναδώσουν πόρτα σε 2 εβδομάδες και αν αποτύχουν ξανά σε δύο εβδομάδες...

 

Εργασιακός μεσαίωνας ο οποίος μεταφέρεται και στις προσφερόμενες υπηρεσίες!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα όσα διάβασα παραπάνω για την Forthnet ισχύουν και στην περίπτωση μου. Το κείμενο που υπογράφει ο dzadelis θα μπορούσε να έχει γραφεί από εμένα!!!

Επι πλέον, προσέφυγα στην EETT (Εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων) που είναι η αρμόδια αρχή (;). Φυσικά απάντηση δεν πήρα και το επόμενο βήμα (προσεχώς) θα μηνύσω και την Forthnet, την ΕΕΤΤ και όποιον άλλο μου προκαλεί οικονομική βλάβη!

 

Δεν ξερω αλλα τωρα τελευταια η ΕΕΤΤ τα βαζει συνεχεια με τον οτε και του ακυρωνει συνεχως με τα πεκετα ενω τις αλλες εταιριες τις αφηνει στην κοσμαρα τους..ηταν να βαλω και εγω φορθνετ και ειχα κανει αιτηση για να κοψω τον κλπ αλλα σιγα σιγα μου τα μασαγανε και οτι θα παει λιγο παραπανω(σε λεφτα) κλπ και τα ακυρωσα..!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ρε παιδιά τι να πώ με αυτά που περνάτε,εγώ πριν μια βδομάδα έκανα την αίτηση ενεργοποίησης και την ερχόμενη Πέμπτη είναι η εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής.:confused:

 

20/09/2007 :Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής.Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης:04/10/2007

18/09/2007 :Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet

18/09/2007 :Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ

 

Πόσο πια να το καθυστερήσουν?

Περίεργο πάντως γιατι και οι περισσότεροι γνωστοί μου που είναι ηδη συνδρομητές είναι πολυ ευχαριστημένοι.

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα αναφερεσαι στο ιδιοκτητο της Forthnet?

 

Εγω περιμενα 2 μηνες για συνδεση και πιστευω πως ημουν απο τους τυχερους.

Υπαρχουν αλλοι που πηραν την προσφορα της 1ης Ιουνιου και περιμενουν ακομα...

Link to comment
Share on other sites

20/09/2007 :Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής.Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης:04/10/2007

18/09/2007 :Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από Forthnet

18/09/2007 :Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ

 

Πόσο πια να το καθυστερήσουν?

Περίεργο πάντως γιατι και οι περισσότεροι γνωστοί μου που είναι ηδη συνδρομητές είναι πολυ ευχαριστημένοι.

 

Ρε φίλε, είσαι τυχερός. Εμένα η ίδια διαδικασία έχει κολήσει στο πρώτο βήμα και η απάντηση της Forthnet, παρόλο που είναι να συνδεθώ στο δίκτυό της, είναι οτι φταίει ο ΟΤΕ (μεγάλο ΨΕΜΑ;).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...