Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια μηπως ξερετε τι διαδρομη εχει το f1zr?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

τι διαστάσεις εβαλες φιλε?είναι tubeless??

 

μονο τα πιρελλι βγαινουν tubeless για το χ κανενα αλλο.προχθες εκανα το σερβις των 7000 και εβγαλα αυτο το λαστιχο που ειναι στην εισαγωγη του αερα γνωστο εδω στις συζητησεις μας και ως κοφτης που λεγαμε πιο παλια.λοιπον οι εντυπωσεις μου ειναι το μηχανακι κανει πολυ φασαρια σαν εχει τρυπησει η εξατμιση αποδοση στα χαμηλα δεν εχει και στα ψηλα παλι δεν εχει ισα-ισα κιολας που μου μειωσε στις τελικες.εχω και μια μικρη υποψια οτι μου καει παραπανω βενζινη αλλα ακομα δεν το εχω τσεκαρει στα σιγουρα.εχω μια ερωτηση λοιπον στα παιδια που το εχουν βγαλει,θελει το ιντζεκτιον ρυθμισμα για να παιρνει πιο πολυ καυσιμο τωρα που παιρνει πιο πολυ αερα για να δουλεψει σωστα η απλα αυτο ειναι και τελειωσε.οποιος μου απαντησει θα ηθελα μια σιγουρη απαντηση πριν παω να το ξαναβαλω στη θεση του.

Link to comment
Share on other sites

μονο τα πιρελλι βγαινουν tubeless για το χ κανενα αλλο.προχθες εκανα το σερβις των 7000 και εβγαλα αυτο το λαστιχο που ειναι στην εισαγωγη του αερα γνωστο εδω στις συζητησεις μας και ως κοφτης που λεγαμε πιο παλια.λοιπον οι εντυπωσεις μου ειναι το μηχανακι κανει πολυ φασαρια σαν εχει τρυπησει η εξατμιση αποδοση στα χαμηλα δεν εχει και στα ψηλα παλι δεν εχει ισα-ισα κιολας που μου μειωσε στις τελικες.εχω και μια μικρη υποψια οτι μου καει παραπανω βενζινη αλλα ακομα δεν το εχω τσεκαρει στα σιγουρα.εχω μια ερωτηση λοιπον στα παιδια που το εχουν βγαλει,θελει το ιντζεκτιον ρυθμισμα για να παιρνει πιο πολυ καυσιμο τωρα που παιρνει πιο πολυ αερα για να δουλεψει σωστα η απλα αυτο ειναι και τελειωσε.οποιος μου απαντησει θα ηθελα μια σιγουρη απαντηση πριν παω να το ξαναβαλω στη θεση του.
ενοεις τον πνιχτη?
Link to comment
Share on other sites

φιλε δεν φταιει το μιγμα βενζινης .Εχεις δικιο το μηχανακι κανει πιο πολυ θορυβο και καιει ελαφρος περισοτερο αν το δουλευεις ψηλα.Το προβλημα ειναι οτι το φιλτροκουτι επειδι ειναι σε οριζοντια θεση στο μηχανακι αν βγαλεις τον πνηχτη παιρνει αερα απο διαφορες κατευθυνσεις με αποτελεσμα να δημιουργουντε υποπιεση απο τα ρευματα του αερα που εισερχονται στο φιλτρο απο διαφορετικες κατευθυνσεις και μπερδευουν το ιντζεκτιον αφου δεν του δινουν σταθερη γραμικη αναλογα με τα χιλιομετρα που πας ποσοτητα αερα.Το εχω ξαναπει οποιος αφαιρει τον πνηχτη που παραληλα λειτουργει και ως φιλτροχοανη καλο ειναι να φτιαχνει μια καινουργεια εισαγωγη αερα.Καλυ ιδεα ειναι ο πνηχτης να κοιταει αντιθετα απο οτι ειναι δηλαδη προς τα εμπρος, κατι που ευκολα μπορεις να κανεις μονος σου αφαιροντας το κατω του μερος και κωλωντας το πανω με βενζινοκολα.Αν σκεφτεσε να κανεις κατι δικο σου προσεξε να μην επιτρεπει την εισοδο νερου στο φιλτρο γιατι θα εχεις προβλημα με το ινζεκτιον.Εγω με βγαλμενο πνηχτη δεν εμεινα ικανοποιημενος ιδικα στην εθνικη με πολυ κοντρα ανεμο εβγαζε τους κοφτες οποτε ηθελε και εμενα με το μουγκριτο του κοφτι στο χερι ενω με τον πνιχτι δουλεει πιο γραμικα.Πιστευω οτι το μηχανακι θελει αλλη φιλτροχοανη γιατι τις μαμας του κοιταει σε λαθος σημειο και εχει λαθος κλιση για να σπαει τον ηχο
Link to comment
Share on other sites

φιλε δεν φταιει το μιγμα βενζινης .Εχεις δικιο το μηχανακι κανει πιο πολυ θορυβο και καιει ελαφρος περισοτερο αν το δουλευεις ψηλα.Το προβλημα ειναι οτι το φιλτροκουτι επειδι ειναι σε οριζοντια θεση στο μηχανακι αν βγαλεις τον πνηχτη παιρνει αερα απο διαφορες κατευθυνσεις με αποτελεσμα να δημιουργουντε υποπιεση απο τα ρευματα του αερα που εισερχονται στο φιλτρο απο διαφορετικες κατευθυνσεις και μπερδευουν το ιντζεκτιον αφου δεν του δινουν σταθερη γραμικη αναλογα με τα χιλιομετρα που πας ποσοτητα αερα.Το εχω ξαναπει οποιος αφαιρει τον πνηχτη που παραληλα λειτουργει και ως φιλτροχοανη καλο ειναι να φτιαχνει μια καινουργεια εισαγωγη αερα.Καλυ ιδεα ειναι ο πνηχτης να κοιταει αντιθετα απο οτι ειναι δηλαδη προς τα εμπρος, κατι που ευκολα μπορεις να κανεις μονος σου αφαιροντας το κατω του μερος και κωλωντας το πανω με βενζινοκολα.Αν σκεφτεσε να κανεις κατι δικο σου προσεξε να μην επιτρεπει την εισοδο νερου στο φιλτρο γιατι θα εχεις προβλημα με το ινζεκτιον.Εγω με βγαλμενο πνηχτη δεν εμεινα ικανοποιημενος ιδικα στην εθνικη με πολυ κοντρα ανεμο εβγαζε τους κοφτες οποτε ηθελε και εμενα με το μουγκριτο του κοφτι στο χερι ενω με τον πνιχτι δουλεει πιο γραμικα.Πιστευω οτι το μηχανακι θελει αλλη φιλτροχοανη γιατι τις μαμας του κοιταει σε λαθος σημειο και εχει λαθος κλιση για να σπαει τον ηχο
μετα απο ποσα χλμ δειχνει το χ την πραγματικη του τελικη?
Link to comment
Share on other sites

ενοεις τον πνιχτη?

ναι τον πνιχτη λεω το εγραψα κιολας.

φιλε δεν φταιει το μιγμα βενζινης .Εχεις δικιο το μηχανακι κανει πιο πολυ θορυβο και καιει ελαφρος περισοτερο αν το δουλευεις ψηλα.Το προβλημα ειναι οτι το φιλτροκουτι επειδι ειναι σε οριζοντια θεση στο μηχανακι αν βγαλεις τον πνηχτη παιρνει αερα απο διαφορες κατευθυνσεις με αποτελεσμα να δημιουργουντε υποπιεση απο τα ρευματα του αερα που εισερχονται στο φιλτρο απο διαφορετικες κατευθυνσεις και μπερδευουν το ιντζεκτιον αφου δεν του δινουν σταθερη γραμικη αναλογα με τα χιλιομετρα που πας ποσοτητα αερα.Το εχω ξαναπει οποιος αφαιρει τον πνηχτη που παραληλα λειτουργει και ως φιλτροχοανη καλο ειναι να φτιαχνει μια καινουργεια εισαγωγη αερα.Καλυ ιδεα ειναι ο πνηχτης να κοιταει αντιθετα απο οτι ειναι δηλαδη προς τα εμπρος, κατι που ευκολα μπορεις να κανεις μονος σου αφαιροντας το κατω του μερος και κωλωντας το πανω με βενζινοκολα.Αν σκεφτεσε να κανεις κατι δικο σου προσεξε να μην επιτρεπει την εισοδο νερου στο φιλτρο γιατι θα εχεις προβλημα με το ινζεκτιον.Εγω με βγαλμενο πνηχτη δεν εμεινα ικανοποιημενος ιδικα στην εθνικη με πολυ κοντρα ανεμο εβγαζε τους κοφτες οποτε ηθελε και εμενα με το μουγκριτο του κοφτι στο χερι ενω με τον πνιχτι δουλεει πιο γραμικα.Πιστευω οτι το μηχανακι θελει αλλη φιλτροχοανη γιατι τις μαμας του κοιταει σε λαθος σημειο και εχει λαθος κλιση για να σπαει τον ηχο

 

αυτο εννοουσα ειχαν γραφτει παρα πολλα για αυτον τον πνιχτη εδω μεσα και ειπα να το δοκιμασω αλλα δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος οποτε λεω πριν το ξαναβαλω ας κανω μια ερωτηση μηπως και ξερει κανεις να μου πει τι γινεται.ευχαριστω φιλαρακι:thanks:συν σ`αυτο που λες για τους κοφτες οτι τους βγαζει απο πιο χαμηλα.

Link to comment
Share on other sites

μετα απο ποσα χλμ δειχνει το χ την πραγματικη του τελικη?

 

τι εννοεις ποια ειναι η πραγματικη του τελικη?μια ειναι η τελικη του αυτη που σου εβγαλε εξαρχης δεν υπαρχει αλλη.

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις ποια ειναι η πραγματικη του τελικη?μια ειναι η τελικη του αυτη που σου εβγαλε εξαρχης δεν υπαρχει αλλη.
ισως κανεις λαθος,,την ιδια τελικη εχει πχ στα 1000 χλμ,,και την ιδια μετα τα 10000 πχ?
Link to comment
Share on other sites

για να δεις τελικη θες δυναμη,αυτο π λενε οτι ανοιγει το μοτερ,ισχυει κατ εμε,σιγουρα αλλιως θα ειναι να το τελικιασεις στα 300χλμ και στα 8000.. πιο πολυ η αισθηση ειναι..
Link to comment
Share on other sites

ισως κανεις λαθος,,την ιδια τελικη εχει πχ στα 1000 χλμ,,και την ιδια μετα τα 10000 πχ?

 

ναι την ιδια τελικη εχει και στα 1000 και στα 10000.διαφορα στην τελικη θα δεις μετα τις 30.000-40.000 χ.λ.μ. αλλα οχι προς τα πανω αλλα προς τα κατω γιατι τοτε θα εχει αρχισει να χανει την αποδοση του.

 

για να δεις τελικη θες δυναμη,αυτο π λενε οτι ανοιγει το μοτερ,ισχυει κατ εμε,σιγουρα αλλιως θα ειναι να το τελικιασεις στα 300χλμ και στα 8000.. πιο πολυ η αισθηση ειναι..

 

που ειναι αυτη η κρυμμενη δυναμη που λες και εμφανιζεται μετα στα 8000 χλμ?

Link to comment
Share on other sites

που ειναι αυτη η κρυμμενη δυναμη που λες και εμφανιζεται μετα στα 8000 χλμ?

 

επειδη εχει σφυρηλατο πιστονι,τωρα ενταξει αν καποιος το χει με 1000 χλμ κ δεν το λυπαται,ας το τελικιαζει,γουστο του.. συνηθως με περισσοτερα χλμ μεχρι 20.000χλμ πιστευω οτι ειναι μεγιστη αποδοση.

Link to comment
Share on other sites

επειδη εχει σφυρηλατο πιστονι,τωρα ενταξει αν καποιος το χει με 1000 χλμ κ δεν το λυπαται,ας το τελικιαζει,γουστο του.. συνηθως με περισσοτερα χλμ μεχρι 20.000χλμ πιστευω οτι ειναι μεγιστη αποδοση.

 

και παλι η τελικη δεν θα αλλαξει απλα μετα τα 3000χλμ το μοτερ θα εχει δεσει πιο καλα με τα μηχανικα μερη-μεταλλα(π.χ. πιστονι που λες) και δεν θα ειναι τοσο σφιγμενα οσο οταν ειναι αστρωτο το μηχανακι γι`αυτο εξαλλου κανουμε και το στρωσιμο.η τελικη ταχυτητα ειναι μια και δεν αλλαζει εμενα τα ιδια μου εβγαζε στα 1000 τα ιδια μου βγαζει και τωρα στα 7000

Link to comment
Share on other sites

και παλι η τελικη δεν θα αλλαξει απλα μετα τα 3000χλμ το μοτερ θα εχει δεσει πιο καλα με τα μηχανικα μερη-μεταλλα(π.χ. πιστονι που λες) και δεν θα ειναι τοσο σφιγμενα οσο οταν ειναι αστρωτο το μηχανακι γι`αυτο εξαλλου κανουμε και το στρωσιμο.η τελικη ταχυτητα ειναι μια και δεν αλλαζει εμενα τα ιδια μου εβγαζε στα 1000 τα ιδια μου βγαζει και τωρα στα 7000

 

συμφωνουμε !!:D

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια κι εγω νεος στο φορουμ..Εχω το Κριπτον το Χ το σπεσιαλ και εχω τελειωσει με το στρωσιμο..Εβαλα κωλοφαναρο με φλασακια πανω και τωρα σειρα εχουν τα λαστιχα.Τι λετε για τα Pilot?Γλιστρανε.?Και τι μεγεθη προτεινετε.Μπροστα σκεφτομαι για δισκοπλακα Braking μαργαριτα.Και απο εξατμιση τι παιζει?Yoshimura παιζει η μονο για το Adress.?
Link to comment
Share on other sites

Διαβασε κ προηγουμενες σελιδες,μπρεικινγκ δισκοπλακα 120-130 ε κανει,γιοσιμουρα μονο για αντρες υπαρχει στην ελλαδα,στο εξωτερικο υπαρχει για το χ 135,αλλα παει καμια 250-300ε..αλλη εξατμιση ειναι η τζι-πι-αρ και η προτεκ,καθως και η μοτοσπορτ και η ντραγκον,καλυτερα να δεις τζι-πι-αρ η προτεκ παντως,τα μισελεν καλα ειναι,ειναι μαλακα,αλλα αν τα κανεις κανενα μπερν αουτ,χαλαν ευκολα κ μετα δεν θα πιανουν..κανα 60-70 ε τα 2..
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ φιλε ευχαριστω πολυ..

 

οντως τα πιλοτ ειναι καλα να μπενεισ στις στροφεσ(αλλα φοβου το νερο)αλλα για καψιματα δν ειναι.κ αν τα παρεισ ελατωσε τα βαρια δικαβαλα,ενας φιλος μ που εχει το σπεσιαλ επα8ε λαστιχο...:X

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ YAMAHA ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ. ΑΤΣΙΑΔΗΣ ΛΕΓΕΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 45 ΜΕΧΡΙ 65 ΕΥΡΩ. ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΑΚΗ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ? ΕΣΥ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ?:lol::lol::lol:

 

φιλε svouros_gr, το μαρσπιε που λες οτι υπαρχει στην κρητη ειναι αυτο:http://media.photobucket.com/image/yamaha%20sniper%20rear%20set/zalbahe_mcp/Trading/DSCF3061.jpg ??????????

Link to comment
Share on other sites

εχει διαφορα σχεδια.:lol::lol::lol: τα αλλα που ειχα δει εγω στου αλτσιαδη ηταν λιγο διαφορετικα και ειχαν βαση που επιανε κατω απο τον κινητηρα.:lol::lol::lol:
Link to comment
Share on other sites

εχει διαφορα σχεδια.:lol::lol::lol: τα αλλα που ειχα δει εγω στου αλτσιαδη ηταν λιγο διαφορετικα και ειχαν βαση που επιανε κατω απο τον κινητηρα.:lol::lol::lol:

 

αν περασεις απο τι μαγαζι που αναφέρεις please βγαλε καμια φοτο να δω πως ειναι γιατι ενδιαφερομαι πολύ για αυτα και δεν μπορω να τα βρω σε κανενα site......

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια!

 

πηρα και εγω το μηχανακι και σκευτομαι να βαλω κανεναν συναγερμο. Σκευτομαι για αυτοτροφοδοτουμενο και να μην συνδεεται με τα ηλεκτρολογικα της παπιας ωστε το κολπο με το βραχικυκλωμα των φλας να μην πιανει.

 

εχετε κατι να προτεινετε; Ενας συναγερμος με αυτα που αναφερω παραπανω ποσο κοστιζει;

 

ευχαριστω πολυ.

θα παρακαλούσα όσους γράφουν εντυπώσεις, να παραθέτουν και τα προηγούμενα κινητά τους για να έχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικόνα για τα οσα λεει ο καθένας. οσοι αναφέρονται σε SoT, να μας λένε και τις ρυθμίσεις που ειχαν, πχ ανοικτο 4g, wifi only, gps, gaming κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια!

 

πηρα και εγω το μηχανακι και σκευτομαι να βαλω κανεναν συναγερμο. Σκευτομαι για αυτοτροφοδοτουμενο και να μην συνδεεται με τα ηλεκτρολογικα της παπιας ωστε το κολπο με το βραχικυκλωμα των φλας να μην πιανει.

 

εχετε κατι να προτεινετε; Ενας συναγερμος με αυτα που αναφερω παραπανω ποσο κοστιζει;

 

ευχαριστω πολυ.

Φιλε καλοριζικο!Δεσ αυτο τον συναγερμο http://www.moto-accessories.gr/Greek/ProductDet.asp?PID=769&CatID=394&CatPosition=388 ...πρεπει να ειναι πολύ καλος!! σχετικα με τα φλας....εξαρταται απο τιν ηλεκτρολογο......αν τοποθετησει ξεχωριστες ασφαλειες σε συναγερμο και φλας τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα...αν ομως τα βαλει ολα σε μια ασφαλεια ......επειδη ετσι τον βολευει...τοτε θα εχεις προβλημα....αυτα...ελπιζω να βοήθησα

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χρησιμη η πληροφορια αυτη με τα φλας και τις ασφαλειες. θα το εχω στα υποψιν ;)

 

Δεσ αυτο τον συναγερμο http://www.moto-accessories.gr/Greek/ProductDet.asp?PID=769&CatID=394&CatPosition=388 ...πρεπει να ειναι πολύ καλος!!

 

βασικα ελεγα για κατι πιο απλο. Ασε που αυτη η σειρήνα δεν νομιζω να χωραει καπου στο μηχανακι :p

θα παρακαλούσα όσους γράφουν εντυπώσεις, να παραθέτουν και τα προηγούμενα κινητά τους για να έχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικόνα για τα οσα λεει ο καθένας. οσοι αναφέρονται σε SoT, να μας λένε και τις ρυθμίσεις που ειχαν, πχ ανοικτο 4g, wifi only, gps, gaming κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Παιδες εκανα ταξιδι με το παπι μας Αθηνα Μεχρι το χωριο Κοντα στην Θηβα. αποσταση 115 χμ. Χωρις καμια σταση και με ταχυτητες απο 100-120 χ/ω. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν καταλαβε τιποτα. Εχω βαλει 14αρι γραναζι αλλα δεν συνισταται για ταξιδια. Σε κατηφορα χτυπησα κοφτη την τεταρτη 122 περιπου, που σημαινει οτι πηγαινα 9/10 του γκαζιου συνεχεια ή και τερμα για αρκετη ωρα. Απορω αν με το 15αρι θα ειχε δυναμη για περισσοτερη τελικη τουλαχιστον θα τα ειχε με πιο λιγες στροφες. Επισης να αναφερω οτι εκαψε περισσοτερο απο τι καιει μεσα στην πολη. (εχω 5800 χιλιομετρα)
Link to comment
Share on other sites

Παιδες εκανα ταξιδι με το παπι μας Αθηνα Μεχρι το χωριο Κοντα στην Θηβα. αποσταση 115 χμ. Χωρις καμια σταση και με ταχυτητες απο 100-120 χ/ω. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν καταλαβε τιποτα. Εχω βαλει 14αρι γραναζι αλλα δεν συνισταται για ταξιδια. Σε κατηφορα χτυπησα κοφτη την τεταρτη 122 περιπου, που σημαινει οτι πηγαινα 9/10 του γκαζιου συνεχεια ή και τερμα για αρκετη ωρα. Απορω αν με το 15αρι θα ειχε δυναμη για περισσοτερη τελικη τουλαχιστον θα τα ειχε με πιο λιγες στροφες. Επισης να αναφερω οτι εκαψε περισσοτερο απο τι καιει μεσα στην πολη. (εχω 5800 χιλιομετρα)

ναι με το 15αρι θα ειχε περισσοτερη δυναμη εχω κανει μεγαλες αποστασεις και με 14αρι και με 15αρι και δεν εχουνε καμμια σχεση συγκρισης μεταξυ τους το 14αρι το "κουραζει" το παπι σε μεγαλες αποστασεις

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...