Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγω παιδια φοραω pilot sporty 60-90-17 μπροστα και 70-90-17 πισω!! ειμαι υπερευχαριστημενος!!!!!!

οδηγησα ενος φιλου μου το crypton x με 2.50-17 μπροστα και 2.75-17 πισω και το μηχανακι δεν εστριβε!!!!!!!!!! πηγα βολτα σε κατι στροφες και κουραστηκα... με το δικο μου με τα pilot sporty το μηχανακι στριβει πολυ ευκολα και σε καθε στροφη μπαινω τερμα !!!!!!! τι να πω?? δεν προκειτε να βαλω ποτε λαστιχα με μεγαλο προφιλ!!! τελος~

 

peripou se ti diastasi antistoixei 60-90-17 μπροστα και 70-90-17pisw???einai ta xamiloprofila? einai tubeless?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

καλα τα pirelli και dunlop αλλα πολυ μαλακα και ακαταληλα για βρεγμενο.Τα michelen και metzeler αργουν να ζεσταθουν αλλα ειναι πιο πολλων συνθηκων.Επισης το metzeler αν παρατηρησετε η χαραξη του χρησιμοποιητε σε ολες τις διαστασεις του εργοστασιου απο παπι μεχρι χτ πραγμα που δειχνει την αποτελεσματικοτητα του.Οταν βαζετε καινουργια λαστιχα προσεχτε την φορα να ειναι σωστη δηλαδη το βελακι να δειχνει την κινηση που κανει η ροδα οταν κινιτε προς τα εμπρος και να ειναι τουλαχιστον του παροντος ετους τσεκαροντας την εβδομαδα κατασκευης στο πλαι του ελαστικου.Το καινουργιο λαστιχο θελει και αυτο πατιμα για να φυγει απο πανω του το gel που ριχνουν οι εταιρειες για να το προφυλαξουν απο τον ηλιο και την υγρασια στις αποθηκες.Το μετζελερ δεν εχει συγκεκριμενη φορα οπως και να το φορεσεις .Το θεμα ειναι καθαρα setup οδηγου και ο καθενας διαλεγει το πατημα του καθως και την διασταση.Για all around προτεινο metzeller
Link to comment
Share on other sites

καλα τα pirelli και dunlop αλλα πολυ μαλακα και ακαταληλα για βρεγμενο.Τα michelen και metzeler αργουν να ζεσταθουν αλλα ειναι πιο πολλων συνθηκων.Επισης το metzeler αν παρατηρησετε η χαραξη του χρησιμοποιητε σε ολες τις διαστασεις του εργοστασιου απο παπι μεχρι χτ πραγμα που δειχνει την αποτελεσματικοτητα του.Οταν βαζετε καινουργια λαστιχα προσεχτε την φορα να ειναι σωστη δηλαδη το βελακι να δειχνει την κινηση που κανει η ροδα οταν κινιτε προς τα εμπρος και να ειναι τουλαχιστον του παροντος ετους τσεκαροντας την εβδομαδα κατασκευης στο πλαι του ελαστικου.Το καινουργιο λαστιχο θελει και αυτο πατιμα για να φυγει απο πανω του το gel που ριχνουν οι εταιρειες για να το προφυλαξουν απο τον ηλιο και την υγρασια στις αποθηκες.Το μετζελερ δεν εχει συγκεκριμενη φορα οπως και να το φορεσεις .Το θεμα ειναι καθαρα setup οδηγου και ο καθενας διαλεγει το πατημα του καθως και την διασταση.Για all around προτεινο metzeller

 

gia poia pirelli milas?egw exw ta mt55 kai einai oti prepei gia vregmeno odostroma......wstoso 8elw na t alla3w i m t michelin pilot sporty i ta dunlop tt900....m endiaferei polu to poso kratane se plagiasma tis mixanis m polla xiliometra ...esu ti proteineis???

Link to comment
Share on other sites

μιλαω για αυτα τα mt 55.προσωπικα δεν με καλυπτουν στο βρεγμενο οταν τα φοραγα πριν αρκετα χρονια .μεταξυ michelen και dunlop θα σου προτεινα τα michelen.
Link to comment
Share on other sites

thespesios θες λαστιχα χαμηλου προφιλ με οσο πιο επιπεδη γομα γινετε.θα υποφερεις στις λακουβες και πιθανον να παρει και η ζαντα με αυτους τους δρομους που εχουμε .Και βεβεα να εχει μαλακη γομα.Επισεις αυτα τα λαστιχα θελουν την σωστη πιεση και ειναι και λιγο ευεστητα στα κλαταρισματα.επισης δεν ενδικνιονται για δικαβαλο και πολλη φορτομα.Οσο πιο σληκ τοσο πιο στριφτερο ειναι και ετσι αποδιδει στην σπορ οδηγηση
Link to comment
Share on other sites

thespesios θες λαστιχα χαμηλου προφιλ με οσο πιο επιπεδη γομα γινετε.θα υποφερεις στις λακουβες και πιθανον να παρει και η ζαντα με αυτους τους δρομους που εχουμε .Και βεβεα να εχει μαλακη γομα.Επισεις αυτα τα λαστιχα θελουν την σωστη πιεση και ειναι και λιγο ευεστητα στα κλαταρισματα.επισης δεν ενδικνιονται για δικαβαλο και πολλη φορτομα.Οσο πιο σληκ τοσο πιο στριφτερο ειναι και ετσι αποδιδει στην σπορ οδηγηση

 

οκ....ευχαριστω μπαμπη.......οποτε λεω να φορέσω pilot sporty οχι τα χαμηλοπροφιλα σε διαστασεις παρόμοιεσ με 2.50μ-2.75π....για να εχω ενα ενδιαμεσο αποτελεσμα

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια φοραω pilot sporty 60-90-17 μπροστα και 70-90-17 πισω!! ειμαι υπερευχαριστημενος!!!!!!

οδηγησα ενος φιλου μου το crypton x με 2.50-17 μπροστα και 2.75-17 πισω και το μηχανακι δεν εστριβε!!!!!!!!!! πηγα βολτα σε κατι στροφες και κουραστηκα... με το δικο μου με τα pilot sporty το μηχανακι στριβει πολυ ευκολα και σε καθε στροφη μπαινω τερμα !!!!!!! τι να πω?? δεν προκειτε να βαλω ποτε λαστιχα με μεγαλο προφιλ!!! τελος~

 

+1.Εγω σημερα αλλαξα λαστιχα στο παπι και εβαλα τα Pilot Sporty.Tα ειχα και πιο παλια αλλα εβαλα Dunlop για αλλαγη.Οτι και να λεμε αδικα.Τα συγκεκριμενα Michelin ειναι τα καλυτερα με διαφορα.Εχουν και μεγαλο πελμα σε συγκριση με τα Dunlop που ηταν 60-90-17.Δεν τα ξανααλλαζω με τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

+1.Εγω σημερα αλλαξα λαστιχα στο παπι και εβαλα τα Pilot Sporty.Tα ειχα και πιο παλια αλλα εβαλα Dunlop για αλλαγη.Οτι και να λεμε αδικα.Τα συγκεκριμενα Michelin ειναι τα καλυτερα με διαφορα.Εχουν και μεγαλο πελμα σε συγκριση με τα Dunlop που ηταν 60-90-17.Δεν τα ξανααλλαζω με τιποτα.

 

τι διαστάσεις εβαλες φιλε?είναι tubeless??

Link to comment
Share on other sites

oxi oloκληρο

λαδια

 

δηλαδη μονο αυτο κανετε στο σερβισε? και αν το παω στην αντιπροσωπια τωρα στα 4000χλμ τι θα κανουν........το λεω επειδη αν ειναι μονο για το λαδι το κανω και μονος μου.

Link to comment
Share on other sites

φιλε το inova η αντιπροσοπια λεει καθε 2.000 χλμ service, εκτος του πρωτου που ειναι στα 1000.Εγω του αλλαζα λαδια καθε 1500 με μοτουλ 20-50w που κανει το λιτρο περιπου 12 ευρω.ΤA αλαζα μονος μου πιο νωρις γιατι καθοτι αεροψυκτο παρατηρησα οτι τα ειχε ταλαιπωρηση.Το μπουζι το αλαζα καθε 4000 χλμ και ηταν σε καλη κατασταση.Πριν του περασω τα καινουργια λαδια το ξεπλενα με λιγο καινουργιο λαδι περιπου 400ml οτι περισευε δηλαδη απο τα 750 ml που παιρνει μεσα αφηνοντας το να δουλευσει 3 λεπτα ρελαντι.Ετσι αφαιρειται η μαυριλα και μετα εβαζα τα καινουργεια.Καλω ειναι να ειναι λιγο ζεστο το λαδι για να βγει ολο απο το μοτερ.Το SERVICE MANUAL crypton x λεει ζεσταμα του κινιτιρα για 5 λεπτα και μετα αλλαγη των λαδιων.Αφου περαζουμε τα καινουργεια λαδια ξαναδουλευουμε το μηχανακι και τσεκαρουμε την σταθμη λαδιου.Απο την αλλη αν δεν σφραγιστει απο την αντιπρωσοπια το βιβλιαρακι service χανεις την εγγυηση αν τα αλλαξεις μονος σου μεσα στα πρωτα 2 χρονια.Εγω ειχα μηλησει στους μηχανικους και επειδη με ξερουν χρονια τα αλλαζα μονος μου αλλωστε μην νομιζεις οτι θα κανουν καλυτερη δουλεια απο εσενα που το φροντιζεις.Το αδυναμο σημειο του inova ειναι η καδενα που βαραει συνηθως γυρω στα 20.000χλμ(μιλαω για το καρπυλατερατο που ειχα)και πιστονι η βαλβιδα κοντα στα 30-50.000χλμ.Αυτα τα χιλιομετρα δυσκολα κανεις σε 2 χρονια.Καλω θα ειναι στα10.000χλμ να αλαξεις και το φιλτρο βενζινης.Βρισκετε στην αριστερι μερια οπως καθομαστε πανω του κατω απο το ρεζερβουαρ και απο οτι εχω παρατηρηση κανενα συνεργειο δεν ασχολητε.Ειναι ενα μικρο λευκου χρωματος φιλτρο που το ειχα αντικαταστηση με ενα μεγαλυτερο του εμποριου με κοστος απο οτι θυμαμε 3 ευρω.Το inova δεν εχει φιλτρο λαδιου. Για να κρατησει σε χαμηλα επιπεδα τις θερμοκρασια του λαδιου εχει ενα μεταλικο σωληνακι που μετα καταλιγει σε πλαστικο το οποιο γυρναει το λαδι απο εξω για να το ψυξει. Δεν χρειαζετε συνθετικο λαδι .Επισης καλο ειναι να βαζεις παντα μια συγκεκριμενη εταιρεια καθως απο λαδι σε λαδι αλλαζει η κρυσταλικη δομη του και επιρεαζεται.Αν θυμαμε καλα στα 10.000 καλο θα ειναι να γινει ρυθμιση τον βαλβιδων αλλα και αυτο μπορισ να το κανεις ευκολα μονο σου αν εχεις το σερβισ μανουαλ.Στο x ειναι δυσκολο να γινει γιατι πρεπει να αφερεσεις αντλια νερου και ψυγειο.Ενω στο inova ξεβιδωνεις μονο το καπακι πανω απο τον κιλινδρο και αντιστιχεις τα συμαδια.Οταν λεει η χοντα μεγαλο service ενωει λαδια μπουζι φιλτρο αερα απλο ειναι μονο λαδι.
Link to comment
Share on other sites

gmpampis σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου.Απ οτι καταλαβα μου λες να το κανω καλυτερα μονος μου το σερβις.το εχω και εγω στο μυαλο μου αυτο απλα επειδη δεν εχει γινει ποτε σερβισε στο μηχανακι ειπα να το παω για πρωτη φορα εκει....για καλυτερα..Και κατι αλλο.στο μανουαλ γραφει 3-4 πραγματα τα οποια θελουν κοιταγμα,πχ το μουζι,βαλβιδες,εξαεριστηρας καρτερ καθε 4000.

PS:οταν κατεβαζεις την μανιβελα και δεν γυριζει πισω τι μπορει να ειναι?ειναι φυσιολογικο?

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ ΠΑΤΑΣ ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΒΙΔΩΝΕΙΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΗΝ 8ΑΡΑ ΒΙΔΑ. ΜΟΛΙΣ ΠΕΤΑΞΕΙ ΛΙΓΟ ΥΓΡΟ ΤΗΝ ΒΙΔΩΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ. ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΦΡΕΝΟ. Α ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΠΑΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΒΟΥΝ ΤΑ ΥΓΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ.:!::!:
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια!

 

Θα αλλαξω μηχανακι και ειπα να μεινω σε Yamaha (τωρα εχω ενα town mate :lol: ) και κοιτουσα κατα Crypton R και X μερια.

 

Με λυπη πληροφορηθηκα οτι το R σταματησε να βγαινει, αλλα υπαρχουν μερικα διαθεσιμα κομματια. Διστυχως στην Θεσσαλονικη δεν υπαρχει κανενα στο χρωμα που το θελω (ασημί), θα πρεπει να ψαξω και στην Αθηνα :( .Βεβαια υπαρχει και το X που βγαινει σε ασημι, αλλα η διαφορα των 400ων ευρω με βαζει σε σκεψεις.

 

Μπορειτε να μου πειτε μερικους λογους ωστε να το προτιμησω απο το παλιο; Δεν εχω πεισθει ακομη οτι ειναι καλυτερο παρα τα 20 παραπανω κυβικα του...

 

επιπλεον, εαν καποιος εχει το Χ σε ασημι, ας κανει τον κοπο να βγαλει μερικες φωτογραφιουλες!

 

Ευχαριστω πολυ! :)

θα παρακαλούσα όσους γράφουν εντυπώσεις, να παραθέτουν και τα προηγούμενα κινητά τους για να έχουμε μια πιο ξεκαθαρη εικόνα για τα οσα λεει ο καθένας. οσοι αναφέρονται σε SoT, να μας λένε και τις ρυθμίσεις που ειχαν, πχ ανοικτο 4g, wifi only, gps, gaming κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα παιδια!

 

Θα αλλαξω μηχανακι και ειπα να μεινω σε Yamaha (τωρα εχω ενα town mate :lol: ) και κοιτουσα κατα Crypton R και X μερια.

 

Με λυπη πληροφορηθηκα οτι το R σταματησε να βγαινει, αλλα υπαρχουν μερικα διαθεσιμα κομματια. Διστυχως στην Θεσσαλονικη δεν υπαρχει κανενα στο χρωμα που το θελω (ασημί), θα πρεπει να ψαξω και στην Αθηνα :( .Βεβαια υπαρχει και το X που βγαινει σε ασημι, αλλα η διαφορα των 400ων ευρω με βαζει σε σκεψεις.

 

Μπορειτε να μου πειτε μερικους λογους ωστε να το προτιμησω απο το παλιο; Δεν εχω πεισθει ακομη οτι ειναι καλυτερο παρα τα 20 παραπανω κυβικα του...

 

επιπλεον, εαν καποιος εχει το Χ σε ασημι, ας κανει τον κοπο να βγαλει μερικες φωτογραφιουλες!

 

Ευχαριστω πολυ! :)

 

το Χ ειναι πιο ομορφο,υδροψυκτο,ιντζεξιον,πιο δυνατο...αν θες το R παρτο αλλα το χ ειναι αλλιως

 

Υ.Γ θελω να σασ ρωτισω κατι ποιος εχει συκρινει το modenas 135 με το Χ και το αποτελεσμα ειναι πως το μοντενας ειναι πιο γρηγορο απο το Χ,και οτι το Χ δεν παει βημα????(πιστευω καταλαβατε τι εννοω με την λεξη συγκριση...)γιατι εδω ενας προκαλει 2 παιδια με Χ(ο ενας εχει την SP πανω που την ειδα εχ8ες το βραδυ και εχει τεραστια μπουκα)κ ο αλλος το εχει μαμα...αυτος ισχυριζεται(με το μοντενας)πως εχει πιασει 140κμ και το μηχανακι ειχε ακομα 1000rpm για να κοφτισει...ενω το χ κοφτιζει στα 135-36κμ θελω να μου πειτε ποιο ειναι λοιπον καλυτερο?

Link to comment
Share on other sites

φιλε το μοντενας ειναι συμφονα με τον κατασκευαστη στα 10 αλογα στις 7500 με 53 χιλιοστα και με διαδρομη 59.Τα αλογα αυτα τα βγαζει απο την μεγαλη διαδρομη.Τωρα 10 με 12.6 στα ιδια κιλα περιπου 103 με 107 μασαει χοντρα .ΤΟ χ ειναι πιο ζυγισμενο μηχανακι γιαυτο και φοραει πλαισιο τυπου διαμαντι με χαμηλο κεντρο βαρους.το μοντενας εχει απο οτι ξερω καρμπιλατερ και ειναι αεροψυκτο με 2 βαλβιδες αυτο το φερνει τεχνολογικα πολυ πισω και δεν ειναι και το πιο ομορφο.Τωρα αν περασεις ενα 56 πιστονι που λογικα δεν θα χρειαζεται ανοιγμα η κεφαλη εχεις το πλεονεκτιμα οτι με ενα μεγαλυτερο καρμυλατερ το ανεβαζεις με μικρο κοστος.Για μενα απο τις 5000 στροφες και πανω το μοντενας δεν εχει καμια τυχη
Link to comment
Share on other sites

φιλε το μοντενας ειναι συμφονα με τον κατασκευαστη στα 10 αλογα στις 7500 με 53 χιλιοστα και με διαδρομη 59.Τα αλογα αυτα τα βγαζει απο την μεγαλη διαδρομη.Τωρα 10 με 12.6 στα ιδια κιλα περιπου 103 με 107 μασαει χοντρα .ΤΟ χ ειναι πιο ζυγισμενο μηχανακι γιαυτο και φοραει πλαισιο τυπου διαμαντι με χαμηλο κεντρο βαρους.το μοντενας εχει απο οτι ξερω καρμπιλατερ και ειναι αεροψυκτο με 2 βαλβιδες αυτο το φερνει τεχνολογικα πολυ πισω και δεν ειναι και το πιο ομορφο.Τωρα αν περασεις ενα 56 πιστονι που λογικα δεν θα χρειαζεται ανοιγμα η κεφαλη εχεις το πλεονεκτιμα οτι με ενα μεγαλυτερο καρμυλατερ το ανεβαζεις με μικρο κοστος.Για μενα απο τις 6000 στροφες και πανω το μοντενας δεν εχει καμια τυχη

 

περιπου τα ιδια ειπα κ εγω εχ8εσ με κατι φιλουσ...ροπη εχουν σχεδον την ιδια(λιγο παραπανω το χ)ασε την ΗΡ....αυτο που ειπα ειναι πωσ σαν 2βαλβιδο κ οπωσ το χ ειναι αργο στα χαμηλα...το μοντενασ θα ειναι για λιγο μπροστα...αλλα μετα που θα πιασει για τα καλα το Χ τοτε θα πεσει θυμα το μοντενας...βεβαια...αν γινουν ετσι οπωσ τα λενε σημερα αργα το βραδυ θα γινει το τεστ....:X

Link to comment
Share on other sites

φιλε το μοντενας ειναι συμφονα με τον κατασκευαστη στα 10 αλογα στις 7500 με 53 χιλιοστα και με διαδρομη 59.Τα αλογα αυτα τα βγαζει απο την μεγαλη διαδρομη.Τωρα 10 με 12.6 στα ιδια κιλα περιπου 103 με 107 μασαει χοντρα .ΤΟ χ ειναι πιο ζυγισμενο μηχανακι γιαυτο και φοραει πλαισιο τυπου διαμαντι με χαμηλο κεντρο βαρους.το μοντενας εχει απο οτι ξερω καρμπιλατερ και ειναι αεροψυκτο με 2 βαλβιδες αυτο το φερνει τεχνολογικα πολυ πισω και δεν ειναι και το πιο ομορφο.Τωρα αν περασεις ενα 56 πιστονι που λογικα δεν θα χρειαζεται ανοιγμα η κεφαλη εχεις το πλεονεκτιμα οτι με ενα μεγαλυτερο καρμυλατερ το ανεβαζεις με μικρο κοστος.Για μενα απο τις 5000 στροφες και πανω το μοντενας δεν εχει καμια τυχη

 

geia sas paidia... eimai apo limno kai exw dei polla na lete edw... apla exw valei me 2 montenas 135 manisia kai ta 2 oute stn ekinhsh alla idios sto telos twn 400 metrwn den prolavan na me doun... einai toulaxiston 5 mhxanakia pisw kai ta 2.... kai episeis eida kati palies sunomilies pou legane oti to crypton x den exei kamia pi8anotita mproxta sto dynamic kai avta toulaxiston gia emena einai malakies... exw parei 3 diaforetika dynamik kai molis 1 me exei parei, kai den ta lew apo to mualo mou ta lew gt ta exw kanei... to cryptonaki exei mono mia gpr...

 

AA KAI KATI AKOMA TWRA SKEFTOME NA BALW ENAN EKENTROFORO TI LETE??? MONO EKENTROFORO!!! 8ELW GNWMES.. EVXARISTW

Link to comment
Share on other sites

geia sas paidia... eimai apo limno kai exw dei polla na lete edw... apla exw valei me 2 montenas 135 manisia kai ta 2 oute stn ekinhsh alla idios sto telos twn 400 metrwn den prolavan na me doun... einai toulaxiston 5 mhxanakia pisw kai ta 2.... kai episeis eida kati palies sunomilies pou legane oti to crypton x den exei kamia pi8anotita mproxta sto dynamic kai avta toulaxiston gia emena einai malakies... exw parei 3 diaforetika dynamik kai molis 1 me exei parei, kai den ta lew apo to mualo mou ta lew gt ta exw kanei... to cryptonaki exei mono mia gpr...

 

AA KAI KATI AKOMA TWRA SKEFTOME NA BALW ENAN EKENTROFORO TI LETE??? MONO EKENTROFORO!!! 8ELW GNWMES.. EVXARISTW

ζητω το χ....τεσπα,βαλε εκεντροφορο...ενασ φιλοσ μ εχει βαλει στο ιννοβα τ και τερματιζει το κοντερ τ...θα δεισ μια μικρη διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

sakis_the_fraud αλλο να εχεις 2 βαλβιδες εισαγωγης και 2 εξαγωγης και αλο μονο δυο.Αλο να ειναι αεροψυκτο και να φτανει στους 150βαθμους και αλλο να ειναι υγροψυκτο και να δουλευει στους 80 βαθμους.Αλη καταναλωση εχει το καρμπυλατερ και αξιοπιστια και αλλη το ιντζεκτιον που δεν επιτρεπει στο μοτερ να φυγει καθολου εκτος προδιαγραφων προστατευωντας τις στροφες του και μαλιστα με αυτοματο τσοκ.Αλη προστασια παρεχει το φιλτρο λαδιου του χ και αλλη του r πουδεν εχει.Αλλη προστασια παρεχει το μεγαλο ταμπουρο πισω και αλλη το μικρο του r.Τωρα για τα 400 ευρω που λες εσυ αποφασιζεις
Link to comment
Share on other sites

ζητω το χ....τεσπα,βαλε εκεντροφορο...ενασ φιλοσ μ εχει βαλει στο ιννοβα τ και τερματιζει το κοντερ τ...θα δεισ μια μικρη διαφορα...

 

vasika to exw paraggilh alla den 3erw an aksizei... ekei pou to paraggila mou eipe oti dinei k sta psila kai sta xamila...diladi re sunonomate den 3ereis kanenan pou na exei valeis sto cryptonaki??? prwta to crypton x kai meta to crypton r... pluroforw gt exw kai ta 2 mhxanakia.... einai ena epipedo panw to crypton x apo to r

Link to comment
Share on other sites

vasika to exw paraggilh alla den 3erw an aksizei... ekei pou to paraggila mou eipe oti dinei k sta psila kai sta xamila...diladi re sunonomate den 3ereis kanenan pou na exei valeis sto cryptonaki??? prwta to crypton x kai meta to crypton r... pluroforw gt exw kai ta 2 mhxanakia.... einai ena epipedo panw to crypton x apo to r

 

ενα παιδι ετοιμαζετε να βαλει στο crypton τ(εχει βαλει εξατμιση κ γραναζι)αλλα δεν ξερω ποτε...τεσπα πιστευω πωσ θα δεισ διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

ενα παιδι ετοιμαζετε να βαλει στο crypton τ(εχει βαλει εξατμιση κ γραναζι)αλλα δεν ξερω ποτε...τεσπα πιστευω πωσ θα δεισ διαφορα...

 

ok re file kalos 8a valw kai 8a sas pw an mou kanei tpt o ekentroforos tote.... perimenw kai alles gnwmes paides...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...