Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φιλε επειδη δεν γνωριζω και πολλα οταν λες οτι κρεμαει δηλαδη πεφτουν οι επιδοσεις του? Τελικες επιταχυνσεις κλπ...

 

οταν βαζεις μια εξατμηση after market το μηχανακι απελευθερονεται γιατι αφαιρειται

ο καταλυτης και βλεπεις κατευθειαν αρπες αλλα εαν δεν του βαλεις φιλτρο αερος ελευθερο να βγαλεις τον πνηχτη να ανοιξεις οσο γινεται την εισοδο του αερα στο φιλτρο και να του δωσεις βενζινη το μηχανακι μετα την μεση του γκαζιου αντι να δινει κιαλο γινεται στασιμο με μικρη αλλαγη μεχρι να μπει ο κοφτης αυτο θα πει κρεμαει.τωρα που βαζουν ολοι μικροτερο γραναζι ειναι γιατι δεν μπορουν να βαλουν βενζινη περισσοτερη γιατι ειναι injection και δεν δινουν λεφτα για παραλληλο εγκεφαλο με αποτελεσμα να στροφαρουν σε επυταχυνση το μηχανακι γρηγοροτερα ωστε αυτο το κρεμασμα να μην ειναι τοσο εμφανες.εγω εχω την grp εξατμηση και εχω και εγω το ιδιο προβλημα αλλα δεν ξερω εαν ειναι απο την

εξατμηση η επειδη δεν εχει κανει ακομα 1000 χλμ.

 

paidia mporei na mou pei kapoios gia to granazi to 14 mprosta apo ti mixanaki to valate kai pws to topothetisate

 

μπορεις να βαλεις γραναζι απο το προηγουμενο μοντελο crypton εναι το ιδιο αλλα

μπροστα εχει μια ασφαλεια το χ που πρεπει να το τρυπησεις και να βαλεις την βιδα που δεν εχει αυτο που θα αγορασεις;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

οταν βαζεις μια εξατμηση after market το μηχανακι απελευθερονεται γιατι αφαιρειται

ο καταλυτης και βλεπεις κατευθειαν αρπες αλλα εαν δεν του βαλεις φιλτρο αερος ελευθερο να βγαλεις τον πνηχτη να ανοιξεις οσο γινεται την εισοδο του αερα στο φιλτρο και να του δωσεις βενζινη το μηχανακι μετα την μεση του γκαζιου αντι να δινει κιαλο γινεται στασιμο με μικρη αλλαγη μεχρι να μπει ο κοφτης αυτο θα πει κρεμαει.τωρα που βαζουν ολοι μικροτερο γραναζι ειναι γιατι δεν μπορουν να βαλουν βενζινη περισσοτερη γιατι ειναι injection και δεν δινουν λεφτα για παραλληλο εγκεφαλο με αποτελεσμα να στροφαρουν σε επυταχυνση το μηχανακι γρηγοροτερα ωστε αυτο το κρεμασμα να μην ειναι τοσο εμφανες.εγω εχω την grp εξατμηση και εχω και εγω το ιδιο προβλημα αλλα δεν ξερω εαν ειναι απο την

εξατμηση η επειδη δεν εχει κανει ακομα 1000 χλμ.

φιλε φοσφορε,,εσυ το μχν σου τοχεις μαμα?
Link to comment
Share on other sites

φιλε φοσφορε,,εσυ το μχν σου τοχεις μαμα?

 

εξωτερικη εμφανιση εχω αλλαξει πολλα πραγματα τωρα θα του αλλαξω τα λαστιχα

και θα το βγαλω μια photo να το δεις.στα μηχανικα σημεια μονο μια εξατμηση grp

γιατι εχω μονο 650 χλμ.τωρα θα μου πεις που τα ξερεις ολα αυτα και μας τα γραφεις.

ειμαι σχετικος με αυτα και ξερω πεντε πραγματα.....:);)

Link to comment
Share on other sites

παρακουλουθο αυτο το forum εδο και 4 μινες και εχο καποιες εροτισεις .

εχο διαβασει αρκετα και σοστα πραγματα για το crypton x .πρωτα πρεπει να παραδεχτο οτι δεν γνωριζω πολλα για το crypton x το οποιο και εχο εδο και 4 μινες

το μιχανακι εχει πολλυ καλες τελικες Αλλα ειναι πολλυ μπουκομενο στις χαμιλες και αργοι να φορτοσοι .

 

 

το καλοκαιρι που μας ερχεται εχο σκοπο αφοσον εχο μαζεψει μερικα χρηματα να ξεμπουκοσο το μιχανακι και να του δοσο σε ταχιτιτα.Εχο σκεφτει για ενα POWER COMMANDER αλλα μου ειναι πολυ ακριβο 700euro.

θελο να μου πει καποιος τι πρεπει να κανω για να ελευθεροσω το μιχανακι τοσο σε χαμιλες οσο και στη τελικοι.?

 

2.ΜΕ ενδιαφερει 100% μια εξατμισι ειμαι αναμεσα σε gbr και μαιμου yoshi.Mε ενδιαφερει τοσο ο θοριβος οσο και ι αποδοσει .τι μου προτινετε?

 

3.ΤΟ rabid bike σε τι θα βοηθησει το μιχανακι αμα το βαλο .. και ποσο κοστιζει ?

 

ευχαρστο για τις απαντησεις σας...:)

Link to comment
Share on other sites

εξωτερικη εμφανιση εχω αλλαξει πολλα πραγματα τωρα θα του αλλαξω τα λαστιχα

και θα το βγαλω μια photo να το δεις.στα μηχανικα σημεια μονο μια εξατμηση grp

γιατι εχω μονο 650 χλμ.τωρα θα μου πεις που τα ξερεις ολα αυτα και μας τα γραφεις.

ειμαι σχετικος με αυτα και ξερω πεντε πραγματα.....:);)

μια χαρα ψαγμενο σε βρισκω,και με σωστη αποψη,,ναι ανεβασε φοτο να το καμαρωσουμε,,,κι εγω ειμαι στο ναι και οχι για την gpr,,απ την μια ειναι πολα τα λεφτα,, κι απτην αλλη μια εξατμισουλα,,εκτος απο εμφανιση και θορηβο,,δεν θα εχει και τις μεγαλες διαφορες
Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΞΕΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΚΩΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΧΕΙ Κ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΛΙΚΗ.Κ ΜΕ ΑΥΤΟ,ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.Κ ΕΝΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ(ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!0 ΣΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ.ΕΤΟΙΜΟ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ Κ ΠΡΙΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΡΟΠΗ ΦΟΥΛ. ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΥΛΗ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ . ΑΥΤΑ GUYS ΤΑ ΛΕΜΕ.
Link to comment
Share on other sites

ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΞΕΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΚΩΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΧΕΙ Κ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΛΙΚΗ.Κ ΜΕ ΑΥΤΟ,ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.Κ ΕΝΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ(ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!0 ΣΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ.ΕΤΟΙΜΟ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ Κ ΠΡΙΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΡΟΠΗ ΦΟΥΛ. ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΥΛΗ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ . ΑΥΤΑ GUYS ΤΑ ΛΕΜΕ.

αν βαλεις εναν εκκεντροφορο αγριο πιστευω θα ειναι λιγο καλυτετη η τελικη σου:)

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να βαλεις γραναζι απο το προηγουμενο μοντελο crypton εναι το ιδιο αλλα

μπροστα εχει μια ασφαλεια το χ που πρεπει να το τρυπησεις και να βαλεις την βιδα που δεν εχει αυτο που θα αγορασεις;)

 

ενα ελαφρι λιμαρισμα θελει. οχι τρυπα ;)

 

παρακουλουθο αυτο το forum εδο και 4 μινες και εχο καποιες εροτισεις .

εχο διαβασει αρκετα και σοστα πραγματα για το crypton x .πρωτα πρεπει να παραδεχτο οτι δεν γνωριζω πολλα για το crypton x το οποιο και εχο εδο και 4 μινες

το μιχανακι εχει πολλυ καλες τελικες Αλλα ειναι πολλυ μπουκομενο στις χαμιλες και αργοι να φορτοσοι .

 

 

το καλοκαιρι που μας ερχεται εχο σκοπο αφοσον εχο μαζεψει μερικα χρηματα να ξεμπουκοσο το μιχανακι και να του δοσο σε ταχιτιτα.Εχο σκεφτει για ενα POWER COMMANDER αλλα μου ειναι πολυ ακριβο 700euro.

θελο να μου πει καποιος τι πρεπει να κανω για να ελευθεροσω το μιχανακι τοσο σε χαμιλες οσο και στη τελικοι.?

 

2.ΜΕ ενδιαφερει 100% μια εξατμισι ειμαι αναμεσα σε gbr και μαιμου yoshi.Mε ενδιαφερει τοσο ο θοριβος οσο και ι αποδοσει .τι μου προτινετε?

 

3.ΤΟ rabid bike σε τι θα βοηθησει το μιχανακι αμα το βαλο .. και ποσο κοστιζει ?

 

ευχαρστο για τις απαντησεις σας...:)

 

ρε φιλαρακι Σπυρο να κανω μια παρενθεση αλλα μας εβγαλες τα ματια με την ορθογραφια σου.....

 

τωρα για τις ερωτησεις σου, λιγες σελιδες πισω ή ακομα καλυτερα αν χρησιμοποιησεις την επιλογη αναζητηση επανω δεξια, θα βρεις απαντηση για ολες τις αποριες σου...

 

φιλικα παντα ;)

Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

ενα ελαφρι λιμαρισμα θελει. οχι τρυπα ;)

 

file kosta 125 pou akrivws thelei limarisma giati oti granazi kai an exw parei apo crypton r den exei trypa epanw tou gia na piasei to vidaki esy ti granazi exeis xrisimopoihsei

Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά τον κινητήρα κυρίως αλλά και το μηχανάκι...

Ο καλός κατασκευαστής κρατάει την ιδανική αρμονία, δύναμης, αντοχής, ασφαλείας οικονομίας, νομικών περιορισμων κτλ... και τα βλέπει σε σχέση με το κόστος (Πολύ σημαντικό!!!)

Δηλαδή κάθε εξάρτημα στο μηχανάκι είναι ιδανικό αλλα οχι τελειο.

πχ Δεν μπορεί να βάλει η εταιρία ένα πιστόνι που να κάνει 200 ευρώ και κύλινδρο μόνο με 20 επειδη αυτο ειναι το καλυτερο πιστονι.

Θα βρουν πια πιστόνια και ποιοι κύλινδροι έχουν την ιδανική αναλογία όχι μόνο στην τιμή αλλα και σε άλλες παραμέτρους (αντοχη,απόδοση, οικονομία καυσίμου, κόστος και δεν ξέρω τι) και θα αποφασίσουν...

Και φυσικά αυτό γίνετε σε όλο το μηχανάκι από το καρμπηρατερ έως την εξάτμιση,τα φλας, τουςκαθρέφτες όλα.

 

Τι θέλω να πω... Πως για να κανείς το μηχανάκι καλύτερο θα χαλάσεις την αρμονία του κατασκευαστή.

Είτε θα χάσεις αντοχή και αξιοπιστία, είτε ασφάλεια και οδική συμπεριφορά, είτε οικονομία, είτε απόδοση , είτε...

Οπότε τι κανείς;

λες δεν με νοιάζει ας καεί...

δεν πειράζει ας πληρώσω τρέλα λεφτά...

δεν με νοιάζει και όσο αντέξει...

Εγώ είμαι πιλότος δεν με νοιάζει η ασφάλεια... και τέτοια.

Δύσκολα λοιπόν κάποιος θα καταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις να φέρει το μηχανάκι ένα επίπεδο πάνω.

 

Για να το κανει πραγματικα αυτο πρέπει να βρει ουσιαστικά τις αστοχίες της εταιρίας (δύσκολο γιατί η εταιρία έχει γνώσεις τα μέσα και εμπειρία δεκαετιών αλλα παντα υπαρχουν σημεια βελτιωσης).

πχ. Πρέπει δηλαδή να έχει δώσει πολύ βάρος στην αντοχή η εταιρια και να χάνει σε απόδοση ο κινητήρας.

Ή να σκέφτεται πως θα πρέπει το μηχανάκι να το οδηγήσει και κάποιος πρωτάρης.

Ή να έχει μπει κάπου φτηνότερο υλικό για να πέσει η τιμή

ή να έχει ένα στάδιο πιο παλιά τεχνολογία ή να μην εισαι ο τυπικος καταλωτης στον οποιο στοχευε η εταιρια να πουλησει το μηχανακι...

ή κτλ κτλ...

 

Εκεί λοιπον μόνο θα βρεθούν σημεία για βελτίωση λογικά.

Αλλά γενικά είναι δύσκολο πιστεύω να βρεις μια πραγματικά καλή βελτίωση.

Συνήθως οι βελτίσωσεις είτε ειναι πολύ ακριβές είτε για λίγο λειτουργικές και κάποιες φορές είναι καλές για ένα και μόνο σημείο όπως πχ τελική ταχυτητα ή επιτάχυνση αλλά χάνεις σε πολλά αλλά.

Για αυτό αν δεν ξέρετε τι ακριβώς θα χάσετε και να μην σας πειράζει αυτο καλύτερα να μην κάνετε κάτι.

Δεν θελω να πω αφηστε τα οπως ειναι γιατι ειναι τελεια σαν μηχανακια, απλα να να ξερει οποιος κανει κατι και την αλλη οψη του νομισματος.

Ο μηχανικος θα σου πει απλα πως θα εχεις καλυτερη τελικη... τα αλλα θα τα μαθεις αφου πληρωσεις...

 

Δεν σας αποθαρινω παντως ο καθενας εχει τις δικες του απαιτησεις απο το ιδιο κινητηρα-μηχανακι και γενικα προιον...

Ας πουμε εμενα με ενοχλει που δεν εχει χωρο κατω απο την σελα και δεν προστατευει τα ποδια απο τα νερα χαμηλα... αλλα μαλλον θα το παρω και γω. :) απο το Nexus που κανει τα 2πλασια καλυτερα...

 

πολυ σωστος;)

 

Oxi exei tis klassikes anrtiseis ton papion.Dio elatiria.

 

σινεμπλοκ στο τιμονι εχει?

Link to comment
Share on other sites

σινεμπλοκ στο τιμονι εχει?

 

Sinemplok den einai stin enosi tou piso troxou me ton aksona metadosis kinisis opos sta runner?

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις με αυτο?

 

προσπαθω να βγαλω ακρη γιατι το μηχανακι μετα τα 100 αρχιζει και κουναει τοσο πολυ.εχω μια υποψια οτι φταινε τα σινεμπλοκ και λειτουργει το συστημα αντιστροφως αναλογα,δηλαδη οσο σταθερο ειναι στις χαμηλες ταχυτητες τοσο ασταθες γινεται οταν αρχιζει και αυξανει πολυ η ταχυτητα.:)

 

Sinemplok den einai stin enosi tou piso troxou me ton aksona metadosis kinisis opos sta runner?

 

ναι αυτα ειναι αλλα σινεμπλοκ εχει και στο τιμονι,για να κραταει το μηχανακι σταθερο.απορροφαει τους κραδασμους η καπως ετσι δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

προσπαθω να βγαλω ακρη γιατι το μηχανακι μετα τα 100 αρχιζει και κουναει τοσο πολυ.εχω μια υποψια οτι φταινε τα σινεμπλοκ και λειτουργει το συστημα αντιστροφως αναλογα,δηλαδη οσο σταθερο ειναι στις χαμηλες ταχυτητες τοσο ασταθες γινεται οταν αρχιζει και αυξανει πολυ η ταχυτητα.:)

 

αν ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα με το τιμονι βαλε ενα σταμπιλιζατερ:)

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτα ειναι αλλα σινεμπλοκ εχει και στο τιμονι,για να κραταει το μηχανακι σταθερο.απορροφαει τους κραδασμους η καπως ετσι δηλαδη.

 

Vasika se ola ta mixanakia to kanei meta apo mia orismeni taxitita alla oxi kai toso sxetika xamili opos mas les.Sigoura einai kala sfigmeo to timoni?I to mprostino psalidi?

 

αν ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα με το τιμονι βαλε ενα σταμπιλιζατερ:)

 

Alitheia auta apo ti times paizoun ta pio xamila?

Link to comment
Share on other sites

file kosta 125 pou akrivws thelei limarisma giati oti granazi kai an exw parei apo crypton r den exei trypa epanw tou gia na piasei to vidaki esy ti granazi exeis xrisimopoihsei

 

απο το R εχω παρει original 14αρι. το λιμαρισμα το θελει στην ασφαλεια που θα βγαλεις απο το μηχανακι σε μια απο τις δυο τρυπες. την ασφαλεια που θα βγαλεις μαζι με το γραναζι, θα την ξαναχρησιμοποιησεις αφου λιμαρεις την μια απο τις δυο τρυπες για να πεσει η τρυπα ακριβως στο ιδιο σημειο που ειναι οι βολτες της βιδας του γραναζιου του καινουριου. το γραναζι που πηρα απο το R ειχε δυο θεσεις για βιδες οχι μονο μια.

Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

Vasika se ola ta mixanakia to kanei meta apo mia orismeni taxitita alla oxi kai toso sxetika xamili opos mas les.Sigoura einai kala sfigmeo to timoni?I to mprostino psalidi?

 

συμφωνω σε ολα τα μηχανακια το κανει,οπως και σε ολα τα μηχανακια τελευταιας γενιας εχει σινεμπλοκ στο τιμονι ακομα και το σουπρα που ειχα πριν μοντελο 2000 ειχε σινεμπλοκ στο τιμονι.το θεμα δεν ειναι μονο το δικο μου συγκεκριμενα αλλα ολα τα χ.επισης τα πανω απο 100χλμ δεν ειναι μικρη ταχυτητα ειδικα οταν το μηχανακι τερματιζει στα 120.και οχι δεν πιστευω οτι φταιει το τιμονι μου η το ψαλιδι μου γιατι θα ειχα τα ιδια συμπτωματα και στις χαμηλες ταχυτητες,πραγμα που δεν συμβαινει ισα-ισα κιολας που το μηχανακι ειναι πολυ σταθερο.αν κοιταξεις στην σελιδα 221 εχω μια συζητηση με ενα παιδι και μου λεει πως και το δικο του κουναει στις μεγαλες ταχυτητες.κοιτα εχω μια θεωρια στο οτι μπορει να φταιει πως ειναι μονομπουκαλο πισω αλλα δεν μπορω να βασιστω σ`αυτην γιατι ολες οι μηχανες ειναι μονομπουκαλες,γι`αυτο ρωταω για τα σινεμπλοκ.και κατι ακομα απ`οσο ξερω τα μπροστινα ειναι καλαμια(πηρουνι) το ψαλιδι ειναι πισω.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε ολα τα μηχανακια το κανει,οπως και σε ολα τα μηχανακια τελευταιας γενιας εχει σινεμπλοκ ....

 

φιλε μου να σου πω την δικη μου εμπειρια. απο τα 1000χλμ και μετα που το ανοιγα ειχα το ιδιο θεμα. μετα τα 2000 ομως μπορω να πω οτι ως δια μαγειας χαθηκε. δεν ξερω αν εκανε κατι ο μηχανικος μου και το εφτιαξε αλλα αν ηταν θα μου το ελεγε. βεβαια υπαρχει και η αλλη εκδοχη να το συνηθισα. παντως οταν μου το εκανε με φοβιζε μετα τα 100. αν εισαι κατω απο 2000χλμ περιμενε λιγο μπας και....:confused:

Need For Speed
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου να σου πω την δικη μου εμπειρια. απο τα 1000χλμ και μετα που το ανοιγα ειχα το ιδιο θεμα. μετα τα 2000 ομως μπορω να πω οτι ως δια μαγειας χαθηκε. δεν ξερω αν εκανε κατι ο μηχανικος μου και το εφτιαξε αλλα αν ηταν θα μου το ελεγε. βεβαια υπαρχει και η αλλη εκδοχη να το συνηθισα. παντως οταν μου το εκανε με φοβιζε μετα τα 100. αν εισαι κατω απο 2000χλμ περιμενε λιγο μπας και....:confused:

 

οχι εχω 4000χλμ μαλλον το συνηθισες και να σου πω γιατι,στην αρχη οταν το μου πρωτοεκανε με φοβιζε κι`μενα αλλα τωρα απλα με προβληματιζει.

Link to comment
Share on other sites

αν βαλεις εναν εκκεντροφορο αγριο πιστευω θα ειναι λιγο καλυτετη η τελικη σου:)

 

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΛΑ Κ ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΑΝΗΞΕΡ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ Κ ΕΒΓΑΛΕ 130 .ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ?Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 20 ΚΙΛΑ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΗΣ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΑΝΤΟΣ ΕΧΕΙ FX Κ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε ολα τα μηχανακια το κανει,οπως και σε ολα τα μηχανακια τελευταιας γενιας εχει σινεμπλοκ στο τιμονι ακομα και το σουπρα που ειχα πριν μοντελο 2000 ειχε σινεμπλοκ στο τιμονι.το θεμα δεν ειναι μονο το δικο μου συγκεκριμενα αλλα ολα τα χ.επισης τα πανω απο 100χλμ δεν ειναι μικρη ταχυτητα ειδικα οταν το μηχανακι τερματιζει στα 120.και οχι δεν πιστευω οτι φταιει το τιμονι μου η το ψαλιδι μου γιατι θα ειχα τα ιδια συμπτωματα και στις χαμηλες ταχυτητες,πραγμα που δεν συμβαινει ισα-ισα κιολας που το μηχανακι ειναι πολυ σταθερο.αν κοιταξεις στην σελιδα 221 εχω μια συζητηση με ενα παιδι και μου λεει πως και το δικο του κουναει στις μεγαλες ταχυτητες.κοιτα εχω μια θεωρια στο οτι μπορει να φταιει πως ειναι μονομπουκαλο πισω αλλα δεν μπορω να βασιστω σ`αυτην γιατι ολες οι μηχανες ειναι μονομπουκαλες,γι`αυτο ρωταω για τα σινεμπλοκ.και κατι ακομα απ`οσο ξερω τα μπροστινα ειναι καλαμια(πηρουνι) το ψαλιδι ειναι πισω.

 

Me tin mikri taxitita ennoo oti den einai kai trela ta xiliometra gia na trizei.Tora afou trizei to timoni mipos ftaine ta amortiser kai den mporoun na kanoun aposvesi ton krodasmon logo anomalou edafous?I mipos i mixani tremei poli stis psiles taxitites?

Link to comment
Share on other sites

οχι εχω 4000χλμ μαλλον το συνηθισες και να σου πω γιατι,στην αρχη οταν το μου πρωτοεκανε με φοβιζε κι`μενα αλλα τωρα απλα με προβληματιζει.

 

φορας καλα λαστιχα???

Link to comment
Share on other sites

παρακουλουθο αυτο το forum εδο και 4 μινες και εχο καποιες εροτισεις .

εχο διαβασει αρκετα και σοστα πραγματα για το crypton x .πρωτα πρεπει να παραδεχτο οτι δεν γνωριζω πολλα για το crypton x το οποιο και εχο εδο και 4 μινες

το μιχανακι εχει πολλυ καλες τελικες Αλλα ειναι πολλυ μπουκομενο στις χαμιλες και αργοι να φορτοσοι .

 

 

το καλοκαιρι που μας ερχεται εχο σκοπο αφοσον εχο μαζεψει μερικα χρηματα να ξεμπουκοσο το μιχανακι και να του δοσο σε ταχιτιτα.Εχο σκεφτει για ενα POWER COMMANDER αλλα μου ειναι πολυ ακριβο 700euro.

θελο να μου πει καποιος τι πρεπει να κανω για να ελευθεροσω το μιχανακι τοσο σε χαμιλες οσο και στη τελικοι.?

 

2.ΜΕ ενδιαφερει 100% μια εξατμισι ειμαι αναμεσα σε gbr και μαιμου yoshi.Mε ενδιαφερει τοσο ο θοριβος οσο και ι αποδοσει .τι μου προτινετε?

 

3.ΤΟ rabid bike σε τι θα βοηθησει το μιχανακι αμα το βαλο .. και ποσο κοστιζει ?

 

ευχαρστο για τις απαντησεις σας...:)

λοιπον συγουρα μια εξατμηση θα σου δωσει απελευθερωση στο μηχανακι εγω εχω την grp αλλα

πρεπει να του βαλεις ενα ελευθερο φιλτρο Κ&Ν απο BMW ταιριαζει καλα

με μικρες αλλαγες και ενα παραλληλο της rabit bike αξια 300 ευρω και αυτο γιατι

με προγραμμα μπορεις εσυ να δωσεις αυτο που θελεις ενα μπουζι ιριδιου και μπουζοπιπα απλη χωρις αντισταση.το αποτελεσμα ειναι τελειο.

 

μια χαρα ψαγμενο σε βρισκω,και με σωστη αποψη,,ναι ανεβασε φοτο να το καμαρωσουμε,,,κι εγω ειμαι στο ναι και οχι για την gpr,,απ την μια ειναι πολα τα λεφτα,, κι απτην αλλη μια εξατμισουλα,,εκτος απο εμφανιση και θορηβο,,δεν θα εχει και τις μεγαλες διαφορες

κοιτα εγω εχω την grp και την διαλεξα για τον λογο οτι εχει μακρυα μπουκα

και συντονιζει απο την μεση και μετα του γκαζιου αυτο σημαινει αρμονια με τον κινητηρα μια και απο μονος του εχει την ταση να δουλευει απο την μεση και μετα

των τελικων στροφων μια που ειναι και τετραβαλβιδος ο κινητηρας.μην διαλεξεις εξατμηση με κοντη μπουκα πχ.protect θα κρεμαει ο κινητηρας περισσοτερο στις

υψηλες στροφες.αυτη εχει αρπες.δωσε λεφτα για να μην τα πεταξεις;)

 

ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΞΕΝΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΣΙΠΑΚΙ ΣΤΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΚΩΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΧΕΙ Κ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΛΙΚΗ.Κ ΜΕ ΑΥΤΟ,ΕΝΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ.Κ ΕΝΑΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ(ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!!!0 ΣΤΟΝ ΨΕΚΑΣΜΟ.ΕΤΟΙΜΟ.ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ Κ ΠΡΙΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΡΟΠΗ ΦΟΥΛ. ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΥΛΗ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΨΑΓΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ . ΑΥΤΑ GUYS ΤΑ ΛΕΜΕ.

δεν ξερω ποσα λεφτα εδωσες για την αλλαγη αλλα μαλλον απο οτι φαινεται

τα πεταξες.για να πετυχει η ρυθμισει του εγκεφαλου θα πρεπει να του πεις

τι εχεις κανει στο μηχανακι πχ εξατμηση φιλτρο...γιαυτο και παλι σου λεω

rabit bike kai 300 ευρω με χαρτι αλλαγεις απο προγραμμα injection, avance .

str limits.τωρα εαν νομιζεις οτι ολα ειναι ο.κ και πιανει κοφτες στα λιγοτερα απο 400 μετρα βαλε ενα γραναζι μπροστα μεγαλυτερο απο 15 ισως παρεις και αλλες

τελικες

 

προσπαθω να βγαλω ακρη γιατι το μηχανακι μετα τα 100 αρχιζει και κουναει τοσο πολυ.εχω μια υποψια οτι φταινε τα σινεμπλοκ και λειτουργει το συστημα αντιστροφως αναλογα,δηλαδη οσο σταθερο ειναι στις χαμηλες ταχυτητες τοσο ασταθες γινεται οταν αρχιζει και αυξανει πολυ η ταχυτητα.:)

μηπως εχεις πεσει σε καμια λακουβα και ελαφρως εχει παρει η ζαντα η η βιβα που περναει διαμπερες και δενει το μπροστινο τροχο το ιδιο συμβαινει και για το πισω

δουλεψε και τους δυο τροχους απανω στο μηχανακι να δεις εαν παιζουν και μπροστα και πισω και τραβατους μπρος πισω για μποσικα.ισως εντοπισεις το προβλημα

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε ολα τα μηχανακια το κανει,οπως και σε ολα τα μηχανακια τελευταιας γενιας εχει σινεμπλοκ στο τιμονι ακομα και το σουπρα που ειχα πριν μοντελο 2000 ειχε σινεμπλοκ στο τιμονι.το θεμα δεν ειναι μονο το δικο μου συγκεκριμενα αλλα ολα τα χ.επισης τα πανω απο 100χλμ δεν ειναι μικρη ταχυτητα ειδικα οταν το μηχανακι τερματιζει στα 120.και οχι δεν πιστευω οτι φταιει το τιμονι μου η το ψαλιδι μου γιατι θα ειχα τα ιδια συμπτωματα και στις χαμηλες ταχυτητες,πραγμα που δεν συμβαινει ισα-ισα κιολας που το μηχανακι ειναι πολυ σταθερο.αν κοιταξεις στην σελιδα 221 εχω μια συζητηση με ενα παιδι και μου λεει πως και το δικο του κουναει στις μεγαλες ταχυτητες.κοιτα εχω μια θεωρια στο οτι μπορει να φταιει πως ειναι μονομπουκαλο πισω αλλα δεν μπορω να βασιστω σ`αυτην γιατι ολες οι μηχανες ειναι μονομπουκαλες,γι`αυτο ρωταω για τα σινεμπλοκ.και κατι ακομα απ`οσο ξερω τα μπροστινα ειναι καλαμια(πηρουνι) το ψαλιδι ειναι πισω.

 

Βασικα λες στο supra που εχει τρεις βιδες και εχει τρεια μαυρα απο καουτσουκ αθτα λες σινεμπλοκ?

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...