Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εγω εβαλα πλαινο σταντ γνησιο που κοστιζει 15 ευρω και 10 ευρω η εργασια του μηχανικου χωρις ετοιμη τρυπα ομως και χωρις να αλλαξω τα μαρσπιε

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

ενταξει κι`εγω μπορουσα να το φτιαξω μονος μου αλλα βαριομουνα και λεω δεν πειραζει σιγα το πραγμα για 10 ευρω τωρα.:wacko:

Link to comment
Share on other sites

PAIDIA K EGW POU EVALA EXATMISH YIOSHI MPORW NA PW PWS ME 14ARI GRANAZI MPROSTA PAEI KALYTERA...EXEI PIO POLLA MPAM.....TELIKH VGAZW 120-125....TELIKA H EXATMISH DEN DINEI...TO GONATIZEI TO PAPI....DYSTYXWS...MAS KOROIDEYOUN,,,,,OSOI LENE TO ANTITHETO....

K EPISHS K TA LASTIXA PAIZOUN ROLO...AN EINAI ME PATOURA XONTRH KOVEI....

XILIOMETRA....:(:(ME MAMA EXATMISH K 14ARI MPROSTA SXIZEI.....STIS EKKINHSEIS....

 

ετσι ειναι αρχηγε εγω πριν παρω το crypton ειχα το supra με εξατμιση sebring εκτος το οτι μου εσπαγε τα νευρα μετα απο καποια φαση με τον θορυβο,μου εκοβε σε τελικες σε σχεση με την μαμα.

Link to comment
Share on other sites

PAIDIA K EGW POU EVALA EXATMISH YIOSHI MPORW NA PW PWS ME 14ARI GRANAZI MPROSTA PAEI KALYTERA...EXEI PIO POLLA MPAM.....TELIKH VGAZW 120-125....TELIKA H EXATMISH DEN DINEI...TO GONATIZEI TO PAPI....DYSTYXWS...MAS KOROIDEYOUN,,,,,OSOI LENE TO ANTITHETO....

K EPISHS K TA LASTIXA PAIZOUN ROLO...AN EINAI ME PATOURA XONTRH KOVEI....

XILIOMETRA....:(:(ME MAMA EXATMISH K 14ARI MPROSTA SXIZEI.....STIS EKKINHSEIS....

λετε και με την grp ναναι το ιδιο?
Link to comment
Share on other sites

ενταξει κι`εγω μπορουσα να το φτιαξω μονος μου αλλα βαριομουνα και λεω δεν πειραζει σιγα το πραγμα για 10 ευρω τωρα.:wacko:

 

ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΕΡΓΑΣΙΑ Κ ΟΥΤΕ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ?

Link to comment
Share on other sites

paidia kalispera mhpws mporei na mou pei kapoios pws valate to granazi to 14 mprosta kai apo ti mhxanaki giati apo so kserw den exei aftermarket granazi gia to crypton x
Link to comment
Share on other sites

κοιτα σπυρο συμφωνω μαζι σου αλλα το παπι το ανοιγα καθε μερα.μεχρι τα 110 ανοιγει ανετα μετα απο 110-120 θελει δρομο και μεχρι 125 θελει πααααααρα πολυ δρομο.το θεμα ειναι οτι αν πας το συγκεκριμενο παπι τεζα μετα τα 110 αρχιζει και γινεται επικινδυνο κουναει πολυ,βεβαια σε`μενα παιζει ρολο και η μπαγκαζιερα που το κανει ασταθες.

Πραγματικά κουνάει πολυ!! Και με βαλίτσα και χωρίς το έχω δοκιμάσει και μετά τα 100χλμ γίνεται επικίνδυνο, από θέμα σταθερότητας. Το Kaze ήταν ακλόνητο και στην τελική του ταχύτητα. Έχει ένας φίλος το Kawasaki ZX-130 και είναι βράχος. Βέβαια υστερεί σε πολλά άλλα που υπερτερεί το δικό μας και είναι σαφώς πιο αδύναμο. Μάλλον δεν μπορείς να τα έχεις όλα..

Link to comment
Share on other sites

λετε και με την grp ναναι το ιδιο?

 

ειναι αναλογως τι ζηταει ο καθενας γι`αυτο εξαλλου υπαρχει και το after market.καλη φαινεται η gpr αλλα εγω δεν θα εδινα 200 ευρω για μια εξατμιση.κοιτα η yamaha και η καθε εταιρεια εχει μελετησει για την εξατμιση που βαζει δεν την βαζει τυχαια.

Link to comment
Share on other sites

Apla i eksatmisi pou vazoun ta ergostasia einai kleistes logo ton kanonismon gia tous ripous kai ton ixo.An katafereis kai tin eleutheroseis ap auta ta diafragmata to mixanaki paei idi kalitera.Apla otan valeis after market eksatmisi to mixanaki kremaei.Ginetai se ola ta mixanakia auto.
Link to comment
Share on other sites

ειναι αναλογως τι ζηταει ο καθενας γι`αυτο εξαλλου υπαρχει και το after market.καλη φαινεται η gpr αλλα εγω δεν θα εδινα 200 ευρω για μια εξατμιση.κοιτα η yamaha και η καθε εταιρεια εχει μελετησει για την εξατμιση που βαζει δεν την βαζει τυχαια.
εσυ τι εξατμιση φορας?
Link to comment
Share on other sites

εσυ τι εξατμιση φορας?

 

την εργοστασιακη.κοιτα εχω δει σε yamaha tmax(σκουτερ 500αρι)εξατμιση original akrapovits.μονο αυτη αν εβγαινε για το παπι ισως και να την επαιρνα

 

Apla i eksatmisi pou vazoun ta ergostasia einai kleistes logo ton kanonismon gia tous ripous kai ton ixo.An katafereis kai tin eleutheroseis ap auta ta diafragmata to mixanaki paei idi kalitera.Apla otan valeis after market eksatmisi to mixanaki kremaei.Ginetai se ola ta mixanakia auto.

 

συμφωνω εν μερη μαζι σου.η δικη μας εξατμιση εχει καταλυτες οποτε αν πειραχτει πιο πολυ κακο θα του κανεις παρα καλο πιστευω.και κατι αλλο απ`οσο ξερω του χρονου θα περνανε και τα μηχανακια απο κτεο οποτε να αλλος ενα λογος που χρειαζεσαι την εργοστασιακη εξατμιση;)

Link to comment
Share on other sites

την εργοστασιακη.κοιτα εχω δει σε yamaha tmax(σκουτερ 500αρι)εξατμιση original akrapovits.μονο αυτη αν εβγαινε για το παπι ισως και να την επαιρνα
η προτεκτ τι σου λεει
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω εν μερη μαζι σου.η δικη μας εξατμιση εχει καταλυτες οποτε αν πειραχτει πιο πολυ κακο θα του κανεις παρα καλο πιστευω.και κατι αλλο απ`οσο ξερω του χρονου θα περνανε και τα μηχανακια απο κτεο οποτε να αλλος ενα λογος που χρειαζεσαι την εργοστασιακη εξατμιση;)

 

Akrivos.Vasika i idea kteo kai gia ta mixanakia den m aresei katholou.Diladi ena 2xrono pos perimenoun na perasei afou apo mono tou eno einai gnisio petaei karkino apo tin eksatmisi?

Link to comment
Share on other sites

Akrivos.Vasika i idea kteo kai gia ta mixanakia den m aresei katholou.Diladi ena 2xrono pos perimenoun na perasei afou apo mono tou eno einai gnisio petaei karkino apo tin eksatmisi?

 

πολυ σωστος;)

 

η προτεκτ τι σου λεει

 

εχω ακουσει καλα λογια απο παιδια που την φοραγανε σε innova.δεν ξερω για crypton βγαινει?

 

Πραγματικά κουνάει πολυ!! Και με βαλίτσα και χωρίς το έχω δοκιμάσει και μετά τα 100χλμ γίνεται επικίνδυνο, από θέμα σταθερότητας. Το Kaze ήταν ακλόνητο και στην τελική του ταχύτητα. Έχει ένας φίλος το Kawasaki ZX-130 και είναι βράχος. Βέβαια υστερεί σε πολλά άλλα που υπερτερεί το δικό μας και είναι σαφώς πιο αδύναμο. Μάλλον δεν μπορείς να τα έχεις όλα..

 

ερωτηση.το zx130 ειναι μονομπουκαλο πισω?και κατι αλλο,εχει σινεμπλοκ στο τιμονι?

Link to comment
Share on other sites

ερωτηση.το zx130 ειναι μονομπουκαλο πισω?και κατι αλλο,εχει σινεμπλοκ στο τιμονι?

 

Oxi exei tis klassikes anrtiseis ton papion.Dio elatiria.

Link to comment
Share on other sites

Όσο αφορά τον κινητήρα κυρίως αλλά και το μηχανάκι...

Ο καλός κατασκευαστής κρατάει την ιδανική αρμονία, δύναμης, αντοχής, ασφαλείας οικονομίας, νομικών περιορισμων κτλ... και τα βλέπει σε σχέση με το κόστος (Πολύ σημαντικό!!!)

Δηλαδή κάθε εξάρτημα στο μηχανάκι είναι ιδανικό αλλα οχι τελειο.

πχ Δεν μπορεί να βάλει η εταιρία ένα πιστόνι που να κάνει 200 ευρώ και κύλινδρο μόνο με 20 επειδη αυτο ειναι το καλυτερο πιστονι.

Θα βρουν πια πιστόνια και ποιοι κύλινδροι έχουν την ιδανική αναλογία όχι μόνο στην τιμή αλλα και σε άλλες παραμέτρους (αντοχη,απόδοση, οικονομία καυσίμου, κόστος και δεν ξέρω τι) και θα αποφασίσουν...

Και φυσικά αυτό γίνετε σε όλο το μηχανάκι από το καρμπηρατερ έως την εξάτμιση,τα φλας, τουςκαθρέφτες όλα.

 

Τι θέλω να πω... Πως για να κανείς το μηχανάκι καλύτερο θα χαλάσεις την αρμονία του κατασκευαστή.

Είτε θα χάσεις αντοχή και αξιοπιστία, είτε ασφάλεια και οδική συμπεριφορά, είτε οικονομία, είτε απόδοση , είτε...

Οπότε τι κανείς;

λες δεν με νοιάζει ας καεί...

δεν πειράζει ας πληρώσω τρέλα λεφτά...

δεν με νοιάζει και όσο αντέξει...

Εγώ είμαι πιλότος δεν με νοιάζει η ασφάλεια... και τέτοια.

Δύσκολα λοιπόν κάποιος θα καταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις να φέρει το μηχανάκι ένα επίπεδο πάνω.

 

Για να το κανει πραγματικα αυτο πρέπει να βρει ουσιαστικά τις αστοχίες της εταιρίας (δύσκολο γιατί η εταιρία έχει γνώσεις τα μέσα και εμπειρία δεκαετιών αλλα παντα υπαρχουν σημεια βελτιωσης).

πχ. Πρέπει δηλαδή να έχει δώσει πολύ βάρος στην αντοχή η εταιρια και να χάνει σε απόδοση ο κινητήρας.

Ή να σκέφτεται πως θα πρέπει το μηχανάκι να το οδηγήσει και κάποιος πρωτάρης.

Ή να έχει μπει κάπου φτηνότερο υλικό για να πέσει η τιμή

ή να έχει ένα στάδιο πιο παλιά τεχνολογία ή να μην εισαι ο τυπικος καταλωτης στον οποιο στοχευε η εταιρια να πουλησει το μηχανακι...

ή κτλ κτλ...

 

Εκεί λοιπον μόνο θα βρεθούν σημεία για βελτίωση λογικά.

Αλλά γενικά είναι δύσκολο πιστεύω να βρεις μια πραγματικά καλή βελτίωση.

Συνήθως οι βελτίσωσεις είτε ειναι πολύ ακριβές είτε για λίγο λειτουργικές και κάποιες φορές είναι καλές για ένα και μόνο σημείο όπως πχ τελική ταχυτητα ή επιτάχυνση αλλά χάνεις σε πολλά αλλά.

Για αυτό αν δεν ξέρετε τι ακριβώς θα χάσετε και να μην σας πειράζει αυτο καλύτερα να μην κάνετε κάτι.

Δεν θελω να πω αφηστε τα οπως ειναι γιατι ειναι τελεια σαν μηχανακια, απλα να να ξερει οποιος κανει κατι και την αλλη οψη του νομισματος.

Ο μηχανικος θα σου πει απλα πως θα εχεις καλυτερη τελικη... τα αλλα θα τα μαθεις αφου πληρωσεις...

 

Δεν σας αποθαρινω παντως ο καθενας εχει τις δικες του απαιτησεις απο το ιδιο κινητηρα-μηχανακι και γενικα προιον...

Ας πουμε εμενα με ενοχλει που δεν εχει χωρο κατω απο την σελα και δεν προστατευει τα ποδια απο τα νερα χαμηλα... αλλα μαλλον θα το παρω και γω. :) απο το Nexus που κανει τα 2πλασια καλυτερα...

Link to comment
Share on other sites

me ena programmataki kai mia eksatmish to mixanaki petaei.

 

tha ta valw kai ta dyo sto telos ths eggyhshs.

 

ΑΣΕ ΦΙΛΕ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΙΝΗΣΗ Κ ΕΥΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ Κ ΠΑΝΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥ ΤΡΟΥΛΗ .ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑ

 

Όσο αφορά τον κινητήρα κυρίως αλλά και το μηχανάκι...

Ο καλός κατασκευαστής κρατάει την ιδανική αρμονία, δύναμης, αντοχής, ασφαλείας οικονομίας, νομικών περιορισμων κτλ... και τα βλέπει σε σχέση με το κόστος (Πολύ σημαντικό!!!)

Δηλαδή κάθε εξάρτημα στο μηχανάκι είναι ιδανικό αλλα οχι τελειο.

πχ Δεν μπορεί να βάλει η εταιρία ένα πιστόνι που να κάνει 200 ευρώ και κύλινδρο μόνο με 20 επειδη αυτο ειναι το καλυτερο πιστονι.

Θα βρουν πια πιστόνια και ποιοι κύλινδροι έχουν την ιδανική αναλογία όχι μόνο στην τιμή αλλα και σε άλλες παραμέτρους (αντοχη,απόδοση, οικονομία καυσίμου, κόστος και δεν ξέρω τι) και θα αποφασίσουν...

Και φυσικά αυτό γίνετε σε όλο το μηχανάκι από το καρμπηρατερ έως την εξάτμιση,τα φλας, τουςκαθρέφτες όλα.

 

Τι θέλω να πω... Πως για να κανείς το μηχανάκι καλύτερο θα χαλάσεις την αρμονία του κατασκευαστή.

Είτε θα χάσεις αντοχή και αξιοπιστία, είτε ασφάλεια και οδική συμπεριφορά, είτε οικονομία, είτε απόδοση , είτε...

Οπότε τι κανείς;

λες δεν με νοιάζει ας καεί...

δεν πειράζει ας πληρώσω τρέλα λεφτά...

δεν με νοιάζει και όσο αντέξει...

Εγώ είμαι πιλότος δεν με νοιάζει η ασφάλεια... και τέτοια.

Δύσκολα λοιπόν κάποιος θα καταφέρει χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις να φέρει το μηχανάκι ένα επίπεδο πάνω.

 

Για να το κανει πραγματικα αυτο πρέπει να βρει ουσιαστικά τις αστοχίες της εταιρίας (δύσκολο γιατί η εταιρία έχει γνώσεις τα μέσα και εμπειρία δεκαετιών αλλα παντα υπαρχουν σημεια βελτιωσης).

πχ. Πρέπει δηλαδή να έχει δώσει πολύ βάρος στην αντοχή η εταιρια και να χάνει σε απόδοση ο κινητήρας.

Ή να σκέφτεται πως θα πρέπει το μηχανάκι να το οδηγήσει και κάποιος πρωτάρης.

Ή να έχει μπει κάπου φτηνότερο υλικό για να πέσει η τιμή

ή να έχει ένα στάδιο πιο παλιά τεχνολογία ή να μην εισαι ο τυπικος καταλωτης στον οποιο στοχευε η εταιρια να πουλησει το μηχανακι...

ή κτλ κτλ...

 

Εκεί λοιπον μόνο θα βρεθούν σημεία για βελτίωση λογικά.

Αλλά γενικά είναι δύσκολο πιστεύω να βρεις μια πραγματικά καλή βελτίωση.

Συνήθως οι βελτίσωσεις είτε ειναι πολύ ακριβές είτε για λίγο λειτουργικές και κάποιες φορές είναι καλές για ένα και μόνο σημείο όπως πχ τελική ταχυτητα ή επιτάχυνση αλλά χάνεις σε πολλά αλλά.

Για αυτό αν δεν ξέρετε τι ακριβώς θα χάσετε και να μην σας πειράζει αυτο καλύτερα να μην κάνετε κάτι.

Δεν θελω να πω αφηστε τα οπως ειναι γιατι ειναι τελεια σαν μηχανακια, απλα να να ξερει οποιος κανει κατι και την αλλη οψη του νομισματος.

Ο μηχανικος θα σου πει απλα πως θα εχεις καλυτερη τελικη... τα αλλα θα τα μαθεις αφου πληρωσεις...

 

Δεν σας αποθαρινω παντως ο καθενας εχει τις δικες του απαιτησεις απο το ιδιο κινητηρα-μηχανακι και γενικα προιον...

Ας πουμε εμενα με ενοχλει που δεν εχει χωρο κατω απο την σελα και δεν προστατευει τα ποδια απο τα νερα χαμηλα... αλλα μαλλον θα το παρω και γω. :) απο το Nexus που κανει τα 2πλασια καλυτερα...

 

ΣΩΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ Κ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΚΟΙΤΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ Κ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. (ΟΠΩΣ Κ ΣΤΟ ΠΑΠΙ ΜΑΣ ΜΟΥ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΕΡΙΨΑΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ , ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΤΛ Κ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Κ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ ΙΣΩΣ Κ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ.ΟΠΩΣ Κ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΠΙΟΥ ΜΑΣ . ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ Κ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ.

Link to comment
Share on other sites

ΣΩΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ Κ ΕΓΩ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΚΟΙΤΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ Κ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ. (ΟΠΩΣ Κ ΣΤΟ ΠΑΠΙ ΜΑΣ ΜΟΥ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΕΡΙΨΑΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ). ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ , ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΤΛ Κ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ Κ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ ΙΣΩΣ Κ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΑ.ΟΠΩΣ Κ ΤΑ ΕΞΤΡΑ ΤΟΥ ΠΑΠΙΟΥ ΜΑΣ . ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ Κ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ.

 

σωστα τα λες φιλε:)

Link to comment
Share on other sites

ΑΣΕ ΦΙΛΕ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΙΝΗΣΗ Κ ΕΥΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ Κ ΠΑΝΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥ ΤΡΟΥΛΗ .ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑ
δλδ o τρουλης τι κανει
Link to comment
Share on other sites

Apla i eksatmisi pou vazoun ta ergostasia einai kleistes logo ton kanonismon gia tous ripous kai ton ixo.An katafereis kai tin eleutheroseis ap auta ta diafragmata to mixanaki paei idi kalitera.Apla otan valeis after market eksatmisi to mixanaki kremaei.Ginetai se ola ta mixanakia auto.

 

Φιλε επειδη δεν γνωριζω και πολλα οταν λες οτι κρεμαει δηλαδη πεφτουν οι επιδοσεις του? Τελικες επιταχυνσεις κλπ...

Link to comment
Share on other sites

ΑΣΕ ΦΙΛΕ Κ ΕΓΩ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΚΙΝΗΣΗ Κ ΕΥΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ Κ ΠΑΝΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ. ΕΓΩ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΥ ΤΡΟΥΛΗ .ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑ

 

για πες μας τι προγραμμα εβαλες.πιας εταιριας.και εαν το προγραμματησες εσυ η ηταν ετοιμο.γιατι τουλαχιστον καποιοι φτιαχνουν παραλληλους εγκεφαλου που προγραμματιζονται και βεβαια πρεπει να ξερει τι εχεις κανει στο μηχανακι για να σου δωσει τον καταλληλο χαρτι.εαν εβαλες κατι κουτουρου αποκλειεται να δουλεψει;)

τωρα για τον τρουλη οταν φτιαχναμε εμεις μηχανακια ο τρουλης ερχοταν παντα δευτερος.δεν νομιζω οτι ξερει απο injection και 4 βαλβιδα και μεταβλητο γραναζι καδενας που εχουν τα δικα μας.εαν θελεις να τα πουμε απο κοντα για φτιαξιματα δωσμου email και παμε για καφε.δωστου χαιρετησματα απο τον maker ξερει αυτος.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε επειδη δεν γνωριζω και πολλα οταν λες οτι κρεμαει δηλαδη πεφτουν οι επιδοσεις του? Τελικες επιταχυνσεις κλπ...

 

Tha douleuei mono stis ipsiles strofes kai stis messaies tha einai psofio.Kai poli pithanon na min mporei na gemisei oute stis psiles strofes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...