Jump to content

[MOTO] Yamaha Crypton-X 135


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

λοιπον ακουστε τι γινεται με την grp εξατμηση και την tsuyoshi.της εχω και τις δυο.πρωτα θα πω οτι πραγματι η ιδια η εξατμηση κατεβαζει το ρελαντι του μηχανακιου γιατι αδειαζει τον χωρο καυσεως τελειος.πως γινεται αυτο???

στο παπι ολη την σημασια την παιζει στην υποπιεση απο την εισοδο του αερα στο injection δηλαδη απο το φιλτροκουτι προς το λαιμο του injection.οταν πεσει αυτη η πιεση τοτε το injection δεν πρεσαρει βενζινη στην εισοδο του μπεκ και αυτο γινεται επειδη στην εισοδο του λαιμου του injection υπαρχει ενας εσθητηρας υποπιεσης που ελεγχει και δινει την αναλογη βενζινη στο μπεκ.κατι σαν αισθητηρας λ.εαν τωρα σου σβηνει θα πρεπει να σηκωσεις λιγο ρελαντι απο την βιδα που εχει κατω απο την βαση του συρματοσχοινου του γκαζιου.κανε μια βολτα με αποσταση καμια 20 χλμ

και μετα βγαλε το μπουζι και δες εαν ειναι καφε η ασπρο.εαν ειναι καφε η καυση ειναι ο.κ εαν ομως ειναι ασπρο τοτε θελει λιγη βενζινη παραπανω.πως το καταφερνεις αυτο????η το πας στην yamaha και σου σηκωνουν λιγη βενζινη απο τον εγκεφαλο δηλαδη ξαναπρογραμματισμο η κοβεις το πλαστικο σωληνα που ειναι μεσα στο φυλτροκουτι προς στην εισοδο του injection.δοκιμαζεις παλι με αλλα 20χλμ βγαζεις το μπουζι και βλεπεις τι εγινε.....ο.κ αυτο γινεται και στις δυο εξατμησης.πιο μεγαλο προβλημα γινεται με την tsuyoshi γιατι ειναι πιο ελευθερη και με χοντροτερο σωληνα απο την gpr.αρα εχει καλυτερη αποκριση στις υψηλες

στροφες.

που φτανεις τωρα σε βελτιωση πανω στο δικο σου?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

θα ηθελα να σας πω και τι ακριβως ειναι αυτο το σωληνακι που παει στην εξατμηση.αυτο το σωληνακι συνδεεται με μια μηχανικη βαλβιδα ανεπιστροφη δηλαδη απο την μια μερια μπαινει αερας.αυτη η μερια ειναι η πανω αυτη που συνδεεται με το φιλτροκουτι.πως λειτουργει.οταν το μηχανακι βαλει μπροστα και δουλευει ο κηνητηρας απο την εξατμηση φευγουν αερια μεσω απο το μεταλικο σωληνα που ειναι κολημενο στην εξατμηση και σφραγιζει την βαλβιδα με την βοηθεια του ελαστικου σωληνα που ειναι στην εξαγωγη της ανεπιστοφης βαλβιδας για να μην χανει πιεση απο το φιλτροκουτι γιατι εχουμε τον αισθητηρα υποπιεσης για τον ελεγχο του καυσιμου.οσο ανοιγουμε το γκαζι σφαγιζει η βαλβιδαπερισσοτερο για τυχον διαροες.οταν ομως κλεισουμε το γκαζι μεσα στο φιλτροκουτι υπαρχει πιεση.για να μην βλεπει αυτη την πιεση ο αισθητηρας και φορτωνει ακομα καυσιμο ανοιγει η ανεπιστροφη βαλβιδα και χανει ακαριεα την πιεση που εχει μεσα το φιλτροκουτι για να εχει σταθερο ρελαντι και να μουρωνει το παπι ομορφα χωρις μπουκωματα.για αυτο εχει και εκεινο το ασπρο πλαστικο δοχειακι για να εχει παντα αερα και να φυγει αμεσως για την τελεια αποδοση μουρωματος οταν κλεισεις το γκαζι.

εαν λοιπον καποιοι εχουν πειραξει το καυσιμο και εχουν τετοια μπερδεματα στο κλεσιμο του γκαζιου καλο θα ειναι να βαλουν ξανα το σωληνακι.ελπιζω να εγινα κατανοητος.;);)

Link to comment
Share on other sites

θα ηθελα να σας πω και τι ακριβως ειναι αυτο το σωληνακι που παει στην εξατμηση.αυτο το σωληνακι συνδεεται με μια μηχανικη βαλβιδα ανεπιστροφη δηλαδη απο την μια μερια μπαινει αερας.αυτη η μερια ειναι η πανω αυτη που συνδεεται με το φιλτροκουτι.πως λειτουργει.οταν το μηχανακι βαλει μπροστα και δουλευει ο κηνητηρας απο την εξατμηση φευγουν αερια μεσω απο το μεταλικο σωληνα που ειναι κολημενο στην εξατμηση και σφραγιζει την βαλβιδα με την βοηθεια του ελαστικου σωληνα που ειναι στην εξαγωγη της ανεπιστοφης βαλβιδας για να μην χανει πιεση απο το φιλτροκουτι γιατι εχουμε τον αισθητηρα υποπιεσης για τον ελεγχο του καυσιμου.οσο ανοιγουμε το γκαζι σφαγιζει η βαλβιδαπερισσοτερο για τυχον διαροες.οταν ομως κλεισουμε το γκαζι μεσα στο φιλτροκουτι υπαρχει πιεση.για να μην βλεπει αυτη την πιεση ο αισθητηρας και φορτωνει ακομα καυσιμο ανοιγει η ανεπιστροφη βαλβιδα και χανει ακαριεα την πιεση που εχει μεσα το φιλτροκουτι για να εχει σταθερο ρελαντι και να μουρωνει το παπι ομορφα χωρις μπουκωματα.για αυτο εχει και εκεινο το ασπρο πλαστικο δοχειακι για να εχει παντα αερα και να φυγει αμεσως για την τελεια αποδοση μουρωματος οταν κλεισεις το γκαζι.

εαν λοιπον καποιοι εχουν πειραξει το καυσιμο και εχουν τετοια μπερδεματα στο κλεσιμο του γκαζιου καλο θα ειναι να βαλουν ξανα το σωληνακι.ελπιζω να εγινα κατανοητος.;);)

αψογος,,δλδ οταν εχεις βαλει μονο μια εξατμιση δεν υπαρχει λογος να το κλεισεις?το αφηνεις ανοικτο?
Link to comment
Share on other sites

επειδη ειμαι τελικα αναμεσα στις 2 ποια λετε εσεις? tsuyoshi η gpr?

 

τιμες βεβαια 190 η tsu και 200+ η gpr...

 

με το ζαντατο που εχω εγω βεβαια παει τερμα η tsu λογω χρωματων..

 

τις εχω και τις δυο.η gpr μαυρισε ο λαιμος μεχρι το μπατζανι στα 500χλμ.

θορυβος gpr μετριος χωρις την ταπα πισω ενω η tsuyoshi λιγοτερο με την ταπα αλλα περισσοτερο χωρις ταπα.αποδοση η gpr λιγο αργο το γεμισμα και στις χαμηλες και στις υψηλες στροφες ενω η αλλη καλυτερη αποκριση και στα δυο.

 

αψογος,,δλδ οταν εχεις βαλει μονο μια εξατμιση δεν υπαρχει λογος να το κλεισεις?το αφηνεις ανοικτο?

 

δεν καταλαβαινω τι ενοεις ανοιχτο η κλειστο.για αναλυσε το λιγο?????:)

Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβαινω τι ενοεις ανοιχτο η κλειστο.για αναλυσε το λιγο?????:)
δλδ οταν αλαξεις την οριτζιναλ εξατμιση με μια αλλη,, το αφηνεις ανοικτο??η το ταπωνεις με καμια βιδουλα?
Link to comment
Share on other sites

που φτανεις τωρα σε βελτιωση πανω στο δικο σου?

 

τα εχω φτιαξει ολα.τωρα εχω προβλημα με την εξατμηση δεν μου προσαρμοζει σωστα ουτε η gpr ουτε η tsuyoshi και αυτο ωφειλετε αυτο που επα πιο πανω.μου στεγνωνουν πολυ τον χωρο καυσεως γιατι και οι δυο συντονιζουν σωστα με τα κυβικα του παπιου και θα αναγκαστω να ανεβασωτουλαχιστον 20% παραπανω

βενζινη απο τις 3000-4500 στρ με το10% της στροφης του γκαζιου απο την rapidbike θα το κανω μεχρι την τεταρτη θα σε ενημερωσω.για αυτο γραφω ολα αυτα παραπανω γιατι ολα αυτα συνεβηκαν σε εμενα........γμ:(:(

 

δλδ οταν αλαξεις την οριτζιναλ εξατμιση με μια αλλη,, το αφηνεις ανοικτο??η το ταπωνεις με καμια βιδουλα?

 

ταπωνεις το σωληνακι με μια βιδα.οταν ομως βαλεις πολλες βενζινες στην καυση τοτε χρειαζεται να το χρησιμοποιησεις για το ομαλο κλεισιμο του injection.

Link to comment
Share on other sites

τα εχω φτιαξει ολα.τωρα εχω προβλημα με την εξατμηση δεν μου προσαρμοζει σωστα ουτε η gpr ουτε η tsuyoshi και αυτο ωφειλετε αυτο που επα πιο πανω.μου στεγνωνουν πολυ τον χωρο καυσεως γιατι και οι δυο συντονιζουν σωστα με τα κυβικα του παπιου και θα αναγκαστω να ανεβασωτουλαχιστον 20% παραπανω

βενζινη απο τις 3000-4500 στρ με το10% της στροφης του γκαζιου απο την rapidbike θα το κανω μεχρι την τεταρτη θα σε ενημερωσω.για αυτο γραφω ολα αυτα παραπανω γιατι ολα αυτα συνεβηκαν σε εμενα........γμ:(:(

ποσο σου εχει παει μεχρι τωρα?? ενοω σε χρηματα,,η μπιελα του πως σου φανηκε ειναι ανθεκτικη??
Link to comment
Share on other sites

ποσο σου εχει παει μεχρι τωρα?? ενοω σε χρηματα,,η μπιελα του πως σου φανηκε ειναι ανθεκτικη??

 

μεχρι τωρα περιπου στα 1200€.το πιστονι που εχω βαλει δεν ειναι μπομπε ειναι φλατ δεν εχει μεγαλη συμπιεση και περνει μπροστα και με την μιζα δεν παρουσιαζει ζημια στην μπιελα η συμπιεση ειναι 12 bar ειναι απο το μοντελο που κυκλοφορει στην μαλεσια με τα 150 κυβικα ειναι yamaha vixion σετ κυλινδρος πιστονι σφυρηλατο diasil οχι τις μουφες που πουλανε εδω με τα ψευτοπιστονα και τους κυλινδρους με τα κοινα χητονια....

Link to comment
Share on other sites

μεχρι τωρα περιπου στα 1200€.το πιστονι που εχω βαλει δεν ειναι μπομπε ειναι φλατ δεν εχει μεγαλη συμπιεση και περνει μπροστα και με την μιζα δεν παρουσιαζει ζημια στην μπιελα η συμπιεση ειναι 12 bar ειναι απο το μοντελο που κυκλοφορει στην μαλεσια με τα 150 κυβικα ειναι yamaha vixion σετ κυλινδρος πιστονι σφυρηλατο diasil οχι τις μουφες που πουλανε εδω με τα ψευτοπιστονα και τους κυλινδρους με τα κοινα χητονια....
αυτο το vixion,,φοραει την ιδια στροφαλομπιελα με το χ??εχει εφαμιλη διαδρομη?
Link to comment
Share on other sites

αυτο το vixion,,φοραει την ιδια στροφαλομπιελα με το χ??εχει εφαμιλη διαδρομη?

 

ναι ειναι το ιδιο μονο αλλαγη στην διαμετρο του πιστονιου ειναι η διαφορα

Link to comment
Share on other sites

ναι ειναι το ιδιο μονο αλλαγη στην διαμετρο του πιστονιου ειναι η διαφορα
αρα ανετα ανεβενει το χ στα 150κυβικα χωρις να εχει προβλημα στροφαλομπιελας,,αφου και το 150αρι εχει τον ιδιο στροφαλο και μπιελα με το χ,,δλδ με λιγα λογια το vixion ειναι ενα χ,, με μεγαλητερο κηλινδρο και πιστονι
Link to comment
Share on other sites

Παντως αυτο που παρατηρισα σημερα ειναι οτι αμα ζεσταθει δεν σβηνει και επισης εχει μειωθει η καταναλωση καυσιμου, λες να ειναι επειδη οπως ειπε λεπτομερεστατα ο fosforos στεγνωνει τον χωρο καυσεως απο καυσιμο?
Link to comment
Share on other sites

geia sas paidia... geia sou file fosfore. simera pige to mix. stou trouli giat in metatropi alla s lew min paizeis allo pigene to ekei na deis swsto mixanaki . akou tis s lew ......
Link to comment
Share on other sites

Παντως αυτο που παρατηρισα σημερα ειναι οτι αμα ζεσταθει δεν σβηνει και επισης εχει μειωθει η καταναλωση καυσιμου, λες να ειναι επειδη οπως ειπε λεπτομερεστατα ο fosforos στεγνωνει τον χωρο καυσεως απο καυσιμο?

 

Μειωνεται η καταναλωση καυσιμου ποτε?Οταν ζεσταθει?

Link to comment
Share on other sites

Μειωνεται η καταναλωση καυσιμου ποτε?Οταν ζεσταθει?

 

 

Apο τοτε που εβαλα την gpr μειωθεικε λιγο.

Εχει βαλει καποιος απο σας xenon στο crypton? Ξερω οτι εχει hs1 λαμπα αλλα δεν μπορω να βρω πουθενα στο ebay. Mηπως η hs1 ειναι ιδια με την h4?

Link to comment
Share on other sites

Apο τοτε που εβαλα την gpr μειωθεικε λιγο.

Εχει βαλει καποιος απο σας xenon στο crypton? Ξερω οτι εχει hs1 λαμπα αλλα δεν μπορω να βρω πουθενα στο ebay. Mηπως η hs1 ειναι ιδια με την h4?

μονο εξατμιση εχεις αλαξει?τπτ αλλο δεν εχεις κανει?
Link to comment
Share on other sites

μονο εξατμιση εχεις αλαξει?τπτ αλλο δεν εχεις κανει?

 

Nai μονο εξατμιση, και απο τι διαβασα πριν στο forum θα βγαλω και τον πνιχτη στο φιλτρο αερα.

Link to comment
Share on other sites

Apο τοτε που εβαλα την gpr μειωθεικε λιγο.

Εχει βαλει καποιος απο σας xenon στο crypton? Ξερω οτι εχει hs1 λαμπα αλλα δεν μπορω να βρω πουθενα στο ebay. Mηπως η hs1 ειναι ιδια με την h4?

 

 

Η λαμπα HS1 λεγεται αλλιως και H4.

Προσεξε ομως... επειδη η λαμπα ειναι διπλη (μεγαλη/μικρη σκαλα),

θα πρεπει να ψαξεις να βρεις bi-xenon kit.

Σε αυτα τα kit οταν αλλαζεις σκαλα με τον διακοπτη, η λαμπα μετακινειται

μεσα-εξω στην βαση της με ηλεκτρομαγνητικο μηχανισμο.

 

http://www.xenonlink.com/product_info.php?products_id=92

Link to comment
Share on other sites

Η λαμπα HS1 λεγεται αλλιως και H4.

Προσεξε ομως... επειδη η λαμπα ειναι διπλη (μεγαλη/μικρη σκαλα),

θα πρεπει να ψαξεις να βρεις bi-xenon kit.

Σε αυτα τα kit οταν αλλαζεις σκαλα με τον διακοπτη, η λαμπα μετακινειται

μεσα-εξω στην βαση της με ηλεκτρομαγνητικο μηχανισμο.

 

http://www.xenonlink.com/product_info.php?products_id=92

Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Η λάμπα Η4 έχει άλλη βάση και δεν θα κουμπώνει στο φανάρι.
Link to comment
Share on other sites

Nai μονο εξατμιση, και απο τι διαβασα πριν στο forum θα βγαλω και τον πνιχτη στο φιλτρο αερα.

 

οχι το διαφραγμα που βρισκεται πανω στο καπακι.το καπακι αυτο που στερεωνεται με 4 βιδες.το σωληνα που εχει μεσα στο φιλτροκουτι που ειναι στην εισοδο του injection.αυτο θασ κοψεις σηριζα με μια φαλτσετα ο.κ????;)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κάνεις λάθος. Η λάμπα Η4 έχει άλλη βάση και δεν θα κουμπώνει στο φανάρι.

 

Η λαμπα κουμπωνει κανονικα.

Αν δεις και την λαμπα στο link που εβαλα, παρατηρησε το μεταλλικο νικελ που δημιουργει Η4 πατουρα στην βαση της λαμπας, ειναι στην ουσια ανταπτορας.

 

Ειμαι σιγουρος γιατι εχω βαλει σε Address το οποιο φοραει λαμπα HS1,

δουλευει αψογα, αλλαζει σκαλα ακαριαια και κανει την νυχτα....μερα!

Link to comment
Share on other sites

Η λαμπα κουμπωνει κανονικα.

Αν δεις και την λαμπα στο link που εβαλα, παρατηρησε το μεταλλικο νικελ που δημιουργει Η4 πατουρα στην βαση της λαμπας, ειναι στην ουσια ανταπτορας.

 

Ειμαι σιγουρος γιατι εχω βαλει σε Address το οποιο φοραει λαμπα HS1,

δουλευει αψογα, αλλαζει σκαλα ακαριαια και κανει την νυχτα....μερα!

Μακάρι να είναι όπως τα λες γιατί και εγώ θέλω να βάλω μια λάμπα Philips cool blue και δεν βγαίνει σε HS1.
Link to comment
Share on other sites

οχι το διαφραγμα που βρισκεται πανω στο καπακι.το καπακι αυτο που στερεωνεται με 4 βιδες.το σωληνα που εχει μεσα στο φιλτροκουτι που ειναι στην εισοδο του injection.αυτο θασ κοψεις σηριζα με μια φαλτσετα ο.κ????;)

 

Ok καταλαβα. Ο σωληνας ειναι κατω απο το φιλτρο. Οσο για τα xenon, Η4, ευχαριστω για τις απαντησεις.

Link to comment
Share on other sites

geia sas paidia...epeidi kai egw thelw na valw xenon sto mixanaki to exw psaksei....exw vrei kai H1 kai H4....opoia kai na valeis den uparxei provlima....apla me tin H1 den tha exeis sigoura megali skala...(to exei valei enas filos mou se x kai tou eipan oti den uparxei H1 me 2 skales....)kai uparxoun kai 2 eidwn H4....i mia einai pali me ti mesaia skala mono kai i alli exei kai tis duo...to bgalane etsi giati polloi pisteuoun oti i megali skala me xenon fwta einai axristi...alloi lene pali oti an exeis megali skala me xenon an ti xrisimopoihseis arketes fores tha sou kitrinisei to fanari kai kala apo upsili thermokrasia....alla auta einai malakies giati opoia skala kai na exeis idia watt kaiei aplws allazoun ta katoptra...oli i thermokrasia menei ston pollaplasiasti tasis kai den exei provlima...autes tis meres tha paw na parw ta xenon H4 me tis 2 skales kai tha sas pw pws paei an einai...opoios einai apo athina kai den kserei pou exei as mou steilei na tou pw to magazi pou ta exw vrei na paei na rwtisei kai monos tou...auta pou sas lew paidia den ta bgazw apo to mualo mou,mou ta eipan...twra den kserw an mou elegan malakies....(sorry gia ta greeklish alla eimai se net cafe kai den kserw ti exei i ******* kai den allazei glwssa!!:))
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...