morph Δημοσιεύτηκε June 12, 2007 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε June 12, 2007 Εχω μερικές γραμμές στο όνομά μου (για επαγγελματικό λόγο). Σε 2 από αυτές μου έχουν χρεώσει από 1 κλήση σε 9011. Σε μια άλλη γραμμή, ενώ έχω προεπιλογή φορέα και όλες οι κλήσεις περνούν από αυτόν, μου έχουν χρεώσει 9 αστικές 2 "Αλλες κλήσεις". Πήγα στον ΟΤΕ πατησίων αλλά ένας "ικανότατος" προϊστάμενος λέει οτι οι κλήσεις έχουν γίνει. Οι δυο γραμμές με τις χρεώσεις σε 9011 είναι σε τηλ κέντρο που έχει φραγή. Τι μπορούμε να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις απάτης από τον "αγαπητό" μας πάροχο; (ΟΤΕ) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sovjohn Δημ. June 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2007 Κατ' αρχάς είναι νόμιμο δικαίωμα σου να έχεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων (χωρίς χρέωση) για όλες τις γραμμές σου, με σχετική σου αίτηση στο κοντινότερο κατάστημα ΟΤΕ. Εφόσον το κάνεις αυτό, και αφού πλέον έχεις πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι κλήση χρεώθηκε, πότε, και που, θα μπορείς να αμφισβητήσεις τις κλήσεις σου έννομα. Μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ για αυθαίρετη χρέωση θα βοηθούσε επίσης. Παράθεση Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα. Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
omegasec Δημ. June 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2007 Δεν νομιζω να καταφερεις κατι ,εχω ρωτησει και γω παλαιοτερα δικηγορο για κατι αναλογο και μου ειπε οτι απο τη στιγμη που εχουν καταγραφει οι κλησεις στο κεντρο, θεωρειται απο τον οτε οτι εχουν γινει ,οποτε δεν μπορεις να αποδειξεις τιποτα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chrisk Δημ. June 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2007 Κατ' αρχάς είναι νόμιμο δικαίωμα σου να έχεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων (χωρίς χρέωση) για όλες τις γραμμές σου, με σχετική σου αίτηση στο κοντινότερο κατάστημα ΟΤΕ. Εφόσον το κάνεις αυτό, και αφού πλέον έχεις πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι κλήση χρεώθηκε, πότε, και που, θα μπορείς να αμφισβητήσεις τις κλήσεις σου έννομα. Μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ για αυθαίρετη χρέωση θα βοηθούσε επίσης. Σωστοοοοός!!!!!:) :) Παράθεση this is how we do... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
costasgoods Δημ. June 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 16, 2007 Φίλε ασε είναι μεγάλοι κλέφτες και καλά μελετοιμένοι ρώτα και μένα που με έχουν καταστρέψει: http://homepages.pathfinder.gr/costasgoods/ δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσε τι λέω πολύ μεγάλοι κλέφτες !!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PMNEDM Δημ. June 19, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 19, 2007 Εχω μερικές γραμμές στο όνομά μου (για επαγγελματικό λόγο). Σε 2 από αυτές μου έχουν χρεώσει από 1 κλήση σε 9011. Σε μια άλλη γραμμή, ενώ έχω προεπιλογή φορέα και όλες οι κλήσεις περνούν από αυτόν, μου έχουν χρεώσει 9 αστικές 2 "Αλλες κλήσεις". Πήγα στον ΟΤΕ πατησίων αλλά ένας "ικανότατος" προϊστάμενος λέει οτι οι κλήσεις έχουν γίνει. Οι δυο γραμμές με τις χρεώσεις σε 9011 είναι σε τηλ κέντρο που έχει φραγή. Τι μπορούμε να κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις απάτης από τον "αγαπητό" μας πάροχο; (ΟΤΕ) Δεν νομιζω να καταφερεις κατι ,εχω ρωτησει και γω παλαιοτερα δικηγορο για κατι αναλογο και μου ειπε οτι απο τη στιγμη που εχουν καταγραφει οι κλησεις στο κεντρο, θεωρειται απο τον οτε οτι εχουν γινει ,οποτε δεν μπορεις να αποδειξεις τιποτα . Αυτο ακριβως ισχυει. Η απαντηση του ΟΤΕ θα ειναι οτι οι κλησεις καταγραφονται αυτοματα και απο μηχανημα, οποτε αποκλειεται και να μην εχουν γινει. Απο την εμπειρια μου, οτι κατα 99% οι κλησεις εχουν οντως γινει. Τωρα, βασικο ειναι το εξης: Εκτος απο προεπιλογη φορεα, μηπως εχει και επιλογη φορεα (δηλαδη και καποιον αλλον παροχο, τον οποιον καλεις μονο μεσω προθεματος); Αν ναι, τοτε οι κλησεις μπορουν να γινουν κανονικοτατα ακομα και αν εχεις φραγη κλησεων (του ΟΤΕ) (αν εχουν γινει κλησεις με προθεμα, φαινεται και στον αναλυτικο παντως) Η φραγη που εχεις ειναι του οτε ή οχι; Οι "αλλες" αστικες κλησεις, λογικα ειναι σε τριψηφια και τετραψηφια, που δεν τα πιανει η φραγη, και ακομα και αν εχεις προεπιλογη φορεα, χρεωνονται αναγκαστικα στον ΟΤΕ. Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι ΔΕΝ εχουν γινει οι κλησεις; :) Παράθεση Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι, όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emperor69 Δημ. June 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2007 Φίλε ασε είναι μεγάλοι κλέφτες και καλά μελετοιμένοι ρώτα και μένα που με έχουν καταστρέψει: http://homepages.pathfinder.gr/costasgoods/ δεν ξέρω αν αντιλαμβάνεσε τι λέω πολύ μεγάλοι κλέφτες !!!! φίλε μου εκατσα και το διάβασα όλο! Απλά λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου! Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo.gif Α proud member of the Alliance, opposed to members of the Horde! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morph Δημ. June 23, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. June 23, 2007 Εκτος απο προεπιλογη φορεα, μηπως εχει και επιλογη φορεα (δηλαδη και καποιον αλλον παροχο, τον οποιον καλεις μονο μεσω προθεματος); Αν ναι, τοτε οι κλησεις μπορουν να γινουν κανονικοτατα ακομα και αν εχεις φραγη κλησεων (του ΟΤΕ) (αν εχουν γινει κλησεις με προθεμα, φαινεται και στον αναλυτικο παντως) Στην συγκεκριμένη σύνδεση το πρόβλημα είναι αστικές κλήσεις. Δεν έχω αναλυτικό. Ολοι οι προηγούμενοι λογαριασμοί έρχονταν μόνο το πάγιο. Οι υπόλοιπες χρεώνονταν στην άλλη εταιρεία. Ξαφνικά εμφανίστικαν οι 9 αστικές και κάτι "άλλες" Θα έπρεπε να είχα βάλει το 1777 κάτι που ΔΕΝ έχει γίνει Η φραγη που εχεις ειναι του οτε ή οχι; Πως εισαι τοσο σιγουρος οτι ΔΕΝ εχουν γινει οι κλησεις; :) Φραγή δεν είχε από τον ΟΤΕ. Για τις κλήσεις 9011 δεν μπορεί να έχουν γίνει για τον εξής λόγο. Οι γραμμές είναι σε τηλεφωνικό κέντο. Οταν επιλέγεις εξωτ. γραμμή σου δίνει την 1 μετά την 2 κλπ. Οι κλήσεις εμφανίστικαν στην 2 στιγμή που δεν ήταν κατηλλημένη η 1. Κανείς από τα 3 άτομα που βρίσκονται εκεί δεν έχει τις γνώσεις να παρακάμψει αυτή τη διαδικασία (εδώ δεν γνωρίζουν τα στοιχειώδη). Μένει να εξετάσω αν αυτός που προγραμμάτισε το κέντρο είχε βάλει φραγή για τέτοιες κλήσεις. Φοβάμαι οτι δεν το ειχαμε προβλέψει άλλα και πάλι δεν νομίζω οτι θα αποδείκνυε κάτι. Εκτός αν ο "προγαμματιστής" του κέντρου λογισθεί ως μάρτυρας οτι τέτοιες κλήσεις δεν θα μπορούσαν να γίνουν! Οταν λέμε καταγκελία στην ΕΕΤΤ πώς θα μπορούσα να το κάνω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. June 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2007 Φίλε μου αστικές κλήσεις είναι και οι κλήσεις στο 141 οι οποίες δεν γίνονται μέσω άλλου φορέα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων Η χρέωση είναι κάπου 15 λεπτά την σελίδα εφόσον δεν είχες προηγουμένως αναλυτική . Θα στην δώσει ο ΟΤΕ της γειτονιάς σου και σε παρακαλούμε ενημέρωσε μας σχετικά. Τέλος δεν είναι υπερβολικό να έχεις ανοίξει αυτό το θέμα για 9 αστικές κλήσεις ? Πόσο στοίχισαν επιτέλους που καθόμαστε και το συζητάμε ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. June 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2007 Η κληση στο 141 δεν χρεωνεται ως αστικη οπως και οι περισσοτερες κλησεις προς 3ψηφια, 4ψηφια, 5ψηφια! Συνηθως ειναι αρκετα τσιμπημενο το τιμολογιο :O Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fabo114 Δημ. June 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2007 Στην συγκεκριμένη σύνδεση το πρόβλημα είναι αστικές κλήσεις. Δεν έχω αναλυτικό. Ολοι οι προηγούμενοι λογαριασμοί έρχονταν μόνο το πάγιο. Οι υπόλοιπες χρεώνονταν στην άλλη εταιρεία. Ξαφνικά εμφανίστικαν οι 9 αστικές και κάτι "άλλες" Θα έπρεπε να είχα βάλει το 1777 κάτι που ΔΕΝ έχει γίνει Οταν λέμε καταγκελία στην ΕΕΤΤ πώς θα μπορούσα να το κάνω; Το καλυτερο πριν προχωρησεις σε οτιδηποτε ειναι να ζητησεις αναλυτικο. Καταγγελια μπορεις να υποβαλλεις εδω. Απλα συμπληρωσε την αιτηση και στειλτη. :) Παράθεση facebook Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. June 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2007 Η κληση στο 141 δεν χρεωνεται ως αστικη οπως και οι περισσοτερες κλησεις προς 3ψηφια, 4ψηφια, 5ψηφια! Συνηθως ειναι αρκετα τσιμπημενο το τιμολογιο :O Μπορεί να μην χρεώνετε ως αστική, παρουσιάζετε όμως στην ανάλυση του λογαριασμού ΟΤΕ στο σημείο Αστικές κλήσεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xmperop1 Δημ. June 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 26, 2007 Από τη στιγμή που η φραγή δεν είναι του ΟΤΕ αλλά μέσω του κέντρου σου δεν μπορείς να αμφισβιτήσεις καμία χρέωση. Για αυτούς τους λόγους υπάρχει μ υπηρεσία της φραγής απερχόμενης επιλοινωνίας με κωδικό η οποία παρέχει την μέγιστη ασφάλεια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morph Δημ. June 27, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2007 Φίλε μου αστικές κλήσεις είναι και οι κλήσεις στο 141 οι οποίες δεν γίνονται μέσω άλλου φορέα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ζητήσεις αναλυτική κατάσταση κλήσεων Η χρέωση είναι κάπου 15 λεπτά την σελίδα εφόσον δεν είχες προηγουμένως αναλυτική . Θα στην δώσει ο ΟΤΕ της γειτονιάς σου και σε παρακαλούμε ενημέρωσε μας σχετικά. Τέλος δεν είναι υπερβολικό να έχεις ανοίξει αυτό το θέμα για 9 αστικές κλήσεις ? Πόσο στοίχισαν επιτέλους που καθόμαστε και το συζητάμε ? Θα ζητήσω ανάλυση γι αυτές. Αν είδες όμως, μου έχουν χρεώσει και 2 "9011" η αξία των οποίων είναι 28€. Οπότε 1. Γιατί να πληρώσω 28€ για κλήσεις που δεν έγιναν? 2. Οι πληροφορίες που μπορεί να συλλέξουμε εδώ, μπορούν να βοηθήσουν και κάποιον που καλείται για παρόμοιους λόγους να πληρώσει περισσότερα από 28€ + 9 αστικές κλήσεις. Το γενικότερο πνεύμα είναι πώς να διασφαλίσουμε τα δικαιώματά μας και να μην γινώμαστε λεία του κάθε απατεώνα οργανισμού. Είναι πρωτιμότερο, λες, να μένουν ασίδωτοι? Εμένα κάπου "με χαλάει" η κτιτκή στάση των δημοσίων (αλλά και ιδιωτικών οργανισμών), που πιστεύουν οτι μπορούν να κλέβουν μικροποσά από τον καθένα και να αποκομίζουν τεράστια κέρδη. Αυτά τα μικρο-ποσά τρυχαίνει να μην τα βρίσκω στο δρόμο αλλά να τα βγάζω με αρκετό κόπο. Μπορεί να μην κυνδυνεύω να χρεοκοπίσω από αυτά αλλά προτιμώ να τα αξιοποήσω διαφορετικά. Αυτή είναι η γνωμη μου. Αλλωστε σήμερα είναι 9 αστικές, αύριο 9 διεθνείς. (είδες τι έπαθε ο costasgoods)! xmperop1 Για αυτούς τους λόγους υπάρχει η υπηρεσία της φραγής απερχόμενης επιλοινωνίας με κωδικό η οποία παρέχει την μέγιστη ασφάλεια. Την ενεργοποίησα. Ποιός με διαβεβαιώνει οτι σε μια επόμενη φορά δεν θα μου πούν οτι "βάλατε τον κωδικό, το ξεκλειδώσατε, καλέσατε και επαναφέρατε την φραγή... κύριε". ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. June 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2007 Καποιος υπαλληλος, καποιο "εξυπνο" παιδι, η καποιος τριτος τελος παντων αποκλειεται να εχουν κανει αυτες τις κλησεις ? Περα απο τα παραπονα που εχουμε ολοι μας απο τον ΟΤΕ, ειναι εξαιρετικα σπανιο να καταγραφει το κεντρο κλησεις που δεν εχουν γινει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. June 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 27, 2007 Στην συγκεκριμένη σύνδεση το πρόβλημα είναι αστικές κλήσεις......... Για τις κλήσεις 9011 δεν μπορεί να έχουν γίνει για τον εξής λόγο. Οι γραμμές είναι σε τηλεφωνικό κέντο. Οταν επιλέγεις εξωτ. γραμμή σου δίνει την 1 μετά την 2 κλπ. Οι κλήσεις εμφανίστικαν στην 2 στιγμή που δεν ήταν κατηλλημένη η 1. Κανείς από τα 3 άτομα που βρίσκονται εκεί δεν έχει τις γνώσεις να παρακάμψει αυτή τη διαδικασία (εδώ δεν γνωρίζουν τα στοιχειώδη). α) στο προηγούμενο post το πρόβλημα ήταν οι αστικές .Σε αυτό απάντησα β)Πως γνωρίζεις ότι η άλλη γραμμή δεν ήταν κατηλλημένη? Θα μπορούσε να ήταν από μια εισερχόμενη κλήση και για αυτό το κέντρο να έδωσε την δεύτερη γραμμή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morph Δημ. June 28, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2007 β)Πως γνωρίζεις ότι η άλλη γραμμή δεν ήταν κατηλλημένη? Θα μπορούσε να ήταν από μια εισερχόμενη κλήση και για αυτό το κέντρο να έδωσε την δεύτερη γραμμή. Αν υπάρχει κλήση στη 2η γραμμή ενώ η πρώτη σεν χρισιμοποιείται τότε κάτι θα σημαίνει. Αυτό που χρειάζομαι είναι αναλυτική και στη 2η γραμμη. Θα μου πάρει όμως καιρό μέχρι να βρώ το χρονο να ασχοληθώ ΚΑΙ με αυτό! Από που μπορώ να ζητήσω αναλυτική για τον ήδη υπάρχοντα λογ/μο? (από ένα OTEshop μου είπαν πώς μόνο για τους μελλοντικούς γίνεται) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. June 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2007 Θα πας στο αρμόδιο γραφείο της περιοχής σου . Για το μέλλον γίνετε δωρεάν για το παρελθόν το πληρώνεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Telephonic Δημ. July 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2007 Η καταγραφή των κλήσεων στα ψηφιακά κέντρα γίνεται με πολλούς τρόπους.Επειδή ρωτάς σχετικά με τον έλεγχο που κάνει ο ΟΤΕ και γενικά ο κάθε πάροχος θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι το ψηφιακό κέντρο σηματοδοσιακά ξέρει απο την ώρα που σηκώνεις το ακουστικό τι κάνεις...(κλήση εισερχόμενη και πού ή απερχόμενη και από πού-ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση υπηρεσιών-και όταν πάρει απάντηση αμέσως ξεκινάει την χρέωση η οποία καταγράφεται στο οικίο σου ψηφιακό κέντρο,στο διαβιβαστικό κέντρο απο το οποίο πέρασες και στο κομβικό ή διεθνές κέντρο στο οποίο έκανες κατάληψη σε κάποιο κανάλι του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.