Jump to content

Προαστιακός Σιδηρόδρομος


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προαστιακός Σιδηρόδρομος

 

Η Προαστιακός ΑΕ είναι θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ, που ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2003 για να αναλάβει την λειτουργία, διαχείριση και εκμετάλλευση των αστικών, προαστιακών και περιαστικών περιφερειακών σιδηροδρομικών μεταφορών στον Ν. Αττικής και σε γειτονικούς νομούς στα πλαίσια της προγραμματισμένης αναδιοργάνωσης του ομίλου. Τα δρομολόγια του Προαστιακού συνδέουν τον Πειραιά και την Αθήνα με το Αεροδρόμιο, καθώς και με την Κόρινθο και με το Κιάτο (μελλοντικά θα συνδεθεί η Ραφήνα, το Λουτράκι η Χαλκίδα, η Θήβα και το Ξυλόκαστρο).

 

Ένα μεγάλο μέρος του δικτύου ανήκει στην αστική ζώνη του, η οποία ορίζεται από τους σταθμούς Πειραιά - Μαγούλα - Πλακεντίας. Το κόστος της μετακίνησης στην ανωτέρω ζώνη είναι 0,70 ευρώ. Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών των 38 ευρώ του ΟΑΣΑ (380 ευρώ η ετήσια) και το ενιαίο εισιτήριο (1 ευρώ), ισχύει για τη μετακίνηση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο αλλά και με τα Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Ηλεκτρικό, Μετρό και Τραμ στο αστικό κομμάτι. Το κόστος για τις μετακινήσεις προς τις υπόλοιπες περιοχές είναι 6 ευρώ.

 

Ουσιαστικά, με τον Προαστιακό μπορούν να γίνουν (Ιούνιος 2007) οι ακόλουθες διαδρομές:

 

  1. Κόρινθος - Αεροδρόμιο - Κόρινθος
  2. Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα
  3. Πειραιάς - Κόρινθος - Πειραιάς
  4. Πειραιάς - Αεροδρόμιο - Πειραιάς

 

Κατά συνέπεια οι διαδρομές του Προαστικού τον Ιούνιο του 2007 είναι οι εξής:

 

1. Κόρινθος - Αεροδρόμιο - Κόρινθος

Κόρινθος (ΟΣΕ) - Αγ. Θεόδωροι - Κινέττα - Μέγαρα - Νέα Πέραμος -
Μαγούλα - Ασπρόπυργος - Άνω Λιόσια - Ηράκλειο -
Νερατζιώτισσα ΟΑΚΑ ([thread=169105]1[/thread])
- Κηφισίας - Πεντέλης -
Δουκ. Πλακεντίας ([thread=160510]3[/thread])
- Παλλήνη - Παιανία Καντζά - Κορωπί - Αεροδρόμιο
(και αντίστροφα)

 

Υπό κατασκευή βρίσκονται οι σταθμοί Άνω Λιόσια, Ζεφύρι και ΣΚΑ. Το πρώτο δρομολόγιο είναι στις 07:05 από Κόρινθο και από Αεροδρόμιο, ενώ το τελευταίο 21:05 από Κόρινθο και 23:05 από Αεροδρόμιο. Η διαδρομή έχει διάρκεια 1 ώρα και 10 λεπτά. Η συχνότητα των δρομολογίων είναι κάθε 2 ώρες.

 

2. Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα

Νερατζιώτισσα ΟΑΚΑ ([thread=169105]1[/thread])
- Κηφισίας - Πεντέλης -
Δουκ. Πλακεντίας ([thread=160510]3[/thread])
- Παλλήνη - Παιανία Καντζά - Κορωπί - Αεροδρόμιο
(και αντίστροφα)

 

Το πρώτο δρομολόγιο είναι στις 07:05 από τη Νεραντζιώτισσα και στις 06:40 από το αεροδρόμιο, ενώ το τελευταίο στις 23:05 και στις 22:40 αντίστοιχα. Η συχνότητα των δρομολογίων είναι κάθε 1 περίπου ώρα. Η διαδρομή έχει διάρκεια 19 λεπτά. Σημειώνεται ότι η διαδρομή αυτή είναι η μόνη που γίνεται με
ηλεκτροκίνητους συρμούς
desiro electric οι οποίοι αναπτύσσουν ταχύτητα 160 χλμ. / ώρα.

 

3. Πειραιάς - Κόρινθος - Πειραιάς

Πειραιάς ([thread=169105]1[/thread]) (ΟΣΕ)
- Λεύκα - Α.Ι. Ρέντης - Ρουφ -
Αθήνα ([thread=160508]2[/thread]
-
σταθμός «Λάρισα»
) (ΟΣΕ)
- Ηράκλειο -
Νερατζιώτισσα ΟΑΚΑ ([thread=169105]1[/thread])
- Κηφισίας -
{αλλαγή κατεύθυνσης }
-
Νερατζιώτισσα ΟΑΚΑ ([thread=169105]1[/thread])
- Ηράκλειο - Άνω Λιόσια - Ασπρόπυργος - Μαγούλα
- Ν. Πέραμος - Μέγαρα - Κινέττα - Αγ. Θεόδωρος - Κόρινθος
(και αντίστροφα)

 

Υπό κατασκευή βρίσκονται οι σταθμοί Ταύρος, Θυμαράκια, Αγ. Ανάργυργοι, Πύργος Βασιλίσσης, Λυκότρυπα, ΣΚΑ, Μεταμόρφωση, ΣΚΑ, Ζεφύρι. Το πρώτο δρομολόγιο από τον Πειραιά είναι στις 05:43 (Αθήνα, 06:06) και από την Κόρινθο 05:30. Το τελευταίο δρομολόγιο από τον Πειραιά είναι στις 21:38 (Αθήνα, 22:06) και από την Κόρινθο 22:11. Η διάρκεια της διαδρομής είναι 1 ώρα και 40 λεπτά. Η συχνότητα των δρομολογίων είναι κάθε 2 περίπου ώρες (από Πειραιά, 05:43, 07:38, 09:38, 11:38, 13:38, 15:38 17:38, 19:38, 21:38).

 

4. Πειραιάς - Αεροδρόμιο - Πειραιάς

Πειραιάς ([thread=169105]1[/thread]) (ΟΣΕ)
- Λεύκα - Α.Ι. Ρέντης - Ρουφ -
Αθήνα ([thread=160508]2[/thread]
-
σταθμός «Λάρισα»
) (ΟΣΕ)
- Ηράκλειο -
Νερατζιώτισσα ΟΑΚΑ ([thread=169105]1[/thread])
- Κηφισίας - Πεντέλης
Δουκ. Πλακεντίας ([thread=160510]3[/thread])
- Παλλήνη - Παιανία Καντζά - Κορωπί - Αεροδρόμιο
(και αντίστροφα)

 

Υπό κατασκευή βρίσκονται οι σταθμοί Ταύρος, Θυμαράκια, Αγ. Ανάργυροι, Πύργος Βασιλίσσης, Λυκότρυπα, ΣΚΑ, Μεταμόρφωση. Το πρώτο δρομολόγιο από Πειραιά είναι στις 06:14 και από το Αεροδρόμιο στις 07:20. Το πρώτο δρομολόγιο με αφετηρία τον Α.Ι. Ρέντη είναι στις 05:43 (Αθήνα, 05:57). Το τελευταίο δρομολόγιο ξεκινάει από τον Πειραιά στις 22:38 (Αθήνα, 23:06) και από το Αεροδρόμιο στις 23:50). Η συχνότητα των δρομολογίων είναι κάθε 30-60 λεπτά (από Πειραιά: 06:14, 06:43, 07:08, 08:08, 08:38, 09:08, 10:08, 10:38, 11:08, 12:08, 12:38, 13:08, 14:08, 14:38, 15:08, 16:08, 16:38, 17:08, 18:08, 18:38, 19:08, 20:38, 21:08, 22:08, 22:38).

 

Με γκρι χρώμα σημειώνονται οι σταθμοί οι οποίοι δεν περιλαμβάνονται στο αστικό δίκτυο του Προαστικού, δηλαδή η μετακίνηση από προς αυτούς δεν γίνεται με 0,70 ευρώ, αλλά με 6 ευρώ.

 

Κόστος εισητηρίων

Αστική ζώνη

σημειώνεται με
γκρι
χρώμα
στις παραπάνω διαδρομές

 

Ένα μεγάλο μέρος του δικτύου ανήκει στην αστική ζώνη του, η οποία ορίζεται από τους σταθμούς Πειραιά - Μαγούλα - Πλακεντίας. Το κόστος της μετακίνησης στην ανωτέρω ζώνη είναι 0,70 ευρώ. Η μηνιαία κάρτα απεριορίστων διαδρομών των 38 ευρώ του ΟΑΣΑ (380 ευρώ η ετήσια) και το ενιαίο εισιτήριο (1 ευρώ), ισχύει για τη μετακίνηση με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο αλλά και με τα Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Ηλεκτρικό, Μετρό και Τραμ στο αστικό κομμάτι. Το κόστος για τις μετακινήσεις προς τις υπόλοιπες περιοχές είναι 6 ευρώ.

 

Τα ενιαία εισιτήρια του ΟΑΣΑ ισχύουν για την μετακίνηση σας στο τμήμα της αστικής ζώνης του Προαστιακού (Μαγούλα – Πλακεντίας και το αντίστροφο) εντός του χρονικού διαστήματος που αναγράφεται σε αυτά (πχ: με το ενιαίο εισιτήριο των 3 ευρώ ο επιβάτης πραγματοποιεί απεριόριστο αριθμό διαδρομών στο τμήμα Μαγούλα - Πλακεντίας εντός ενός 24ώρου).

 

Όλα τα ενιαία εισιτήρια της 1 ώρας και 30 λεπτών πρέπει να επικυρώνονται κατά την πρώτη επιβίβαση στο συγκοινωνιακό μέσο. Εφόσον εκτιμήσετε ότι η τελευταία σας διαδρομή θα έχει ολοκληρωθεί εντός του χρονικού διαστήματος της 1 ώρας και 30 λεπτών, μην προβείτε σε δεύτερη επικύρωση. Σε αντίθετη περίπτωση κατά την επιβίβαση σας στο τελευταίο μέσο μετακίνησης και πριν από την λήξη της 1 ώρας και 30 λεπτών θα πρέπει να επικυρώσετε για δεύτερη φορά το εισιτήριο σας στην απέναντι ή την πίσω πλευρά από την πρώτη επικύρωση. Με τον τρόπο αυτό το εισιτήριο σας ισχύει μέχρι την ολοκλήρωση της συγκεκριμένης διαδρομής.

 

Μη αστική ζώνη

 

Το κόστος για τις μετακινήσεις στη μη αστική ζώνη έχει οριστεί σε 6 ευρώ. Ωστόσο, ισχύουν οι ακόλουθες εκπτώσεις:
  • Επιβάτες κάτω των 6 ετών : δωρεάν
  • Επιβάτες μέχρι 18 ετών : 50% έκπτωση στην τιμή του απλού εισιτηρίου
  • Επιβάτες άνω των 65 ετών: 50% έκπτωση στην τιμή του απλού εισιτηρίου
  • Εισιτήριο Αεροδρομίου με επιστροφή: 10 ευρώ (17% έκπτωση)

 

Επισυνάπτεται ο χάρτης του δικτύου του Προαστιακού όπως έχει διαμορφωθεί έως τον Ιούνιο του 2007.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του Προαστιακού από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών (σταθμό Λαρίσης) έως τον Πειραιά πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου με επιβάτη τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ.Μιχάλη Λιάπη.

 

Ο κ. Λιάπης επιθεώρησε τα εν εξελίξει έργα στους σταθμούς Λεύκα, Ρέντης και Ρουφ και εξέφρασε την ικανοποίηση του για τους ρυθμούς προόδου των έργων. Ανακοίνωσε ότι τα τακτικά δρομολόγια προς Πειραιά θα ξεκινήσουν στα τέλη Μαίου.

 

«Η επέκταση του Προαστιακού προς τον Πειραιά είναι ένα σημαντικό και πολυδιάστατο έργο. Συνδέουμε το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το Διεθνή Αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος παρέχοντας ταχύτατη πρόσβαση από και προς τη νησιωτική Ελλάδα, τόσο για τους Έλληνες πολίτες όσο και για επισκέπτες από το εξωτερικό. Εξασφαλίζουμε μία ακόμη συγκοινωνιακή πρόσβαση στον Πειραιά διευκολύνοντας τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ στο πλαίσιο του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας. Η προγραμματισμένη λειτουργία των υπόλοιπων ενδιάμεσων σταθμών της γραμμής - στο αμέσως επόμενο διάστημα - θα δώσει τη δυνατότητα τακτικής μετακίνησης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Εκτιμούμε ότι με τη νέα επέκταση θα προστεθούν σε πρώτη φάση περίπου 4000 επιβάτες στους 16.000 που ήδη χρησιμοποιούν ημερησίως τον Προαστιακό για τις μετακινήσεις τους. Φυσικά όσο διευρύνεται το δίκτυο θα υπάρχει αντίστοιχη αύξηση των επιβατών. Στα τέλη Ιουνίου ολοκληρώνεται η σύνδεση με Κιάτο. Έως το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο ΣΚΑ με αποτέλεσμα να μειωθούν οι χρόνοι των διαδρομών προς Κόρινθο κατά 20 έως 30 λεπτά».

 

  • Το δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο θα έχει διάρκεια περίπου 50΄ και θα εκτελούνται κατ αρχάς δύο δρομολόγια ανά ώρα, με κατεύθυνση εναλλακτικά προς Αεροδρόμιο - Κόρινθο.
     
    Το μήκος της γραμμής Σ.Σ. Αθηνών - Πειραιάς είναι 9 χιλιόμετρα.
     
  • Στις 31 Μαίου θα λειτουργήσουν και οι νέες στάσεις του Προαστιακού στη Λεύκα, στον Ρέντη και στο Ρουφ/Βοτανικό. Επίσης στο τέλος Ιουνίου 2007 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης ανακαίνιση του διατηρητέου κτιρίου του Σ.Σ. Πειραιά. Στο Σ.Σ. Ρέντη θα έχουν ολοκληρωθεί και οι δύο προβλεπόμενες πεζογέφυρες εξοπλισμένες και με ανελκυστήρες για τις ανάγκες του Σταθμού αλλά και για την εξυπηρέτηση των εκατέρωθεν του Σιδηροδρομικού διαδρόμου περιοχών.
     
    Παράλληλα ανακαινίζεται και η γραμμή από Aγιο Ιωάννη Ρέντη έως Σ.Σ. Αγ. Διονυσίου στον Πειραιά ώστε να είναι δυνατή η σύνδεση και του Σ.Σ. Αγ. Διονυσίου με τον Προαστιακό.
     
  • Για το τμήμα του Σιδηροδρομικού διαδρόμου από Ρούφ έως Τρείς Γέφυρες εξετάζονται σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων οι δυνατότητες υπογειοποίησης των γραμμών σε συνδυασμό με άλλα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ.

 

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου δοκιμαστικού δρομολογίου, ο Υπουργός δήλωσε:

 

«Κάποιοι αμφισβητούσαν , ότι ο Προαστιακός θα κατέβαινε στον Πειραιά. Σήμερα όμως, το έργο τελειώνει και ο Προαστιακός επεκτείνεται. Και σε ενάμιση μήνα από σήμερα θα τεθεί σε εμπορική χρήση και θα ενώνει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το αεροδρόμιο, ενώ τέλος Ιουνίου θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο και θα φθάσει ως το Κιάτο, έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε εύκολες μετακινήσεις στους πολίτες που μένουν στις παρυφές της Πρωτεύουσας.

 

Προσπάθειά μας είναι να διευκολύνουμε τις μετακινήσεις. Γι' αυτό άλλωστε και αυξήσαμε και τους συρμούς κατά 12, τους τελευταίους μήνες. Τέλος του χρόνου ήταν οι συρμοί του Προαστιακού 12, τώρα έχουν φθάσει τους 24, με σκοπό να εξυπηρετήσουν ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες τη γραμμή προς την Κόρινθο, που είναι ένα τουριστικό θέρετρο, η όλη περιοχή.

 

Είμαι βέβαιος, ότι και αυτό το έργο θα το αγκαλιάσει ο λαός και οι κάτοικοι της Αθήνας. Θα διευκολύνει τις μετακινήσεις. Με αυτή τη γραμμή θα μπορούν οι Πειραιώτες να φθάνουν στο αεροδρόμιο σε λιγότερο από 50�. Και με τη σύνδεση αργότερα στο Λαύριο, θα γίνει ένα μεγάλο δίκτυο του Προαστιακού, που θα τιμά και θα διευκολύνει αυτή τη μεγάλη πόλη».

 

Δημοσιογράφος: Θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων;

 

«Τα εισιτήρια θα είναι αστικά εισιτήρια, των 0,70 ευρώ. Όπως ξέρετε, η πολιτική του Υπουργείου μας είναι χαμηλά κόμιστρα. Για να διευκολύνουμε την καθημερινότητα του πολίτη, δεν κάναμε καμία αύξηση τον τελευταίο χρόνο. Και γνωρίζετε πολύ καλά, ότι τα εισιτήριά μας στις δημόσιες συγκοινωνίες είναι τα φθηνότερα σε όλη την Ευρώπη. Εμείς θέλουμε να ρίξουμε τον κόσμο στις αστικές συγκοινωνίες, θέλουμε να αποφεύγουν τη χρήση του Ι.Χ., διότι όχι μόνο ανακουφίζει το κυκλοφοριακό της πόλης, όχι μόνο βελτιώνει το περιβάλλον, αλλά και γιατί τελικά είναι πολιτισμός».

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σημαντικές αλλαγές από την Πέμπτη στα δρομολόγια του Προαστιακού

 

Σημαντικές αλλαγές στο πρόγραμμα των δρομολογίων του προαστιακού σιδηρόδρομου επέρχονται από την Πέμπτη 10 Μαΐου και μέχρι νεώτερης ανακοίνωσης, εξαιτίας έργων υποδομής που είναι απαραίτητο να εκτελεστούν στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στο σιδηροδρομικό κόμβο Αχαρνών.

 

Όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία, στο πλαίσιο των αλλαγών αυτών ακυρώνονται δέκα δρομολόγια στη διαδρομή Αθήνα - Αεροδρόμιο και εννέα δρομολόγια στη διαδρομή Αεροδρόμιο - Αθήνα. Επίσης, επτά δρομολόγια στη διαδρομή Αθήνα - Αεροδρόμιο και επτά δρομολόγια στη διαδρομή Αεροδρόμιο - Αθήνα θα αναχωρούν ή τερματίζουν στο σταθμό Νερατζιώτισσα.

 

Σε ό,τι αφορά τη γραμμή Κορίνθου, η μόνη αλλαγή που θα γίνει είναι η ακύρωση του πρώτου δρομολογίου (05:30) Κόρινθος - Αθήνα. Τα υπόλοιπα δρομολόγια της γραμμής θα εκτελεστούν κανονικά.

 

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο προσωπικό σταθμών ή στο τηλεφωνικό κέντρο (210 5272000).

 

in.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Η Προαστιακός ΑΕ ανακοίνωσε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου του 2007, τα εγκαίνια της επέκτασης του δικτύου της στον Πειραιά, την Δευτέρα 4 Ιουνίου με το άνοιγμα 4 νέων σταθμών: Ρουφ, Ρέντη, Λεύκα και Πειραιά. Η εμπορική λειτουργία της γραμμής του Πειραιά ξεκίνησε την Τρίτη 5 Ιουνίου 2007.

 

Η συχνότητα των δρομολογίων είναι δύο ανά ώρα, με κατεύθυνση εναλλακτικά προς Αεροδρόμιο και προς Κόρινθο. Το δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο θα εκτελείται σε περίπου μία ώρα. Οι 4 νέοι σταθμοί ανήκουν στην αστική ζώνη του δικτύου της Προαστιακός η οποία ορίζεται από τους σταθμούς Πειραιά - Μαγούλα - Πλακεντίας. Το κόστος των μετακινήσεων εντός της ανωτέρω ζώνης ανέρχεται σε 0,70 ευρώ. Το κόστος της μετάβασης από τον Πειραιά προς Κόρινθο αλλά και προς Αεροδρόμιο παραμένει 6 ευρώ.

 

Την επέκταση της γραμμής του Προαστιακού παρέδωσε στο επιβατικό κοινό ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλη Λιάπης. Η νέα γραμμή έχει μήκος 7,5 χλμ και περιλαμβάνει τους ενδιάμεσους νέους σταθμούς Λεύκα, Ρέντη και Ρουφ. Έχει κατασκευασθεί με υψηλές προδιαγραφές, ιδιαίτερη μέριμνα και σεβασμό στο περιβάλλον. Η όχληση στην πόλη από τον θόρυβο του τρένου μειώθηκε δραστικά λόγω του υψηλού τεχνολογικού επιπέδου των νέων γραμμών. Παράλληλα μειώθηκαν δραστικά οι κραδασμοί που μεταδίδονταν στα γειτονικά κτήρια. Οι νέοι σταθμοί είναι πλήρως προσβάσιμοι για ΑμεΑ, ενώ είναι σε εξέλιξη και θα έχουν ολοκληρωθεί έως το φθινόπωρο, τα έργα αναπαλαίωσης του διατηρητέου κτιρίου του Σιδηροδρομικού Σταθμού Πειραιά. Στο Σταθμό παραχωρείται επίσης χώρος 50 τμ στο Δήμο για τη δημιουργία ΚΕΠ.

 

Κατά την άφιξη του στον Πειραιά ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών τόνισε : «Ο Προαστιακός έπιασε λιμάνι. Με την αρχή της θερινής τουριστικής περιόδου το μεγάλο λιμάνι της χώρας συνδέεται με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο. Συνδέονται οι δύο κεντρικές πύλες της Ελλάδας. Η διαδρομή Πειραιάς - Αεροδρόμιο γίνεται πλέον με τον Προαστιακό πιο άνετα και γρήγορα σε λιγότερο μία ώρα, με προοπτική ο χρόνος αυτός να μειωθεί. Η συχνότητα των δρομολογίων θα είναι δύο ανά ώρα, με κατεύθυνση εναλλακτικά προς Αεροδρόμιο και προς Κόρινθο. Διευκολύνουμε τους ξένους και έλληνες ταξιδιώτες που κατευθύνονται προς τα νησιά μας. Αναβαθμίζουμε τις μεταφορικές υπηρεσίες που δίνουν ποιοτικά χαρακτηριστικά και συγκριτικά πλεονεκτήματα στον τουρισμό μας. Φέρνουμε στον Πειραιά ένα ακόμη μέσο σταθερής τροχιάς αλλάζοντας τον συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης. Είναι ενδεικτικό ότι στο λιμάνι θα συγκεντρωθούν όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς παρέχοντας μια πρωτόγνωρη συγκοινωνιακή κάλυψη. Το επόμενο διάστημα ολοκληρώνεται επίσης και η σύνδεση του σταθμού του Αγίου Διονυσίου με το δίκτυο του Προαστιακού, στο σταθμό Αγ. Ιωάννη Ρέντη, για την εξυπηρέτηση των επιβατών από τα πλοία της Κρήτης. Αλλάζουμε το τοπίο στις συγκοινωνίες της Αττικής. Αναβαθμίζουμε την ποιότητα ζωής».

 

Κατά την επίσκεψη του στο σταθμό Ρέντη ο κ. Λιάπης επεσήμανε ότι πλέον «ολοένα και περισσότερες περιοχές της Αθήνας συνδέονται με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Οι πολίτες της πρωτεύουσας αποκτούν διαρκώς περισσότερες δυνατότητες για τις αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις τους. Οι επεκτάσεις του Προαστιακού φέρνουν ανάπτυξη και βελτιώνουν σαφώς την καθημερινότητα του πολίτη».

 

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών ανακοίνωσε επίσης ότι «για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο βρίσκονται σε στάδιο ολοκλήρωσης οι διαβουλεύσεις με τους δημάρχους της περιοχής προκειμένου μέσα στο μήνα να έχει ολοκληρωθεί η χάραξη για να επιτευχθεί σιδηροδρομική σύνδεση και με το άλλο μεγάλο λιμάνι της Αττικής. Επίσης σε δεκαπέντε ημέρες ο Προαστιακός θα φτάσει στο Κιάτο και ακολουθεί αργότερα το Ξυλόκαστρο».

 

Επισυνάπτονται τα δρομολόγια του Προαστιακού, όπως διαμορφώνονται μετά την παράδοση των 4 νέων σταθμών.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τρομερή η διαδρομή μέχρι τον Πειραιά. :up:

Έχει πολύ καλή θέα σε περιοχές που δεν έχω καν πατήσει, και μου άρεσε ιδιαίτερα πάνω από τη λαχαναγορά.

 

Κρίμα που δεν έγινε και ανταπόκριση με τη γραμμή 3 στο Γκάζι, όπου οι γραμμές περνάνε δίπλα στο σταθμό του μετρό. :( :down:

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ωραία η διαδρομή, αλλά ακόμα δεν ξεκίνησαν τα νέα δρομολόγια και τα πετσοκόψανε λόγω των έργων!

Δεν πειράζει, ας ελπίσουμε ότι τα έργα στο τρεις γέφυρες-ΣΚΑ θα τελειώσουν γρήγορα και η γραμμή θα δουλεύει με διαστήματα λιγότερο από 10 λεπτά ώστε να είναι σαν γραμμή μετρό!

Άντε να ξεμπλοκάρουν και τα έργα στο Βοτανικός-Τρεις Γέφυρες, να γίνει και ο σταθμός ανταπόκρισης με το μετρό στον Κεραμεικό στο Γκάζι, κάτι ακούγεται ότι τα βρήκαν ο Νικήτας με τον Σουφλιά!

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο επίσημο δοκιμαστικό δρομολόγιο του Προαστιακού στο τμήμα της νέας διπλής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κόρινθος - Κιάτο έγινε στις 14 Ιουνίου το πρωί. Στη νέα γραμμή, συνολικού μήκους 21 χιλιομέτρων, υπάρχει δυνατότητα κίνησης των τρένων με ταχύτητες έως 200 χ.α.ω. Η γραμμή είναι περιφραγμένη σε όλο το μήκος της, δεν έχει καμία ισόπεδη διάβαση με εξαίρεση το Ζευγολατιό όπου κατασκευάζεται ανισόπεδη διάβαση και θα παραδοθεί το επόμενο έτος. Λειτουργεί σύστημα αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση. Η γραμμή περιλαμβάνει 7 σιδηροδρομικές γέφυρες και 17 άνω και κάτω διαβάσεις. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη, η διαδρομή Αθήνα - Κιάτο γίνεται σε περίπου μια ώρα και σαράντα πέντε λεπτά και από το νέο έτος, με την ολοκλήρωση των έργων στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αθηνών θα διαρκεί περίπου μισή ώρα λιγότερο.

 

Στο Κιάτο θα γίνεται πλέον και η μετεπιβίβαση από και προς τους μετρικούς συρμούς για Πάτρα μειώνοντας τον συνολικό χρόνο ταξιδιού από την Αθήνα κατά τουλάχιστον 20 λεπτά.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στο Κιάτο από τη Δευτέρα 9 Ιουλίου ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος

 

Ξεκινούν την ερχόμενη Δευτέρα 9 Ιουλίου τα δρομολόγια του Προαστιακού από τον Πειραιά στο Κιάτο. Η διαδρομή σε πρώτη φάση θα διαρκεί 105 λεπτά, ενώ από τις αρχές του 2008 η απόσταση θα καλύπτεται σε μία ώρα.

 

Όπως αναφέρουν Τα Νέα της Παρασκευής, η συχνότητα των δρομολογίων της γραμμής προς το Κιάτο θα είναι ένα ανά μία ώρα. Το κόστος της μετάβασης από τον σταθμό του Πειραιά μέχρι το Κιάτο θα ανέρχεται σε 8 ευρώ, ενώ το εισιτήριο για το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα κοστίζει 10 ευρώ.

 

O πρώτος συρμός από τον Πειραιά προς το Κιάτο θα αναχωρεί στις 5.45 και ο τελευταίος στις 22.38. Αντίστροφα, ο πρώτος συρμός από το Κιάτο προς τον Πειραιά θα αναχωρεί στις 5.22 και ο τελευταίος στις 22.22.

 

Με τα τρένα του προαστιακού θα ταξιδεύουν πλέον ώς το Κιάτο και οι επιβάτες του OΣΕ, με τελικό προορισμό την Πάτρα.

 

Στη συνέχεια, θα μετεπιβιβάζονται στους μετρικούς συρμούς του OΣΕ, με τους οποίους θα φτάνουν στην Πάτρα.

 

Έτοιμο είναι και το κτίριο του σταθμού στο Κιάτο με 110 θέσεις στάθμευσης για αυτοκίνητα, 56 για μοτοποδήλατα, 6 για τουριστικά λεωφορεία, 2 για αστικά λεωφορεία και 6 για ταξί.

 

από το in.gr

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλάβω, από το πρώτο post του MsK, φαίνεται ότι η διαδρομή από Πειραιά προς Κόρινθο γίνεται μέσω παράκαμψης προς τον σταθμό Κηφισίας (γι'αυτό και διαρκεί 100')

 

Τώρα που επεκτάθηκε προς Κιάτο θα αλλάξει κάτι; Έτσι εξηγείται δηλαδή και η προσωρινή διάρκεια των 105' που θα μειωθεί σε 60';

 

Από τη στιγμή που υπάρχει δρομολόγιο Αεροδρόμιο-Κόρινθος και Αεροδρόμιο-Πειραιάς απευθείας, για ποιο λόγο γίνεται αυτή η παράκαμψη;

 

:worry:

Link to comment
Share on other sites

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια - Μετεπιβίβαση στη Νερατζιώτισσα

 

H Προαστιακός Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό της κοινό ότι από την Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007, και με την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του σταθμού «Κιάτο», θα υπάρξουν αλλαγές σε όλα τα δρομολόγια του Προαστιακού. Όλα τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο θα γίνονται με μετεπιβίβαση στο σταθμό της Νερατζιώτισσας. Τα δρομολόγια Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα θα εκτελούνται αποκλειστικά από ηλεκτροκίνητους συρμούς.

Στα δρομολόγια που εκτελούνται ανά μια ώρα στην γραμμή Πειραιάς - Κιάτο - Πειραιάς δεν θα υπάρχει μετεπιβίβαση.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε το επιβατικό κοινό να απευθύνεται στο προσωπικό σταθμών ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο (210 5272000).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τροποποιήσεις στα δρομολόγια - Μετεπιβίβαση στη Νερατζιώτισσα

 

H Προαστιακός Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό της κοινό ότι από την Δευτέρα 9 Ιουλίου 2007, και με την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του σταθμού «Κιάτο», θα υπάρξουν αλλαγές σε όλα τα δρομολόγια του Προαστιακού. Όλα τα δρομολόγια από και προς το Αεροδρόμιο θα γίνονται με μετεπιβίβαση στο σταθμό της Νερατζιώτισσας. Τα δρομολόγια Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα θα εκτελούνται αποκλειστικά από ηλεκτροκίνητους συρμούς.

Στα δρομολόγια που εκτελούνται ανά μια ώρα στην γραμμή Πειραιάς - Κιάτο - Πειραιάς δεν θα υπάρχει μετεπιβίβαση.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε το επιβατικό κοινό να απευθύνεται στο προσωπικό σταθμών ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο (210 5272000).

Η ουσία των παραπάνω αποτυπώνεται στην εξής εικόνα:

[ATTACH]10179[/ATTACH]

 

Πλέον στο αεροδρόμιο πας απευθείας μόνο από Νερατζιώτισσα. Από Κιάτο ή Πειραιά πρέπει να να αλλάξεις συρμό.

Στο Κιάτο-Πειραιάς έχει δρομολόγιο κάθε μια ώρα.

Στο Πειραιάς-Νερατζιώτισσα κάθε μισή ώρα.

Στο Νερατζιώτισσα-Αεροδρόμιο 4 φορές την ώρα.

 

Το κέρδος είναι η πολύ καλύτερη αξιοποίηση των συρμών. Το δρομολόγια Νερατζιώτισσα-Αεροδρόμιο είναι σχεδιασμένα για να ανταποκρίνονται άψογα με αυτά των άλλων δύο γραμμών.

Γενικά βρίσκω πολύ θετική αυτήν την αλλαγή.

Πλήρη δρομολόγια: http://www.proastiakos.gr/files_files/Image/090707Kiato.jpg.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια από Πειραιά και Κόρινθο έχουν 2 ή 3 λεπτά αναμονή για μετεπιβίβαση στη Νερατζιώτισσα... Το πρόβλημα είναι στο σταθμό Λαρίσης που τα τρένα από Πειραιά κάνουν μία προγραμματισμένη στάθμευση 5-10 λεπτών, φτάνουν ΧΧ:56 ΧΧ:26 και φεύγουν ΧΧ:06 και ΧΧ:36 (αυτό γιατί η γραμμή είναι καινούρια και δεν φτάνουν πάντα στην ώρα τους)...

 

Επίσης από αεροδρόμιο υπάρχει μία ορθολογικοποίηση καθώς φεύγει προαστιακός 10, 20, 40, 52 και μετρό 00, 30 ώστε να υπάρχει ένα τρένο κάθε 10 λεπτά, γι'αυτό και παρατηρείται στο υπόλοιπο δίκτυο του προαστιακού η ανωμαλία τα δρομολόγια να είναι κάθε 10 ή 20 λεπτά και όχι κάθε 15 που ήταν σταθερά παλιότερα!

 

Με τα νέα δρομολόγια (μετεπιβιβάσεις) επίσης δεν επηρρεάζεται η γραμμή Νερατζιώτισσα-Αεροδρόμιο από τα έργα στον διάδρομο Αθήνα-ΣΚΑ που θα συνεχιστούν για πολύ καιρό ακόμα!

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια από Πειραιά και Κόρινθο έχουν 2 ή 3 λεπτά αναμονή για μετεπιβίβαση στη Νερατζιώτισσα... Το πρόβλημα είναι στο σταθμό Λαρίσης που τα τρένα από Πειραιά κάνουν μία προγραμματισμένη στάθμευση 5-10 λεπτών, φτάνουν ΧΧ:56 ΧΧ:26 και φεύγουν ΧΧ:06 και ΧΧ:36 (αυτό γιατί η γραμμή είναι καινούρια και δεν φτάνουν πάντα στην ώρα τους)...

 

Επίσης από αεροδρόμιο υπάρχει μία ορθολογικοποίηση καθώς φεύγει προαστιακός 10, 20, 40, 52 και μετρό 00, 30 ώστε να υπάρχει ένα τρένο κάθε 10 λεπτά, γι'αυτό και παρατηρείται στο υπόλοιπο δίκτυο του προαστιακού η ανωμαλία τα δρομολόγια να είναι κάθε 10 ή 20 λεπτά και όχι κάθε 15 που ήταν σταθερά παλιότερα!

 

Με τα νέα δρομολόγια (μετεπιβιβάσεις) επίσης δεν επηρρεάζεται η γραμμή Νερατζιώτισσα-Αεροδρόμιο από τα έργα στον διάδρομο Αθήνα-ΣΚΑ που θα συνεχιστούν για πολύ καιρό ακόμα!

Ενδιαφέρουσες πληροφορίες!

 

Πότε αναμένεται να λυθεί το θέμα με το σταθμό Λαρίσης;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια, στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα που έχουν βάλει την προγραμματισμένη στάθμευση, πρακτικά δεν υπάρχει πρόβλημα! Η γραμμή έχει πάρει (σχεδόν) την τελική της μορφή. Απλά την λειτουργούν με σχετικά μικρή ταχύτητα και δοκιμάζουν... Φαντάζομαι ότι η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για λίγο καιρό ακόμα μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι των δρομολογίων και να σταματήσουν να χαζομαρίζονται οι υπάλληλοι του Προαστιακού στο σταθμό του Ρέντη (θα δείτε τι συμβαίνει αν πάτε καμιά φορά) που αλλάζουν πλήρωμα στη μέση της διαδρομής...

 

Τεσπά, η κατάσταση βαίνει καλώς, μένει να ξεμπλοκάρει και το θέμα Βοτανικός-Τρεις Γέφυρες που το είχε μπλοκάρει ο (πανέξυπνος) Δήμος Αθηναίων στο ΣτΕ... Κάτι γράφτηκε ότι συμφώνησαν Νικίτας με Σουφλιά να ξεμπλοκάρει το θέμα!

 

Καλό θα ήταν, τη λύση του Προαστιακού να την ακολουθήσει και το Τραμ και να καταργήσει τα απευθείας δρομολόγια Σύνταγμα-Φάληρο ώστε να δουλεύει πιο πυκνά ο διάδρομος Σύνταγμα-Γλυφάδα και ΣΕΦ-Γλυφάδα που έχει και πρακτικά πολλαπλάσια ζήτηση! Όποιος θέλει να πάει προς ΣΕΦ από τον κλάδο του Συντάγματος, θα μπορεί να μετεπιβιβάζεται στην ΕΔΕΜ ή στην Πικροδάφνη όπως προέβλεπε και η αρχική μελέτη και όπως γινόταν και στους Ολυμπιακούς.

 

Αυτό θα προσέθετε ελάχιστη αναμονή γι'αυτούς που πάνε ΣΕΦ από Σύνταγμα αλλά θα επιτάχυνε κατά πολύ τους πολύ περισσότερους που πηγαίνουν Γλυφάδα από ΣΕΦ ή Σύνταγμα!

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω την αλήθεια, στο τμήμα Πειραιάς-Αθήνα που έχουν βάλει την προγραμματισμένη στάθμευση, πρακτικά δεν υπάρχει πρόβλημα! Η γραμμή έχει πάρει (σχεδόν) την τελική της μορφή. Απλά την λειτουργούν με σχετικά μικρή ταχύτητα και δοκιμάζουν... Φαντάζομαι ότι η κατάσταση αυτή θα συνεχιστεί για λίγο καιρό ακόμα μέχρι να σταθεροποιηθούν οι χρόνοι των δρομολογίων και να σταματήσουν να χαζομαρίζονται οι υπάλληλοι του Προαστιακού στο σταθμό του Ρέντη (θα δείτε τι συμβαίνει αν πάτε καμιά φορά) που αλλάζουν πλήρωμα στη μέση της διαδρομής...

 

Τεσπά, η κατάσταση βαίνει καλώς, μένει να ξεμπλοκάρει και το θέμα Βοτανικός-Τρεις Γέφυρες που το είχε μπλοκάρει ο (πανέξυπνος) Δήμος Αθηναίων στο ΣτΕ... Κάτι γράφτηκε ότι συμφώνησαν Νικίτας με Σουφλιά να ξεμπλοκάρει το θέμα!

Μακάρι να λυθεί το θέμα...

 

 

 

Καλό θα ήταν, τη λύση του Προαστιακού να την ακολουθήσει και το Τραμ και να καταργήσει τα απευθείας δρομολόγια Σύνταγμα-Φάληρο ώστε να δουλεύει πιο πυκνά ο διάδρομος Σύνταγμα-Γλυφάδα και ΣΕΦ-Γλυφάδα που έχει και πρακτικά πολλαπλάσια ζήτηση! Όποιος θέλει να πάει προς ΣΕΦ από τον κλάδο του Συντάγματος, θα μπορεί να μετεπιβιβάζεται στην ΕΔΕΜ ή στην Πικροδάφνη όπως προέβλεπε και η αρχική μελέτη και όπως γινόταν και στους Ολυμπιακούς.

 

Αυτό θα προσέθετε ελάχιστη αναμονή γι'αυτούς που πάνε ΣΕΦ από Σύνταγμα αλλά θα επιτάχυνε κατά πολύ τους πολύ περισσότερους που πηγαίνουν Γλυφάδα από ΣΕΦ ή Σύνταγμα!

 

Όπως πάντα σωστός. :!:

Ο Προαστιακός δείχνει το δρόμο και στο τραμ.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

το Τραμ να καταργήσει τα απευθείας δρομολόγια Σύνταγμα-Φάληρο ώστε να δουλεύει πιο πυκνά ο διάδρομος Σύνταγμα-Γλυφάδα και ΣΕΦ-Γλυφάδα που έχει και πρακτικά πολλαπλάσια ζήτηση! Όποιος θέλει να πάει προς ΣΕΦ από τον κλάδο του Συντάγματος, θα μπορεί να μετεπιβιβάζεται στην ΕΔΕΜ ή στην Πικροδάφνη όπως προέβλεπε και η αρχική μελέτη και όπως γινόταν και στους Ολυμπιακούς.

Δεν συμφωνώ. Σύνταγμα-Πειραιά πάνε πολύ λίγοι, λόγω της αλληλοεπικάληψης με το μετρό. Όμως η γραμμή αυτή εξυπηρετεί κυρίως τις μετακινήσεις ανάμεσα στους δήμους Νέας Σμύρνης, Π.Φαλήρου και Πειραιά. Μη ξεχνάμε ότι το τραμ ενώνει γειτονιές.

 

Η πύκνωση δρομολογίων πρέπει να γίνει προς όλες τις κατευθύνσεις, κι αυτό θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση του κοινού και ως προς το χρόνο αναμονής, και ως προς το μποτιλιάρισμα τις ώρες αιχμής.

 

Το θέμα είναι να γίνει η επέκταση προς Πειραιά το συντομότερο δυνατόν, οπότε και η γραμμή Σύνταγμα ΣΕΦ θα είναι εξίσου γεμάτη.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο φίλε μου, αλλά για να πυκνώσουν σε αυτή τη φάση τα δρομολόγια, πρέπει να αγοράσουν καινούρια οχήματα, κοινώς... ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι! Τα επόμενα οχήματα θα τα αγοράσουν όταν με το καλό γίνει η επέκταση του Πειραιά!

 

Οπότε η άμεση λύση είναι να γίνει πύκνωση των δρομολογιών σε δύο από τις τρεις διαδρομές και να σταματήσει η τρίτη! Η καλύτερη λοιπόν λύση είναι να σταματήσει η γραμμή Σύνταγμα-ΣΕΦ και να εξασφαλιστεί με σωστό σχεδιασμό, ελάχιστη αναμονή για ανταπόκριση στην Πικροδάφνη, της τάξεως των μερικών λεπτών, άλλωστε αν πυκνώσουν τα δρομολόγια που είναι τώρα στα 7 λεπτά, θα έχουμε χρόνους αναμονής γύρω στα 4 λεπτά που βολεύουν και για μετεπιβίβαση!

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ατυχήματα τις τελευταίες μέρες στον Προσαστιακό. Την Τρίτη μια κοπελα τραυματίστηκε σοβαρά στην "διάβαση" πεζών στο ύψος του σταθού του μετρό "Κεραμεικός", ενώ χθες είχαμε τη σύγκρουση μεταξύ του συρμού του προαστιακού και του ΟΣΕ.

Η γνώμη μου είναι ότι πύκνωση των δρομολογίων χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί τα απαραίτητα έργα υποδομής εγκυμονεί κινδύνους. Τουλάχιστον στη "διάβαση" κοντά στον Κεαρμεικό θα έπρεπε να είχαν φτιαξει πεζογέφυρα, καθώς με τη λειτουργία του σταθμού έχει αυξηθεί σημαντικά η κίνηση πεζών που διασχίζουν τις γραμμές από και προς το μετρό.

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Επειδή θέλω να ταξιδέψω από Θεσσαλονίκη στο Κιάτο , θέλω να πάρω το Intercity 51 ( 4 ώρες και 15 λεπτά ) όμως μετά μπερδεύομαι για το πως θα κινηθώ , σίγουρα θα μου δώσουν μια απάντηση στον ΟΣΕ αλλά επειδή θα πάω την παρασκευή ( για να αγοράσω και εισητήρια μαζί για Δευτέρα μάλλον ) πόσο εκτιμάτε ότι θα είναι ο τελικός χρόνος που θα φτάσω; με ΚΤΕΛ φεύγω 10:30 ( εαν θυμάμαι καλά) και φτάνω στις 7 το απόγευμα , δλδ 8,5 ώρες και δεν αντέχω να το ξανακάνω ... Επίσης μου αρέσει να ταξιδεύω νωρίς το πρωί ... Καμιά πρόταση;

 

Για επιστροφή λέω να πετάξω με aegean 37 ευρώ δεν είναι άσχημα !!!

http://www.imageshack.gr/files/sazwsmc2u6io8pdczlh2.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αν φτάσει η 51 11:39, παίρνεις τον προαστιακό από τον Σταθμό Λαρίσης στις 12:06 (click εδώ) και φτάνεις Κιάτο 13:39. Αξία διαδρομής προαστιακού 8€

δηλαδή συνολικά 6 ώρες και 15 λεπτά θα κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν και το σχετικό δελτίο Τύπου δημοσιεύθηκε πριν από ένα περίπου μήνα... ποτέ δεν είναι αργά.

 

Τελική χάραξη της επέκτασης του Προαστιακού προς το Λαύριο

 

Την τελική χάραξη της επέκτασης του Προαστιακού προς το Λαύριο παρουσίασε στις 11 Ιουλίου 2007 ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ Μιχάλης Λιάπης μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευση με όλους τους εκπροσώπους της Τοπικής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης κατά μήκος της επέκτασης.

 

«Η προέκταση της γραμμής κατά 31 χλμ, από τον κόμβο Κορωπίου έως το Λαύριο αναβιώνει τον σιδηρόδρομο της Ανατολικής Αττικής. Προσφέρει σιδηροδρομική εξυπηρέτηση στις αστικές περιοχές και τους οικισμούς της Λαυρεωτικής, καθώς και στο αναβαθμισμένο λιμάνι του Λαυρίου.

 

Δημιουργούμε ένα δίκτυο προαστιακού σιδηροδρόμου που καλύπτει σημαντικές ανάγκες των πολιτών. Βελτιώνει την καθημερινότητα. Λειτουργεί αναπτυξιακά. Εκσυγχρονίζει ουσιαστικά τις υποδομές της χώρας. Συνδέουμε τα δύο μεγάλα λιμάνια της Αττικής με το αεροδρόμιο και το κέντρο της Αθήνας. Οι πρώτες μελέτες για το έργο έχουν ολοκληρωθεί. Η οριστική μελέτη πρόκειται να ανατεθεί εντός του 2007 και στόχος μας είναι η δημοπράτηση του έργου να έχει γίνει μέσα στο 2008, με προοπτική το έργο να έχει ολοκληρωθεί το 2012. Η χρηματοδότηση είναι ήδη εξασφαλισμένη από Δ' ΚΠΣ.

 

Στη νέα γραμμή, η οποία σε μεγάλο βαθμό ακολουθεί την ιστορική διαδρομή του παλαιού σιδηροδρόμου της Λαυρεωτικής, τα τρένα θα κινούνται με ταχύτητες 120 χ.α.ω. Η διαδρομή Αθήνα Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα. Σε 55 λεπτά.»

 

Προέκταση Προαστιακού Σιδηρόδρομου

 

Από σιδηρ. σταθμό Κορωπίου έως Λιμάνι Λαυρίου

 

Ο υπό μελέτη νέος σιδηροδρομικός άξονας, συνολικού μήκους 31 χλμ. περίπου, αποτελεί διακλάδωση του υπάρχοντος ανατολικού κλάδου του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου Αττικής, ο οποίος ξεκινά στην περιοχή Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών (ΣΚΑ) και φθάνει μέχρι το Διεθνές Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ενταγμένος μέσα στον διάδρομο της Αττικής Οδού. Το νέο έργο σχεδιάζεται για να εξυπηρετεί ταχύτητες συρμών μέχρι 120 χλμ/ώρα. Εξαίρεση αποτελεί το αστικό τμήμα της γραμμής μέσω του Λαυρίου. Από την αφετηρία του στον σιδηροδρομικό σταθμό Κορωπίου επί του διάδρομου της Αττικής Οδού έως την στάση Θορικού, έξω από την πόλη του Λαυρίου, προβλέπεται διπλή σιδηροδρομική γραμμή, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα των 3 χλμ. έως τον τερματικό σταθμό του επιβατικού λιμένα του Λαυρίου η γραμμή προβλέπεται μονή μέσω της πόλης του Λαυρίου.

 

Έως και την στάση στην πόλη της Κερατέας, η νέα γραμμή ακολουθεί την ιστορική διαδρομή του παλαιού σιδηρόδρομου της Λαυρεωτικής, με τις απαραίτητες βελτιώσεις στη γεωμετρική χάραξη, προκειμένου να διασφαλίζεται η μέγιστη ταχύτητα των 120 χλμ/ώρα στα τμήματα ανοιχτής γραμμής μεταξύ σταθμών / στάσεων. Ανατολικά της Κερατέας η νέα χάραξη εγκαταλείπει τον διάδρομο της παλαιάς γραμμής και στρέφει προς τα νότιοανατολικά για να διασχίσει τον ορεινό σχηματισμό Μουζάκι με σήραγγα μήκους 1,4 χλμ. Στην συνέχεια παρακάμπτει τον αρχαιολογικό χώρο του Θορικού και επανέρχεται στην ιστορική διαδρομή στην είσοδο της αστικής περιοχής του Λαυρίου.

 

Στην διαδρομή του σιδηροδρόμου από τον Σιδηρ. Σταθμού Κορωπίου έως το λιμάνι του Λαυρίου προβλέπονται οι παρακάτω σιδηροδρομικές στάσεις και σταθμοί για την εξυπηρέτηση των αστικών περιοχών και των οικιστικών αναπτύξεων της Λαυρεωτικής χερσονήσου :

  • Σιδηρ. Σταθμός Μαρκόπουλου στην πόλη του Μαρκόπουλου
  • Σιδηρ. Στάση Καλυβίων στην πόλη των Καλυβίων
  • Σιδηρ. Στάση Κουβαρά � Πέττα σε θέση ανάμεσα στου δύο οικισμούς
  • Σιδηρ. Στάση Κερατέας στην πόλη της Κερατέας
  • Σιδηρ. Στάση Αμφίτροπης στην περιοχή του ομώνυμου αρχαιολογικού χώρου
  • Σιδηρ. Στάση Θορικού στην θέση Παλαιοκαμάριζα Θορικού
  • Δύο σιδηροδρομικές στάσεις στην αστική περιοχή του Λαυρίου, η πρώτη στον μελλοντικό χώρο ανώτατης εκπαίδευσης και η δεύτερη σε επαφή με το κέντρο της πόλης
  • Τερματικός Επιλιμένιος Σιδηρ. Σταθμός Λαυρίου, μέσα στον χώρο του επιβατικού Λιμένα και σε άμεση ανταπόκριση με τις αποβάθρες των επιβατικών πλοίων

Η γραμμή θα εξυπηρετείται από τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα οχήματα του προαστιακού σιδηρόδρομου. Ο συνδυασμός της ηλεκτροκίνησης και της συνεχούς συγκολλημένης σιδηροτροχιάς είναι ιδιαίτερα φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς το απαλλάσσει από την ρύπανση της ατμόσφαιρας και μειώνει δραστικά τα επίπεδα του θορύβου.

 

Στο παρόν στάδιο έχουν ολοκληρωθεί η Μελέτη Αναγνώρισης και η Προκαταρκτική Υδραυλική Μελέτη, ενώ εκπονείται η Προμελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που θα εκπονηθεί παράλληλα με τα επόμενα στάδια οριστικοποίησης των τεχνικών μελετών, θα προσδιορίσει και τα πρόσθετα μέτρα και έργα για την διασφάλιση της ποιότητας του ανθρωπογενούς και φυσικού περιβάλλοντος.

 

Η οριστική μελέτη του έργου προβλέπεται να ανατεθεί στο τέλος του τρέχοντος έτους με στόχο να δημοπρατηθεί η κατασκευή του έργου εντός του έτους 2008. Το έργο είναι ήδη ενταγμένο στο πρόγραμμα χρηματοδότησης της Δ' Προγραμματικής Περιόδου 2006-2013 του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Αττικής που συγχρηματοδοτείται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους.

 

Μετά την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης του σιδηροδρομικού διαδρόμου από το λιμάνι του Πειραιά έως το Συγκοινωνιακό Κέντρο Αχαρνών και την κατασκευή της προέκτασης της προαστιακής γραμμής έως το Λαύριο, οι χρόνοι διαδρομής των συρμών του προαστιακού σιδηροδρόμου ανάμεσα στα κομβικά σημεία της διαδρομής θα διαμορφωθούν ως εξής:

  • Σιδηρ. Σταθμός Πειραιά (ΣΠΑΠ) - Σιδηρ. Σταθμός Αθήνας 12 λεπτά
  • Σιδηρ. Σταθμός Αθήνας - Σιδηρ. Σταθμός Νερατζιώτισας 12 λεπτά
  • Σιδηρ. Σταθμός Αθήνας - Σιδηρ. Σταθμός Κορωπίου 27 λεπτά
  • Σιδηρ. Σταθμός Κορωπίου - Επιλιμένιος Σιδηρ. Σταθμός Λαυρίου 28 λεπτά
  • (Σιδηρ. Σταθμός Αθήνας - Επιλιμένιος Σιδηρ. Σταθμός Λαυρίου 55 λεπτά)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

βρε παιδια, μπηκα να κοιταξω στο σαιτ του προαστιακου τις τιμες των εισιτηριων, αλλα δεν βγαζω ακρη με τα τοσα χρωματα...:wacko::wacko:

 

για να παω απο την νερατζιωτισσα στο αεροδρομιο ποσο ειναι το εισιτηριο; 6 ευρω;; καλά, για μενα που ειμαι φοιτητρια ειναι το μισο, αλλα γενικα το κανονικο για αυτη την διαδρομη ποσο ειναι;

[sIGPIC][/sIGPIC]

http://freespiritnowtobe.blogspot.com/

Ανήκω σε μένα και στα όνειρα μου!

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδια, μπηκα να κοιταξω στο σαιτ του προαστιακου τις τιμες των εισιτηριων, αλλα δεν βγαζω ακρη με τα τοσα χρωματα...:wacko::wacko:

 

για να παω απο την νερατζιωτισσα στο αεροδρομιο ποσο ειναι το εισιτηριο; 6 ευρω;; καλά, για μενα που ειμαι φοιτητρια ειναι το μισο, αλλα γενικα το κανονικο για αυτη την διαδρομη ποσο ειναι;

Τι ακριβώς σε δυσκολεύει;

Είναι εμφανώς 6 ευρώ το κανονικό, και άρα 3 το φοιτητικό: http://www.proastiakos.gr/files_files/File/TP090707.pdf.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβώς σε δυσκολεύει;

Είναι εμφανώς 6 ευρώ το κανονικό, και άρα 3 το φοιτητικό: http://www.proastiakos.gr/files_files/File/TP090707.pdf.

 

δηλαδη για να βρεις το εισιτηριο που θελεις, κοιτας το σταθμο που ξεκινας στην καθετη στηλη και στην οριζοντια βλεπεις τον σταθμο προς τον οποιον κατευθυνεσαι... σωστα;;; αρα κοιτωντας εκει που συγκλινουν οι δυο σταθμοι βρισκεις την τιμη; αρα και για την αποσταση που θελω ειναι εξι... μαλιστα... εχω και ξανθια ριζα, ρε παιδια, σορρυ... δεν το καταλαβαινα!!! ευχαριστω πολυ παντως!!!! :)

[sIGPIC][/sIGPIC]

http://freespiritnowtobe.blogspot.com/

Ανήκω σε μένα και στα όνειρα μου!

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη για να βρεις το εισιτηριο που θελεις, κοιτας το σταθμο που ξεκινας στην καθετη στηλη και στην οριζοντια βλεπεις τον σταθμο προς τον οποιον κατευθυνεσαι... σωστα;;; αρα κοιτωντας εκει που συγκλινουν οι δυο σταθμοι βρισκεις την τιμη; αρα και για την αποσταση που θελω ειναι εξι... μαλιστα... εχω και ξανθια ριζα, ρε παιδια, σορρυ... δεν το καταλαβαινα!!! ευχαριστω πολυ παντως!!!! :)

 

Τίποτα. :)

Αν δεις πιο κάτω, μπορείς να βρεις και την τιμή αν αγοράσεις εισιτήριο με επιστροφή (10 αν θυμάμαι καλά), καθώς επίσης και τις τιμές για γκρουπ των 2 και των 3 ατόμων (με αυτές βγαίνει 5 ευρώ το άτομο, πάλι αν θυμάμαι καλά).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...