Jump to content

Vodafone Customer Care


oregon
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φιλε Bored,

 

Η περιαγωγη ειναι ενα ειδος φραγης. Οταν ειναι ενεργη, δεν εχεις περιαγωγη. Οταν η φραγη δεν ειναι ενεργη, τοτε εισαι ελευθερος, και εχεις περιαγωγη. Ο ελεγχος αυτης της φραγης, δεν γινεται απο τον συνδρομητη, αλλα απο τον παροχο, ειναι operator determined barring.

 

Ο operator που θα δει την γραμμη σου, βλεπει αμεσα στην γραμμη σου την φραγη αυτη. Ξερει δηλαδη, εαν θα σου επιτραπει να εχεις περιαγωγη η οχι πριν βγεις στο εξωτερικο. Απλα κοιταει να δει εαν η φραγη αυτη ειναι ενεργη η οχι.

 

Εαν εισαι ηδη στο εξωτερικο, θα μπορει απλα να δει οτι στην VLR εισαι Barred, γιατι δεν εχεις δικαιωμα σε περιαγωγη.

 

Εαν εχεις κανονικα περιαγωγη, θα δει σε τι VLR εισαι, ποιο SGSN σε εξυπηρετει στην περιπτωση χρησης GPRS, το LMSID κτλ,

 

Αλλα αυτα παλι, δεν εχουν σχεση με την περιαγωγη, απλα την δικτυωση σου οταν εισαι εκτος Ελλαδας.

 

Κατ'αρχάς εννοείται πως ο έλεγχος αν το roaming είναι ανοικτό ή όχι (ή αλλιώς αν έχει φραγή ή όχι) γίνεται από το cc. Αυτό όπως όλοι μας ξέρουμε φαίνεται από τη καρτέλα του συνδρομητή του συστήματος που χρησιμοποιεί η εταιρεία (π.χ στη περίπτωση της Vf από Isaac και siebel) και όπως φαντάζεσαι είναι το 1ο πράγμα που κοιτάνε. Από τη στιγμή που δεν έχει φραγή το νούμερο ή αλλιώς το roaming είναι ανοικτό (θέμα ελληνικών είναι) προφανώς και είναι πρόβλημα γραμμής ή δικτύου.

Ο csr βλέπει αν ο συνδρομητής είναι σε VLR εξωτερικού ή αν υπάρχει ακόμα ένδειξη ελληνικού κέντρου (δεν δείχνει barred γιατι ο συνδρομητής δεν έχει συνδεθεί καθόλου στο δίκτυο, δεν έχει ενεργοποιηθεί). Αλλά εδώ που τα λέμε δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχοληθεί με ενδείξεις VLR η κοπελίτσα από το cc, αφού για να μην δικτυώνεται το κινητό ούτε με χειροκίνητη ενώ η υπηρεσία είναι ενεργοποιημένη προφανώς υπάρχει τεχνικό πρόβλημα που σχετίζεται με imsi και HLR.

 

Σε τέτοια λοιπόν περίπτωση (αφού ο συνδρομητής δοκιμάσει χειροκίνητη αναζήτηση, restart στη συσκευή, αλλαγή συσκευής) και αφού ελεγχθεί και ο αριθμός της sim (αν φαίνεται ενεργή) τότε από το cc δίνεται εντολή για reset και ο συνδρομητής κλέινει τη συσκευή για 20'. Ξαναεπικοινωνούν μαζί του και αν συνεχίσει να υφίσταται πρόβλημα καταγράφουν TT υψηλής προτεραιότητα και φέυγει για έλεγχο και ενημέρωση από το αρμόδιο τεχνικό τμήμα. Αυτή είναι η διαδικασία που ακολουθείται...

 

Τώρα γιατι η κοπέλα από το support είπε αυτές τις μ...κίες για φραγές, φαξ κ.λ.π δεν ξέρω. Εννοείται πως δεν ύπήρχε τέτοιο θέμα (δεν θα είχε γίνει ολόκληρη ιστορία χωρίς να ελεγχθεί το πιο βασικό) και εννοείται πως για να βγει η φραγή δεν θέλει φαξ... Τώρα τι και γιατι έγινε μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ.

 

Όπως και να έχει βγαίνουμε off-topic. Αν ο φίλος έχει ακόμα πρόβλημα μπορεί να επικοινωνήσει πάλι με τη Vf. Πολύ καλά έκανε που το ανέφερε αλλά έχουμε αναλωθεί σε αυτό και όπως και να το κάνουμε από ένα μεμονομένο περοστατικό δεν μπορούμε να κρίνουμε γενικά το επίπεδο εξυπηρέτησης της Vodafone. Και εμένα έτυχε μια φορά να με εξυπηρετήσουν καλά στη Cosmote, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει καλό cc...:X

 

@edgy: αν έχεις ακόμα πρόβλημα στείλε e-mail και εξήγησε το όλο περιστατικό, τονίζοντας πως α)ουδέποτε ζήτησες φραγή roaming β) και να υπήρχε αυτό είναι το πρώτο πράγμα που κοιτάει το cc και στη βγάζουν αμέσως, εννοείται χωρίς φαξ.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 90
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Nαι, οντως, ξεφυγαμε πολυ :p

Ετσι που το καταλαβα εγω, Τελικα το προβλημα του ειναι οτι απλα δεν ειχε περιαγωγη (δλδ ενεργη την φραγη) οπως και τελικα του ανεφερε η κοπελιτσα.

Γενικα, το siebel δεν ειναι να το εμπιστευεσαι παντα, γιατι τραβαει πληροφορια απο ενα σωρο πηγες, και μπορει να τυχει να μην ειναι σωστο αυτο που σου λεει. Ειδικα για την περιαγωγη, καλο ειναι στην περιπτωση προβληματος, να επικοινωνει κατ ευθειαν με την πηγη .

Παντως, μια παρατηρηση, οταν ειναι κλειστη η περιαγωγη, και ανοιξει το κινητο στο εξωτερικο, τοτε η καρτα θα προσπαθησει να κανει εγγραφη στο εκει δικτυο, και τοτε, σιγουρα, θα φαινεται σαν barred στην VLR, γιατι δεν επετραπη η δικτυωση.

 

Αλλα ναι, δεν ειναι ακομα ξεκαθαρο τι εγινε σε αυτη την περιπτωση.

 

Μην ανησυχεις, δεν γενικευω. Γνωριζω πολυ καλα, πως αν τυχεις σε κακο csr , δεν σε σωνει τιποτα!!!!

Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενεις :P :P

Link to comment
Share on other sites

Nαι, οντως, ξεφυγαμε πολυ :p

Ετσι που το καταλαβα εγω, Τελικα το προβλημα του ειναι οτι απλα δεν ειχε περιαγωγη (δλδ ενεργη την φραγη) οπως και τελικα του ανεφερε η κοπελιτσα.

Γενικα, το siebel δεν ειναι να το εμπιστευεσαι παντα, γιατι τραβαει πληροφορια απο ενα σωρο πηγες, και μπορει να τυχει να μην ειναι σωστο αυτο που σου λεει. Ειδικα για την περιαγωγη, καλο ειναι στην περιπτωση προβληματος, να επικοινωνει κατ ευθειαν με την πηγη .

Παντως, μια παρατηρηση, οταν ειναι κλειστη η περιαγωγη, και ανοιξει το κινητο στο εξωτερικο, τοτε η καρτα θα προσπαθησει να κανει εγγραφη στο εκει δικτυο, και τοτε, σιγουρα, θα φαινεται σαν barred στην VLR, γιατι δεν επετραπη η δικτυωση.

 

Αλλα ναι, δεν ειναι ακομα ξεκαθαρο τι εγινε σε αυτη την περιπτωση.

 

Μην ανησυχεις, δεν γενικευω. Γνωριζω πολυ καλα, πως αν τυχεις σε κακο csr , δεν σε σωνει τιποτα!!!!

Συμβαινει και στις καλυτερες οικογενεις :P :P

Γιατι να ανησυχώ?:O Πάντως εγώ σου λέω τι μου είπε άτομο από το cc οτι δείχνει το Viper, ο csr δεν βλέπει ένδειξη barred. Kαι στα καρτοκινητά το βλέπουν από isaac ενώ στα συμβόλαια φαίνεται και από jupiter που από ότι έχω καταλάβει είναι πιο αξιόπιστα. Anyway...

Link to comment
Share on other sites

bored01 το καταλάβαμε οτι εργάζεσαι στο cc της Vodafone :p :p χούμορ κάνω...

Άτομα απο το cc με το ζορι γνωρίζουν τα μισά απο όσα λες παραπάνω, αν και θα έπρεπε να τα γνωριζουν βεβαίως.

Πάντως γενικότερα δεν είναι καλό να αναφέρουμε εσωτερικές διαδικασιες και πληροφορίες (τις οποίες για τον χ ψ λόγο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε), πόσο μάλλον δε όταν δεν αφορούν ούτε εξυπηρετούν τον απλό χρήστη.

 

Δεν νομίζω να κατάλαβε κάποιος μη γνώστης 1% απο όσα ανέφερες.

Ουτε VLR ούτε ΤΤ ούτε reset κτλ κτλ...

Link to comment
Share on other sites

bored01 το καταλάβαμε οτι εργάζεσαι στο cc της Vodafone :p

 

Δεν εργάζομαι στο cc της Vodafone ούτε γενικά στην εταιρεία. Αν δούλευα δεν θα είχα πρόβλημα να το πω.:O

 

Επίσης αυτά που είπα είναι βασικά στο cc και τα ξέρουν όλοι. Επίσης όπως βλέπεις απαντούσα στον H2SO4 ο οποίος κατάλαβε και με το παραπάνω ότι είπα.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης αυτά που είπα είναι βασικά στο cc και τα ξέρουν όλοι...

 

προφανώς εννοείς όλοι όσοι δουλέυουν τουλάχιστον 1 χρόνο σε cc...

Link to comment
Share on other sites

προφανώς εννοείς όλοι όσοι δουλέυουν τουλάχιστον 1 χρόνο σε cc...

 

Όχι, όσοι δουλεύουν 1 μήνα. Αυτές είναι ορολογίες που χρησιμοποιούν καθημερινά και τις βλέπουν παντού. Άλλα είναι αυτά που δεν ξέρουν, κυρίως τα γραφεικορατικά-διαδικαστικά των καταστημάτων...

 

 

Επίσης επειδή ανέφερες και το reset ως ακατανόητο όρο, εσύ δηλαδή τι καταλαβαίνεις όταν σου λέω πως "με ένα reset στη γραμμή σου θα ξεκολήσει"? Εκτός αν δεν ξέρουμε τι σημαίνει η λέξη reset, από εκεί και πέρα λογική είναι... ΤΤ σημαίνει trouble ticket(φόρμα προβλήματος), CT complain ticket. Kαι όσο για το τι είναι VLR, HLR, SGSN, MSC κ.λ.π κάνε μια αναζήτηση στο Google ή πήγαινε κατευθείαν στη Wikipedia, θα τα καταλάβεια καλύτερα από εμένα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, όσοι δουλεύουν 1 μήνα. Αυτές είναι ορολογίες που χρησιμοποιούν καθημερινά και τις βλέπουν παντού. Άλλα είναι αυτά που δεν ξέρουν, κυρίως τα γραφεικορατικά-διαδικαστικά των καταστημάτων...

(επίσης επειδή ανέφερες και το reset ως ακατανόητο όρο, εσύ δηλαδή τι καταλαβαίνεις όταν σου λέω πως "με ένα reset στη γραμμή σου θα ξεκολήσει"? Εκτός αν δεν ξέρουμε τι σημαίνει η λέξη reset, από εκεί και πέρα λογική είναι...)

εντελώς off topic αλλά πιστεύεις οτι αν ρωτήσεις μια κοπελιά (φυλετική διάκριση, αλλα οκ) που εργάζεται 1μήνα σε cc θα ξέρει να σου πεί τι εστι Barred VLR? Roaming? Jupiter? TT CT? αντε με το ζόρι το w/f...

Αnyway ζητώ συγγνώμη για το όφ τόπικ απλά θεώρησα οτι εξειδικεύσαμε πολύ την συζήτηση και κάηκε.

Κλεινω εδω, bored01 no offence :)

Link to comment
Share on other sites

εντελώς off topic αλλά πιστεύεις οτι αν ρωτήσεις μια κοπελιά (φυλετική διάκριση, αλλα οκ) που εργάζεται 1μήνα σε cc θα ξέρει να σου πεί τι εστι Barred VLR? Roaming? Jupiter? TT CT? αντε με το ζόρι το w/f...

Αnyway ζητώ συγγνώμη για το όφ τόπικ απλά θεώρησα οτι εξειδικεύσαμε πολύ την συζήτηση και κάηκε.

Κλεινω εδω, bored01 no offence :)

 

Πώς δεν ξέρει τον Jupiter, αφού τον χρησιμοποιεί? :confused: Ή δεν ξέρει τι είναι roaming? Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Και εν πάσει περιπτώσει από ότι έμαθα και φαντάζομαι γνωρίζεις για να εξυπηρετεί κάποιος roaming τηλεφωνητή και ειδικά λογαριασμούς έχει αρκετά παραπάνω από 1 μήνα στη Vf... Tέλος πάντων, ξαναλέω ότι εγώ απαντούσα στον H2SO4. Από εκεί και πέρα δεν είναι κακό κάποιος να χρησιμοποιήσει την συζήτηση αυτή ως αφόρμηση για να κάνει ένα search στο Google και να μάθει κάποια πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός? Και εν πάσει περιπτώσει από ότι έμαθα και φαντάζομαι γνωρίζεις για να εξυπηρετεί κάποιος roaming τηλεφωνητή και ειδικά λογαριασμούς έχει αρκετά παραπάνω από 1 μήνα στη Vf...

Yπερβολικός έγινες όταν είπες οτι όλοι τα γνωρίζουν αυτά στο cc. Άλλο όλοι, άλλο όσοι δουλεύουν 1 χρόνο...

Link to comment
Share on other sites

Yπερβολικός έγινες όταν είπες οτι όλοι τα γνωρίζουν αυτά στο cc. Άλλο όλοι, άλλο όσοι δουλεύουν 1 χρόνο...

 

Περί της πλέον βασικής λειτουργίας των συστημάτων που χρησιμοποιεί η εταιρεία στην εξυπηρέτηση πελατών, στην οποία περιλαμβάνεται η παραπάνω ορολογία γνωρίζουν όλοι, από το 1ο μήνα. Λεπτομέρειες για κάποιες υπηρεσίες, ξέρουν αφού εκπαιδευτούν για την υπηρεσία αυτή. Το αποτέλεσμα (ότι δηλαδή ο υπάλληλος με τον οποίο μιλάς αυτά που θεωρείς εσύ εξεζητημένα τα γνωρίζει, και αν υπάρχει κάπου πρόβλημα αυτό όπως ανέφερα παραπάνω είναι αλλού) δεν αλλάζει.

 

Τέλος :offtopic::O

Link to comment
Share on other sites

Η απαντηση της vodafone...

 

σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι,

 

έπειτα από συνεννόηση με τον προϊστάμενο του συναδέλφου που σας εξυπηρέτησε

 

έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις στον συνάδελφο και δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο μέλλον.

 

Σας Ευχαριστούμε πολύ για την επισήμανση που μας κάνατε.

 

 

 

Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή απορία.

Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

 

 

Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Θα σας πω και εγω την περιπετεια μου.Στις 17/8 πηγα το κινητο μου K800i στην Vodafone για Service γιατι εμφανισε μικρα προβληματα (Δεν μπορουσε να συγχρονιστει με υπολογιστη δεν εμφανιζε καταλογο ονοματων στα μυνηματα και αλλα τετοια).Τους ειπα οτι το χρειαζομουν συντομα γιατι το παλιο μου κινητο δεν μπορουσα να μεταφερω τον καταλογο μου τον οποιο χρειαζομουν για επαγγελματικους λογους και τους παρακαλεσα να κανουν γρηγορα.Μου ειπαν οτι σε 7 ημερες θα ερχοταν μυνημα στο κινητο μου για να περασω να το παρω αφου ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν ετοιμο.Περασαν λοιπον οι 7ημερες και δεν ειχα κανενα μυνημα.Στις 25/8 προσπαθησα να επικοινωνησω με το καταστημα ματαια ομως αφου δεν σηκωνουν το τηλεφωνο ποτε.Στις 27/8 και επειτα απο πολλα αναπαντητα τηλεφωνα που τους εκανα πηγα απο το καταστημα οπου μια κοπελα με διαβεβαιωσε οτι σε 2 ημερες το πολυ το κινητο θα ηταν στα χερια μου.Της ειπα οτι προκειμενου να χρονοτριβουμε γιατι το χρειαζομουν αμεσα το κινητο να μου δωσει το τηλεφωνο του service και να επικοινωνησω εγω με αυτους ωστε να περασω ο ιδιος να το παρω οταν ηταν ετοιμο και μου ειπε οτι εφοσον το παρεδωσα σε αυτους μονο απο αυτους μπορουσα να το παρω και δικαιολογηθηκε λογω των αδειων του service κτλ.Στις 1/9 πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων οι οποιοι με ενημερωσαν οτι το κινητο μου παραδοθηκε στο service στις 31/8(14 ημερες μετα που τους το αφησα) και ωρα 14,50 και οτι καποιο λαθος εγινε σιγουρα και το κινητο μου ξεχαστηκε.Πηγα ξανα εκνευρισμενος πλεον απο το καταστημα με σκοπο να ζητησω τα ρεστα απο τον υπευθυνο αλλα... δεν υπηρχε γιατι ελειπε για διακοπες.(Πιστευω οτι κρυβοταν).Το service ηταν κλειστο (τα Σαββατα δεν δουλευουν )και απο την εξυπηρετηση πελατων μου ειπαν οτι το παραπονο μου καταγραφηκε!

Με τοσα προβληματα που μου εχει δημιουργησει αυτη η εταιρια (αυτο ειναι το τελευταιο απο τα πολλα) απορω αν εγω ειμαι ατυχος ή αν αυτοι ειναι ανεκπαιδευτοι ανθρωποι οι οποιοι λουφαρουν ανεξελεγκτα σε στυλ φανταρου.

 

Εκτος απο το e-mail τα οποια εχω στειλει σας παρακαλω πειτε μου πως να αντιδρασω ωστε να βρω το δικαιο μου.

 

ps Εχω επαγγελματικο συμβολαιο αρα θα μπορουσε να μου δωθει καποια προτεραιοτητα και δευτερον συμφωνα με τα δεδομενα της τσεπης μου τους χρυσοπληρωνω.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Θα σας πω και εγω την περιπετεια μου.Στις 17/8 πηγα το κινητο μου K800i στην Vodafone για Service γιατι εμφανισε μικρα προβληματα (Δεν μπορουσε να συγχρονιστει με υπολογιστη δεν εμφανιζε καταλογο ονοματων στα μυνηματα και αλλα τετοια).Τους ειπα οτι το χρειαζομουν συντομα γιατι το παλιο μου κινητο δεν μπορουσα να μεταφερω τον καταλογο μου τον οποιο χρειαζομουν για επαγγελματικους λογους και τους παρακαλεσα να κανουν γρηγορα.Μου ειπαν οτι σε 7 ημερες θα ερχοταν μυνημα στο κινητο μου για να περασω να το παρω αφου ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν ετοιμο.Περασαν λοιπον οι 7ημερες και δεν ειχα κανενα μυνημα.Στις 25/8 προσπαθησα να επικοινωνησω με το καταστημα ματαια ομως αφου δεν σηκωνουν το τηλεφωνο ποτε.Στις 27/8 και επειτα απο πολλα αναπαντητα τηλεφωνα που τους εκανα πηγα απο το καταστημα οπου μια κοπελα με διαβεβαιωσε οτι σε 2 ημερες το πολυ το κινητο θα ηταν στα χερια μου.Της ειπα οτι προκειμενου να χρονοτριβουμε γιατι το χρειαζομουν αμεσα το κινητο να μου δωσει το τηλεφωνο του service και να επικοινωνησω εγω με αυτους ωστε να περασω ο ιδιος να το παρω οταν ηταν ετοιμο και μου ειπε οτι εφοσον το παρεδωσα σε αυτους μονο απο αυτους μπορουσα να το παρω και δικαιολογηθηκε λογω των αδειων του service κτλ.Στις 1/9 πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων οι οποιοι με ενημερωσαν οτι το κινητο μου παραδοθηκε στο service στις 31/8(14 ημερες μετα που τους το αφησα) και ωρα 14,50 και οτι καποιο λαθος εγινε σιγουρα και το κινητο μου ξεχαστηκε.Πηγα ξανα εκνευρισμενος πλεον απο το καταστημα με σκοπο να ζητησω τα ρεστα απο τον υπευθυνο αλλα... δεν υπηρχε γιατι ελειπε για διακοπες.(Πιστευω οτι κρυβοταν).Το service ηταν κλειστο (τα Σαββατα δεν δουλευουν )και απο την εξυπηρετηση πελατων μου ειπαν οτι το παραπονο μου καταγραφηκε!

Με τοσα προβληματα που μου εχει δημιουργησει αυτη η εταιρια (αυτο ειναι το τελευταιο απο τα πολλα) απορω αν εγω ειμαι ατυχος ή αν αυτοι ειναι ανεκπαιδευτοι ανθρωποι οι οποιοι λουφαρουν ανεξελεγκτα σε στυλ φανταρου.

 

Εκτος απο το e-mail τα οποια εχω στειλει σας παρακαλω πειτε μου πως να αντιδρασω ωστε να βρω το δικαιο μου.

 

ps Εχω επαγγελματικο συμβολαιο αρα θα μπορουσε να μου δωθει καποια προτεραιοτητα και δευτερον συμφωνα με τα δεδομενα της τσεπης μου τους χρυσοπληρωνω.

 

Είναι καθαρά ευθύνη καταστήματος όχι service..............Τον τηλ. κατάλογο μόνο στο κινητό τον έχεις?

Με το παράπονο που έκανες σίγουρα επισημάνθηκε και θα έχεις απάντηση δεν ξέρω εαν θα είναι σύντομα θέλει περίπου 5-6 εργ. ημέρες..........

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου φαίνεται ευθύνη της Sony Ericsson πάντως.

Άμα δεν μπορώ να κάνω κλήσεις απευθύνομαι στο δίκτυο.

Άμα δε μπορώ να λειτουργήσω τη συσκευή απευθύνομαι στη κατασκευάστρια.

Άμα δε μπορώ να συνδέσω συσκευή με pc απευθύνομαι σε ηλεκτρονικό.

Απλά τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου φαίνεται ευθύνη της Sony Ericsson πάντως.

Άμα δεν μπορώ να κάνω κλήσεις απευθύνομαι στο δίκτυο.

Άμα δε μπορώ να λειτουργήσω τη συσκευή απευθύνομαι στη κατασκευάστρια.

Άμα δε μπορώ να συνδέσω συσκευή με pc απευθύνομαι σε ηλεκτρονικό.

Απλά τα πράγματα.

 

Αν είχες εκεί απευθυνθεί ναι θα ήταν............αλλά απο την στιγμή που είναι κάποιος συνδρομητής μιας εταιρίας κιν. τηλεφωνίας η οποία ισχυρίζεται οτι έχει service για την συσκευή του όταν πας σε ένα κατάστημά της τότε η ευθύνη βαραίνει τα αντίστοιχα τμήματα και την εταιρία την ίδια που το υποστηρίζει.......

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου φαίνεται ευθύνη της Sony Ericsson πάντως.

Άμα δεν μπορώ να κάνω κλήσεις απευθύνομαι στο δίκτυο.

Άμα δε μπορώ να λειτουργήσω τη συσκευή απευθύνομαι στη κατασκευάστρια.

Άμα δε μπορώ να συνδέσω συσκευή με pc απευθύνομαι σε ηλεκτρονικό.

Απλά τα πράγματα.

 

Μα στη vodafone το εδωσε για service, οχι στην SE. Αλλο αν επρεπε να το δωσει στην SE για να εχει πιο γρηγορη εξυπηρετηση.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχες εκεί απευθυνθεί ναι θα ήταν............αλλά απο την στιγμή που είναι κάποιος συνδρομητής μιας εταιρίας κιν. τηλεφωνίας η οποία ισχυρίζεται οτι έχει service για την συσκευή του όταν πας σε ένα κατάστημά της τότε η ευθύνη βαραίνει τα αντίστοιχα τμήματα και την εταιρία την ίδια που το υποστηρίζει.......

 

Με αυτή τη λογική άμα χάσω το pin να πάω στη Sony? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Με αυτή τη λογική άμα χάσω το pin να πάω στη Sony? :lol:

 

Ατυχές παράδειγμα.......εαν θες να υποστηρίξεις κάτι κάντο με επιχειρήματα όχι απλα για να πεις κάτι.......

 

Μα στη vodafone το εδωσε για service, οχι στην SE. Αλλο αν επρεπε να το δωσει στην SE για να εχει πιο γρηγορη εξυπηρετηση.

 

Προσωπικά απο SE που είχα παλιά και απο άλλους που έχω ακούσει δεν ξέρω εαν θα είχε εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα........

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Ατυχές παράδειγμα.......εαν θες να υποστηρίξεις κάτι κάντο με επιχειρήματα όχι απλα για να πεις κάτι.......

 

Καλά μη βαράς. :O

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τον καταλογο τον εχω σε PC, laptop και αντιγραφο ασφαλειας στην micro sd του κινητου καθως και τον εστειλα και στο vodafone address book (το οποιο ενα πρωι αποφασισαν να το καταργησουν).Νομιζω οτι ειναι αρκετα.Αυτο που δεν εχω ειναι ενα δευτερο αναλογο κινητο μιας και το προηγουμενο μου πνιγηκε.Αυτος ειναι και ο λογος που πηγα σε vodafone και οχι σε se γιατι πιστευα οτι θα με καλυπταν απο θεμα συσκευης.

Φιλε BTESTER εσυ μπορει να μπορεις να κανεις και service μονος σου αλλα εγω ειμαι της αποψης οτι εφοσον τοσα χρονια ο πιο φθηνος λογαριασμος που δωσα ειναι 150 και εφοσον ειμαι συνεπης πρεπει και αυτοι να ειναι. Η ευθυνη δεν ειναι μονο του καταστηματος αλλα και της εταιριας που δεν εκπαιδευει και δεν στελνει το σωστο αριθμο υπαλληλων.(Με το service δεν εχω τιποτα αφου ακομα δεν το αγγιξαν το κινητο αλλα να ξερετε οτι η vodafone δεν στελνει σε sony ericsson αλλα σε μια αλλη εταιρια)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τον καταλογο τον εχω σε PC, laptop και αντιγραφο ασφαλειας στην micro sd του κινητου καθως και τον εστειλα και στο vodafone address book (το οποιο ενα πρωι αποφασισαν να το καταργησουν).Νομιζω οτι ειναι αρκετα.Αυτο που δεν εχω ειναι ενα δευτερο αναλογο κινητο μιας και το προηγουμενο μου πνιγηκε.Αυτος ειναι και ο λογος που πηγα σε vodafone και οχι σε se γιατι πιστευα οτι θα με καλυπταν απο θεμα συσκευης.

Φιλε BTESTER εσυ μπορει να μπορεις να κανεις και service μονος σου αλλα εγω ειμαι της αποψης οτι εφοσον τοσα χρονια ο πιο φθηνος λογαριασμος που δωσα ειναι 150 και εφοσον ειμαι συνεπης πρεπει και αυτοι να ειναι. Η ευθυνη δεν ειναι μονο του καταστηματος αλλα και της εταιριας που δεν εκπαιδευει και δεν στελνει το σωστο αριθμο υπαλληλων.(Με το service δεν εχω τιποτα αφου ακομα δεν το αγγιξαν το κινητο αλλα να ξερετε οτι η vodafone δεν στελνει σε sony ericsson αλλα σε μια αλλη εταιρια)

 

Πρώτον είναι ευθύνη της εταιρίας όντως όμως δεν φταίει για τους υπαλλήλους διότι υπάρχουν δύο ειδών καταστήματα ιδιόκτητα της VF και franchise άμα πήγες σε franchise δεν μπορεί να ελεγχθεί άμεσα η γνώση των υπαλλήλων διότι δεν είναι ευθύνη της εταιρίας αλλά του ιδiοκτήτη....όμως μέσω των παραπόνων και έμμεσων ελέγχων μπορούν να τα διορθώσουν.....η εταιρία που τα επισκευάζει διότι έχει πιστοποίηση απο της εταιρίες κινητών είναι η V Services αλλά εαν χρειαστεί στέλνουν και στην SE......

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Θα σας πω και εγω την περιπετεια μου.Στις 17/8 πηγα το κινητο μου K800i στην Vodafone για Service γιατι εμφανισε μικρα προβληματα (Δεν μπορουσε να συγχρονιστει με υπολογιστη δεν εμφανιζε καταλογο ονοματων στα μυνηματα και αλλα τετοια).Τους ειπα οτι το χρειαζομουν συντομα γιατι το παλιο μου κινητο δεν μπορουσα να μεταφερω τον καταλογο μου τον οποιο χρειαζομουν για επαγγελματικους λογους και τους παρακαλεσα να κανουν γρηγορα.Μου ειπαν οτι σε 7 ημερες θα ερχοταν μυνημα στο κινητο μου για να περασω να το παρω αφου ΣΙΓΟΥΡΑ θα ηταν ετοιμο.Περασαν λοιπον οι 7ημερες και δεν ειχα κανενα μυνημα.Στις 25/8 προσπαθησα να επικοινωνησω με το καταστημα ματαια ομως αφου δεν σηκωνουν το τηλεφωνο ποτε.Στις 27/8 και επειτα απο πολλα αναπαντητα τηλεφωνα που τους εκανα πηγα απο το καταστημα οπου μια κοπελα με διαβεβαιωσε οτι σε 2 ημερες το πολυ το κινητο θα ηταν στα χερια μου.Της ειπα οτι προκειμενου να χρονοτριβουμε γιατι το χρειαζομουν αμεσα το κινητο να μου δωσει το τηλεφωνο του service και να επικοινωνησω εγω με αυτους ωστε να περασω ο ιδιος να το παρω οταν ηταν ετοιμο και μου ειπε οτι εφοσον το παρεδωσα σε αυτους μονο απο αυτους μπορουσα να το παρω και δικαιολογηθηκε λογω των αδειων του service κτλ.Στις 1/9 πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων οι οποιοι με ενημερωσαν οτι το κινητο μου παραδοθηκε στο service στις 31/8(14 ημερες μετα που τους το αφησα) και ωρα 14,50 και οτι καποιο λαθος εγινε σιγουρα και το κινητο μου ξεχαστηκε.Πηγα ξανα εκνευρισμενος πλεον απο το καταστημα με σκοπο να ζητησω τα ρεστα απο τον υπευθυνο αλλα... δεν υπηρχε γιατι ελειπε για διακοπες.(Πιστευω οτι κρυβοταν).Το service ηταν κλειστο (τα Σαββατα δεν δουλευουν )και απο την εξυπηρετηση πελατων μου ειπαν οτι το παραπονο μου καταγραφηκε!

Με τοσα προβληματα που μου εχει δημιουργησει αυτη η εταιρια (αυτο ειναι το τελευταιο απο τα πολλα) απορω αν εγω ειμαι ατυχος ή αν αυτοι ειναι ανεκπαιδευτοι ανθρωποι οι οποιοι λουφαρουν ανεξελεγκτα σε στυλ φανταρου.

 

Εκτος απο το e-mail τα οποια εχω στειλει σας παρακαλω πειτε μου πως να αντιδρασω ωστε να βρω το δικαιο μου.

 

ps Εχω επαγγελματικο συμβολαιο αρα θα μπορουσε να μου δωθει καποια προτεραιοτητα και δευτερον συμφωνα με τα δεδομενα της τσεπης μου τους χρυσοπληρωνω.

*****************************************************

Καταρχήν δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά η SE καθυστερεί αρκετά όταν απευθύνεσαι σε αυτή για service, δηλαδή οι 20 εργάσιμες είναι στάνταρ. Αυτό το γνωρίζω και από προσωπικη εμπειρία καθώς είμαι λάτρης των sony ericsson και time to time όλο και κάτι έχουν πάθει τα κατά καιρούς κινητά μου, αλλά την ίδια ακριβώς πληροφορία έχω και από γνωστούς μου.

Τώρα όσον αφορά την vodafone & το service της προφανώς το απαιτούμενο χρονικό διάστημα για τεχνικό έλεγχο να είναι οι 5 εργάσιμες που σου ανέφεραν, αλλά λόγω φόρτου εργασίας να καθυστέρησαν (ιδιωτική εταιρεία και να λουφάρει είναι λίγο δύσκολο). Τώρα θα είχες την δυνατόητα να ζητήσεις να γίνει δανεισμός συσκευής δηλ για να μην μείνεις χωρίς κινητό (εφόσον είναι επαγγελματικό και το χρειάζεσαι άμεσα, λογικό) να σου "δανείσει" η vodafone 1 κινητό έως ότου επισκευαστεί το δικό σου free of charge. Τον τηλεφωνικό κατάλογο θα μπορούσες κάλλιστα να τον μεταφέρεις στην κάρτα sim (αν οι επαφές ήταν εως 200, ειδάλλως στην συσκeυή που θα σου "δάνειζαν").

Μετά ανέφερες ότι μίλησες με την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών και σου είπαν ότι το παράπονο σου καταγράφηκε....Το customer care δεν μπορεί να σου πάρει την συσκευή από το κατάστημα, να σου την φτιάξει και να σου την φέρει στο σπίτι σου αυτό είναι από δύσκολο εως αδυνατο. Φαντάσου ότι η αρμοδιότητα του τηλεφωνικού κέντρου είναι να καταγράφει και να προωθηθεί στα εμπλεκόμενα τμήματα τα προβλήματα των συνδρομητών με απώτερο σκοπό την επίλυση του προβλήματος & την ενημέρωση των συνδρομητών.

Τέλος καλό θα ήταν εφόσον έχεις εταιρικό τηλέφωνο να μιλάς με την εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών, δηλαδή το 1399.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...