Jump to content

αξιζει να τα δωσω;


liana
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικα ο φορητος μου επαθε για τα καλα μπλακ αουτ. Τον εστειλα στην αντιπροσωπεια και μου ειπαν πως εχει προβλημα η μητρικη. Μου ζητουν για την επισκευη 255 ευρω ενω αν δεν το διορθωσω θα πληρωσω 55. (PHILLIPS 12.1" Χ50 1,70kg) . Mου αρεσε που ηταν μικρος και ελαφρυς αλλα παλι δεν ξερω αν αξιζει να τον φτιαξω.
Link to comment
Share on other sites

...ενω αν δεν το διορθωσω θα πληρωσω 55. (PHILLIPS 12.1" Χ50 1,70kg) . Mου αρεσε που ηταν μικρος και ελαφρυς αλλα παλι δεν ξερω αν αξιζει να τον φτιαξω.

 

Αν δεν τον διορθώσεις θα πληρώσεις €55;

Είναι εκτός εγγύησης; Πότε τον πήρες;

Link to comment
Share on other sites

ειναι εκτος εγγυησης για δυο μηνες.

 

Αναφέρεσαι σε 1 χρόνο εγγύησης ή 2;

Σε ρώτησα πότε τον πήρες γιατί αν είναι λιγότερο από 2 έτη μπορείς να επικαλεστείς το νόμο 3043/2002 (ελάχιστη εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα προϊόντα) και ίσως να βγάλεις μια άκρη (δωρεάν επισκευή ή τουλάχιστον να αποφύγεις τη χρέωση "ελέγχου").

 

Ενημέρωσέ με λοιπόν για την ακριβή ημερομηνία αγοράς (αν φυσικά έχεις την απόδειξη), και αν θέλεις να ασχοληθείς, να σε παραπέμψω σε παλαιότερα μηνύματα που εξηγούν τη διαδικασία μέσω efpolis.gr

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνω και γω ότι πλέον, από τον νόμο, υπάρχει ελάχιστη 2-ετής εγγύηση την οποία μπορείς να επικαλεστείς.
Link to comment
Share on other sites

τον αγορασα τον Ιανουαριο του 2006. Εχω την αποδειξη. Η εγγυηση του ηταν 1 χρονος.

 

Επικοινώνησε με την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και ανέφερέ τους το ζήτημα.

 

Το καλύτερο θα ήταν:

 

Να ετοιμάσεις μια επιστολή, αναφέροντας ότι αγόρασες τον υπολογιστή τον Ιανουάριο του 2006, και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί την τάδε ημερομηνία. Τον πήγες στο service τάδε (πλήρη στοιχεία -επωνυμία εταιρείας, τηλέφωνο, διεύθυνση-) όπου μετά από έλεγχο ο κύριος τάδε σε ενημέρωσε ότι το μηχάνημα το θεωρούν εκτός εγγύησης (γιατί θεωρούν ότι έχει μόνο 1 χρόνο εγγύηση). Σου ζητούν 255€ για να επισκευάσουν το μηχάνημα, το οποίο σε ενημέρωσαν ότι έχει βλάβη στη μητρική κάρτα, ενώ ακόμα και αν δεν το επισκευάσουν σου ζητούν €55 για να σου δώσουν πίσω το μηχάνημα.

 

Θα αναφέρεις επίσης ότι έχεις ενημερωθεί ότι σύμφωνα με το νόμο 3043/2002 όλα τα προϊόντα έχουν ελάχιστη εγγύηση 2 ετών.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, "παρακαλώ για τις ενέργειές σας ώστε να γίνει δωρεάν η επιδιόρθωση του υπολογιστή", εφόσον η εγγύησή του σύμφωνα με το νόμο θα ισχύει μέχρι τον Ιανουάριο του 2008.

 

Την επιστολή τη στέλνεις με FAX (fax:210-3829640) ή email στο efpolis ( info παπάκι efpolis.gr ), και μετά επικοινωνείς τηλεφωνικά (τηλ. 1520) για να δεις σε ποιον υπάλληλο έχει ανατεθεί, και να συννενοηθείτε ώστε να επικοινωνήσει το efpolis με το service για το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...