Jump to content

Πρόβλημα Tellas / γνωρίζει κάποιος κάτι;


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω μείνει αρκετές μέρες δίχως internet έως και τώρα γι αυτό όποιος γνωρίζει κάτι ας απαντήσει.

Το crypto usb modem συνεχώς αναβοσβήνει και στο κοντρολ πανελ γραφει line down.

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα καλώδια και το όλο πρόβλημα ενφανίστηκε ξαφνικά.

Προσπαθώ εδώ και 2 μέρες να επικοινωνήσω με το τεχνικό τμήμα της tellas αλλα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν απαντάει και από άλλα τμήματα μου είπαν πως είναι φορτωμένο το σύστημα των γραμμών που μου φαίνεται λίγο γελοίο μέρα νυχτα να μην απαντάει κάποιος!(σημειωτέον πως κάθε φορά περίμενα πάνω από μία ώρα στο ακουστικο!!:mad: )

Αν υπάρχει κάποιος που έχει tellas ή δουλεύει στην Tellas ας μου απαντήσει.

Πραγματικά μόνο κ μόνο λόγω καθόλου εξυπηρέτησης σκέφτομαι σοβαρά να διακόψω τη σύνδεση.

Αν μπορεί κάποιος ας βοηθήσει

Link to comment
Share on other sites

Βγαλε ολα τα τηλεφωνα απο τις τηλεφωνικες πριζες αν εχεις spliter βγαλε και απο εκει και βαλε το μοντεμ κατευθειαν στην τηλεφωνικη πριζα και περιμενε λιγο.

Αν τοτε συνδεθει τοτε δεν εχει προβλημα η γραμμη αλλα συνδεσμολογια στο σπιτι σου.

images?q=tbn:ANd9GcT8OsGmBG7mQ2xUUvI02EsZ1r7MeL6ek1Prw_emqW7zVQoTOtp0
Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορείς να επικοινωνήσεις με άλλον τρόπο με την Τελλάς; Με κάποιο mail πχ;

 

έχω στείλει και email αλλα δεν έχω πάρει κάποια απάντηση

Link to comment
Share on other sites

Βγαλε ολα τα τηλεφωνα απο τις τηλεφωνικες πριζες αν εχεις spliter βγαλε και απο εκει και βαλε το μοντεμ κατευθειαν στην τηλεφωνικη πριζα και περιμενε λιγο.

Αν τοτε συνδεθει τοτε δεν εχει προβλημα η γραμμη αλλα συνδεσμολογια στο σπιτι σου.

 

μόλις το ξαναέκανα αλλά δεν έγινε τίποτα.

 

Επίσης έχω κάνει επανεγκατάσταση το μοντεμ με το ίδιο αποτέλεσμα.

 

συνεχώς το κοντρολ πάνελ γράφει line down και το μόντεμ αναβοσβήνει.

 

πάντως είναι πολύ σπαστικό να παίρνεις τηλέφωνο και να μην απαντάνε.

 

τις τελευταίες μέρες συνεχώς τα ίδια...πληροφοριακά το 13800 χρεώνεται

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα δλδ είναι ότι δεν συγχρονίζει καθολου το modem. Όχι ότι δεν παίρνει IP..

Σωστά;

Αν είναι έτσι. Και εφόσον κουμπώνεις σε dslam ΟΤΕ, πάρε το 121 και δήλωσε βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα δλδ είναι ότι δεν συγχρονίζει καθολου το modem. Όχι ότι δεν παίρνει IP..

Σωστά;

Αν είναι έτσι. Και εφόσον κουμπώνεις σε dslam ΟΤΕ, πάρε το 121 και δήλωσε βλάβη.

 

ήδη το έχω κάνει και περιμένω να με καλέσουν..

να τους ζαλίσω ή να περιμένω πότε θα με πάρουν αυτοί;

μέχρι στιγμής καμία απάντηση

Link to comment
Share on other sites

ήδη το έχω κάνει και περιμένω να με καλέσουν..

να τους ζαλίσω ή να περιμένω πότε θα με πάρουν αυτοί;

μέχρι στιγμής καμία απάντηση

MΠορείς να τους ζαλίσεις. Αλλά αυτό που θα σου λένε οι τηλεφωνητές, οι οποίοι συνήθως δεν έχουν καμία σχέση με τα τεχνικά, είναι ότι για να καταχωρησουν νέα βλάβη πρέπει να διεκπεραιωθεί η παλιά. Οπότε το καλύτερο είναι να μάθεις τα τηλέφωνα του συνεργείου του ΟΤΕ της περιοχής σου...

Link to comment
Share on other sites

μετά 8 μέρες το πρόβλημα λύθηκε.

Το θέμα ήταν του ΟΤΕ!!!

όσο για την Tellas,να προσλάβει επειγόντως προσωπικό στο τεχνικό τμήμα,

δε γίνεται να περιμένουμε κυριολεκτικά με τις ώρες και να μας γράφουν!

 

ηθικό δίδαγμα:

μακριά από ΟΤΕ και γενικώς γραμμές του ΟΤΕ..αμάν έκανα να δω ιντερνετ τόσες μέρες

 

το θέμα αυτό μπορεί πλέον να κλείσει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...