tonydeli7 Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 http://i12.photobucket.com/albums/a233/tonydeli7/DSC00074.jpg KXE250F SM '04 :D http://i12.photobucket.com/albums/a233/tonydeli7/Endos.jpg ειναι απο κινητο και δεν φαινεται καλα :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 kawasaki:respect: Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makosss Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 Ωραιο ειναι κ αυτο αλλα τελος '07 ερχετε το θανασιμο KLX450R να διαλυσει οτι υπαρχει στα 450cc. (Απλα σκεφτητε αυτο το μηχανακι σε motard) :D Δλδ κ παλι Kawasaki :respect: http://www.amaze.gr/enduro.gr/index.cfm?Action=Details&cat01=16&CPiD=1234 Παράθεση http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/100/NEWS/Akrapovic_logo.jpg Ban Me I'm Famous Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makosss Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 OMG αρκετα καλο δεν μπορω να πω αλλα το ΚTM 525 ΚΑΛΥΤΕΡΟ....... Eσυ συγκρινεις τωρα το 500 το διχρονο με το 525 το τετραχρονο.. οκ!:lol: Παράθεση http://www.mototriti.gr/jpg/mtr/100/NEWS/Akrapovic_logo.jpg Ban Me I'm Famous Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dmkias_46 Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 παιδια σημερα και αυριο ειναι το παγκοσμιο supermoto στον πειραια Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 OMG αρκετα καλο δεν μπορω να πω αλλα το ΚTM 525 ΚΑΛΥΤΕΡΟ....... Καλα φιλε οτι να'ναι λες!Μαλλον δεν ξερεις τι συγκρινεις! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIL46 Δημ. November 4, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 καλα, συγνωμη...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkispa Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 http://img246.imageshack.us/img246/9021/motolabridisms1.th.jpg peugeot xp street kalo e????????????? enos filou mou, sas aresei? Παράθεση http://www.lovina.gr ------------------------------ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIL46 Δημ. November 5, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 τουμπανο.... Σουζες κανει??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 http://img246.imageshack.us/img246/9021/motolabridisms1.th.jpg peugeot xp street kalo e????????????? enos filou mou, sas aresei? Οπως το βλεπω,πρεπει να φοραει κυλινδροπιστονο malossi.και επισης προκειτε για 50αρι στα χαρτια και μαλλον 80αρι! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dmkias_46 Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 για αρχη καλο ειναι το husqvarna sms125. πολυ καλο εμφανισιακα, και εχει και λιγο γκαζι σε σχεση με τα αλλα Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Οπως το βλεπω,πρεπει να φοραει κυλινδροπιστονο malossi.και επισης προκειτε για 50αρι στα χαρτια και μαλλον 80αρι! μπορεις να μου πεις απο που καταλαβες τη φοραει?;) εγω γιατι βλεπω μονο το τελικο αλλαγμενο??:blink: Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
RAVER Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Γιατι το εχω δει με τα ματια μου αυτο το μηχανακι και ξερω και το παιδι,ας βγει αυτος που το εγραψε και ας με διαψευσει.:ninja: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Δε σε λεω ψευτη!Απλως απο τη φωτο δεν φενεται ο κινητηρας και απορουσα πως το καταλαβες τη φοραει. Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkispa Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 Οπως το βλεπω,πρεπει να φοραει κυλινδροπιστονο malossi.και επισης προκειτε για 50αρι στα χαρτια και μαλλον 80αρι! gatos eisai file.. akribws etsi. twra bebea foraei k mia kesatmisi malossi k oxi ti mama pou blepeis eki.. raver pou to ksereis to paidi re? k mallon fantazome apo pou to ksereis? kaneis service ekei pou douleyei? fantazome katalabes pou einai trabigmeni i photo? aytos itan spiti mou xthes k ipame na to anebasoume.. pws se lene na tou pw.?? Παράθεση http://www.lovina.gr ------------------------------ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. November 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 5, 2006 και το derbi x-treme στα 50cc ειναι καλο! off topic:@alkispa παντως το τελικο που φοραει ειναι ιδιο με της metrakit! Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkispa Δημ. November 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 6, 2006 ayto pou foraei sti photo mporei na einai alla twra allakse k foraei malossi nomizw. twra akougete san katharo teleios. Παράθεση http://www.lovina.gr ------------------------------ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marquez Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 και το derbi x-treme στα 50cc ειναι καλο! Ποια η γνωμη σας ρε παιδια για τα derbi γενικοτερα?απο εχω δει μονο 50cc και 125cc βγαζει και απο τιμες ειναι ενταξη...τι λετε αξιζουν? Υστερουν καπου; Εχει κανεις απο σας;:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 καλα μηχανακια απο ποιοτητα και αντοχη,γρηγορα για 50αρια,μονο που η τιμες τον καινουριων ειναι τσουχτερες! Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
marquez Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 to senda SM X-RACE 50cc εχει 2390euro! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 καλυτερα ειναι να βρεις ενα μεταχειρισμενο να παρεις με τα μισα λευτα κατα την γνωμη μου. Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alkispa Δημ. November 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 giati to peugeot tis proigoumenis selidas kanei 3,5 xiliarika konta... 50cc einai. Παράθεση http://www.lovina.gr ------------------------------ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIL46 Δημ. November 11, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 δεν αξιζει για 50αρι 2300............ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. November 11, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 αυτο ειναι μηχανακι: http://www.aprilia.com/upload/modelli/road/p00216_0075.jpg http://www.aprilia.com/upload/modelli/road/p00217_0075.jpg http://www.aprilia.com/upload/modelli/road/p00227_0075.jpg http://www.aprilia.com/upload/modelli/road/p00224_0075.jpg IT HAS RACING IN ITS BLOOD! The SXV is the first ever production supermotard powered by a superb, high performance V Twin. Already proven winner on the racetrack, this technology-packed machines is now ready to tackle the challenge of the road. TECHNOLOGY = DESIGN Your gaze is inevitably attracted to its superb technology in the form of the V2 engine, mixed trellis and aluminium frame, and sculptured swingarm. The design of the tail and rear side panels abandons traditional styling and is totally innovative, just like the centrally mounted exhaust system with twin tail pipes under the rear mudguard. In fact, innovative design solutions catch your eye whichever way you look at the bike, and Aprilia Racing colours confirm that this bike is born to compete. As always with Aprilia, goods looks are just the outward shell of ingenious design solutions. The fixed air guides, for example, allow the fuel tank to pivot upwards, giving easy access to the filter box. V2 ENGINE The amazing V2 engine is the natural centrepiece of the SXV. Aprilia was the first manufacturer in the world to believe in the potential of V twin engines in a market segment where nobody has ever had the courage to try. The 77° V angle means that the new engine vibrates far less than any single without even requiring a balancer shaft. The cylinders are integrated in the crankcase and are lined by replaceable wet sleeves. The intelligent design of the V2 has also permitted engine accessories to be arranged in an extremely rational way, keeping the powerplant as compact as possible. The results are amazing: Aprilia’s V2 is one of the most compact in the world, smaller than many singles of similar displacement. The sophisticated electronic engine management, developed by Aprilia Racing, introduces a number of innovations for this type of motorcycle. The fuel injection system features 38 mm throttle bodies (40 mm on the 550) and is controlled by a programmable ECU. Another market first is the fact that the SXV engine features an extended drive shaft to allow the sprocket to be placed further out. This intelligent solution allows racing tyres to be fitted without risking contact with the chain. Reduced displacement per cylinder has permitted use of an extremely compact and lightweight single-piece crankshaft. The gyroscopic effect of the crank is therefore dramatically reduced. The engine responds instantly to throttle input, making the whole bike faster and more agile. The inertia under acceleration and deceleration typical of large bore engines has also been reduced, permitting engine speeds never before seen on this type of motorcycle. The 450cc red-lines at an amazing 13,000 rpm! Valve gear based on a single overhead cam and four titanium valves per cylinder gives the best possible compromise between compactness, lightweight and performance. Thanks to its advanced technology the V2 engine is extremely civilised and silent running, and easily conforms to Euro 2 standards even without a catalytic converter. The same sort of effort has gone into weight reduction. The engine sets a new record for a V twin, even with its starter motor fitted! This has been achieved by an abundant use of super-lightweight prestige materials. The central crankcase sections, for example, are made from aluminium silicon alloy. All covers are in magnesium; the valves are in titanium; and the entire gear train has been made lighter than ever before. The gear ratios are also precisely calculated for supermotard use. Even the injection and ignition mapping have been modified to give the engine the right character and performance for the bike. FRAME An uncompromising machine like the SXV demands a unique and effective chassis. The perimeter frame was developed in conjunction with the engine and features a tubular steel trellis structure, interference fitted to pressed aluminium side plates to form an extremely rigid assembly. The engine also forms an integral part of the chassis, acting as a load-bearing element and contributing to exceptional overall rigidity. SWINGARM The variable section aluminium swingarm is the most rigid swingarm on any motorcycle of this type. Rising rate linkages operate a multi-adjustable monoshock with piggy-back cylinder and double high/low speed settings. The upside down fork (48 mm) is fully adjustable, so that you can set up your own suspension action exactly as you want it. The swingarm on the SXV is wide, to move the chain further out and allow the bike to fit rear wheels of up to 6.5 inches. BRAKES The unrivalled technology and performance of the chassis are supported by a fantastic braking system. The brakes on the SXV are designed for sheer power and feature a 320 mm floating disc with a radial caliper for GP-level braking performance. The 240 mm rear disc and single piston caliper provide the perfect balance between stopping power and ease of control. DIGITAL INSTRUMENTATION Compact and ultra-lightweight digital instrumentation for all the information you could possibly need. HANDLEBARS Variable section aluminium handlebars with no cross bar for perfect elasticity and control. TAIL LIGHT High luminosity LED tail light. αυτο θα πει Motard... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIL46 Δημ. November 11, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2006 εσυ πως το βλεπεις απο αξιοπιστια? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.