Jump to content

Super motard (αγώνες,τιμές,επιδόσεις,κ.α.)


GIL46
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι υπαρχει..αλλα να ξερεις οτι στην Ελλαδα επισημη αντιπροσωπεια ειναι 1.

service θα το κανεις σε συνεργειο ενα και μοναδικο και γενικοτερα αυτα τα μηχανακια..κανουν service καθε 2000χλμ το πολυ..καποια αλλαζουν και πιστονι..

 

αυτο με την αλλαγη πιστονιου δεν εχει σχεση και με την χρηση που κανει ο καθε ενας?? πχ πιστα ή εκτος πιστας (θελω να πω οτι οσο να ειναι στην πιστα οτι τρωει πολυ ζορι ενω εκτος αν το πηγαινεις χαλαρα οχι);)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 296
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αυτα τα μοτερ δεν θελει να τα πας σε χαμηλες στροφες γιατι θα τα "καψεις"

επισης δεν θελουν και συνεχεια να τα λιωνεις.

επισης τα service ειναι συχνα και ακριβα.

 

εγω στην θεση σου δεν θα επαιρνα τετοια μοτοσυκλετα για βολτα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όλα τα 450 (κτμ-χουσβαρνα) έχουν αγωνιστικό μοτερ;

 

Ποιο σούπερμότο θα πρότεινες ως πιο απροβλημάτιστο; μοντέλο και εταιρία..

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

σωστη συντηρηση θελουν ολα και σε μαστορα που να ξερει απ'αυτα.

για μενα τα ΚΤΜ και τα YAMAHA τα θεωρω καλυτερα.HONDA crf εχω ακουσει πολλα προβλημα στην κεφαλη κυριως στο μοτερ με καρμπυλατερ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εχω εδω κ 2 χρονακια το sxv 4.5 μου (οπως δηλωνω και στην υπογραφη μου) και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προς το παρον...

λενε λενε λενε για τα aprilia αλλα παπατζες.. + που τα sxv ειναι τα πιο γρηγορα στα κυβικα τους... κ οχι μονο :D

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως εχω εδω κ 2 χρονακια το sxv 4.5 μου (οπως δηλωνω και στην υπογραφη μου) και δεν εχει βγαλει το παραμικρο προς το παρον...

λενε λενε λενε για τα aprilia αλλα παπατζες.. + που τα sxv ειναι τα πιο γρηγορα στα κυβικα τους... κ οχι μονο :D

 

εχω ακουσει οτι βγαζουν πολλααα προβληματα αυτα τα μηχανακια φιλε (sxv) αλλα το λενε αυτοι που δεν εχουν αυτο το μηχανακι:confused::confused: να ομως που υπαρχει και καποιος που το εχει και λεει οτι δεν εχει παθει τιποτα:D

Link to comment
Share on other sites

ειδες η ζηλια τι κανει?? επειδη ειναι καλυτερο και πιο γρηγορο απο παρα πολλα κ με περισσοτερα κυβικα λενε οτι τους γουσταρει... αλλα δεν πειραζει.. η δυσφημιση ειναι η καλυτερη διαφημιση λενε..

Εγω προσωπικα ξερεις που τους γραφω ολους αυτους...

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

Πω ρε φιλε τρομερη μουρη το μηχανακι σου.Βασικα και εγω αυτο πιστευω,δεν υπαρχει μηχανακι που να ειναι ζημιαρικο:OΜονο ζημιαρης ιδιοκτητης η ζημιαρης μαστορας.

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πω ρε φιλε τρομερη μουρη το μηχανακι σου.

thx φιλε..:D

Βασικα και εγω αυτο πιστευω,δεν υπαρχει μηχανακι που να ειναι ζημιαρικο:OΜονο ζημιαρης ιδιοκτητης η ζημιαρης μαστορας.

Οσο για αυτο που λες ειναι πολυ σωστο..;) αλλα πρεπει να προσθεσω οτι αυτα τα μηχανακια εχουν εναν και μονο συγκεκριμενο τροπο χρησης... Αν πεσουν σε λαθος μυαλλα και ξεφευφουν απο τον τροπο χρησης που θελουν αυτα τα μηχανακια τοτε ειναι λογικο πως θα χαλασει.. και... οπως παντα.. φταιει το μηχανακι οχι ο οδηγος για πολλους:lol:

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

τι διαφορα εχει η honda με την honda hm???:confused::confused:

 

HM honda minarelli

Ιταλικη εταιρια που επεξεργαζεται τα καθαροαιμα της Honda με σκοπο να τιρουν τις προδιαγραφες για κυκλοφορια δρομου.

μεχρι το 2005 το HM crf 450 ηταν με μανιβελα,σε αφτο το μοντελο συγκριτικα με το καθαρο απο πλευρας μοτερ αλλαζουν μονο τα πηνεια και η εξατμιση.

απο το 2006 και μετα βγαινει ενα μιζατο HM crf 450 Χ που το μοτερ του βασιζεται στο crf εχουν αρκετες διαφορες στο κινητηρα και δεν παει σε καμια περιπτωση τοσο καλα οσο το crf.

το μηχανακι δεν κανει για μεγαλες διαδρομες γιατι απλα δεν γινετε να κρατας σταθερο γκαζι,το νιωθεις οτι ταλαιπωρειται και δεν βολευει και η σελα.

οι αλλαγες πιστονιου σιγουρα δεν ειναι οπως εναν δουκα,Lc4.τα καθαροαιμα παντα θελουν συχνοτερα απο αλλα μηχανακια..

αναλογα με την χρηση θες πιστονι,αμα το κυκλοφορεις στο δρομο μπορει να θελει καθε 6000χλμ.

οι βαλβιδες δεν ειναι με κοκορακια(π.χ. ο δουκας μου εχει κοκορακια στις βαλβιδες)

αλλα με καπελωτα γι'αυτο δεν θελεουν συχαν ρυθμισμα οπως τα καθαρα με κοκορακια(husaberg ,ktm exc, ktm sx).καθε 300χλμ καλο ειναι να τα ελεγχεις.

αν ειναι σωστα ρυθμισμενο αντεχει πολυ καιρο,σε σχεση με τον ανταγωνισμο..βεβαια σε ολα τα καθαρα καποια στιγμη θα κανεις μια γενικη απο στροφαλο-μπιελα-πιστονι-φλαντζες που θα σου κοστισει αρκετα...αλλα τα γκαζια τα πληρωνεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

HM honda minarelli

Ιταλικη εταιρια που επεξεργαζεται τα καθαροαιμα της Honda με σκοπο να τιρουν τις προδιαγραφες για κυκλοφορια δρομου.

μεχρι το 2005 το HM crf 450 ηταν με μανιβελα,σε αφτο το μοντελο συγκριτικα με το καθαρο απο πλευρας μοτερ αλλαζουν μονο τα πηνεια και η εξατμιση.

απο το 2006 και μετα βγαινει ενα μιζατο HM crf 450 Χ που το μοτερ του βασιζεται στο crf εχουν αρκετες διαφορες στο κινητηρα και δεν παει σε καμια περιπτωση τοσο καλα οσο το crf.

το μηχανακι δεν κανει για μεγαλες διαδρομες γιατι απλα δεν γινετε να κρατας σταθερο γκαζι,το νιωθεις οτι ταλαιπωρειται και δεν βολευει και η σελα.

οι αλλαγες πιστονιου σιγουρα δεν ειναι οπως εναν δουκα,Lc4.τα καθαροαιμα παντα θελουν συχνοτερα απο αλλα μηχανακια..

αναλογα με την χρηση θες πιστονι,αμα το κυκλοφορεις στο δρομο μπορει να θελει καθε 6000χλμ.

οι βαλβιδες δεν ειναι με κοκορακια(π.χ. ο δουκας μου εχει κοκορακια στις βαλβιδες)

αλλα με καπελωτα γι'αυτο δεν θελεουν συχαν ρυθμισμα οπως τα καθαρα με κοκορακια(husaberg ,ktm exc, ktm sx).καθε 300χλμ καλο ειναι να τα ελεγχεις.

αν ειναι σωστα ρυθμισμενο αντεχει πολυ καιρο,σε σχεση με τον ανταγωνισμο..βεβαια σε ολα τα καθαρα καποια στιγμη θα κανεις μια γενικη απο στροφαλο-μπιελα-πιστονι-φλαντζες που θα σου κοστισει αρκετα...αλλα τα γκαζια τα πληρωνεις.

 

δηλαδη εχουν την αξιοπιστια της honda (ιαπωνιας) αλλα φτιαχνονται στην ιταλια ή πaiρνουν τα ιαπωνικα μοτερ ετοιμα και κανουν καποιες μετατροπες για να ειναι νομιμα στον δρομο?;) βασικα η ΗΜ ειναι το ιδιο αξιοπιστη με την honda?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη εχουν την αξιοπιστια της honda (ιαπωνιας) αλλα φτιαχνονται στην ιταλια ή πaiρνουν τα ιαπωνικα μοτερ ετοιμα και κανουν καποιες μετατροπες για να ειναι νομιμα στον δρομο?;) βασικα η ΗΜ ειναι το ιδιο αξιοπιστη με την honda?? :blink:

απ'ολα αυτα που εγραψα..μονο αυτο το συμπερασμα εβγαλες :wacko:

 

Τα μοτερ ειναι Ιαπωνικα..και μετα στην Ιταλια τα κανουν καποια τροποποιηση.

ΗΜ ειναι ιδια η Honda..με την διαφορα οτι το εργοστασιο ειναι στην Ιταλια.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

απ'ολα αυτα που εγραψα..μονο αυτο το συμπερασμα εβγαλες :wacko:

 

Τα μοτερ ειναι Ιαπωνικα..και μετα στην Ιταλια τα κανουν καποια τροποποιηση.

ΗΜ ειναι ιδια η Honda..με την διαφορα οτι το εργοστασιο ειναι στην Ιταλια.

 

ολα τα υπολοιπα που ειπες τα καταλαβα:D μονο αυτη ειχα σαν απορια:)

Link to comment
Share on other sites

απ'ολα αυτα που εγραψα..μονο αυτο το συμπερασμα εβγαλες :wacko:

 

Τα μοτερ ειναι Ιαπωνικα..και μετα στην Ιταλια τα κανουν καποια τροποποιηση.

ΗΜ ειναι ιδια η Honda..με την διαφορα οτι το εργοστασιο ειναι στην Ιταλια.

 

και η kl kawasaki ειναι το ιδιο πχ με την hm honda??

Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα αυτο το μωρο το οποιο πουλησα πριν 2 μηνες μιλαμε για απιστευτα μπαντιλικια http://www.bikepics.com/pictures/1367293/
http://www.bikepics.com/pics/icon/modenas-dynamic125-06-bikepics-590056.jpg
Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα αυτο το μωρο το οποιο πουλησα πριν 2 μηνες μιλαμε για απιστευτα μπαντιλικια http://www.bikepics.com/pictures/1367293/

ωραιο μηχανακι..αλλα οχι με πολλα γκαζια.

 

τιμιο γι'αυτα που προσφερει..και καλο σχολειο για "αρχαριο" οδηγο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα αυτο το μωρο το οποιο πουλησα πριν 2 μηνες μιλαμε για απιστευτα μπαντιλικια http://www.bikepics.com/pictures/1367293/

 

εφ'οσον εμεινες εσυ ευχαριστημενος καλα ειναι.... παντως το drz ειναι το πιο αργο sm που υπαρχει μαζι με το fmx.... και φτιαγμενο παπι τα περναει απο πανω:!::X

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι sm το drz αυτο, ειναι το drz400E το καθαρο για οσους ξερουν ειναι με το πλαστικο τεποζιτο με fcr απο την μανα του ουτε φλασ ουτε κοντερ τιποτα δεν ειχε μονο ενα φως.το χτ660 του αδερφου μου το ειχα για πλακα.τα ktm δεν τα περνουσα αλλα παρ ολα αυτα ηταν πολυ δυνατο.
http://www.bikepics.com/pics/icon/modenas-dynamic125-06-bikepics-590056.jpg
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι sm το drz αυτο, ειναι το drz400E το καθαρο για οσους ξερουν ειναι με το πλαστικο τεποζιτο ουτε φλασ ουτε κοντερ τιποτα δεν ειχε μονο ενα φως.το χτ660 του αδερφου μου το ειχα για πλακα.τα ktm δεν τα περνουσα αλλα παρ ολα αυτα ηταν πολυ δυνατο.

 

το ειχες πειραξει το μοτερ ή μονο εξατμιση του ειχες βαλει??

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι sm το drz αυτο, ειναι το drz400E το καθαρο για οσους ξερουν ειναι με το πλαστικο τεποζιτο με fcr απο την μανα του ουτε φλασ ουτε κοντερ τιποτα δεν ειχε μονο ενα φως.το χτ660 του αδερφου μου το ειχα για πλακα.τα ktm δεν τα περνουσα αλλα παρ ολα αυτα ηταν πολυ δυνατο.

και παλι φιλε μου..το μηχανακι που ειχες..ηταν δυνατο..αλλα δεν τρομαζε.

αυτο αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειχε 48 αλογα.

βεβαια σε τετοια κατηγορια..και αναλογια τιμης αποδοσης ηταν εξαιρετικη περιπτωση αγορας..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι sm το drz αυτο, ειναι το drz400E το καθαρο για οσους ξερουν ειναι με το πλαστικο τεποζιτο με fcr απο την μανα του ουτε φλασ ουτε κοντερ τιποτα δεν ειχε μονο ενα φως.το χτ660 του αδερφου μου το ειχα για πλακα.τα ktm δεν τα περνουσα αλλα παρ ολα αυτα ηταν πολυ δυνατο.

 

σοβαρο το xt660... και αυτο μαζι με fmx-drz ειναι...

ολα παρεουλα κανουν και βλεπουν τα αλλα να τα περνανε απο πανω

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

σοβαρο το xt660... και αυτο μαζι με fmx-drz ειναι...

ολα παρεουλα κανουν και βλεπουν τα αλλα να τα περνανε απο πανω

σωστος! ;)

 

ετσι ειναι..αλλωστε το yamaha με τετοιο βαρος..χανει πολυ,α και το μοτερ το ψοφιο και να φαβασαι σε κατεβασμα ταχυτητας να μην σου σβησει το μοτερ :lol: :down:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παντως για να συγκρινεις το drz to E και οχι το sm με το fmx απο εκει καταλαβαινω οτι δεν εχεις ιδεα απο μηχανακια,
http://www.bikepics.com/pics/icon/modenas-dynamic125-06-bikepics-590056.jpg
Link to comment
Share on other sites

παντως για να συγκρινεις το drz to E και οχι το sm με το fmx απο εκει καταλαβαινω οτι δεν εχεις ιδεα απο μηχανακια,

 

οκ φιλε μου οπως τα λες ειναι...:lol:

τι ειναι drz σκετο τι ειναι το Ε η ιδια παπατζα ειναι... αν και εδω που τα λεμε το drz/drz E ειναι μακραν καλυτερο απο fmx.. αυτο το μηχανακι δεν υπαρχει απλα..

Αλλα σε συγκριση με τα αλλα παρε το ενα και χτυπα το αλλο ειναι

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

My Aprilia SXV 450

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...