Jump to content

Εγνατία Οδός


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

@iganiats

Σωστά, ξέχασα μια ασήμαντη λεπτομέρεια!

Πάντως η λεγόμενη Μεσόγεια χάραξη ήδη κατασκευάζεται. Έχουν τελειώσει σχεδόν όλα τα τεχνικά έργα (βάθρα), σκάβεται ήδη ένα τουνελ που χρειάζεται στο βουνό Σύμβολο, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα με τις αποζημιώσεις για τα χωράφια που παίρνει ο δρόμος.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 61
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Για αρχειακούς κυρίως λόγους επισυνάπτεται ο χάρτης προόδου έκδοσης 04 Απριλίου 2007.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Το ΥΠΕΧΩΔΕ ενημερώνει ότι σήμερα το μεσημέρι (Παρασκευή 3 Αυγούστου 2007) θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το νέο τμήμα της Εγνατίας Οδού από τη Χρυσούπολη μέχρι τον Νέστο, μήκους 9 χιλιομέτρων.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή 20 Ιουλίου 2007, μεταξύ της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και της CONSORZIO STABILE ITALIMPRESE SOCIETA CONSORTILE A RESPONSABILITA LIMITATA, που εκπροσωπείται και συνεργάζεται στην Ελλάδα με την ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε., υπογράφηκε η σύμβαση κατασκευής του Κάθετου Άξονα 75 της Εγνατίας Οδού «Κομοτηνή-Νυμφαία-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα».

 

Το έργο έχει συνολικό μήκος 22,5 χλμ. περίπου (19 χλμ. σε νέα χάραξη και 3,5 χλμ. βελτίωση του υφιστάμενου άξονα) με τυπική διατομή 7,50/10,50 μ. που περιλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, 3,75 μ. και έρεισμα 1,5 μ. εκατέρωθεν) και ταχύτητα μελέτης στο μεγαλύτερο μήκος του, 80 χλμ/ώρα. Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης είναι 85.000.000 ευρώ (με ΦΠΑ). και η συμβατική προθεσμία παράδοσης του έργου, 36 μήνες.

 

Η ευθύνη μελέτης και κατασκευής του έργου είχε μεταβιβασθεί στην εταιρεία ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. το καλοκαίρι του 2006, η οποία αφού ολοκλήρωσε την μελέτη, το δημοπράτησε στις 15/12/06.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το ΥΠΕΧΩΔΕ ενημερώνει ότι σήμερα το μεσημέρι (Παρασκευή 3 Αυγούστου 2007) θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το νέο τμήμα της Εγνατίας Οδού από τη Χρυσούπολη μέχρι τον Νέστο, μήκους 9 χιλιομέτρων.

 

Να προσθέσω για αρχειακούς πάλι λόγους τη σχετική ανακοίνωση, που δημοσίευσε το ΥΠΕΧΩΔΕ στις 3 Αυγούστου 2007:

 

Από το μεσημέρι της Παρασκευής 3 Αυγούστου 2007 παραδόθηκε στην κυκλοφορία το νέο τμήμα της Εγνατίας Οδού από τη Χρυσούπολη μέχρι τον Νέστο, μήκους 9 χιλιομέτρων.

 

Το νέο τμήμα δημοπρατήθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2005 και το κόστος της κατασκευής του έφθασε τα 32 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Παράλληλα κατασκευάζονται με γοργούς ρυθμούς τα έργα για την γέφυρα του ποταμού Νέστου και τις ανατολικές προσβάσεις του μήκους 8 χλμ. τα οποία θα ολοκληρωθούν το 2008.

 

Με την ολοκλήρωση και αυτών των έργων συμπληρώνεται η Εγνατία οδός ανατολικά της Καβάλας και μέχρι τους Κήπους. Με την παράδοση του τμήματος Χρυσούπολη – Νέστος, το ταξίδι από και προς την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη συντομεύει αισθητά και γίνεται σε συνθήκες μεγάλης οδικής ασφάλειας, δεδομένου ότι το τμήμα της Παλαιάς Εθνικής Οδού στην περιοχή του Παραδείσου έχει αρκετές και επικίνδυνες στροφές.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι προτού δοθεί στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο κομμάτι και προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες οριστικής διαγράμμισης του ασφαλτικού οδοστρώματος στην περιοχή του Α/Κ της Χρυσούπολης της Εγνατίας Οδού, λήφθησαν ορισμένα μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας, τα οποία αφορούν μόνο τον δεξιό κλάδο του αυτοκινητόδρομου ( α - αποκλεισμός της κυκλοφορίας του δεξιού κλάδου του τμήματος Α/Κ Πέρνης - Α/Κ Χρυσούπολης και β -εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων με κατεύθυνση από Καβάλα προς Ξάνθη στην Εθνική οδό Νο2, μέσω του κλάδου εξόδου του ημικόμβου της Πέρνης).

 

Ουσιαστικά λοιπόν στην περιοχή της «Ανατολικής Μακεδονίας» (από τον ποταμό Στρυμόνα έως τον ποταμό Νέστο) απομένει να ολοκληρωθεί στην Εγνατία Οδό, η Γέφυρα του Νέστου το 2008, καθώς και ένα κομμάτι 41 χιλιομέτρων από τον Στρυμόνα μέχρι τον Αγ. Ανδρέα. Σύμφωνα με την (ανανεωμένη) ιστοσελίδα της Εγνατίας Οδού:

 

Το τμήμα Στρυμόνας - Αγ. Ανδρέας (Μεσόγεια χάραξη) μήκους 41 χλμ. περίπου είχε μείνει μέχρι πρότινος εκτός σχεδιασμού της εταιρείας, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Στόχος αρχικά ήταν να ενταχθεί στο Δʼ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης. Πρόσφατα με απόφαση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ εξασφαλίσθηκαν οι αναγκαίοι πόροι και δρομολογήθηκε η υλοποίηση του έργου στα πλαίσια του Γ΄ ΚΠΣ.

 

Ο συνολικός προϋπολογισμός δημοπράτησης των έργων για την κατασκευή της μεσόγειας χάραξης ανέρχεται στα 250 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ). Οι δύο εκ των τριών συμβάσεων κατασκευής της μεσόγειας χάραξης υπογράφτηκαν τον Μάρτιο του 2006 και η τελευταία υπογράφτηκε τον Δεκέμβριο του ιδίου έτους. Το σύνολο της κατασκευής των έργων προχωρεί με ικανοποιητικούς ρυθμούς και σύμφωνα με το εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

 

Έχει κανείς... νεότερες ουσιαστικές πληροφορίες για την πρόοδο αυτού του έργου; Ο GR.04 είχε αναφέρει σε παλαιότερο μήνυμά του ότι υπάρχουν κάτι προβλήματα με τις αποζημιώσεις... Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο στόχος του ΥΠΕΧΩΔΕ να ολοκληρωθεί το ανατολικό τμήμα της Εγνατίας Οδού μέσα στο 2007 δεν νομίζω να είναι εφικτός... (αφού και η διάβαση του Νέστου πήγε για το 2008 - για σωστούς κατά την άποψή μου λόγους).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παραδόθηκε εχθές (7/9/07) παρουσία του κ. Κωνσταντίνου Καραμανλή και τον υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά στην κυκλοφορία το τμήμα από τον Α/Κ Βενέτικου έως τον Ανατολικό Α/Κ Γρεβενών μήκους 13 χλμ. και ο μεγάλος κόμβος της Εγνατίας Οδού με τον κάθετο άξονα Σιάτιστα - Κρυσταλοπηγή και 6 χλμ. δρόμου.

 

 

Επίσης παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Μεγάλη Βόλβη - Ρεντίνα, μήκους 15 χλμ.

 

 

 

Με τα εν λόγω τμήματα ολοκληρώνεται η Εγνατία Οδός στην Κεντρική Μακεδονία και δημιουργείται ο μεγαλύτερος σε χρήση στην Ελλάδα συνεχής αυτοκινητόδρομος μήκους 274 χλμ από τα Γρεβενά μέχρι και τον ποταμό Στρυμόνα.

 

 

 

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Thanks Itchrist86. Για αρχειακούς (και πάλι) λόγους να κάνω και εγώ μια σύντομη ανασκόπηση των τμημάτων που δόθηκαν στην κυκλοφορία στις 7 Σεπτεμβρίου και παράλληλα προσθέτω τους απαραίτητους χάρτες.

 

Παράδοση νέων τμημάτων Εγνατίας Οδού

 

Tην Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007 παραδόθηκαν τα εξής τμήματα:

  1. από Α/Κ Βενέτικου έως τον Ανατολικό Κόμβο Γρεβενών, μήκους 13 χλμ.,
  2. ο μεγάλος Κόμβος της Εγνατίας Οδού με τον Κάθετο Άξονα «Σιάτιστα/Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή», μαζί με 6 χλμ,
  3. το τμήμα «Μεγάλη Βόλβη-Ρεντίνα», μήκους 15 χλμ. και προϋπολογισμού 54 εκατ.ευρώ, με το οποίο ολοκληρώνεται η Εγνατία Οδός στην Κεντρική Μακεδονία και δημιουργείται ο μεγαλύτερος σε χρήση στην Ελλάδα συνεχής αυτοκινητόδρομος, μήκους 275 χλμ, από τα Γρεβενά μέχρι και τον ποταμό Στρυμόνα.

 

Έγιναν επίσης ορισμένες ενδιαφέρουσες δηλώσεις, με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού και του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ στα εργοτάξια της Εγνατίας Οδού και συγκεκριμένα στο κομμάτι που κατασκευάζεται (μήκους 96 χλμ.) από τα Γιάννενα μέχρι τα Γρεβενά: «Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της Εγνατίας και σίγουρα το δυσκολότερο κατασκευαστικά, που χωρίζεται σε δύο τμήματα : το πρώτο τμήμα ξεκινάει από τα Ιωάννινα και καταλήγει στην Παναγία στα όρια μεταξύ Ηπείρου και Θεσσαλίας, και το δεύτερο τμήμα ξεκινά από την Παναγία και καταλήγει στα Γρεβενά. Με αυτά τα δύο τμήματα, η Εγνατία Οδός διασχίζει κάθετα την οροσειρά της Πίνδου. Η μορφολογία του εδάφους, ψηλά βουνά και συνεχείς χαράδρες, επέβαλε την κατασκευή σηράγγων και γεφυρών, που σε ορισμένα τμήματα διαδέχονται το ένα το άλλο. Το 40% του μήκους των 96 χλμ είναι σήραγγες και γέφυρες.. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η περιοχή είναι γεωλογικά ασταθής και έπρεπε να αντιμετωπισθούν τεράστια προβλήματα κατολισθήσεων με ειδικές τεχνικές. Στο έργο αυτό των 96 χλμ., τα 87 χλμ ξεκίνησαν να κατασκευάζονται από τον Μάρτιο του 2004 και μετά και τα 9 χλμ. τα παραλάβαμε υπό κατασκευή και τα παραδώσαμε τον Δεκέμβριο του 2005.

 

Σήμερα, παραδίδουμε σε κυκλοφορία το τμήμα από τον Α/Κ Βενέτικου μέχρι τον Ανατολικό Α/Κ Γρεβενών μήκους 13 χλμ. και επιτυγχάνεται έτσι η σύνδεση της Εγνατίας Οδού με την Εθνική Οδό Γρεβενών – Μετσόβου. Το τμήμα αυτό είναι κομμάτι του λεγόμενου περάσματος της Αρκούδας. Περιλαμβάνει επίσης τον Κόμβο Βενέτικου που αποτελεί την πύλη της Εγνατίας προς το Χιονοδρομικό Κέντρο της Βασιλίτσας και την Πίνδο και ειδικότερα την περιοχή της Βάλια Κάλντα με τοπία εκπληκτικής ομορφιάς. Στο ίδιο τμήμα βρίσκεται η γέφυρα του Γρεβενίτικου ποταμού που αποτελεί την μεγαλύτερη έως σήμερα σε μήκος γέφυρα της Εγνατίας Οδού, που φτάνει τα 920 μέτρα.»

 

Για αυτά τα 96 χλμ σύγχρονου αυτοκινητόδρομου είναι εγκατεστημένες 11 εργολαβίες, προϋπολογισμού 1,7 δις. ευρώ. Τον Δεκέμβριο του 2005 δόθηκαν στην κυκλοφορία τα πρώτα 9 χλμ και πλέον σήμερα κατασκευάζονται 87 χλμ, τα οποία συμβασιοποιήθηκαν και άρχισαν να κατασκευάζονται. Είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό και δύσκολο πλέγμα έργων το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

  • 24 σήραγγες διπλού κλάδου με συνολικό μήκος 25,6 χλμ. Η μεγαλύτερη του Δρίσκου έχει μήκος 4563 μέτρα και ακολουθεί η σήραγγα Μετσόβου μήκους 3570 μέτρων.
  • 18 γέφυρες με συνολικό μήκος 6,9 χλμ. Η μεγαλύτερη είναι του Αράχθου μήκους 1036 μέτρων.
  • 10 ανισόπεδους κόμβους

Όπως ήδη αναφέρθηκε, το 40% του συνολικού μήκους του έργου είναι σήραγγες και γέφυρες.

 

Επισυνάπτεται ο χάρτης με την πρόοδο του έργου έως το Σεπτέμβριο του 2007. Επισυνάπτονται επίσης δύο χάρτες με τα τμήματα της Εγνατίας Μεγάλη Βόλβη - Α/Κ Ρεντίνας και Α/Κ Βενέτικου - Α/Κ Ανατ. Γρεβενών, Α/Κ Σιάτιστας - Α/Κ Μικροκάστρου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμενο χρονοδιαγραμμα παραδωσης για τα υπολοιπα τμηματα εντος του 2008 εχουμε?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Το κομμάτι της Εγνατίας από Θεσσαλονίκη για Καβάλα που είναι κλειστό εδώ κι εβδομάδες, είναι λόγω στρώσης αντιολισθητικής ασφάλτου ή έχει γίνει κάτι άλλο; Και δεν μπορεί αυτό να γίνει σε ένα ρεύμα κυκλοφορίας τη φορά;
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Απλώς ρίχνουν το στρώμα αντιολισθητικής ασφάλτου, δεν τρέχει τίποτα περίεργο.

 

Σχετική ανακοίνωση:

 

Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 12 Μαΐου 2008 ξεκινούν εργασίες για την κατασκευή αντιολισθηράς στρώσης, στο τμήμα «ΝΥΜΦΟΠΕΤΡΑ-ΡΕΝΤΙΝΑ-ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ (Α/Κ) ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ» της Εγνατίας Οδού, στο ρεύμα από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα.

Η κυκλοφορία στην κατεύθυνση αυτή (Θεσσαλονίκη προς Καβάλα) θα γίνεται με εκτροπή στο ύψος του Ανισόπεδου Κόμβου (Α/Κ) Προφήτη, μέσω της επαρχιακής οδού και με επαναφορά των οχημάτων στον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ Ρεντίνας).

Η κυκλοφορία του ρεύματος Καβάλας – Θεσσαλονίκης, μέσω της Εγνατίας Οδού, θα γίνεται κανονικά.

Οι εργασίες θα διαρκέσουν περίπου 4 εβδομάδες.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Πριν λίγες μέρες έχει δοθεί στην κυκλοφορία ένα κομμάτι δρόμου στην Κοζάνη (κόμβος 12) που ενώνει την εγνατία οδό με την εγνατία-συν. στ. Νίκης προς πτολεμαϊδα,φλώρινα,σκόπια.Ετσι ερχόμενοι από εγνατία οδό από Γρεβενά,καστοριά κτλ, ή το αντίστροφο δε χρειάζεται να βγαίνουμε στον παλιό δρόμο,έξω από τα κοίλα κοζάνης
Link to comment
Share on other sites

Παραδόθηκε το τμήμα Πεδινή – Μπαλντούμα της Εγνατίας Οδού

Κατά 20 λεπτά συντομεύει η διαδρομή Ιωαννίνων Θεσσαλονίκης, μετά την απόδοση στην κυκλοφορία από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, ενός ακόμη τμήματος της Εγνατίας Οδού, μήκους 20 χιλιομέτρων. Πρόκειται για το κομμάτι της διαδρομής από τον ανισόπεδο κόμβο Ιωαννίνων, μέχρι την γέφυρα Αράχθου, το οποίο περιλαμβάνει και τη σήραγγα Δρίσκου τη μεγαλύτερη (4.581m) οδική σήραγγα της Ελλάδος. Ο κ. Σουφλιάς, επισκέφθηκε επίσης την υπό κατασκευή γέφυρα Αράχθου μήκους 1.050 μέτρων που θα ολοκληρωθεί το 2009, καθώς και την γέφυρα Μετσοβίτικου που θα ολοκληρωθεί εντός του 2008.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Τις επισημες δηλωσεις σουφλια τις εχουμε καπου?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με μηνύσεις προειδοποιούν την Εγνατία Α.Ε. οι κάτοικοι της Βόλβης που είδαν τη λάσπη να καταστρέφει τις περιουσίες τους

 

Τρίτη, 12.08.08

«Απρόβλεπτα» χαρακτηρίζονται από τους υπευθύνους της Εγνατία Οδός Α.Ε. τα καιρικά φαινόμενα, τα οποία έφεραν τόνους λάσπης και νερού πάνω στο οδόστρωμα του αυτοκινητόδρομου και μετέτρεψαν σε… λίμνη ένα από τα τμήματά του, κοντά στη Μεγάλη Βόλβη, το οποίο -όπως αναφέρθηκε, όταν παραδόθηκε στην κυκλοφορία-«κατασκευάστηκε με τις καλύτερες προδιαγραφές».

 

«Κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει, στη μελέτη που ολοκληρώθηκε το 2002, ανάλογα φαινόμενα», έλεγε χθες ο πρόεδρος της Εγνατία Α.Ε. καθηγητής του ΑΠΘ κ. Απόστολος Γούλας.

 

«Τα υδρολογικά στοιχεία της δεκαετίας του ’90, για το Παγγαίο, τα οποία έχουν ληφθεί υπόψη», υπογράμμισε, «δείχνουν ότι η μέγιστη μέση τιμή της βροχής στην περιοχή είναι τρεις φορές χαμηλότερη από τη βροχή που είχαμε το απόγευμα της Κυριακής».

 

Κάτοικοι του χωριού Μεγάλη Βόλβη, των οποίων τα σπίτια βρέθηκαν μέσα στη λάσπη, προειδοποιούσαν χθες ότι «θα διεκδικήσουν, με αγωγές, αποζημιώσεις από την Εγνατία Α.Ε.» για τις καταστροφές που έπαθαν.

 

[συνέχεια...]

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παραδόθηκε το τμήμα Πεδινή – Μπαλντούμα της Εγνατίας Οδού

Κατά 20 λεπτά συντομεύει η διαδρομή Ιωαννίνων Θεσσαλονίκης, μετά την απόδοση στην κυκλοφορία από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, ενός ακόμη τμήματος της Εγνατίας Οδού, μήκους 20 χιλιομέτρων. Πρόκειται για το κομμάτι της διαδρομής από τον ανισόπεδο κόμβο Ιωαννίνων, μέχρι την γέφυρα Αράχθου, το οποίο περιλαμβάνει και τη σήραγγα Δρίσκου τη μεγαλύτερη (4.581m) οδική σήραγγα της Ελλάδος. Ο κ. Σουφλιάς, επισκέφθηκε επίσης την υπό κατασκευή γέφυρα Αράχθου μήκους 1.050 μέτρων που θα ολοκληρωθεί το 2009, καθώς και την γέφυρα Μετσοβίτικου που θα ολοκληρωθεί εντός του 2008.

 

Το χρησιμοποίησα πριν από 3 εβδομάδες :)

 

Άντε να δωθεί και το επόμενο κομμάτι γιατί από τη Μπαλντούμα και μετά τρώμε όλες τις στροφές στη μάπα (όπως επίσης και μετά το Μέτσοβο).

 

Κάποια από αυτά τα κομμάτια πάντως είναι εντυπωσιακά :)

Link to comment
Share on other sites

Για το «Βούλιαξε ο δρόμος» έχει απάντηση και η Εγνατία Οδός:

 

Δελτίο Τύπου

Διακοπή κυκλοφορίας στην Εγνατία Οδό

Ημερομηνία: 11 Αυγούστου 2008

 

Σχετικά με την ολιγόωρη διακοπή της κυκλοφορίας στην Εγνατία Οδό στον κλάδο προς Θεσσαλονίκη του τμήματος μεταξύ Μικρής και Μεγάλης Βόλβης, το γραφείο δημοσίων σχέσεων της Εγνατίας Οδού ανακοίνωση τα εξής: Την Κυριακή, 10 Αυγούστου και ώρα 5.30 μ.μ. περίπου εκδηλώθηκε σφοδρή καταιγίδα στην ανωτέρω περιοχή. Σε απόσταση 11 χλμ. από τον κόμβο της Ρεντίνας με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη, ο ξεροπόταμος που περνάει στο σημείο αυτό κάτω από την Εγνατία Οδό μέσω οχετού εμβαδού 8 τ.μ. υπερχείλισε, με αποτέλεσμα το νερό μαζί με φερτά υλικά, να καλύψει ένα μήκος 70μ. περίπου της οδού, χωρίς ωστόσο να προκαλέσει οποιαδήποτε ζημία στο οδόστρωμα ή στα πρανή της Εγνατίας Οδού.

 

Επί τόπου έφθασε αμέσως η ομάδα Τεχνικής Βοήθειας της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» και σε λίγες ώρες τα μηχανήματα της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» με τη βοήθεια της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας απομάκρυναν από το οδόστρωμα δύο χιλιάδες κυβικά μέτρα φερτά υλικά. Ο δρόμος μετά τον καθαρισμό του αποδόθηκε στην κυκλοφορία. Η Αστυνομία, για λόγους ασφάλειας, εξέτρεψε στο διάστημα αυτό την κυκλοφορία από τον κόμβο της Ρεντίνας.

 

Η υπερχείλιση οφείλεται σε απόφραξη του οχετού από πέτρες, κορμούς και κλαδιά δέντρων τα οποία μεταφέρθηκαν από τους παρακείμενους λόφους και παρασύρθηκαν μέχρι την είσοδο του οχετού λόγω αυτού του ακραίου φαινομένου βροχόπτωσης που υπερέβη κατά πολύ τη μελέτη σχεδιασμού του οχετού που ολοκληρώθηκε το 2002. Η μελέτη αυτή βασίσθηκε σε βροχομετρικά στοιχεία της δεκαετίας του 1990, η δε διαστασιολόγηση του οχετού έγινε με στόχο αυτός να είναι σε θέση να απορροφήσει βροχή η οποία στατιστικά πέφτει κάθε 50 χρόνια.

 

Πρόσφατες μελέτες της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» που βασίζονται σε ανάλυση των βροχομετρικών στοιχείων των τριών τελευταίων ετών και έγιναν μετά τις πλημμύρες του 2006 και 2007, έδειξαν μια δραματική αύξηση της μέγιστης βροχόπτωσης στην περιοχή, η οποία είναι σχεδόν τριπλάσια από την προβλεπόμενη από τα εν χρήσει βροχομετρικά μοντέλα.

 

Η ενίσχυση των ακραίων πλημμυρικών φαινομένων σε όλη την Ευρώπη, οδήγησε στις αρχές του έτους στην έκδοση οδηγίας της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης η οποία ζητεί τη θωράκιση των υποδομών από κινδύνους πλημμυρών.

 

Εν όψει των ανωτέρω η «Εγνατία Οδός Α. Ε.» :

  1. Επαναδιαστασιολόγησε ήδη τους οχετούς στο Τμήμα της Μεσόγειας Χάραξης που είναι υπό κατασκευή.
  2. Προχωρεί σε διευθέτηση των χειμάρρων ανάντι της Εγνατίας Οδού ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον η μεταφορά φερτών υλικών.

Ήδη για το συγκεκριμένο ρέμα δόθηκε εντολή να εκπονηθούν άμεσα οι μελέτες εκτροπής του σε παρακείμενο οχετό διατομής 30 τ.μ. ώστε να μην υπάρξει ξανά παρόμοιο πρόβλημα.

 

Η «Εγνατία Οδός Α. Ε.» εκφράζει τη λύπη της για την ταλαιπωρία που υπέστη το κοινό από το πρόβλημα αυτό.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν λέω, πάει καλά το σύστημα.

 

Ένα έργο υπερκοστολογημένο (έγκυρο και επιβεβαιωμένο αυτό) 10 φορές πάνω από την αξία του και μετά από τόσα χρόνια καθυστερήσεων, παρουσιάζει τεχνικά λάθη.

 

Όπως το να μπούν τα νερά και οι λάσπες στο οδόστρωμα.

 

Όπως και η μη τήρηση των προδιαγραφών προστασίας οικοσυστημάτων, με το περιστατικό προ ολίγου καιρού με την αρκούδα στην Πίνδο που ήταν με το αρκουδάκι μαζί και διασχίσανε το δρόμο.

 

:!:

"The reasonable man adapts himself to the world; the unreasonable one persists in trying to adapt the world to himself. Therefore, all progress depends on the unreasonable man." George Bernard Shaw
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία το τελευταίο κομμάτι της Εγνατίας Οδού στο Νομό Θεσπρωτίας το τμήμα από τον Ανισόπεδο Κόμβο Νεοχωρίου μέχρι το Ελευθεροχώρι, μήκους 9 χλμ.

Πρόκειται για το πιο δύσκολο κομμάτι της Εγνατίας που κατασκευάσαμε στη Θεσπρωτία με το οποίο αντικαθιστούμε την σκάλα της Παραμυθιάς τμήμα επαρχιακού δρόμου 15 χλμ, που πραγματικά ταλαιπωρεί τους οδηγούς που κινούνται στην περιοχή.

Με αυτά τα νέα εννέα (9) χιλιόμετρα ολοκληρώνουμε την Εγνατία Οδό στην Θεσπρωτία η οποία πλέον θα έχει συνεχή κυκλοφορία σε μήκος 50 χιλιομέτρων από την Ηγουμενίτσα μέχρι τον κόμβο των Σελλών. Έτσι μειώνεται ο χρόνος του ταξιδιού από την Ηγουμενίτσα μέχρι τα Ιωάννινα κατά 20 λεπτά και η απόσταση κατά 6 χιλιόμετρα.

Το έργο που παραδίδουμε σήμερα είναι πραγματικά ταλαιπωρημένο και ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια. Τον Ιούλιο του 2004 υπογράψαμε την τελευταία σύμβαση της εργολαβίας με την οποία ολοκληρώθηκε το έργο. Περιλαμβάνει :

Τέσσερεις γέφυρες συνολικού μήκους 1200μ διπλού κλάδου με πιό χαρακτηριστική τη χαραδρογέφυρα Γ4, μήκους 188μ που αποτελείται από συνεχή σύμμεικτο φορέα τριών ανοιγμάτων, η πρώτη γέφυρα αυτού του τύπου που κατασκευάζεται στην Εγνατία Οδό,

Τέσσερεις σήραγγες μήκους 2300μ περίπου.

Το τμήμα που σήμερα παραδίδουμε διασχίζει μία περιοχή ασταθούς κατολίσθησης (Κατολίσθηση Κρυσταλλοπηγής) η αντιμετώπιση της οποίας ήταν τεχνικά το πιο δύσκολο πρόβλημα. Για την εξασφάλιση της οδού από πιθανές κατολισθήσεις έχει διανοιχθεί στην περιοχή μία αποστραγγιστική στοά συνολικού μήκους 835 μέτρων περίπου και εσωτερικής διαμέτρου 2,00μ. Μέσα από τη στοά αυτή έχει εκτελεστεί ένας μεγάλος αριθμός ακτινωτών αποστραγγιστικών γεωτρήσεων με στόχο την απομάκρυνση των υπόγειων υδάτων για την σταθεροποίηση της περιοχής. Η αντιμετώπιση του προβλήματος των κατολισθήσεων με τη διάνοιξη αποστραγγιστικής σήραγγας και η απομάκρυνση των υπογείων υδάτων σε τόσο μεγάλο μήκος εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη χώρα.

 

 

 

 

Για την εξυπηρέτηση της περιοχής Παραμυθιάς Ελευθεροχωρίου

Ειδικά για την περιοχή της Παραμυθιάς τέθηκε το θέμα επικοινωνίας των χωριών των περιοχών Λάκκας Σουλίου και Σαλονίκης με την Εγνατία Οδό. Πραγματικά για τα χωριά αυτά οι πλησιέστεροι κόμβοι είναι σε απόσταση 15 και 20 χλμ περίπου μέσα από δύσκολους επαρχιακούς δρόμους. Προκειμένου να λυθεί αυτό το πρόβλημα έδωσα εντολή να κατασκευαστούν:

 

  • Έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο στο ύψος του πρώην εργοταξίου Σαραντόπουλου, πριν από τον λόφο Ελευθεροχωρίου και στην κατεύθυνση Ιωάννινα – Ηγουμενίτσα

 

  • Είσοδος από το τοπικό δίκτυο στην περιοχή της σκάλας Παραμυθιάς στο ύψος των ΣΕΑ προς τον αυτοκινητόδρομο με κατεύθυνση προς Ιωάννινα

 

  • Έξοδος από την Εγνατία Οδό προς το τοπικό δίκτυο πριν από την άνω διάβαση του επαρχιακού δρόμου που οδηγεί στην Αγία Κυριακή στην κατεύθυνση Ηγουμενίτσα – Ιωάννινα

 

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν ολοκληρώθηκε.

Μπορείς να δεις εδώ τι έχει δοθεί στην κυκλοφορία και τι όχι.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα ειχα διαβασει πριν καποιες μερες σε μια εφημεριδα,οτι η εγνατια οδος θα ολοκληρωθει το 2010 ή το 2011.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τέλος του 2008 είναι η υπόσχεση της κυβέρνησης. Εγώ δουλεύω στα έργα στην περιοχή του Μετσόβου. Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος για παράδοση φέτος τα Χριστούγεννα. Δηλαδή θα είναι έτοιμο σχεδόν όλο το κομμάτι από τη σήραγγα του Δρίσκου εώς και 20 χλμ μετά τον κόμβο Μετσόβου.

Από εκεί και πίσω (στην Παναγιά), οι εργασίες του εκεί εργολάβου έχουν μείνει πίσω.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες πισω ποσο πισω εννοεις?Και για να καταλαβω εννοεις για το κομματι απο παναγια μεχρι γρεβενα οτι εχει μεινει πισω ή απο παναγια εως Γιαννενα?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις ταξιδεψει με το αυτοκινητο προς τη Θεσσαλονικη θα εχεις δει μετα τη Κατερινη το ΣΕΑ Κορινου και στις δυο πλευρες του δρομου και εχουν τα παντα!

 

και εχει πανακριβη βενζινη. οι σταθμοι αυτοι λογω κοστους ενοικιου θα εχουν ακριβη βενζινη. οποτε θα συμφερει να βγαινεις σε καποια εξοδο και αμεσα να μπαινεις στο 1 βενζιναδικο που θα φτιαχτει εκει κοντα. ηδη εδω και 6 χρονια εχω αγορασει εκταση ακριβως σε μια απο τις εξοδουςε της εγνατιας ωστε να φτιαξω βενζιναδικο. νομιζω πως σε ολες τις εξοδους θα φτιαχτουν βενζιναδικα που δε θα πληρωνουν τιποτα στην Εγνατια οδο και αρα θα μπορουν ναν πουλανε φτηνα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...