Jump to content

Εγνατία Οδός


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η Εγνατία Οδός είναι «ένα από τα μεγαλύτερα έργα οδοποιίας στην Ευρώπη», ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους 670 χλμ., που πρόκειται να αποτελέσει την μοναδική ίσως, οδική και κατ' επέκταση επικοινωνιακή γέφυρα ανάμεσα στα Ανατολικά και Δυτικά σύνορα του Βόρειου τμήματος της Ελλάδας. Ξεκινά από την Ηγουμενίτσα, διασχίζει τους Νομούς Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Γρεβενών, Κοζάνης, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Σερρών, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου και καταλήγει στους Κήπους, στα σύνορα με την Τουρκία. Συμπληρώνεται με 9 Κάθετους Οδικούς Άξονες που συνδέουν την Ελλάδα με την Αλβανία, την ΠΓΔΜ (FYROM), την Βουλγαρία και την Τουρκία. Ο κύριος άξονας πλαισιώνεται με παρόδιους βοηθητικούς δρόμους συνολικού μήκους 720 χλμ.

 

Η Εγνατία Οδός σχεδιάστηκε με τις προδιαγραφές των Διευρωπαϊκών δικτύων, διατομής κλειστού Αυτοκινητόδρομου με δύο ανεξάρτητους κλάδους κυκλοφορίας με διαχωριστική νησίδα, δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία έκτακτης ανάγκης ανά κλάδο, συνολικού πλάτους οδοστρώματος 24,5 μ., στο μεγαλύτερο μήκος της, με εξαίρεση μικρά ορεινά τμήματά της.

 

Το γεγονός που την καθιστά από τα πλέον ενδιαφέροντα τεχνικά δρώμενα της Ελλάδας είναι επίσης το πλήθος των τεχνικών έργων που περιλαμβάνονται κατά μήκος του άξονά της.

 

Ταυτότητα έργου

 

  • Έκταση: Από την Ηγουμενίτσα του Νομού Θεσπρωτίας έως τους Κήπους του Νομού Έβρου
  • Συνολικό μήκος: 670 χλμ.
  • Σύνδεση με σύνορα: Αλβανίας - ΠΓΔΜ - Βουλγαρίας - Τουρκίας μέσω εννέα καθέτων αξόνων
  • Διέρχεται από τις πόλεις: Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα - Μέτσοβο - Γρεβενά - Κοζάνη - Βέροια - Θεσσαλονίκη - Καβάλα - Ξάνθη - Κομοτηνή - Αλεξανδρούπολη
  • Συνδέεται:
    1. με τα λιμάνια Ηγουμενίτσας, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης
    2. με τα αεροδρόμια Ιωαννίνων, Καστοριάς, Κοζάνης, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης
    3. με τις βιομηχανικές περιοχές Ιωαννίνων, Φλώρινας, Έδεσσας, Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Σερρών, Δράμας, Ξάνθης, Κομοτηνής, Αλεξανδρούπολης, άμεσα ή διαμέσου των καθέτων αξόνων.

    [*]Συναντά: 332 κοινότητες και 30 τουριστικές και ειδικού ενδιαφέροντος περιοχές

    [*]Τεχνικά χαρακτηριστικά: Αυτοκινητόδρομος δύο λωρίδων ανά κλάδο, με διαχωριστική νησίδα και δεξιά Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης

 

Κατασκευαστικά έργα:

  • 50 κόμβοι σύνδεσης με οδικό δίκτυο
  • 350 άνω και κάτω διαβάσεις εισόδου - εξόδου
  • 1650 μεγάλες γέφυρες, συνολικού μήκους 40 χλμ. περίπου και πολλές μικρές
  • 76 σήραγγες μεγίστου μήκους 4,8χλμ. και συνολικού μήκους 49,5 χλμ περίπου ή 99 χλμ μονές
  • 43 περάσματα ποταμών
  • 11 διασταυρώσεις με σιδηροδρομικές γραμμές

 

Σχετικά διαγράμματα:

Χρόνος διαδρομής... πριν και μετά

Πρόοδος έργου: Μάιος 2006

 

Όλες οι πληροφορίες έχουν αντληθεί από την επίσημη ιστοσελίδα. Το θέμα δημιουργήθηκε ώστε να παρέχει ενημέρωση σχετικά με τα νέα τμήματα της Εγνατίας Οδού που δίνονται στην κυκλοφορία. Η εικόνα που επισυνάπτεται παρουσιάζει τον χάρτη με την πρόοδο του έργου έως και τον Μάιο του 2006. Ενημερωμένοι χάρτες θα επισυνάπτονται στα επόμενα μηνύματα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 61
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έγιναν εχθές τα «εγκαίνα» και δόθηκαν στην κυκλοφορία 18 ακόμη χιλιόμετρα της Εγνατίας Οδού. Πρόκειται για το τμήμα του κεντρικού άξονα της Εγνατίας από τη Νυμφόπετρα μέχρι τη Μεγάλη Βόλβη -με μήκος 8 χλμ.- και το τμήμα από τον κόμβο της Ρεντίνας μέχρι τον κόμβο της Ασπροβάλτας -10 χλμ.- , καθώς και επιπλέον 2,5 χλμ. της σύνδεσης της Εγνατίας με το τοπικό οδικό δίκτυο.

 

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, πρόκειται για «έναν ακόμη υπερσύγχρονο κλειστό αυτοκινητόδρομο, που διασχίζει ένα δύσκολο ημιορεινό έδαφος με αρκετά νερά από τα ρέματα που τροφοδοτούν τη Βόλβη. Ο προϋπολογισμός του είναι 70 εκατ. ευρώ. Έχει 3 ανισόπεδους κόμβους -Βαϊοχώρι, Ρεντίνα, Ασπροβάλτα- που συνδέουν την Εγνατία με το Σοχό και την Ασπροβάλτα. Επιπλέον έχουν κατασκευασθεί μία μικρή σήραγγα και μία μεγάλη γέφυρα στο Διαβολόρεμα, εκτεταμένα υδραυλικά έργα.»

 

Σύμφωνα με δημοσίευμα του τύπου, «η οδός διέρχεται από ημιορεινό έδαφος και διασχίζει περιοχές αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Στο τμήμα, μήκους 32 χιλιομέτρων, προβλέπεται η κατασκευή τριών ανισόπεδων κόμβων, Βεοχωρίου, Ρεντίνας και Ασπροβάλτας, μιας σήραγγας (Βρασνών) μήκους 160 μέτρων, η κατασκευή γεφυρών και κάτω διαβάσεων, συνολικού μήκους 360 μέτρων και η κατασκευή άνω διαβάσεων συνολικού μήκους 140 μέτρων».

 

Σήμερα, η Εγνατία Οδός και οι κάθετοι άξονές της αποτελούν από τα μεγαλύτερα εργοτάξια της Ευρώπης, στο οποίο κατασκευάζονται 360 νέα χιλιόμετρα δρόμου, συνολικού προϋπολογισμού 2,8 δισ. ευρώ. Στόχος του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι το 2007 να έχει ολοκληρωθεί το ανατολικό τμήμα και το 2008 να έχει ολοκληρωθεί το σύνολο του έργου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Η Εγνατία Οδός ΑΕ κάνει γνωστό, ότι από τις 17 Νοεμβρίου 2006 και ώρα 17.00 παραδίδεται σε κυκλοφορία το τμήμα της Εγνατίας Οδού από την Έξοδο της σήραγγας Σ2 έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Δωδώνης και σύνδεσής του με 12η επαρχιακή οδό, μήκους διπλού κλάδου, 7 χλμ. Επισημαίνεται ότι στο ως άνω τμήμα επιτρέπεται, σε πρώτη φάση, η κυκλοφορία οχημάτων μέχρι 5 τόνους.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Από τον Φεβρουάριο του 2000 έως σήμερα (1/1/2007) δόθηκαν στην κυκλοφορία συνολικά 446 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου

 

Τον Φεβρουάριο του 2000 δόθηκαν σε κυκλοφορία τα πρώτα 51 χλμ. στη Θράκη και 3χλμ. στη Θεσσαλονίκη, τον Ιούλιο 24 χλμ. στην περιοχή Σιάτιστας και Κοζάνης, τον Αύγουστο 14 χλμ. του τμήματος Αγ. Ανδρέας - Αγ. Σύλλας στην Παράκαμψη Καβάλας και τον Οκτώβριο 4 χλμ. της Παράκαμψης Κομοτηνής.

 

Τον Μάρτιο του 2001 δόθηκαν στην κυκλοφορία 20 χλμ. στην περιοχή Πολυμύλου Κοζάνης και τον Απρίλιο 12 χλμ. της Παράκαμψης Καβάλας, 18χλμ. στην περιοχή Γρεβενών Σιάτιστας και 7χλμ. στην περιοχή Πυλαίας Αρδανίου. Τέλος τον Σεπτέμβριο του 2001 δόθηκαν 9χλμ. στην περιοχή Βέροιας - Κουλούρας.

 

Εντός του 2002 δόθηκαν στην κυκλοφορία τμήματα συνολικού μήκους 107χλμ. Δόθηκαν τα πρώτα 25χλμ. στην Ήπειρο, 15 χλμ στο τμήμα Προφήτης - Νυμφόπετρα και 67χλμ στη Θράκη.

 

Εντός του 2003 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 79 χλμ. από την Παράκαμψη Καβάλας μέχρι την Χρυσούπολη και στα τμήματα Κουλούρα - Κλειδί (26χλμ.), Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης Κ2 (Ιωνία) - Κ4 (7χλμ.) και Δερβένι - Ανάληψη (17χλμ.).

 

Εντός του 2004 δόθηκαν στην κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 45 χλμ. Συγκεκριμένα δόθηκαν 10 χλμ στην ΄Ηπειρο από την Ηγουμενίτσα έως το Νεοχώρι, 26 χλμ. στην Δυτική Μακεδονία, το τμήμα Πολύμυλος-Βέροια (διάβαση Καστανιάς) και 9 χλμ. στη Κεντρική Μακεδονία (Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης).

 

Εντός του 2005 δόθηκαν σε κυκλοφορία, τμήματα συνολικού μήκους 35 χλμ. 22 χλμ. στην Κεντρική Μακεδονία από την Ασπροβάλτα μέχρι τον Στρυμόνα και 13 χλμ. στην ΄Ηπειρο, 4 χλμ. στο τμήμα Σήραγγα Δωδώνης - Πεδινή και 9 χλμ. από τον Ανισόπεδο Κόμβο Περιστερίου μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο Μετσόβου.

 

Εντός του 2006 δόθηκαν σε κυκλοφορία τμήματα συνολικού μήκους 25 χλμ. Στην Περιφέρεια Ηπείρου παραδόθηκαν 7 χλμ. στο τμήμα της Εγνατίας Οδού από την Έξοδο της σήραγγας Σ2 έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Δωδώνης και άλλα 18 χλμ. παραδόθηκαν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, 8 χλμ. από τη Νυμφόπετρα μέχρι τη Μεγάλη Βόλβη και 10 χλμ από τον Α/Κ Ρεντίνας μέχρι τον Α/Κ Ασπροβάλτας.

 

Στις αρχές του 2007 προβλέπεται να δοθούν σε κυκλοφορία άλλα 27 χλμ. αυτοκινητόδρομου:

 

Α/Κ Ιωαννίνων - Δροσοχώρι: 10 χλμ, Παράκαμψη Γρεβενών: 7 χλμ, Α/Κ Δυτικός Γρεβενών - Α/Κ Βενέτικου: 6 χλμ, Περιοχή Κόμβου Πολυμύλου: 4 χλμ.

 

Επισυνάπτεται ο χάρτης με την πρόοδο του έργου έως και τον Φεβρουάριο του 2007.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλα ολα υτα αλλα δεν υπαρχουν βενζιναδικα ακομα,ελεος.Δηλαδη μολις τελειωσει θα γινει αναθεση σε εταιρεια να φτιαξει τι ακριβως θα γινει?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κατά μήκος της Εγνατίας προβλέπονται 74 οδικές σήραγγες συνολικού μήκους 100 χλμ ανηγμένα σε μονό κλάδο και σε μήκος αυτοκινητοδρόμου 50 χλμ, δηλαδή το 7% του μήκους του οδικού άξονα, και κόστους περίπου το 30% της συνολικής δαπάνης κατασκευής. Οι περισσότερες σήραγγες κατασκευάζονται με τη μέθοδο της διάτρησης [bored tunnels], ενώ μικρός αριθμός κατασκευάζεται με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης [cut & cover]. Προβλέπονται συνολικά 15 μεγάλες σήραγγες με μήκος που κυμαίνεται από 800μ. έως 4,6χλμ.

 

Μεγάλες Σήραγγες Εγνατίας Οδού

 

  1. Σήραγγα Δρίσκου (Ήπειρος) - 4.590 μέτρα
  2. Σήραγγα Μετσόβου (Ήπειρος) - 3.550 μέτρα
  3. Σήραγγα Δωδώνη (Ήπειρος) - 3.350 μέτρα
  4. Σήραγγα Παναγιάς (Θεσσαλία) - 2.700 μέτρα
  5. Σήραγγα Τ8 (Ήπειρος) - 2.635 μέτρα
  6. Σήραγγα Σ10 (Κεντρική Μακεδονία) - 2.240 μέτρα
  7. Σήραγγα Νέα Ανηλίου (Ήπειρος) - 2.150 μέτρα
  8. Σήραγγα Συρτού (Δυτική Μακεδονία) - 1.500 μέτρα
  9. Σήραγγα Παγγαίου (Κεντρική Μακεδονία) - 1.100 μέτρα
  10. Σήραγγα Κοιλώματος (Δυτική Μακεδονία) - 1.080 μέτρα
  11. Σήραγγα Κρημνού (Ήπειρος) - 1.080 μέτρα

 

Καθοριστικό στοιχείο του σχεδιασμού τους αποτελεί η πρόβλεψη εγκάρσιων διαδρόμων διαφυγής μεταξύ των κλάδων της σήραγγας για την περίπτωση πυρκαγιάς. Επίσης ιδιαίτερο βάρος δίδεται στην εγκατάσταση υψηλών προδιαγραφών συστήματος παρακολούθησης και ελέγχου γενικώς της ασφαλούς λειτουργίας των σηράγγων.

 

Οι σήραγγες της Εγνατίας οδού κατασκευάζονται στις ορεινές περιοχές της, δηλαδή στις Περιφέρειες Ηπείρου Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας. Αναλυτικότερα, το συνολικό μήκος των σηράγγων είναι:

 

  • στο Δυτικό Τομέα προβλέπονται 58.642 μ οδικών σηράγγων (ανηγμένα σε μονό κλάδο)
  • στον Κεντρικό Τομέα προβλέπονται 35.114 μ οδικών σηράγγων (ανηγμένα σε μονό κλάδο)
  • στον Ανατολικό τομέα προβλέπονται 5.668 μ οδικών σηράγγων (ανηγμένα σε μονό κλάδο) περιλαμβανομένων των σηράγγων της Μεσόγειας Χάραξης Στρυμώνας - Πέραμος.

 

Συνολικά, όλα τα παραπάνω αθροίζονται σε 99.424 μέτρα οδικών σηράγγων, ανηγμένα σε μονό κλάδο.

 

Η τυπική διατομή σηράγγων της Εγνατίας Οδού προβλέπει ύψος περιτυπώματος κυκλοφορίας 5μ. με δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,75μ. για κάθε κλάδο. Η πρόβλεψη για χώρους υπογείου πάρκινγκ σε κατάσταση ανάγκης, περιοχές αναστροφής κυκλοφορίας κλπ. ποικίλει ανάλογα με το μήκος και το καθεστώς κυκλοφορίας της σήραγγας. Η τελική επένδυση αποτελείται από οπλισμένο σκυρόδεμα μεταβλητού πάχους ανάλογα με τις συνθήκες της βραχομάζας. Μεταξύ των δύο δομικών στοιχείων τοποθετείται στεγανωτική και υδρομαστευτική στρώση για την επίτευξη πλήρους στεγάνωσης.

 

Στα στόμια σηράγγων υιοθετείται η ελάχιστη δυνατή παρέμβαση με τη χρήση τεχνολογίας γεωτεχνικών κατασκευών, όπως δοκοί προπορίας βαρέως και ελαφρού τύπου, προαγκυρώσεων, τσιμεντενέσεων, κλπ. για την φιλικά και αισθητικά αποδεκτή ένταξη των έργων στο φυσικό τους περιβάλλον.

 

Το μέσο κόστος των οδικών σηράγγων μεγάλου μήκους με βάση την πολιτική τιμολογίου της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. κυμαίνεται από 7.630 ευρώ / μ.μ. σε καλές γεωτεχνικές συνθήκες έως 30.227 ευρώ /μ.μ. σε εξαιρετικά φτωχές γεωτεχνικές συνθήκες.

 

Οι οριστικές μελέτες των σηράγγων ελέγχονται με έλεγχο κατηγορίας ΙΙΙ. Η επισκόπηση των μελετών των σηράγγων γίνεται από εξειδικευμένο προσωπικό της Διεύθυνσης Μελετών.

 

Η επίβλεψη της κατασκευής των σηράγγων πραγματοποιείται από εξειδικευμένο προσωπικό της Ε.Ο.Α.Ε. σύμφωνα με τις Τεχνικές Προδιαγραφές Σηράγγων της Εγνατία Οδού. Για την ασφάλεια των χρηστών στις σήραγγες δημιουργούνται εγκάρσιοι διάδρομοι διαφυγής (ανά 350μ. σήραγγας) που συνδέονται με τον δεύτερο κλάδο. Με τον τρόπο αυτό παρέχεται άμεση διέξοδος στο χρήστη, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης όπως ατύχημα, πυρκαγιά κλπ.

 

Επίσης εφαρμόζεται ειδικό σύστημα αερισμού κατά μήκος, τόσο σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας όσο και εκκαπνισμού σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης - πυρκαγιάς. Το σύστημα λειτουργεί αυτόματα (και χειροκίνητα εάν απαιτείται), για τον έλεγχο και την διατήρηση της ποιότητας του αέρα των σηράγγων σε επιθυμητά επίπεδα. Τέλος, κέντρα ελέγχου με υψηλού επιπέδου συστήματα τηλεματικής εξασφαλίζουν την ασφαλή και οικονομική λειτουργία των σηράγγων όπως και όλου του Αυτοκινητοδρόμου.

 

 

Πηγή πληροφοριών: http://www.egnatia.gr/flash/technical_tunnel_gr.html

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλα ολα υτα αλλα δεν υπαρχουν βενζιναδικα ακομα,ελεος.Δηλαδη μολις τελειωσει θα γινει αναθεση σε εταιρεια να φτιαξει τι ακριβως θα γινει?

 

Από ότι είναι γνωστό θα γίνει διαγωνισμός (δημοπρασία) για την ανάθεση των ΣΕΑ (Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών) κάποια στιγμή. Σχεδόν όλοι οι ΣΕΑ στην Εγνατία από ότι λέγεται θα είναι αμφίπλευροι. Επιχειρώντας να βρω μια απάντηση λοιπόν σε αυτό το ερώτημά σου κατέφυγα στα αρχεία των εφημερίδων και ανακάλυψα την ακόλουθη δήλωση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ:

 

Συνολικά στην Εγνατία θα λειτουργήσουν 13 σταθμοί διοδίων και 17 ΣΕΑ (σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινήτων), το αργότερο στις αρχές του 2009.

 

Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_27/09/2006_199146

 

Όπως λοιπόν γίνεται αντιληπτό, όταν ανοίξουν οι 13 σταθμοί διοδίων, θα ανοίξουν και οι 17 συνολικά ΣΕΑ...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω για την απαντηση,ειμαι περιεργος τι ακριβως θα ειναι αυτοι οι ΣΕΑ,θα εχουν καμια σχεση με τα αντιστοιχα στο εξωτερικο?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν εχεις ταξιδεψει με το αυτοκινητο προς τη Θεσσαλονικη θα εχεις δει μετα τη Κατερινη το ΣΕΑ Κορινου και στις δυο πλευρες του δρομου και εχουν τα παντα!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
... και το 2008 να έχει ολοκληρωθεί το σύνολο του έργου.

 

Δυστυχώς αυτό δεν πρόκειται να επιτευχθεί με τίποτα. Μόνο το τμήμα στο οποίο εργάζομαι έχει χρονοδιάγραμμα 2009.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Στο κομμάτι Κλειδί - Βέροια λίγο μετά τον κόμβο της Αλεξάνδρειας και πριν την γέφυρα που περνάει πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές έχουν αρχίσει κάτι χωματουργικές εργασίες δεξιά και αριστερά της Εγνατίας. Ίσως να ξεκινάνε να κάνουν το πρώτο ΣΕΑ;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αυτό δεν πρόκειται να επιτευχθεί με τίποτα. Μόνο το τμήμα στο οποίο εργάζομαι έχει χρονοδιάγραμμα 2009.

 

Μακαρι να ειναι το μονο κομματι (αυτο του Μετσοβου) που θα αργησει. Ισως βεβαια να ειναι και "δικαιολογημενη" η καθυστερηση καθως προκειται για υπερβολικα δυσκολη περιοχη.

Link to comment
Share on other sites

:) :lol: :p :ninja: :confused:
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρίας, εκκρεμεί η παράδοση τμημάτων μήκους 27 χλμ "στα τέλη του 2006 έως τις αρχές του 2007". (αυτό από την ιστοσελίδα για την Πρόοδο του Έργου της εταιρίας)

 

Είδατε καμιά παράδοση τμήματος από αυτά τα 27 χλμ που δεν την έχω δει εγώ έως σήμερα, περίπου στα τέλη Απριλίου 2007;

 

 

Τί "παίζει"; Γιατί τέτοια απραξία για περίπου 5-6 μήνες τώρα;

 

Με δεδομένο ότι τα τελευταία 2-3 χρόνια η εταιρία ουδέποτε έπεσε σημαντικά έξω στις ανακοινώσεις της για παράδοση νέων τμημάτων (και όταν αυτό έγινε, υπήρξε ενημέρωση και για τους έκτακτους λόγους που οδήγησαν στην καθυστέρηση)...το μυαλό μου αρχίζει να σκέφτεται πονηρά...:mad:

 

Το κακόβουλο μυαλό μου λοιπόν λέει ότι ΙΣΩΣ οι παραδόσεις πήγαν "πίσω" σκοπίμως. Σκοπίμως για να συμπέσουν με τις προεκλογικές ανάγκες των πολιτικών προϊσταμένων. Σκοπίμως για να έχουμε έναν "καταιγισμό" παραδόσεων νέων τμημάτων προς φθινόπωρο μεριά, ή χειμώνα μεριά, ή (γιατί όχι) αρχές του 2008 μεριά. Είμαι πολύ έξω;;

 

 

Οπότε και πιο εύκολα θα "καταπιούμε" το ότι το έργο ΔΕΝ πρόκειται να παραδοθεί τέλη του 2008 όπως είπε ο φίλος πιο πάνω, αλλά γύρω στο 2010 όπως είπε σπεκουλάροντας πρόσφατα και πολιτικάντης της αξ.αντιπολίτευσης...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Μακαρι να μην εχεις δικαιο....
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Από τα 27 χιλιόμετα τα 17 είναι το τμήμα Βαϊοχώρι - Ρεντίνας στην Θεσσαλονίκη. Αυτό το κομμάτι από πέρυσι το χειμώνα έλεγαν ότι θα παραδοθεί τέλη καλοκαιριού. Και τις προάλλες που άκουγα τον πρόεδρο της Εγνατίας είπε οτι θα παραδοθεί τέλη Αυγούστου.

Και εγώ θέλω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει σκοπιμότητα πίσω από αυτό (πάντως και το Μουσείο της Ακρόπολης αν και σχεδόν έτοιμο πηγαίνει φθινόπωρο για εγκαίνια χάνοντας τους 3 καλοκαιρινούς μήνες και τους τουρίστες που θα επισκεφτούν την Αθήνα)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

φίλε GR.04

 

Όμως

 

1. δεν έχω δει να αναφέρεται κάπου ότι "τα 17 χλμ του κομματιού των 27 χλμ αφορούν την Ρεντίνα" (πιθανόν και να μην το πρόσεξα) και

 

2. Ακόμη και έτσι να είναι, η φράση που αφορά στην παράδοση τμημάτων στο λινκ για την πρόοδο του έργου της ιστοσελίδας της Εγνατίας Α.Ε., είναι "27 χλμ πρόκειται να παραδοθούν τέλη του 2006 και αρχές του 2007" και ΟΧΙ τέλη του 2007 που λες εσύ. Γιατί να δηλωθούν αυτά τα 27 ότι "παραδίδονται αρχές του 2007" εφόσον αυτό ήταν τεχνικά αδύνατο;;

 

Ακόμη και τα 17 λοιπόν χλμ να αφορούν το τμήμα της Ρεντίνας, ΟΥΤΕ αυτά αλλά ΟΥΤΕ και ένα ακόμη χιλιόμετρο από τα υπόλοιπα έστω 10 χιλιόμετρα δεν έχει παραδοθεί, ΟΥΤΕ στο τέλος του 2006 αλλά ΟΥΤΕ και στις αρχές του 2007, και ενώ οδεύουμε ήδη προς τα μέσα του 2007.

 

 

Πού πήγαν άραγε αυτά τα 27 χιλιόμετρα;; Δεν γίνεται όλο και πιο φανερό - όσο περνά ο καιρός - ότι οι παραδόσεις "σπρώχνονται" προς τις ημερομηνίες των εκλογών;

 

Ακόμη στην http://www.egnatia.gr υπάρχει αυτή η αναφορά για τα 27 χιλιόμετρα που ΕΠΡΕΠΕ να είχαν παραδοθεί πριν μερικούς μήνες...

 

Έχει κάποιος κάποια άλλη ιδέα/υποψία για το τί μπορεί να συμβαίνει;;

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω!

Πάντως φέτος ο καιρός τους βοήθησε ιδιαίτερα και δεν πρέπει να τον προβάλλουν ως δικαιολογία.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

φαίνεται να επιβεβαιώνομαι, λυπάμαι που έρχονται έτσι τα πράγματα:

 

Η τελευταία ενημέρωση στον ιστοτόπο της Εγνατίας Α.Ε. που αφορά την ''Πρόοδο του Έργου'' έχει εξαφανίσει τελείως την προηγούμενη υποτιθέμενη παράδοση των 27 χιλιομέτρων που ήταν να γίνει από Τέλη 2006 ως Αρχές 2007. Πάνε αυτά, τά 'φαγε ο λύκος.

 

Τώρα αυτά τα 27 χλμ έχουν προστεθεί στα υπόλοιπα ''υπό κατασκευή'', έτσι έχουμε συνολικά 200 χλμ. πάλι για να ολοκληρωθεί το έργο, για τα οποία δεν ξέρουμε καν πότε θα αρχίσουν να παραδίδονται.

 

Υποθέτω ότι τα ''μαζεύουν'' για να αρχίσουν να παραδίδουν ''μαζεμένα'' κάποια από αυτά μόλις πριν τις...εκλογές. Βέβαια υπάρχει και η - χειρότερη - εκδοχή (και πιο πιθανή) που είχε αναφέρει πιο πάνω ένας φίλος (εργαζόμενος στο έργο νομίζω):

 

Το έργο για κάποιους λόγους δεν προχωρά όπως είχε διαφημιστεί, συνεπώς δεν τους βγαίνει να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2008 όπως είχε υποσχεθεί ο Σουφλιάς, οπότε πάμε για 2009-2010 και βλέπουμε. Έτσι άρχισαν να παίρνουν πίσω και τις εκτιμήσεις για παραδόσεις τμημάτων στο άμεσο μέλλον. Δεν είναι αναξιοπιστία αυτό;;

 

Όχι τίποτα άλλο, θα δικαιωθεί και αυτός ο καραγκιόζης της αξ.αντιπολίτευσης που κατά το Νοέμβρη νομίζω του 2006 δήλωνε από τα Γιάννενα ότι "λέτε ψέμματα, το έργο πάει για το 2010"...

 

Βέβαια, να μην αποκλείουμε να ισχύουν ταυτόχρονα και οι δύο εκδοχές:

Εκλογοπολιτική πονηριά + αστοχία και εξαπάτηση ως προς το χρόνο ολοκλήρωσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μέσα στο έτος αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία και ο πρώτος σταθμός διοδίων στην Εγνατία Οδό: πρόκειται για τα τα διόδια Πολύμυλου, στη διαδρομή Βέροια - Κοζάνη. Συνολικά στην Εγνατία θα λειτουργήσουν 13 σταθμοί διοδίων, με βάση το «ανοικτό» σύστημα (όπως δηλαδή στην εθνική οδό).

Το σύνολο των σταθμών θα λειτουργήσει όταν δοθούν στην κυκλοφορία και τα 670 χλμ. του άξονα, το αργότερο στις αρχές του 2009. Οι θέσεις των διοδίων έχουν ήδη προκαθοριστεί με απόφαση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ· μετά τα διόδια Πολύμυλου θα εγκαινιαστούν σταδιακά οι σταθμοί διοδίων Σελλών, Ιωαννίνων, Μετσόβου, Γρεβενών, Μαλγάρων, Θεσσαλονίκης, Νυμφόπετρας, Παγγαίου, Νέστου, Ξάνθης, Κομοτηνής και Αλεξανδρούπολης.

--------------------

Link: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_10/06/2007_230103

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το μικρό κομμάτι στον Πολύμυλο της Κοζάνης που είχε καθυστερήσει λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων.

 

Αν πιστέψουμε τον πρόεδρο της Εγνατίας ότι τον επόμενο μήνα θα δόθει σε κυκλοφορία το κομμάτι Χρυσούπολη-Νέστος και στα τέλη του καλοκαιριού το κομμάτι Μικρή-Μεγάλη Βόλβη, τότε από Γρεβενά μέχρι Κήπους εκτός από τις 2 σήραγγες στην Καστανιά και την γέφυρα του Νέστου, θα έχουμε συνεχή αυτοκινητόδρομο.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/csarad/24825/530117/ardas06.jpg

ARDAS FESTIVAL - KASTANIES, EVROS, GREECE

Link to comment
Share on other sites

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το μικρό κομμάτι στον Πολύμυλο της Κοζάνης που είχε καθυστερήσει λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων.

 

Αν πιστέψουμε τον πρόεδρο της Εγνατίας ότι τον επόμενο μήνα θα δόθει σε κυκλοφορία το κομμάτι Χρυσούπολη-Νέστος και στα τέλη του καλοκαιριού το κομμάτι Μικρή-Μεγάλη Βόλβη, τότε από Γρεβενά μέχρι Κήπους εκτός από τις 2 σήραγγες στην Καστανιά και την γέφυρα του Νέστου, θα έχουμε συνεχή αυτοκινητόδρομο.

 

Δεν θα είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα.

Υπάρχει το κομμάτι Από Στρυμόνα μέχρι Νέα Πέραμο Καβάλας μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων που δεν έχει ακόμη δημοπρατηθεί και είναι άγνωστο το πότε αυτό θα γίνει. Αυτό το κομμάτι είναι το αντίστοιχο πέταλο του Μαλλιακού για τη Βόρεια Ελλάδα (όσον αφορά την επικυνδυνότητα διέλευσης).

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το κομμάτι Ιωάννινα - Γρεβενά έχει μέλλον ακόμα. Το σίγουρο είναι ότι τέλος 2008 αποκλείεται να είναι τελειωμένη πλήρως η Εγνατία.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...