MsK Δημοσιεύτηκε May 31, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 31, 2006 Στα τέλη Μαίου οι Υπουργοί Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης και Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλης Λιάπης, [thread=130894]ανακοίνωσαν σειρά μέτρων[/thread] για την εξυπηρέτηση και την διευκόλυνση της πρόσβασης στο Επιβατικό Λιμένα του Πειραιά. Ο ΥΕΝ ανακοίνωσε τότε την κατασκευή και λειτουργία μέσα στο καλοκαίρι πεζογέφυρας, η οποία θα συνδέει τον επιβατικό λιμένα του Πειραιά με το Σταθμό του ΗΣΑΠ. Το έργο αυτό θα χρηματοδοτηθεί εξ' ολοκλήρου από τον ΟΛΠ... Ενημέρωση: 3 Αυγούστου 2008 Τα ακόλουθα αναφέρονται σε σχετικό δελτίο τύπου του ΥΕΝ: Tο έργο χρηματοδοτήθηκε εξολοκλήρου από τον Οργανισμό και το συνολικό του κόστος έφτασε τα 2.626.718 ευρώ. Η υπέργεια πεζογέφυρα, η οποία έχει άνοιγμα 40 μέτρων και βρίσκεται σε ύψος 5 μέτρων ώστε να επιτρέπει τη διέλευση και μεγάλων φορτηγών αυτοκινήτων, συνδέει πλέον απευθείας το λιμάνι με το σταθμό του ΗΣΑΠ, ο οποίος μεταφέρει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό τους επιβάτες των πλοίων, οι οποίοι προσέρχονται στο λιμάνι του Πειραιά χωρίς ιδιωτικό μέσο μετακίνησης. Για την εξυπηρέτηση του κοινού που θα την χρησιμοποιεί (πεζοί ταξιδιώτες, επιβάτες δηλαδή που μεταφέρουν ως επί το πλείστον ογκώδεις αποσκευές), έχουν προβλεφθεί μηχανικά μέσα (κυλιόμενες σκάλες) και ανελκυστήρες για τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα (ΑΜΚ). Πρόκειται για μια σημαντική παρέμβαση, καθώς η πεζογέφυρα θα διευκολύνει την πρόσβαση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χωράς και ανταποκρίνεται στην αυξημένη κίνηση κυρίως των καλοκαιρινών μηνών. Η διακίνηση των πεζών εγκάρσια της λεωφόρου που περιβάλλει το Λιμάνι του Πειραιά, ειδικότερα στην περιοχή γύρω από τον σταθμό του ΗΣΑΠ ανέρχεται σε περιόδους αιχμής (καλοκαιρινούς μήνες) σε περισσότερα από 2.500.000 άτομα, με ροή περίπου 2.800 ατόμων ανά ώρα. Η κατασκευή της πεζογέφυρας αναμένεται να συμβάλλει στην αποσυμφόρηση της κεντρικής λεωφόρου, στην μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και στην άνετη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση των πεζών επιβατών-επισκεπτών και δίνει μια σύγχρονη όψη στο λιμένα του Πειραιά, αντίστοιχη με αυτή που αρμόζει στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Η επιλογή της θέσης κατασκευής της πεζογέφυρας έγινε με βάση το γεγονός ότι είναι κεντροβαρική του αναπτύγματος των κρηπιδωμάτων του λιμανιού και η κατασκευή της έγινε με κριτήρια οικονομικά, λειτουργικά, περιβαλλοντολογικά και κατασκευαστικά. Φωτογραφίες: Η πεζογέφυρα υπό... κατασκευή Φωτογραφίες: Η πεζογέφυρα.. παραδόθηκε στο κοινό ακολουθεί συνημμένο αρχείο με τη μακέτα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. May 31, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 31, 2006 Ο ΥΕΝ ανακοίνωσε την κατασκευή και λειτουργία μέσα στο καλοκαίρι πεζογέφυρας, η οποία θα συνδέει τον επιβατικό λιμένα του Πειραιά με το Σταθμό του ΗΣΑΠ. Το έργο αυτό θα χρηματοδοτηθεί εξ' ολοκλήρου από τον ΟΛΠ. Σχετικά άρθρα και το κόστος του θα φτάσει τα 2.600.000 ευρώ. Η νέα πεζογέφυρα θα παραδοθεί στο επιβατικό κοινό στα τέλη Ιουλίου. Πεζογέφυρα τέτοιας αξίας και θα είναι έτοιμη μέσα σε δύο μήνες;Να το δω και να μη το πιστέψω.. Κατά τ' άλλα εν έτει 2006 φροντίσαμε να βάλουμε στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας χημικές τουαλέτες,ψύκτες νερού και κλειστούς κλιματιζόμενους χώρους..καλά πάμε,αργά αλλά σταθερά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 31, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. May 31, 2006 Πεζογέφυρα τέτοιας αξίας και θα είναι έτοιμη μέσα σε δύο μήνες;Να το δω και να μη το πιστέψω.. Κατά τ' άλλα εν έτει 2006 φροντίσαμε να βάλουμε στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας χημικές τουαλέτες,ψύκτες νερού και κλειστούς κλιματιζόμενους χώρους..καλά πάμε,αργά αλλά σταθερά. Κάθε καλοκαίρι το «πέρασμα» με αυτοκίνητο από το συγκεκριμένο σημείο είναι μαρτυρικό. Τόσο για τους οδηγούς, όσο και για τους πεζούς. Ο δρόμος χωρίζεται με νησίδα, οπότε, το πέρασμα γίνεται σε 2 φάσεις. Το αποτέλεσμα είναι να καταλήγουν 100-200 άτομα (ανάλογα με την ώρα) σε 5-6 τ.μ. χώρου. Κάτι που φυσικά είναι αδύνατο. Έτσι, οι οδηγοί υπομονετικά (αστείο) περιμένουν και οι πεζοί απλά καταλήγουν στο δρόμο. Η πεζογέφυρα πραγματικά χρειάζεται στο συγκεκριμένο σημείο. Το πως θα την υλοποιήσουν σε 2 μόλις μήνες είναι κάτι που πραγματικά θα ήθελα να δω. Από εδώ και στο εξής θα περνάω καθημερινά από εκεί ώστε να καταγράφω τις εξελίξεις. Όσο για το Wi-Fi στο Internet, όσοι περιμένουν το καράβι με τις ώρες στα κλιματιζόμενα (από φέτος μάλλον) υπόστεγα θα έχουν κάτι ενδιαφέρον να κάνουν από το να βγαίνουν στις κάμερες και να λένε τον πόνο τους (όπως και κάθε Ιούλιο και Αύγουστο). Καλό καλοκαίρι :) . Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. August 1, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2006 Εργασίες κατασκευής της πεζογέφυρας που συνδέει τον επιβατικό λιμένα του Πειραιά με το σταθμό του ΗΣΑΠ. Οι φωτογραφίες ελήφθησαν στις 27 Ιουλίου 2006. Έως και σήμερα (01 Αυγούστου) η πεζογέφυρα δεν έχει δοθεί στην «κυκλοφορία» ωστόσο σήμερα τις πρώτες πρωινές ώρες διεκόπη τμηματικά η κυκλοφορία για ακόμη περισσότερες... εργασίες (σύμφωνα τουλάχιστον με τα ενημερωτικά μηνύματα στις ηλεκτρονικές πινακίδες επί της παραλιακής - Quartet VMS). http://www.myphone.gr/gallery/data/3216/thumbs/27072006179.jpg Διακρίνεται ο σταθμός του ΗΣΑΠ, καθώς και οι δύο γερανοί που συγκρατούν τη γέφυρα - http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/15927/size/big/cat/3216 http://www.myphone.gr/gallery/data/3216/thumbs/27072006176.jpg http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/15926/cat/3216 http://www.myphone.gr/gallery/data/3216/thumbs/27072006166.jpg http://www.myphone.gr/gallery/showphoto.php/photo/15925/size/cat/3216 Κάντε κλικ στις φωτογραφίες για να εμφανιστούν σε μεγαλύτερο μέγεθος Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2006 Telika ixa adiko i gefira tha exi kanonika kiliomenes skales kai apo tis dio pleures apo ti katalaba simera pou katebika..+ ta 2 asanser(biastika na miliso xoris na do etimo to ergo) :O . Stin tv simera ipane pos i gefira stixise 2.000.000 euro:wacko: :wacko: ke to xeirotero ine oti se 2 xronia tha prepi na ksilothi logo tou Metro.:lol: Den mporo na to pistepso ke mou fenete ligo trabigmeno na ftiaxti ena toso akribo ergo me toso grigori imerominia lixeos..tha dixi o kairos. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. August 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2006 ke to xeirotero ine oti se 2 xronia tha prepi na ksilothi logo tou Metro.:lol: Den mporo na to pistepso ke mou fenete ligo trabigmeno na ftiaxti ena toso akribo ergo me toso grigori imerominia lixeos..tha dixi o kairos. :X :X :X Μόνο στην Ελλάδα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplip Δημ. August 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2006 εντυπωση μου κανει που ακομα δεν ειναι ετοιμο... ποτε περιμενουν? Το σεπτεμβρη? Οι κυλιομενες ακομα δε λειτουργουν... ασε που παιζει να ειναι η πιο ασχημη πεζογεφυρα που εχω δει ποτε μου... Παράθεση :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 7, 2006 Telika souloupothike ligaki, balane kai galazio fotismo gia na fenete orea to bradi, sxetika ine etimi to mono pou apomeni ine ta asanser. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. August 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2006 αχαχαχαχαχαχ να το δω αυτο και να μην το πιστεψω την εβαλαν εκει για δυο χρονια? ελεος τα ατομα αν και κατι μου λεει πως το μετρο θα καταληξει καπου πιο διπλα απο κει..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. August 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2006 Mpori na ine iperboles ton kanalion gia na gemisi i ora.Απ' ότι καταλαβαίνω, όλα τα στοιχεία της γέφυρας είναι προκατασκευασμένα, γι' αυτό στήθηκε και σε χρόνο ρεκόρ. Παίζει λοιπόν η περίπτωση να αποσυναρμολογηθεί και να ξαναστηθεί, προκειμένου να εξυπηρετήσει τις όποιες αλλαγές γίνουν. Πάντως η κίνηση πεζών στο συγκεκριμένο σημείο είναι τόσο μεγάλη τους καλοκαιρινούς μήνες, που δεν θα ήταν σωστό να περιμένουν άλλα δυο χρόνια (και βάλε). Κατά τη γνώμη μου, καλά έκαναν και προχώρησαν το έργο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2006 Simera ipane stis idisis oti stixise telika 3.000.000€ ke oxi 2 pou legane arxika ke o ipourgos nautilias ipe oti i gefira pire diethnes brabio arxitektonikis:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. August 12, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2006 Το φανάρι των πεζών θα το βγάλουμε τελικά κύριοι αρμόδιοι ναι ή όχι;:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2006 Den nomizo na to bgaloun giati tha ipobathmisti to Everest. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. August 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2006 Den nomizo na to bgaloun giati tha ipobathmisti to Everest. ναι το εβερεστ θα χασει κοσμο απο τα φαναρια...... λες και δεν μπορουν να περασουν την γεφυρα και να πανε εκει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. August 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2006 Το φανάρι των πεζών θα το βγάλουμε τελικά κύριοι αρμόδιοι ναι ή όχι;:confused:Υπάρχει πρόσβαση στη πεζογέφυρα για κάποιον που στέκεται στο πεζοδρόμιο έξω από το χώρο του λιμανιού, ή θα πρέπει να μπει στο λιμάνι για να περάσει απέναντι? Αν δεν υπάρχει, τότε το φανάρι χρειάζεται οπωσδήποτε. Πάντως με το να φύγει ένα πεζοφάναρο δεν αλλάζει τίποτα, αφού στα 50 μέτρα (και στις δύο κατευθύνσεις) υπάρχει κι άλλο φανάρι που προκαλεί μόνιμο μποτιλιάρισμα. Οπότε καλό θα ήταν να μείνει το φανάρι ως έχει. Εκτός βέβαια, κι αν τελικά αποδειχθεί ότι όλοι προτιμούν το φανάρι επειδή βαριούνται να ανεβοκατεβαίνουν την πεζογέφυρα, πράγμα όχι απίθανο!!! Σ' αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει μάλλον να το καταργήσουν. Γενικά, σε τέτοιας μορφής έργα, είναι δύσκολο να προβλέψουν απόλυτα τις προτιμήσεις του κοινού, και συνήθως προχωράνε βλέποντας και κάνοντας. Υπάρχουν κάποια μοντέλα συμπεριφοράς, αλλά συχνά πέφτουν πολύ έξω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. August 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2006 βασικα να κρατανε μονο το φαναρι του αιγαλεω και αιτολικου μονο αυτα τα υπολοιπα ειναι πολυτελειες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. August 13, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2006 βασικα να κρατανε μονο το φαναρι του αιγαλεω και αιτολικου μονο αυτα τα υπολοιπα ειναι πολυτελειεςΌσα φανάρια κι αν καταργήσουν (δύσκολο, αλλά λέμε τώρα) η μέση ταχύτητα στις ώρες αιχμής θα παραμείνει η ίδια. Το μόνο που αλλάζει είναι η στιγμιαία ταχύτητα, με συνέπεια την αύξηση των τροχαίων ατυχημάτων. Για το λόγο αυτό είναι μάλλον χρήσιμο να υπάρχουν αρκετά φανάρια μέσα στην πόλη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Υπάρχει πρόσβαση στη πεζογέφυρα για κάποιον που στέκεται στο πεζοδρόμιο έξω από το χώρο του λιμανιού, ή θα πρέπει να μπει στο λιμάνι για να περάσει απέναντι? Αν δεν υπάρχει, τότε το φανάρι χρειάζεται οπωσδήποτε. Πάντως με το να φύγει ένα πεζοφάναρο δεν αλλάζει τίποτα, αφού στα 50 μέτρα (και στις δύο κατευθύνσεις) υπάρχει κι άλλο φανάρι που προκαλεί μόνιμο μποτιλιάρισμα. Οπότε καλό θα ήταν να μείνει το φανάρι ως έχει. Εκτός βέβαια, κι αν τελικά αποδειχθεί ότι όλοι προτιμούν το φανάρι επειδή βαριούνται να ανεβοκατεβαίνουν την πεζογέφυρα, πράγμα όχι απίθανο!!! Σ' αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει μάλλον να το καταργήσουν. Γενικά, σε τέτοιας μορφής έργα, είναι δύσκολο να προβλέψουν απόλυτα τις προτιμήσεις του κοινού, και συνήθως προχωράνε βλέποντας και κάνοντας. Υπάρχουν κάποια μοντέλα συμπεριφοράς, αλλά συχνά πέφτουν πολύ έξω. Θεωρητικά αυτός που θέλει να φτάσει στο πεζοδρόμιο έξω απο το χώρο του λιμανιού έχει σκοπό να μπει μέσα στο λιμάνι οπότε καλείται να χρησιμοποιήσει την γέφυρα.Αν δεν θέλει να μπει στο λιμάνι ας χρησιμοποιήσει κάποιο απο τα άλλα φανάρια που υπάρχουν,δόξα τω Θεό έχουμε μπόλικα. Ειδικά για τους Έλληνες (οι οποίοι 9 στους 10 περνάνε και με κόκκινο) αν δουν ότι έχουν την δυνατότητα να περάσουν απο το φανάρι των πεζών) θα το προτιμήσουν γιατί βαριούνται να ανέβουν την πεζογέφυρα.Οπότε καλύτερα να φύγει τελείως να αποσυμφορηθεί λίγο (έστω και στο ελάχιστο,κέρδος θα είναι) η κίνηση των ΙΧ. Όσο για το Everest ε δεν νομίζω να έχει πρόβλημα,αυτός που θέλει να πάει θα πάει και μετά ανεβαίνει την γέφυρα για να πάει στο καράβι του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Ke autos pu theli tha bgi apo limani gia na pari to bus i autos pou tha ine sta everest ke theli na perasi apenanti na pari pali to bus ti tha kani? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. August 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2006 Σκοπός της πεζογέφυρας δεν είναι να καταργήσει το φανάρι, αλλά να διευκολύνει τους ταξιδιώτες να περάσουν απέναντι γρήγορα και άνετα, χωρίς να συνοστίζονται στο πεζοδρόμιο με κίνδυνο ατυχήματος. Το φανάρι πρέπει να εξακολουθήσει να υπάρχει για να διευκολύνει τις μετακινήσεις των πεζών. Αν θέλουν να βελτιώσουν τη ροή των οχημάτων τις ώρες αιχμής, θα πρέπει να σηκώσουν ΟΛΑ τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα στις πλευρές των κεντρικών οδών. Μέτρο που το εφαρμόζουν μερικές φορές στους πολύ πηγμένους δρόμους, αλλά μετά το ξεχνάνε. Επίσης θα έπρεπε να ορίσουν ώρες εφοδιασμόυ καταστημάτων (π.χ. 4-7 το πρωί) όπως στην Ολυμπιάδα. Πάντως θα επαναλάβω ότι το παιχνίδι των μετακινήσεων με ΙΧ τις ώρες αιχμής είναι χαμένο, οτιδήποτε μέτρα κι αν πάρουν. Η ταχύτητα δεν πρόκειται να βελτιωθεί σε καμιά περίπτωση, απλώς θα αυξηθεί ο αριθμός των μετακινήσεων με ΙΧ εις βάρος των μετακινήσεων με ΜΜΜ. Οι συνέπειες όμως μιας τέτοιας εξέλιξης είναι πολύ δυσάρεστες για μια μεγαλούπολη. Η σωστή πολιτική είναι μέτρα αποθάρρυνσης μετακινήσεων με ΙΧ και η βελτίωση των ΜΜΜ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. August 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 15, 2006 DaTaMaN οκ έχεις δίκιο σε αυτό που λες.Αλλά και έτσι να μην ήταν,πάλι το φανάρι θα έμενε εκεί..Πολύ εύκολα τα βάζουμε πολύ δύσκολα τα βγάζουμε.Αρχίζω να πιστεύω ότι τα φανάρια και ειδικά των πεζών τα έχουμε για να μην τρέχουν πολύ τα αυτοκίνητα..(έχω πολλά παραδείγματα απο την παραλιακή..) dimitrisk2 ας μην γυρνάμε πάλι στα ίδια.Τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές.Στον συγκεκριμένο δρόμο που μιλάμε δεν υπάρχει ούτε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο και απο τις 2 μεριές.Θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου αν δεν ήσουν τόσο απόλυτος.Για σένα ιδεατή λύση θα ήταν 0 αυτοκίνητα στην πόλη.Εγώ το θεωρώ ουτοπικό τελείως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nelly Δημ. August 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2006 Kαι μια άποψη βγαλμένη από εμπειρία : Εφτασα μόνη στο λιμάνι του Πειραιά στις 10 το βράδυ χωρίς να έχω καμία όρεξη να χρησιμοποιήσω ταξί και θέλοντας να «ταλαιπωρηθώ» λιγάκι, επέλεξα να περπατήσω μέχρι το σταθμό του τρένου. Ρώτησα κάποιον ένστολο από αυτούς που διευθύνουν τη κυκλοφορία στο λιμάνι για να μου υποδείξει από που πρέπει να πάω - ευγενέστατος, και περπάτησα με τη βαλίτσα μου (με ροδάκια) προς την πεζογέφυρα. Σε 15λεπτά ήμουν στο τρένο και περίμενα να ξεκινήσει, χωρίς να έχω σηκώσει καθόλου παραπάνω βάρος αφού χρησιμοποίησα τις κυλιόμενες σκάλες της γέφυρας και αφού ξόδεψα και κάποια λεπτά για να τη φωτογραφήσω (για προσωπικούς λόγους). Συμπέρασμα : Η γέφυρα κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία κατασκευάστηκε. Ισα-ίσα,απορώ πως δεν είχε κατασκευαστεί κάτι ανάλογο νωρίτερα. Από το πλοίο βρέθηκα σχεδόν χωρίς να το καταλάβω στο σταθμό του τρένου, περπατώντας στο λιμάνι το οποίο συμπαθώ, χωρίς να χρειαστεί να περάσω από τους δρόμους του Πειραιά τους οποίους αντιπαθώ και έφτασα στο σπίτι μου ασφαλής :) Παράθεση Μα που ξέρεις, μπορεί, να ταξιδέψουμε μια μέρα ή μια νύχτα μαζί. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2006 Simera stis idisis se kapio kanali legane pos se 2 xronia pou tha bgaloun tin gefira tha tin pane mprosta apo ton stathmo Pelloponisou Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. August 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2006 Simera stis idisis se kapio kanali legane pos se 2 xronia pou tha bgaloun tin gefira tha tin pane mprosta apo ton stathmo PelloponisouΓι' αυτό μ' αρέσουν οι μεταλλικές κατασκευές !! Είναι σαν τα ΛΕΓΚΟ. Τις λύνεις και τις ξαναστήνεις όπου θέλεις με πολύ μικρό κόστος !! Απ' όσο ξέρω, ο σταθμός Πελοποννήσου θα γίνει τερματικός σταθμός του προαστιακού και θα συνδέεται με το σταθμό του Ηλεκτρικού πιθανότατα με δεύτερη πεζογέφυρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. August 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 27, 2006 Ne se 2 xronia tha ine etimo auto to ergo apo oso ipe o dimarxos. Fantazomai oti ta trena gia pelloponiso tha feugoun apo ton stathmo Thessalonikis Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.