Jump to content

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2007


kostas_pav
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Σύμφωνα με κάποιες δημοσκοπήσεις που έγιναν οι Ελληνες είναι οι μοναδικοί στην Ευρώπη που διαβάζουν τόσο πολύ και γενικά τρώνε τόσες ώρες σε διαβάσματα, φροντιστήρια κτλ(στο εξωτερικό κανείς δεν πάει φροντιστήρια μετα απο το σχολείο),αλλά σύμφωνα με κάποια άλλη δημοσκόπηση είμαστε προτελευταίοι στο επίπεδο μόρφωσης μετά την Αφρική αν δεν με απατά η μνήμη μου :shifty: (Ουγκάντα κ έτσι :p )

Μην βιαστείτε να το κρίνετε αρνητικά, το είχα διαβάσει σε κάποια εφημερίδα πρίν κάποιους μήνες απλώς δεν θυμάμαι σε ποιά για να σας το πώ.

κανεις λαθος. Σαν επιπεδο μορφωσης ειμαστε παρα πολυ ψηλα. Οταν μαθητες απο Ελλαδα πηγαινουν για να σπουδασουν στο εξωτερικο εχουν μακραν πιο πολλες γνωσεις απο τους ξενους φοιτητες.

 

κ οσο για το επιπεδο μορφωσης εισαι λαθος. Το σωστο ειναι οτι ειμαστε απο τους τελευταιους στον κοσμο σε δαπανες για την παιδεια.... ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΜΑΛΛΟΝ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1> καταρχην, (χωρις να θελω να εκθιασω την κατευθυνση μου!), ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ ότι η θετική ειναι η πιο δύσκολη κατεύθυνση και σε καμια περίπτωση μαθητές τουβλα δεν επιβιώνουν. Δε λέω οτι στις άλλες κατευθύνσεις είναι όλοι στουρνάρια, αλλά όπως και να το κάνουμε, τις Ιστορίες και τα Λατινικά, ακόμα και ένας μέτριος μαθητής τα βγάζει. Επίσης δεν είναι τυχαίο, ότι ενώ οι περισότεροι της Θεωρητικής δεν καταλαβαίνουν Χριστό απο Μαθηματικά, Φυσική κλπ Γενικής Παιδείας, οι περισσότεροι μαθητές της Θετικής είναι εξίσου καλοί σε κωλο-μαθήματα όπως Αρχαία, Ιστορία, Λογοτεχνία Γ.Π.!

 

2> ειναι καιρός να καταλαβουν ολοι οτι οι πανελληνιες ειναι διαγωνισμος, και οχι εξετάσεις! εννοώ, ότι στην ουσία, σκοπός του κάθε μαθητή δεν είναι να βγάλει τόσα μόρια, αλλά να περάσει τους υπολοιπους μαθητές που θέλουν να μπουν στην ίδια σχολή. Όσο ανταγωνιστικό ή ψυχρό και αν φαίνεται, δυστυχώς έτσι είναι. Οπότε προκειμένου να πέσουν εύκολα θέματα, και με 19.000 να μην περνάς ούτε Ιατρική (βλ. 2000!) καλύτερα τα θέματα να είναι μέτρια με "τσιμπιμένο" 4ο για να φανεί η "διαφορά" ανάμεσα στους καλούς κ στους πολύ καλούς (ή απλά... κωλόφαρδους)

 

3> εσείς πόσες ώρες διαβαζετε γενικά? είναι μερικά παιδιά που διαβάζουν μέχρι τις 3-4 το βράδυ (έτσι λένε τουλάχιστον!). μήπως αυτό είναι υπερβολικό? Νομίζω πως 5-8ωρες την ημέρα (+3-4 ώρες φροντιστήριο = το πολύ 12 ώρες την ημέρα) είναι υπερ αρκετο. εσεις τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

file kaneis megalo lathos.oi perissoteroi mathites pou einai kaloi stis mathimatikofisikes ego ksero oti adynatoun na grapsoun mia perilipsi tis prokopis kai oi ektheseis tous einai epioikos paidikes.entaksei tin istoria mporei kai na tin katafernoun alla gia arxaia diladi na kanoun sintaksi grammatiki anagnorisi oute ta rhmata den mporoun na doun!opos kai na to kanoume i theoritiki kateythinsi sta perissotera mathimata tis apaitei na exeis krisi kai apopsi i thetiki kai i texnologiki apla na exeis klisi se askiseis kai ektos aytou den xreiazete kai idiaitero diabasma,einai oi katefthinseis ton tempelidon
Link to comment
Share on other sites

file kaneis megalo lathos.oi perissoteroi mathites pou einai kaloi stis mathimatikofisikes ego ksero oti adynatoun na grapsoun mia perilipsi tis prokopis kai oi ektheseis tous einai epioikos paidikes.entaksei tin istoria mporei kai na tin katafernoun alla gia arxaia diladi na kanoun sintaksi grammatiki anagnorisi oute ta rhmata den mporoun na doun!opos kai na to kanoume i theoritiki kateythinsi sta perissotera mathimata tis apaitei na exeis krisi kai apopsi i thetiki kai i texnologiki apla na exeis klisi se askiseis kai ektos aytou den xreiazete kai idiaitero diabasma,einai oi katefthinseis ton tempelidon

Καλά φίλε είσαι σοβαρός?Έχεις δεί οι άριστοι μαθητές της θετικής πόσες ασκήσεις λύνουν.Οι θεωρητικοί δεν είναι καθόλου ανοιχτόμυαλοι κατά την άποψη μου.Μια απλή εξίσωση δε μπορούν να λύσουν!Και θα πείς ότι είναι και τεμπέληδες?:mad::wacko:

Link to comment
Share on other sites

thelei parapano diabasma i theoritiki kateythinsi ayto ennow.diafoneis se ayto;opos kai na to kanoume i theoritiki kateythinsi apaitei alles ikanotites opos to na xeirizese kai katalabaneis kala tin glossa na mporeis na ekfrasteis kai grapta.mia eksisosi px kapoios tis theoritikis an diabasei mporei na tin lisi.mia kali ekthesi omos enas tis texnologikis oso kai na diabasei an den to exei....
Link to comment
Share on other sites

thelei parapano diabasma i theoritiki kateythinsi ayto ennow.diafoneis se ayto;opos kai na to kanoume i theoritiki kateythinsi apaitei alles ikanotites opos to na xeirizese kai katalabaneis kala tin glossa na mporeis na ekfrasteis kai grapta.mia eksisosi px kapoios tis theoritikis an diabasei mporei na tin lisi.mia kali ekthesi omos enas tis texnologikis oso kai na diabasei an den to exei....

Μην νομίζεις ότι πολύ μπορούν να καταλάβουν έστω και μια εξίσωση να λύσουν από τη τάξη μου που θέλουν να πάνε θεωρητική.Τό μόνο που καταφέρνουν να κάνουν είναι να μπορούν να μάθουν απέξω αποδείξεις σε γεωμετρία-άλγεβρα και να σηκωθούν να τις γράψουν στο πίνακα δίχως να ξέρουν τι λένε!Και έκθεση σχεδόν όλοι μπορούν να γράψουν απλά δεν έχουν ασχοληθεί .Απλά για να λύσεις άσκηση στν άλγεβρα θέλει λίγο μυαλό!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

To θεμα μας δεν ειναι Θετικοι vs Θεωρητικοι.... Οποτε καλμαρετε λιγο

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

οι μαθητες της θετικής κατα μεσο ορο ειναι καλυτεροι - τελεια και παυλα.και οσο για την εκθεση, στο δικο μου σχολειο, οσοι γραψανε περυσι πανω απο 15 εκθεση στις πανελλαδικες, ηταν ΟΛΟΙ θετικης ή τεχνολογικής... (δεν λεω οτι στη θεωρητικη ειναι ολοι κουτορνίθια... αλλα οι περισσότεροι πάνε απλα γιατι δεν εχουν αλλη επιλογη)
Link to comment
Share on other sites

file kaneis megalo lathos.oi perissoteroi mathites pou einai kaloi stis mathimatikofisikes ego ksero oti adynatoun na grapsoun mia perilipsi tis prokopis kai oi ektheseis tous einai epioikos paidikes.entaksei tin istoria mporei kai na tin katafernoun alla gia arxaia diladi na kanoun sintaksi grammatiki anagnorisi oute ta rhmata den mporoun na doun!opos kai na to kanoume i theoritiki kateythinsi sta perissotera mathimata tis apaitei na exeis krisi kai apopsi i thetiki kai i texnologiki apla na exeis klisi se askiseis kai ektos aytou den xreiazete kai idiaitero diabasma,einai oi katefthinseis ton tempelidon

egw nomizw pws ka8e katey8ynsh exei tis dyskolies ths .einai gegonos pws an baleis se enan ths 8ewrhtikhs na lysei eksiswsh den 8a kserei ti toy ginetai opws kai se mas an mas baloun na metafrasoume arxaia... oso gia thn ek8esh polles fores ta paidia ths 8etikhs -texnologikhs grafoyn kalyteres apo ta paidia ths 8ewrhtikhs .mhn leme mlks.ase poy gia na lyseis askhseis sta ma8hmatika prepei na kobei to myalo soy den ftanei na diabaseis mono to biblio ...eleos!!!

Link to comment
Share on other sites

egw nomizw pws ka8e katey8ynsh exei tis dyskolies ths .einai gegonos pws an baleis se enan ths 8ewrhtikhs na lysei eksiswsh den 8a kserei ti toy ginetai opws kai se mas an mas baloun na metafrasoume arxaia... oso gia thn ek8esh polles fores ta paidia ths 8etikhs -texnologikhs grafoyn kalyteres apo ta paidia ths 8ewrhtikhs .mhn leme mlks.ase poy gia na lyseis askhseis sta ma8hmatika prepei na kobei to myalo soy den ftanei na diabaseis mono to biblio ...eleos!!!

 

+1 stin kopelia sosta ta eipes

Link to comment
Share on other sites

Ε δεν μπορεσα αλλο να αντεξω θα μιλησω..Μερικοι εδω μου φαινετε πετανε τετοιες ανοησιες που με εκαναν να γελασω!Μα τι ανωριμες σκεψεις , και ανοητες σκεψεις ειναι οτι αυτοι που ειναι θετικη ειναι και οι καλυτεροι ?Τι λετε ρε πατε καλα? Για κουνηστε το κεφαλακι σας το ΑΔΕΙΟ μπας και κανει φραπε!Τι την ειδες ρε johnney οτι εισαι στην μαθητικη ΕΛΙΤ ετσι την ειδες ? Παω στοιχημα πως δεν μπορεις ουτε μια απλη εκθεση να γραψεις , παω στοιχημα πως οσες φορες και εαν διαβασεις δεν θα μπορεσεις να αναλυσεις τεχνικα μια παραγραφο παω στοιχημα οτι δεν ξερεις ΚΑΝ την διαφορα επιθετικου και κατηγορηματικου προσδιορισμου!Τι να αναφερω τωρα ?Τι νομιζεις οτι οποιος ξερει μαθηματικα ειναι εξυπνος ?ακου για να μην λες βλακειες , παραδειγμα το IQ τεστ δεν εχει μονο μαθηματικα μεσα , και τα μαθηματικα που εχει ειναι εντελως της πλακας..πχ ο γιωργος εχει 3 δραχμες αμα δωσει 2 ποσες εμειναν κτλ κτλ...Εσυ ξερεις να λυνεις εξισωση οπως αλλοι ξερουν να μεταφραζουν αδιδακτο αρχαιο κειμενο.

Και οσο αναφορα τους μαθητες που ειναι στην θεωριτικη που δεν μπορουνε να λυσουν μια απλη εξισωση αυτο ειναι μεγαλο ανοησια καθως πολλες χιλιαδες μαθητες ειναι στο 5το πεδιο και δινουν Μαθηματικα γενικης και ΑΟΘ.Ετσι και εσυ εδινες αρχαια -εστω- γενικης οχι απλα δεν θα επιανες το 10 , αλλα δεν θα επιανες ουτε το 5.

 

Η μονη αληθεια σε οσα λεχθηκαν ειναι οτι ενας μετριος της θεωρητικης μπορει να πιασει βαθμους της ταξεως 12-14 σχετικα ανετα , ομως ενας εστω και ΠΟΛΥ καλος μαθητης ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΩΣ μη εφικτα πιανει 18-20 οταν ενας πολυ καλος στα μαθηματικα και την φυσικη ανετα πιανει ενα 20αρακι καθαρο!

 

Και για να κλεισω να επαναλαβω πως δεν εισαι στην ελιτ , μαλλον με αυτα που λες δειχνεις απλα ποσο περιορισμενος και ανεπαρκης εισαι.Αντε φυγε να διαβασεις τωρα μπας και "νικησεις" τους αντιπαλους σου στα μορια.

Link to comment
Share on other sites

nomizw prepei na hremiseis ligo. den milisa prosopika gia sena k gia mena. kai oso anafora tis gnoseis mou peri arxaiwn kai ekthesewn, den prokeitai na bw ston kopo na sou apodeiksw oti kai apo afta (esto kai epeidh anagastika) kserw ligo-poly pou mou pan ta tesera
Link to comment
Share on other sites

Τοτε καλο θα ηταν να πεις το εξης : ο καθενας διαλεγει αυτο που ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ και ειναι το ιδιο ικανος!Δεν μπορεις να προσβαλεις ολους οσους ειναι θεωριτικη , οταν ειπες οτι ειπες αφορουσε και εμενα.Και εγω ξερω που παν τα 4 στα μαθηματικα.
Link to comment
Share on other sites

ok, exeis dikio. apo ti stigmi pou einai teleiws diaforetika ta 2 pragmata den boreis na ta sygkrineis. egw apla anaferomouna se kapoion pou eipe oti h theoritikh exei to pio poly diavasma k oti twn allwn katefthinsewn einai tebelides. h diafora einai oti den boreis na "sygkrineis" poio exei pio poly diavasma, giati einai 2 diaforetika pragmata. end of conversation!

 

WORLD PEACE

Link to comment
Share on other sites

ok, exeis dikio. apo ti stigmi pou einai teleiws diaforetika ta 2 pragmata den boreis na ta sygkrineis. egw apla anaferomouna se kapoion pou eipe oti h theoritikh exei to pio poly diavasma k oti twn allwn katefthinsewn einai tebelides. h diafora einai oti den boreis na "sygkrineis" poio exei pio poly diavasma, giati einai 2 diaforetika pragmata. end of conversation!

 

WORLD PEACE

Συμφωνώ και το θέμα πρέπει να θεωρείται λήξαν.Δημοκρατία έχουμε ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι θέλει!:)

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε για τα μα8ηματικά κατεύθυνσης του ΟΕΦΕ σήμερα; Πως τα πήγατε εσείς;

 

Εγώ το μόνο που δεν κατάφερα να βγάλω ήταν το εμβαδόν και μετά

"χτυπούσα" το κεφάλι μου όταν μου είπαν για το (Χ)'...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι της γνώμης ότι η θεωρητική κατεύθυνση ειναι για τους παπαγάλους, οι οποίοι αν κάνουν λάθος και πάρουν Θετικη/Τεχνολογικη δύσκολα επιβιώνουν... άλλα όπως και να εχει πιστεύω πως και οι τρεις κατευθύνσεις έχουν τις δυσκολίες τους, και δεν υπάρχει λόγος να τις συγκρίνουμε.

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι της γνώμης ότι η θεωρητική κατεύθυνση ειναι για τους παπαγάλους, οι οποίοι αν κάνουν λάθος και πάρουν Θετικη/Τεχνολογικη δύσκολα επιβιώνουν... άλλα όπως και να εχει πιστεύω πως και οι τρεις κατευθύνσεις έχουν τις δυσκολίες τους, και δεν υπάρχει λόγος να τις συγκρίνουμε.

 

Ρε παιδιά έλεος, μου θυμίζετε τις ίδιες ανώριμες συζητήσεις που κάναμε και εμείς όταν ήμαστε στην ηλικία σας.

 

Για τους παπαγάλους η θεωρητική? Τι σχέση έχει η παπαγαλία με τη ικανότητα του να μεταφράσεις και να συντάξεις ένα αρχαίο άγνωστο κείμενο? Εκεί υπάρχει μόνο λογική. Ή στις ερωτήσεις ανάλυσης πηγών στην Ιστορία ή στις ερμηνευτικές ερωτήσεις του γνωστού στα Αρχαία ή της Λογοτεχνίας δεν απαιτείται κριτική σκέψη? Μην λέμε ότι να 'ναι...

 

Ο καθένας επιλέγει αφενός αυτό που εξυπηρετεί τους στόχους του (δεν μπορούμε να κατακρίνουμε κάποιον επειδή γουστάρει να γίνει δικηγόρος) και αφετέρου τις ικανότητες του, την καλλιέργια του, τις προτιμήσεις του (πάλι δεν μπορούμε να κατακρίνουμε κάποιον επειδή γουστάρει να διαβάζει λογοτεχνία και αρχαίους συγγραφείς) και τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται. Και όπως σωστά είπες η κάθε κατεύθυνση έχε τις απαιτήσεις της. Αφήστε αυτές τις ηλίθιες κόντρες...

 

Και by the way, είδαμε και ορισμένους θετικούς που ενώ αριστεύουν σε μαθηματικά και φυσική δεν μποτούν να μάθουν 20 στίχους μετάφραση σε γνωστό κείμενο ή διαβάζουν ένα ποίημα και δεν καταλαβαίνουν τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έλεος, μου θυμίζετε τις ίδιες ανώριμες συζητήσεις που κάναμε και εμείς όταν ήμαστε στην ηλικία σας.

 

Για τους παπαγάλους η θεωρητική? Τι σχέση έχει η παπαγαλία με τη ικανότητα του να μεταφράσεις και να συντάξεις ένα αρχαίο άγνωστο κείμενο? Εκεί υπάρχει μόνο λογική. Ή στις ερωτήσεις ανάλυσης πηγών στην Ιστορία ή στις ερμηνευτικές ερωτήσεις του γνωστού στα Αρχαία ή της Λογοτεχνίας δεν απαιτείται κριτική σκέψη? Μην λέμε ότι να 'ναι...

 

Ο καθένας επιλέγει αφενός αυτό που εξυπηρετεί τους στόχους του (δεν μπορούμε να κατακρίνουμε κάποιον επειδή γουστάρει να γίνει δικηγόρος) και αφετέρου τις ικανότητες του, την καλλιέργια του, τις προτιμήσεις του (πάλι δεν μπορούμε να κατακρίνουμε κάποιον επειδή γουστάρει να διαβάζει λογοτεχνία και αρχαίους συγγραφείς) και τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεται. Και όπως σωστά είπες η κάθε κατεύθυνση έχε τις απαιτήσεις της. Αφήστε αυτές τις ηλίθιες κόντρες...

 

Και by the way, είδαμε και ορισμένους θετικούς που ενώ αριστεύουν σε μαθηματικά και φυσική δεν μποτούν να μάθουν 20 στίχους μετάφραση σε γνωστό κείμενο ή διαβάζουν ένα ποίημα και δεν καταλαβαίνουν τίποτα...

Aυτό συμβαίνει επιδή ποτέ δεν τους ενδιέφερε αυτό το μάθημα.Όχι επειδή δε καταλαβαίνουν.Ενώ οι θεωρητικοί διαβάσουν δε διαβάσουν μαθηματικά και φυσική το ίδιο θα καταλάβουν.Γιατί δηλαδή εννοείς ότι για να μεταράσεις χρειάζεται ιδιαίτερο χάρισμα?:lol:(Γελάμε!)Μόνο να είσαι παπαγάλος χρειάζεται και να μπορείς να μάθείς πέντε πράγματα απέξω!

Link to comment
Share on other sites

.Γιατί δηλαδή εννοείς ότι για να μεταράσεις χρειάζεται ιδιαίτερο χάρισμα?:lol:(Γελάμε!)Μόνο να είσαι παπαγάλος χρειάζεται και να μπορείς να μάθείς πέντε πράγματα απέξω!

 

Συγγνώμη? Για να μεταφράζεις άγνωστο αρχαίο κείμενο δεν θέλει ικανότητα? Τι ακριβώς μαθαίνεις απ'έξω? Αφού δεν το ξέρεις το κείμενο. Για πες το ρε φίλε, θα σώσεις πολλά παιδιά στις Πανελλήνιες...

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη? Για να μεταφράζεις άγνωστο αρχαίο κείμενο δεν θέλει ικανότητα? Τι ακριβώς μαθαίνεις απ'έξω? Αφού δεν το ξέρεις το κείμενο. Για πες το ρε φίλε, θα σώσεις πολλά παιδιά στις Πανελλήνιες...

Συγγνώμη αλλά εγώ ήξερα ότι το κείμενο είναι γνωστό από την ύλη παρμένο.Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με!Αλλά και πάλι και άγνωστο να είναι υποτίθεται ότι από τα τόσα κείμενα και μεταφράσεις που έχεις διαβάσει και έχεις μα΄θει απέξω κάτι θα έχει μείνει!

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη αλλά εγώ ήξερα ότι το κείμενο είναι γνωστό από την ύλη παρμένο.Αν κάνω λάθος συγχωρέστε με!Αλλά και πάλι και άγνωστο να είναι υποτίθεται ότι από τα τόσα κείμενα και μεταφράσεις που έχεις διαβάσει και έχεις μα΄θει απέξω κάτι θα έχει μείνει!

 

Η εξέταση στα Αρχαία Ελληνικά χωρίζεται σε δύο μέρη: 1)το διδαγμένο κείμενο το οποίο είναι μέσα από την ύλη του μαθήματος (Π.χ Πλάτωνας-Πρωταγόρας, Αριστοτέλης-Ηθικά Νικομάχεια) και στο οποίο ζητάει μετάφραση (την οποία όντως τη μαθαίνεις) λεξιλογική άσκηση (που συνήθως είναι γελοία) και ερμηνευτικές ερωτήσεις (όπου ναι μεν το μεγαλύτερο κομμάτι βγαίνει από τα σχόλια του βιβλίου αλλά...) 2) Το αδίδακτο-άγνωστο κείμενο το οποίο μπορεί να είναι οποιοδήποτε κείμενο της αττικής πεζογραφίας και το οποίο καλείσαι να μεταφράσεις με ακρίβεια (παλούκι αφού ορισμένοι συγγραφείς είναι απαιτητικοί π.χ Δημοσθένης, Θουκυδίδης) να συντάξεις (που ξέρεεις τι ανωμαλία θα συναντήσεις) και να απαντήσεις σε κάποιες γραμματικές ερωτήσεις (εύκολο αλλά έχει τύχει σε κάποιους να μην αναγνωρίσουν τον τύπο στο αρχαίο κείμενο). Είναι σχεδόν απίθανο να πετύχεις κείμενο που να το έχεις κάνει στη χρονιά. Άσε που τις μεταφράσεις των αγνώστων που κάνεις στο σχολικό έτος δεν τις μαθαίνεις απ'έξω (και δεν χρειάζεται και δεν έχει νόημα).

 

Επίσης απαιτητικό μάθημα είναι και η Λογοτεχνία όπου σε κάποια θέματα δυστυχώς δεν αρκεί να έχεις παπαγαλίσει σημειώσεις καθηγητών και βοηθημάτων αλλά χρειάζεται να το βάλεις και λίγο να δουλέψει. Δεν είναι τυχαίο ότι πέρισυ το 55% των μαθητών έγραψε κάτω από τη βάση. Και μην κρίνεις από το πως διδάσκεται η Λογοτεχνία στη Γενική Παιδεία (Α, Β και Γ Λυκείου) γιατι εκεί δεν έχουν πολλές απαιτήσεις...

 

Τα μόνα καθαρά παπαγαλίστικα μαθήματα είναι τα Λατινικά και η Ιστορία.;)

Χρόνια πολλά! :)

Link to comment
Share on other sites

Η εξέταση στα Αρχαία Ελληνικά χωρίζεται σε δύο μέρη: 1)το διδαγμένο κείμενο το οποίο είναι μέσα από την ύλη του μαθήματος (Π.χ Πλάτωνας-Πρωταγόρας, Αριστοτέλης-Ηθικά Νικομάχεια) και στο οποίο ζητάει μετάφραση (την οποία όντως τη μαθαίνεις) λεξιλογική άσκηση (που συνήθως είναι γελοία) και ερμηνευτικές ερωτήσεις (όπου ναι μεν το μεγαλύτερο κομμάτι βγαίνει από τα σχόλια του βιβλίου αλλά...) 2) Το αδίδακτο-άγνωστο κείμενο το οποίο μπορεί να είναι οποιοδήποτε κείμενο της αττικής πεζογραφίας και το οποίο καλείσαι να μεταφράσεις με ακρίβεια (παλούκι αφού ορισμένοι συγγραφείς είναι απαιτητικοί π.χ Δημοσθένης, Θουκυδίδης) να συντάξεις (που ξέρεεις τι ανωμαλία θα συναντήσεις) και να απαντήσεις σε κάποιες γραμματικές ερωτήσεις (εύκολο αλλά έχει τύχει σε κάποιους να μην αναγνωρίσουν τον τύπο στο αρχαίο κείμενο). Είναι σχεδόν απίθανο να πετύχεις κείμενο που να το έχεις κάνει στη χρονιά. Άσε που τις μεταφράσεις των αγνώστων που κάνεις στο σχολικό έτος δεν τις μαθαίνεις απ'έξω (και δεν χρειάζεται και δεν έχει νόημα).

 

Επίσης απαιτητικό μάθημα είναι και η Λογοτεχνία όπου σε κάποια θέματα δυστυχώς δεν αρκεί να έχεις παπαγαλίσει σημειώσεις καθηγητών και βοηθημάτων αλλά χρειάζεται να το βάλεις και λίγο να δουλέψει. Δεν είναι τυχαίο ότι πέρισυ το 55% των μαθητών έγραψε κάτω από τη βάση. Και μην κρίνεις από το πως διδάσκεται η Λογοτεχνία στη Γενική Παιδεία (Α, Β και Γ Λυκείου) γιατι εκεί δεν έχουν πολλές απαιτήσεις...

 

Τα μόνα καθαρά παπαγαλίστικα μαθήματα είναι τα Λατινικά και η Ιστορία.;)

Χρόνια πολλά! :)

Ευχαριστώ!Τέλως πάντων το καθένα ε΄χει τη δυσκολία του!Καλή τύχη και στους μεν και στους δε!Ο καιρός πλησιάζει!;)

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...