dimgeo Δημ. June 4, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2011 Να κανω και εγω μια ερωτηση για μεταχειρισμενο αμαξι...Εχω ενα Tigra a το οποιο του εχω βαλει αεριο,προχτες ημουνα στο συνεργειο στον μηχανικο μου για να δουμε γιατι δεν λειτουργει το airconticion.Βλεπω πολυ καιρο εκει σε στεγαστρο ενα astra coupe berdone 2.0T. Σε μεταλικο χρυσαφι.του αρχισα την συζητηση,λεει ασε το πηρα για εμενα 12.000€ πριν τρια χρονια απο εναν 55αρη καθηγητη το κυκλοφορησα για 6μηνες αλλα λογω παιδιων και γκρινια της γυναικας για τετραπορτο το παρατησα για αργοτερα,πηγα το ειδα δεν εχει τιποτα εξωτερικα και εσωτερικα ειναι μια χαρα με δερματινο σαλονι,κλιμα,cruise control ελεγχο ραδιοcd με εξτρα σιντιερα. Τc και ESP,abs κτλ.το αμαξι εχει 160.000χιλιομετρα και ειναι του 2003.Μου λεει επειδη εχω αναγκη και σε βλεπω ταλαιπωρησε και εσυ και εγω με το tigra παρτο.6000€ μου ειπε,7000 αν θελω να το περασω αεριο.Θα του βαλω μια μπαταρια,θα δουμε turbo κτλ και ενα γενικο service και συκω φυγε...Μου αρεσε πολυ,βεβαια λογω γαμου του ειπα να περιμενει μεχρι τον Σεμπτεμβρη.Μου ειπε σου δινω ενα χρονο εγγυηση το αμαξι ειναι μια χαρα,θελει βεβαια και λαστιχα διοτι ναι μεν ειναι καινουργια αλλα ειναι και ξεφουσκωτα 2χρονια και ενα συμαζεμα τα φωτα μπροστα γιατι κιτρινησανε και θελουνε ειτε καθαρισμα ειτε αλλαγη.τι λετε εσεις; Sent from my HTC HD2 using Tapatalk Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. June 4, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 4, 2011 Να κανω και εγω μια ερωτηση για μεταχειρισμενο αμαξι...Εχω ενα Tigra a το οποιο του εχω βαλει αεριο,προχτες ημουνα στο συνεργειο στον μηχανικο μου για να δουμε γιατι δεν λειτουργει το airconticion.Βλεπω πολυ καιρο εκει σε στεγαστρο ενα astra coupe berdone 2.0T. Σε μεταλικο χρυσαφι.του αρχισα την συζητηση,λεει ασε το πηρα για εμενα 12.000€ πριν τρια χρονια απο εναν 55αρη καθηγητη το κυκλοφορησα για 6μηνες αλλα λογω παιδιων και γκρινια της γυναικας για τετραπορτο το παρατησα για αργοτερα,πηγα το ειδα δεν εχει τιποτα εξωτερικα και εσωτερικα ειναι μια χαρα με δερματινο σαλονι,κλιμα,cruise control ελεγχο ραδιοcd με εξτρα σιντιερα. Τc και ESP,abs κτλ.το αμαξι εχει 160.000χιλιομετρα και ειναι του 2003.Μου λεει επειδη εχω αναγκη και σε βλεπω ταλαιπωρησε και εσυ και εγω με το tigra παρτο.6000€ μου ειπε,7000 αν θελω να το περασω αεριο.Θα του βαλω μια μπαταρια,θα δουμε turbo κτλ και ενα γενικο service και συκω φυγε...Μου αρεσε πολυ,βεβαια λογω γαμου του ειπα να περιμενει μεχρι τον Σεμπτεμβρη.Μου ειπε σου δινω ενα χρονο εγγυηση το αμαξι ειναι μια χαρα,θελει βεβαια και λαστιχα διοτι ναι μεν ειναι καινουργια αλλα ειναι και ξεφουσκωτα 2χρονια και ενα συμαζεμα τα φωτα μπροστα γιατι κιτρινησανε και θελουνε ειτε καθαρισμα ειτε αλλαγη.τι λετε εσεις; Sent from my HTC HD2 using Tapatalk Σαν λεφτά δεν είναι πολλά και σαν km για τα κυβικά του και για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου (δεν νομίζω να το έλειωνε) φαίνεται ικανοποιητικό ποσό εκεί παίζουν κ.α. που είδα http://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15&engine_size-from=%3E1800&engine_size-to=%3C2000&make=208&model=624&offer_type=sale&or=a&so=pr&variant=coupe Το θέμα είναι να υπολογίσεις ασφάλεια και τέλη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. June 10, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2011 (edited) Οπότε το φυσιολογικό είναι τα χλμ του αυτοκινήτου να είναι λίγο περισσότερα από αυτά που γράφει το βιβλίο όταν έγινε το σέρβις? μην παρεις vw γενικα:) εγω εχω 1.2tsi, πατερας 1.4tsi ---140ps μητερα passat 1.800 κυβικα παλιο παλια ειχαμε golf 3 1400 kybika. δεν θα σου αναλυσω τιποτα,αλλα γενικα μας εχουν σκισει στα σερβις,όλο προβληματα,παντου αναξιοπιστα πανακριβα συνεργεια,κινητηρες που χανουν τα αλογα τους μετα απο 250.000 χλμ και την συμπιεση τους και δεν ειναι λογω νοθευμενης βενζινας..προβληματικα και στα 4 αμαξια τα σασμαν,και στο dsg7 μου..κ ποτε δεν τα σκιζαμε.. σε καλυψα?ενω το jazz μου και το γιαρις οδευουν προς την αιωνιοτητα χιλιομετρικα με μονο λαδια κ 0 βλαβες.. και ο κολλητος με το 25ετιας του χοντα σιβικ το μακρυ ,μετρα 1.200.000 χλμ αβιαστα.. καποιοι φτιαχνουν αμαξια,βλεπε χοντα,λεξους και αλλοι με χρεωσαν για γενικο σερβις των 60.000 χλμ στο 1.4tsi..580ευρα..μονο λαδια τακακια και εργασια για αυτα.. εννοειται πως τα τουρμπο τα μεταχειριζομαστε ΕΜΕΤΙΚΑ προσεκτικα (κρυα,ζεστα κλπ που λετε)μην κανουν κιχ και αυτα μας εχουν χ....ει σαν αμαξια... γενικα η vw μας συμπεριφερθηκε gtp και δεν εννοω gran turismo panamericane :lol: κυριως τα vw χαλια κινητηρες,καλο αμαξωμα... τωρα πχ αν π.χ. τα λεξους που εχουν κ καλο αμαξωμα κ τελειους αθανατους κινητηρες δεν ειναι η απαντηση,ε τι να πω.. edit ε τι να πω ειχε που ειχε ανεκαθεν αναξιοπιστους,με υπερβολικα ευκολα ψηλες θερμοκρασιες κινητηρες η vw,που κανουν μονο για κρυες χωρες κ αυστηρα με τελειες βενζινες πηγε τωρα κ εβαλε κ τουρμπο και το χειροτερευσε.. μεταχειρισμενο και τουρμπο και vw ρε φιλε πας να παρεις??κατσε καλα !!!!! φιλικα να σε μεταπεισω προσπαθω φιλε,γιατι αμα δεις την βελουδινη αισθηση των για πωνεζικων μου μετα απο 100.000χλμ, και το τρεμουλο των πρεμιουμ δηθεν vw στα ιδια χλμ, με ιδιες βενζινες,100 οκτανιων κιολας τα vw..ε θα καταλαβεις πολλα.. Edited June 10, 2011 by mertaghon2 Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. June 10, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2011 εγω παντως απο το 1992 εχω groupvag απο ibiza 1.3 , ibiza 1.8 16v, leon 1.6 16v, toledo 20vt, skoda octavia 5 rs και μιλαμε ολα τα εχω πειραξει. κανενα προβλημα δεν εχω. και ουτε μου εχουν πιασει το κ@λο σε σερβις και ανταλλακτικα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. June 10, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2011 Έχω δει yaris που άναβε τα alarm ο οδηγός και ανασβόβηναν όλα τα φώτα και ο πίνακας οργάνων..Το παιδί όμως ήταν καύτης και δεν το πρόσεχε καν. Τι πάει να πει ότι όλα είναι Gtp;;; Τώρα πια αυτό με τα ιαπωνικά δεν ισχύει τόσο...Παιδί με αντιπροσωπία nissan μάλιστα το έλεγε αυτό...Ψάξτε λίγο σκάνδαλα με ανακλήσεις και μετά πείτε μου....Αν είναι έτσι γιατί αρκετά gtr evo10 έχουν σπάσει μοτέρ;;;; Εκτός από τις βλάβες που παρουσιάζουν θα έπρεπε οι έρευνες να βάζουν και μ.ο ηλικίας...θα λυνόντουσαν πολλές απορίες.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. June 10, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2011 (edited) μην παρεις vw γενικα:) εγω εχω 1.2tsi, πατερας 1.4tsi ---140ps μητερα passat 1.800 κυβικα παλιο παλια ειχαμε golf 3 1400 kybika. δεν θα σου αναλυσω τιποτα,αλλα γενικα μας εχουν σκισει στα σερβις,όλο προβληματα,παντου αναξιοπιστα πανακριβα συνεργεια,κινητηρες που χανουν τα αλογα τους μετα απο 250.000 χλμ και την συμπιεση τους και δεν ειναι λογω νοθευμενης βενζινας..προβληματικα και στα 4 αμαξια τα σασμαν,και στο dsg7 μου..κ ποτε δεν τα σκιζαμε.. σε καλυψα?ενω το jazz μου και το γιαρις οδευουν προς την αιωνιοτητα χιλιομετρικα με μονο λαδια κ 0 βλαβες.. και ο κολλητος με το 25ετιας του χοντα σιβικ το μακρυ ,μετρα 1.200.000 χλμ αβιαστα.. καποιοι φτιαχνουν αμαξια,βλεπε χοντα,λεξους και αλλοι με χρεωσαν για γενικο σερβις των 60.000 χλμ στο 1.4tsi..580ευρα..μονο λαδια τακακια και εργασια για αυτα.. εννοειται πως τα τουρμπο τα μεταχειριζομαστε ΕΜΕΤΙΚΑ προσεκτικα (κρυα,ζεστα κλπ που λετε)μην κανουν κιχ και αυτα μας εχουν χ....ει σαν αμαξια... γενικα η vw μας συμπεριφερθηκε gtp και δεν εννοω gran turismo panamericane :lol: κυριως τα vw χαλια κινητηρες,καλο αμαξωμα... τωρα πχ αν π.χ. τα λεξους που εχουν κ καλο αμαξωμα κ τελειους αθανατους κινητηρες δεν ειναι η απαντηση,ε τι να πω.. edit ε τι να πω ειχε που ειχε ανεκαθεν αναξιοπιστους,με υπερβολικα ευκολα ψηλες θερμοκρασιες κινητηρες η vw,που κανουν μονο για κρυες χωρες κ αυστηρα με τελειες βενζινες πηγε τωρα κ εβαλε κ τουρμπο και το χειροτερευσε.. μεταχειρισμενο και τουρμπο και vw ρε φιλε πας να παρεις??κατσε καλα !!!!! φιλικα να σε μεταπεισω προσπαθω φιλε,γιατι αμα δεις την βελουδινη αισθηση των για πωνεζικων μου μετα απο 100.000χλμ, και το τρεμουλο των πρεμιουμ δηθεν vw στα ιδια χλμ, με ιδιες βενζινες,100 οκτανιων κιολας τα vw..ε θα καταλαβεις πολλα.. Με έβαλες σε σκέψεις τώρα ρε φίλε κυρίως για ένα λόγο.Είμαι σχετικά νέος οδηγός(αν και έχω 2 χρόνια το δίπλωμα δεν οδηγώ καθημερινά γιατί μένω μακριά από τους γονείς μου για να οδηγώ συχνά το οικογενειακό) οπότε φοβάμαι αυτό που λες για την πολύ προσεκτική οδήγηση μη έχοντας πείρα και κάνω καμιά μαλ@κ1α και δεν έχω και λεφτά για σέρβις.Μέχρι τώρα σκεφτόμουνα για το tsi με τα 122 άλογα λόγω πολύ καλών επιδόσεων(μεταξύ μας είναι πολύ μπροστά) και πολύ χαμηλής κατανάλωσης.Δεν ψάχνω ένα αμάξι μόνο πόλης αλλά κάτι καλό για μετακινήσεις εκτός πόλης με δυνατό κινητήρα και χαμηλή κατανάλωση. Τώρα μετά σκεφτόμουνα για auris 1.6 ατμόσφαιρα αλλά και πάλι σε συγκρίσεις που διάβασα με το tsi είναι κάτω σε επιδόσεις. Έλεγα να πάρω ένα μεταχειρισμένο μέχρι 70000 χλμ. Γνωρίζω καλά για τα γιαπωνέζικα.Ο πατέρας μου έχει χρόνια ένα toyota carina, το αμάξι 17 χρόνια δεν έβγαλε πρόβλημα και μας πήγε παντού, στοιβαρό και σταθερό.Τέτοια αμάξια δεν βγαίνουν σήμερα. Μετά το golf tsi σκεφτόμουνα για auris και mazda 3.Τί προτείνεις εσύ γενικά?Να αποφύγω όλα τα tsi πχ και το leon?Πάντως για το golf tsi μόνο καλά έχω ακούσει μέχρι τώρα από όσους το έχουν.Πολύ ευχαριστημένοι από την οδηγική εμπειρία. Edited June 10, 2011 by zafos90 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. June 10, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2011 (edited) παιδια εξηγηθηκα σχετικα σωστα:) ειπα vw!!!προβληματα και πιασιμο ποπου σε σερβις,οχι groupvag επειδη παντα μα παντα επειδη παιρνει η vw τις πρωτες παρτιδες της εκαστοτε νεας τεχνολογιας του groupvag παντα βγαινουν πανω τις ενα καρο προβληματα.. α ναι δεν μιλησα για νισσαν εγω:rolleyes:,την αδελφη πια της ρενο δεν την θελω..:p και δεν μιλησα με το τι βλεπει ο κολλητος μου σε 1 συνεργειο,ειπα τι βλεπω εγω και με ακριβεια οσο μπορουσα:) στα αμαξια μας,που εγω τα συντηρω. σορρυ παιδια για το υφος αλλα τα τελευταια 25 χρονια μας εχει γδυσει η εταιρια,..φυσικα εγω το αμαξι δεν το αφηνω να χρεπιασει ,ισως γιάυτο με γδυνουν..αν π.χ. τριζει ο κινητηρας,ε θελω να πληρωσω κ να φτιαχτει οποτε φιλε μα ολη την ωρα μικροπροβληματα βγαζει η εταιρεια ,ασε την καλο δεν θα δεις.. και την καραμελα των επιδοσεων... 1.4 με 122 αλογα και με 140 δεν ειναι καλυτερα απο τον 1.6 fsi.....το πα κ ξεσκασα..:p λεπον αν παρεις ενα 1.6 ατμοσφαιρικο θα ναι πιο αδυναμο χαμηλα αλλα θα γεμιζει οπως το αναμενεις ,θα ροπιαζει κ στο οριο θα τα δινει ολα.. τα συγκεκριμενα τουρμπο δεν ειναι για χειρισμους.. το 122 δεν τραβα χαμηλα και ψηλα..δεν σου κανει.. το 140 μου τριζει ο κομπρεσορας,κ απο βδομαδα 2.000 ευρω για να κατεβασω σασμαν,επισκευη,κ μιας και κατεβαζω θα αλλαξω κ συμπλεκτη πλατο (στα 60.000 χλμ)γιατι ως γνωστον μουφα οι πρωτοι συμπλεκτες στα τελευταια tsi,ομοιως κ στα dsg7.. αστο το γκρουπ,οταν μιλας για 70.000χλμ...μακρια...μονο ισως 1.6fsi που το αφηνουμε κ παμε αουρις.. ναι δεν στριβει τοσο ουδετερα-ψευτικα-με ασφαλεια σαν το golf...δεξου το..τουλαχιστον δε χαλα και δε χανει αλογα με τα χλμ και να του λειψει κ λιγο λαδι ,θα ζησει:) α και δεν τραβα κ φοβερα χαμηλα,το δεχεσαι,αλλα σε ανταλλαγμα αυτη η προοδευτικη δυναμη του 16v μοτερ ειναι ελεγξιμη σε στροφες κλπ και μπορεις να πας γρηγορα,που με τα αποτομα τουρμπο αυτο δεεεεεενννν γιιιννεεεετττααιιιιι:lol::p αξιοπιστη και η λατερνα που ονομαζεται σιβικ,αμα το αντεχεις εξωτερικα..δες το,χιλιομετροκαταπιολα το λεω το χοντα μου.. γενικα τα γιαπωνεζικα δεν στριβουνε κ τελεια..αλλα απλά στην επομενη αλλαγη αναρτησεων βαζεις λιγο πιο σκληρες.. γενικα το αυρις ειναι πληρες και ταξιδακι με 140 σταθερα κ σε στροφες το κανεις.. mazda 3 καλο αλλα πολυ πισω ο κινητηρας.. civic.. auris.. δεν θα προτεινω κατι που δεν εχω οδηγησει..εγω αουρις θα παιρνα και δεν λεω οτι 1-2 βλαβες δεν θα βγαλει.. λεω δεν θα σε αφησει στο δρομο αν λιγο το σεβεσαι,κι ας το σκιζεις κι ας ψιλοαργεις τα σερβις,κι ας εχει ζεστη(που τουρμπο με ζεστη και πιεση=δεν τραβα)και στην τελικη το αμαξι ειναι να σε υπηρετει...να το χαρεις.. ,αν θες νατο υπηρετεις και να φοβασαι να το πατησεις κρυο ή αν έχει πολλή ζέστη το καλοκαιρι,και να μην το σβηνεις ζεστο και να κοιτας διαρκως τα λαδια και ..και..και.. παρε τουρμπο.. εγω 1ο αμαξι τογιοτα...και το σκισιμο αυτο των 2 πρώτων χρόνων αν το χα ριξει σε κανα vw απο τα παλια τα 8v μαλλον οκ,αλλα τα τσι δεν θα το σηκωναν με τα τοτε μυαλα μου.. edit τα τσι πολυ οικονομικα σε βενζινα ομως και τα χοντα ομοιως κ δε χαλανε μιλαω για 7,μιση καταναλωση μονο σε πολη, με λιγη κινηση,για γκολφ (1.4--140)και σιβικ(1800 το νεο) αμτιστοιχα..το αουρις το περιμενεις 8 μιση ολα αυτα για ηρεμους οδηγους..που ξερουν που τραβα ο κινητηρας τους.. σε ταξιδια πολυ πιο κατω,ας πουμε με 140-150 το αουρις 5,8..το ειχα σε ενα ταξιδι. Edited June 10, 2011 by mertaghon2 Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. June 10, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2011 Προτείνεις τον χειρότερο κινητήρα που έβγαλε το group τα τελευταία χρόνια(1.6 fsi); Και μάλιστα έχει ίδιες επιδόσεις με τα TSi; Που τις βρήκε; Τις έχασε κανείς; Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 μηπως ο 1.6fsi ειναι και πιο γρηγορος απο τον 1.4 tsi? να τρελλαθω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 Παλικάρι με ibiza cupra tsi 180Ps κατανάλωση μέση (σε επαρχία όμως) 4,5-5,5....Και μιλάμε για 180Ps....Και αν θες να το πας πάει όπου θα κάψει...Δεν το πίστευα όταν μου το λεγε ο φίλος μου πόσο είχε κατανάλωση σε αυτόν... Το turbo πεθαίνει στη ζέστη ενώ η ατμόσφαιρα παραμένει ανεπηρέαστη;;;Πέφτει σε συνθήκες καύσωνα αλλά και πάλι μια χαρά πηγαίνει..μπορεί να μην είναι όπως με 15οC αλλά δεν σέρνεται κιόλας...Μην δημιουργούμε εντυπώσεις... Απότομα turbo...Μάλιστα τώρα πια το φαινόμενο είναι μετριασμένο πάρα πολύ...Δεν είναι 2002ti, fiati uno, daihatsu charede kok που ήταν on/off....Το ότι σε καθημερινό δρόμο το πιο βαρύ golf V gti έκανε λίγο καλύτερο από type R EP3 δεν νομίζω να δείχνει ότι δεν στρίβει....Δεν είναι μαύρο άσπρο...υπάρχει και το γκρι... Αλλά τι να λέμε αφού τα tsi είναι χειρότερα από τον 1.6fsi που ταν το μοτέρ με τα προβλήματα δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Όσο για το πως δουλεύει το turbo δεν υπάρχει λόγος να το δουλεύεις ψηλά όπου καίει μιας και η ροπή από χαμηλά κάνει όλη την δουλειά... Μην δημιουργούμε εντυπώσεις... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 (edited) Παλικάρι με ibiza cupra tsi 180Ps κατανάλωση μέση (σε επαρχία όμως) 4,5-5,5....Και μιλάμε για 180Ps....Και αν θες να το πας πάει όπου θα κάψει...Δεν το πίστευα όταν μου το λεγε ο φίλος μου πόσο είχε κατανάλωση σε αυτόν... Το turbo πεθαίνει στη ζέστη ενώ η ατμόσφαιρα παραμένει ανεπηρέαστη;;;Πέφτει σε συνθήκες καύσωνα αλλά και πάλι μια χαρά πηγαίνει..μπορεί να μην είναι όπως με 15οC αλλά δεν σέρνεται κιόλας...Μην δημιουργούμε εντυπώσεις... Απότομα turbo...Μάλιστα τώρα πια το φαινόμενο είναι μετριασμένο πάρα πολύ...Δεν είναι 2002ti, fiati uno, daihatsu charede kok που ήταν on/off....Το ότι σε καθημερινό δρόμο το πιο βαρύ golf V gti έκανε λίγο καλύτερο από type R EP3 δεν νομίζω να δείχνει ότι δεν στρίβει....Δεν είναι μαύρο άσπρο...υπάρχει και το γκρι... Αλλά τι να λέμε αφού τα tsi είναι χειρότερα από τον 1.6fsi που ταν το μοτέρ με τα προβλήματα δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Όσο για το πως δουλεύει το turbo δεν υπάρχει λόγος να το δουλεύεις ψηλά όπου καίει μιας και η ροπή από χαμηλά κάνει όλη την δουλειά... Μην δημιουργούμε εντυπώσεις... μιλας σωστα:) ειχε προβληματα το 1.6 φσι ,αλλα δεν το προτεινα ειπα πως ειναι πιο χειρισιμο σε ευθειοστροφες απο το 1.4 122 συγκεκριμενα που δινει καπως αποτομα και ξεφουσκωνει κ αποτομα,οποτε εννοειται και ειναι πολυ χειροτερο απο οποιοδηποτε πολυ γραμμικο 1600αρι σε στροφες..μιλαμε για νεο οδηγο εδω που θα μπαινει στη στροφη και θα περιμενει πατωντας γκαζι το αμαξι να τραβα,..αυτο δεν το κανει σε αρκετες περιπτωσεις το 122 μοτερ,ψηλα κ χαμηλα..και οταν το κανει αμα το παραπατησεις το κανει αποτομα.. οποτε δεν προτεινα το 1.6φσι που δεν ξερω τις ζημιες του για να το προτεινω, προτεινα 1.6 αουρις,1.8 σιβικ εχει σημαντικο θεμε το αποτομο τουρμπο των 122 απο 1.4 και 105 απο 1.2 τσι.. αυτο που δεν ειπα κ μιλησες πολυ σωστα ειναι η ΑΠΟΛΥΤΗ οικονομια που καταφερνουν τα τσι,ομως κυριως αυτα και με κομπρεσορα, υπο σωστες προυποθεσεις το 140αρι μεσα σε πολη με λιγη κινηση 7,5 μεσο ορο!!!!!παντα αιστερη λωριδα με χρηση ομως αυστηρα μονο κομπρσορα εως 2500 στροφες.. το 1.2 τσι και το 1.4 τσι οχι τοσο οικονομικα αφου λογω ελλειψης κομπρεσσορα χαμηλα αναγκαζεσαι να ανεβασεις στροφες να δουλεψει καπως το τουρμπο.. οποτε μιλαμε για 8-8,5 σε πολο με 9-10,5 σε γκολφ με 1.2 τσι παντα..,εγω το 1ο εχω,φιλος εχει το α3 και οδηγοντας το πολυ συχνα λεω νουμερα.. το 1.4 τσι μονο σε ταξιδι και με τριπ βγαζει 5 καταναλωση με ταχυτητες 110 με το 6αρι κιβωτιο,μην λες για κουπρα σε παρακαλω γιατι να με το dsg7 μεχρι και 3,5-4 υπαρχει αλλα με ταξιδι με 90 χλμ και το παιδι δεν θα παει σε dsg7.. ομως παιδια ενσυνειδητα οπως κ ειδατε ειπα τα καυστικα προβληματα των τσι και κανενα απο τα θετικα οπως φοβερη ροπη και καληηη καταναλωση,κρατηματα καλα,επιτηδες για να ακουσει τα αρνητικα και διοτι αφου οπως ειπε θα ταξιδευει με τα νεα 1600αρια ε καταναλωση κατω απο 6 θα εχει ετσι κ αλλιως.. αλλωστε ποιος καλυτερος απο μενα να πει για τα θετικα των vw αφου συνειδητα ψηφιζω και ξαναγοραζουμε vw,δεν το πιανετε?? απλα το παιδι ειναι νεος οδηγος με χαμηλο μπατζετ σε σερβις,ας παρει τα αξιοπιστα γιαπωνεζικα για τωρα και σε 10 χρονια παιρνει κ τα vw..απλα δεν ειναι για 1α αμαξια.. με καταλαβαινετε?ακριβως φιλε enigma προσπαθω να γλιτωσω την τσεπη του δημιουργωντας εντυπωσεις!!! Edited June 11, 2011 by mertaghon2 Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 μιλας σωστα:) ειχε προβληματα το 1.6 φσι ,αλλα δεν το προτεινα ειπα πως ειναι πιο χειρισιμο σε ευθειοστροφες απο το 1.4 122 συγκεκριμενα που δινει καπως αποτομα και ξεφουσκωνει κ αποτομα,οποτε εννοειται και ειναι πολυ χειροτερο απο οποιοδηποτε πολυ γραμμικο 1600αρι σε στροφες..μιλαμε για νεο οδηγο εδω που θα μπαινει στη στροφη και θα περιμενει πατωντας γκαζι υο αμαξι να τραβα,..αυτο δεν το κανει σε αρκετες περιπτωεις το 122 μοτερ,ψηλα κ χαμηλα..και οταν το κανει αμα το παραπατησεις το κανει αποτομα.. οποτε δεν προτεινα το 1.6φσι που δεν ξερω τις ζημιες του για να το προτεινω, προτεινα 1.6 αουρις,1.8 σιβικ O νέος οδηγός (και δεν εννοώ ηλικιακά μόνο αλλά ως προς το αμάξι) μαθαίνει τα χούγια του αυτοκινήτου και σιγά σιγά το μαθαίνει....Όμως το golf σε σχέση με αυτά τα 2 έχει καλύτερο στήσιμο και αν μάθεις το που δίνει το μοτέρ τότε δεν υπάρχει πρόβλημα...Άλλωστε αυτός που θέλει να μπαίνει σε στροφές δεν θα πάρει ούτε το civic ούτε το auris... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 (edited) παιδια σορρυ για το ως τωρα υφος μου, τωρα εκατσα και διαβασα το thread και καταλαβα πως σαν να τρολιαζα-με τα ξερω ολα υφος.. σβηνω το παρον ποστ και μπαινω στο υφος του thread απο δω κ περα.. φιλε zafo για ταξιδι με 150 μεση ταχυτητα,το γκολφ 1.4 τσι 140 , σιροκο 1.4 160 αλογα πιεζονται και το ακους..., λειπουν κυβικα.. το 307 1.6 που ειχα ως περυσι ειναι φοβερη επιλογη ,ανετη κ στροφατζιδικη για ταξιδι.ομως πανω απο 140-οριο σταθερο ,στο ταξιδι ακουγεται,αλλα στριβει καλυτερα απο τα αλλα εδω-εκτος σιροκο.. οποτε ανεβα κυβικα και πηγαινε στο περιεργως οικονομικο 1.8 σιβικ,1 μονο ταξιδι το πηρα αλλα ειδα καταναλωσεις καλες.και ανετα οι ταχυτητες που λεμε. αν πεσεις ταχυτητες τα πολυοικονομικα τσι και τα καλα στις στροφες1.6 πεζο σου κανουν για οικονομια ανταλλακτικων-σερβις κοιτα σιβικ οποτε ή το αξιοπιστο 1.6 αουρις..με πιο σκληρες αναρτησεις στην 1η αλλαγη. edit και με 170 μεση ταχυτητα εκανα ταξιδι με τσι,μετα ομως το λυπομουν... παρε σιβικ με πολλα χλμ,με λιγοτερο φοβο απο τα αλλα αμαξια.. ή αυρις γιατι αξιζει το maintenance free κι ας παραγεται και τουρκια,εν μερει το αουρις!!να λεμε τα συκα-συκα. α για το θεμα αξιοπιστιας για δειτε εδω http://www.autotriti.gr/blabes/apotelesmata/blabes_markadata.asp? και τα γκολφ, αουρις,σιβικ εδω http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/35156_16182.asp το αουρις μολις ειχε βγει οποτε κοιτας κ το κορολλα,προσεχε, τα αλμερα,αξεντ,κορολλα,μαζντα 3 ξεχωριζουν.ε λογικο οι επιδοσεις παντα χαλανε την αξιοπιστια οποτε διαλεγουμε αξιοπιστια με επιδοσεις=αουρις,σιβικ. Edited June 11, 2011 by mertaghon2 Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickTG Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 το 1.2 τσι και το 1.4 τσι οχι τοσο οικονομικα αφου λογω ελλειψης κομπρεσσορα χαμηλα αναγκαζεσαι να ανεβασεις στροφες να δουλεψει καπως το τουρμπο.. οποτε μιλαμε για 8-8,5 σε πολο με 9-10,5 σε γκολφ με 1.2 τσι παντα..,εγω το 1ο εχω,φιλος εχει το α3 και οδηγοντας το πολυ συχνα λεω νουμερα.. Μιλάμε για κινητήρες που βγάζουν τη μέγιστη ροπή ήδη από τις 1500-2000 στροφές και χρειάζεται να ανεβάσεις στροφές; Οι καταναλώσεις που αναφέρεις είναι για κίνηση μόνο μέσα σε πόλη; Που φτάσαμε. Να υπερασπίζομαι το VW group. :X Παράθεση Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS ..... PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mertaghon2 Δημ. June 11, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 11, 2011 (edited) ναι μονο μεσα σε πολη ,με λιγη-λογικη κινηση στην κηφισιας. ναι τραβανε τα μικρα τσι απο τις 1900 στροφες,απλά ο κομπρεσορας τραβαει το ιδιο στις 1300 στροφες... γενικα αν οδηγησεις τα κομπρεσορατα τσι,τα σκετα τουρμπατα ειναι μια φτηνοτερη σε ολους τους τομεις απομιμηση. και ο 14 με τα 160 που δεν εχει κενο μεταξυ των 2 τουρμπο ειναι ποιημα.. τον 1.4 180 δεν τον οδηγησα ,αλλα απο τα 160 κ πανω εχει κατα 90 τα εκατο χαθει η οικονομικοτητα του κινητηρα , εκτος αν το κατεχεις το σπορ του κομπρεσορα.. το σιροκο με τα 160 το οδηγω εγω,καταναλωση 7μιση σε γρηγορη διαδρομη,το οδηγει ο οδηγος του και 10.5 καταναλωση..σε ανοικτο δρομο!!!!!!!και ιδιες περιπου ταχυτητες κλπ γενικα μιας κ μιλαμε για τουρμπο συνηθως δεν υπαρχει οικονομια αφου ολοι βιαζομαστε κ τα παταμε..bye-bye οικονομια ο κομπρεσορας ειναι οικονομια μονο αν χρησιμοποιεις μονο αυτον κ σχεδον ποτε το τουρμπο.. οποτε dsg7 και 1.4 160(βγαινει ετσι??) ή 180=απολυτη οικονομια αν μπορεις να συγκρατεις το ποδι σου πανω απο το 1/4 του γκαζιου..... το ειπε κ ο ενιγκμα πιο πανω ομως για ενα κουπρα με νουμερα κιολας,μαλλον με χρηση τριπ ? Edited June 11, 2011 by mertaghon2 Παράθεση να πάρου samsung λέου,να σώσ την κεφαλή μ!!, μα δε μ' αφήνει η htc που έχω στο..ε:Xε..στη ψχ μ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. June 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2011 Αλλά τι να λέμε αφού τα tsi είναι χειρότερα από τον 1.6fsi που ταν το μοτέρ με τα προβλήματα δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Όσο για το πως δουλεύει το turbo δεν υπάρχει λόγος να το δουλεύεις ψηλά όπου καίει μιας και η ροπή από χαμηλά κάνει όλη την δουλειά... Μην δημιουργούμε εντυπώσεις... μου κάτσανε κάπως αυτά που λες για το 1.4tsi 122 περί απότομου turbo (2 χρόνια που το έχω δεν το έχω καταλάβει) και οτι δεν τραβάει σε ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 150(!) και τα λοιπά.... αλλά είδα και το παραπάνω σου σχόλιο (τα tsi είναι χειρότερα από τα fsi), οπότε κατάλαβα οτι δεν έχει νόημα να ασχοληθώ και παραπάνω... Πάντως οι εντυπώσεις που δημιουργείς για το tsi των 122 αλόγων, ένα αυτοκίνητο που δεν έχεις και προφανώς δεν έχεις οδηγήσει κιόλας, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ΛΑΘΟΣ! Και δεν προσπαθώ να σε μεταπείσω, γνώμη σου είναι και είναι σεβαστή, απλά για τον φίλο zafos90 που ρώταγε να πω οτι το αυτοκίνητο τραβάει "γραμικότατα" όπως ανέφερε και άλλος κάτοχός του πιό πριν, σε ταξίδια που κινείσαι σε νόμιμες ταχύτητες (μέση 100, ανώτατη 140) τραβάει μια χαρά και δεν κουράζεται, και δεν καίει και πολύ (ιδίως αν έχεις cruise control). Σε σχέση λοιπόν με την οδηγική σου εμπειρία (άρα ελπίζω οτι δεν θα κάνεις ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 150) τα 1400 κυβικά με οτιδήποτε γύρω στα 100 άλογα είναι υπεραρκετό... και ο μικρός tsi στο γκολφ είναι αρκετά οικονομικότερος από άλλα 1400 (αρκεί να μην έχεις βαρύ πόδι!). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enigma84 Δημ. June 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2011 μου κάτσανε κάπως αυτά που λες για το 1.4tsi 122 περί απότομου turbo (2 χρόνια που το έχω δεν το έχω καταλάβει) και οτι δεν τραβάει σε ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 150(!) και τα λοιπά.... αλλά είδα και το παραπάνω σου σχόλιο (τα tsi είναι χειρότερα από τα fsi), οπότε κατάλαβα οτι δεν έχει νόημα να ασχοληθώ και παραπάνω... Πάντως οι εντυπώσεις που δημιουργείς για το tsi των 122 αλόγων, ένα αυτοκίνητο που δεν έχεις και προφανώς δεν έχεις οδηγήσει κιόλας, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ΛΑΘΟΣ! Και δεν προσπαθώ να σε μεταπείσω, γνώμη σου είναι και είναι σεβαστή, απλά για τον φίλο zafos90 που ρώταγε να πω οτι το αυτοκίνητο τραβάει "γραμικότατα" όπως ανέφερε και άλλος κάτοχός του πιό πριν, σε ταξίδια που κινείσαι σε νόμιμες ταχύτητες (μέση 100, ανώτατη 140) τραβάει μια χαρά και δεν κουράζεται, και δεν καίει και πολύ (ιδίως αν έχεις cruise control). Σε σχέση λοιπόν με την οδηγική σου εμπειρία (άρα ελπίζω οτι δεν θα κάνεις ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 150) τα 1400 κυβικά με οτιδήποτε γύρω στα 100 άλογα είναι υπεραρκετό... και ο μικρός tsi στο γκολφ είναι αρκετά οικονομικότερος από άλλα 1400 (αρκεί να μην έχεις βαρύ πόδι!). Φίλος μάλλον κάτι δεν έχεις πάρει καλά...Αφού σου κάτσανε κάπως ξανα διαβασέ το για να καταλάβεις την ειρωνία και δες και άλλα σχόλια για να καταλάβεις ότι τον θεωρώ καλύτερο από τον 1,6fsi που είχε αρκετά προβλήματα και υποδεέστερο του 140άρι. Οπότε από την στιγμή που δεν καταλαβαίνεις τι γράφω εννοείται ότι δεν έχει νόημα να ασχοληθείς...Ο mertaghon2 μια χαρά τα κατάλαβε ότι ήθελα να πω... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. June 20, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 20, 2011 μου κάτσανε κάπως αυτά που λες για το 1.4tsi 122 περί απότομου turbo (2 χρόνια που το έχω δεν το έχω καταλάβει) και οτι δεν τραβάει σε ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 150(!) και τα λοιπά.... αλλά είδα και το παραπάνω σου σχόλιο (τα tsi είναι χειρότερα από τα fsi), οπότε κατάλαβα οτι δεν έχει νόημα να ασχοληθώ και παραπάνω... Πάντως οι εντυπώσεις που δημιουργείς για το tsi των 122 αλόγων, ένα αυτοκίνητο που δεν έχεις και προφανώς δεν έχεις οδηγήσει κιόλας, είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, ΛΑΘΟΣ! Και δεν προσπαθώ να σε μεταπείσω, γνώμη σου είναι και είναι σεβαστή, απλά για τον φίλο zafos90 που ρώταγε να πω οτι το αυτοκίνητο τραβάει "γραμικότατα" όπως ανέφερε και άλλος κάτοχός του πιό πριν, σε ταξίδια που κινείσαι σε νόμιμες ταχύτητες (μέση 100, ανώτατη 140) τραβάει μια χαρά και δεν κουράζεται, και δεν καίει και πολύ (ιδίως αν έχεις cruise control). Σε σχέση λοιπόν με την οδηγική σου εμπειρία (άρα ελπίζω οτι δεν θα κάνεις ταξίδια με μέση ταχύτητα τα 150) τα 1400 κυβικά με οτιδήποτε γύρω στα 100 άλογα είναι υπεραρκετό... και ο μικρός tsi στο γκολφ είναι αρκετά οικονομικότερος από άλλα 1400 (αρκεί να μην έχεις βαρύ πόδι!). Φίλε το δικό μου πρόβλημα δεν έχει να κάνει με το αν το αυτοκίνητο πάει άνετα, αυτό το πιστεύω.Άλλωστε και εγώ μιλάω για νορμάλ ταχύτητες, μέχρι 140.Απλώς τα προβλήματα με το golf tsi δεν είναι και λίγα.Διάβασα διάφορα και δεν ξέρω αν το τούρμπο είναι ότι καλύτερο για πρώτο αυτοκίνητο.Μιλάμε τώρα μετά κόπων και βασάνων να μαζέψω το απαραίτητο ποσό για την αγορά του αυτοκινήτου.Έτσι και γίνει καμιά μλκ μετά και χαλάσει τίποτα σοβαρό τί θα κάνω.Και για tsi με 70000+ χλμ μη κοροιδευόμαστε, κάτι θα βγάλει:rolleyes: Τα δε σέρβις επίσης αρκετά ακριβά.Προσωπικά εγώ λέω να πάω προς civic r type 1.8 γιατί μου αρέσει τρελά και είναι αξιόπιστο ακόμα και με πολλά χλμ.Και σχετικά οικονομικό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. June 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2011 Φίλος μάλλον κάτι δεν έχεις πάρει καλά...Αφού σου κάτσανε κάπως ξανα διαβασέ το για να καταλάβεις την ειρωνία και δες και άλλα σχόλια για να καταλάβεις ότι τον θεωρώ καλύτερο από τον 1,6fsi που είχε αρκετά προβλήματα και υποδεέστερο του 140άρι. Οπότε από την στιγμή που δεν καταλαβαίνεις τι γράφω εννοείται ότι δεν έχει νόημα να ασχοληθείς...Ο mertaghon2 μια χαρά τα κατάλαβε ότι ήθελα να πω... Φίλε μου με "ανάγκασες" να διαβάσω τα κατεβατά του mertaghon2 για να καταλάβω το λάθος μου και σου ζητώ συγγνώμη.... καλύτερα να το έβαζες κάπως διαφορετικά πάντως, γιατί εγώ που αποφάσισα να μην ασχοληθώ με τα κατεβατά αντι-TSI του άλλο φίλου, δεν έπιασα οτι το είπε εκείνος και εσύ το ειρωνεύτηκες.... @zafos90 φίλε μου εγώ δεν πιστεύω οτι ένα 1800άρι θα είναι πιό οικονομικό από τα 1400TSI, και εν πάσει περιπτώσει ψάξε για κάτι μικρότερο εκτός των TSI, αν σε προβληματίζει τόσο η κακή φήμη....π.χ κανένα κορσάκι (απο ιδιώτη και όχι νοικιάρικο όμως), πάντως 1800άρι για πρώτο αμάξι, και όταν μου λες οτι είσαι ήδη στριμωγμένος οικονομικά, δεν μου ακούγεται πολύ λογικό... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. June 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2011 @zafos90 φίλε μου εγώ δεν πιστεύω οτι ένα 1800άρι θα είναι πιό οικονομικό από τα 1400TSI, και εν πάσει περιπτώσει ψάξε για κάτι μικρότερο εκτός των TSI, αν σε προβληματίζει τόσο η κακή φήμη....π.χ κανένα κορσάκι (απο ιδιώτη και όχι νοικιάρικο όμως), πάντως 1800άρι για πρώτο αμάξι, και όταν μου λες οτι είσαι ήδη στριμωγμένος οικονομικά, δεν μου ακούγεται πολύ λογικό... Είχε αναφερθεί πιο πάνω ότι το civic 1.8 είναι οικονομικό και επειδή έχει και αρκετή αξιοπιστία το σκέφτηκα.Δεν είναι μόνο η κατανάλωση παράγοντας επιλογής.Θα έλεγα περισσότερο είναι η αξιοπιστία και μετά η κατανάλωση.Θέλω ένα αμάξι που να μη με σκίσει στα προβλήματα και στα ακριβά σέρβις. Δεν είναι ότι με προβληματίζει η κακή φήμη των τσι απλώς δεν ξέρω αν θα είμαι αρκετά προσεκτικός με ένα τσι ώστε να μη δημιουργήσω πρόβλημα. Δεν έχω φύγει ακόμα από τα τουρμπάτα οπότε ρωτάω και κάτι ακόμα σε όλους.Για τα Opel Corsa OPC 1.6 Turbo και ένα απλό opel astra 1600ρι τί γνώμη έχετε??Σε σχέση ας πούμε με ένα 1600ρι auris.Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με την opel και δεν ξέρω τί παίζει από αξιοπιστία και εξυπηρέτηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimgeo Δημ. June 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2011 Το civic το type s το εχουνε δυο συναδερφοι,ο ενας το σκιζει και ο αλλος το παει νορμαλ και το προσεχει σαν τα ματια του(τοσο καθαρο αμαξι ουτε απο το εργοστασιο,εχει πολλα ωραια πραγματακια,επενδυση στο ντουλαπακι,μπριζα πισω το καθισμα το πισω ρυθμιζεται και σε υψος και απο κατω ειναι κενο.το αμαξι καιει σε ταξιδι κοντα στα 6λιτρα(το δικο μου tigra καιει 6,6)το εχουνε υγραεριο και το αμαξι δεν εχει επισκευτει συνεργιο εκτος service ο ενας εχει 145.000 και ο αλλος 90000. Τα tsi θα διαλεγα με τα 122 αν και πολυ ζημιαρικα τα wv τα τελευταια 10χρονια,οποτε δεν θα επερνα Sent from my HTC HD2 using Tapatalk Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosfx Δημ. June 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2011 Για τα Opel Corsa 1.2 του 2001-2003 εχετε ακουσει καλα λογια;Πως τα πανε απο καταναλωση και αξιοπιστια; Απο επιδοσεις δεν ρωταω αφου εχω ενα Toyota Corolla 1.8(μετατροπη) του 2003 το οποιο και πουλαω με 145 αλογα και θελω να το δωσω για οικονομια μιας και τα πραγματα δυσκολεψαν πολυ.Οποτε ξερω οτι θα ξενερωσω αλλα η κριση μου το παιρνει... :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimgeo Δημ. June 24, 2011 Κοινοποίηση Δημ. June 24, 2011 Ειναι οικονομικα,ακομα και τα πιο πολλα κυβικα,εχουνε απλως ενα θεμα με την κρεμαγιερα τους οποτε αυτο κυριως κοιτα Sent from my HTC HD2 using Tapatalk Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zafos90 Δημ. July 5, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 5, 2011 (edited) Για τον κινητήρα του leon 1.8 tsi τί ακούγεται γενικά από αξιοπιστία?Επειδή είναι της audi πιστεύω ότι είναι πιο αξιόπιστο.Δεν έχω ακούσει κάτι για σκασίματα και επειδή είναι φτηνότερο από το civic που έλεγα άρχισα να το σκέφτομαι.. Γνώμες:) Edited July 5, 2011 by zafos90 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. July 5, 2011 Κοινοποίηση Δημ. July 5, 2011 Για τον κινητήρα του leon 1.8 tsi τί ακούγεται γενικά από αξιοπιστία?Επειδή είναι της audi πιστεύω ότι είναι πιο αξιόπιστο.Δεν έχω ακούσει κάτι για σκασίματα και επειδή είναι φτηνότερο από το civic που έλεγα άρχισα να το σκέφτομαι.. Γνώμες:) δεν ακουγεται κατι για σκασιματα. αξιοπιστο μοτερ και φοραει καδενα οχι ιμαντα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.