Jump to content

Γνωρίζετε ποια σταθερή τηλεφωνία χρησιμοποιείτε???


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σήμερα με κάλεσαν από την Tellas...Μου είπαν ότι υπάρχει συμβόλαιο από το 2003(χρονιά που κάναμε συμβόλαιο cosmote στο Γεμανό)με υπογραφές φωτοτυπίες ταυτότητας κλπ...Τα συμπεράσματα δικά σας.Όσο για την προεπιλογή μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκε δήθεν κατά λάθος...

 

ΚΛΑΣΙΚΑ!!!! Πριν 2-3 χρόνια, είχα πάει για ΤΙΜ σύνδεση σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και βρέθηκα να είμαι συνδρομητής της ΤΕΛΛΑΣ. Έφταιγε η υπάλληλος του καταστήματος, που έκανε χρήση των δικαιολογητικών που κατέθεσα για την σύνδεση κινητού. Έβαλε υπογραφές :rtfm: αντί για μένα σε αίτηση της ΤΕΛΛΑΣ.

 

Βέβαια δεν επέλεξε την προεπιλογή φορέα & έτσι δεν θα το μάθαινα ποτέ. Έλα ντε, όμως που το πήρα πρέφα :lol:

 

Anyway, οι παλιοί εδώ μέσα θα το θυμούνται το περιστατικό και το σχετικό thread.

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 70
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ΚΛΑΣΙΚΑ!!!! Πριν 2-3 χρόνια, είχα πάει για ΤΙΜ σύνδεση σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και βρέθηκα να είμαι συνδρομητής της ΤΕΛΛΑΣ. Έφταιγε η υπάλληλος του καταστήματος, που έκανε χρήση των δικαιολογητικών που κατέθεσα για την σύνδεση κινητού. Έβαλε υπογραφές :rtfm: αντί για μένα σε αίτηση της ΤΕΛΛΑΣ.

 

Βέβαια δεν επέλεξε την προεπιλογή φορέα & έτσι δεν θα το μάθαινα ποτέ. Έλα ντε, όμως που το πήρα πρέφα :lol:

 

Anyway, οι παλιοί εδώ μέσα θα το θυμούνται το περιστατικό και το σχετικό thread.

 

Προφανως ειχε γινει καποια συμφωνια με την Tellas και για να φερνει πολλους πελατες ο Γερμανος το εριξε στις αυθαιρεσιες :mad:

Και φυσικα χωρις προεπιλογη για να μην γινει αντιληπτο :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Προφανως ειχε γινει καποια συμφωνια με την Tellas και για να φερνει πολλους πελατες ο Γερμανος το εριξε στις αυθαιρεσιες :mad:

Και φυσικα χωρις προεπιλογη για να μην γινει αντιληπτο :shifty:

 

Ε ναι. Το 2003 έγινε αυτό. Τότε, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έπερνε 1Ευρώ για κάθε νέα εγγραφή πελάτη +++ ποσοστά από το air time κάθε πελάτη.

 

Μπορείς να καταλάβεις, για τι μιλάμε........ ?

Don't criticize... what you can't understand...!
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι. Το 2003 έγινε αυτό. Τότε, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έπερνε 1Ευρώ για κάθε νέα εγγραφή πελάτη +++ ποσοστά από το air time κάθε πελάτη.

 

Μπορείς να καταλάβεις, για τι μιλάμε........ ?

 

Και τα εβγαλε και ανετα...και χωρις να τον κυνηγησει κανενας :mad:

Φυσικα αλλο που δεν ηθελε η Tellas :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Χμμ...Από νεότερα από φιλική πηγή μου φαίνεται ότι η forthnet έχει σταματήσει το οτιδήποτε αυθαίρετο, και όσα περιστατικά συμβαίνουν, τουλάχιστον εν έτει 2006 είναι όντως κουλά / σποραδικά, κυρίως από παλιότερους "συνεργάτες" που νομίζουν ότι κουτοπόνηρα θα βγάλουν κέρδος...

 

Καλό αυτό...Πάντως η Τελλάς παίρνει χαλαρά το πρώτο βραβείο στην απατεωνιά, πανευρωπαικά μπορώ να πω :lol:

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι. Το 2003 έγινε αυτό. Τότε, ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ έπερνε 1Ευρώ για κάθε νέα εγγραφή πελάτη +++ ποσοστά από το air time κάθε πελάτη.

 

Μπορείς να καταλάβεις, για τι μιλάμε........ ?

 

Χμμμ...τότε είχα κάνει κι εγώ σύνδεση στο κινητό μέσω Γερμανού....δεν πιστεύω να έχει γίνει καμία απατεωνιά...ε???? :cry:

Πώς μπορώ να το ψάξω. Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανεεεεε....Λέτε να πάρω στη Tellas??

"Ακόμα κι όταν θα νομίζεις

πως μου πήρες την ψυχή, θα σε καίω.

Κι όταν ακόμη θα νομίζεις

πως για πάντα έχω χαθεί, θα ανατέλλω..."

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ...τότε είχα κάνει κι εγώ σύνδεση στο κινητό μέσω Γερμανού....δεν πιστεύω να έχει γίνει καμία απατεωνιά...ε???? :cry:

Πώς μπορώ να το ψάξω. Ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανεεεεε....Λέτε να πάρω στη Tellas??

 

:lol: Κάλεσε καλού κακού,και γω έτσι το έμαθα.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Fabo114 η απόφαση λέει σαφώς Μέχρι την ολοκλήρωση επαναφοράς του συνδρομητή στην προτέρα κατάσταση, εφόσον αυτή διαταχθεί με σχετική Απόφαση της ΕΕΤΤ, ο εν λόγω πάροχος παρέχει ατελώς στον συνδρομητή τις αντίστοιχες υπηρεσίες για το διάστημα κατά το οποίο αυτές παρέχονταν χωρίς την συγκατάθεση του τελευταίου.

Άρα μην προτρέπεις τον κόσμο να εκμεταλευθεί την περίπτωση διότι θα βρεθεί χρεωμένος.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Fabo114 η απόφαση λέει σαφώς Μέχρι την ολοκλήρωση επαναφοράς του συνδρομητή στην προτέρα κατάσταση, εφόσον αυτή διαταχθεί με σχετική Απόφαση της ΕΕΤΤ, ο εν λόγω πάροχος παρέχει ατελώς στον συνδρομητή τις αντίστοιχες υπηρεσίες για το διάστημα κατά το οποίο αυτές παρέχονταν χωρίς την συγκατάθεση του τελευταίου.

Άρα μην προτρέπεις τον κόσμο να εκμεταλευθεί την περίπτωση διότι θα βρεθεί χρεωμένος.

 

Χμ, μαλλον θα πρεπει να συμφωνησω μαζι σου!

Προσπαθησα να εκφρασω εντονα τη δυσαρεσκεια μου και το κομματι εκεινο του ποστ μου βγηκε λιγο διαφορετικο απ'οτι επρεπε.

Επρεπε να βαλω :p :p αντι :mad: :mad: στους συγγενεις στις Η.Π.Α.

 

Διευκρινιζω παντως πως αυτα που εγραψα μου στηριζονται στο οτι ο συνδρομητης εχει το δικιο με το μερος του δηλαδη, οτι δεν εχει ζητησει την ενεργοποιηση της προεπιλογης φορεα ουτε αυτος αλλα ουτε και καποιο αλλο μελος της οικογενειας του (μηπως το σηκωσε καμια γιαγια, δεν καταλαβαινε γρι και ειπε ναι, βαλε κι απο τουτο; :p ) και οτι η ενεργοποιηση εχει γινει μεσα στους τελευταιους 6 μηνες απο τη στιγμη που θα ειδοποιηθει η ΕΕΤΤ.

Αν εχουν περασει 6 μηνες απο την ενεργοποιηση της Π.Φ. ο παροχος δεν υποχρεουται να εχει αποθηκευμενη την αιτηση (κατι που αναφερω και στο προηγουμενο ποστ) και αν γινει καταγγελια στην ΕΕΤΤ με αυτο το επιχειρημα θα απαντησει και θα ζητησει να πληρωσει ο συνδρομητης.

 

Απο τη στιγμη που ο συνδρομητης δεν εχει αιτηθει αλλαγη ή ενεργοποιηση Π.Φ. με κανενα τροπο, νομιζω πως η αποφαση της ΕΕΤΤ θα ειναι υπερ του.

Πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω ουτε ενα λογο για τον οποιο η ΕΕΤΤ θα αποφαινοταν υπερ του παροχου.

 

Προσωπικα παντως εαν μου ειχε συμβει κατι τετοιο δεν θα σταματουσα να χρησιμοποιω την τηλ. γραμμη μου. Ουτε και για κανενα λογο θα εβαζα τον κωδικο επιλογης φορεα του παροχου που ειχα πριν αλλαξουν αυθαιρετα την Π.Φ. μου μπροστα απο καθε τηλεφωνημα μου.

Κλησεις στις Η.Π.Α δεν θα εκανα (:p -δεν εχω και κανενα να συγγενη να μιλησω εκει) αλλα τα τηλεφωνηματα μου θα συνεχιζα να τα κανω οπως πριν :O

 

Αυτο, νομιζω πως ειναι και το λογικοτερο σε μια τετοια περιπτωση και πραγματικα αυτο προτεινω να κανουν οσοι την 'πατησαν' με αυτον τον τροπο :happy:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Καλημέρα, θα σας αναφέρω πως λειτουργεί η εταιρία cosmoline για την προώθηση των υπηρεσιών της. Έχει στήσει τηλεφωνικά κέντρα σε Αθηνά Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με εταιρίες τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων. Το τηλεφωνικό κέντρο καλεί τους υποψήφιους πελάτες και αρχίζει το παραμύθι και το ψήσιμο να σας πω ότι στις πρώτες προτεραιότητες τους είναι οι συνταξιούχοι. Επίσης δεν αρκούνται σε έναν αριθμό αλλά ζητάνε νούμερα φίλων συγγενών κτλ. Η κάθε αίτηση αποδίδει στον υπάλληλο 3,5€ όποτε καταλαβαίνετε γίνεται σκοτωμός... Και το καλύτερο.... οι κλήσεις από αυτά τα τηλεφωνικά κέντρα δεν ηχογραφούνται σε περίπτωση που κάποιος πελάτης νιώσει εξαπατημένος (επειδή από τα συγκεκριμένα τηλεφωνικά κέντρα λέγονται ένα σωρό ανακρίβειες για τα προγράμματα) και καλέσει στην εξυπηρέτηση πελατών οι κύριοι δηλώνουν πως ο πελάτης πριν κάνει την τηλεφωνική του αίτηση ενημερώθηκε και συμφώνησε με τους όρους της εταιρίας!!! Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας! (τα πακέτα talk free 300 & 500 δίνουν δώρο ένα ασύρματο αλλά με υποχρεωτική παραμονή στα προγράμματα τουλάχιστο 12 μήνες) Το οποίο φυσικά δεν σου αναφέρει κανείς!!!
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, θα σας αναφέρω πως λειτουργεί η εταιρία cosmoline για την προώθηση των υπηρεσιών της. Έχει στήσει τηλεφωνικά κέντρα σε Αθηνά Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με εταιρίες τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων. Το τηλεφωνικό κέντρο καλεί τους υποψήφιους πελάτες και αρχίζει το παραμύθι και το ψήσιμο να σας πω ότι στις πρώτες προτεραιότητες τους είναι οι συνταξιούχοι. Επίσης δεν αρκούνται σε έναν αριθμό αλλά ζητάνε νούμερα φίλων συγγενών κτλ. Η κάθε αίτηση αποδίδει στον υπάλληλο 3,5 όποτε καταλαβαίνετε γίνεται σκοτωμός... Και το καλύτερο.... οι κλήσεις από αυτά τα τηλεφωνικά κέντρα δεν ηχογραφούνται σε περίπτωση που κάποιος πελάτης νιώσει εξαπατημένος (επειδή από τα συγκεκριμένα τηλεφωνικά κέντρα λέγονται ένα σωρό ανακρίβειες για τα προγράμματα) και καλέσει στην εξυπηρέτηση πελατών οι κύριοι δηλώνουν πως ο πελάτης πριν κάνει την τηλεφωνική του αίτηση ενημερώθηκε και συμφώνησε με τους όρους της εταιρίας!!! Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας! (τα πακέτα talk free 300 & 500 δίνουν δώρο ένα ασύρματο αλλά με υποχρεωτική παραμονή στα προγράμματα τουλάχιστο 12 μήνες) Το οποίο φυσικά δεν σου αναφέρει κανείς!!!

 

Πράγματι έτσι λειτουργεί και μάλιστα τα τηλέφωνα των γραφείων δε μπορούν να σου τα δώσουν ούτε από την εταιρεία.Επειδή με έχουν καλέσει πολλές φορές μπορώ να σου πω ότι συνήθως τηλεφωνούν με απόκρυψη.Μόνο που έχω την εντύπωση ότι οι υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας της Cosmoline παρέχονται με συμβόλαιο αορίστου χρόνου με δικαίωμα διακοπής από τον πελάτη όποτε το επιθυμεί χωρίς καμία επιβάρυνση,τουλ.αυτό υποστηρίζουν και στην ιστοσελίδα τους: http://www.cosmoline.com/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=197 ,το πρωί θα τους καλέσω να το επιβεβαιώσω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα...;)

 

Για να μην τα μπερδεψω περισσοτερο, θα σου απαντησω κομματι κομματι :O

 

Καλημέρα, θα σας αναφέρω πως λειτουργεί η εταιρία cosmoline για την προώθηση των υπηρεσιών της. Έχει στήσει τηλεφωνικά κέντρα σε Αθηνά Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με εταιρίες τηλεφωνικής προώθησης προϊόντων. Το τηλεφωνικό κέντρο καλεί τους υποψήφιους πελάτες και αρχίζει το παραμύθι και το ψήσιμο να σας πω ότι στις πρώτες προτεραιότητες τους είναι οι συνταξιούχοι.

 

Επίσης δεν αρκούνται σε έναν αριθμό αλλά ζητάνε νούμερα φίλων συγγενών κτλ. Η κάθε αίτηση αποδίδει στον υπάλληλο 3,5€ όποτε καταλαβαίνετε γίνεται σκοτωμός...

 

Η Cosmoline εχει δικο της τηλ. κεντρο μονο στην Αθηνα το οποιο ειναι αρμοδιο για την εξυπηρετηση των πελατων και επισης περιλαμβανει και τμημα πωλησεων το οποιο ειναι υπευθυνο για την ενημερωση και την προωθηση.

 

Με τα τηλεφωνικα κεντρα που αναφερεις απλα συνεργαζεται! Δεν της ανηκουν, ουτε και εχει καποια ιδιαιτερη σχεση με αυτα.

Αυτα τα τηλ. κεντρα ανηκουν σε αλλες ιδιωτικες εταιριες (σαν αυτες που εχουν 9011 ή σαν την teleprime για να σου δωσω να καταλαβεις) που δουλεια τους ειναι να προωθουν τις υπηρεσεις και τα προϊοντα των εταιριων με τις οποιες συνεργαζονται (στην περιπτωση μας, της Cosmoline).

 

Δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω ποια ειναι αυτα τα τηλ. κεντρα,που βρισκονται, σε ποιες εταιριες ανηκουν, τι κανονες θετουν στους υπαλληλους, αν οι υπαλληλοι τους κανουν σωστα τη δουλεια τους και πως τους πληρωνουν ουτε και μπορω να σου απαντησω στα περισσοτερα θεματα που αφορουν τη λειτουργια τους αφου η Cosmoline δεν εχει ιδιαιτερη σχεση με αυτα. απλα ειναι πελατης τους (τους πληρωνει για να προωθουν τις υπηρεσιες της).

Το ιδιο εφαρμοζουν και πολλες αλλες γνωστες εταριες στον χωρο των τηλεπικοινωνιων, τουλαχιστον στον τομεα της σταθερης τηλεφωνιας.

 

Και το καλύτερο.... οι κλήσεις από αυτά τα τηλεφωνικά κέντρα δεν ηχογραφούνται σε περίπτωση που κάποιος πελάτης νιώσει εξαπατημένος (επειδή από τα συγκεκριμένα τηλεφωνικά κέντρα λέγονται ένα σωρό ανακρίβειες για τα προγράμματα) και καλέσει στην εξυπηρέτηση πελατών οι κύριοι δηλώνουν πως ο πελάτης πριν κάνει την τηλεφωνική του αίτηση ενημερώθηκε και συμφώνησε με τους όρους της εταιρίας!!! Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας!

 

Συμφωνα με τον κανονισμο της ΕΕΤΤ οταν η συμβαση γινεται τηλεφωνικα η κληση ηχογραφειται αφου ο πελατης ενημερωθει πως προκειται να γινει ηχογραφηση της συνομιλιας και δωσει τη συναινεση του.

Αν ο πελατης δεν συναινει τοτε η ενεργοποιηση δεν μπορει να γινει τηλεφωνικα, θα πρεπει να αποστειλει γραπτως το αιτημα του με ολα τα απαραιτητα στοιχεια και δικαιολογητικα που απαιτουνται.

 

Η απαντηση που σου εδωσαν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων (13803), το οποιο και αποτελει τμημα της Cosmoline ειναι σωστη και λογικη!

 

Φυσικα, αν για οποιοδηποτε λογο θελεις να διακοψεις τη συμβαση σου μπορεις να το κανεις αμεσα μεσω της διαδικασιας υπαναχωρησης.

Επισης, αν για οποιοδηποτε λογο νομιζεις πως η διαδικασια που ακολουθηθηκε δεν ηταν νομιμη και δεν εφαρμοστηκε οτι προβλεπει ο κανονισμος μπορεις να κανεις καταγγελια στην ΕΕΤΤ (περισσοτερα γραφω λιγα ποστ παραπανω για το συγκεκριμενο θεμα). :)

 

(τα πακέτα talk free 300 & 500 δίνουν δώρο ένα ασύρματο αλλά με υποχρεωτική παραμονή στα προγράμματα τουλάχιστο 12 μήνες) Το οποίο φυσικά δεν σου αναφέρει κανείς!!!

 

Οσον αφορα τα ΤalkFree 300 & 500 και ολα τα υπολοιπα προγραμματα της εταιριας, ΔΕΝ υπαρχει καμια απολυτως δεσμευση για παραμονη στην εταιρια.

Φυσικα, αν ο πελατης επιθυμει να υπαναχωρησει απο τη συμβαση για οποιοδηποτε λογο μπορει να το κανει αμεσα ενω και η προεπιλογη του θα διακοπει αμεσα.

 

H ελαχιστη παραμονη 12 μηνων δεν υφισταται!

Απλα εχει γινει καποιο μπερδεμα με τον ορο που ισχυει για το ασυρματο τηλεφωνο, το οποιο δινεται δωρεαν και το οποιο ο πελατης καλειται να πληρωσει εφοσον κανει διακοπη πριν τους 12 μηνες (και φυσικα εφοσον επιλεξει να το παρει-δεν ειναι υποχρεωτικο).

 

Ο ορος που αφορα το ασυρματο τηλεφωνο καθως και οι οροι που αφορουν το προγραμμα (μηνιαιο παγιο,...), τις υπηρεσεις που το συνοδευουν, την προεπιλογη φορεα καθως και οι σχετικοι με την υπαναχωρηση οροι ΟΦΕΙΛΟΥΝ να διαβαζονται τηλεφωνικα οταν γινεται η ενεργοποιηση ενω και η συνομιλια πρεπει να ηχογραφειται με τη συναινεση του πελατη οπως οριζει η αποφαση της ΕΕΤΤ για το συγκεκριμενο θεμα.

Επισης ο τελευταιος ορος που διαβαζεται ενημερωνει τον πελατη οτι οι οροι που διεπουν τη συμβαση του με την Cosmoline θα του αποσταλουν και με τον πρωτο λογαριασμων τηλεπικοινωνιακων τελων.

 

Ολοι αυτοι οι οροι διαβαζονται καθε φορα, σε καθε ενεργοποιηση που γινεται απο το τηλεφωνικο κεντρο της Cosmoline. Για το συγκεκριμενο θεμα σε βεβαιωνω μιας και μεχρι προσφατα εργαζομουν εκει και συγκεκριμενα στο τμημα πωλησεων :)

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι έτσι λειτουργεί και μάλιστα τα τηλέφωνα των γραφείων δε μπορούν να σου τα δώσουν ούτε από την εταιρεία.Επειδή με έχουν καλέσει πολλές φορές μπορώ να σου πω ότι συνήθως τηλεφωνούν με απόκρυψη.Μόνο που έχω την εντύπωση ότι οι υπηρεσίες Σταθερής Τηλεφωνίας της Cosmoline παρέχονται με συμβόλαιο αορίστου χρόνου με δικαίωμα διακοπής από τον πελάτη όποτε το επιθυμεί χωρίς καμία επιβάρυνση,τουλ.αυτό υποστηρίζουν και στην ιστοσελίδα τους: http://www.cosmoline.com/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=197 ,το πρωί θα τους καλέσω να το επιβεβαιώσω.

 

Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να ρωτησεις απο ποιο τηλ. κεντρο καλουν αν αποφασισεις να ενεργοποιησεις καποιο προγραμμα (ωστε να γνωριζεις απο ποιον εγινε η ενεργοποιηση) ή ακομη καλυτερα να καλεσεις το 13803 και να συνδεθεις με το τμημα πωλησεων της Cosmoline για να κανεις την ενεργοποιηση.

Αυτο στο λεω γιατι αναφερθηκαν καποια πραγματα για τα τηλ. κεντρα τα οποια δεν μπορω να βεβαιωσω αν ειναι αληθεια η οχι.

Γι'αυτο λοιπον προτεινω η ενεργοποιηση να γινει απο το 13803. :O

 

Επισης αν σε καλεσουν απο το τμημα πωλησεων της Cosmoline στη συσκευη σου θα φαινεται το νουμερο και θα ειναι της μορφης 212 212 xxxx :O

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα...;)

Ολοι αυτοι οι οροι διαβαζονται καθε φορα, σε καθε ενεργοποιηση που γινεται απο το τηλεφωνικο κεντρο της Cosmoline. Για το συγκεκριμενο θεμα σε βεβαιωνω μιας και μεχρι προσφατα εργαζομουν εκει και συγκεκριμενα στο τμημα πωλησεων :)

 

Από το τμήμα πωλήσεων διαβάζονται,όχι όμως και από τα τηλ. κέντρα που προαναφέρθηκαν τα οποία σε φλομώνουν στο ψέμα και καλούν και με απόκρυψη.Στο λέω γιατί έχω το talk free 300;) από γραφείο στη Θεσ/νίκη

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα...;)

 

Για να μην τα μπερδεψω περισσοτερο, θα σου απαντησω κομματι κομματι :O [...]

 

Και εγώ απλά θα σου πω ότι δούλευα στην εταιρία Αρρίων στη Θεσσαλονίκη και ξέρω απο πρώτο χέρι το πως λειτουργή η προώθηση των υπηρεσιών!!! ;)

fake! :X
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

protaki sto forum kai ekana tin egrafi giati mou sinebi oti epathe kai o papous tis getolica, me tin tellas omos. kai tha ithela na se rotiso getolica (i opoion allon xeri) an ekanes katagelia i kapoia alli energia. euxaristo kai mono poy to eipa...

 

ekana kai to proto mou lathos! opos eipa kai se alli sizitisi oti eimai protaki sto forum kai graftika giati epatha oti kai o papous tis getolica. an akolouthises kapoia energia tha ithela se parakalo na mou peis mia kai i aderfi sou dikigoros euxaristo!

Link to comment
Share on other sites

ekana kai to proto mou lathos! opos eipa kai se alli sizitisi oti eimai protaki sto forum kai graftika giati epatha oti kai o papous tis getolica. an akolouthises kapoia energia tha ithela se parakalo na mou peis mia kai i aderfi sou dikigoros euxaristo!

 

Καλωσήρθες στο φορουμ.Αρχικά να σου επισημάνω ότι είμαι ο getolika και όχι η.

Στο θέμα μας,κάλεσα στην ΤΕΛΛΑΣ και τους είπα τί είχε γίνει και όταν μου άρχισαν τα "μα μου"και τέτοια τους απείλησα με αναφορά στην ΕΕΤΤ.Έτσι μου έστειλαν την πίστωση και δεν πλήρωσα τίποτα(πιστεύω να τα καταφέρεις και συ έτσι).Στη Forthnet που το έπαιζαν πιο αλάνια έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ μέσω mail ,τη φόρμα του οποίου μπορείς να βρεις εδώ:http://www.eett.gr/export/sites/default/sites/EETT/CostumerInformation/AITHSH1.doc (αλλά δεν έκαναν τίποτα).Θα πρέπει να αναφέρω όμως ότι η ΕΕΤΤ δεν αποφασίζει αν θα πρέπει να πληρώσεις ή όχι, αλλά μπορεί να επιβάλει κυρώσεις στην εταιρεία.

Αδιαφορούσα λοιπόν για το λογαριασμό του παππού και δεν τον πλήρωνα,έκανα και διακοπή του δικού μου λογαριασμού (που τους έτσουξε και με πήραν 8 τηλ. να μου προσφέρουν 8 ώρες δωρεάν αστικές κλήσεις κάθε μήνα επ' αόριστον,αλλά φυσικά δεν δέχτηκα).Έτσι πριν από λίγο καιρό με κάλεσαν και μου είπαν ότι μας "χάριζαν" το υπόλοιπο και η δικηγόρος τελικά έμεινε αχρείαστη!Αν ακολουθήσεις τους ίδιους χειρισμούς πιστεύω δεν θα πληρώσεις και συ τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Οπως και να κινηθει δικαστικά εναντίον σας ο οποιοσδήποτε, εσεις εχετε να ζητήσετε στο οποιο δικαστήριο και να γινει το εξης απλό.

 

Αντίγραφο της οποιας αιτησης με την οποια αποδέχεστε την εναρξη χρησης των υπηρεσιων, αλλα ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΟ.

σε αυτν τον αδικο κοσμο, οποιαδήποτε ενσταση ξεκινά με αυτό.

 

"μου λες χρωστώ. που σου υπέγραψα οτι σου χρωστω?"

οποιος απαντά με διαφυγές σε αυτήν την ερώτηση, εχει πρόβλημα, ακόμα κι αν εχει εγγραφη ΔΙΑΚΟΠΗ των υπηρεσιων , για τον λόγο οτι δεν μπορει να δικαιολογήσει πως πηρε την εγκριση σου να τον πιστώνεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά τις καταγγελίες χιλιάδων καταναλωτών η ΕΕΤΤ έρχεται να επιβεβαιώσει τα προαναφερθέντα επιβάλλοντας πρόστιμα στις εταιρείες...

Περισσότερα :εδώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...