stellio40 Δημ. February 5, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2010 Λοιπόν.... Είμαι στο cosmote απεριόριστα 25 Για 5:30' Λεπτά-δευτερόλεπτα βιντεοκλήσης που έκανα μέσω Globul Βουλγαρίας χρέωση 11,87€ Όσο και εάν έψαξα δεν λέει πουθενά στο σαιτ της η cosmote για βιντεοκλήσεις οπότε υπέθεσα πώς είναι μέσα στον δωρεάν χρόνο.. αμ δέ! Για κανονική κλήση είτε εισερχόμενη είτε εξερχόμενη 0,67€ η κλήση. ΚΑΙ! έξοδα περιαγωγής cosmote 1,92€ (στο σάιτ γράφουν χωρίς πάγιο αλλά το ονόμασαν "έξοδα") Παράθεση Galaxy Note 2 , Galaxy tab s 10.5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. February 5, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 5, 2010 Λοιπόν.... Είμαι στο cosmote απεριόριστα 25 Για 5:30' Λεπτά-δευτερόλεπτα βιντεοκλήσης που έκανα μέσω Globul Βουλγαρίας χρέωση 11,87€ Όσο και εάν έψαξα δεν λέει πουθενά στο σαιτ της η cosmote για βιντεοκλήσεις οπότε υπέθεσα πώς είναι μέσα στον δωρεάν χρόνο.. αμ δέ! Για κανονική κλήση είτε εισερχόμενη είτε εξερχόμενη 0,67€ η κλήση. ΚΑΙ! έξοδα περιαγωγής cosmote 1,92€ (στο σάιτ γράφουν χωρίς πάγιο αλλά το ονόμασαν "έξοδα") Πέρνα ενα αίτημα αμφισβήτησης λογαριασμού και περίμενε την απάντησή τους. Όσο για τα 0,67€, αν τους βάλεις το 19% του ΦΠΑ, βγαίνει το αποτέλεσμα των 0,80€ ( της πάγιας χρέωσης ανά κλήση ). Τα έξοδα περιαγωγής τί να είναι άραγε.. Για στείλε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vavasi Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 το προβλημα στην περιπτωση σου φιλε μου δεν ειναι απλα οι βιντεοκλησεις αλλα οτι τα προγραμματα απεριοριστα δεν συμμετεχουν μαζι με την υπηρεσια του traveller Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neo24gr Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 ρε παιδια ,πως κανουμε μεταφορα υπολοιπου απο whats up σε whats up? καλω το 1313 και δεν υπαρχει καμια επιλογη για μεταφορα υπολοιπου! Παράθεση http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spartak Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 ρε παιδια ,πως κανουμε μεταφορα υπολοιπου απο whats up σε whats up? καλω το 1313 και δεν υπαρχει καμια επιλογη για μεταφορα υπολοιπου! Πρεπει να έχεις τον κωδικό χρήστη του κινητού σου. Καλείς το 1313 μιλάς με την εξυπηρέτηση και σου κάνουν αυτοι τη μεταφορά σε 2-3 μέρες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stellio40 Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 το προβλημα στην περιπτωση σου φιλε μου δεν ειναι απλα οι βιντεοκλησεις αλλα οτι τα προγραμματα απεριοριστα δεν συμμετεχουν μαζι με την υπηρεσια του traveller Από cosmote,gr Συχνές Ερωτήσεις Σε ποια οικονομικά προγράμματα διατίθεται το COSMOTE Traveller? - Στα οικιακά προγράμματα συμβολαίου, με δωρεάν χρόνο ομιλίας (εκτός από τα COSMOTE Βασικό, Βασικό 1 & Προνομιακό, τα Καρτοσυμβόλαια και το COSMOTE Μηδενικό Πάγιο) - Σε όλα τα επαγγελματικά προγράμματα (εκτός από τα προγράμματα COSMOTE BUSINESS COST CONTROL) Παράθεση Galaxy Note 2 , Galaxy tab s 10.5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Student Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 Από cosmote,gr Μάλλον τα επονομαζόμενα "Οικιακά προγράμματα" είναι τα C (π.χ: C60, C120 etc) Παράθεση Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ. http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif Καλό Πάσχα! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 Συνεργάζονται. Απλά, ο χρόνος ομιλίας είναι αυτός που παρέχεται προς τα υπόλοιπα δίκτυα, όχι αυτός της απεριόριστης επικοινωνίας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
neo24gr Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 καλω το 1313 και μονο ηχογραφημενς οδηγιες ακουω! και καμια επιλογη για μεταφορα χρονου ομιλιας! Παράθεση http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lathos Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 καλω το 1313 και μονο ηχογραφημενς οδηγιες ακουω! και καμια επιλογη για μεταφορα χρονου ομιλιας! θε πρεπει να επικοινωνησεις με εκπροσωπο της εξυπηρετησης πελατων. δεν μπορεις να κανεις μονος σου την μεταφορα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Student Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 καλω το 1313 και μονο ηχογραφημενς οδηγιες ακουω! και καμια επιλογη για μεταφορα χρονου ομιλιας! Καλείς στο 1313 και πατάς το 9 για να συνδεθείς με κάποιο εκπρόσωπο. :) Παράθεση Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ. http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif Καλό Πάσχα! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vavasi Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 αρα στο απεριοριστα 25 που εχει ο φιλος θα ειχε μονο 30' ακομα και αν καλουσε σε cosmote Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 Ναι αλλά τα 30 λεπτά δεν είναι και για κλήσεις βίντεο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stellio40 Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 αρα στο απεριοριστα 25 που εχει ο φιλος θα ειχε μονο 30' ακομα και αν καλουσε σε cosmote Τα απεριόριστα 25 είναι μέσα στο traveller. Απλώς εάν κάνεις βιντεοκλήση, αυτή χρεώνεται εξτρά σε όποιο πρόγραμμα και να είσαι. Παράθεση Galaxy Note 2 , Galaxy tab s 10.5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Student Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Γεια σας. Καταρχάς, να ζητήσω συγνώμη αν υπάρχει παρόμοιο θέμα, αλλά με μία μικρή αναζήτηση δεν βρήκα κάτι. Η ιστορία μου έχει ως εξής: Πήρα σήμερα το μεσημέρι τηλέφωνο στο cs της Cosmote και συνδέθηκα με το τμήμα ακυρώσεων ώστε να μάθω πιο θα είναι το προβλεπόμενο από την Cosmote ποσό που θα πρέπει να πληρώσω σε περίπτωση που αποφασίσω να το γυρίσω σε καρτοκινητή ή κάνω φορητότητα σε άλλη εταιρεία. Μετά τις ερωτήσεις τύπου "Είχατε κάποιο πρόβλημα με την Cosmote" κ.α μου είπαν το εξής συγκλονιστικό: Η Cosmote με έχει δεσμεύση για ένα χρόνο στο δίκτυό της επειδή έχω κάνει χρήση της επιδότησης. Φυσικά έπεσα από τα σύννεφα μιας και κατά την ενεργοποίηση του συμβολαίου είχα αρνηθεί την επιδότηση της τάξεως των 40 ευρώ (39,9 για την ακρίβεια) και το θέμα έληξε εκεί. Όμως μου είπε ότι έπρεπε να επιλέξω μια τυχαία συσκευή την οποία έπρεπε να βάλει στο συμβόλαιο για να βγει η απόδειξη γιατί χωρίς συσκευή δεν μπορεί να βγάλει απόδειξη. Δεν είπα τίποτα και διάλεξα τυχαία το Nokia 2700 Classic. Η υπάλληλος του τμήματος ακυρώσεων μου είπε ότι έχω πάρει μια συσκευή Motorola T κάτι και θα πρέπει να πάω ο ίδιος στο κατάστημα που έκανα την αίτηση και να ζητήσω από την υπάλληλο που μου είχε ενεργοποιήσει το συμβόλαιο να στείλει e-Mail στην Cosmote που να δηλώνει ότι δεν έχω πάρει καμία συσκευή κ.ο.κ, αλλά αυτό θα πάρει κάποιο χρονικό διάστημα οπότε δεν μπορώ ούτε να μετατρέψω τον αριθμό μου σε καρτοκινητό, αλλά ούτε και να πάω σ'άλλη εταιρεία χωρίς να πληρώσω το ποσό! Επίσης, σα να μην έφτασαν τα όσα άκουσα, προσφέρθηκε η υπάλληλος να κάνει αλλαγή στο συμβόλαιό μου και να με βάλει στο "Απεριόριστα 25" μιας και της είχα πει στην αρχή ότι θέλω να διακόψω το συμβόλαιό μου για να ενεργοποιήσω το Call Them All 600. Μου φαίνεται ότι έκανα λάθος και επέλεξα το δίκτυο της Cosmote για να μπορώ να μιλάω και όταν βρίσκομαι εκτός σπιτιού. Και από σήμα... πατάτα! :down: Η EETT μπορεί να κάνει κάτι ? :confused: Παράθεση Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ. http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif Καλό Πάσχα! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 (edited) Το συμβόλαιό σου τι γράφει επάνω; Πρέπει να αναφέρει αν πήρες συσκευή. Κανένας δεν μπορεί να σε κρατήσει με το ζόρι αν κάνεις αίτηση διακοπής και πληρώσεις την αναποσβεστη επιδότηση. Αλλά επαναλαμβάνω δες τι συσκευή έγραψαν στο συμβόλαιο. Αν δεν πήρες συσκευή κακώς έγραψαν ότι πήρες. Μπορούσαν το ποσό να στο βάλουν σαν έκπτωση από το πάγιο. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω αυτά περί απόδειξης που λες. Ενημέρωσέ μας για τα παραπάνω να σε βοηθήσουμε. Έτσι όπως τα λες σου χρέωσαν επιδότηση και συσκευή που δεν πήρες και ο υπάλληλος κάτι έβαλε στην τσεπούλα του. Δες το συμβόλαιο σου να δεις τι υπόγραψες. Edited February 8, 2010 by mourtzman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
valerios Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Mάλλον σε εξαπάτησε ο υπάλληλος... αυτό συμπεραίνω εγώ τουλάχιστον :( Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eleco Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Η COSMOTE και κάθε άλλη εταιρία εφαρμόζει τα γραφόμενα σε κάθε συμβόλαιο... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Student Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 (edited) Η COSMOTE και κάθε άλλη εταιρία εφαρμόζει τα γραφόμενα σε κάθε συμβόλαιο... Δεν αντιλέγω, αλλά η επιδότηση είναι κάτι προαιρετικό. Όπως θέλει παίρνει και όποιος θέλει δεν παίρνει. Επίσης, όποιος δεν παίρνει δεν έχει 12μηνη δέσμευση παραμονής στο δίκτυο. edited: Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση προσωπικών στοιχείων. (rigasnic) Edited February 8, 2010 by rigasnic Παράθεση Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ. http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif Καλό Πάσχα! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Η επιδοτηση συσκευης ειναι υποχρεωτικη με καθε νεα συνδεση. Με ανανεωση δεν ειναι. Παρ΄ολα αυτα στο συμβολαιο σου εαν και λεει ονομα συσκευης, παρακατω στο ποσο γραφει 0,0€ οπου μαλλον αυτο ισχυει... :wacko: Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 (edited) Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το συμβόλαιο είναι ότι σου έχουν χρεώσει συσκευή. Για παράδειγμα σε εμένα που δεν πήρα συσκευή, τα αντίστοιχα πεδία συσκευής και ΙΜΕΙ είναι κενά. Δοκιμασες να μιλήσεις και με διαφορετικό υπάλληλο? Αν όχι ξαναπάρε γιατί μπορεί να έπεσες σε κανένα κουτορνίθι. Αλλά μάλλον λαμογιά έχει κάνει η υπάλληλος που έκανε το συμβόλαιο. Από τη στιγμή που αναφέρει συσκευή... δεν γνωρίζω για ποιο άλλο λόγο μπορεί να την έβαλε. Απλά επειδή υπάρχει και η διαφωνία με την μάρκα (σου είπαν μοτορολα) ξαναπάρε μήπως κοιτούσε καρτέλα άλλου συνδρομητή. Ποτέ δεν ξέρεις. Σου έδωσαν απόδειξη για συσκευή? @doganos: Μην μπερδεύεσαι. Το 0,0 είναι η εγγύηση. Καμμία σχέση με επιδότηση. Η εγγύηση είναι το ποσό που μπορεί να σου ζητήσουν για να δεκτούν την αίτησή σου για λόγους όπως π.χ. αν δεν πλήρωνες παλιότερα στην ώρα σου κτλ. Το ποσό αυτό σου επιστρέφεται με την λύση του συμβολαίου. Επαναλαμβάνω καμμία σχέση με επιδότηση. Edited February 8, 2010 by mourtzman Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Student Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Η επιδοτηση συσκευης ειναι υποχρεωτικη με καθε νεα συνδεση. Με ανανεωση δεν ειναι. Αλήθεια ? Δεν το ήξερα. Ζητάω συγνώμη από το φίλο eleco. :) Παρ΄ολα αυτα στο συμβολαιο σου εαν και λεει ονομα συσκευης, παρακατω στο ποσο γραφει 0,0 οπου μαλλον αυτο ισχυει... :wacko: Αν με το 0,0 ευρώ φαίνεται πως δεν πήρα συσκευή, τότε στην Cosmote πως βλέπουν ότι πήρα ? Τα ίδια έγγραφα με εμένα δεν έλαβαν και οι κύριοι της Cosmote ? :confused: Το όνομα το γράφει γιατί της το είπα εγώ να το βάλει χωρίς όμως να της πω ότι θέλω τη συγκεκριμένη συσκευή ως "δώρο" από την Cosmote. Της την είπα μόνο και μόνο για να βγάλει απόδειξη. Φαντάσου να της είχα πει να βάλει το iPhone 3GS 32Gb. :p Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το συμβόλαιο είναι ότι σου έχουν χρεώσει συσκευή. Για παράδειγμα σε εμένα που δεν πήρα συσκευή, τα αντίστοιχα πεδία συσκευής και ΙΜΕΙ είναι κενά. Δοκιμασες να μιλήσεις και με διαφορετικό υπάλληλο? Αν όχι ξαναπάρε γιατί μπορεί να έπεσες σε κανένα κουτορνίθι. Αλλά μάλλον λαμογιά έχει κάνει η υπάλληλος που έκανε το συμβόλαιο. Από τη στιγμή που αναφέρει συσκευή... δεν γνωρίζω για ποιο άλλο λόγο μπορεί να την έβαλε. Απλά επειδή υπάρχει και η διαφωνία με την μάρκα (σου είπαν μοτορολα) ξαναπάρε μήπως κοιτούσε καρτέλα άλλου συνδρομητή. Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν έχουν συμπληρώσει το πεδίο "IMEI". Είναι κενό. Μόνο τους κωδικούς της κάρτας sim έχουν βάλει. Θα πάρω ξανά και θα σας πω. Παράθεση Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ. http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif Καλό Πάσχα! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Γιατί είναι υποχρεωτική η επιδότηση; Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mourtzman Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 Πάντως το 0,0 δεν είναι επιδότηση. πάρε και πες μας γιατί το μοτορολα δεν μπορώ να καταλάβω που είδαν γραμμένο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. February 8, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2010 (edited) @doganos: Μην μπερδεύεσαι. Το 0,0 είναι η εγγύηση. Καμμία σχέση με επιδότηση. Η εγγύηση είναι το ποσό που μπορεί να σου ζητήσουν για να δεκτούν την αίτησή σου για λόγους όπως π.χ. αν δεν πλήρωνες παλιότερα στην ώρα σου κτλ. Το ποσό αυτό σου επιστρέφεται με την λύση του συμβολαίου. Επαναλαμβάνω καμμία σχέση με επιδότηση. Εγω σε 2-3 συμβολαια που εχω κανει με την εταιρία στα τοσα χρονια, παντα εκει που λεει 0.0 στον φιλο πιο πανω, σε εμενα ελεγε το ποσο που κανει η συσκευη και βαση αυτου του ποσου βγαινει και η αποζημιηωση οταν θελω να κοψω την συνδεση πριν το 12μηνο. Πχ πηρα ενα 3120classic πριν 1,5-2 χρονια και εγραφε 130 ευρω περιπου εκει εαν θυμαμαι. Δηλαδη οσο εκανε η συσκευη. Γιατί είναι υποχρεωτική η επιδότηση; Για να κερδιζουν "χρονο". Γιατι και εγω δεν ηθελα επιδοτηση οταν πηγα cosmote με νεο συμβολαιο, αλλα μου ειπαν δεν γινεται. Πρεπει να παρω κατι. Και οταν τους ειπα οτι δεν θελω να εχω υποχρεωση 12μηνου, μου λεει ειναι πολιτικη της εταιριας αυτο (για να σε κρατησουν πελατη περισσοτερο) :X Edited February 8, 2010 by Petros the Great Συνένωση μηνυμάτων. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΠΑΡΑΘΕΣΗ. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.