bored01 Δημ. January 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2010 Για μένα το ποιό απλό πράγμα , ήταν η εταιρεία εφόσον ενημερώθηκε για το πρόβλημα μου , θα έπρεπε να με καλέσει στο κινητό , και να δώσει τις οποίες οδηγίες . Δεν είχα καμία διάθεση , είχα ήδη εκνευριστεί , να χρεωθώ από σταθερό στην Γαλλία , να περιμένω , πιθανόν στην αναμονή ,παραμονές πρωτοχρονιάς. Ηταν θέμα υποστήριξης. Aπό την άλλη δεν είναι υποχρεωμένοι να συννενοούνται με τρίτους (και για λόγους ασφαλείας) για θέματα που αφορούν τη σύνδεση σου. Θα μπορούσες να τους καλέσεις και να τους ζητήσεις να σε πάρουν αυτοί πίσω, αν δεν το έκαναν θα ήταν απαράδεκτοι. Γενικά σε θέματα που αφορούν πρόβλημα με τη σύνδεση στο δίκτυο και τη πραγματοποίηση/ λήψη κλήσεων πρέπει να μιλάει ο ίδιος ο κάτοχος του κινητού (έχοντας το μπροστά του) για να ακολουθήσει τις απαιτούμενες οδηγίες από τον υπάλληλο της εξυπηρέτησης, προτού αυτός στείλει το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα. Γνωρίζω μια κάπως αντίστοιχη περίπτωση στη Vodafone (εκεί δεν είχε καν σήμα το κινητό), πήρε ο άνθρωπος από σταθερό στο cc, τον πηραν πίσω για να μην χρεώνεται, έκαναν κάποιες (ανεπιτυχείς) δοκιμές και ύστερα στείλανε το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα το οποίο αποκαταστάθηκε εντός μιας ώρας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zha6401 Δημ. January 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2010 Το ανέφερα , μήπως και δεν είμαι ο μόνος αλλά υπάρχουν και άλλοι με ανάλογα προβλήματα. Απλά, στο επόμενο ταξίδι μου θα έχω και κινητό από άλλη εταιρεία ή μέχρι τότε , μπορεί να αλλάξω εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. January 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2010 Αν και εξαιρετικά σπάνιο κάποιες φορές συμβαίνει να παρουσιάσει πρόβλημα μια υπηρεσία. Σε αυτή την περίπτωση πάντα επικοινωνούμε οι ίδιοι με την εταιρεία. Καμιά εταιρεία δεν πρόκειται να δείξει αργοπορία ή αναισθησία σε τέτοια περίπτωση. Όταν βάλω εγώ κάποιον τρίτο να καλέσει για λογαριασμό μου την εταιρεία δεν πρόκειται να γίνει κάτι γιατί εκτός από λόγους ασφαλείας ο υπάλληλος θα σου ζητήσει να κάνεις κάποιες δοκιμές και πληκτρολογήσεις από τη συσκευή που δε γίνεται να γίνει μέσω τρίτου. Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kou_klaki Δημ. January 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2010 Ακριβως πρεπει παντα να καλεις εσυ ο ιδιος που εχεις το προβλημα... Δεν μπορει το cc να ξερει τι ακριβως εχει προκυψει με την γραμμη σου ακομα και αν εχει επικοινωνησει καποιος δικος σου μαζι τους,επρεπε να καλεσεις και να ανεφερεις το προβλημα. Παντως οσο αφορα αυτο που ειπες για αλλαγη εταιρειας καμια εταιρεια δεν μπορει να σου εγκυηθει οτι δεν θα το ξανα παθεις. Η΄ πιστευεις οτι αυτα σημβαινουν μονο στην cosmote? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kou_klaki Δημ. January 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2010 Καλα τα λες εσυ που καθεσαι πισω απο ενα τηλεφωνο αλλα απ οταν εγινε η συγκχωνευση με το Γερμανο τα νουμερα τις cosmote εως και σημερα εχουν ανεβει απο 35% σε 45%.(Δεν ειναι τυχαιο) Αρα φιλε μου υπαρχουν καλοι και κακοι υπαλληλοι παντου και μην θεωρεις πως εσυ εισαι ο σωστος και κανενας αλλος. Τι να το κανω εαν ανεβηκαν τα νουμερα της cosmote μετα την συνεργασια της με τον Γερμανο οταν εμενα με παιρνουν χιλιαδες συνδρομητες καθε μερα και μου παραπονιουνται για την απαραδεκτη συμπεριφορα υπαλληλων του Γερμανου και οτι τους ενεργοποιουν προγραμματα και υπηρεσιες που ουτε καν ξερουν? Η' μηπως αυτο δεν ισχυει? Μονο απο τις αναφορες που εχουν γινει σε καταστηματα Γερμανος φτανει για να καταλαβεις οτι δεν υπαρχει καμια απολυτος εκπαιδευση. Εσενα σε νοιαζει να πουλησεις και να φανεις ο "καλος¨στον καθε συνδρομητη που θα ερθει να αγορασει το προιον που παρεχει η cosmote (οχι ο Γερμανος) Εμενα με νοιαζει ο συνδρομητης να ειναι ευχαριστημενος απο τα προιοντα της cosmote αλλα ακομα περισσοτερο απο την εξυπηρετηση και την ΣΩΣΤΗ ενημερωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wang79 Δημ. January 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2010 Τι να το κανω εαν ανεβηκαν τα νουμερα της cosmote μετα την συνεργασια της με τον Γερμανο οταν εμενα με παιρνουν χιλιαδες συνδρομητες καθε μερα και μου παραπονιουνται για την απαραδεκτη συμπεριφορα υπαλληλων του Γερμανου και οτι τους ενεργοποιουν προγραμματα και υπηρεσιες που ουτε καν ξερουν? Η' μηπως αυτο δεν ισχυει? Μονο απο τις αναφορες που εχουν γινει σε καταστηματα Γερμανος φτανει για να καταλαβεις οτι δεν υπαρχει καμια απολυτος εκπαιδευση. Εσενα σε νοιαζει να πουλησεις και να φανεις ο "καλος¨στον καθε συνδρομητη που θα ερθει να αγορασει το προιον που παρεχει η cosmote (οχι ο Γερμανος) Εμενα με νοιαζει ο συνδρομητης να ειναι ευχαριστημενος απο τα προιοντα της cosmote αλλα ακομα περισσοτερο απο την εξυπηρετηση και την ΣΩΣΤΗ ενημερωση. 1 Αν δεν ειχαν ανεβει τα νουμερα της cosmote θα ειχαν ανεβει της vodafone η της wind αρα εσυ μπορει να μην υπηρχες στη θεση που εισαι τωρα 2Πρεπει να μαθεις να συνεργαζεσαι και οχι να κατακρινεις γιατι τα ιδια μπορει να λενε και τα καταστηματα για το helpdesk της cosmote 3Ειμαστε 430 καταστηματα και ο καθε πωλητης πουλαει πανω απο 5000 κωδικους.δηλ δεν ειναι σαν εναν πωλητη vod / wind και γνωριζει πολλα περισσοτερα απο τον ανταγωνισμο θα σου στειλω και μια ερευνα για να δεις κατα ποσο εξυπηρετηται ο πελατης στα καταστηματα Γερμανος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zha6401 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Ισως να είμαι ο μοναδικός ....... Ευχαριστώ πάντως Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kou_klaki Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Θα σου πω απλα κατι πιστωση σε συνδρομητρια 750Ε λογω λαθους υπαλληλου σε καταστημα Γερμανος. Πηγε να κανει ταυτοποιηση του καρτοκινητου της και βρεθηκε με συνδεση στο Απεριοριστο 195 πραγμα το οποιο ο υπαλληλος το παραδεχτηκε οτι ηταν δικο του λαθος. Για να μην ανεφερω πιστωσεις που εχουν γινει για λαθος ενημερωση traveller. Υπαλληλος του Γερμανου δεν ηξερε αν ειναι η οχι η Γεωργια στην ΕΕ ενημερωσε συνδρομητη οτι ειναι οκ και φυσικα μετα βρεθηκε ο συνδρομητης με υπερογκες χρεωσεις,ο υπαλληλος δεν παραδεχτηκε τιποτα αλλα για καλη του τυχη ευτυχος του ειχε γραψει τις ¨χρεωσεις¨ και φυσικα μετα ο συνδρομητης κινηθηκε δικαστικος κατα του καταστηματος αλλα και της cosmote. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wang79 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Δεν ξέρω αν "τα νούμερα" της Cosmote ανέβηκαν, κι αν ναι πόσο ακριβώς (αλήθεια αυτά τα στοιχεία που τα "βρήκες" και το σημαντικότερο ΠΟΙΟΣ τα πιστοποιεί ;;; ) μετά την ΕΞΑΓΟΡΑ (!!!) και ΟΧΙ συγχώνευση των καταστημάτων Γερμανός ... Αυτό που ΞΕΡΩ είναι ότι αυτή η εξαγορά "μας" κόστισε 1,4 δις ευρώ !!! Άρα ακόμη κι αν ΟΝΤΩΣ "τα νούμερα" της Cosmote "ανέβηκαν" 45%, και ΑΚΟΜΗ κι αν αυτή η αύξηση οφείλεται αποκλειστικά στην δραστηριότητα των καταστημάτων Γερμανός (λογικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ), αυτή την "αύξηση" τη ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑ εγώ, ο πατέρας μου, ο παπούς μου που δεν χρησιμοποιεί ΚΑΝ κινητό και ΟΛΟΙ οι Έλληνες άσχετα αν εξυπηρετούνται/ψωνίζουν απο τα καταστήματα αυτά ... Με άλλα λόγια ας κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ τη δουλειά τους όσοι εργάζονται σε αυτά τα καταστήματα κι ας πάψουν να θριαμβολογούν/κομπάζουν. Γνωρίζω ότι τα 1,4 δις ευρώ ΔΕΝ πήγαν στις τσέπες των υπαλλήλων των καταστημάτων Γερμανός, αλλά ως φορολογούμενος που συνέβαλα με τον οβολό μου γι αυτή την εξαγορά ΑΥΤΟ ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !!! Οφείλω να βλέπω λοιπόν την εταιρία αυτή ΣΥΝΟΛΙΚΑ κι όχι κάθε "φουκαριάρη" υπάλληλο ξεχωριστά, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ η επένδυσή "μου" να έχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απόδοση ! Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και προφάσεις εν αμαρτίαις !!! Στρωθείτε λοιπόν στο "διάβασμα" μάθετε τη δουλειά σας (είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ο πελάτης να γνωρίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τον πωλητή ο οποίος ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για να κάνει ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ=να είναι ΠΛΗΡΩΣ ενημερωμένος ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ για να εξυπηρετεί τον πελάτη) κι αφήστε τους πανηγυρισμούς και τις δικαιολογίες ... Μαλλον πρεπει να ενημερωθεις λιγο καλυτερα σαν Ελληνας φορολογουμενος γιατι δεν νομιζω να πληρωσαμε εμεις οι φορολογουμενοι την εξαγορα αναμεσα σε υγιεις επιχειρησεις.Τωρα για τα νουμερα των εταιρειων μπορεις να ενημερωνεσαι απο εγκυρες οικονομικες εφημεριδες και διαφορα αλλα μεσα.Οσο για τους πανηγυρισμους δεν ξερω που ειδες κατι τετοιο εσυ?Ακομη μιλας για επενδυση και θελεις αποδοση? Μαλλον κατι εχεις κανει λαθος εδω η εγω δεν καταλαβαινω σωστα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dbekia Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Απο οικονομικές εφημερίδες ενημερώνομαι και ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ τα νούμερα που ανέφερες. Η εξαγορά των καταστημάτων Γερμανός πραγματοποιήθηκε ΠΡΙΝ την εξαγορά του ΟΤΕ απο την Deutche Telecom, όσο δηλαδή ΑΚΟΜΗ ο ΟΤΕ ήταν δημόσια επιχείρηση κοινής οφέλειας = το Ελληνικό δημόσιο τελικά (μέσω του τιμήματος που κατέβαλε ο ΟΤΕ για την εξαγορά) "πλήρωσε τη νύφη" (φαντάζομαι γνωρίζεις πως το δημόσιο χρηματοδοτείται μέσω του φορολογικού συστήματος απο τους Έλληνες φορολογούμενους). Η περιουσία του δημοσίου λοιπόν, είναι ΚΑΙ δική μου ΚΑΙ δική σου ΚΑΙ κάθε Έλληνα, άρα με "δικά μας" λεφτά έγινε αυτή η εξαγορά, λεφτά που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν αλλού αποδοτικότερα (π.χ. επενδύσεις του ΟΤΕ στα πολύπαθα δίκτυα οπτικών ινών) ... Αν τα νούμερα που ανέφερες και το ύφος με το οποίο έκανες τη σχετική με αυτά αναφορά, ΔΕΝ είναι πανηγυρισμοί, τότε έχουν χάσει το νοημά τους οι λέξεις ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Τελικα οι πολιτικοι πρεπει να ειναι αδαεις.... Το οτι η Cosmote βρισκεται εκει που ειναι, το οφειλει σε ενα μεγαλο μερος στο Γερμανο. Οποτε αξια... ανεκτιμιτη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Θα σου πω απλα κατι πιστωση σε συνδρομητρια 750Ε λογω λαθους υπαλληλου σε καταστημα Γερμανος. Πηγε να κανει ταυτοποιηση του καρτοκινητου της και βρεθηκε με συνδεση στο Απεριοριστο 195 πραγμα το οποιο ο υπαλληλος το παραδεχτηκε οτι ηταν δικο του λαθος. Για να μην ανεφερω πιστωσεις που εχουν γινει για λαθος ενημερωση traveller. Υπαλληλος του Γερμανου δεν ηξερε αν ειναι η οχι η Γεωργια στην ΕΕ ενημερωσε συνδρομητη οτι ειναι οκ και φυσικα μετα βρεθηκε ο συνδρομητης με υπερογκες χρεωσεις,ο υπαλληλος δεν παραδεχτηκε τιποτα αλλα για καλη του τυχη ευτυχος του ειχε γραψει τις ¨χρεωσεις¨ και φυσικα μετα ο συνδρομητης κινηθηκε δικαστικος κατα του καταστηματος αλλα και της cosmote. καταρχην για να γινει μια συνδεση πρεπει να υπαρχει η υπογραφη του συνδρομητη και η ταυτοτητα του αν ο συνδρομητης δεν βλεπει τι υπογραφει δεν φταιει ο πωλητης,,τωρα το τι ισχυριζεται ο πελατηςειναι αλλο,αποκλειεται να πηγε για ταυτοποιηση και να τον εβαλε να υπογραψει συμβολαιο..αυτο το λες για να δημιουργησεις εντυπωσεις και δυστηχως εισαι συναδελφος(να σαι κανει ο θεος)αν θελω μπορω να γραψω βιβλια για το ποσες βλακειες μου χουν πει απο την εξυπηρετηση αντιπροσωπων της cosmote,γι αυτο πλεον κραταω ονομα αυτου που μιλαω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 καταρχην για να γινει μια συνδεση πρεπει να υπαρχει η υπογραφη του συνδρομητη και η ταυτοτητα του αν ο συνδρομητης δεν βλεπει τι υπογραφει δεν φταιει ο πωλητης,,τωρα το τι ισχυριζεται ο πελατηςειναι αλλο,αποκλειεται να πηγε για ταυτοποιηση και να τον εβαλε να υπογραψει συμβολαιο..αυτο το λες για να δημιουργησεις εντυπωσεις και δυστηχως εισαι συναδελφος(να σαι κανει ο θεος)αν θελω μπορω να γραψω βιβλια για το ποσες βλακειες μου χουν πει απο την εξυπηρετηση αντιπροσωπων της cosmote,γι αυτο πλεον κραταω ονομα αυτου που μιλαω.τωρα για το δηλητηριο που βγαζεις θα πρεπει να παευθυνθεις σε γιατρο,καλη αναρωση... εγω που δεν ειμαι υπαλληλος μπορω να πω την γνωμη μου? ειναι παρα πολλα τα παραδειγματα κατοχων καρτοκινητων που πηγαν για ταυτοποιηση και δεχτηκαν πλυση εγκεφαλου για συνδεση. που θα ξαναβρουνε τα καταστηματα ευκαιρια να ξαναμπει τοσος κοσμος στο μαγαζι τους?δεν μιλαω μονο για οτε σοπς η γερμανους. μιλαω για ΟΛΕΣ τις εταιριες. οποτε μην σου φαινεται καποιος μεσηλικας και αδαης να υπεγραψε συμβολαιο εν αγνοια του. και οπως θα γνωριζεις η ταυτοποιηση γινεται μονο αν προσκομισεις ταυτοτητα. αρα μην εισαι τοσο απολυτος και επιθετικος. συμβαινουν και τετοια τερατα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 σαφως και υπαρχουν και οι καλοι υπαλληλοι.αν δεν υπηρχαν η κατασταση θα ηταν εκτος ελεγχου,ειναι ομως η τραγικη μειοψηφια. εσυ πως κρινεις οτι ειναι μειοψηφια?γυρνας σε ολη την ελλαδα και κανεις test εξυπηρετησης,ειναι εκατονταδες καταστηματα.μην γενικευετε σας παρακαλω για να μην παραφερθω και με κανουν banned παλι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 εσυ πως κρινεις οτι ειναι μειοψηφια?γυρνας σε ολη την ελλαδα και κανεις test εξυπηρετησης,ειναι εκατονταδες καταστηματα.μην γενικευετε σας παρακαλω για να μην παραφερθω και με κανουν banned παλι... οταν εχεις παει σε πανω απο 10 καταστηματα και εχεις ακουσει τα παντα εκτος απο το σωστο, πως θα το ελεγες? τωρα εγω πρεπει να φοβαμαι να μην παραφερθεις? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 εγω που δεν ειμαι υπαλληλος μπορω να πω την γνωμη μου? ειναι παρα πολλα τα παραδειγματα κατοχων καρτοκινητων που πηγαν για ταυτοποιηση και δεχτηκαν πλυση εγκεφαλου για συνδεση. που θα ξαναβρουνε τα καταστηματα ευκαιρια να ξαναμπει τοσος κοσμος στο μαγαζι τους?δεν μιλαω μονο για οτε σοπς η γερμανους. μιλαω για ΟΛΕΣ τις εταιριες. οποτε μην σου φαινεται καποιος μεσηλικας και αδαης να υπεγραψε συμβολαιο εν αγνοια του. και οπως θα γνωριζεις η ταυτοποιηση γινεται μονο αν προσκομισεις ταυτοτητα. αρα μην εισαι τοσο απολυτος και επιθετικος. συμβαινουν και τετοια τερατα. καλα μπορει το ενα μπορει το αλλο οκ αλλα κρινετε σε συνολο μια εταιρεια στην οποια εργαζομαι-και μαζι κρινετε και μενα με γενικοτητες.οκ συμφωνω αν εγινε αυτο ειναι τραγικο...αλλα καλο θα ειναι και μεις να μηνιεροποιουμε τους πελατες,,μου χουν τυχει πολλοι που τους λες κατι σου λενε οκ και μετα απο 2 μηνες ερχοντε και σου λενε αλλα,δεν κανουμε συνδεσεις σε ανηλικους ,αν δεν καταλαβαινεις τι σου γινετε στειλε αλλον...μπορω να σου πω πολλα παραδειγματα που μου χουν τυχει αλλα δεν θα το κανω.το θεωρω μιζερο...:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 καλα μπορει το ενα μπορει το αλλο οκ αλλα κρινετε σε συνολο μια εταιρεια στην οποια εργαζομαι-και μαζι κρινετε και μενα με γενικοτητες.οκ συμφωνω αν εγινε αυτο ειναι τραγικο...αλλα καλο θα ειναι και μεις να μηνιεροποιουμε τους πελατες,,μου χουν τυχει πολλοι που τους λες κατι σου λενε οκ και μετα απο 2 μηνες ερχοντε και σου λενε αλλα,δεν κανουμε συνδεσεις σε ανηλικους ,αν δεν καταλαβαινεις τι σου γινετε στειλε αλλον...μπορω να σου πω πολλα παραδειγματα που μου χουν τυχει αλλα δεν θα το κανω.το θεωρω μιζερο...:X δεν εχεις αδικο. υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να σε βγαλουν απο τα ρουχα σου σε 20 δευτερολεπτα, αλλα δυστυχως και αυτο ειναι μερος της δουλειας που πρεπει να μαθεις να αντιμετωπιζεις αποτελεσματικα.οσο απαραδεκτος ειναι ο πελατης που ερχεται να κανει φασαρια γιατι απλα αλλαξε γνωμη και θελει να σπασει το συμβολαιο που υπεγραψε πριν ενα μηνα, τοσο απαραδεκτος ειναι και ο υπαλληλος που προσπαθει να κοροιδεψει τον παππου η την γιαγια που πηγαινει για μια ανανεωση καρτοκινητου αι φευγει με συμβολαιο. το οτι δουλευεις σε μια εταιρια οπου η πλειοψηφια των υπαλληλων της ειναι ασχετοι, δεν φταις εσυ. ουτε βεβαιως σε κανει ενα με αυτους. αν ημουνα στην θεση σου, θα χαιρομουνα πολυ που ξεχωριζω απο τους υπολοιπους γιατι ετσι θα φαινοταν η διαφορα μου με την μαζα. μην τρελενεσε λοιπον. δεν εχουμε κατι μαζι σου προσωπικα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 οταν εχεις παει σε πανω απο 10 καταστηματα και εχεις ακουσει τα παντα εκτος απο το σωστο, πως θα το ελεγες? τωρα εγω πρεπει να φοβαμαι να μην παραφερθεις? οχι και συγνωμη αν σε εκανα να νιωσεις ετσι.ο καθενας λεει την γνωμη του.αλλα ρε παιδια μην γενεκευετε υπαρχουν παρα πολλα παιδια που κανουν την δουλεια τους σωστα(ελπιζω και γω)και τους συμπεριλανβανετε στην κριτικη σας..μιληστε για τα καταστηματα που επισκευθηκατε.αν θελετε να ειστε σωστοι.και γω εχω εξυπηρετηθει κακως απο εταιρειες πχ το eshop αλλα εχω εξυπηρετηθει και πολυ καλα...τωρα θα πρεπει να κατσω να θαψω ολη την εταιρεια?πιστεψτε με αν κανετε μια καταγγελια στην τηλ εξυπηρετηση της GERMANOS για την κακη εξυπηρετηση θα ειταν πολυ καλυτερο απ το να λετε το τι ειχε γινει καποτε στο TEXAS...8001140000..τα δεκα καταστηματα δεν ειναι ουτε το 5% Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 οχι και συγνωμη αν σε εκανα να νιωσεις ετσι.ο καθενας λεει την γνωμη του.αλλα ρε παιδια μην γενεκευετε υπαρχουν παρα πολλα παιδια που κανουν την δουλεια τους σωστα(ελπιζω και γω)και τους συμπεριλανβανετε στην κριτικη σας..μιληστε για τα καταστηματα που επισκευθηκατε.αν θελετε να ειστε σωστοι.και γω εχω εξυπηρετηθει κακως απο εταιρειες πχ το eshop αλλα εχω εξυπηρετηθει και πολυ καλα...τωρα θα πρεπει να κατσω να θαψω ολη την εταιρεια?πιστεψτε με αν κανετε μια καταγγελια στην τηλ εξυπηρετηση της GERMANOS για την κακη εξυπηρετηση θα ειταν πολυ καλυτερο απ το να λετε το τι ειχε γινει καποτε στο TEXAS...8001140000..τα δεκα καταστηματα δεν ειναι ουτε το 5% σαφως και υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις. δεν το αμφισβητει κανενας αυτο. θα ηταν χαζο να ισχυριστει καποιος το αντιθετο Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 δεν εχεις αδικο. υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να σε βγαλουν απο τα ρουχα σου σε 20 δευτερολεπτα, αλλα δυστυχως και αυτο ειναι μερος της δουλειας που πρεπει να μαθεις να αντιμετωπιζεις αποτελεσματικα.οσο απαραδεκτος ειναι ο πελατης που ερχεται να κανει φασαρια γιατι απλα αλλαξε γνωμη και θελει να σπασει το συμβολαιο που υπεγραψε πριν ενα μηνα, τοσο απαραδεκτος ειναι και ο υπαλληλος που προσπαθει να κοροιδεψει τον παππου η την γιαγια που πηγαινει για μια ανανεωση καρτοκινητου αι φευγει με συμβολαιο. το οτι δουλευεις σε μια εταιρια οπου η πλειοψηφια των υπαλληλων της ειναι ασχετοι, δεν φταις εσυ. ουτε βεβαιως σε κανει ενα με αυτους. αν ημουνα στην θεση σου, θα χαιρομουνα πολυ που ξεχωριζω απο τους υπολοιπους γιατι ετσι θα φαινοταν η διαφορα μου με την μαζα. μην τρελενεσε λοιπον. δεν εχουμε κατι μαζι σου προσωπικα. το ξερω οτι δεν εχεις κατι προσωπικο...αλλα η GERMANOS εχει 700 καταστηματα και μιλας για την πλειοψηφια ενω δεν εχει επισκευτει την πλειοψηφια...οποτε ειναι σωστη η κριτικη σου?οσο για τον παππου υπαρχουν πολλοι που το συμβολαι τους βγαινει σε καλο..γιατι θεωρεις οτι ειναι κακο?αν βαζει 50 ευρω καρτες?τον συμφερει?αν καποιος προσπαθει να πεισει καποιον να κανει κατι δεν ειναι απατη...τωρα αν λεει πραγματα που δεν ισχυουν εκει ειμαι μαζι σου...και αν συμβει κατι τετοιο που εχει συμβει και σε μενα(σε ολους συμβαινει)εκει παραδεχεσαι το λαθος σου...δεν ειμαστε και τερατα guys ειμαστε ανθρωποι δεν ειμαστε στιγνοι επαγγελματιες.σε ολα τα επαγγελματα υπαρχουν καλοι και κακοι..σε ολες τις εκπαιδυσεις που εχω περασει η εταιρεια μας τονιζει την καλη και σωστη εξυπηρετηση δεν μας λεει καντε συνδεσεις σε οποιον βρειτε...αλλ σε αυτους που τους συμφερει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 εχω αποψη μονο για τα καταστηματα που εχω επισκεφτει προσωπικα.και δεν ειναι πανω απο δεκα.απλα επαναλαμβανω σε αυτα τα 10 καταστηματα ενας η δυο υπαλληλοι συνολικα ηξεραν τι τους γινεται.και στα 700 καταστηματα ειναι αδυνατο να εχει παει καποιος.οταν ομως ειναι πολλοι αυτοι που κανουν παραπονα κατι συμβαινει.δεν μπορει να εχουν παει ολοι σε αυτα που οι υπαλληλοι ειναι ασχετοι και ανενημερωτοι. Οσον αφορα τον παππου που τον συμφερει πιο πολυ η συνδεση,εχεις καθηκον να τον ενημερωσεις.η αποφαση ομως ειναι δικη του,αν θελει να πληρωνει παραπανω λεφτα,δικαιωμα του ειναι.οταν ομως πας να εκμεταλευτεις την οποια αδυναμια του και τον βαζεις να υπογραψεις συμβολαιο χωρις να ξερεις τι ειναι αυτο,απλα και μονο επειδη σου εδειξε εμπιστοσυνη οτι θα τον εξυπηρετησεις, ε αυτο λεγεται ανοησια για να μην πω κατι ποιο βαρυ. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. January 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2010 εχω αποψη μονο για τα καταστηματα που εχω επισκεφτει προσωπικα.και δεν ειναι πανω απο δεκα.απλα επαναλαμβανω σε αυτα τα 10 καταστηματα ενας η δυο υπαλληλοι συνολικα ηξεραν τι τους γινεται.και στα 700 καταστηματα ειναι αδυνατο να εχει παει καποιος.οταν ομως ειναι πολλοι αυτοι που κανουν παραπονα κατι συμβαινει.δεν μπορει να εχουν παει ολοι σε αυτα που οι υπαλληλοι ειναι ασχετοι και ανενημερωτοι. Οσον αφορα τον παππου που τον συμφερει πιο πολυ η συνδεση,εχεις καθηκον να τον ενημερωσεις.η αποφαση ομως ειναι δικη του,αν θελει να πληρωνει παραπανω λεφτα,δικαιωμα του ειναι.οταν ομως πας να εκμεταλευτεις την οποια αδυναμια του και τον βαζεις να υπογραψεις συμβολαιο χωρις να ξερεις τι ειναι αυτο,απλα και μονο επειδη σου εδειξε εμπιστοσυνη οτι θα τον εξυπηρετησεις, ε αυτο λεγεται ανοησια για να μην πω κατι ποιο βαρυ. οκ ο καθενας εχει την αποψη του και ειναι σεβαστη...οταν κανουμε συνδεση σε καποιον του προτινουμε κατι για να πληρωνει λιγοτερα,αν του λεγαμε να πληρωνει περισοτερα δεν θα ειχε νοημα..anyway καλο βραδυ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. January 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2010 Απευθύνω έκκληση σε όλους για... να ηρεμήσετε. Είμαι βέβαιος ότι σε όλες τις επιχειρήσεις, σε όλα τα καταστήματα, σε όλους τους επαγγελματικούς κλάδους, αλλά και σε οποιαδήποτε κοινωνική ομάδα, υπάρχουν τόσο «καλοί», όσο και «κακοί» άνθρωποι, τόσο «ανεύθυνα», όσο και «υπεύθυνα» άτομα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι σωστό να υπάρχει ομαδοποίηση και να τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι επειδή εργάζονται στο Χ κατάστημα, επειδή έχουν σύνδεση στο Ζ δίκτυο, επειδή χρησιμοποιούν το Δ κινητό, επειδή έχουν την Υ εθνικότητα ή για οποιονδήποτε άλλο παρόμοιο λόγο. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του. Κάθε άνθρωπος επίσης έχει την ελευθερία να κάνει τις επιλογές του, αφού πρώτα ενημερωθεί για αυτές και αφού τις αξιολογήσει. Για το τελευταίο υπάρχει αυτό το forum. Για όλα τα υπόλοιπα, λυπάμαι, αλλά δεν βρίσκεστε στο σωστό μέρος. Θα ήθελα λοιπόν, ανεξάρτητα από το που εργάζεστε (ή δεν εργάζεστε) να σας ευχαριστήσω όλους για τη συμμετοχή σας εδώ και να σας παροτρύνω, εφόσον μπορείτε και έχετε τον χρόνο, να συνεχίσετε να προσφέρετε πολύτιμες συμβουλές σε άλλους ανθρώπους, οι οποίοι τις έχουν ανάγκη. Ωστόσο, μην αναλώνετε τον χρόνο σας σε πραγματικά ανούσιες συγκρίσεις και μην χαλάτε τη διάθεσή σας με μία άποψη η οποία, ορισμένες φορές, ενδέχεται να είναι διαφορετική από τη δική σας (με αποτέλεσμα ορισμένες φορές να επιτίθεστε ή να ειρωνεύεστε τους άλλους, κάτι το οποίο απαγορεύεται εδώ). Chill out period λοιπόν για αυτό το θέμα - και υπενθυμίζω ότι μπορείτε να ασκείτε κριτική στις ιδέες όχι όμως και στους ανθρώπους :) . Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
castrato Δημ. January 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2010 Μάλλον για να σε αναγκάσουν να επικοινωνήσεις με την εταιρεία και να σου κάνουν ερωτήσεις του τύπου "έχετε κάποιο παράπονο από εμάς;" κλπ. Είναι η τελευταία τους ελπίδα μήπως σε μεταπείσουν. Το κάνει και η Wind. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
castrato Δημ. January 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2010 Πριν από λίγες ημέρες ήμουν στο μετρό και μεταξύ Χαλανδρίου και Νομισματοκοπείου, το Cosmote κινητό μου έδειξε την πληροφορία "ATHENS 21" που δείχνουν και τα κινητά της Wind. Με δεδομένο ότι η λήψη είναι προβληματική στις σήραγγες, πιστεύετε ότι το κινητό μου έδειχνε πληροφορίες κυψέλης της Wind, επειδή δεν είχε λήψη cosmote; Δεν πρόσεξα αν είχε λήψη δικτύου cosmote και αρχικά υπέθεσα ότι απλά άρχισαν να ενεργοποιούν την υπηρεσία πληροφοριών κυψέλης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.