Jump to content

OTE τεχνικοί


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είχα πρόβλημα στην Σάμο με την Οτενετ. Αφού τους ζάλισα αρκετές φορές επειδή όλο με πέταγε έξω και συνήθως κόλαγε και δεν κατέβαζε τίποτα, ζήτησα από τις βλάβες να έρθει τεχνικός.

Παιδιά ήρθε και ήταν η αδερφή μου. Της είχα πει για τον "καθαρισμό γραμμής" και του το είπε. Ο τεχνικός απάντησε ότι ο καθαρισμός γραμμής γίνεται μόνο για την εξωτερική γραμμή (ως την πολυκατοικία) και πως αφού είναι καινούργια γραμμή δεν θα είχε νόημα.

Η αδερφή μου του εξήγησε ξανά το πρόβλημα και από ότι μου είπε μετά, ο τεχνικός έλεξε όλα τα καλώδια του τηλεφώνου και βρήκε πως εκείνο που πήγαινε στο modem δεν έκανε καλά επάφή γιατί το κλιπσάκι είχε πολύ λυγισμένα συρματάκια. Τελικά το έφτιαξε και έλυσε το πρόβλημα (που είχαμε 2 μήνες).

 

Ο λόγος που το αναφέρω είναι για να πω ΜΠΡΑΒΟ σε μερικούς τεχνικούς του ΟΤΕ (και ειδικά στις παραμεθώριες περιοχές) που ασχολούνται και ενδιαφέρονται για την δουλειά τους και τους πελάτες. Μακάρι να υπήρχαν μόνο τέτοια παραδείγματα.

"Αν Α είναι επιτυχία, τότε A = X + Y + Z

X είναι δουλειά.

Υ είναι παιχνίδι.

Ζ είναι να κρατάς το στόμα σου κλειστό." - Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο!

Να πω κι εγώ ένα όμως.

Στο σπίτι μου παλιά είχα δύο διαφορετικά νούμερα τηλεφώνου. Το ένα που αντιστοιχούσε στις περισσότερες μπρίζες του σπιτιού και ένα άλλο που το είχα αποκλειστικά και μόνο σε ένα δωμάτιο. Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που έλειπα εκτός Ελλάδος διέκοψα και τις δύο γραμμές και όταν επέστρεψα έκανα ξανά αίτηση για ένα νούμερο το οποίο αυτή τη φορά σκόπευα να αντιστοιχεί σε όλες τις μπρίζες τους σπιτιού. Με λίγα λόγια, έπρεπε να βραχυκυκλωθούν τα καλώδια των δύο διαφορετικών γραμμών που υπήρχαν πριν στο κουτάκι έξω από το σπίτι.

Παραβλέπω το γεγονός ότι μου όρισαν ραντεβού για να έρθει ο τεχνικός μετά από τρεις βδομάδες και έρχομαι στο προκείμενο. Φτάνει που λέτε ο μεσόκοπος τεχνικός και με το που πάω να του εξηγήσω πως ακριβώς έχει η κατάσταση, που είναι το κουτάκι και τα λοιπά αποκρίνεται αγενέστατα σε έντονο ύφος "έλα αγόρι μου, που θα μου υποδείξεις εσύ τη δουλειά μου". Καλά λέω από μέσα μου και τον αφήνω. Μετά από λίγη ώρα, αφού είχε ανοίξει σχεδόν όλες τις μπρίζες στο διαμέρισμα κι αφού είχε ανεβοκατέβει κοιτάζοντας κάτι άσχετα κουτιά από μαγαζιά κάτω από την πολύκατοικία μου και δεν είχε καταφέρει να συνδέσει ακόμα το τηλέφωνο, αρχίζει να βλαστημάει μέσα στο σπίτι. Τη μια να μου λέει ότι τα καλώδια μέσα στην μια μπρίζα είναι κοντά και δε μπορεί να τα συνδέσει, την άλλη να μου λέει ότι είναι οι μπρίζες πολύ χαμηλά τοποθετημένες και δε μπορεί να σκύβει και ότι μου κάνει χάρη που σκύβει εκεί κάτω για να το φτίαξει στην ηλικία του, πως έχει καρδιά και κάτι τέτοια παρανοϊκά. Κι εγώ να πάω να του εξηγήσω πως ήτανε πριν η εγκατάσταση και πως τα καλώδια που σκάλιζε και έλεγε πως δε φτάνουν δεν έχουν καμία σχέση μ' αυτό που ήθελε να φτιάξει, κι αυτός να ξαναρχίζει το τροπάρι "άσε ρε φίλε είμαι στον ΟΤΕ 30 χρόνια και θα έρθεις εσύ να μου κάνεις κουμάντο"...

Οπότε με τα πολλά, τα "παίρνω" και του λέω "ναι ρε φίλε εγώ σε πληρώνω και θα μου το φτιάξεις όπως θέλω εγώ. Τι τα πληρώνουμε τα τέλη εγκατάστασης και τα τέλη συντήρησης; Και στην τελική αμά δε μπορείς να σκύψεις στο στάνταρ ύψος που είναι τοποθετημένες διεθνώς οι μπρίζες να πάρεις σύνταξη". Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται.. Άρχισε να με βρίζει μέσα στο ίδιο μου το σπίτι και κοντέψαμε να 'ρθούμε στα χέρια. Τελικά συνδέει μια συσκευή σε μια μπρίζα την οποία παρ' όλα αυτά δεν βιδώνει στον τοίχο και λέει πως είναι έτοιμο το τηλέφωνο και πως φεύγει απ' το μπουρδέλο μου. Συνεχίζει να φεύγει αυτός ακάθεκτος ενώ έχει αφήσει όλες τις υπόλοιπες μπρίζες του σπιτιού χωρίς σήμα και να κρέμονται με τα καλώδια απ' έξω. Κι εγώ από πίσω του να του ζητάω να μου δώσει τα στοιχεία του και να τον απειλώ με μηνύσεις και τα συναφή. Τον ακολουθώ ως το αυτοκίνητο και παίρνω τελικά τον αριθμό της πινακίδας αφού φυσικά όνομα δεν έδινε, και επιστρέφω σπίτι.

 

Ακούστε τώρα να γελάσετε.

 

Ως εκ θαύματος, μετά από τρία λεπτά χτυπά το τηλέφωνο που είχε μόλις συνδέσει. Έκπληκτος εγώ, αφού το τηλέφωνο στο συνδέουν τουλάχιστον 1-2 ώρες αφού φύγει ο τεχνικός, το σηκώνω και τι ακούω.... "Γεία σας" λέει "είμαστε από τον ΟΤΕ της περιοχής σας και πήραμε να δούμε αν συνδέθηκε το τηλέφωνό σας κι αν έχετε κάποιο πρόβλημα......"

Με το που μου λέει αυτό εγώ τον ρωτάω αμέσως το όνομα του και τι μου απαντάει το άτομο το απροκάλυπτο; "Μα γιατί; Εγώ δε φταίω σε τίποτα; Τι να το κάνετε το όνομά μου;" Για να μην μακρυγορώ, το πιάσατε το νόημα. Ο τύπος αφού κατάλαβε την μαλακία που είχε κάνει, πήρε τηλέφωνο στα φιλαράκια του στα κεντρικά για να με καλοπιάσουνε και να με εξυπηρετήσουνε. Τελικά κλείνω το τηλέφωνο σ' αυτόν που με πήρε και του λέω έρχομαι από κει. Και πηγαίνοντας στον ΟΤΕ να μου λένε εκεί όλοι, μα εντάξει, και ναι, και είναι όντως λίγο περίεργος, και έχει και διάφορα άλλα προβλήματα και δε συμμαζεύεται.. Για σταθείτε ρε παιδιά τους λέω; Άμα βγάζαμε όλοι τα προσωπικά μας προβλήματα στη δουλειά μας δεν έπρεπε να λειτουργεί τίποτα...

Με τα πολλά τους λέω πως αν δεν έρθει κάποιος να βάλει το τηλέφωνο σε όλες τις μπρίζες ή έστω να βιδώσει τις μπρίζες που κρέμονται θα κάνω μηνύσεις καταγγελίες και ότι θα τραβήξω το θέμα όσο δεν παιρνεί. Και τελικά αφού όλοι μου μιλούσαν "παραδόξως" όλο γλυκύτητα και κατανόηση ενώ εγώ τους είχα ρίξει τα καντήλια της ζωής τους προθυμοποιείται ένας και μου λέει "θα έρθω εγώ να στο φτιάξω όταν τελειώσω εδώ τη βάρδιά μου στα γραφεία γιατί δεν είναι και τεχνικός η ειδικότητα μου". Και όντως ήρθε παιδιά, και αφού μου ζήτησε και δικό μου κατσαβίδι γιατί δεν είχε κι αφού έκανε και τράκα απ' τα τσιγάρα της κοπελιάς μου, κι αφού του εξήγησα πως ήταν η εγκατάσταση και που είναι το κάθε τι, βραχυκύκλωσε τα καλώδια για να έχω τηλέφωνο σε όλο το σπίτι και έφτιαξε τις μπρίζες που κρέμονταν σε όχι παραπάνω από 5 λεπτά. Ο υπάλληλος που υποτίθεται δεν ήταν τεχνικός αλλά "γραφειάκιας". Τέλος αφού έκανε κι άλλο ένα τσιγάρο τράκα στην κοπελιά μου πήρε το θάρρος και κάθησε λίγο στις καρέκλες του μπαλκονιού μου για να πάρει ένα κλαψομούνικο ύφος και να αρχίσει να μου δικαιολογεί το "φιλαράκι" του παρακαλώντας με να μη δώσω συνέχεια στο θέμα με οποιονδήποτε τρόπο.

Όντως δεν έδωσα συνέχεια στο θέμα, όχι γιατί τον λυπήθηκα ή γιατί με έπεισε, αλλά επειδή έγινε η δουλειά μου τη μέρα που έπρεπε να γίνει και έτυχε να είμαι ούτως ή άλλως σε διακοπές.

 

Κι άλλο ένα μικρό:

Έχω κάνει εδώ και ενάμιση μήνα κλήση για βλάβη λόγω των απαράδεκτων ταχυτήτων με τις οποιές συνδέομαι στο νετ. Ακόμα ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Μάλλον θα χάσανε το δρόμο.... Εκτός κι αν έρχεται ο τεχνικός του dias από τη Σάμο, οπότε αξίζει η αναμονή....

 

Αυτά, και συγγνώμη για το μακροσκελές ποστ μου, αλλά μερικες λεπτομέριες είχαν τη σημασία τους όπως είδατε.. Για να δείτε για τι τύπους μιλάμε...

Link to comment
Share on other sites

ΔΥΣΤΥΧΩΣ εχει αρκετούς τέτοιους δυσκοίλιους δεινόσαυρους ο ΟΤΕ.

Άντε τώρα με την εθελούσια έξοδο που προωθεί, μπας και τους στείλουν σπίτια τους!

Μπράβο σου akamatos! Ίσως κάποιος άλλος στη θέση σου να το έκανε όλο γαργάρα και να πλήρωνε άλλο ιδιώτη τεχνικό να ρθεί να του τα κάνει. Μπράβο σου και πάλι!

http://www.danasoft.com/sig/sigmacom.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν τίθεται θέμα "μπράβο" φίλε μου... Ο καθένας θα έκανε θέμα αν έβλεπε τον τεχνικό να φεύγει, έχοντας αφήσει όλες τις μπρίζες του σπιτιού του να κρέμονται έξω από τους τοίχους με τα καλώδια έξω. Εντάξει, το βραχυκύκλωμα πού ήθελα να κάνω για να "παίζει" το νούμερο σε όλες τις μπρίζες, να δεχτώ ότι πρέπει να φέρω ιδιώτη ηλεκτρολόγο να μου το κάνει (αν και τελικά αποδείχτηκε θέμα μισού λεπτού από κάποιον που έχει καλή διάθεση). Αλλά το να "ξεγυμνώσει" όλες τις μπρίζες χωρίς λόγο, ψάχνοντας να βρει μια που σύμφωνα με τη "λογική" του, τον βόλευε καλύτερα, και μετά να αφήσει όλες τις υπόλοιπες έτσι, ήταν πραγμάτικά κάτι που με έβγαλε απ' τα ρούχα μου. Να μη μιλήσω για τις βρισιές που άκουσα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι... Κι ο πιο ήρεμος και πράος άνθρωπος της γης να είσαι σου ανεβαίνει η πίεση 35 (η μικρή)...
Link to comment
Share on other sites

Ακάματε, καλά έκανες φασαρία. Το ξέρω ότι το παράδειγμα που έδειξα μπορεί να είναι από τα λίγα και ο τεχνικός είναι φωτεινό παράδειγμα. Σαν καταναλωτές πρέπει να τα χώνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις και να επικροτούμε τις καλές. (Πάντως και της αδερφής μου της έκανε εντύπωση που ήρθε ο τεχνικός την επόμενη μέρα)

"Αν Α είναι επιτυχία, τότε A = X + Y + Z

X είναι δουλειά.

Υ είναι παιχνίδι.

Ζ είναι να κρατάς το στόμα σου κλειστό." - Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Akamatos, επιμένω να ξεχωρίζω την αντίδρασή σου, γιατί ξέρω 1-2 περιπτώσεις που την έκαναν "γαργάρα" σε παρόμοια φάση και φώναξαν (και πλήρωσαν) ιδιώτη τεχνικό. Το ίδιο άλλωστε συμβαίνει (συνήθως) με ηλικιωμένους/νες, που δεν μπορούν να κοντραριστούν σε τέτοιες καταστάσεις, και μετά ψάχνουν απελπισμένα βοήθεια απ' αλλού. Κρίμα δεν είναι? Κι όλα αυτά γιατί? Γιατί μερικοί ΟΤΕτζήδες 50-60 χρονών, νομίζουν ότι ζούν ακόμα στις εποχές του 1970-80 που δέσποζε το μονοπώλιο τους, κι αμα δεν τους κράταγες για φαγητό και να τους πλύνεις τα ρούχα επειδή σου σύνδεσαν 2 καλώδια, σε βρίζανε...
http://www.danasoft.com/sig/sigmacom.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Να πω και εγώ τον πόνο μου....Την προηγούμενη Τρίτη 21/12 μένουμε χωρίς τηλέφωνο πολλοί στη γειτονιά. Λέμε συμβαίνουν αυτά. Παίρνουμε τηλέφωνο στις βλάβες ΟΤΕ και μετά από μια 10' αναμονή αναφέρουμε το πρόβλημα στους ευγενικούς κατά τ'άλλα υπαλλήλους που μας πληροφορούν ότι τα η βλάβη έχει ήδη αναφερθεί αλλά τα συνεργεία του ΟΤΕ δεν είχαν δώσει ακόμη ημερομηνία τακτοποίησης του προβλήματος. Η παραπάνω συνομιλία επαναλήφθηκε και τις επόμενες τρεις μέρες, αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Τα νεύρα μας σε οριακό σημείο αφού χρονιάρες μέρες μείναμε χωρίς τηλέφωνο. Κοιτάμε έκπληκτοι να έρχονται σαν κύριοι οι τεχνικοί του ΟΤΕ τα Χριστούγεννα (διπλό το μεροκάματο βεβαίως-βεβαίως!) σκάβουν 50 πόντους σε ένα σημείο κοιτιούνται μεταξύ τους κάνουν κανά πακέτο τσιγάρα και σηκώνονται και φεύγουν! :mad: Κάγκελο εμείς!!! Προχθές 27/12 φέρνουν τα μεγάλα μέσα...και σκάβουν με με μια μπουλντόζα, πάλι κοιτιούνται και την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια....Χθες όμως έρχονται από το πρωί στήνουν το συνεργείο - παραδόξως κάνουν μόνο μισό πακέτο τσιγάρα έκαστος - στήνουν ολόκληρη αδιάβροχη σκηνούλα και δουλεύουν από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδι, αφού ακούσαν διάφορα από τη γειτονιά για την ολιγωρία τους! Φυσικά επιτέλους η βλάβη αποκαθίσταται και από εχθές έχουμε τηλέφωνο.

 

Δεν αμφιβάλλω ή μάλλον θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμη ευσυνείδητοι τεχνικοί του ΟΤΕ, αλλά με λύπη διαπιστώνω ότι αποτελούν μειοψηφία για να μην πω είδος υπό εξαφάνιση. :(

 

Υ.Γ.: Πρέπει να σπάω ρεκόρ ξεθαψίματος θέματος, έτσι;;; :p

God grant me the serenity to accept the things I cannot change,

courage to change the things I can

and wisdom always to tell the difference.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το πιθανότερο στην περιπτωση σου είναι οτι αυτοί που σκάβουν είναι συνήθως συνεργεία κάποιου εργολάβου που αναλαμβάνει τα χωματουργικά και οι τύποι με τις σκηνές είναι οι υπάλληλοι του οτε από τις καλωδιακές.

 

Ευχές

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει εφόσον το νέο έτος μας βρήκε με τηλέφωνο, βάζουμε τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία πίσω μας και προχωράμε.... :p

God grant me the serenity to accept the things I cannot change,

courage to change the things I can

and wisdom always to tell the difference.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...