Jump to content

Συμβουλές για Daytona DY50R


teorizo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αα προφανως τοτε δεν εχουμε το ιδιο σασμαν γιατι εγω με 14-39 που εχω τωρα με 1η παει 35-40, 2α 60, 3η 80

 

εγω Lifan 125 εχω τωρα πανω και.. σκεφτομαι να παρω κανενα fuego εκκεντροφορο και να βαλω και αυτο το καρμπ που εχω να γινει πυραυλος αλλα σκεφτομαι οτι θα καει και τα αντερα του και δε θα μου βγαζει ουτε 60km αυτονομια και το ξανασκεφτομαι :lol: :lol:

 

 

τι τελικη εχεις;και ποση περιπου αυτονομια εχεις;

 

εγω παντως εχω περιπου 100-140 χλμ αυτονομια(αναλογως πως το πηγαινω)

αυτη την στιγμη εχει το μαμισιο καρμπ το οποιο ειναι 20αρι εαν βαλω το 22αρι με εκκεντροφορο θα μειωθει τραγικα η αυτονομια;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

η 1η σπαει στα 30(τριζοντας ολο το μηχανακι φυσικα),η 2α στα 60 και η 3η στα 95(ο ξαδερφος μου την ειχε παει 100 αλλα ειναι και ελαφρυτερος).παντως οταν πηγαινω με 3η στα 60 χλμ κ βαλω 4η δεν πολυαργει να φτασει τα 100.

 

παντως αν βγαζεις 95-100Km με την 3η και η 4η σου δεν ανεβαζει σχεδον καθολου μετα συμαινει οτι κρεμαει το μηχανακι σου οποτε αν δε το δυναμωσεις καλυτερα να το κοντινεις λιγο και θα δεις μεγαλυτερη τελικη.

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

παντως αν βγαζεις 95-100Km με την 3η και η 4η σου δεν ανεβαζει σχεδον καθολου μετα συμαινει οτι κρεμαει το μηχανακι σου οποτε αν δε το δυναμωσεις καλυτερα να το κοντινεις λιγο και θα δεις μεγαλυτερη τελικη.

αν βαλω ενα 38αρι πισω λες να χρειαστει να αλλαξω παλι αλυσσιδα;

Link to comment
Share on other sites

τι τελικη εχεις;και ποση περιπου αυτονομια εχεις;

 

εγω παντως εχω περιπου 100-140 χλμ αυτονομια(αναλογως πως το πηγαινω)

αυτη την στιγμη εχει το μαμισιο καρμπ το οποιο ειναι 20αρι εαν βαλω το 22αρι με εκκεντροφορο θα μειωθει τραγικα η αυτονομια;

 

τελικη δεν μπορω να δω γιατι το κοντερ σταματαει στα 80km:lol: πιστευω καπου στα 100 θα πηγαινει. αυτονομια τωρα εχω περιπου 110-120km μες την πολυ με λιγο σκισιμο και μερικα δικαβαλα.. :D

 

τωρα αμα βαλω καρμπ και εκκεντροφορο σιγουρα θα ειναι κατω απο 80km δε το συζητω..

 

στο 50αρι που το ειχα 47mm μαμα στροφαλο 5o σταδιο και το CM200 μου ( που μαλλον ειναι πιο μεγαλο απ το δικο σου) η αυτονομια ειχε πεσει στο μισο :lol: εβγαζε το μισο τεποζιτο απ την εξατμιση μεχρι ν ανοιξει αλλα αμα ανοιγε δε το πιανε ουτε 125 .. :lol::lol: εκεινο ηταν τραγικο φτοιαξιμο.. τωρα πιστευω θα ειναι πιο νορμαλ..

 

αν βαλω ενα 38αρι πισω λες να χρειαστει να αλλαξω παλι αλυσσιδα;

 

βαλε ενα 39αρι αλλα θα παρεις με τα χοντρα δοντια για να ταιριαζει με την αλυσιδα που εχεις τωρα..

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

βαλε ενα 39αρι αλλα θα παρεις με τα χοντρα δοντια για να ταιριαζει με την αλυσιδα που εχεις τωρα..

 

μηπως ειναι καλυτερα να αλλαξω το μπροστινο και να του βαλω ενα 14αρι μιας και ειναι φτηνοτερο;

Link to comment
Share on other sites

ναι και αυτο γινεται.. 15-39 και 14-36 σχεδον ιδια μεταδοση βγαζουν.. απλα θα σου ακουμπαει λιγο παραπανω η αλυσιδα στη γλυστρα εκει στο ψαλιδι γιατι θα ειναι και τα δυο τα γραναζια μικρα.
SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

ναι και αυτο γινεται.. 15-39 και 14-36 σχεδον ιδια μεταδοση βγαζουν.. απλα θα σου ακουμπαει λιγο παραπανω η αλυσιδα στη γλυστρα εκει στο ψαλιδι γιατι θα ειναι και τα δυο τα γραναζια μικρα.

 

οκ thanks!

μηπως ξερεις τι παιζει απο κοφτες επειδη θελω να τους αφαιρεσω;

Link to comment
Share on other sites

οκ thanks!

μηπως ξερεις τι παιζει απο κοφτες επειδη θελω να τους αφαιρεσω;

 

μπαα δεν εχω ιδεα.. το παλιο ανεβαζε τρελες στροφες αλλα δεν ειχα καταλαβει ποτε να κοβονται τα ρευματα... δε νομιζω να εχεις τετοιο θεμα.. θα το καταλαβαινες..

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

μπαα δεν εχω ιδεα.. το παλιο ανεβαζε τρελες στροφες αλλα δεν ειχα καταλαβει ποτε να κοβονται τα ρευματα... δε νομιζω να εχεις τετοιο θεμα.. θα το καταλαβαινες..

 

 

τα παλια μηχανακια αν δεν κανω λαθος οπως τα astrea k τα glx ειχαν κοφτες για την ροη του καυσιμου ή για την εξαγωγη γι'αυτο κ ρωτησα μηπως παιζει το ιδιο και με το δικο μου.

επισης απο καπου εχω ακουσει οτι μπορω να αλλαξω το πιστονι του με ενα κοντυτερο ή ελαφρυτερο κ θα στροφαρει καλυτερα,αυτο ισχυει;

Link to comment
Share on other sites

τα παλια μηχανακια αν δεν κανω λαθος οπως τα astrea k τα glx ειχαν κοφτες για την ροη του καυσιμου ή για την εξαγωγη γι'αυτο κ ρωτησα μηπως παιζει το ιδιο και με το δικο μου.

επισης απο καπου εχω ακουσει οτι μπορω να αλλαξω το πιστονι του με ενα κοντυτερο ή ελαφρυτερο κ θα στροφαρει καλυτερα,αυτο ισχυει;

 

δεν μπορει να κοβει εισαγωγη ή εξαγωγη.. η μηχανη ειναι πολυ απλη δεν υπαρχει ουτε ψεκασμος ουτε κανενα αλλο συστημα για να γινεται αυτο.. μονο τα ρευματα μπορει να κοβονται απο την ηλεκτρονικη οποτε αν γινεται κατι τετοιο με aftermarket ηλεκτρονικη μπορεις να αυξησεις τις στροφες αλλα δε νομιζω να συμβαινει κατι τετοιο στην περιπτωση σου..

 

Με ελαφρυτερο πιστονι σιγουρα θα στροφαρει πολυ περισσοτερο.. κοντιτερο τι εννοεις ?? δεν νομιζω παντως να αξιζει να βαλεις σφυριλατα στο παπι σου .. :lol::lol:

 

ειπαμε αν θες παραπανω δυναμη και σχετικα οικονομικα --> εκκεντροφορος και καρμπ

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

η 1η σπαει στα 30(τριζοντας ολο το μηχανακι φυσικα),η 2α στα 60 και η 3η στα 95(ο ξαδερφος μου την ειχε παει 100 αλλα ειναι και ελαφρυτερος).παντως οταν πηγαινω με 3η στα 60 χλμ κ βαλω 4η δεν πολυαργει να φτασει τα 100.

 

 

οχι στανταρ ειναι 22mm κ απο οτι εχω δει στο stelpet βγαινει σε διαφορα νουμερα.

 

επισης μηπως ξερει κανεις σας που εχει τους κοφτες;

 

Bασικα τι μοτερ εχεις?σχεδον τα ιδια χιλιομετρα βγαζουμε(εχω 50αρι σασμαν,daytona),εαν φορας το μοτερ του daytona(125?)αλαξε το σασμαν με ενα σασμαν glx90αρι και θα δεις μεγαλητερη τελικη...

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

αν βαλω ενα 38αρι πισω λες να χρειαστει να αλλαξω παλι αλυσσιδα;

 

οταν αλαζεις γραναζια αλαζεις και αλυσιδα γτ κανει πατουρα αλλα και το αντιστροφο..αλλιως υπαρχει μεγαλη περιπτωση να σου βγαινει η αλυσιδα..

Link to comment
Share on other sites

αμα δεν ειναι ενα απο αυτα που λενε τα παιδια παραπανω..τοτε να δεις αν χανεις συμπιεση..μπορει να εχουν φαγωθει τα ελατηρια του πιστονιου σου και να ψιλοπαιζη το πιστονι..

 

πως μπορω να δω εαν χανω συμπιεση;

αν εχουν φαγωθει τα ελατηρια του πιστονιου μηπως ξερεις πανω κατω ,ποσο κανουν;

 

sratos3 σου εκανα την ερωτηση πριν μερικα ποστ,αλλα μαλλον δεν την ειδες.

Link to comment
Share on other sites

πως μπορω να δω εαν χανω συμπιεση;

αν εχουν φαγωθει τα ελατηρια του πιστονιου μηπως ξερεις πανω κατω ,ποσο κανουν;

 

sratos3 σου εκανα την ερωτηση πριν μερικα ποστ,αλλα μαλλον δεν την ειδες.

 

ενας ευκολος τροπος ειναι γυρνωντας τη μανιβελα να δεις ποσο αντισταση εχει..

αν γυρναει πολυ ευκολα δεν εχει πολυ συμπιεση..

βεβαια δεν ειναι και πολυ αξιοπιστος τροπος... μονο σε πολυ χαλια κατασταση θα καταλαβεις κατι ..

SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

πως μπορω να δω εαν χανω συμπιεση;

αν εχουν φαγωθει τα ελατηρια του πιστονιου μηπως ξερεις πανω κατω ,ποσο κανουν;

 

 

sorry φιλος αλλα γινετε ψιλοπανικος εδω και μπορει να το <<πηδηξα>> καταλαθως:lol:!

λοιπον οπως ειπε πολυ σωστα ο φιλος η μια προχειρη λυση ειναι αυτη..αλλιως βγαζεις μπουζοκαλωδιο και μπουζι και <<δαχτυλονεις>>:lol:. τραβας πολυ σιγα μανιβελα και βλεπεις τι υποπιεση εχεις..αλλος τροπος βγαζεις την κεφαλη και με την παλαμη σου κλεινεις τον κυλινδρο και τραβας παλι μανιβελα...και ο 3ος και καλυτερος βγαζεις και το πιστονι και βλεπεις τι φαγωμα εχουν... τωρα ελατηρια θα βρεις πολλα απο 4ε μεχρι και 30ε..αλλα να ξερεις απτην στιγμη που φαγωθηκανε τα ελατηρια σε ενα χρονο θα εχεις μορφη οβαλ στον κυλινδρο..και ελατηρια να αλλαξεις δεν θα πηγαινει σαν μαμα γτ εχει φαγωθει ο κυλινδρος. κανε 0.5 χιλ μεγαλυτερο το μηχανακι σου.. ουφ..ειμαι ο στρατοσ και μολις τελειοσα!!:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

επισης αν πας σε συνεργειο εχουν ενα μηχανιμα που ξεβιδωνεις το μπουζι βυδωνεις αυτο και πατωντας μιζα ή μανιβελα μετραει την πιεση στον κυλινδρο..
SeRiUs RC dRiVeR
Link to comment
Share on other sites

ενας ευκολος τροπος ειναι γυρνωντας τη μανιβελα να δεις ποσο αντισταση εχει..

αν γυρναει πολυ ευκολα δεν εχει πολυ συμπιεση..

βεβαια δεν ειναι και πολυ αξιοπιστος τροπος... μονο σε πολυ χαλια κατασταση θα καταλαβεις κατι ..

 

πως μπορω να δω εαν χανω συμπιεση;

αν εχουν φαγωθει τα ελατηρια του πιστονιου μηπως ξερεις πανω κατω ,ποσο κανουν;

 

 

sorry φιλος αλλα γινετε ψιλοπανικος εδω και μπορει να το <<πηδηξα>> καταλαθως:lol:!

λοιπον οπως ειπε πολυ σωστα ο φιλος η μια προχειρη λυση ειναι αυτη..αλλιως βγαζεις μπουζοκαλωδιο και μπουζι και <<δαχτυλονεις>>:lol:. τραβας πολυ σιγα μανιβελα και βλεπεις τι υποπιεση εχεις..αλλος τροπος βγαζεις την κεφαλη και με την παλαμη σου κλεινεις τον κυλινδρο και τραβας παλι μανιβελα...και ο 3ος και καλυτερος βγαζεις και το πιστονι και βλεπεις τι φαγωμα εχουν... τωρα ελατηρια θα βρεις πολλα απο 4ε μεχρι και 30ε..αλλα να ξερεις απτην στιγμη που φαγωθηκανε τα ελατηρια σε ενα χρονο θα εχεις μορφη οβαλ στον κυλινδρο..και ελατηρια να αλλαξεις δεν θα πηγαινει σαν μαμα γτ εχει φαγωθει ο κυλινδρος. κανε 0.5 χιλ μεγαλυτερο το μηχανακι σου.. ουφ..ειμαι ο στρατοσ και μολις τελειοσα!!:lol::lol:

 

επισης αν πας σε συνεργειο εχουν ενα μηχανιμα που ξεβιδωνεις το μπουζι βυδωνεις αυτο και πατωντας μιζα ή μανιβελα μετραει την πιεση στον κυλινδρο..

 

ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες σας:up:

τελικα το μηχανακι ψιλοεπανηλθε παιζει να εφταιγε ο βενζινας που πηγενα(σιγουρα ηταν νοθευμενη επειδη με το που γεμισα αλλου το μηχανακι,αλλαξε εντελως).

 

κατι αλλο,μηπως κανενας απο σας εχει το dy 125 rs,ρωταω επειδη θελω να το βελτιωσω ,αλλα σε αλλο ποστ διαβασα οτι δεν παιρνει στροφαλο εμποριου(θελω να βαλω εναν 54)πληροφοριακα το μοτερι μαμισιο εχει 55,5 διαμετρο κ 49,5 διαδρομη.

ευχαριστω κ παλι.:)

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

ευχαριστω παιδια για τις συμβουλες σας:up:

τελικα το μηχανακι ψιλοεπανηλθε παιζει να εφταιγε ο βενζινας που πηγενα(σιγουρα ηταν νοθευμενη επειδη με το που γεμισα αλλου το μηχανακι,αλλαξε εντελως).

 

κατι αλλο,μηπως κανενας απο σας εχει το dy 125 rs,ρωταω επειδη θελω να το βελτιωσω ,αλλα σε αλλο ποστ διαβασα οτι δεν παιρνει στροφαλο εμποριου(θελω να βαλω εναν 54)πληροφοριακα το μοτερι μαμισιο εχει 55,5 διαμετρο κ 49,5 διαδρομη.

ευχαριστω κ παλι.:)

 

δεν ξερω να σου πω...σε DY μοτερ μονο κυλινδροπιστονο εχω αλλαξει...μηπως θα ηταν καλυτερα να μην μπλεχτεις με στροφαλους αν δεν μπαινουν απο εμποριο? αλλα αν θες μπορεις να βαλεις μακρυτερη μπιελα και να την αλλαξεις θεση...(με παντεντα μονο)...αλλα να ξερεις οτι δεν θα κρατησει και για πολυ!:worry:

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω να σου πω...σε DY μοτερ μονο κυλινδροπιστονο εχω αλλαξει...μηπως θα ηταν καλυτερα να μην μπλεχτεις με στροφαλους αν δεν μπαινουν απο εμποριο? αλλα αν θες μπορεις να βαλεις μακρυτερη μπιελα και να την αλλαξεις θεση...(με παντεντα μονο)...αλλα να ξερεις οτι δεν θα κρατησει και για πολυ!:worry:

 

Γιατι θα δεν θα κρατησει πολυ?????Εγω εχω ενα suzuki 50αρη,θελω να το κανω 47mm δηλαδη 47χ41,8 με μακρυτερη μπιελα απο fb80αρη.Θα εχω προβλημα????

Youtube΄s Channel:Kamilaririder

check out my bikepics account

http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg

Link to comment
Share on other sites

παιδια αυτες τις μερες βγαζω το εργαλειο μου 53-54!:confused: φοραω 5ο σταδιο εκκεντροφορο! εχω ακουσει οτι μ τον εκκεντροφορο αυτον η τετααρτη δεν δινει καθολου ισχυει???
Link to comment
Share on other sites

53 η 54?! :rolleyes: εξαρταται,τι εκκεντροφορος? οτι να ναι των 20-30ε? τοτε μην περιμενεις να δεις αποτελεσμα,3ο σταδιο ειναι για μεσαιες,ροπη,4ο ειναι κ μεσαιες κ ψηλα,και 5ος ειναι ψοφιμι στα χαμηλα κ δυναμη στα ψηλα !
Link to comment
Share on other sites

τελικα δοκιμασα να αλλαξω το γραναζωμα μηπως δω καμια καλυτερη τελικη,αλλαζοντας μονο το μπροστινο απο 15 σε 14 με το πισω να'χει παραμεινει 36,αλλα τωρα δυσκολευεται να πιασει τα 100.βεβαια τα 90 τα πιανει ταχυτερα.μηπως ειναι καλυτερα να αντικαταστησω το 14αρι με 16 αλλα μαλλον θα του πεσει πολυ βαρυ.:lol:

 

τελικα δεν εχει κανενας το dy 125,για να μου πει εντυπωσεις και τι βελτιωσεις μπορει να παρει;

 

παντως πιστευω οτι ο 125αρης κινητηρας της daytona ειναι ο ποιο αδυνατος της αγορας,ακομα και απο τους lifan:cry:τουλαχιστον μεχρι στιγμης μου εχει βγει πολυ αξιοπιστος.:)

Link to comment
Share on other sites

τελικα δοκιμασα να αλλαξω το γραναζωμα μηπως δω καμια καλυτερη τελικη,αλλαζοντας μονο το μπροστινο απο 15 σε 14 με το πισω να'χει παραμεινει 36,αλλα τωρα δυσκολευεται να πιασει τα 100.βεβαια τα 90 τα πιανει ταχυτερα.μηπως ειναι καλυτερα να αντικαταστησω το 14αρι με 16 αλλα μαλλον θα του πεσει πολυ βαρυ.:lol:

 

τελικα δεν εχει κανενας το dy 125,για να μου πει εντυπωσεις και τι βελτιωσεις μπορει να παρει;

 

παντως πιστευω οτι ο 125αρης κινητηρας της daytona ειναι ο ποιο αδυνατος της αγορας,ακομα και απο τους lifan:cry:τουλαχιστον μεχρι στιγμης μου εχει βγει πολυ αξιοπιστος.:)

 

τι βελτιωση θες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...