Jump to content

Συμβουλές για Daytona DY50R


teorizo
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι προβλήματα βγάζει?

Δεν μπορεί, εκτός αν δεν έχει γίνει καλή δουλειά...

Χρήστο να θες να πάει καλά θα βάλεις μία εξάτμηση, ένα καρμπυρατέρ, κυλινδροπίστονο, στροφαλομπιέλα και κεφαλή από astrea ή από cub90(καλύτερα). Αυτό θα βγέι γύρω στα 300€+ (Τα ανταλακτικά έχουν γύρω στα 200€+)

Αν θες να πάει ικανοποιητικά και να τραβάει σε ανηφόρες οπως λες χωρίς να πας με πρώτη και τσίτα τα γκάζια θα βάλεις καρμπυρατέρ, κυλινδροπίστονο και αν το σηκώνει η τσέπη σου βάζεις και μία εξάτμιση. Θα οσυ βγεί περίπου 200€

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τι προβλήματα βγάζει?

Δεν μπορεί, εκτός αν δεν έχει γίνει καλή δουλειά...

Χρήστο να θες να πάει καλά θα βάλεις μία εξάτμηση, ένα καρμπυρατέρ, κυλινδροπίστονο, στροφαλομπιέλα και κεφαλή από astrea ή από cub90(καλύτερα). Αυτό θα βγέι γύρω στα 300€+ (Τα ανταλακτικά έχουν γύρω στα 200€+)

Αν θες να πάει ικανοποιητικά και να τραβάει σε ανηφόρες οπως λες χωρίς να πας με πρώτη και τσίτα τα γκάζια θα βάλεις καρμπυρατέρ, κυλινδροπίστονο και αν το σηκώνει η τσέπη σου βάζεις και μία εξάτμιση. Θα οσυ βγεί περίπου 200€

Αυτά που λες τα έκανα και εγώ αλλά και το φιλαράκι μου. Μου βγήκαν περίπου όσο αναφέρεις αλλά τι να λέμε τώρα. Του δικό έχει πέσει πολύ του φίλου μου δεν δεν κρατάει ρελαντί, πατινάρει, και μπουκώνει...
only crossfit...
Link to comment
Share on other sites

Αυτά που λες τα έκανα και εγώ αλλά και το φιλαράκι μου. Μου βγήκαν περίπου όσο αναφέρεις αλλά τι να λέμε τώρα. Του δικό έχει πέσει πολύ του φίλου μου δεν 1)δεν κρατάει ρελαντί, 2)πατινάρει, και 3)μπουκώνει...

1,3)Αυτό οφείλεται στο καρμπυρατερ. Ή είναι μεγάλο ή δεν έχει τα σωστά ζιγκλέρ για την σωστή αναλογία αέρα - καυσίμου.

2)Εμ βέβαια. Αν έχεις τα μανίσια (50cc) δισκάκια και το κάνεις 100+ κυβικά, πως θες να μην πατινάρει?

 

Για το δικό σου(και γενικότερα), παίζει ρόλο πώς το χειρίζεσαι.

Το έστρωσες? Το έλιωνες συνέχεια? Έχεις βάλει χωάνη? Πόσα χιλιόμετρα έχεις?

 

Και πάντα παίζει ρόλο το μαστόρι που στο έφτιαξε ;)

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Τι προβλήματα βγάζει?

Δεν μπορεί, εκτός αν δεν έχει γίνει καλή δουλειά...

Χρήστο να θες να πάει καλά θα βάλεις μία εξάτμηση, ένα καρμπυρατέρ, κυλινδροπίστονο, στροφαλομπιέλα και κεφαλή από astrea ή από cub90(καλύτερα). Αυτό θα βγέι γύρω στα 300€+ (Τα ανταλακτικά έχουν γύρω στα 200€+)

Αν θες να πάει ικανοποιητικά και να τραβάει σε ανηφόρες οπως λες χωρίς να πας με πρώτη και τσίτα τα γκάζια θα βάλεις καρμπυρατέρ, κυλινδροπίστονο και αν το σηκώνει η τσέπη σου βάζεις και μία εξάτμιση. Θα οσυ βγεί περίπου 200€

 

Δηλαδη?

 

Για πες αδερφε.....

Για ποσα κυβικά μιλας?(χιλιαστα)

Πρεπει να βαλω χωανη και αλλαξω τα 50ccαρια δισκακια??(αν ναι τι πρεπει να βαλω?)

 

Ρε παιδια το μοτερ ειναι επικυνδινο για τους μπατσους(αν σε ποιασουν την γ........ες)..ασε που τα μονα

μοτερ που μπορεις να βρεις στην αγορα ειναι LIFAN και ειναι ελεος...πατινιαρουν και τετοια!!!(τουλαχιστον το 125cc χωρις συμπλεκτη "το εχει ενας φιλος και ειναι gtp")

Ξερετε κανα μοτερ που μπορς να βρω καινουργιο με εγγυηση!!!!!!!(χωρις προβληματα?)??

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη?

 

Για πες αδερφε.....

Για ποσα κυβικά μιλας?(χιλιαστα)

Πρεπει να βαλω χωανη και αλλαξω τα 50ccαρια δισκακια??(αν ναι τι πρεπει να βαλω?)

 

Ρε παιδια το μοτερ ειναι επικυνδινο για τους μπατσους(αν σε ποιασουν την γ........ες)..ασε που τα μονα

μοτερ που μπορεις να βρεις στην αγορα ειναι LIFAN και ειναι ελεος...πατινιαρουν και τετοια!!!(τουλαχιστον το 125cc χωρις συμπλεκτη "το εχει ενας φιλος και ειναι gtp")

Ξερετε κανα μοτερ που μπορς να βρω καινουργιο με εγγυηση!!!!!!!(χωρις προβληματα?)??

Αν βάλεις 53 κυλινδροπίστονο και βάλεις 53 στροφαλομπιέλα τότε θα γίνει 118cc.(Βέβαια εδώ θέλει πατέντα (συνεπώς και καλό μάστορα) για να μην ακουμπάει το πιστόνι στις βαλβίδες)

Αν βάλεις μόνο κυλινδροπίστονο τότε θα είναι γύρω στα 100cc(πιστεύω σε καλύπτει)

 

Αν βάλεις χωάνη(αόριστα) τότε υπάρχει κίνδυνος να μπαίνουν σκόνη και σκουπιδάκια απο την εισαγωγή και να κάνουν γρατζουνιές στον κύλινδρο. Αν πάλι βάλεις καλή χωάνη, τότε είσαι σε πολύ καλύτερη μοίρα.

Εγώ τα φιλτροκούτια δεν τα αποχωρίζομαι με τίποτα.

Ας μην έχω το top γκάζι, ξέρω όμως τί έχω μέσα στο μοτέρ μου ;)

 

Για δισκάκια δοκίμασε τα μανίσια απο το astrea για αρχή.

 

[EDIT] Για μοτερ μην πάρεις καινούριο γιατί αυτά που κυκλοφορούν είναι για τα μπάζα. Φτιάξε το δικό σου, θα σου βγεί πολύ πιό οικονομικά.

Για τους μπάτσους, δεν θα σε καταλάβουν αν δεν τους προκαλέσεις (πχ. με θόρυβο)

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Τα μανισια δισκακια αstrea ποσο κοστιζουν?(περιπου)

και το 53 κυλινδροπίστονο και η 53αρα στροφαλομπιέλα φτανουν σε ενα μοτερ 50cc μανισιο?(+δισκακια astrea)?

 

Παντως σ'ευχαριστω για την βοηθεια σου!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα μανισια δισκακια αstrea ποσο κοστιζουν?(περιπου)
Δεν ξέρω :(

και το 53 κυλινδροπίστονο και η 53αρα στροφαλομπιέλα φτανουν σε ενα μοτερ 50cc μανισιο?(+δισκακια astrea)?

Τι εννοείς, δεν κατάλαβα?

Παντως σ'ευχαριστω για την βοηθεια σου!!!!!
Δεν κάνει τιποτα φίλε μου :)

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Εννοω πως εχω τωρα ενα 50αρακι!!!

Λεω πως αω βαλω μονο 53 κυλινδροπίστονο 53αρα στροφαλομπιέλα και δισκακια θα ειναι αρκετα για να καλυψουν τις επιδοσεις που ζητω?

Ακομα τι μαρκα να ειναι τα κυλινδροπίστονα και στροφαλομπιέλες?(honda ή κινεζικα?)

Link to comment
Share on other sites

Εννοω πως εχω τωρα ενα 50αρακι!!!

Λεω πως αω βαλω μονο 53 κυλινδροπίστονο 53αρα στροφαλομπιέλα και δισκακια θα ειναι αρκετα για να καλυψουν τις επιδοσεις που ζητω?

Ακομα τι μαρκα να ειναι τα κυλινδροπίστονα και στροφαλομπιέλες?(honda ή κινεζικα?)

Καλά θα είναι να αλλάξεις και καρμπυρατέρ και αργότερα μία εξάτμιση.

Αν θές κάτι παραπάνω, βάζεις και μια κεφαλή απο astrea ή cub90 και είσαι Κύριος :)

 

Από μάρκες τί να σου πω? Αν θέλεις αντοχή σε θερμοκρασίες(και γενικά αντοχή), βάζεις καλά πράγματα. Αν θές φτηνιάρικα πράγματα που αν πάθει οτιδήποτε δεν κλαις την τσέπη σου, βάζεις αυτά. Σε επιδόσεις είναι το ίδιο.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

ρε παιδια να ρωτησω κατι?εχω ενα daytona dy50RS..μολις τωρα το βελτιωσα με αλλαγη στροφαλο πιστονια κτλ σε 110..πολοι φιλοι μου που εχουν daytona δεν τους εχει παρουσιασει κανενα προβλημα..λενε οτι ειναι τα καλυτερα στην κατηγορια των παπιων που δεν ειναι μαρκα..αληθευει?τι γνωμη εχετε?και οταν το ειχα 72 δεν μου παρουσιασε κανενα προβλημα.εχω μεγαλο αγχος γιατι θελω να κρατησει το μηχανακι.αλλα εχω ακουσει καλα λογια. και κατι αλλο.το daytona τι ειναι,κινεζικο η γιαπωνεζικο?γιατι εχω ακουσει οτι ειναι θυγατρικη της honda αλλα οι αποψεις ποικηλουν..

υγ. τα παντα μεσα στη μηχανη ειναι οπως στα honda ακομα και οι φλαντζες.

h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

Apo ti Malaisia einai ta DAYTONA

Telika ola auta ta kinezika kai apo ti malaisia einai kala gia piragma giati vgainoun apo ti mana tous me 59mm carter(Ta innova vgainoun manisia me 57mm)

An to prosexeis den tha pathi tipota alla den sigrinetai kai me ta Honda

"I DON'T DRIVE FAST

I JUST FLY SLOW"

Link to comment
Share on other sites

Apo ti Malaisia einai ta DAYTONA

Telika ola auta ta kinezika kai apo ti malaisia einai kala gia piragma giati vgainoun apo ti mana tous me 59mm carter(Ta innova vgainoun manisia me 57mm)

An to prosexeis den tha pathi tipota alla den sigrinetai kai me ta Honda[/QUναι εχεις δικιο οταν ανοιξα το δικο μου ειχε ανοιγμενα τα καρτερ στα 57mm..παντως δεν ειναι μουφα...πχ με κατι lifan-dayang-zongseng κ τετοια καμια σχεση,δε συγκρινεται..

h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

QUναι εχεις δικιο οταν ανοιξα το δικο μου ειχε ανοιγμενα τα καρτερ στα 57mm..παντως δεν ειναι μουφα...πχ με κατι lifan-dayang-zongseng κ τετοια καμια σχεση,δε συγκρινεται..αλλα δεν ξερω ακομα,στην πορεια θα δειξει..
h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου τα dayang εγιναν daytona.και εγω τα εχω σε μεγαλητερη εκτιμιση απο κατι lifan,zongseng και τα αλλα κινεζικα
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
paidia se kanena tetramino tha paro malon to daytona sprinter i to dayang dy50 special edition. kai ta dio kostizoun 1400euro me kit 72cc.to daytona ine men pio omorfo alla epidi exei vgi prin ligo kairo then to exo di piragmeno[fiagmeno]alla exoterika mou aresei pio poli kai me 600-650euro ginete arketa kalo. i moni mixaniki diafora ine oti to daytona exei eleuros pio kalo kinitira.to mio tou einai oti den einai poli dokimasmeno giati vgike to maio.to dayang mou aresi arketa exoterika xoris podies kai kathreftes ma to mion tou einai pos gia na einai telio exoterika theli vaximo kai merikes fores then petixene.as poume exo di dayang telia opos mou aresoun omos exo di kai merika xalia.to daytona sprinter exi exatmisi daytona afou to stroso ti exatmisi mou protinete:ninja:telika pia apo ta doi na thialexo voithisteme?gia na thite to daytona sprinter mpite stin istoselida http://www.gorgolis.gr patiste daytona me ta epileksete tin epilogo sprinter to exei se tria xromata.gia to dayang mpite stin selida http://www.moto trade.gr sin epilogi papakia kai einai kapio apo ta prota.episis protinete kapies veltiosis pos zantes ktl ftines i akrives veltiosis kai listemou to proto erotima!sas euxaristo gia to xrono sas::D
Link to comment
Share on other sites

se ligous mines tha paro to daytona sprinter i to dayang dy50cc special edition kai ta dio kanoun 1.400euro me kit 72cc pio na thialekso? to daytona pio kalo se omorfia alla exoum kai ta dio ta ithia texnika xaraktiristika to sprinter ine montelo 2007 kai miazi sto modenas dinamic kai ine proion sinergasias ton dio eterion. episis protinete mou piragmata kai auxisi ipon kai alages kai gia ta dio mixanakis mexri 700euro exatmisis zantes ktl.gia na dite to daytona sprinter mpite stin selida gorgolis gr !
Link to comment
Share on other sites

paidia epidi se ligo kairo tha paro mixanaki ime anamesa se tria tha sas ta po me tin sira protimisis mou.daytona sprinter.dayang dy50 special edition.daytona dv50r.mou aresi to sprinter giati miasi me to dinamic kai me 700euro ginete telio kai exei kai exeligmeno kinitira tis daytona alla then to exo di piragmeno[ftiagmeno]kai auto einai to mion tou.h timi einai sta 1.400euro me kit 72cc!to dayang dy50 special edition ine kau auto arketa kalo an to eperna tha to ekana se xroma aspro-mauro kai the edina pali 700euro gia veltiosis i timi ine idia 1.400 72cc alla to mion einai pos exeis liges euxeries na to kanis kalo xoris na epiriastis apo tous alous.to daytona dv50r mou aresi ligotero amfanisiaka alla kalo ine kai auto.thelo na mou pite pio apo ta tria mou protinete na paro kai giati?epis thelo kales veltiosis mexri 700euro na mou protinete?gia na dite to sprinter mpite stin istoselida http://www.gorgolis.gr patiste tin epilogi daytona kai meta sprinter.euxaristo:D
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια εχω φτιαξει πολλα μηχανακια αλλα με αυτο που φτιαχνω τωρα ενος φιλου μου τα εχω βρει σκουρα..απο την πρωτη στιγμη που το εφτιαξα εκαιγε λαδια.του αλλαξα ελατηρια πιστονιου παλι το ιδιο,του αλλαξα κυλινδροπιστομο παλι το ιδιο,μετα του αλλαξα τσιμουχακια των βαλβιδων αλλα παλι το ιδιο...απο που αλλο μπορει να περναει λαδι?? θα ξεχασω και αυτα που ξερω δηλαδη..υπαρχει περιπτωση απο μαπα φλαντζες????
h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

ti mixanaki einai?

 

DΑΥΤΟΝΑ. Αλλα δεν ειναι εκει το θεμα εχουν αλλαχτει ολα μπροστα,κεφαλες πιστονια κυλινδροι κ τετοια.

h daytonara mou..![sIGPIC][/sIGPIC] http://www.bikepics.com/members/spirosarta/
Link to comment
Share on other sites

Apo ti Malaisia einai ta DAYTONA

Telika ola auta ta kinezika kai apo ti malaisia einai kala gia piragma giati vgainoun apo ti mana tous me 59mm carter(Ta innova vgainoun manisia me 57mm)

An to prosexeis den tha pathi tipota alla den sigrinetai kai me ta Honda

 

Μαλλον και εσυ εισαι ενας απο αυτους που δε γνωριζουν πολλα και λενε πολλα.. Η Daytona αρχισε σαν εταιρια βελτιωνωντας της μηχανες της Honda (Honda Cbr Daytona αν εχεις ακουσει... ) Και επισης υπαρχει και πιστα στην Αμερικη με το ονομα daytona. Αυτη τη στιγμη Modenas, Sym, Daytona και Benelli ειναι πολυεθνικη εταιρια!

[sIGPIC][/sIGPIC] Φραπεδάκι ολέε

Link to comment
Share on other sites

Σημερα παρηγγειλα το καινουργιο DAYTONA SPRINTER 50. Επειδη δεν θα μεινει 50αρι και μαλλον αποκλειω και το κιτ των 72 cc, θα ηθελα απο οσους ξερουν να να προτεινουν μεταξυ του κιτ των 100 cc (ιδια μηχανη-αλλαγη τα κυλινδροπιστονα κλπ κλπ) ή της αλλαγης ολοκληρης της μηχανης με μια Lifan 110 cc... Λεφτα παιζουν, απλα εχω το διπλωμα των 50 cc και θελω κατι λιγο πιο δυνατο για να παω στη δουλεια μου (πολλες ανηφορες κτλ κτλ)

 

-Μπορει καποιος που ξερει να μου πει τα υπερ και τα κατα και των δυο κιτ (εκτος απο το οικονομικο) ???

Link to comment
Share on other sites

για μενα πρωσοπικα κανε το εξης.πανε βαλε μια daytona 125κ.εκχωρις να την δυλωσεις και ετσι θα κυκλοφορεις με 125 αλλα 50αρι στα χαρτια.τωρα για τα κιτ.ολα αυτα ειναι πειραματα πιστευω.ουτε κυνδροπιστονα ουτε καρμπιρατερ μην πειραξεις.το μονο που θα καταφερεις ειναι να εχεις λιγο καλητερες επιταχυνσης,και +5-10 χιλιομετρα παραπανω τελικη.
Link to comment
Share on other sites

το ειπα στον εμπορο αυτο και μου λεει οτι δεν γινεται να μπει η μηχανη απο το 125αρι γιατι δεν ειναι ακριβως ιδια, βρισκει στην αλυσιδα.. Βασικα δεν ξερω απο μηχανακια αλλα τον πιστεψα γιατι μου προτεινε πολλες λυσεις (κιτ 72αρι, 100αρι, κινητηρα 110) αλλιως δεν 8α μου ελεγε απο την αρχη και γιαυτο? Οτι και να κανουμε ετσι κι αλλιως 50 θα μεινει στα χαρτια...

 

Γιαυτο ειπα για τα παραπανω κιτ, αν ειναι πιο αξιοπιστο να ανοιξω μοτορι η να βαλω απο την αρχη αλλο καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...