Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

Mιας και το συζηταμε εδω το θεμα, copy paste απο αλλο θεμα:

 

Mπορει να μας πει καποιος γιατι το νομοσχεδιο ειναι απαραδεκτο; Εγω δεν το ξερω στην λεπτομερεια του αλλα μεχρι στιγμης εχω ακουσει:

 

- Φοιτητες που αντιδρουν στον περιορισμο των αιωνιων φοιτητων. Σορρυ, αλλα στην κοινωνια δεν θα βρειτε υποστηρικτες.

- Φοιτητες που αντιδρουν για τα ιδιωτικα πανεπιστημια. Σορρυ, αλλα τα δυο μεγαλα κομματα (αρα το 90% του εκλογικου σωματος) αλλα λενε.

- Φοιτητες που αντιδρουν στον περιορισμο της ασυδοσιας του 'ασυλου'. Σορρυ, αλλα στην κοινωνια δεν θα βρειτε υποστηρικτες. Το ασυλο ειναι για τους πανεπιστημιακους και τις ιδεες, οχι για τον καθε μικροκακοποιο.

- Καθηγητες να αντιδρουν για την αξιολογηση των σχολων και για τον ελεγχο στα οικονομικα τους (που ολοι ξερουμε ποσο διαφανη ειναι). Οι συγκεκριμενοι "κυριοι" μαλιστα καταφεραν να κατευθυνουν τους φοιτητες σε καταληψεις (ειναι γνωστα τα παρε δωσε τους με τους φοιτητοπατερες) με αποτελεσμα και να απεχουν και να πληρωνονται. Σορρυ, αλλα εδω ειναι που δεν θα βρειτε ουτε εναν υποστηρικτη στην κοινωνια.

 

Αν υπαρχουν αλλα αιτηματα, να τα ακουσουμε. Και μην ακουσω τιποτα γραφικα 15% στην παιδεια, γιατι νιος ημουν και γερασα...

 

Τωρα οσον αφορα τη 'δημοκρατικοτητα' των συνελευσεων ας το αφησουμε καλυτερα. Παντα κερδιζει ο πιο φωνακλας ο πιο θρασυς και ο πιο τσαμπουκας.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Nομιζω οτι κανεις γενικευσεις.Και η γενικευση απο τη φυση της ειναι αυθαιρεσια.Ειναι λυπηρο παντως να βλεπει κανεις νεους ανθρωπους να εχουν (απολιθωμενες)αντιληψεις παλαιοτερων ανθρωπων για τη ανθρωπων για τη νεολαια(δηλ.για συνομηλικους τους)του τυπου 'τεμπεληδες που τους νοιαζουν οι διακοπες,τα μπανια,το φαγητο,το ποτο και το Μουντιαλ'.Πραγματικα κριμα...

Δυστυχως ετσι ειναι ειτε σου αρεσει ειτε δεν σου αρεσει φιλε μου.Οσοι εχουν περασει απο ελληνικα πανεπιστημια γνωριζουν οτι το 60-70% των φοιτητων δεν ενδιαφερονται να τελειωσουν.Γιαυτο εξαλλου οι καταληψεις υποκεινουνται απο αυτους.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Πού ακριβως προωθουνται τετοιες αλλαγες στην Ευρωπη και δεν το ξεραμε?Σε ποια χωρα και πιο πανεπιστημιο?Οταν θα φτασουμε,σε οικονομικη κατασταση και σε βιοτικο επιπεδο,τις κορυφαιες ευρωπαικες χωρες,τοτε θα μιλησουμε σε νεα βαση.Στην παρουσα φαση,τετοια εξομοιωση ειναι ακαιρη.Οσο για το τελευταιο,οχι δεν θελουν το κακο των φοιτητων.Απλα οι ανθρωποι θελουν να 'παραγουν' ημιμαθεις,ανειδικευτους εργατες,χωρις δυνατοτητες ανελιξης και το κυριωτερο,χωρις μεγαλη ικανοτητα στην κριτικη σκεψη...

Δηλαδη αμα πρεπει να τελειωνεις την φοιτηση σου στην ωρα σου και οχι σε 100 χρονια 'η δημιουργηθουν ιδιωτικα πανεπιστημια θα παραγουμε ημιμαθεις χωρις κριτικη σκεψη ανθρωπους.Προφανως πιστευεις οτι αν καποιος κανει καμια 15 χρονια να τελειωσει την σχολη θα τα εχει μαθει καλυτερα.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Mιας και το συζηταμε εδω το θεμα, copy paste απο αλλο θεμα:

 

Mπορει να μας πει καποιος γιατι το νομοσχεδιο ειναι απαραδεκτο; Εγω δεν το ξερω στην λεπτομερεια του αλλα μεχρι στιγμης εχω ακουσει:

 

- Φοιτητες που αντιδρουν στον περιορισμο των αιωνιων φοιτητων. Σορρυ, αλλα στην κοινωνια δεν θα βρειτε υποστηρικτες.

- Φοιτητες που αντιδρουν για τα ιδιωτικα πανεπιστημια. Σορρυ, αλλα τα δυο μεγαλα κομματα (αρα το 90% του εκλογικου σωματος) αλλα λενε.

- Φοιτητες που αντιδρουν στον περιορισμο της ασυδοσιας του 'ασυλου'. Σορρυ, αλλα στην κοινωνια δεν θα βρειτε υποστηρικτες. Το ασυλο ειναι για τους πανεπιστημιακους και τις ιδεες, οχι για τον καθε μικροκακοποιο.

- Καθηγητες να αντιδρουν για την αξιολογηση των σχολων και για τον ελεγχο στα οικονομικα τους (που ολοι ξερουμε ποσο διαφανη ειναι). Οι συγκεκριμενοι "κυριοι" μαλιστα καταφεραν να κατευθυνουν τους φοιτητες σε καταληψεις (ειναι γνωστα τα παρε δωσε τους με τους φοιτητοπατερες) με αποτελεσμα και να απεχουν και να πληρωνονται. Σορρυ, αλλα εδω ειναι που δεν θα βρειτε ουτε εναν υποστηρικτη στην κοινωνια.

 

Αν υπαρχουν αλλα αιτηματα, να τα ακουσουμε. Και μην ακουσω τιποτα γραφικα 15% στην παιδεια, γιατι νιος ημουν και γερασα...

 

Τωρα οσον αφορα τη 'δημοκρατικοτητα' των συνελευσεων ας το αφησουμε καλυτερα. Παντα κερδιζει ο πιο φωνακλας ο πιο θρασυς και ο πιο τσαμπουκας.

Καλυτερα να διαβασει ο καθενας απο την αρχη μεχρι το τελος τον προτεινομενο νομο -πλαισιο και μετα να προβει σε κρισεις.

Ο νομος μιλα για συγγραμματα επι πληρωμη.

Τα 2 κομματα σε καμια περιπτωση δεν αντιπροσωπευουν τη γνωμη του 90% των πολιτων στην προκειμενη περιπτωση.Οι 200 που θα το ψηφισουν εχουν αυτην την αποψη,οχι το 90% των Ελληνων.Για παραδειγμα,και εγω,οπως και παρα πολλοι ακομη,ψηφισα ενα απο τα 2 μεγαλα κομματα,δεν σημαινει ομως οτι ενστερνιζομαι τις αποψεις του ακριτα,100%.

Φοιτητες που εχουν παρατεταμενη φοιτηση μπορει να ειναι και παιδια που δουλευουν ολημερις γιατι δεν τα βγαζουν περα,και οχι απαραιτητα 'τεμπεληδες που περνουν τον καιρο τους στις καφετεριες'.

Κανενας δεν εξασφαλιζει οτι ο ελεγχος και το 'μανατζαρισμα' των σχολων απο ιδιωτικες εταιρειες θα συμβαλει στην οικονομικη διαφανεια στα πανεπιστημια.Το αντιθετο μαλιστα....

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 κομματα σε καμια περιπτωση δεν αντιπροσωπευουν τη γνωμη του 90% των πολιτων στην προκειμενη περιπτωση.Οι 200 που θα το ψηφισουν εχουν αυτην την αποψη,οχι το 90% των Ελληνων.Για παραδειγμα,και εγω,οπως και παρα πολλοι ακομη,ψηφισα ενα απο τα 2 μεγαλα κομματα,δεν σημαινει ομως οτι ενστερνιζομαι τις αποψεις του ακριτα,100%.

Για αυτο τους ψηφιζουμε για να αποφασιζουν αυτοι για εμας.Αμα δεν μενουμε ικανοποιημενοι δεν τους ξαναψηφιζουμε

Φοιτητες που εχουν παρατεταμενη φοιτηση μπορει να ειναι και παιδια που δουλευουν ολημερις γιατι δεν τα βγαζουν περα,και οχι απαραιτητα 'τεμπεληδες που περνουν τον καιρο τους στις καφετεριες'.

Εβγαλα την σχολη μου δουλευοντας ολημερις οπως λες και εσυ.Εγω ξερω οτι αμα θελει καποιος να πετυχει πετυχαινει.Αμα βαριεται απο δικαιολογιες τιποτα αλλο.Απο τους αιωνιους φοιτητες αντε ενα 2-3% ειναι παιδια τα οποια δουλευουν ολοι οι αλλοι βαριουνται

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Πού ακριβως προωθουνται τετοιες αλλαγες στην Ευρωπη και δεν το ξεραμε?Σε ποια χωρα και πιο πανεπιστημιο?

 

Aφού δεν το ξέρατε να το μάθετε. Στην Αγγλία π.χ. έφερε αλλαγές (όπως αυξημένα δίδακτρα) νόμος της κυβέρνησης Μπλερ πριν δύο χρόνια, ενώ αρκετές αλλαγές πρότεινε νομοσχέδιο της γερμανικής κυβέρνησης την ίδια περίοδο, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ψηφίστηκε τελικά. Περιττό να πω ότι το ελληνικό μπάχαλο δεν υπάρχει ούτε υπήρχε πριν τις μεταρρυθμίσεις σε καμία σοβαρή χώρα, ούτε καν στη Γαλλία.

 

Οταν θα φτασουμε,σε οικονομικη κατασταση και σε βιοτικο επιπεδο,τις κορυφαιες ευρωπαικες χωρες,τοτε θα μιλησουμε σε νεα βαση.Στην παρουσα φαση,τετοια εξομοιωση ειναι ακαιρη.

 

Με τέτοιο επίπεδο παιδείας δε θα τις φτάσουμε ποτέ, κοινή λογική.

 

Οσο για το τελευταιο,οχι δεν θελουν το κακο των φοιτητων.Απλα οι ανθρωποι θελουν να 'παραγουν' ημιμαθεις,ανειδικευτους εργατες,χωρις δυνατοτητες ανελιξης και το κυριωτερο,χωρις μεγαλη ικανοτητα στην κριτικη σκεψη...

 

Έλεος!!! Τώρα παράγουν ανθρώπους με ελλιπέστατη επιστημονική κατάρτιση ενώ ο τρόπος λειτουργίας των ΑΕΙ τους εθίζει στην τεμπελιά. Α, ναι και επαναστάτες....

-Candygram.

-Candygram, my foot. You get out of here before I call the police. You're the shark, and you know it.

-Wait. I-I'm only a dolphin, ma'am.

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να διαβασει ο καθενας απο την αρχη μεχρι το τελος τον προτεινομενο νομο -πλαισιο και μετα να προβει σε κρισεις.

Ο νομος μιλα για συγγραμματα επι πληρωμη.

Τα 2 κομματα σε καμια περιπτωση δεν αντιπροσωπευουν τη γνωμη του 90% των πολιτων στην προκειμενη περιπτωση.Οι 200 που θα το ψηφισουν εχουν αυτην την αποψη,οχι το 90% των Ελληνων.Για παραδειγμα,και εγω,οπως και παρα πολλοι ακομη,ψηφισα ενα απο τα 2 μεγαλα κομματα,δεν σημαινει ομως οτι ενστερνιζομαι τις αποψεις του ακριτα,100%.

Φοιτητες που εχουν παρατεταμενη φοιτηση μπορει να ειναι και παιδια που δουλευουν ολημερις γιατι δεν τα βγαζουν περα,και οχι απαραιτητα 'τεμπεληδες που περνουν τον καιρο τους στις καφετεριες'.

Κανενας δεν εξασφαλιζει οτι ο ελεγχος και το 'μανατζαρισμα' των σχολων απο ιδιωτικες εταιρειες θα συμβαλει στην οικονομικη διαφανεια στα πανεπιστημια.Το αντιθετο μαλιστα....

 

Δεν χρειαζεται να διαβασω ολο το νομο για να ξερω οτι τα υπαρχοντα συγγραμματα ειναι αθλια, προιστορικα και υπαρχουν μονο για να τα παιρνουν οι καθηγηταδες. Προτιμω να πληρωνω καποιο μικρο ποσο για να παρω ενα σωστο βιβλιο (που ετσι κι αλλιως το παιρνω), παρα να παιρνω ενα απαραδεκτο τζαμπα.

Αν τα δυο κομματα δεν αντιπροσωπευουν το 90% του λαου, το 60% των 4-7000 φοιτητων που ψηφισαν στις συνελευσεις (δικα σας τα νουμερα) δεν αντιπροσωπευουν το 60% των 100.000 φοιτητων. Διαλεξε.

Φοιτητης ημουν, και ξερω ποσα παιδια δουλευουν ολημερις στο μυστρι το πυλοφορι το γιαπι. Σε πληροφορω οτι αυτοι ειναι συνηδειτοποιημενοι και δεν κανουν 300 χρονια να τελειωσουν. Αυτο το κανουν οι φοιτητοπατερες, που κωλοβαρανε, παιρνουν διπλωματικες και βαθμους με τα κολληταρια τα κομματοσκυλα-καθηγηταδες και μετα μπαινουν γενικοι γραμματεις σε υπουργεια, ενω εσυ παρακαλας για μια δουλιτσα.

Για την διαφανεια τα πραγματα να γινουν χειροτερα απο τη βρωμα που υπαρχει τωρα, αποκλειεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειαζεται να διαβασω ολο το νομο για να ξερω οτι τα υπαρχοντα συγγραμματα ειναι αθλια, προιστορικα και υπαρχουν μονο για να τα παιρνουν οι καθηγηταδες. Προτιμω να πληρωνω καποιο μικρο ποσο για να παρω ενα σωστο βιβλιο (που ετσι κι αλλιως το παιρνω), παρα να παιρνω ενα απαραδεκτο τζαμπα.

Αν τα δυο κομματα δεν αντιπροσωπευουν το 90% του λαου, το 60% των 4-7000 φοιτητων που ψηφισαν στις συνελευσεις (δικα σας τα νουμερα) δεν αντιπροσωπευουν το 60% των 100.000 φοιτητων. Διαλεξε.

Φοιτητης ημουν, και ξερω ποσα παιδια δουλευουν ολημερις στο μυστρι το πυλοφορι το γιαπι. Σε πληροφορω οτι αυτοι ειναι συνηδειτοποιημενοι και δεν κανουν 300 χρονια να τελειωσουν. Αυτο το κανουν οι φοιτητοπατερες, που κωλοβαρανε, παιρνουν διπλωματικες και βαθμους με τα κολληταρια τα κομματοσκυλα-καθηγηταδες και μετα μπαινουν γενικοι γραμματεις σε υπουργεια, ενω εσυ παρακαλας για μια δουλιτσα.

Για την διαφανεια τα πραγματα να γινουν χειροτερα απο τη βρωμα που υπαρχει τωρα, αποκλειεται.

Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα,γιατιπρωτον δεν ειναι αθλια ολα τα συγραμματα.Υπαρχουν μερικα που ειναι κακογραμμενα η και ντιγραμμενα απο ξενες εκσοσεις,αλλα στην πλειονοτητα τους τα πανεπιστημιακα συγραμματα ειναι καλα και ανανεωμενα(βεβαια αυτο εξαρταται και απο τη σχολη του καθενος).

Δευτερον,οι φοιτητοπατερες δεν χρωστανε και πολλα μαθηματα,γιατι σε καποιο κρισιμο σημειο ξαφνικα και ως δια μαγειας τα περνουν ολα.Τα παιδια που δουλευουν εχουν πραγματικο προβλημα,γιατι δεν μπορουν να τα προλαβουν ολα λογω ελλειψης χρονου.

Δενν ειναι σωστο να εξισωνουμαι τις διαδικασιες της Βουλης και των φοιτ.συνελευσεων,γιατι στην πρωτη ψηφιζουν 300 ανθρωποι για λογαριασμο 10.000.000(αντιπροσωπευτικο συστημα),ενω στη δευτερη περιπτωση καθε φοιτητης εχει το δικαιωμα να ψηφισει αντιρποσωπευοντας τον εαυτο του.

τελος,σε ο,τι αφορα τη διαφανεια,εχουμε δει ηδη το αποτυχημενο παραδειγμα στο χωρο της υγειας και οχι μονο....

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο τους ψηφιζουμε για να αποφασιζουν αυτοι για εμας.Αμα δεν μενουμε ικανοποιημενοι δεν τους ξαναψηφιζουμε

 

Εβγαλα την σχολη μου δουλευοντας ολημερις οπως λες και εσυ.Εγω ξερω οτι αμα θελει καποιος να πετυχει πετυχαινει.Αμα βαριεται απο δικαιολογιες τιποτα αλλο.Απο τους αιωνιους φοιτητες αντε ενα 2-3% ειναι παιδια τα οποια δουλευουν ολοι οι αλλοι βαριουνται

Αυτο δεν ειναι ικανο κριτηριο.Εξαρταται απο το σε ποια σχολη φοιτα ο καθενας(αλλο Ιατρικη π.χ. με 12 μαθηματα και εργαστηρια ανα εξαμηνο και αλλο αλλες σχολες με 4-5 αμθηματα,εκ των οποιων τα μισα τα περνα κανεις με απαλλακτικες.Υπαρχουν πολλα τετοια τμηματα,αλλα δεν τα αναφερω λογω ευθιξιας)

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aφού δεν το ξέρατε να το μάθετε. Στην Αγγλία π.χ. έφερε αλλαγές (όπως αυξημένα δίδακτρα) νόμος της κυβέρνησης Μπλερ πριν δύο χρόνια, ενώ αρκετές αλλαγές πρότεινε νομοσχέδιο της γερμανικής κυβέρνησης την ίδια περίοδο, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ψηφίστηκε τελικά. Περιττό να πω ότι το ελληνικό μπάχαλο δεν υπάρχει ούτε υπήρχε πριν τις μεταρρυθμίσεις σε καμία σοβαρή χώρα, ούτε καν στη Γαλλία.

 

Στην Αγγλια τα πανεπιστημια υπαγονται σε καθεστως ημικρατικου ελεγχου.Στη Γερμανια εχει καταψηφιστει απο τοτε που ηταν καγκελαριος ο Schroeder.

 

Με τέτοιο επίπεδο παιδείας δε θα τις φτάσουμε ποτέ, κοινή λογική.

Οταν οι μισθοι ειναι χαμηλοι και τα προιοντα ακριβα,δεν θα φτασουμε ποτε.

 

Έλεος!!! Τώρα παράγουν ανθρώπους με ελλιπέστατη επιστημονική κατάρτιση ενώ ο τρόπος λειτουργίας των ΑΕΙ τους εθίζει στην τεμπελιά. Α, ναι και επαναστάτες....

Η καταρτιση προσφερεται και ειναι στο χερι του καθενος να την αξιοποιησει καταλληλα.Απο ενα σημειο και μετα ειναι και θεμα προσωπικης προσπαθειας και ικανοτητας.Αν ειναι ετσι οπως λες,γιατι τοτε οι Ελληνες επιστημονες(χωρις απαραιτητα να εχουν σπουδασει εξω)απο διαφορους κλαδους διαπρεπουν ακομη σε ευωπαικο και παγκοσμιο επιπεδο?

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τα ειρωνικά σχόλια περι επαναστατών είναι πολύ εύκολο να απαντηθούν με ειρωνικά σχόλια για προσκυνημένους :whistle:

και 'βολεμενους'.Αλλα ας μην πεφτουμε σε αυτο το επιπεδο καλυτερα!:)

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν ειναι ικανο κριτηριο.Εξαρταται απο το σε ποια σχολη φοιτα ο καθενας(αλλο Ιατρικη π.χ. με 12 μαθηματα και εργαστηρια ανα εξαμηνο και αλλο αλλες σχολες με 4-5 αμθηματα,εκ των οποιων τα μισα τα περνα κανεις με απαλλακτικες.Υπαρχουν πολλα τετοια τμηματα,αλλα δεν τα αναφερω λογω ευθιξιας)

Ιατρικη σπουδασα φιλε μου και επαναλαμβανω το 97% των αιωνιων φοιτητων ειναι τεμπεληδες.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Πολυ μεγαλο,οικτρο λαθος.Γενικευση=λαθος αυθαιρεσια και εσφαλμενη κριση.Και δεν ανηκω σε αυτη την κατηγορια,των λιμναζοντων φοιτητων,αλλα ειναι πιστευω πως ειναι αυθαιρετες τετοιες γενικευσεις και εξαγωγη συμπερασματων με ποσοστα.Πολυ ευκολο να λεω το 97 η το 99% κλπ των φοιτηων που λιμναζουν ειναι τεμπεληδες,χωρις να κοιταω ολες τις πλευρες και τις συνθηκες του ζητηματος.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

...γιατι τοτε οι Ελληνες επιστημονες(χωρις απαραιτητα να εχουν σπουδασει εξω)απο διαφορους κλαδους διαπρεπουν ακομη σε ευωπαικο και παγκοσμιο επιπεδο?

Επειδή οι άξιοι άνθρωποι βρίσκουν τον τρόπο να προοδεύσουν. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι το "γήπεδο" είναι ξερό. Όσο καλός "ποδοσφαιριστής" και να είναι κάποιος, άμα παίζει σε χώμα αντί σε γρασίδι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πραγματικά καλός.

 

Σε σχέση με το θέμα μας: Δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάει το "φοιτητικό κίνημα" και δεν γουστάρει ιδιωτικά πανεπιστήμια. Θα τους πάρει κανείς το Ίδρυμα? Όχι. Θα αλλάξει κάτι στα δημόσια ΑΕΙ? Ίσως, προς το καλύτερο.

 

Στην τελική, τι νοιάζει τον φοιτητή του ΕΜΠ αν εγώ πάω σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο να σπουδάσω διεθνείς σχέσεις? Όπως δεν τον νοιάζει αν πάω στην Ιταλία να σπουδάσω έτσι δεν είναι και δουλειά του να μου πει αν θα σπουδάσω και πώς στην Ελλάδα.

 

Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη και κανείς δεν έπαθε τίποτε. Δεν κατανοώ, συνεπώς, την ελληνική αναφυλαξία απέναντι στα ιδρύματα που πληρώνεις για να μάθεις. Δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να ανέχομαι τις "κινητοποιήσεις" και το χάσιμο των εξεταστικών επειδή το 5-10%, (ακόμη και το 40% να είναι) των φοιτητών θέλει κατάληψη.

 

Δεν ξέρω αν το χάλι στα ελληνικά πανεπιστήμια έχει λύση. Σίγουρα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είναι η λύση των προβλημάτων στα δημόσια. Είναι όμως σίγουρα η λύση σε όσους θέλουν να σπουδάσουν χωρίς να έχουν στο κεφάλι τους τον κάθε φοιτητοπατέρα που κάνει κατάληψη και τον κάθε αλητήριο χούλιγκαν που σπάει τρεις φορές το χρόνο το ΕΜΠ.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το χάλι στα ελληνικά πανεπιστήμια έχει λύση. Σίγουρα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είναι η λύση των προβλημάτων στα δημόσια. Είναι όμως σίγουρα η λύση σε όσους θέλουν να σπουδάσουν χωρίς να έχουν στο κεφάλι τους τον κάθε φοιτητοπατέρα που κάνει κατάληψη και τον κάθε αλητήριο χούλιγκαν που σπάει τρεις φορές το χρόνο το ΕΜΠ.

Ετσι ακριβώς είναι.Αλλωστε στα ιδιωτικά πανεπιστήμια όποιος πελάτης διαφωνεί με την πολιτική της επιχείρησης θα φεύγει.Ενω στα δημόσια υπάρχουν και ορισμένοι φοιτητές που αντιδρούν.Και όπως έχεις επανηλλειμένα αναφέρει όποιος αντιδρά είναι είτε κηφήνας που προσπαθεί να διαφυλάξει τη θέση του, είτε αλητήριος.

 

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο...και σε τιμή ευκαιρίας.

.
Link to comment
Share on other sites

Και όπως έχεις επανηλλειμένα αναφέρει όποιος αντιδρά είναι είτε κηφήνας που προσπαθεί να διαφυλάξει τη θέση του, είτε αλητήριος.

Δεν τα έχω πει ποτέ αυτά. Είσαι ψεύτης και συκοφάντης. Να ανακαλέσεις.

 

Όποιος σπάει και καίει μέσα στη σχολή του είναι αλητήριος. Αλητήριος, τσογλάνι και καθίκι. Διαφωνείς?

 

Επίσης, όποιο οργανωμένο φοιτητικό κίνημα επιτρέπει σε άτομα εκτός ιδρύματος να σπάνε και να καίνε δεν είναι άξιο να μιλά και να ζητά αλλαγές. Ας βάλει πρώτα σε τάξη τα δικά του ζητήματα.

 

Δεν έχω πρόβλημα με όποιον ζητάει βελτίωση των ΑΕΙ. Έχω πρόβλημα όμως με όποιον ζητάει το σταμάτημα κάθε προόδου με πρόσχημα τη βελτίωση των ΑΕΙ.

 

Και ξαναρωτώ: Τι πρόβλημα έχεις εσύ αν εγώ πάω να σπουδάσω σε ιδιωτικό ΑΕΙ? Απ΄ την τσέπη σου τα παίρνω?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Επειδή οι άξιοι άνθρωποι βρίσκουν τον τρόπο να προοδεύσουν. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι το "γήπεδο" είναι ξερό. Όσο καλός "ποδοσφαιριστής" και να είναι κάποιος, άμα παίζει σε χώμα αντί σε γρασίδι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πραγματικά καλός.

 

Σε σχέση με το θέμα μας: Δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάει το "φοιτητικό κίνημα" και δεν γουστάρει ιδιωτικά πανεπιστήμια. Θα τους πάρει κανείς το Ίδρυμα? Όχι. Θα αλλάξει κάτι στα δημόσια ΑΕΙ? Ίσως, προς το καλύτερο.

 

Στην τελική, τι νοιάζει τον φοιτητή του ΕΜΠ αν εγώ πάω σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο να σπουδάσω διεθνείς σχέσεις? Όπως δεν τον νοιάζει αν πάω στην Ιταλία να σπουδάσω έτσι δεν είναι και δουλειά του να μου πει αν θα σπουδάσω και πώς στην Ελλάδα.

 

Τα ιδιωτικά πανεπιστήμια λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη και κανείς δεν έπαθε τίποτε. Δεν κατανοώ, συνεπώς, την ελληνική αναφυλαξία απέναντι στα ιδρύματα που πληρώνεις για να μάθεις. Δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να ανέχομαι τις "κινητοποιήσεις" και το χάσιμο των εξεταστικών επειδή το 5-10%, (ακόμη και το 40% να είναι) των φοιτητών θέλει κατάληψη.

 

Δεν ξέρω αν το χάλι στα ελληνικά πανεπιστήμια έχει λύση. Σίγουρα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν είναι η λύση των προβλημάτων στα δημόσια. Είναι όμως σίγουρα η λύση σε όσους θέλουν να σπουδάσουν χωρίς να έχουν στο κεφάλι τους τον κάθε φοιτητοπατέρα που κάνει κατάληψη και τον κάθε αλητήριο χούλιγκαν που σπάει τρεις φορές το χρόνο το ΕΜΠ.

Xρησιμο ειναι να γινεται γονιμος διαλογος και οχι 'ποδοσφαιροποιημενη' συζητηση.

Οταν μιλησα για επιστημονες που εχουν διαπρεψει και ευδοκιμησει ακομη κ σε παγκοσμιο επιπεδο εννουσα καιεντος ελληνικου χωρου,στα ηδη υπαρχοντα πανεπιστημιακα ιδρυματα.

Εκ των πραγματων,υπερ των κινητοποιησεων τιθενται οι περισσοτεροι απο τους φοιτητες(τουλαχιστον οσοι εχουν συνειδητοποιησει τη σοβαροτητα του ζητηματος)

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με τις ζημιές στις σχολές υπό κατάληψη (όπου συμβαίνουν).

Το ότι οι φοιτητές έχουν την ευθύνη φύλαξης του χώρου των ιδρυμάτων τους είναι γεγονός. Όπως γεγονός είναι ότι μετά από σχεδόν κάθε κατάληψη οι σχολές έχουν τα χάλια τους. Στο δικό μου λεξιλόγιο "κατάληψη" σημαίνει καταλαμβάνω αλλά και προστατεύω. Κανονικά, από τη στιγμή που ένα ίδρυμα τελεί υπό κατάληψη αποφασισμένη από τις φοιτητικές οργανώσεις, οι οργανώσεις είναι υπεύθυνες για κάθε υλική ζημιά. Διαφωνει κανείς?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

1.Δεν τα έχω πει ποτέ αυτά. Είσαι ψεύτης και συκοφάντης. Να ανακαλέσεις.

 

2.Όποιος σπάει και καίει μέσα στη σχολή του είναι αλητήριος. Αλητήριος, τσογλάνι και καθίκι. Διαφωνείς?

 

3.Επίσης, όποιο οργανωμένο φοιτητικό κίνημα επιτρέπει σε άτομα εκτός ιδρύματος να σπάνε και να καίνε δεν είναι άξιο να μιλά και να ζητά αλλαγές. Ας βάλει πρώτα σε τάξη τα δικά του ζητήματα.

 

4.Δεν έχω πρόβλημα με όποιον ζητάει βελτίωση των ΑΕΙ. Έχω πρόβλημα όμως με όποιον ζητάει το σταμάτημα κάθε προόδου με πρόσχημα τη βελτίωση των ΑΕΙ.

 

5.Και ξαναρωτώ: Τι πρόβλημα έχεις εσύ αν εγώ πάω να σπουδάσω σε ιδιωτικό ΑΕΙ? Απ΄ την τσέπη σου τα παίρνω?

Πρώτον.Πράγματι δεν το ανέφερες, αλλά η προσπάθεια ταύτισης των φοιτητών που αντιδρούν με τους αλητήριους, σε αντιδιαστολή με τον παράδεισο των ιδιωτικών πανεπιστημίων οπου θα επικρατεί η τάξη και η ασφάλεια εκεί οδηγεί ακόμα και αν δεν ήταν στις προθέσεις σου.Τη συγκεκριμένη φράση την ανακαλώ.

 

2.Καθόλου.Θα πρόσθετα μάλιστα και τζάμπα μάγκας και προβοκάτορας, καθώς δρά εκ του ασφαλούς και το μόνο που καταφέρνει είναι να προσφέρει επιχειρήματα σε όσους επιζητούν την κατάργηση του ασύλου και την απαξίωση των δημόσιων Α.Ε.Ι.Να είσαι σίγουρος οτι κανένας φοιτητής δεν θέλει να κάνει μάθημα σε ρημαγμένες αίθουσες.Η βλακεία τους φτάνει μάλιστα στο σημείο να αμαυρώνουν και να απαξιώνουν τον μοναδικό χώρο που τους επιτρέπει να εκφράζονται ελεύθερα και να αναπτύσσουν τις ιδέες τους, ακόμα και αν αυτές αφορούν τη σύγκρουση με το κράτος.Η στάση τους είναι ηλίθια απο οποιαδήποτε σκοπιά και αν το εξετάσει κανείς το ζήτημα.

 

3.Κατα πρώτο λόγο, καταλαβαίνεις φαντάζομαι οτι δεν είναι και το πλέον εύκολο ένας φοιτητής ή και οποιοσδήποτε άλλος να τα βάλει με κρανιοφόρους που κρατούν μολότωφ και λοστούς.Θα πρέπει όμως να καταργήσουμε τις ελευθερίες για να αντιμρτωπιστούν αυτοί οι αχρείοι;Και αν είναι πράγματι προβοκάτορες, δεν επετεύχθει έτσι ο σκοπός τους;Θα συμφωνήσω όμως οτι η φοιτητική κοινότητα θα πρέπει να ασχοληθεί με το ζήτημα, για να πάψουν πιά να αποτελούν άλλοθι οι κάφροι.Αυτοί προσφέρουν τα επιχειρήματα κατά του ασύλου και αποτελούν στην ουσία σύμμαχο όσων θέλουν να το καταργήσουν.Εστω και απο βλακεία.Πάντως κανείς δεν έχει σπάσει ποτέ το ΠΑ.ΜΑΚ, ακόμη και τώρα που υπάρχει κατάληψη.Ξέρω οτι ο μικρόκοσμος του δικού μου πανεπιστημίου δεν είναι το κέντρο του σύμπαντος, αλλά αυτά ζω απο κοντά γι αυτά μπορώ να καταθέσω προσωπική άποψη και οχι το τί είδα,διάβασα ή άκουσα.

 

4.Ολοι συμφωνούν οτι πρέπει κάποια πράγματα να αλλάξουν.Οχι όμως με την απαξίωση των δημόσιων Α.Ε.Ι και την ίδρυση ιδιωτικών.Η παιδεία είναι κατ' επίφαση δωρεάν, αλλά το ζητούμενο είναι τουλάχιστον να διατηρηθούν τα κεκτημένα, όπως η δωρεάν διανομή συγγραμάτων.Ας καταργηθούν οι άθλιες εξετάσεις που ενισχύουν την παπαγαλία και ας καθιερωθούν ως τρόπος βαθμολόγησης οι εργασίες.Για να πάψει, επιτέλους, το κήρυγμα απο έδρας και η καθηγητική αυθεντία στην πράξη, και να κάνουν απο κοινού έρευνα και επιστημονικό διάλογο με ανταλλαγή απόψεων φοιτητές και καθηγητές.Με το να αυξάνεις απλά τον αριθμό των συγγραμάτων, τα οποία οι φοιτητές μάλιστα θα πληρώνουν, δεν νομίζω οτι αλλάζει και τίποτα.

 

5.Εχω πρόβλημα με τα πτυχία προς πώληση και με την μόρφωση μόνο για τους προνομιούχους, οχι με το αν εσύ ή ο οποισδήποτε θα πληρώσει.Αλλωστε η ίδρυση ιδιωτικών Α.Ε.Ι είναι το πρώτο βήμα.Η απαξίωση λόγω της υποχρηματοδότησης θα δώσει το τελικό πλήγμα στην δημόσια και "δωρεάν" (εντός εισαγωγικών δυστυχώς) παιδεία.Μπορεί η υποχρηματοδότηση να ακούγεται ως κάτι τετριμμένο δυστυχώς όμως όπως ξέρουμε το χρήμα παίζει σημαντικότατο ρόλο σήμερα.Κανείς δεν θα δώσει δωρεάν τους Η/Υ ή όργανα για τα εργαστήρια.

.
Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με τις ζημιές στις σχολές υπό κατάληψη (όπου συμβαίνουν).

Το ότι οι φοιτητές έχουν την ευθύνη φύλαξης του χώρου των ιδρυμάτων τους είναι γεγονός. Όπως γεγονός είναι ότι μετά από σχεδόν κάθε κατάληψη οι σχολές έχουν τα χάλια τους. Στο δικό μου λεξιλόγιο "κατάληψη" σημαίνει καταλαμβάνω αλλά και προστατεύω. Κανονικά, από τη στιγμή που ένα ίδρυμα τελεί υπό κατάληψη αποφασισμένη από τις φοιτητικές οργανώσεις, οι οργανώσεις είναι υπεύθυνες για κάθε υλική ζημιά. Διαφωνει κανείς?

Καθόλου.Συμφωνώ απόλυτα.Για οτι κι αν συμβεί οι καταληψίες και η επιτροπή της κατάληψης έχουν την αποκλειστική ευθύνη.Απο τη στιγμή που ελέγχουν το χώρο έχουν και την ευθύνη της προστασίας του.

 

Στο δικό μου πανεπιστήμιο(ξέρω οτι δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου, αλλά εξήγησα παραπάνω), δεν έχει συμβεί το παραμικρό.

.
Link to comment
Share on other sites

Σε σχέση με τις ζημιές στις σχολές υπό κατάληψη (όπου συμβαίνουν).

Το ότι οι φοιτητές έχουν την ευθύνη φύλαξης του χώρου των ιδρυμάτων τους είναι γεγονός. Όπως γεγονός είναι ότι μετά από σχεδόν κάθε κατάληψη οι σχολές έχουν τα χάλια τους. Στο δικό μου λεξιλόγιο "κατάληψη" σημαίνει καταλαμβάνω αλλά και προστατεύω. Κανονικά, από τη στιγμή που ένα ίδρυμα τελεί υπό κατάληψη αποφασισμένη από τις φοιτητικές οργανώσεις, οι οργανώσεις είναι υπεύθυνες για κάθε υλική ζημιά. Διαφωνει κανείς?

Υπαρχει οντως και ευθυνη φυλαξης και προστασιας.Στη δικη μου σχολη,τη Φιλοσοφικη Αθηνων,η οποια τελει υπο καταληψη σχεδον 3 εβδομαδες,δεν εχει γινει η παραμικρη ζημια.Το ιδιο ισχυει και για ολες τις αλλες υπο καταληψη σχολες στην Πανεπιστημιουπολη Ζωγραφου και μπορει ευκολα να το διαπιστωσει καθενας αυτο.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

4.Ολοι συμφωνούν οτι πρέπει κάποια πράγματα να αλλάξουν.Οχι όμως με την απαξίωση των δημόσιων Α.Ε.Ι και την ίδρυση ιδιωτικών.Η παιδεία είναι κατ' επίφαση δωρεάν, αλλά το ζητούμενο είναι τουλάχιστον να διατηρηθούν τα κεκτημένα, όπως η δωρεάν διανομή συγγραμάτων.Ας καταργηθούν οι άθλιες εξετάσεις που ενισχύουν την παπαγαλία και ας καθιερωθούν ως τρόπος βαθμολόγησης οι εργασίες.Για να πάψει, επιτέλους, το κήρυγμα απο έδρας και η καθηγητική αυθεντία στην πράξη, και να κάνουν απο κοινού έρευνα και επιστημονικό διάλογο με ανταλλαγή απόψεων φοιτητές και καθηγητές.Με το να αυξάνεις απλά τον αριθμό των συγγραμάτων, τα οποία οι φοιτητές μάλιστα θα πληρώνουν, δεν νομίζω οτι αλλάζει και τίποτα.

 

5.Εχω πρόβλημα με τα πτυχία προς πώληση και με την μόρφωση μόνο για τους προνομιούχους, οχι με το αν εσύ ή ο οποισδήποτε θα πληρώσει.Αλλωστε η ίδρυση ιδιωτικών Α.Ε.Ι είναι το πρώτο βήμα.Η απαξίωση λόγω της υποχρηματοδότησης θα δώσει το τελικό πλήγμα στην δημόσια και "δωρεάν" (εντός εισαγωγικών δυστυχώς) παιδεία.Μπορεί η υποχρηματοδότηση να ακούγεται ως κάτι τετριμμένο δυστυχώς όμως όπως ξέρουμε το χρήμα παίζει σημαντικότατο ρόλο σήμερα.Κανείς δεν θα δώσει δωρεάν τους Η/Υ ή όργανα για τα εργαστήρια.

Εδω ειναι ολη η ουσια της συζητησης.Εδω μπορει να δεις την κρισιμοτητα και τη σοβαροτητα του ζητηματος αντικειμενικα και χωρις εκ λανθασμενης κρισεως, παραπληροφορησης-αποσπασματικης πληροφορησης,η κοντοφθαλνμης και εγωιστικης σκεψης υποννοιες για 'τεμπελια των φοιτητων λογω προωρων διακοπων και Μουντιαλ'και πλειστες οσες ανακριβειες εχουν ειπωθει.Αλλα δυστυχως ορισμενοι δεν καταλαβαινουν η (κανουν πως)δεν θελουν να καταλαβουν...

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...