Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Για όποιον ενδιαφέρεται, στο ELECTRO WORLD στη Συγγρού, δεν ξέρω στα υπόλοιπα, έχει η Vodafone επιπλέον 100 ευρώ επιδότηση μέχρι το Σάββατο. Ένας φίλος μου το μετέφερε από Cosmote σήμερα και πήρε συσκευή δωρεάν αξίας 215 ευρώ (στο πρόγραμμα 150). Αν έχεις Vodafone και θες να συνεχίσεις δεν ξέρω τι γίνεται.
Link to comment
Share on other sites

Η voda εχει αντιστοιχα προγραμματα οπως τα multi της cosmote και flexy της wind?

 

Πωλουνται original συσκευες απο τα vodafone shop η ειναι ολα live?

Link to comment
Share on other sites

Η voda εχει αντιστοιχα προγραμματα οπως τα multi της cosmote και flexy της wind?
μπα... το μονο που έκανε ειναι κληση βιντεο=κληση φωνης.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην ζωή θα πρέπει να αποδίδουμε τα του Καίσαρος το καισαρι, έτσι λοιπόν θα εκφράσω το παράπονό μου.

ΜΑΪΟΣ 2008. 140 ευρό+ στον λογαριασμό μου, λόγο απαράδεκτης λανθασμένης χρέωσης σε αριθμό της 3πλής λίστας best friend.

 

Ακούστε τα σημεία κλειδιά.

Όταν ενεργοποιήσετε η υπηρεσία, σου έρχεται απαντητικό μήνυμα (sms) το οποίο σου γνωστοποιεί πως απο εδώ και στο εξής μπορείς να χρησιμοποιείς τους αριθμούς που επέλεξες.

Ευτυχώς που κράτησα το μήνυμα αυτό και έτσι είχα την απόδειξη για να τους κάνω παράπονο-ένσταση για τον φουσκωμένο λογαριασμό.

Και τον Ιούνιο, μου ήρθε επιστολή η οποία μου γνωστοποιούσε πως θα μου πιστωθεί το ποσό των 130 περίπου ευρό.

Ρωτώ: Εαν δεν είχα κρατήσει το μήνυμα που μου είχαν στείλει, θα παραδεχόντουσαν το λάθος τους;

Απαντώ: ΟΧΙ. Διότι είχε ξαναγίνει πάλι και δεν είχα την απόδειξη την συγκεκριμένη λόγο διαγραφής αυτού του μηνύματος.

 

Και εντάξει,άνθρωποι είναι λάθη κάνουν.(αν και όλοι μας μιλάνε για αλάνθαστα συστήματα τα οποία δεν επεμβαίνει ο άνθρωπος και δεν υπάρχει το παραμικρό λάθος!!! )

 

Αύγουστος 2008. 346 ευρό, 150-200 επιπλέον πάλι απο... λάθος τιμολόγηση και καταχρηστική χρέωση σε αριθμό της λίστας. Και πάλι όλη η διαδικασία και πάλι είχα κρατήσει το sms τους ειδάλλως δεν θα παραδέχονταν τίποτε. Και τώρα περιμένω το πόρισμα της εταιρίας.

Πείτε μου τώρα: Μπορεί κανείς να τους εμπιστευτεί;

Χίλιες φορές να έχω καρτοκινητό και να έχω την χρέωση του 1 λεπτού το λεπτό,δίχως πάγια και λαμογιές παρά αυτό που γίνεται τώρα σε έναν μόνιμο σταθερό απο το 1993 !!!!!!! πελάτη τους.

Όλα αυτά δεν τα έχω γράψει τόσο καιρό αλλά άδραξα την ευκαιρία όταν είδα κάποιο μέλος (γυναίκα) να εκφράζει παράπονα για μια άλλη εταιρία.

Πως θα προστατευθεί ο καταναλωτής; Έρμαιο των αδηφάγων εταιριών θα γίνουμε;

Το διαβλητό τους σύστημα, δεν θα πρέπει να είναι αξιόπιστο; Ποιος διασφαλίζει την σωστή τιμολόγηση; Ποιός ξέρει πόσοι θα είναι( ενδεχομένως) "θύματα" της άγνοιάς τους στο συγκεκριμένο ζήτημα. Άνθρωποι που ίσως δεν κρατάνε τα sms η και για άλλους λόγους.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

Μετα μην αναρωτιουνται γιατι ηρθαν τελευταιοι σε νεους συνδρομητες το τελευταιο τριμηνο

 

Επισης χρεωνουν την Υπηρεσια TWIN με 2,50 ευρω παγιο ενω η cosmote την εχει δωρεαν

Link to comment
Share on other sites

Μετα μην αναρωτιουνται γιατι ηρθαν τελευταιοι σε νεους συνδρομητες το τελευταιο τριμηνο

 

Επισης χρεωνουν την Υπηρεσια TWIN με 2,50 ευρω παγιο ενω η cosmote την εχει δωρεαν

λες να μην ξέρουν η μηπως λες να γνωριζεις καλυτερα απο αυτους?

Στανταρ για τα προγράμματα multi και γι'αυτη την υπηρεσία twin ηρθαν τελευταίοι...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην ζωή θα πρέπει να αποδίδουμε τα του Καίσαρος το καισαρι, έτσι λοιπόν θα εκφράσω το παράπονό μου.

ΜΑΪΟΣ 2008. 140 ευρό+ στον λογαριασμό μου, λόγο απαράδεκτης λανθασμένης χρέωσης σε αριθμό της 3πλής λίστας best friend.

 

Ακούστε τα σημεία κλειδιά.

Όταν ενεργοποιήσετε η υπηρεσία, σου έρχεται απαντητικό μήνυμα (sms) το οποίο σου γνωστοποιεί πως απο εδώ και στο εξής μπορείς να χρησιμοποιείς τους αριθμούς που επέλεξες.

Ευτυχώς που κράτησα το μήνυμα αυτό και έτσι είχα την απόδειξη για να τους κάνω παράπονο-ένσταση για τον φουσκωμένο λογαριασμό.

Και τον Ιούνιο, μου ήρθε επιστολή η οποία μου γνωστοποιούσε πως θα μου πιστωθεί το ποσό των 130 περίπου ευρό.

Ρωτώ: Εαν δεν είχα κρατήσει το μήνυμα που μου είχαν στείλει, θα παραδεχόντουσαν το λάθος τους;

Απαντώ: ΟΧΙ. Διότι είχε ξαναγίνει πάλι και δεν είχα την απόδειξη την συγκεκριμένη λόγο διαγραφής αυτού του μηνύματος.

 

Και εντάξει,άνθρωποι είναι λάθη κάνουν.(αν και όλοι μας μιλάνε για αλάνθαστα συστήματα τα οποία δεν επεμβαίνει ο άνθρωπος και δεν υπάρχει το παραμικρό λάθος!!! )

 

Αύγουστος 2008. 346 ευρό, 150-200 επιπλέον πάλι απο... λάθος τιμολόγηση και καταχρηστική χρέωση σε αριθμό της λίστας. Και πάλι όλη η διαδικασία και πάλι είχα κρατήσει το sms τους ειδάλλως δεν θα παραδέχονταν τίποτε. Και τώρα περιμένω το πόρισμα της εταιρίας.

Πείτε μου τώρα: Μπορεί κανείς να τους εμπιστευτεί;

Χίλιες φορές να έχω καρτοκινητό και να έχω την χρέωση του 1 λεπτού το λεπτό,δίχως πάγια και λαμογιές παρά αυτό που γίνεται τώρα σε έναν μόνιμο σταθερό απο το 1993 !!!!!!! πελάτη τους.

Όλα αυτά δεν τα έχω γράψει τόσο καιρό αλλά άδραξα την ευκαιρία όταν είδα κάποιο μέλος (γυναίκα) να εκφράζει παράπονα για μια άλλη εταιρία.

Πως θα προστατευθεί ο καταναλωτής; Έρμαιο των αδηφάγων εταιριών θα γίνουμε;

Το διαβλητό τους σύστημα, δεν θα πρέπει να είναι αξιόπιστο; Ποιος διασφαλίζει την σωστή τιμολόγηση; Ποιός ξέρει πόσοι θα είναι( ενδεχομένως) "θύματα" της άγνοιάς τους στο συγκεκριμένο ζήτημα. Άνθρωποι που ίσως δεν κρατάνε τα sms η και για άλλους λόγους.

 

 

Δεν νομιζω το οτι αν δεν ειχες το sms δεν θα σε πιστωναν. Τα sms που στελνουν, φαινονται και σε αυτους.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά γράφει, αν κατάλαβα καλά, ότι μία φορά τον υπερχρέωσαν και αναγκάστηκε να τα πληρώσει επειδή δεν είχε κρατήσει το μήνυμα.
Link to comment
Share on other sites

λες να μην ξέρουν η μηπως λες να γνωριζεις καλυτερα απο αυτους?

Στανταρ για τα προγράμματα multi και γι'αυτη την υπηρεσία twin ηρθαν τελευταίοι...

 

δουλευεις στη vodafone? γιατι απ'οτι καταλαβα θιχτηκες,ειναι λιγο ειρωνικη η απαντηση σου.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Και το συμπέρασμα είναι πως... όπου σε ''πιάσουν''. Εαν δεν "μυριστείς" την απάτη, στα φάγανε τα χρήματα.

 

Βλέπω όμως πως δεν νοιάζει και πολλούς αυτό το θέμα που άνοιξα. Μας αρέσει φαίνεται να είμαστε μια μάζα καταναλωτών την οποία εκμεταλεύονται με την δική μας συναίνεση και ανοχή.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Και το συμπέρασμα είναι πως... όπου σε ''πιάσουν''. Εαν δεν "μυριστείς" την απάτη, στα φάγανε τα χρήματα.

 

Βλέπω όμως πως δεν νοιάζει και πολλούς αυτό το θέμα που άνοιξα. Μας αρέσει φαίνεται να είμαστε μια μάζα καταναλωτών την οποία εκμεταλεύονται με την δική μας συναίνεση και ανοχή.

 

Το θέμα δεν νοιάζει και πολλούς γιατι πολύ απλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην σου πιστώσουν το ποσό, είτε έχεις το μήνυμα είτε όχι. Ένα λάθος έγινε στη τιμολόγηση, από τη στιγμή όμως που έιχες λάβει το μήνυμα σημαίνει ότι είχε ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα κάτι το οποίο προφανώς βλέπουν τόσο από την εξυπηρέτηση πελατών όσο και από το τμήμα που επεξεργάζεται τα συγκεκριμένα παράπονα. Μην ανησυχείς. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό (και στις τρεις εταιρείες). Για το λόγο αυτό σου στέλνουν και αναλυτικό λογαριασμό. Τα περι μάζας και εκμετάλλευσης δεν τα σχολιάζω, νομίζω πως είσαι λίγο υπερβολικός.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι τα ίδια. Μάλλον βαρέθηκες και δεν διάβασες το πρώτο μήνυμα.

Είπαμε πως έγινε παλαιότερα και επειδή δεν είχα κρατήσει απόδειξη (το sms) δεν παραδέχθηκαν τίποτε. Είχα όμως το sms που ειχα στείλει στην φίλη μου και της είχα πεί πως απο αύριο θα μπορούμε να μιλάμε άνετα και όσο θέλουμε.

Επομένως, μιλάς αυθαίρετα και κλακαδόρικα.

Όσο για το ότι δεν σχολιάζεις την τελευταία παράγραφο του προηγούμενου μηνύματός μου, το βρίσκω λογικό με βάση τις αποψεις σου. Μάλλον αναγνώρισες και τον εαυτό σου σε αυτούς που εννοώ.

BRAZILEIROS - Hellas

 

Video-Sakis :respect:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν να πω και εγώ την ιστορία μου για το ίδιο πρόβλημα που συνάντησα πριν 5 μήνες. Κάνω αίτηση ενεργοποίησης σε κατάστημα και μου λένε σε 3-4 εργάσιμες θα ενεργοποιηθεί. Καλώ σε 3 εργάσιμες και μου λένε οτι από πρόβλημα συστήματος δεν πέρασε η αίτηση και την κάνω τηλεφωνικά στην εξ. πελατών και μου λένε πάλι σε 3-4 εργάσιμες. Μου έρχεται sms και τηλεφωνώ την ίδια μέρα με το sms να το επιβεβαιώσω και μου λεει η υπάλληλος οτι έχει ενεργοποιηθεί. ΟΚ κάνω χρήση του απεριόριστου. Μου έρχεται ο πρώτος λογαριασμός (μετά την ενεργοποίηση) και μου έχουν χρεώσει ό,τι κλήσεις/sms έκανα τις πρώτες 6-7 μέρες μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας κάπου 50€ επιπλέον θυμάμαι. Τους παίρνω τηλ και μου λένε οτι έγινε επειδή ναι μεν είχε ενεργοποιηθεί η υπηρεσία αρχικά αλλά δεν είχαν δηλωθεί (?) οι αριθμοί σωστά οπότε δεν μετρούσε το σύστημα την έκπτωση. Εν τω μεταξύ το πάγιο στην αναλυτική φαινόταν οτι άρχιζε από την ημέρα που ήρθε το sms. Και τους ζήτησα να με πιστώσουν. Έκανα αμφισβήτηση, τους είπα πότε είχα καλέσει και οτι είχα επιβεβαιώσει ρητώς με εκπρόσωπο της εξ. πελατών οτι από τότε και πέρα είχα απεριόριστα την 100% έκπτωση, τα κατέγραψαν, με κάλεσε κάποιος μετά από λίγες μέρες να μου πει οτι είχα δίκιο και οτι εκδόθηκε πιστωτικό και μου ήρθε μετά από μέρες επίσης το σχετικό χαρτί. Δεν χρειάστηκε ούτε sms να τους δείξω ούτε τίποτα. Βλέπουν κάθε φορά στην καρτέλα πελάτη τι είπε ο κάθε υπάλληλος και πότε ενεργοποιήθηκε ή εστάλλει sms. Ευτυχώς παραδέχονται τα λάθη τους και τα διορθώνουν :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

δουλευεις στη vodafone? γιατι απ'οτι καταλαβα θιχτηκες,ειναι λιγο ειρωνικη η απαντηση σου.
φίλε μου όταν βγάζεις συμπερασμα οτι ήρθαν τελευταίοι επειδή δεν έχουν προγράμματα μούλτι και επειδή χρεώνουν την υπηρεσία twin τι σχόλιο περιμένεις να ακούσεις... Aλήθεια ποσο πιστευεις οτι μετράνε αυτά στις νέες συνδέσεις?Πόσοι πιστευεις οτι εχουν twin? και πόσοι multi?
Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα συμβολαίου you & me με 300 λεπτά ομιλίας και πληρώνω κάθε μηνά 95 με 100 ευρώ.

Ποιο ποσό πιστεύετε θα ήταν ικανοποιητικό για επιδότηση.?

Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόγραμμα συμβολαίου you & me με 300 λεπτά ομιλίας και πληρώνω κάθε μηνά 95 με 100 ευρώ.

Ποιο ποσό πιστεύετε θα ήταν ικανοποιητικό για επιδότηση.?

χμμμ... 166.60€?
Link to comment
Share on other sites

Ξέρετε τι χαρτιά χρειάζονται για να πάρω την επιδότηση της vodafone από το πλαίσιο.?

Ταυτοτητα και Α.Φ.Μ.

ΦΤΑΙΕΙ, που είμαστε αυτοί που είμαστε. Και που δεν θ' αλλάξουμε ποτέ.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, έχω ιντερνετ από cosmote και σκέφτομαι να το κόψω και αν το ενεργοποιήσω στην vodafone γιατί έχω εκεί σύνδεση οικογενειακό. Η ερώτηση μου είναι μπορώ σε ένα νούμερο από το οικογενειακό να ενεργοποιήσω την υπηρεσία για να μην έχω 2 κάρτες sim? Επίσης θα μου δώσουν usb stick ή δεν δικαιούμαι επιδότηση? Αν ενεργοποιήσω την υπηρεσία χάνω την επιδότηση που θα έχω όταν κλείσω 1 χρόνο στο οικογενειακό πρόγραμμα? Ευχαριστώ!
Link to comment
Share on other sites

Είχα ξαναποστάρει ζητώντας πληροφορίες για το ποσό της επιδότησης σε vodafone 100 αν έχω αφήσει την προηγούμενη επιδότηση.

Τελικά μου έδωσαν 95 Ε :). Το πάγιο των 23 Ε ξεπεράστηκε μόνο 1-2 φορές.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...