minast Δημ. 3 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 3 ώρες πριν 13 minutes ago, GREGORYMO said: Είχα κάνει αίτηση φορητότητας για να πάω Νόβα. Υπέγραψα ΣΗΜΕΡΑ στον courier και σε 10' μου ήρθε sms από την vodafone ότι παραλήφθηκε το αίτημα και κάποιος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας. Το ερώτημα είναι: τι προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις? Επικοινωνεί η vodafone ΑΝ θέλει και πόσες φορές? Υπάρχει και καλά διορία? Έχουμε 24 και ΕΓΩ θέλω να ενεργοποιηθω στην Νόβα 04 Μαρτίου. Μέσα στην εβδομάδα θα έχει τελειώσει η διαδικασία. Το αργότερο μέχρι μεθαύριο θα πρέπει να δώσουν την γραμμή στη Nova, εκτός εάν κάνεις ακύρωση φορητότητας. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 3 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 3 ώρες πριν 56 minutes ago, kmpatra said: Τις τελευταίες μέρες κάτι κινείται και δίνει δεξιά αριστερά τζάμπα πράγμα αλλά όχι σε όλους. 😪 Τ'ακουει ο κοριός; 🤫 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. 3 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 3 ώρες πριν 4 minutes ago, minast said: Μέσα στην εβδομάδα θα έχει τελειώσει η διαδικασία. Το αργότερο μέχρι μεθαύριο θα πρέπει να δώσουν την γραμμή στη Nova, εκτός εάν κάνεις ακύρωση φορητότητας. Δηλαδή, τι ακύρωση να κάνω? Πώς γίνεται? 5 minutes ago, minast said: Μέσα στην εβδομάδα θα έχει τελειώσει η διαδικασία. Το αργότερο μέχρι μεθαύριο θα πρέπει να δώσουν την γραμμή στη Nova, εκτός εάν κάνεις ακύρωση φορητότητας. Η νόβα μου είπε και καλά να τους καλέσω 04 Μαρτίου να ενεργοποιήσουν την γραμμή. Στέκει αυτό? Και μέχρι τότε που θα είμαι? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. 3 ώρες πριν Κοινοποίηση Δημ. 3 ώρες πριν (edited) 25 minutes ago, GREGORYMO said: Δηλαδή, τι ακύρωση να κάνω? Πώς γίνεται? Η νόβα μου είπε και καλά να τους καλέσω 04 Μαρτίου να ενεργοποιήσουν την γραμμή. Στέκει αυτό? Και μέχρι τότε που θα είμαι? Με έχεις μπερδέψει λίγο... Η διαδικασία συνήθως είναι ως εξής: 1. Διαλέγεις πάροχο και κάνεις φορητότητα 2. Ο νέος πάροχος ενημερώνει τον παλιό ότι πρέπει να του δώσει την γραμμή 3. (Προαιρετικά) Ο παλιός πάροχος σου κάνει αντιπροσφορά 4. (Προαιρετικά) Κάνεις ακύρωση φορητότητας και μένεις στον παλιό 5. Ενεργοποιήσαι στον νέο πάροχο Από τη στιγμή που ο παλιός πάροχος πάρει το αίτημα, έχει αυστηρές προθεσμίες μέχρι να παραδώσει την γραμμή. Το ίδιο και ο νέος για να δώσει υπηρεσία. Οι 4/3 είναι το άνω όριο, είναι ασυνήθιστο να κάνει τόσο πολύ... Edited 3 ώρες πριν by minast 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.