Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήρα πάλι σήμερα τηλέφωνο για την αμφισβήτηση.

Δεν υπάρχει λέει "προϊστάμενος" για το θέμα αυτό, θα πρέπει να με καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα, αλλά, όχι, δεν μπορώ να μιλήσω τώρα με κάποιον από το αρμόδιο τμήμα. Το έχουν κοιτάξει το θέμα αλλά δεν έχουν βρει ακόμα λύση.

Το ξαναπροώθησε η κοπέλα ως επείγον. Έστω να με πάρουν να μου μουν πως δεν μπορούν να το επιλύσουν. Πάντα τα πιο κουλά και δυσεπίλυτα πετυχαίνω :lol:Για να δούμε τι θα γίνει. :blink:

 

Ε, λοιπόν λύθηκε το μέγα μυστήριο.

Θυμίζω ότι το θέμα ήταν αυτό:

"Την 1η Σεπτεμβρίου έκανα ανανέωση 40€ στο A la carte που χρησιμοποιεί η αδερφή μου.

Ακόμα δεν είχε ανακοινωθεί ότι για ανανέωση 20€ και άνω ο χρόνος ισχύος του "1 λεπτό το λεπτό" θα είναι 2 μήνες.

Ανακοινώθηκε μετά από μερικές μέρες.

Στις 30 Σεπτεμβρίου ή 1η Οκτωβρίου λάβαμε sms από τη vodafone "ανανεώστε τώρα 10€ για να μιλάτε με 1 λεπτό το λεπτό"

Θορυβήθηκα και πήρα το 13830 την 1η Οκτωβρίου το απόγευμα και ρώτησα, για να δω τι θα ισχύσει, και ο υπάλληλος μου είπε ότι εκείνη τη στιγμή ήταν ενεργό το "1 λεπτό το λεπτό". Για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα μου είπε (όχι ξεκάθαρα) ότι δεν ξέρει ακριβώς.

Εγώ έμεινα ήσυχη. Κάκως:

Σήμερα, 8 Οκτωβρίου καλώ πρώτη φορά μετά την 1 Οκτωβρίου το 1252 για να μάθω το υπόλοιπο του λογαριασμού.

Έλειπαν 15€ από το λογαριασμό ενώ είχαμε κάνει κλήσεις μόνο προς τους 2 αριθμούς του "1 λεπτό".

"

Χτες λοιπόν, πήρα τηλέφωνο για 5η φορά στη Vodafone, πάλι όλα τα εξήγησα από την αρχή, αλλά αυτή τη φορά η (αντιπαθέστατη και μάλλον εριστική) κοπέλα στην εξύπηρετηση πελάτων βρήκε την απάντηση! yes! Επιτέλους, μετά από 50 ημέρες!

Ήταν ότι εγω είχα ανανεώσει 40€ την 1η Σεπτεμβρίου και η ανακοίνωση ότι το 1 λεπτό το λεπτό ισχύει για 2 μήνες για ανανεώσεις άνω των 20€ βγήκε στις 9 Σεπτεμβρίου και δεν έχει αναδρομική ισχύ -πέστε μου τώρα ότι έγω είμαι τσίπισσα και μίζερη!

Εγώ βέβαια το υποψιαζόμουν αυτό και το είχα ήδη αναφέρει στους 3 προηγούμενους του cc με τους οποίους είχα μιλήσει, αλλά η Vodafone χρειάστηκε 50 ημέρες για να μου δώσει αυτήν την (γνωστή) απάντηση στο αίτημα μου! Ωραίαααα!

 

Έκλεισα το τηλέφωνο με την αντιπαθούς συμπεριφοράς αλλά αποτελεσματική εργαζόμενη στην εξυπηρέτηση πελατών και ξαναπήρα, ελπίζοντας αυτή τη φορά να μιλήσω με κάποιον λιγότερο αντιπαθητικό και εριστικό γιατί είχα "φορτώσει" και θα άρχιζα να παραφέρομαι, και πράγματι αυτή τη φορά μου βγήκε μια γλυκύτατη και ευγενέστατη κοπελίτσα που ευχαρίστως μου πρότεινε να καταθέσω "παράπονο". Κατέθεσα λοιπόν κάτι σαν "αίτημα παραπόνου" αυτή τη φορά.

Τα 15€ και την αναμονή των 50 ημερών δεν σκοπεύω να τους την χαρίσω!

Θα περιμένω την απάντηση και έτσι και είναι "λυπούμαστε αλλά δεν γίνεται τπτ", θα πάω επιτόπου στο Χαλάνδρι και θα το τραβήξω μέχρι φορητότητος...

Σκασίλα τους, ε; :p

Link to comment
Share on other sites

Θα περιμένω την απάντηση και έτσι και είναι "λυπούμαστε αλλά δεν γίνεται τπτ", θα πάω επιτόπου στο Χαλάνδρι και θα το τραβήξω μέχρι φορητότητος...

Σκασίλα τους, ε; :p

 

Σίγουρα σκασίλα τους.Άν είχες συμβόλαιο και σου έδιναν χαμηλή επιδότηση και τους έλεγες ότι θα κάνεις φορητότητα θα στην ανέβαζαν αλλά για καρτοκινητό δεν πιστεύω να τους νοιάξει κιόλας (δεν μιλάω μόνο για τη Vodafone).Δεν πιστεύω να καταφέρεις κάτι με την απειλή της φορητότητας.Έχεις σκεφτεί να περάσεις απο τα κεντρικά γραφεία της Vodafone-Πάναφον να βρείς το προιστάμε και να του πείς την ιστορία σου??:worry::cool:

Link to comment
Share on other sites

θα πάω επιτόπου στο Χαλάνδρι και θα το τραβήξω μέχρι φορητότητος...

Σκασίλα τους, ε; :p

 

Εννοείς στο κατάστημα που είναι έξω από τα γραφεία τους? Γιατι αν νομίζεις ότι θα μπεις στα γραφεία τους για να μιλήσεις με υπεύθυνο θέλω να δω πολύ πως θα το κάνεις...:X:O

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πως είναι η διαρρύθμιση του χώρου (κατάστημα - γραφεία) της Vodafone στο Χαλάνδρι, δεν έχω προσέξει.

Θα συνεχίσω να το κυνηγάω πάντως, το κάνω κέφι απ' ότι φαίνεται :lol: .

Και σχετικά με τη φορητότητα, στην οικογένεια έχουμε και συμβόλαια...

Θα είμαι πολύ ευχαριστημένη έστω κι αν μου δώσουν 3 πακετάκια σύνδεσης των 5€ CU. Τζάμπα τα δίνουν στα promotion έτσι κι αλλιώς -κι εγώ περιμένω 3 φίλους από το εξωτερικό για διακοπές τους επόμενους μήνες που θα χρειαστούν ένα ελληνικό καρτοκινητό...

Link to comment
Share on other sites

Είδα τη διαφήμιση που έβγαλε η frog, μιλάς 0,12€ / λεπτό προς όλους τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες έως 11/01/09

 

Λέτε να βγάλει και το cu καμιά Χριστουγεννιάτικη προσφορά?

 

Κάτι άσχετο, γυρνώντας λιγο το χρόνο πίσω, θυμάμαι τον θόρυβο και τις διαφημίσεις για τη Cu Land. Τελικά, (αν εξαιρέσουμε το Talk a lot 600+600 που έπρεπε να το βγάλει γιατι το έδινε ήδη ο ανταγωνισμός) όλη αυτή η φασαρία έγινε για ένα πακέτο! Το cu all day, το οποίο μάλιστα έχει και ημερομηνία λήξης... .

Link to comment
Share on other sites

Είδα τη διαφήμιση που έβγαλε η frog, μιλάς 0,12€ / λεπτό προς όλους τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες έως 11/01/09

 

Λέτε να βγάλει και το cu καμιά Χριστουγεννιάτικη προσφορά?

 

Κάτι άσχετο, γυρνώντας λιγο το χρόνο πίσω, θυμάμαι τον θόρυβο και τις διαφημίσεις για τη Cu Land. Τελικά, (αν εξαιρέσουμε το Talk a lot 600+600 που έπρεπε να το βγάλει γιατι το έδινε ήδη ο ανταγωνισμός) όλη αυτή η φασαρία έγινε για ένα πακέτο! Το cu all day, το οποίο μάλιστα έχει και ημερομηνία λήξης... .

 

εχεις δικιο.. αν εξαιρεσεις το cu all day που ειναι προσφορα ουσιαστικα και τη προσφορα τωρα με τα 1800 λεπτα και 1800 sms που ηταν υποχρεωμενη η βονταφον να δωσει αφου πιεζονταν απο κοσμοτε και wind, τελικα δεν εκανε τιποτα.. πολυ φασαρια για το τιποτα..

 

παιδια την εχει ψωνισει τελειως...

Link to comment
Share on other sites

Το μήνυμα που σου στέλνει η Vodafone όταν επίκειται η λήξη του "1 λεπτό το λεπτό" είναι τόσο λάιτ που μοιάζει σαν απλό διαφημιστικό SMS!

"ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ VODAFONE A LA CARTE ME 0.01Ε/ΛΕΠΤΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΡΟΣ 2 ΝΟΥΜΕΡΑ"

Το οποίο σημαίνει:

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΛΗΓΕΙ ΤΟ 1 ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΣΟΥ! ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ!

Το μήνυμα αυτό όμως είναι πολύ παρόμοιο, για την δική μου αντίληψη, με το απλό διαφημιστικό SMS σχετικά με το "1 λεπτό το λεπτό":

"ΜΕ ΤΟ VODAFONE A LA CARTE ΜΙΛΑΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ 2 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΞΙΑΣ 10Ε ΚΑΙ ΑΝΩ ΤΟ ΜΗΝΑ. ΚΑΛΕΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ 1286."

Μήπως είμαι εγώ ο πιο χαζός χρήστης του A la carte και μόνο εγώ μπερδεύομαι; :lost:

 

Ενώ, τι ωραία και απλά που το θέτει η Wind:

"TO NON STOP ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΗΓΕΙ ΑΠΟΨΕ. ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΟ NON STOP ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΟΥ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ 1265".

Απλά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Είδα τη διαφήμιση που έβγαλε η frog, μιλάς 0,12€ / λεπτό προς όλους τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες έως 11/01/09

 

Λέτε να βγάλει και το cu καμιά Χριστουγεννιάτικη προσφορά?

 

Κάτι άσχετο, γυρνώντας λιγο το χρόνο πίσω, θυμάμαι τον θόρυβο και τις διαφημίσεις για τη Cu Land. Τελικά, (αν εξαιρέσουμε το Talk a lot 600+600 που έπρεπε να το βγάλει γιατι το έδινε ήδη ο ανταγωνισμός) όλη αυτή η φασαρία έγινε για ένα πακέτο! Το cu all day, το οποίο μάλιστα έχει και ημερομηνία λήξης... .

εχω την εντύπωση οτι ήθελε να περάσει μια νέα φιλοσοφία, ένα νέο σλόγκαν για τις όποιες επόμενες αλλαγές θα κάνει.

Δεν νομίζω να έγινε τόση φασαρία για αυτό το πακετάκι.

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντύπωση οτι ήθελε να περάσει μια νέα φιλοσοφία, ένα νέο σλόγκαν για τις όποιες επόμενες αλλαγές θα κάνει.

Δεν νομίζω να έγινε τόση φασαρία για αυτό το πακετάκι.

 

Μακάρι! Αλλα η vodafone γενικώς ... αργεί...

Ακομα και τώρα δηλαδη, η cosmote εβγαλε εδω και ποσες μέρες το πακέτο των 500' με 5Ε για τα συμβόλαια, σχεδόν άμεσα ακολούθησε η wind με ανανεωμένο πακέτο των 600' με 5Ε, ενω η vodafone ακομα το ... επεξεργάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Το μήνυμα που σου στέλνει η Vodafone όταν επίκειται η λήξη του "1 λεπτό το λεπτό" είναι τόσο λάιτ που μοιάζει σαν απλό διαφημιστικό SMS!

"ΑΝΑΝΕΩΣΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΣΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 2 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ VODAFONE A LA CARTE ME 0.01Ε/ΛΕΠΤΟ ΟΜΙΛΙΑΣ ΠΡΟΣ 2 ΝΟΥΜΕΡΑ"

Το οποίο σημαίνει:

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΛΗΓΕΙ ΤΟ 1 ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΣΟΥ! ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ!

Το μήνυμα αυτό όμως είναι πολύ παρόμοιο, για την δική μου αντίληψη, με το απλό διαφημιστικό SMS σχετικά με το "1 λεπτό το λεπτό":

"ΜΕ ΤΟ VODAFONE A LA CARTE ΜΙΛΑΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ 2 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΠΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΞΙΑΣ 10Ε ΚΑΙ ΑΝΩ ΤΟ ΜΗΝΑ. ΚΑΛΕΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ 1286."

Μήπως είμαι εγώ ο πιο χαζός χρήστης του A la carte και μόνο εγώ μπερδεύομαι; :lost:

 

Ενώ, τι ωραία και απλά που το θέτει η Wind:

"TO NON STOP ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΗΓΕΙ ΑΠΟΨΕ. ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΤΟ NON STOP ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΟΥ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΥΡΙΟ ΤΟ 1265".

Απλά πράγματα.

Επίσης, να συμπηρώσω κι εγώ πως όσο καιρό είχα wind και την υπηρεσία νον στοπ, έστελνα μόνο ένα γραπτο μηνυμα στο 1269 και με ενημέρωνε για:

-Υπόλοιπο του λογαριασμού

-Υπόλοιπο λεπτών ομιλίας νον στοπ

-Υπόλοιπο σμς απο νον στοπ

-Ημερομηνία λήξης πακέτου νον στοπ

 

Πολύ όμορφο, και πολύ μαζεμένο...

όχι σαν το cu που πρέπει να καλέσεις αλλού για το υπόλοιπο και τα υπολοιπόμενα λεπτά ομιλίας, αλλού για τα υπολοιπόμενα σμς, και οσο για την ημερομηνία λήξης των πακέτων talk a lot κλπ , πρέπει να θυμάσαι κάθε φορά ποτε το έβαλες...

 

Συχένομαι τους τύπους που μπαίνουν και κάνουν διαφήμιση της wind στο φόρουμ της voda, αλλά αυτά που αναφέρω πιο πάνω είναι απλά , πρακτικά πράγματα που θα ήταν καλό να αντιγράψει η vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι! Αλλα η vodafone γενικώς ... αργεί...

Ακομα και τώρα δηλαδη, η cosmote εβγαλε εδω και ποσες μέρες το πακέτο των 500' με 5Ε για τα συμβόλαια, σχεδόν άμεσα ακολούθησε η wind με ανανεωμένο πακέτο των 600' με 5Ε, ενω η vodafone ακομα το ... επεξεργάζεται.

 

Το γεγονος οτι wind-cosmote εχουν ιδιο billing, σου λεει κατι?

Link to comment
Share on other sites

Οχι! Δεν με νοιάζει τι έχουν και τι δεν έχουν!

Εμένα ως καταναλωτή καθόλου δεν με απασχολεί αυτό.. αυτό που με απασχολεί ειναι αυτο που έγραψα λιγο πιο πάνω..

Ας μην ξεφεύγουμε απο την ουσία

Link to comment
Share on other sites

Οχι! Δεν με νοιάζει τι έχουν και τι δεν έχουν!

Εμένα ως καταναλωτή καθόλου δεν με απασχολεί αυτό.. αυτό που με απασχολεί ειναι αυτο που έγραψα λιγο πιο πάνω..

Ας μην ξεφεύγουμε απο την ουσία

 

Δεν το εγραψα για να σε απασχολησει.

Η ουσια ειναι αυτη που εγραψα.

Απο εκει κα περα εισαι ελευθερος να νομιζεις οτι καθυστερουν επειδη βαριουνται ή οτι οι κεραιες εκπεμπουν ραδιενεργεια.

Εμενα παντως μου αρεσει να ξερω το γιατι.

Link to comment
Share on other sites

Ε και πάλι, εμένα δεν με ενδιαφέρει... ας έδινε παραπάνω λεφτά να είχε καλύτερο billing όπως έχει η cosmote και η wind όπως λές πιο πάνω...Δεν κατάλαβα, αυτές δηλαδή γιατι έχουν καλύτερο billing?

Το θέμα είναι οτι ΑΡΓΕΙ να απαντήσει στον ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Ε και πάλι, εμένα δεν με ενδιαφέρει... ας έδινε παραπάνω λεφτά να είχε καλύτερο billing όπως έχει η cosmote και η wind όπως λές πιο πάνω...Δεν κατάλαβα, αυτές δηλαδή γιατι έχουν καλύτερο billing?

Το θέμα είναι οτι ΑΡΓΕΙ να απαντήσει στον ανταγωνισμό.

 

Να υποθεσω, οτι το περσυνο της billing, ειναι χειροτερο απο το billing που εχουν οι αλλοι χρονια τωρα. :lol:

 

Να υποθεσω, οτι εσυ θα ετοιμαζες πιο γρηγορα απαντηση σε κατι που δουλευε η cosmote εδω και καιρο. :lol:

 

Και εγω θελω 500 (και τα εχω ενεργοποιησει στην cosmote), αλλα βλεπω και την απεναντι πλευρα. Δεν ειμαι μονοπλευρος.

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω, οτι το περσυνο της billing, ειναι χειροτερο απο το billing που εχουν οι αλλοι χρονια τωρα. :lol:

 

Να υποθεσω, οτι εσυ θα ετοιμαζες πιο γρηγορα απαντηση σε κατι που δουλευε η cosmote εδω και καιρο. :lol:

 

Και εγω θελω 500 (και τα εχω ενεργοποιησει στην cosmote), αλλα βλεπω και την απεναντι πλευρα. Δεν ειμαι μονοπλευρος.

 

Εισαι ειρωνικός, και επειδή δεν με ξέρεις καλύτερα να προσέχεις περισσότερο τον τρόπο σου.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι μην μαλώνετε...λέω να ρωτήσουμε το "στέλεχος" να μας πεί γιατί το billing της Wind είναι καλύτερο απο τα υπόλοιπα...αλλά έγινε λαγός...ο λαγός:lol:
Link to comment
Share on other sites

Κύριοι μην μαλώνετε...λέω να ρωτήσουμε το "στέλεχος" να μας πεί γιατί το billing της Wind είναι καλύτερο απο τα υπόλοιπα...αλλά έγινε λαγός...ο λαγός:lol:

 

Α, υπέροχα! Ήρθες ως απο μηχανής Θεός! χε χε..

Εσυ τι πιστεύεις για όσα λέμε πιο πάνω?

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, να συμπηρώσω κι εγώ πως όσο καιρό είχα wind και την υπηρεσία νον στοπ, έστελνα μόνο ένα γραπτο μηνυμα στο 1269 και με ενημέρωνε για:

-Υπόλοιπο του λογαριασμού

-Υπόλοιπο λεπτών ομιλίας νον στοπ

-Υπόλοιπο σμς απο νον στοπ

-Ημερομηνία λήξης πακέτου νον στοπ

 

Πολύ όμορφο, και πολύ μαζεμένο...

όχι σαν το cu που πρέπει να καλέσεις αλλού για το υπόλοιπο και τα υπολοιπόμενα λεπτά ομιλίας, αλλού για τα υπολοιπόμενα σμς, και οσο για την ημερομηνία λήξης των πακέτων talk a lot κλπ , πρέπει να θυμάσαι κάθε φορά ποτε το έβαλες...

 

Συχένομαι τους τύπους που μπαίνουν και κάνουν διαφήμιση της wind στο φόρουμ της voda, αλλά αυτά που αναφέρω πιο πάνω είναι απλά , πρακτικά πράγματα που θα ήταν καλό να αντιγράψει η vodafone.

Σχετικό είναι και αυτό που λες...

Για να βάλεις την έρμη την κάρτα όμως...? πολύ άσχημο, πολύ "οτι να'ναι" το ηχογραφημένο... και σου χρέωνε -αν έχεις το θεό σου- το sms για να ανανεώσεις...!

(Τουλάχιστον μέχρι πρίν λίγο καιρό όλα αυτά, τώρα δεν ξέρω)

Link to comment
Share on other sites

Μπορείτε νε μου πείτε τι είναι το "billing";

:O

 

Το σύστημα ελέγχου τις τιμολόγησης των εταιριών.

.
Link to comment
Share on other sites

Σχετικό είναι και αυτό που λες...

Για να βάλεις την έρμη την κάρτα όμως...? πολύ άσχημο, πολύ "οτι να'ναι" το ηχογραφημένο... και σου χρέωνε -αν έχεις το θεό σου- το sms για να ανανεώσεις...!

(Τουλάχιστον μέχρι πρίν λίγο καιρό όλα αυτά, τώρα δεν ξέρω)

 

Δεν ξέρω για παλαιότερα, αλλά τώρα δεν χρεώνει το sms ανανέωσης...

Βέβαια καλύτερα η ανανέωση απο το http://www.vodafone.gr γιατι σου δίνει bonus αλλά και περισσότερους πόντους pointmania

Link to comment
Share on other sites

Διάθεση νέου προγράμματος ανταμοιβής προς όλους του συνδρομητές καρτοκινητής Vodafone a la Carte

 

Η εταιρία VODAFONE ? ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει τη διάθεση νέου προγράμματος ανταμοιβής προς όλους του συνδρομητές καρτοκινητής Vodafone a la Carte. Το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής θα ισχύσει από τις 28 Νοεμβρίου 2008 και θα έχει μόνιμο χαρακτήρα. Συγκεκριμένα κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας συγκεκριμένης αξίας θα αντιστοιχεί στην παροχή αριθμού δωρεάν λεπτών ομιλίας για χρήση προς όλους τους εθνικούς προορισμούς μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα.

 

Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας κατανέμονται ως εξής:

 

Με κάθε ανανέωση αξίας 10€ έως 14.99€ θα προσφέρονται 15 λεπτά ομιλίας με χρονικό περιθώριο κατανάλωσης 24 ώρες.

Με κάθε ανανέωση αξίας 15€ έως 19.99€ θα προσφέρονται 25 λεπτά ομιλίας με χρονικό περιθώριο κατανάλωσης 7 ημερών.

Με κάθε ανανέωση αξίας 20€ έως 29.99€ θα προσφέρονται 30 λεπτά ομιλίας με χρονικό περιθώριο κατανάλωσης 7 ημερών.

Με κάθε ανανέωση αξίας 30€ και άνω θα προσφέρονται 45 λεπτά ομιλίας με χρονικό περιθώριο κατανάλωσης 30 ημερών.

 

Η ελάχιστη διάρκεια κλήσης κατά τη χρήση των δωρεάν λεπτών ομιλίας είναι 30 δευτερόλεπτα. Tα δωρεάν λεπτά ομιλίας αφορούν κλήσεις προς συνδρομητή οποιουδήποτε εθνικού δικτύου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Δεν περιλαμβάνονται κλήσεις προς αριθμούς εξωτερικού, προς υπηρεσίες και κλήσεις κατά τη διάρκεια περιαγωγής.

Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας που δεν καταναλώνονται μέσα στο προβλεπόμενο χρονικό περιθώριο δεν μεταφέρονται.

Οι συνδρομητές Vodafone a la Carte θα μπορούν να εγγραφούν καλώντας μία φορά δωρεάν στο 1335. Η εγγραφή πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν την ανανέωση χρόνου ομιλίας. Η διαγραφή από την υπηρεσία πραγματοποιείται καλώντας δωρεάν στο 1335 και πατώντας 2 για πληροφορίες.

 

Τα δωρεάν λεπτά ομιλίας από ανανέωση του χρόνου ομιλίας δεν θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν προς τους δύο αριθμούς Vodafone που έχουν δηλωθεί στην υπηρεσία χρέωσης 0.01€/ λεπτό

 

Όλοι οι συνδρομητές Vodafone a la Carte οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα ανταμοιβής Pointmania θα μπορούν να εγγράφονται στο νέο πρόγραμμα ανταμοιβής διατηρώντας τους πόντους τους. Από την στιγμή της εγγραφής τους στο νέο πρόγραμμα ανταμοιβής και εφόσον παραμένουν εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα ανταμοιβής Pointmania δεν θα συγκεντρώνουν νέους πόντους.

Οι συνδρομητές που θα είναι εγγεγραμμένοι στο νέο πρόγραμμα ανταμοιβής, θα μπορούν να εγγραφούν παράλληλα και στο πρόγραμμα ανταμοιβής Pointmania χωρίς να συγκεντρώνουν πόντους.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι οι συνδρομητές Vodafone a la Carte οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα ανταμοιβής Pointmania θα μπορούν να εγγράφονται στο νέο πρόγραμμα ανταμοιβής διατηρώντας τους πόντους τους. Από την στιγμή της εγγραφής τους στο νέο πρόγραμμα ανταμοιβής και εφόσον παραμένουν εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα ανταμοιβής Pointmania δεν θα συγκεντρώνουν νέους πόντους.

Οι συνδρομητές που θα είναι εγγεγραμμένοι στο νέο πρόγραμμα ανταμοιβής, θα μπορούν να εγγραφούν παράλληλα και στο πρόγραμμα ανταμοιβής Pointmania χωρίς να συγκεντρώνουν πόντους.

 

Εφόσον οι συνδρομητές Vodafone Ala Carte θα βάζουν κανονικά κάρτα γιατί δεν θα συγκεντρώνουν πόντους?:worry:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone
  • The topic was locked
  • The topic was unlocked
  • This topic was locked and unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...