Jump to content

Vodafone CU, Νέο Καρτοκινητό Vodafone


Soulman
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά δεν κατάλαβα υπάρχουν Σιγείου φοιτητικό μπορείς να ενεργοποιήσεις την προσφορά για ένα χρόνο τελικά;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • HEO

    1682

  • Vasileios

    1557

  • JOHNMEGARYTHMOS

    1361

  • VIPdriver

    1899

5 ώρες πριν, Kwsnos said:

Τελικά δεν κατάλαβα υπάρχουν Σιγείου φοιτητικό μπορείς να ενεργοποιήσεις την προσφορά για ένα χρόνο τελικά;

Όχι..

Link to comment
Share on other sites

Ποστ απο τα λαγωνικα:

Ερώτηση:

" - Για νέο αριθμό βλέπω στο site την παρακάτω προσφορά: Με 118€ κερδίζεις 300GB, Απεριόριστα λεπτά προς όλους και 2400 SMS για έναν ολόκληρο χρόνο. Είναι 300 gb κάθε μήνα ή 300gb συνολικά το χρόνο;;

Επίσης αναφέρει : Όλα τα GB μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός της Ε.Ε. Υπάρχει περιορισμός στην EE ή είναι συνολικά διαθέσιμα τα gb ;

Απάντηση:

-Οι παροχές ισχύουν τον μήνα και αφορούν κάθε μήνα πολύ σωστά! και όλα τα gbyte πολύ σωστά όπως αναγράφει η προσφορά είναι διαθέσιμα εντός ΕΕ

Ερώτηση:

-οπότε και στην ΕΕ μπορούν να καταναλωθούν 300 gb το μήνα , σωστά ;

Απάντηση:

-ακριβώς, φυσικά! ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο "

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, VIPdriver said:

Ποστ απο τα λαγωνικα:

Ερώτηση:

" - Για νέο αριθμό βλέπω στο site την παρακάτω προσφορά: Με 118€ κερδίζεις 300GB, Απεριόριστα λεπτά προς όλους και 2400 SMS για έναν ολόκληρο χρόνο. Είναι 300 gb κάθε μήνα ή 300gb συνολικά το χρόνο;;

Επίσης αναφέρει : Όλα τα GB μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός της Ε.Ε. Υπάρχει περιορισμός στην EE ή είναι συνολικά διαθέσιμα τα gb ;

Απάντηση:

-Οι παροχές ισχύουν τον μήνα και αφορούν κάθε μήνα πολύ σωστά! και όλα τα gbyte πολύ σωστά όπως αναγράφει η προσφορά είναι διαθέσιμα εντός ΕΕ

Ερώτηση:

-οπότε και στην ΕΕ μπορούν να καταναλωθούν 300 gb το μήνα , σωστά ;

Απάντηση:

-ακριβώς, φυσικά! ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο "

Οκ.. δοκιμάστε και πείτε μας!! 😂😂😂

Σίγουρα όμως το "ginecu@vodafone.gr" ξέρει κάτι παραπάνω από τα παιδιά στο τσατ.

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

Just now, VIPdriver said:

Ακριβή δοκιμή προτείνεις... 🤔

Πέρα από την πλάκα, ας μην πάρουμε στον λαιμό μας κόσμο.

Άλλο να λέμε για λίγα και να έρθουν τα πολλά σαν ευχάριστη έκπληξη, κι άλλο να μιλάμε για πολλά και να έρθουν τα λίγα.

Κατά 99,9% είναι όπως μου απάντησε το ginecu.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός. Παντως για καποιον που δεν τρωει περισσότερα απο 25gb/μηνα μια χαρά πακέτο είναι. Θα του βγαινει 9,83€/μηνα. Βεβαια υπαρχει και το 3μηνο που βγαινει 8,88€/μηνα

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VIPdriver said:

Σωστός. Παντως για καποιον που δεν τρωει περισσότερα απο 25gb/μηνα μια χαρά πακέτο είναι. Θα του βγαινει 9,83€/μηνα. Βεβαια υπαρχει και το 3μηνο που βγαινει 8,88€/μηνα

Και γιατί να μην πάει gigashop με 95€ ετήσιο;

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια δυστυχώς είναι πως αρκετοί φοβούνται τους εξωτερικούς συνεργάτες. 

Και είναι κι άλλοι που απλά δε θα ασχοληθούν με τι άλλες προσφορές μπορούν να πάρουν πέρα απο το επίσημο σάιτ. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, evang.t said:

Η αλήθεια δυστυχώς είναι πως αρκετοί φοβούνται τους εξωτερικούς συνεργάτες. 

Και είναι κι άλλοι που απλά δε θα ασχοληθούν με τι άλλες προσφορές μπορούν να πάρουν πέρα απο το επίσημο σάιτ. 

Καλύτερα για εμάς τους α-συνεργατό-φοβους λοιπόν.

Αν δεν φοβόταν και πήγαιναν όλοι, δεν θα υπήρχαν τέτοιες προσφορές..

Edited by cu2goup
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, cu2goup said:

Καλύτερα για εμάς τους α-συνεργατό-φοβους λοιπόν.

Αν δεν φοβόταν και πήγαιναν όλοι, δεν θα υπήρχαν τέτοιες προσφορές..

Είναι και το πως συστήνεται ο άλλος. 

Άλλο να ακούς «είμαστε από τη Vodafone» κι άλλο «είμαστε συνεργατες της Vodafone»

για σένα αυτό μπορεί να είναι το ίδιο πράγμα. Για τον μέσο πελάτη που «έχουν κοροϊδέψει το θείο, τον αδερφό, τον συνάδελφο» δεν είναι. 

52 minutes ago, VIPdriver said:

Οσοι βαριουνται να ψαξουν, ας πληρωσουν.

Καλά κι εσύ, δεν είναι όλοι κορόιδα. Απλά δεν έχουν την όρεξη και το χρόνο να ασχολούνται για 2-3€ το μήνα λιγότερα. 

Και για τα ετήσια που λέτε, αν και έχουν κάνει «παπάδες» τόσο στη Frog αλλά και στη Q, κακοφαίνεται σε πολλούς να δίνουν 100€ ντούκου 

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

ο κοσμος ειναι φοβιτσιαρης, και δεν ξερει

και το χειροτερο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ, και να αντιμετωπισει τον φοβο του

ας πληρωσουν τοτε, τι πιο δικαιο 🙂

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, HEO said:

ο κοσμος ειναι φοβιτσιαρης, και δεν ξερει

και το χειροτερο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ, και να αντιμετωπισει τον φοβο του

ας πληρωσουν τοτε, τι πιο δικαιο 🙂

Με το συμπάθειο αλλά αυτά μου φαίνονται υπερβολές. 

Απλά αρκετοί είναι μια χαρά με το συμβόλαιο τους στα 15-18€ με 20-40Gb το μήνα, αφού δε καταναλώνουν ούτε τα μισά τους περισότερους μήνες, ή τους καλύπτει πλήρως η κάρτα των 13-15€. 

Δεν είναι ούτε ηλίθιοι ούτε αμαθείς. Και προσωπικά δε βρίσκω και το λόγο να είναι κανείς σε μόνιμο ψάξιμο για καλύτερες προσφορές ή να έχει 2-3 νούμερα και να χρησιμοποιεί όποιο είναι λίγο φθηνότερο. Ετσι σκέφτονται οι περισσότεροι και προσωπικά το κατανοώ απόλυτα 

Edited by evang.t
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, evang.t said:

Με το συμπάθειο αλλά αυτά μου φαίνονται υπερβολές. 

ΟΚ ας πληρωνουν τοτε 200 ευρω τον χρονο (τα διπλα),

εγω δεν εχω κανενα προβλημα

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

 

Link to comment
Share on other sites

Η φοιτητική προφορά CU 3μήνες 20ευρ 50GB+Unl ομιλία+600sms/μήνα μέσω του https://www.vodafonecu.gr/ela-sto-cup είναι ΑΥΣΤΗΡΑ φοιτητική;;;; 😉

Edited by chemeng

Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 -> Motorola Edge50 Neo -> Oppo Reno12

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, chemeng said:

Η φοιτητική προφορά CU 3μήνες 20ευρ 50GB+Unl ομιλία+600sms/μήνα μέσω του https://www.vodafonecu.gr/ela-sto-cup είναι ΑΥΣΤΗΡΑ φοιτητική;;;; 😉

Από το site ναι, μπορείς να το βρεις αλλού και χωρίς να είσαι φοιτητής. Με τις ευλογίες της Vodafone φυσικά..

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, cu2goup said:

Από το site ναι, μπορείς να το βρεις αλλού και χωρίς να είσαι φοιτητής. Με τις ευλογίες της Vodafone φυσικά..

πες μας που, να αρχίσουμε να ψάχνουμε..... 😀

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, tempo said:

πες μας που, να αρχίσουμε να ψάχνουμε..... 😀

@sou_dβοήθησε τον κόσμο. Δεν είχες πει πως έγινε φοιτητικός ένας αριθμός σου τελευταία;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, cu2goup said:

@sou_dβοήθησε τον κόσμο. Δεν είχες πει πως έγινε φοιτητικός ένας αριθμός σου τελευταία;

Έτσι είχα πει. Τα είχα γράψει, αλλά βαριέμαι να τα ξαναγράφω τώρα....πφφφφ

 

Είπαμε παίδες στέλνετε στο Viber +306948280221

Εργάσιμες ώρες και ημέρες 

Κ. Ιάκωβος 

Και του λέτε για ποια προσφορά ενδιαφέρεστε. Μου είπε ότι με τα 20€ έχει τελειώσει και πλέον πάει με 24€. Μικρή διαφορά 

Screenshot_2026-03-12-00-01-16-70_2e83dfe13a5867033cf77b276138972a.jpg

Screenshot_2026-03-12-00-01-30-37_2e83dfe13a5867033cf77b276138972a.jpg

Screenshot_2026-03-12-00-01-34-56_2e83dfe13a5867033cf77b276138972a.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sou_d said:

Έτσι είχα πει. Τα είχα γράψει, αλλά βαριέμαι να τα ξαναγράφω τώρα....πφφφφ

Ναι αλλά ευχαριστούμε πολύ!! 😉

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, sou_d said:

Έτσι είχα πει. Τα είχα γράψει, αλλά βαριέμαι να τα ξαναγράφω τώρα....πφφφφ

 

Είπαμε παίδες στέλνετε στο Viber +306948280221

Εργάσιμες ώρες και ημέρες 

Κ. Ιάκωβος 

Και του λέτε για ποια προσφορά ενδιαφέρεστε. Μου είπε ότι με τα 20€ έχει τελειώσει και πλέον πάει με 24€. Μικρή διαφορά 

Screenshot_2026-03-12-00-01-16-70_2e83dfe13a5867033cf77b276138972a.jpg

Screenshot_2026-03-12-00-01-30-37_2e83dfe13a5867033cf77b276138972a.jpg

Screenshot_2026-03-12-00-01-34-56_2e83dfe13a5867033cf77b276138972a.jpg

Δηλαδη οσοι προλαβαν το φτηνο, προλαβαν... Οι υπόλοιποι το πιο ακριβο... Να αυτά δε μαρεσουν!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...