Kwsnos Δημ. 12 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 12 Μαρτίου Τελικά δεν κατάλαβα υπάρχουν Σιγείου φοιτητικό μπορείς να ενεργοποιήσεις την προσφορά για ένα χρόνο τελικά; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 5 ώρες πριν, Kwsnos said: Τελικά δεν κατάλαβα υπάρχουν Σιγείου φοιτητικό μπορείς να ενεργοποιήσεις την προσφορά για ένα χρόνο τελικά; Όχι.. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Και για να λυθεί η χθεσινή παρεξήγηση... 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Ποστ απο τα λαγωνικα: Ερώτηση: " - Για νέο αριθμό βλέπω στο site την παρακάτω προσφορά: Με 118€ κερδίζεις 300GB, Απεριόριστα λεπτά προς όλους και 2400 SMS για έναν ολόκληρο χρόνο. Είναι 300 gb κάθε μήνα ή 300gb συνολικά το χρόνο;; Επίσης αναφέρει : Όλα τα GB μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός της Ε.Ε. Υπάρχει περιορισμός στην EE ή είναι συνολικά διαθέσιμα τα gb ; Απάντηση: -Οι παροχές ισχύουν τον μήνα και αφορούν κάθε μήνα πολύ σωστά! και όλα τα gbyte πολύ σωστά όπως αναγράφει η προσφορά είναι διαθέσιμα εντός ΕΕ Ερώτηση: -οπότε και στην ΕΕ μπορούν να καταναλωθούν 300 gb το μήνα , σωστά ; Απάντηση: -ακριβώς, φυσικά! ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο " 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου (edited) 27 minutes ago, VIPdriver said: Ποστ απο τα λαγωνικα: Ερώτηση: " - Για νέο αριθμό βλέπω στο site την παρακάτω προσφορά: Με 118€ κερδίζεις 300GB, Απεριόριστα λεπτά προς όλους και 2400 SMS για έναν ολόκληρο χρόνο. Είναι 300 gb κάθε μήνα ή 300gb συνολικά το χρόνο;; Επίσης αναφέρει : Όλα τα GB μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός της Ε.Ε. Υπάρχει περιορισμός στην EE ή είναι συνολικά διαθέσιμα τα gb ; Απάντηση: -Οι παροχές ισχύουν τον μήνα και αφορούν κάθε μήνα πολύ σωστά! και όλα τα gbyte πολύ σωστά όπως αναγράφει η προσφορά είναι διαθέσιμα εντός ΕΕ Ερώτηση: -οπότε και στην ΕΕ μπορούν να καταναλωθούν 300 gb το μήνα , σωστά ; Απάντηση: -ακριβώς, φυσικά! ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο " Οκ.. δοκιμάστε και πείτε μας!! 😂😂😂 Σίγουρα όμως το "ginecu@vodafone.gr" ξέρει κάτι παραπάνω από τα παιδιά στο τσατ. Edited 13 Μαρτίου by cu2goup 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Just now, cu2goup said: Οκ.. δοκιμάστε και πείτε μας!! 😂😂😂 Ακριβή δοκιμή προτείνεις... 🤔 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Just now, VIPdriver said: Ακριβή δοκιμή προτείνεις... 🤔 Πέρα από την πλάκα, ας μην πάρουμε στον λαιμό μας κόσμο. Άλλο να λέμε για λίγα και να έρθουν τα πολλά σαν ευχάριστη έκπληξη, κι άλλο να μιλάμε για πολλά και να έρθουν τα λίγα. Κατά 99,9% είναι όπως μου απάντησε το ginecu. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Σωστός. Παντως για καποιον που δεν τρωει περισσότερα απο 25gb/μηνα μια χαρά πακέτο είναι. Θα του βγαινει 9,83€/μηνα. Βεβαια υπαρχει και το 3μηνο που βγαινει 8,88€/μηνα 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 1 minute ago, VIPdriver said: Σωστός. Παντως για καποιον που δεν τρωει περισσότερα απο 25gb/μηνα μια χαρά πακέτο είναι. Θα του βγαινει 9,83€/μηνα. Βεβαια υπαρχει και το 3μηνο που βγαινει 8,88€/μηνα Και γιατί να μην πάει gigashop με 95€ ετήσιο; 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Η αλήθεια δυστυχώς είναι πως αρκετοί φοβούνται τους εξωτερικούς συνεργάτες. Και είναι κι άλλοι που απλά δε θα ασχοληθούν με τι άλλες προσφορές μπορούν να πάρουν πέρα απο το επίσημο σάιτ. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου (edited) 5 minutes ago, evang.t said: Η αλήθεια δυστυχώς είναι πως αρκετοί φοβούνται τους εξωτερικούς συνεργάτες. Και είναι κι άλλοι που απλά δε θα ασχοληθούν με τι άλλες προσφορές μπορούν να πάρουν πέρα απο το επίσημο σάιτ. Καλύτερα για εμάς τους α-συνεργατό-φοβους λοιπόν. Αν δεν φοβόταν και πήγαιναν όλοι, δεν θα υπήρχαν τέτοιες προσφορές.. Edited 13 Μαρτίου by cu2goup 2 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Οσοι βαριουνται να ψαξουν, ας πληρωσουν. 2 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου (edited) 58 minutes ago, cu2goup said: Καλύτερα για εμάς τους α-συνεργατό-φοβους λοιπόν. Αν δεν φοβόταν και πήγαιναν όλοι, δεν θα υπήρχαν τέτοιες προσφορές.. Είναι και το πως συστήνεται ο άλλος. Άλλο να ακούς «είμαστε από τη Vodafone» κι άλλο «είμαστε συνεργατες της Vodafone» για σένα αυτό μπορεί να είναι το ίδιο πράγμα. Για τον μέσο πελάτη που «έχουν κοροϊδέψει το θείο, τον αδερφό, τον συνάδελφο» δεν είναι. 52 minutes ago, VIPdriver said: Οσοι βαριουνται να ψαξουν, ας πληρωσουν. Καλά κι εσύ, δεν είναι όλοι κορόιδα. Απλά δεν έχουν την όρεξη και το χρόνο να ασχολούνται για 2-3€ το μήνα λιγότερα. Και για τα ετήσια που λέτε, αν και έχουν κάνει «παπάδες» τόσο στη Frog αλλά και στη Q, κακοφαίνεται σε πολλούς να δίνουν 100€ ντούκου Edited 13 Μαρτίου by evang.t 3 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου ο κοσμος ειναι φοβιτσιαρης, και δεν ξερει και το χειροτερο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ, και να αντιμετωπισει τον φοβο του ας πληρωσουν τοτε, τι πιο δικαιο 🙂 2 2 1 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skwstas Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου Κωδικοί efood 2€ OVCUD13MPM10SGZE OVCUD13M24JV5XA1 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evang.t Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου (edited) 53 minutes ago, HEO said: ο κοσμος ειναι φοβιτσιαρης, και δεν ξερει και το χειροτερο ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ, και να αντιμετωπισει τον φοβο του ας πληρωσουν τοτε, τι πιο δικαιο 🙂 Με το συμπάθειο αλλά αυτά μου φαίνονται υπερβολές. Απλά αρκετοί είναι μια χαρά με το συμβόλαιο τους στα 15-18€ με 20-40Gb το μήνα, αφού δε καταναλώνουν ούτε τα μισά τους περισότερους μήνες, ή τους καλύπτει πλήρως η κάρτα των 13-15€. Δεν είναι ούτε ηλίθιοι ούτε αμαθείς. Και προσωπικά δε βρίσκω και το λόγο να είναι κανείς σε μόνιμο ψάξιμο για καλύτερες προσφορές ή να έχει 2-3 νούμερα και να χρησιμοποιεί όποιο είναι λίγο φθηνότερο. Ετσι σκέφτονται οι περισσότεροι και προσωπικά το κατανοώ απόλυτα Edited 13 Μαρτίου by evang.t 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 19 minutes ago, evang.t said: Με το συμπάθειο αλλά αυτά μου φαίνονται υπερβολές. ΟΚ ας πληρωνουν τοτε 200 ευρω τον χρονο (τα διπλα), εγω δεν εχω κανενα προβλημα 1 2 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 1 minute ago, HEO said: εγω δεν εχω κανενα προβλημα Ούτε εγώ.. 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemeng Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου (edited) Η φοιτητική προφορά CU 3μήνες 20ευρ 50GB+Unl ομιλία+600sms/μήνα μέσω του https://www.vodafonecu.gr/ela-sto-cup είναι ΑΥΣΤΗΡΑ φοιτητική;;;; 😉 Edited 13 Μαρτίου by chemeng 1 Παράθεση Samsung S500 -> Siemens S65 -> Nokia E51 -> HTC Diamond2 -> Samsung Omnia7 -> Huawei P1 LTE -> ZTE Blade S6 -> Huawei P8 -> Apple iPhone SE -> LeEco Le Max2 -> Honor View20 -> Xiaomi Mi MIX3 5G -> Motorola Edge20 -> Motorola Edge50 Neo -> Oppo Reno12 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 24 minutes ago, chemeng said: Η φοιτητική προφορά CU 3μήνες 20ευρ 50GB+Unl ομιλία+600sms/μήνα μέσω του https://www.vodafonecu.gr/ela-sto-cup είναι ΑΥΣΤΗΡΑ φοιτητική;;;; 😉 Από το site ναι, μπορείς να το βρεις αλλού και χωρίς να είσαι φοιτητής. Με τις ευλογίες της Vodafone φυσικά.. 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tempo Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 46 minutes ago, cu2goup said: Από το site ναι, μπορείς να το βρεις αλλού και χωρίς να είσαι φοιτητής. Με τις ευλογίες της Vodafone φυσικά.. πες μας που, να αρχίσουμε να ψάχνουμε..... 😀 2 Παράθεση για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr η παιδεία απλά... https://ipedia.gr η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 1 hour ago, tempo said: πες μας που, να αρχίσουμε να ψάχνουμε..... 😀 @sou_dβοήθησε τον κόσμο. Δεν είχες πει πως έγινε φοιτητικός ένας αριθμός σου τελευταία; 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sou_d Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 2 ώρες πριν, cu2goup said: @sou_dβοήθησε τον κόσμο. Δεν είχες πει πως έγινε φοιτητικός ένας αριθμός σου τελευταία; Έτσι είχα πει. Τα είχα γράψει, αλλά βαριέμαι να τα ξαναγράφω τώρα....πφφφφ Είπαμε παίδες στέλνετε στο Viber +306948280221 Εργάσιμες ώρες και ημέρες Κ. Ιάκωβος Και του λέτε για ποια προσφορά ενδιαφέρεστε. Μου είπε ότι με τα 20€ έχει τελειώσει και πλέον πάει με 24€. Μικρή διαφορά 3 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cu2goup Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 4 minutes ago, sou_d said: Έτσι είχα πει. Τα είχα γράψει, αλλά βαριέμαι να τα ξαναγράφω τώρα....πφφφφ Ναι αλλά ευχαριστούμε πολύ!! 😉 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VIPdriver Δημ. 13 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 13 Μαρτίου 17 minutes ago, sou_d said: Έτσι είχα πει. Τα είχα γράψει, αλλά βαριέμαι να τα ξαναγράφω τώρα....πφφφφ Είπαμε παίδες στέλνετε στο Viber +306948280221 Εργάσιμες ώρες και ημέρες Κ. Ιάκωβος Και του λέτε για ποια προσφορά ενδιαφέρεστε. Μου είπε ότι με τα 20€ έχει τελειώσει και πλέον πάει με 24€. Μικρή διαφορά Δηλαδη οσοι προλαβαν το φτηνο, προλαβαν... Οι υπόλοιποι το πιο ακριβο... Να αυτά δε μαρεσουν! 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.