Vasileios Δημ. November 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2009 Για να λάβεις τις ρυθμίσεις και για να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία Internet κάλεσε 1392 και ακολούθησε το μενού Πρέπει να κάνεις 3 πράγματα Ενεργοποίηση MMS 111 Ενεργοποίηση Internet 112 Λήψη των ρυθμίσεων πατάς 12 Το πακέτο surf & e-mail 30, Ισχύει για Νέο καρτοκινητό ( a la carte) Cu International. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
irovoudou Δημ. November 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2009 Απο σημερα παιρνοντας το 1252 για να δεις το χρονο που σε απομενει απο τα σουπερ πακετα που εχεις ενεργοποιηση δεν λεει πια τιποτα πηρα στο 13830 και ρωτησα γιατι συμβαινει αυτο .......να υπαρχει καποια αναβαθμιση και δεν λειτουργει αλλα δεν λενε ποτε θα μπορεις να βλεπεις το χρονο που σε απομενει ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jparalias Δημ. November 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2009 Από σήμερα έχει πραγματοποιηθεί κάποια αναβάθμιση, όπως μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών. Θα καλείς και πάλι το 1252, αλλά αντί για το 1 θα πατάς το 4. Η ενημέρωσή σου θα είναι πιο άμεση, χωρίς να ακούς ένα σωρό άλλες πληροφορίες!! Καλό βράδυ!! :) Παράθεση jparalias.blogspot.com Περί ανέμων και υδάτων (ενίοτε όμως ανεμοστροβίλων & πλημμυρών)... :p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Πράγματι , άλλαξε το menou του 1252 , δεν μας λέει πια το κόστος της τελευταίας κλήσης ....κρίμα ήταν χρήσιμη πληροφορία . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
irovoudou Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Από σήμερα έχει πραγματοποιηθεί κάποια αναβάθμιση, όπως μου είπαν από την εξυπηρέτηση πελατών. Θα καλείς και πάλι το 1252, αλλά αντί για το 1 θα πατάς το 4. Η ενημέρωσή σου θα είναι πιο άμεση, χωρίς να ακούς ένα σωρό άλλες πληροφορίες!! Καλό βράδυ!! :) ok φιλε ετσι ειναι.Καλα αυτη στο 13830 τοσο ασχετη ειναι που δεν το γνωριζαν την επιλογη για το 4 και αραδιαζαν ενα σωρο μπουρδες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Πράγματι , άλλαξε το menou του 1252 , δεν μας λέει πια το κόστος της τελευταίας κλήσης ....κρίμα ήταν χρήσιμη πληροφορία . Μόλις έστειλα διαμαρτυρία σχετικά από την φορμα επικοινωνίας του σάιτ της εταιρίας. Καιρό είχα να διαμαρτυρηθώ για κάτι, μην χάνω και την φόρμα μου!!! ;) :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Μόλις έστειλα διαμαρτυρία σχετικά από την φορμα επικοινωνίας του σάιτ της εταιρίας. Καιρό είχα να διαμαρτυρηθώ για κάτι, μην χάνω και την φόρμα μου!!! ;) :D οταν διαμαρτυρεσε για κατι, σου απαντανε ποτε η το μειλ πηγαινει στον βροντο? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Υπάρχουν 3 περιπτώσεις: -δεν μου απαντούν ποτέ [ειδικά αν είναι διαμαρτυρία σε έντονο τόνο του τύπου "γιατί κάνετε αυξήσεις"] -μου απαντούν αλλά δεν λύνουν το θέμα [όπως για παράδειγμα για το ιντερνασιοναλ που δεν είχε μενού ακρόασης στα αγγλικά ενώ έχει τις φτηνότερες χρεώσεις προς ΗΠΑ] -μου απαντούν και λύνουν και το θέμα [μικροπαραλήψεις στο σάιτ] Ανάλογα με το "βαθμο δυσκολίας" :rolleyes:. Γενικά είναι λίγο... άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε. Δεν έχω και πολλές εμπιστοσύνες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 επιλεκτικη απαντηση δηλαδη?καλο και αυτο. εχω ακουσει για εξωφθαλμο γραψιμο, η να απαντανε παντα αλλα για επιλεκτικη απαντηση ποτε Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelfeather Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Λύστε μου μια απορία... σε τι βοηθάει τόσο το κόστος της τελευταίας κλήσης; Δεν είναι το ίδιο πράγμα να παίρνεις το 1252 πριν και μετά μια κλήση, όταν τόσο πια θες να ελέγξεις τη χρέωση; Και φαντάζομαι πως αν υπάρχει πρόβλημα το 13830 μπορεί να το ενημερώσει. Πάντως η επιλογή 4 ελπίζω να περάσει και στο cu, γιατί είναι πολύ πιο βολικό να πατάς ένα κουμπί και να ακούς κατευθείαν τα λεπτά ομιλίας, παρά να περιμένεις να ακούσεις πρώτα τα πάντα στην επιλογή 1. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Λύστε μου μια απορία... σε τι βοηθάει τόσο το κόστος της τελευταίας κλήσης; Δεν είναι το ίδιο πράγμα να παίρνεις το 1252 πριν και μετά μια κλήση, όταν τόσο πια θες να ελέγξεις τη χρέωση; Και φαντάζομαι πως αν υπάρχει πρόβλημα το 13830 μπορεί να το ενημερώσει. Πάντως η επιλογή 4 ελπίζω να περάσει και στο cu, γιατί είναι πολύ πιο βολικό να πατάς ένα κουμπί και να ακούς κατευθείαν τα λεπτά ομιλίας, παρά να περιμένεις να ακούσεις πρώτα τα πάντα στην επιλογή 1. ειναι πρακτικο το θεμα νομιζω. αλλο να μαθαινεις με ενα τηλεφωνο το κοστος της τελευταις κλησης και αλλο να χρειαζεται να στελνεις 2 μηνυματα. και η λυση του 13830 κοστιζει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoulikomirmigot Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 Στο CU λεει ακομη το κοστος της τελευταιας κλησης παντως Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2009 ας παραμεινει αυτη η επιλογη στο cu τουλαχιστον. αν ηταν να το αλλαξουν δεν θα το ειχαν κανει ηδη οπως στο ala carte? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alex0077 Δημ. November 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2009 Πράγματι, στο cu, δεν έχει αλλάξει τίποτα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spartak Δημ. November 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2009 Στο karfour mobile πάντως έχει αλλάξει και δεν ακούς πια κόστος τελευταίας κλήσης. Κρίμα. Ηταν πολύ καλή υπηρεσια και την είχε μόνο η Vodafone.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2009 Στο CU μου, στο οποίο έχω εγγραφεί από παλιότερα στο CU ALL DAY, και το ξαναενεργοποιώ μόνο όποτε θέλω να μιλήσω και μετά το ακυρώνω και πάλι. Προσπαθούσα χτες να το ενεργοποιήσω πάλι στέλνοντας κενό μήνυμα στο 1324 και δεν γινότανε. Μου έστελνε απάντηση ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί και να δοκιμάσω αργότερα. Δεν ξαναδοκίμασα γιατί το ήθελα μόνο εκείνη την ώρα για να μιλήσω σε ένα σταθερό. Τι έγινε; Υπάρχουν προβλήματα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2009 Στο CU μου, στο οποίο έχω εγγραφεί από παλιότερα στο CU ALL DAY, και το ξαναενεργοποιώ μόνο όποτε θέλω να μιλήσω και μετά το ακυρώνω και πάλι. Προσπαθούσα χτες να το ενεργοποιήσω πάλι στέλνοντας κενό μήνυμα στο 1324 και δεν γινότανε. Μου έστελνε απάντηση ότι για τεχνικούς λόγους δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί και να δοκιμάσω αργότερα. Δεν ξαναδοκίμασα γιατί το ήθελα μόνο εκείνη την ώρα για να μιλήσω σε ένα σταθερό. Τι έγινε; Υπάρχουν προβλήματα; και εγω προσπαθησα να το ενεργοποιησω χθες αλλα δεν τα καταφερα. τωρα τελευταια πολλες φορες δεν μπορει να ενεργοποιηθει. στο παρελθον δεν ειχα ποτε προβλημα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2009 ^Αχά! Να το έχω υπόψιν μου, να έχω και το Wind προς σταθερά με 5€ εύκαιρο... Και φυσικά θα στείλω μέιλ διαμαρτυρίας! :p Στείλε κι εσύ να γίνουμε πολλοί! :rolleyes: Και μια που το αναφέραμε, οταν διαμαρτυρεσε για κατι, σου απαντανε ποτε η το μειλ πηγαινει στον βροντο? να τι μου απάντησαν σχετικά με την ακρόαση του κόστους της τελευταίας κλήσης: " Αγαπητή κα , σε απάντηση του τελευταίου e-mail σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, δυστυχώς μετά την αλλαγή του μενού 1252 δεν υπάρχει η δυνατότητα επαναφοράς της πληροφορίας για το κόστος της τελευταίας κλήσης. Παρακαλούμε μην διστάσετε αν έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή απορία. Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Kyriacos Maragos Customer Communication Specialist CS/Customer Complaints Management Tel: +30 210 6702000 Fax: +30 210 4276896 " Από ευγένεια σκίζουνε όμως, ε; :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. November 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2009 το βασικο για μενα ειναι οτι απαντανε, οτι ενδιαφεροντε για τους συνδρομητες τους. τωρα αν μπορουσαν να επαναφερουν και την επιλογη θα ηταν το ιδανικοτερο. δυστυχως Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. November 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2009 Απαντάνε, όντως. Αυτό συμβαίνει. Αλλά συνήθως απαντούν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Σου λέω, μόνο μια-δυο φορές που είχα στείλει μέιλ σε έντονο υφος, χωρίς ύβρεις, και διαμαρτυρόμουν για αυξήσεις δεν απάντησαν -και λογικό ήταν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. November 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2009 Ανακοινώσεις 13/11/2009 Νέα προσφορά Vodafone CU Η εταιρεία VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει ότι από την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου έως και την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009 , οι υφιστάμενοι καθώς και οι νέοι συνδρομητές της καρτοκινητής Vodafone CU, θα μπορούν να εγγράφονται στην νέα προσφορά του Vodafone CU όπου θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής δωρεάν SMS προς όλα τα δίκτυα αλλά και δωρεάν πρόσβαση στο Facebook με κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω, και για όσες ανανεώσεις επιθυμούν κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά οι συνδρομητές που θα αποστείλουν ένα δωρεάν κενό SMS στο 1263 μέσα στο παραπάνω χρονικό διάστημα, θα ενεργοποιούν την εν λόγω προσφορά σύμφωνα με την οποία θα έχουν την δυνατότητα αποστολής δωρεάν SMS καθώς και δωρεάν πρόσβασης στο Facebook από το κινητό τους, επιπλέον από τον χρόνο ομιλίας της εκάστοτε κάρτας ανανέωσης.* Συγκεκριμένα, με κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας: -*** Από 10€ έως 19.99€ θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής 2.000 δωρεάν SMS προς όλα τα δίκτυα αλλά και 200ΜΒ για πρόσβαση στο Facebook με διάρκεια ισχύος 14 ημέρες -*** Από 20€ και άνω θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής 2.000 δωρεάν SMS προς όλα τα δίκτυα αλλά και 200ΜΒ για πρόσβαση στο Facebook με διάρκεια ισχύος 31 ημέρες Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με ημερήσιο όριο αποστολής δωρεάν SMS για όλες τις αξίες ανανέωσης, τα* 200 SMS ανά ημέρα. Σε περίπτωση που ξεπεραστεί το μέγιστο ημερήσιο όριο δωρεάν SMS η χρέωση θα πραγματοποιείται σύμφωνα με το βασικό πρόγραμμα χρεώσεων του συνδρομητή. Σε κάθε περίπτωση οι συνδρομητές θα μπορούν να ενημερώνονται για τα υπολειπόμενα δωρεάν μηνύματα της προσφοράς αλλά και τα υπολειπόμενα δωρεάν MB στέλνοντας δωρεάν κενό SMS στο 1286. Τα δωρεάν SMS αφορούν συνδρομητές όλων των εθνικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας ενώ δεν συμπεριλαμβάνονται MMS, SMS προς σύντομους αριθμούς Υπηρεσιών, SMS προς αριθμούς του εξωτερικού καθώς και SMS ή ΜΒ που αποστέλλονται κατά τη διάρκεια της περιαγωγής. Σε περίπτωση που δεν καταναλωθούν τα δωρεάν SMS ή ΜΒ στο προαναφερόμενο διάστημα ισχύος τους δεν θα μεταφέρονται και το υπόλοιπο των SMS ή ΜΒ θα διαγράφεται αυτόματα. Μετά την κατανάλωση των δωρεάν SMS ή ΜΒ ή εφόσον έχει λήξει το χρονικό περιθώριο κατανάλωσής τους, η χρέωση θα πραγματοποιείται σύμφωνα με το βασικό πρόγραμμα χρεώσεων του συνδρομητή. ** Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mariel19 Δημ. November 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2009 Ανακοινώσεις 13/11/2009 Νέα προσφορά Vodafone CU Η εταιρεία VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει ότι από την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου έως και την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009 , οι υφιστάμενοι καθώς και οι νέοι συνδρομητές της καρτοκινητής Vodafone CU, θα μπορούν να εγγράφονται στην νέα προσφορά του Vodafone CU όπου θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής δωρεάν SMS προς όλα τα δίκτυα αλλά και δωρεάν πρόσβαση στο Facebook με κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας από 10€ και άνω, και για όσες ανανεώσεις επιθυμούν κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα. Πιο αναλυτικά οι συνδρομητές που θα αποστείλουν ένα δωρεάν κενό SMS στο 1263 μέσα στο παραπάνω χρονικό διάστημα, θα ενεργοποιούν την εν λόγω προσφορά σύμφωνα με την οποία θα έχουν την δυνατότητα αποστολής δωρεάν SMS καθώς και δωρεάν πρόσβασης στο Facebook από το κινητό τους, επιπλέον από τον χρόνο ομιλίας της εκάστοτε κάρτας ανανέωσης.* Συγκεκριμένα, με κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας: -*** Από 10€ έως 19.99€ θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής 2.000 δωρεάν SMS προς όλα τα δίκτυα αλλά και 200ΜΒ για πρόσβαση στο Facebook με διάρκεια ισχύος 14 ημέρες -*** Από 20€ και άνω θα έχουν τη δυνατότητα αποστολής 2.000 δωρεάν SMS προς όλα τα δίκτυα αλλά και 200ΜΒ για πρόσβαση στο Facebook με διάρκεια ισχύος 31 ημέρες Ισχύει πολιτική ορθής χρήσης με ημερήσιο όριο αποστολής δωρεάν SMS για όλες τις αξίες ανανέωσης, τα* 200 SMS ανά ημέρα. Σε περίπτωση που ξεπεραστεί το μέγιστο ημερήσιο όριο δωρεάν SMS η χρέωση θα πραγματοποιείται σύμφωνα με το βασικό πρόγραμμα χρεώσεων του συνδρομητή. Σε κάθε περίπτωση οι συνδρομητές θα μπορούν να ενημερώνονται για τα υπολειπόμενα δωρεάν μηνύματα της προσφοράς αλλά και τα υπολειπόμενα δωρεάν MB στέλνοντας δωρεάν κενό SMS στο 1286. Τα δωρεάν SMS αφορούν συνδρομητές όλων των εθνικών δικτύων κινητής τηλεφωνίας ενώ δεν συμπεριλαμβάνονται MMS, SMS προς σύντομους αριθμούς Υπηρεσιών, SMS προς αριθμούς του εξωτερικού καθώς και SMS ή ΜΒ που αποστέλλονται κατά τη διάρκεια της περιαγωγής. Σε περίπτωση που δεν καταναλωθούν τα δωρεάν SMS ή ΜΒ στο προαναφερόμενο διάστημα ισχύος τους δεν θα μεταφέρονται και το υπόλοιπο των SMS ή ΜΒ θα διαγράφεται αυτόματα. Μετά την κατανάλωση των δωρεάν SMS ή ΜΒ ή εφόσον έχει λήξει το χρονικό περιθώριο κατανάλωσής τους, η χρέωση θα πραγματοποιείται σύμφωνα με το βασικό πρόγραμμα χρεώσεων του συνδρομητή. ** off topic σχόλιο : μου θυμίζει πολιτική εταιρίας κινητής τηλεφωνίας εξωτερικού .. (βλέπε o2, orange) Παράθεση Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012) Xiaomi Redmi Note 2 16GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. November 13, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2009 Ναι τρομερη προσφορα για "μηνυματακηδες' φανταζομαι οτι οι μικρες ηλικιες 12-17 που σπανε τα δαχτυλα τους καθε μερα με τα sms ε τωρα θα τρελλαθουν τελειως... και τα καψουρια θα στελνουν μεχρι 200 "I love you" κτλ κτλ καθε μερα!:lol: (Γενικα η βονταφον εχει αμολησει επιθεση κατα μετωπο στις αλλες 2 που το τελευταιο διμηνο απλα ακολουθουν αναγκαστικα ) Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoulikomirmigot Δημ. November 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2009 (Γενικα η βονταφον εχει αμολησει επιθεση κατα μετωπο στις αλλες 2 που το τελευταιο διμηνο απλα ακολουθουν αναγκαστικα ) Εννοεις οτι ακολουθει το whats up? Εγω δεν το βλεπω....Εχει μακραν καλυτερα πακετα το cu ενω το WU στο χαβα του....στο μονο που μπορει να απαντησει το WU ειναι να δωσει 10.000 ωρες ομιλιας...χαίρω πολυ...δεν εχει πια νοημα ο ''απεριοριστος χρονος'', το θεμα ειναι να εμπλουτισει τα πακετα του και με κανα αλλο προορισμο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Juamx Δημ. November 14, 2009 Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2009 Εννοεις οτι ακολουθει το whats up? Εγω δεν το βλεπω....Εχει μακραν καλυτερα πακετα το cu ενω το WU στο χαβα του....στο μονο που μπορει να απαντησει το WU ειναι να δωσει 10.000 ωρες ομιλιας...χαίρω πολυ...δεν εχει πια νοημα ο ''απεριοριστος χρονος'', το θεμα ειναι να εμπλουτισει τα πακετα του και με κανα αλλο προορισμο. Συμφωνώ μαζί σου φίλε! Διαφοροποιέιται! Αν και έχω και What's Up (διότι κακά τα ψέματα, εχει πλύ κόσμο παρά τα όποια προβλήματα) εμένα μου αρέσουν αυτά που κάνει το CU! κανείς άλλος δεν κάνει focus στο Internet! Ευγε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.