Jump to content

Ανάπτυξη δικτύου τράμ στον Πειραιά


MsK
 Κοινοποίηση

Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...  

70 members have voted

  1. 1. Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...

    • Πιστεύω ότι το Τραμ θα οφελήσει τον Πειραιά
      34
    • Πιστεύω ότι το Τραμ δε θα οφελήσει τον Πειραιά
      28
    • Δεν έχω ακόμη άποψη
      8


Recommended Posts

Εκεινη η επεκταση προς Βούλα ποτε θα γίνει;
Υποτίθεται πως θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2006 και θα υλοποιηθεί μέχρι το 2008. Ακόμα προβλέπεται και επέκταση της γραμμής από Κολυμβητήριο προς Αργυρούπολη.

 

Δυστυχώς το τραμ δεν έχει πολιτικά οφέλη για την κυβέρνηση, ενώ αντίθετα έχει πολιτικό κόστος από τους "θιγόμενους" λόγω μείωσης των θέσεων στάθμευσης. Έτσι ο μόνος λόγος που προχωράει ότι προχωράει, είναι πως υπάρχουν έτοιμα λεφτά από την ΕΕ που διαφορετικά θα χαθούν. Για την ελληνικη κοινωνία χρήσιμο είναι ό,τι διευκολύνη τη χρήση του ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 203
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συγνώμη που ρωτάω, αλλά ο Πειραιάς δεν είναι εξαιρετικά στριμωγμένος; Ποιος θα αφήσει το αυτοκίνητό του να πάει με το τραμ; Χώρια που αισθάνεσαι πως οι πεζοί προφανώς έχουν έρθει από άλλη χώρα, περνώντας σε κεντρικούς δρόμους με τα αυτοκίνητα να έχουν πράσινο. Όταν θα γίνει κανένα τέτοιο ατύχημα, θα βγουν όλοι και θα λένε "που μας σκοτώνετε, που το τραμ μας έχει αποδεκατίσει, κλπ.". Η ύπαρξη Μετρό δεν αρκεί; Ή τουλάχιστον μιας διαπλάτυνσης των δρόμων, αφού επιμένουν να γίνει;
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Συγνώμη που ρωτάω, αλλά ο Πειραιάς δεν είναι εξαιρετικά στριμωγμένος; Ποιος θα αφήσει το αυτοκίνητό του να πάει με το τραμ;
Μα αυτό είναι το θέμα. Να αφήσουμε το ΙΧ μας και να πάμε με τα ΜΜΜ. Όταν εφαρμοσθεί σωστά ο νόμος για την παράνομη στάθμευση, και ξέρει ο καθένας ότι δεν δεν θα βρει να παρκάρει, κι αν το αφήσει σε πεζοδρόμια κλπ θα του το πάρει ο γερανός, τότε θα χρησιμοποιήσει και το τραμ και τα λεωφορεία, και το μετρό, κι ότι ΜΜΜ τον βολεύει καλύτερα. Με τη σημερινή ανοχή της πολιτείας στην παράνομη στάθμευση, προφανώς το ΙΧ βολεύει καλύτερα.
Χώρια που αισθάνεσαι πως οι πεζοί προφανώς έχουν έρθει από άλλη χώρα, περνώντας σε κεντρικούς δρόμους με τα αυτοκίνητα να έχουν πράσινο.
Στην Ελλάδα ο πεζός είναι πολίτης Β κατηγορίας. Δεν έχει έρθει από άλλη χώρα, απλώς είναι τόσο δραματική η κατάσταση που πολλοί πεζοί αναγκάζονται να περνούν όπως τα λες. Σκέψου όμως ότι ο χρόνος που δίνουν στους πεζούς για να περάσουν είναι ελάχιστος, οι διαβάσεις είναι ανεπαρκείς, συχνά επιτρέπουν μαζί με τους πεζούς να στρίβουν και τα αυτοκίνητα, και σχεδόν πάντα υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα μπροστά στις διαβάσεις.

Όταν θα γίνει κανένα τέτοιο ατύχημα, θα βγουν όλοι και θα λένε "που μας σκοτώνετε, που το τραμ μας έχει αποδεκατίσει, κλπ.". Η ύπαρξη Μετρό δεν αρκεί; Ή τουλάχιστον μιας διαπλάτυνσης των δρόμων, αφού επιμένουν να γίνει;
Το μετρό καλό θα είναι, αλλά θα έρθει στον Πειραιά μετά από 10 χρόνια, αν όλα πάνε καλά. Ενώ το τραμ μπορεί να είναι έτοιμο σε λιγότερο από 18 μήνες, και κοστίζει το 1/15 του μετρό (ανά χιλιόμετρο), με τα χρήματα ήδη αποταμιευμένα. Επίσης, το τραμ σε πηγαίνει σε γειτονιές που δεν φθάνει το μετρό. Π.χ. Γλυφάδα, Βούλα, Νέα Σμύρνη, Παλ.Φάληρο. Υπάρχουν μεγάλες πόλεις στην Ευρώπη (Βιέννη, Άμστερνταμ, κλπ) που έχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα τραμ και ελάχιστο ή καθόλου μετρό, και εξυπηρετούνται άψογα. Το τραμ είναι πολύ ωραίο, γραφικό, και οικολογικό μέσο μεταφοράς, και θα πρέπει να επεκταθεί σε κάθε γειτονιά της Αθήνας, αν θέλουμε να ζήσουμε ποτέ σε μια πόλη ανθρώπινη.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aporo me polous apo esas an skefteste prin milisete.

As ftiaxoun to metro prota pou i protes metrisis bgikan poli thetikes ke an theloun i Peramatiotes ke i Keratsiniotes na ftiaxti to tram as to kanoun.

Oso gia to tram i metrisis edixan oti den ginete na ftaxti sto Pirea kai i moni efikti lisi ine na gini ektos tou kentrou tis polis pragma pou simeni oti den dieukolini tous Pireotes.

Arketa ipoferoume apo tous Athineous pou kathe Sabbato kataklizoun tin poli mas den xriazete na dieukolinoume tin prosbasi tous ke sto limani oute na dieukolinoume mia mpatirimeni apotiximeni eteria na epektathi gia na sothi.

Link to comment
Share on other sites

Arketa ipoferoume apo tous Athineous pou kathe Sabbato kataklizoun tin poli mas den xriazete na dieukolinoume tin prosbasi tous ke sto limani oute na dieukolinoume mia mpatirimeni apotiximeni eteria na epektathi gia na sothi.

 

Μας συγχωρητε... Χιλια συγγνωμη δε θα το ξανακανουμε.:X

 

Και παλι συγγνωμη, ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Oso gia to tram i metrisis edixan oti den ginete na ftaxti sto Pirea kai i moni efikti lisi ine na gini ektos tou kentrou tis polis pragma pou simeni oti den dieukolini tous Pireotes..
Ποιές μετρήσεις έγιναν και πότε? Οι μόνες σοβαρές μελέτες που έχουν γίνει για το κυκλοφοριακό της πόλης, είναι από το ΕΜΠ, και είναι σαφώς υπέρ της επέκτασης του τραμ.

 

Arketa ipoferoume apo tous Athineous pou kathe Sabbato kataklizoun tin poli mas den xriazete na dieukolinoume tin prosbasi tous ke sto limani oute na dieukolinoume mia mpatirimeni apotiximeni eteria na epektathi gia na sothi.
Οι Αθηναίοι και όλοι οι υπόλοιποι κάτοικοι του λεκανοππεδίου επισκέπτονται τον Πειραιά με τα ΙΧ τους, πράγμα που δημιουργεί την ασφυκτική κατάσταση που υφιστάμεθα όλοι οι Πειραιώτες σήμερα. Σκοπός του τραμ είναι να δωθεί ένα εναλλακτικό μέσο μεταφοράς για όλους αυτούς τους επισκέπτες. Κι επειδή ασφαλώς δεν επαρκεί το τραμ για να αφήσει κάποιος το ΙΧ του, μαζί με το τραμ θα πρέπει να λειφθούν και κάποια συμπληρωματικά μέτρα περιορισμού χρήσης του ΙΧ.

 

Πάρε για παράδειγμα τη Γλυφάδα. Θα θυμάσαι το τι μπάχαλο επικρατούσε στην οδό Μεταξά από τα άπειρα αυτοκίνητα. Σήμερα ο δρόμος έχει πεζοδρομηθεί πλήρως, και από το μέσο του δρόμου περνάει το τραμ. Η επίσκεψη είναι πολύ πιο άνετη και ο περίπατος πολύ πιο ευχάριστος. Αυτό σημαίνει ανθρώπινη πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Arketa ipoferoume apo tous Athineous pou kathe Sabbato kataklizoun tin poli mas den xriazete na dieukolinoume tin prosbasi tous ke sto limani oute na dieukolinoume mia mpatirimeni apotiximeni eteria na epektathi gia na sothi.
Ίσως η θέσπιση ελέγχου διαβατηρίων να ήταν προτιμότερη στα σύνορα Αθήνα - Πειραιά... :rolleyes:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

XaXaXa isos ime ligaki topikistis min me parexigite.

Theloun na gini na epektathi tou tram ston Peiraia oxi gia na dieukolinoun tous Peiraiotes alla oute ke tous Athineous.

An prosexete prosektika tin epektasi pou theloun na gini tin exipireti o ilektrikos alla ke gia ton Peiraioti pou theli na katebi ston Iliektriko i sto limani mpori na pari leoforio, opos to 915,049,ta trolei ktl.

Me me meletes pou ekane o k.Tzatzanis opos ke alloi ipane pos to tram tha epivarini tin poli arketa mono to "limani tis agonias" ipe to antitheto giati o mpatzanakis tou Dritsa ine mesa sta kolpa auta.

Sto mega proxthes ipothike prepi na gini i epektasi giati idallos tha xathoun kapia kondilia apo tin EE.

 

Tha ithela na mou pite pou tha exipiretisi kai pos to tram ston Peiraia exontas ipopsin to sxedio pou dixni tis diadromes pou tha kani.

Link to comment
Share on other sites

XaXaXa isos ime ligaki topikistis min me parexigite.

Theloun na gini na epektathi tou tram ston Peiraia oxi gia na dieukolinoun tous Peiraiotes alla oute ke tous Athineous.

Η επέκταση θα εξυπηρετήσει ΚΥΡΙΩΣ τους Πειραιώτες, αφού θα μειωθούν οι επισκέψεις στην πόλης μας με ΙΧ.

Εκτός απ' αυτό, από κάθε γειτονιά που περνάει το τραμ, τα παράνομα παρκαρισμένα ξηλώνονται, γίνονται πεζοδρομήσεις, αυξάνει το πράσινο, και αναβαθμίζει το αστικό περιβάλλον.

 

An prosexete prosektika tin epektasi pou theloun na gini tin exipireti o ilektrikos alla ke gia ton Peiraioti pou theli na katebi ston Iliektriko i sto limani mpori na pari leoforio, opos to 915,049,ta trolei ktl..
Το τραμ είναι σαφώς πιο άνετο μέσο απ' ότι το λεωφορείο. Επίσης είναι πιο γρήγορο, πιο αξιόπιστο και πιο γραφικό.

 

Me me meletes pou ekane o k.Tzatzanis opos ke alloi ipane pos to tram tha epivarini tin poli arketa.
Μια δήλωση του Κώστα του Τζατζάνη που έχω διαβάσει σχετικά με το τραμ, ήταν σαφώς υπέρ του μέσου. Θα σε παρακαλούσα πολύ να μου πεις που διάβασες ή άκουσες κάτι διαφορετικό.

 

mono to "limani tis agonias" ipe to antitheto giati o mpatzanakis tou Dritsa ine mesa sta kolpa auta.
Ποιος είναι ο "μπατζανάκης" του Δρίτσα? Προσωπικά δεν γνωρίζω ούτε το Δρίτσα ούτε τον "μπατζανάκη" του, απλώς βλέπω ότι είναι ο πιο συνεπής υπερασπιστής του τραμ, κι αυτό είναι προς τιμήν του. Το τραμ παίρνει χώρο από το ΙΧ, και σε μια κοινωνία εξαρτημένη από το αυτοκίνητο αυτό έχει μεγάλο πολιτικό κόστος. Γι' αυτό κι οι περισσότεροι πολιτικοί μας σφυρίζουν αδιάφορα.

 

Sto mega proxthes ipothike prepi na gini i epektasi giati idallos tha xathoun kapia kondilia apo tin EE.
Αυτό είναι αλήθεια. Θα χαθούν τα χρήματα για ένα έργο που σαφώς θα αναβαθμίσει την πόλη μας.

 

Tha ithela na mou pite pou tha exipiretisi kai pos to tram ston Peiraia exontas ipopsin to sxedio pou dixni tis diadromes pou tha kani.
Ο κάτοικος της Τερψιθέας. του Πασαλιμανιού, ή της Γούβας, θα μπορεί να πάει γρήγορα και άνετα στο Φάληρο για να πάρει το Μετρό. Επίσης θα μπορεί να πηγαίνει γρήγορα κα άνετα στη Βούλα για μπάνιο, ή στη Ν.Σμύρνη, το Π.Φάληρο και τη Γλυφάδα για καφέ. Το ίδιο και οι κάτοικοι όλων των πιο πάνω Δήμων, αλλά και πολλών άλλων περιοχών, θα μπορούν να έρχονται στο Πασαλιμάνι για καφέ, ή στο λιμάνι για να ταξειδέψουν, χωρίς να χρειάζεται να παρουν το ΙΧ τους.
Link to comment
Share on other sites

Emena prosopika den me boleui, meno 2 stena pio pano apo tin tzabella.

An thelo na paro ton ilektriko katebeno me to bus perimenontas stin stasi 2-3 lepta to POLY,episis to idio kai gia limani.

 

Ta paranoma stathmeumna autokinita tha xilothoun alla auta kapou tha prepei na pane me apotelesma na epibarinthoun i mikres gitonies. Idi tora polli fitites tou papei parkaroun sto beakio ke sta stenakia tou profiti ilia.

 

I epixirisis pou briskonte stin Lampraki (Korsidis,Nikolioudakis,Kotsobolos,Miele,Hlektroniki ktl) alla ke stin Iroon Politexniou den tha mporoun na promithepsoun ta magazia tou me ta fortiga.

 

O Tzatzanis ontos tou arese san meso alla ipe oti tha epibarini tin poli mas me tis meletes pou ekane,auta ipothikan tote apo tis topikes efimerides "En peiraiei" "Dimotiko Mellon" ktl.I protasi tou itan i epektasi tou metro sto Peiraia.

 

Tha ithela na mou pis poso kostizi to ticket gia bus kai poso gia to tram.

 

Gia tis perioxes pou aneferes exipiretounte apo bus an skeftis oti i kathodos gia Athina tha ginete apo tin Lampraki ke anodos apo tin Iroon Politexniou.

 

Telos panton ta simperasmata tha ta bgaloume otan tha ine etimo, ke mena maresi kai ine grafiko alla tha protimousa na exipireti gitonies-sinikies tou Peiraia kai oxi dromous pou exipiretounte idi apo 10-15 diaforetikes grammes leoforion

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ Προφήτη Ηλία μένω, αλλά όταν θέλω να πάω Ν.Σμύρνη, Π.Φάληρο ή Γλυφάδα παίρνω τραμ. Είναι πολύ καλύτερο και πιο άνετο από λεωφορείο. Σε περίπτωση που φτάσει μέχρι Πέραμα, θα είναι πολύ καλή φάση.

 

Τα παράνομα σταθμευμένα είναι προσωπική ευθύνη του ιδιοκτήτη τους και δεν είναι δυνατόν να στερείται η πόλη υποδομές επειδή κάποιοι θέλουν να παρκάρουν τζάμπα.

 

Κι όσο για τα μαγαζιά που ανέφερες, προφανώς και θα υπάρχουν ώρες προμηθειών (συνήθως πολύ νωρίς το πρωί) που θα επιτρέπεται για τα φορτηγά να ανεβαίνουν στις ράγες του τραμ και να εφοδιάζουν. Φυσικά, δεν θα μπορούν να φορτώνουν και να ξεφορτώνουν όποια ώρα θέλει ο καθένας. Αυτό εξ άλλου θα έπρεπε να ισχύσει ανεξαρτήτως τραμ, όπως ακριβώς γινόταν στους Ολυμπιακούς. Φαντάσου πόσο θα βελτιωνόταν το κυκλοφοριακό με ένα τέτοιο μέτρο. Δυστυχώς αντιδρούν οι μαγαζάτορες, ενώ αντίθετα οι φορτηγατζήδες το θέλουν τρελά.

 

Το μόνο λογικό επιχείρημα ενάντια στο τραμ είναι ότι θα δυσκολέψει την έξοδο από την πόλη. Πριν τους Ολυμπιακούς, η μόνη έξοδος ήταν η Τζαβέλλα. Τώρα έχουμε και τη γέφυρα της Λαμπράκη. Νομίζω ότι με λίγη προσοχή και καλή θέληση θα μπορούσαν να βρουν ωραίες λύσεις που δεν θα δημιουργούσαν κανένα πρόβλημα. Κι όσο για το εισητήριο, είναι νομίζω 10 λεπτά πάνω από αυτο των λεωφορείων. Σιγά τη διαφορά.

 

Πάντως βλέπω πως το τραμ πάει τελικά για θάψιμο. Εκτός κι αν περιμένουν να το κάνουν μετά τις δημοτικές. Έτσι, αν αρέσει στον κόσμο θα πουν τι ωραίοι που είμαστε, ενώ αν δεν αρέσει, θα πουν φταίει ο Φασούλας που δεν αντέδρασε. :)

Link to comment
Share on other sites

Ela gitona :)

 

I proti grammi tha eksipireti ti gnosti diadromi ke tha pari 2 xronia i 2 grammi tha eksipireti tis sinekies tou dimou opote milame meta apo 4+ xronia toulaxiston

 

Den ksero alla o Peiraias maresi na ine opos ine, dld mia grafiki poli me grafikous anthropous me tis gitonies tou ktl, autos o eksixronismos pou theloun na gini (tram-metro) pisteuo pos tha xathi i tautotita tou Peiraia ke tha thimizi Athina.

Bebea an ime ego grafikos den simeni oti theloun ke i alli na minoume etsi.(prosopiki gnomi) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε γείτονα, ο σημερινός Πειραιάς μόνο γραφικός δεν είναι. Ένα μπάχαλο και μισό, και τίποτα περισσότερο. Μια πόλη για να είναι όμορφη και ανθρώπινη πρέπει να μπορείς να την περπατήσεις. Χρειάζονται φαρδιά πεζοδρόμια, πράσινο, πάρκα, ανοιχτοί χώροι. Δυστυχώς απ’ αυτά δεν έχουμε σχεδόν τίποτα. Το σημαντικότερο πρόβλημα του σημερινού Πειραιά είναι τα άπειρα παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Και θα μπορούσε να ήταν αρκετά καλύτερα τα πράγματα, αν δεν είχαμε τα χιλιάδες ΙΧ των επισκεπτών. Η λύση είναι να αποθαρρύνεις τον επισκέπτη να έρθει με το ΙΧ του, και να του προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης, όπως μετρό, και τραμ. Κι όποιος θέλει να έρθει με ΙΧ, θα πρέπει να τον υποχρεώσεις να παρκάρει νόμιμα και με υψηλό κόστος.

 

Ειδικά για τις γειτονιές κοντά στη Τζαβέλα, η διέλευση του τραμ από το δρόμο αυτό θα ήταν ανάσα ζωής και σημαντική αναβάθμιση. Θα περιόριζε πολύ τη κίνηση της Τζαβέλας, και κατά συνέπεια τους ρύπους, και το θόρυβο, και θα πρόσθετε πράσινο και πεζοδρομήσεις. Ακόμα κι οι μαγαζάτορες που ξεσηκώθηκαν ανοήτως, πιστεύω πως κερδισμένοι θα έβγαιναν.

Link to comment
Share on other sites

Τα ΙΧ των δημοτών του Πειραιά φτάνουν απο μόνα τους για να δημιουργήσουν το σημερινό μπάχαλο που επικρατεί.Αυτά των επισκεπτών απλώς το μεγενθύνουν.Και όλο αυτό γιατί ο Πειραιάς έχει φτιαχτεί για 300000 κατοίκους και όχι για 1 εκατ.Ειδικά ο Πειραιάς με την περίεργη μορφολογία του εδάφους και την "μοναδική" του ρυμοτομία..

Πολύ φοβάμαι ότι το τραμ δεν θα βοηθήσει καθόλου την υπάρχουσα κατάσταση,αν τουλάχιστον δεν γίνουν ταυτόχρονα και άλλα έργα υποστήριξης.Πρώτα και κύρια χώροι στάθμευσης.Στα χαρτιά έχουν μείνει όλοι.Δύο που έγιναν στον ΟΛΠ και αμέσως άδειασαν οι γύρω δρόμοι και ειδικά ο δρόμος πάνω στη γέφυρα με τις ναυτιλιακές εταιρείες.

Κλασσικό παράδειγμα προς παραδειγματισμό που λένε.

Link to comment
Share on other sites

βασικα εαν ερθει να κοψουν τον κωλο τους και τουλαχιστον να το βαλουν μεχρι το περαμα απο την παλια γραμμη ομως....και να αρχιζουν να καβουν κλησεις και να φτιξουν μια σωστη υποδομη που θα μπορεσει να ενωνει πειραια περαμα και οχι αυτο που το λενε σημερα πειριφεριακο(θανατος δηλαδη μην πας πανω απο 60 πρεπει να κανεις το σταυρο σου)
Link to comment
Share on other sites

Τα ΙΧ των δημοτών του Πειραιά φτάνουν απο μόνα τους για να δημιουργήσουν το σημερινό μπάχαλο που επικρατεί.Αυτά των επισκεπτών απλώς το μεγενθύνουν.
Ακόμα και για τα ΙΧ των Πειραιωτών θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος περιορισμός. Π.χ. δεν είναι δυνατόν τετραμελής οικογένεια να έχει 5 αυτοκίνητα και όλα στο δρόμο.

Όμως τα ΙΧ των επισκεπτών, αναλόγως περιοχής και ώρας, πολλές φορές είναι περισσότερα κι από αυτά των μόνιμων κατοίκων. Και δεν χρωστάμε τίποτα να τρώμε στη μάπα όλη την κίνηση, τους ρύπους, το μποτιλιάρισμα και τα ΙΧ πάνω στα πεζοδρόμια. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι στον Πειραιά, αλλά όχι εις βάρος της υγείας μας και της ψυχικής μας ισορροπίας. Υπάρχουν μετρό, τραμ, λεωφορεία, ακόμα και ταξί. Όποιος θέλει να έρθει με τη τζιπάρα, ας πληρώσει το κατάλληλο αντίτιμο, εφ όσον βέβαια βρει θέση.

 

Πολύ φοβάμαι ότι το τραμ δεν θα βοηθήσει καθόλου την υπάρχουσα κατάσταση,αν τουλάχιστον δεν γίνουν ταυτόχρονα και άλλα έργα υποστήριξης.Πρώτα και κύρια χώροι στάθμευσης.Στα χαρτιά έχουν μείνει όλοι.Δύο που έγιναν στον ΟΛΠ και αμέσως άδειασαν οι γύρω δρόμοι και ειδικά ο δρόμος πάνω στη γέφυρα με τις ναυτιλιακές εταιρείες.
Η κατασκευή χώρων στάθμευσης είναι οικονομικά πολύ δαπανηρή, και σε πολλές περιοχές αδύνατη λόγω ανυπαρξίας χώρων. Και θα πρέπει να επιβαρύνει τον ιδιώτη και όχι την πολιτεία. Αλλά πέρα από αυτό, όσους χώρους στάθμευσης κι αν φτιάξουν, αν δεν γίνει σωστή αστυνόμευση, πάλι ο κάθε ασυνείδητος θα παρκάρει όπου γουστάρει.

 

Ο Έλληνας πολίτης θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι το παρκάρισμα είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ δική του υπόθεση. Αν δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης, αφήνουμε το ΙΧ μας και πάμε με τα ΜΜΜ, με ταξί, ή με τα πόδια. Τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.

Link to comment
Share on other sites

βασικα εαν ερθει να κοψουν τον κωλο τους και τουλαχιστον να το βαλουν μεχρι το περαμα απο την παλια γραμμη ομως....και να αρχιζουν να καβουν κλησεις και να φτιξουν μια σωστη υποδομη που θα μπορεσει να ενωνει πειραια περαμα και οχι αυτο που το λενε σημερα πειριφεριακο(θανατος δηλαδη μην πας πανω απο 60 πρεπει να κανεις το σταυρο σου)
Συμφωνώ απόλυτα. Έλεος πια, αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο. Πιο εύκολα πας από τον Πειραιά στην Κηφησιά, παρά στον Κορυδαλό, τη Νίκαια ή το Πέραμα.
Link to comment
Share on other sites

dimitrisk2 δεκτή η άποψή σου αλλά δεν συμφωνούμε εδώ και καιρό και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε όπως το βλέπω.Για σένα θα ήταν προτιμότερο να μην υπήρχαν καθόλου αυτοκίνητα ανάμεσά μας,εγώ το βλέπω ανέφικτο στην εποχή που ζούμε και προτιμώ να σκέφτομαι λύσεις που θα μας κάνουν την ζωή ευκολότερη μαζί με τα αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα. Έλεος πια, αυτή η κατάσταση δεν πάει άλλο. Πιο εύκολα πας από τον Πειραιά στην Κηφησιά, παρά στον Κορυδαλό, τη Νίκαια ή το Πέραμα.

 

 

Diakrino mia mikri dosi iperbolis..

Apo tin tzabella den tha perasi to rolo tis Tzabellas tha to pezi i Omiridou Skilitsi

(pethane o Skilitsis prin 2 ebdomades)

 

Simfono apolita pos prepi na gini diaplatinsi ton pezodromion ke na efarmosti o nomos gia to paranomo parkatisma ton dikiklon pano se auta.Gia na ginoun omos auta prepi na allaxoun ke i logikes..

Osa gia ta Parka xronia tora paleui o Dritsas ke o Tzatzanis gia ta ikopeda tis Xropei na ginoun parko..alla kapioi opos ke o Dimarxos theloun na ftiaxoun ena mikro Village simferonton tou Omilou Xaragkioni.

Omilos Xaragkioni ixe ftiaksi ta kakoftiagmena ke apotiximena emporika kentra tis Terpsitheas ke Dimotikou theatrou.

 

 

Gia to ti imaste i pio bromiki poli me diafora ke pou sixenese na katsis se ena pagkaki den aneferes tpt

Link to comment
Share on other sites

Diakrino mia mikri dosi iperbolis..

Apo tin tzabella den tha perasi to rolo tis Tzabellas tha to pezi i Omiridou Skilitsi

Με βάση τη νεώτερη χάραξη, ναι. Όμως, απ' ότι βλέπω ούτε κι αυτή είναι σίγουρη, οπότε όλα είναι ανοιχτά. Προσωπικά θεωρώ την πρώτη χάραξη από Τζαβέλα πολύ καλύτερη από πολλές απόψεις. Επίσης, όπως έγραψα ήδη, θα αναβάθμιζε ολόκληρη την γύρω περιοχή.

 

Είναι εντυπωσιακό ότι κάποιοι ανώνυμοι (βασικά οι μαγαζάτορες) σήκωσαν μαύρα πανώ εναντίον του τραμ, και κανείς κάτοικος των πολυκατοικιών της Τζαβέλα δεν ζήτησε να κατέβουν. Οι άνθρωποι αυτοί αδιαφορούν για το θόρυβο και τη μόλυνση που τρώνε καθημερινά, και φοβήθηκαν το αθόρυβο και οικολογικό τραμ.

 

Δυο λόγια για τη χάραξη από τη Τζαβέλα. Πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλύτερο να διαπλατυνθεί η γέφυρα της Λαμπράκη και να χρησιμοποιηθεί ως αποκλειστική έξοδος των αυτοκινήτων προς τον κόμβο του Φαλήρου, ενώ θα μπορούσε να κλείσει η Τζαβέλα και να πεζοδρομηθεί. Μια άλλη λύση θα ήταν έξοδος του τραμ από Τζαβέλα σε κοινή πορεία με τα αυτοκίνητα, και είσοδος από Αλεξάνδρου-Διστόμου. Η νέα χάραξη μπάζει από πολλές μεριές.

 

(pethane o Skilitsis prin 2 ebdomades
Εννοείς τον Αριστείδη Σκυλίτση (εμπνευστή και του γνωστού σήματος της χούντας με το φοίνικα και το φαντάρο). Ο Ομηρίδης ήταν συγγενής του Αριστείδη και δήμαρχος του Πειραιά στις αρχές του αιώνα. Και μάλιστα Βενιζελικός !!

 

Σχετικά με τα πάρκα, θα ήταν πράγματι έγκλημα να οικοδομηθεί οτιδήποτε από τους ελάχιστους ανοιχτούς χώρους που έχουν απομείνει. Κι όσο για τη βρώμα, αστα να πάνε. Πάμε από το κακό στο χειρότερο.

Link to comment
Share on other sites

dimitrisk2 δεκτή η άποψή σου αλλά δεν συμφωνούμε εδώ και καιρό και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε όπως το βλέπω.Για σένα θα ήταν προτιμότερο να μην υπήρχαν καθόλου αυτοκίνητα ανάμεσά μας,εγώ το βλέπω ανέφικτο στην εποχή που ζούμε και προτιμώ να σκέφτομαι λύσεις που θα μας κάνουν την ζωή ευκολότερη μαζί με τα αυτοκίνητα.

Γενικά ισχύει το εξής. Όσο αυστηρότερους όρους βάζεις στη κίνηση και στάθμευση, τόσο πιο ακριβό κάνεις το ΙΧ, άρα λιγότερο προσιτό στα πιο αδύνατα στρώματα. Όμως έτσι βελτιώνεις την ποιότητα ζωής στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρεις φθηνές και ποιοτικές εναλλακτικές λύσεις, σε όσους εγκαταλείψουν το ΙΧ. Επειδή όμως οι πολίτες δύσκολα πείθονται ότι αυτό το κάνεις για το καλό τους (ή έστω για το γενικότερο καλό) είναι πολύ φυσικό, εξαρτημένοι ήδη από το ΙΧ, να στραφούν εναντίον σου. Κι έτσι κάθε σώφρων πολιτικός (δήμαρχος ή υπουργός) προτιμά να μην πειράξει τέτοια καυτά ζητήματα, παρά το γεγονός ότι όλοι οι συγκοινωνιολόγοι θεωρούν το υπάρχον καθεστώς απαράδεκτο και μη λειτουργικό.

 

Σκέφτομαι λοιπόν ότι ίσως θα ήταν περισσότερο εφικτό πολιτικά αν απαγορευόταν πλήρως η αυτοκίνηση μέσα στις μεγαλουπόλεις. Θα ήταν ένα μέτρο που θα αφορούσε όλους, ανεξαρτήτως εισοδήματος, και άρα πιο δίκαιο. Και πιστεύω πραγματικά ότι ένα τέτοιο μέτρο θα αναβάθμιζε την ποιότητα της ζωής μας σε απίστευτο βαθμό.

Link to comment
Share on other sites

πια τζαβελα λετε εδω μιλαμε για λεωφορο με προδιαγραφες να διεξαγει wrc με τοσες ανωλαμιες και πετρες....μωρε θα μπορουσαν να φτιαξουν αλλη μια λωριδα κατω στον ηλεκτρικο κλεινοντας λιγο το λιμανι 3 μετρα μεσα θα ηταν καλα αλλα που..... η μηπως απο πειραια προς ταμπουρια νικαια περαμα η σχιστο?....εκτως του οτι οι πιο πολλες γωνιες ειναι σχεδιαση παναγια μου καθονται ολοι επανω στις γωνιες και αναγκαστικα βγαζεις την μιση μουρη και αλλο για να δεις μηπως ερχεται κανεις και αν εισαι τυχεορς μπορει και να μην τρακαρεις

αστυνομια εκει ανυπαρκτη μονο μερικες μερες που βαζουν τροχονομο εξω απο τον ηλεκτρικο και τα κανει χειροτερα

θα μπορουσαν να βγαλουν το τρολευ και βαλουν στην θεση του το τραμ σε ολη την διαδρομη+μεχρι το περαμα και να γινει απο παπαναστασιου και πανω πεζοδρομος οληκληρη τα πιο ηλιθια φαναρια στον κοσμο πρεπει να τα εχει ο πειραιας αναβει πρασινο το ενα και μενει κοκκινο το επομενω για πανω απο 3 λεπτα και το μποτιλιαρισμα παει 5 στενα πισω...περνανε νταλικες απο χορμοβιτου και αγχιαλου ενω απαγορευεται και κακονικα πρεπει να πανε απο την ραλλη...εαν μπορουσαν θα ειχαν κανει πολλα και με το ζορι οπως το τραμ θα περασει απο κει με το ετσι θελω και κανενα αμαξι δεν θα περναει απο κει και αν περασει κληση αλλα που αυτο....

Link to comment
Share on other sites

O Aristidis Skilitsis, proin dimarxos Peiraia kata tin diarkia tis xountas , o megaliteros dimarxos tou Peiraia pou tha mini stin istoria gia ta erga tou.

Polloi ton fonazoun o megas Peiraiolatris.

Link to comment
Share on other sites

O Aristidis Skilitsis, proin dimarxos Peiraia kata tin diarkia tis xountas , o megaliteros dimarxos tou Peiraia pou tha mini stin istoria gia ta erga tou.

Polloi ton fonazoun o megas Peiraiolatris.

Σκυλίτσης = Η αποθέωση του κιτς.

Όπως εξ άλλου κι ολόκληρη η χούντα. Σα δήμαρχος έκανε κάποια έργα (βασικά έδιωξε τα μπουρδέλα και ασφαλτόστρωσε αρκετούς δρόμους) αλλά από κει και πέρα δεν είχε κανένα ουσιαστικό όραμα για την πόλη. Από τις μεγαλύτερες βλακείες που έκανε, ήταν και το γκρέμισμα του ρολογιού, ενός εκπληκτικού νεοκλασικού κτιρίου απέναντι από την Αγία Τριάδα, που ήταν και το παλιό Δημαρχείο του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

To roloi tou Peiraia gremistike epidi itan etimoropo na pesi elegan, prosopika den egine sosta, kapia lisi tha ipirxe.

Episis gkremistikan neoklasika megalis arxitektonikis simasia pernontas tin thesi tous autes i athlies polikatikies tou 70.

 

Episis anixe tous dromous ke ola autes ti skales ston Profiti Ilia pou itan ena adiaperato bouno.

I ikodomi pou ine dipla apo ton dimotiko theatro proorizontan na gini ena pisto antigrafou tou dimotikou theatrou alla pote den teliose to ergo.

 

Pantos oles i platies ktl kai i logiki diamorfosis tis polis basizete os simera apo toa erga tou Skilitsi.

 

Kati ipes gia kits.. ke tha simfoniso alla tha ithela na mou pis an ine karakits i barkoula stin pano platia tis Terpsitheas me ta texnika kimata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...