Jump to content

Ανάπτυξη δικτύου τράμ στον Πειραιά


MsK
 Κοινοποίηση

Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...  

70 members have voted

  1. 1. Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...

    • Πιστεύω ότι το Τραμ θα οφελήσει τον Πειραιά
      34
    • Πιστεύω ότι το Τραμ δε θα οφελήσει τον Πειραιά
      28
    • Δεν έχω ακόμη άποψη
      8


Recommended Posts

Επισης πριν απο 30 χρονια δεν υπηρχε PC,internet και forum σαν και αυτο εδω!!οποτε για να μιλησεις ησουν αναγκασμενοσ να βρεθεις με καποιον!!αρα εκτος απο το αυτοκινητο και το pc δημιουργει αποξενωση αρα να τα καψουμε ολα!!!επισης να καταργησουμε το ηλεκτρικο,το κινητο τηλεφωνο και ολες τις υπολοιπες ευκολιες της καθημερινοτητας μας!!!!!!Ωραια θα ειναι νομιζω!!!

Διαστρεβλώνεις τις απόψεις μου κι αυτό δεν είναι έντιμο. Εδώ μιλάμε για το ΙΧ. Δεν είμαι τεχνοφοβικός, και δεν είπα ποτέ ότι ο πολιτισμός υποβαθμίζει τη ζωή μας. Το PC, το internet, το ηλεκτρικό ρεύμα έχουν πολύ περισσότερα πλεονεκτήματα παρά μειονεκτήματα. Το ΙΧ όμως όχι.

 

Πριν 30 χρονια ο κοσμος δεν ειχε αυτοκινητο γιατι απλα δεν μπορουσε λογω χρηματων!!!οχι επειδη γουσταρε το τραμ!!Α και οσο για αυτο που λες οτι ταξειδευε περισσοτερο: εχεις μιλησει με ανθρωπους που τοτε ζουσαν σε ορεινα χωρια???για ρωτα τους ποσες φορες ειχαν δει θαλασσα και θα καταλάβεις αν και ποσο ταξιδευαν!!!!!
Πριν 30 χρόνια δεν είχαμε αυτοκίνητα κυρίως γιατί οι φόροι ήταν τεράστιοι, και πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου. Το ΙΧ μας το επέβαλε η ΕΕ για προφανείς λόγους. Μας επέβαλε δηλ. να μειώσουμε τη φορολογία. Έτσι γέμισε η Ελλάδα BMW και Mercedes και πρακτικά πήραν πίσω τα λεφτά που μας είχαν δώσει με τα διάφορα πακέτα.

Για τα ορεινά χωριά που αναφέρεις, πράγματι το αυτοκίνητο εξυπηρετεί. Αλλά σ’ αυτή τη συζήτηση δε μιλάμε για την Πίνδο, για τον Πειραιά μιλάμε.

 

Επισης οταν θα κανεις οικογενεια και θα εχεις 2 παιδια ελα μετα να μου πεις ποσο ευκολα θα πας ταξιδι με λεωφορειο και οχι με αυτοκινητο!!!
Μα έχω και οικογένεια και παιδιά. Κι επίσης έχω και ΙΧ. Αλλά υποστηρίζω τι συμφέρει πραγματικά την πόλη μου γιατί θέλω τα παιδιά μου να εξασφαλίσουν τη καλύτερη δυνατή ποιότητα ζωής.

 

Ακομα δεν μου απαντησες για αυτο που ειπα για την εισοδο του Πειραια!γιατι αραγε???
Για να σου απαντήσω θα πρέπει να κάνω τεχνική ανάλυση των μετακινήσεων και να δω ποια λύση συμφέρει καλύτερα. Κι επίσης δεν είμαι συγκοινωνιολόγος. Πρέπει να ξέρεις ότι όλες οι προτάσεις που γίνονται από το Πολυτεχνείο είναι τεκμηριωμένες και έχουν αναλυθεί σε προγράμματα προσομοίωσης κυκλοφορίας. Επίσης πρέπει να ξέρεις ότι συνήθως οι μονοδρομήσεις διευκολύνουν την κίνηση.

 

Παμε τωρα στον σχολιασμο των προτασεων σου:

1)οπως ειπα και πιο πανω αν θελουμε ξαναγυρναμε και στην λιθινη εποχη(μονο που και οι φλινστουνς ειχαν αυτοκινητο αλλα οχι τραμ)!!!

Το Λονδίνο και το Αμστερνταμ λοιπόν που έχουν απαγορεύσει την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης είναι πρωτόγονοι, κι εμείς εδώ είμαστε οι πολιτισμένοι. Μπράβο μας.

 

2)Δηλαδη οποιος δεν εχει γκαραζ στην πολικατοικία του(είτε επειδη ειναι παλια και δεν εχει είτε γιατι δεν εχει λεφτα να αγορασει) η δεν έχει 100-150 ευρώ να πληρωνει καθε μηνα να παει να πεθανει!!!ωραια λογικη!!!!

Στο Τόκυο δεν μπορείς να αγοράσεις ΙΧ αν δεν αποδείξεις ότι έχεις χώρο να το σταθμεύσεις. Αλλά τι μυαλό έχουν οι Γιαπωνέζοι μπροστά στους νεοέλληνες. Και δεν είπα να πάει να πεθάνει κανένας, εκτός κι αν θεωρείς το ΙΧ το μοναδικό πράγμα για το οποίο αξίζει η ζωή σου.

 

3)Αυτο που λες μοιαζει πολυ με τον νομο στην Κινα περι απαγορευσης 2ου παιδιου!!!(λιγο πιο βαρυ βεβαια αυτο που συμβαινει εκει αλλα αυτο που προτεινεις ειναι μια μικρογραφια του).Πολυ λογικο και πολυ δημοκρατικο το βρισκω!!!
Μα αυτό που είπα είναι ότι όποιος θέλει 2ο και 3ο ΙΧ θα πρέπει να το πληρώνει, ενώ όποιος δεν έχει καθόλου θα πρέπει να επιβραβεύεται. Τέτοια αντικίνητρα υπήρχαν πάντα στην ελληνική φορολογία, δεν είναι κάτι καινούργιο. Και σε πληροφορώ ότι ήταν απόλυτα σωστά και δημοκρατικά. Φασισμός είναι το να παρκάρεις πάνω στο πεζοδρόμιο και να με εμποδίζεις να περπατήσω.

 

4)Ουτε εμενα μου αρεσει αυτο το μπαχαλο απλα εχω συμβιβαστει με αυτο!!!σε οποιον δεν αρεσει μια πολυ καλη λυση ειναι να παει να μεινει σε μια αλλη πολη πιο μικρη με λιγοτερα αυτοκινητα!!!!!!Αντε μπας και αδειασει λιγο αυτη η καημενη η Αθηνα!!!
Μα απ’ όσα διάβασα μέχρι τώρα η επιλογή σου είναι το μπάχαλο. Με άλλα λόγια σου αξίζει η πόλη που ζεις. Εγώ αντίθετα πιστεύω (κι ελπίζω) σε μια καλύτερη πόλη, κι εκεί είναι η διαφορά μας. Κι από το Πειραιά δεν πρόκειται να φύγω, γιατί είναι η πατρίδα μου και τον αγαπάω. Θα αγωνισθώ όμως να τον κάνω καλύτερο.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 203
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επισης δεν υπερασπιστικα κανενα δικαιωμα μου να παρκαρω οπου θελω χωρις συνεπειες!!Να σου τονισω μαλιστα οτι προ 10 ημερων μου πηραν πινακιδες για παρανομο παρκαρισμα και το δεχτηκα αδιαμαρτυρητα!!

Και γιατί πάρκαρες παράνομα?? Ας έπαιρνες ένα από 37864967 λεωφορεία και τρόλεϊ που (όπως λες) καλύπτουν θαυμάσια τον Πειραιά.

Αυτο που υπερασπιζομαι ειναι η αποψη μου οτι το τραμ οχι μονο δεν θα βοηθησει την κατασταση στον Πειραια αλλα θα την χειροτερεψει κιολας!!!Επισης υπερασπιζομαι την αποψη μου οτι δεν υπαρχει λογος να προστεθει ενα ακομη μεσο για να καλυψει μια αποσταση που καλυπτεται ηδη απο 5-6 λεωφορεια και απο τρολλευ.

Αν η άποψή σου στηρίζεται σε εντύπωση και όχι σε γνώση τότε όσο και να την υπερασπιζεσαι είναι απλώς μια άποψη. Για να γίνει επιχείρημα πρέπει να το στηρίξεις σε δεδομένα. Αλλά δεν έχεις, όπως δεν έχω και εγώ. Δες την απάντηση του Δημήτρη για τις μελέτες του Πολυτεχνείου.

Δεν μου απαντησες ομως γιατι πρεπει να ερθει το τραμ για να καλυψει μια αποσταση που καλυπτεται ηδη απο πληθωρα λεωφορειων και τρολλευ???τι παραπανω θα προσφερει που θα λυσει το προβλημα του κυκλοφοριακου??

Έχεις δίκιο. Αν εξαιρέσουμε την τριπλάσια μεταφορική ικανότητα (max 250 άτομα ανά συρμό), τη μηδενική ρύπανση, το χαμηλό θόρυβο, τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, την αξιοπιστία, την αρμονική συνύπαρξη με τους πεζούς σε πεζοδρόμους, το χαμηλό κόστος σε σχέση με το μετρό (1/6) και το γεγονός ότι 400 πόλεις σε όλο τον κόσμο έχουν δίκτυο τραμ, δεν προσφέρει απολύτως τίποτε παραπάνω από τα λεωφορεία. Σου βγάζω το καπέλο.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Προς Dimitrisk2

Και να σου πω εσυ που εχεις οικογενεια και παιδια οταν πας εκδρομη καπου πας με το λεωφορειο η με το αμαξι σου???επισης οταν πας για μπανιο στην βαρκιζα το κατακαλοκαιρο παιρνεις το λεωφορείο η το αμαξακι σου με το αιρ-κοντισιον σου???

 

Δεν θελω να μου απαντησεις με τεχνικη αναλυση!!!νοημονες ανθρωποι ειμαστε ολοι!!τωρα ο Πειραιας εχεις 3 λωριδες εισοδου(και ηδη υπαρχει προβλημα) και μετα θα εχει μια.Ποτε λες να ειναι καλυτερα????

 

Οι μονοδρομησεις πολλες φορες βοηθουν αλλα οχι οταν γινονται στους δυο απο τους τρεις βασικοτερους δρομους μια πολης!!!!

 

Και εσυ διαστρεβλωνεις τις αποψεις μου!δεν ειπα ποτε οτι ο μονος λογος της ζωης ειναι το ΙΧ. Ηταν ενα σχημα λογου για να σου πω οτι υπαρχουν και ανθρωποι που δεν εχουν 100-150 ευρω να δωσουν και καποιος πρεπει να τους σκεφτει και αυτους.

 

Αν συμφωνεις με τους γιαπονεζους τοτε οταν απεργεις και εσυ να βαζεις ταμπελακι απεργω στο μπρατσο και να δουλευεις!!επισης να ζεις με την τετραμελη οικογενεια σου σε ενα σπιτι 50-60 τετραγωνικων(γιατι αν δεν το ξερεις στην ιαπωνια τα σπιτια ειναι πολυ πιο μικρα απ'τα δικα μας)

 

Α και τελος και εγω αγαπαω τον Πειραια και για αυτο δεν θελω να ερθει το τραμ γιατι πιστευω οτι η κατασταση θα γινει τρισχειροτερη!!!Α και δεν μου απαντησες και στο αλλο:Γιατι πρεπει να ερθει το τραμ για να καλυψει μια αποσταση που καλυπτεται ηδη απο πληθωρα λεωφορειων και τρολλευ???τι παραπανω θα προσφερει που θα λυσει το προβλημα του κυκλοφοριακου????

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Α και τελος και εγω αγαπαω τον Πειραια και για αυτο δεν θελω να ερθει το τραμ γιατι πιστευω οτι η κατασταση θα γινει τρισχειροτερη

πίστευε και μη ερεύνα...:rolleyes:

Α και δεν μου απαντησες και στο αλλο:Γιατι πρεπει να ερθει το τραμ για να καλυψει μια αποσταση που καλυπτεται ηδη απο πληθωρα λεωφορειων και τρολλευ???τι παραπανω θα προσφερει που θα λυσει το προβλημα του κυκλοφοριακου????

Έχεις ως χόμπι να ρωτάς συνεχώς πράγματα που έχουν απαντηθεί δυο και τρεις φορές?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί πάρκαρες παράνομα?? Ας έπαιρνες ένα από 37864967 λεωφορεία και τρόλεϊ που (όπως λες) καλύπτουν θαυμάσια τον Πειραιά.

 

Αν η άποψή σου στηρίζεται σε εντύπωση και όχι σε γνώση τότε όσο και να την υπερασπιζεσαι είναι απλώς μια άποψη. Για να γίνει επιχείρημα πρέπει να το στηρίξεις σε δεδομένα. Αλλά δεν έχεις, όπως δεν έχω και εγώ. Δες την απάντηση του Δημήτρη για τις μελέτες του Πολυτεχνείου.

 

Έχεις δίκιο. Αν εξαιρέσουμε την τριπλάσια μεταφορική ικανότητα (max 250 άτομα ανά συρμό), τη μηδενική ρύπανση, το χαμηλό θόρυβο, τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, την αξιοπιστία, την αρμονική συνύπαρξη με τους πεζούς σε πεζοδρόμους, το χαμηλό κόστος σε σχέση με το μετρό (1/6) και το γεγονός ότι 400 πόλεις σε όλο τον κόσμο έχουν δίκτυο τραμ, δεν προσφέρει απολύτως τίποτε παραπάνω από τα λεωφορεία. Σου βγάζω το καπέλο.

 

Αρχικα τις πινακιδες μου τις πηραν στην Κυψελη και οχι στον Πειραια!!

 

Δες λοιπον και την δικια μου απλη ερωτηση(για τις 3 λωριδες που θα γινουν μια) στον Δημητρη και απαντησε μου με τις μειωμενες γνωσεις που εχεις.Θα την δεχτω.

 

Ολοι οι λογοι που αναφερεις ειναι ασχετοι με το κυκλοφοριακο και δεν προκειται να το οφελησουν σε τιποτα!!!Ο μονος που εχει σχεση ειναι η μεταφορικη ικανοτητα.Για αυτο ισως και εχουμε 6 γραμμες λεοφωρειων και μια γραμμη τρολλευ για να καλυπτουμε αυτο το πλεονεκτημα του τραμ.Νομιζω μαλιστα οτι το υπερκαλυπτουμε καθως καθε λεωφορειο μεταφερει περιπου 80 ανθρωπους οποτε 80 * 7=560 αν εκανα σωστα τις πραξεις.

 

Οσο για αυτο που λες οτι το τραμ υπαρχει σε 400 πολεις στον κοσμο αυτο και αν ειναι τυπικη συμπεριφορα νεοελληνα!!!Οτι εχουν οι ξενοι το φερνουμε χωρις να δουμε αν μπορει να προσαρμοστει σωστα στην ελληνικη πραγματικοτητα!!!Μπραβο λοιπον σου βγαζω και εσενα το καπελο!!

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

πίστευε και μη ερεύνα...:rolleyes:

 

Έχεις ως χόμπι να ρωτάς συνεχώς πράγματα που έχουν απαντηθεί δυο και τρεις φορές?

 

Εσυ εχεις ως χομπι να απαντας χωρις να διαβαζεις????επανω γραφω προς ΔΗΜΗΤΡΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικα τις πινακιδες μου τις πηραν στην Κυψελη και οχι στον Πειραια!!

Επίσης με 9349823 γραμμές λεωφορείων και τρόλει+ηλεκτρικό προς την πλευρα της Πατησίων.

Δες λοιπον και την δικια μου απλη ερωτηση(για τις 3 λωριδες που θα γινουν μια) στον Δημητρη και απαντησε μου με τις μειωμενες γνωσεις που εχεις.Θα την δεχτω.

Δεν μπορεί να είναι τόσο απλό. Μόλις δω το ολοκληρωμένο σχέδιο του ΟΑΣΑ θα σου πω.

Ολοι οι λογοι που αναφερεις ειναι ασχετοι με το κυκλοφοριακο και δεν προκειται να το οφελησουν σε τιποτα!!!

Έχουν σχέση με την ποιότητα ζωής. Την οποία μάλλον έχεις συνδέσει με την συνεχή και μόνιμη χρήση ΙΧ.

Ο μονος που εχει σχεση ειναι η μεταφορικη ικανοτητα.Για αυτο ισως και εχουμε 6 γραμμες λεοφωρειων και μια γραμμη τρολλευ για να καλυπτουμε αυτο το πλεονεκτημα του τραμ.Νομιζω μαλιστα οτι το υπερκαλυπτουμε καθως καθε λεωφορειο μεταφερει περιπου 80 ανθρωπους οποτε 80 * 7=560 αν εκανα σωστα τις πραξεις.

Εύγε. Μέτρα τώρα και πόσο πετρέλαιο καταναλώνουν όλα αυτά τα λεωφορεία, πόσους ρύπους εκπέμπουν και πόσο θόρυβο κάνουν, κάνε αναγωγή ανα επιβάτη και έλα πες μου τι είναι προτιμότερο.

Οσο για αυτο που λες οτι το τραμ υπαρχει σε 400 πολεις στον κοσμο αυτο και αν ειναι τυπικη συμπεριφορα νεοελληνα!!!Οτι εχουν οι ξενοι το φερνουμε χωρις να δουμε αν μπορει να προσαρμοστει σωστα στην ελληνικη πραγματικοτητα!!!Μπραβο λοιπον σου βγαζω και εσενα το καπελο!!

Νεοέλληνας με τέτοιες απόψεις? Όχι δα. Σε αυτό που συμφωνούμε είναι στα περί ελληνικής πραγματικότητας. Είναι τόσο μοναδική αυτή η χώρα, τόσο ιδιαίτεροι οι κάτοικοί της και τόσο ιερά τα ΙΧ της που οποιαδήποτε λύση έχει κάνει ανθρώπινες άλλες πόλεις αυτόματα εδώ είναι "εκτός ελληνικής πραγματικότητας". Έτσι, έτσι...

 

Επίσης το τραμ δεν είναι κάτι που έχουν οι ξένοι και πάμε να το αντιγράψουμε. Ελληνικό ήταν, ελληνικότατο μέχρι που κάποιος πήρε μια αξίνα και το ξήλωσε σε μια νύχτα για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των ΚΤΕΛ και των εισαγωγέων ΙΧ και ελαστικών. Ήταν λάθος που καταργήθηκε, είναι σωστό που επανήλθε.

Εσυ εχεις ως χομπι να απαντας χωρις να διαβαζεις????επανω γραφω προς ΔΗΜΗΤΡΗΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα προτιμούσα να απαντούσες στην αποπάνω γραμμή από αυτή που σχολίασες.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Ναι εχει πολλες γραμμες η κυψελη αλλα στην προκειμενη περιπτωση ηταν επιβεβλημενη η χρηση ΙΧ.Συνηθως ανεβαινω με τρενο και μετα ποδαρατο.

 

Το ολοκληρομενο σχεδιο της τραμ ΑΕ υπαρχει στο site της το οποιο και μπορεις να επισκεφτεις.Μεχρι τοτε δεν βρισκω λογο να μην μου απαντας με βαση την λογικη σου!

 

Εδω μιλάμε για το κυκλοφοριακο!!αν θες να μιλησουμε για ποιοτητα ζωής μάλλον πρεπει να ανοιξεις αλλη κουβέντα γιατι το θεμα ειναι τεραστιο!

 

Αγιος ανθρωπος αυτος ο Σκυλιτσης!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!!

 

Το οτι υπηρχε επισης το τραμ 30 χρονια πριν με τις τοτε συνθηκες δεν σημαινει οτι μπορει να υπάρξει και με τις τωρινες συνθήκες!!

 

Όσο για την ''απο πάνω γραμμη'' στο καθε τι απανταω με τις περιορισμενες γνωσεις που εχω και βασιζομενος στην καθημερινη εμπειρια μου και την λογικη μου!Δηλαδη αν δεν εχω κανει μελετη για κατι δεν πρεπει να εκφράζω άποψη???Αν ειναι έτσι ο καθένας ας μιλάει μονο για το πεδιο που ειδικέυεται!!!

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και να σου πω εσυ που εχεις οικογενεια και παιδια οταν πας εκδρομη καπου πας με το λεωφορειο η με το αμαξι σου???επισης οταν πας για μπανιο στην βαρκιζα το κατακαλοκαιρο παιρνεις το λεωφορείο η το αμαξακι σου με το αιρ-κοντισιον σου???
Το 3ημερο της Καθαρής Δευτέρας πήγαμε οικογενειακά με "Κυριακάκη" Γύρο Μάνης, Μιστρά, Δυρό, Μονεμβάσια. Περάσαμε θαυμάσια, έριξα τους ύπνους μου στη διαδρομή, γνωρίσαμε κόσμο (μια φοιτητοπαρέα κοριτσιών και 2 ζευγάρια). Επίσης είχαμε ξεναγό και πρόγραμμα επισκέψεων, που έτσι και πηγαίναμε μόνοι μας ούτε τα μισά δε θα βλέπαμε. Τέλος μας κόστισε πολύ φθηνότερα κι επίσης ταξιδέψαμε με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Πίστεψέ με, όλα μια ιδέα είναι.

Το καλοκαίρι προτιμάμε για μπάνιο τη Βουλιαγμένη ή τη Βάρκιζα. Αν έφτανε μέχρι εκεί το τραμ ούτε που το συζητάω για το πως θα πήγαινα. Τώρα πήζω κι εγώ στην κίνηση.

Για τις μονοδρομήσεις, δεν έχει δίκιο. Τώρα έχουμε δυο δρόμους διπλής κατεύθυνσης, στη νέα χάραξη θα έχουμε πάλι δύο αλλά μονής. Βασικά είναι το ίδιο. Επίσης αν απομακρυνθούν και τα παρκαρισμένα, η κυκλοφορία μπορεί να είναι και γρηγορότερη. Όμως σου ξαναλέω ότι σκέφτεσαι (όπως και οι περισσότεροι) με κριτήριο την εξυπηρέτηση των ΙΧ.

 

Και εσυ διαστρεβλωνεις τις αποψεις μου!δεν ειπα ποτε οτι ο μονος λογος της ζωης ειναι το ΙΧ. Ηταν ενα σχημα λογου για να σου πω οτι υπαρχουν και ανθρωποι που δεν εχουν 100-150 ευρω να δωσουν και καποιος πρεπει να τους σκεφτει και αυτους.
Μα υπάρχουν ήδη εκατομμύρια συμπολίτες μας χωρίς ΙΧ, οι οποίοι υποφέρουν απ’ όλους εμάς τους οδηγούς και που θα ζούσαν πολύ καλύτερα αν απαγορευόταν η χρήση ΙΧ μέσα στις πόλεις. Αυτούς εσύ τους σκέφτεσαι? Αν οι οδηγοί πλήρωναν υψηλότερους φόρους θα υπήρχαν αντισταθμιστικά οφέλη για όλους αυτούς που δεν οδηγούν. Αυτό δεν είναι δημοκρατικότερο?

 

Γιατι πρεπει να ερθει το τραμ για να καλυψει μια αποσταση που καλυπτεται ηδη απο πληθωρα λεωφορειων και τρολλευ???τι παραπανω θα προσφερει που θα λυσει το προβλημα του κυκλοφοριακου????
Το τραμ έχει μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα. Σε πλήρη λειτουργία, με ένα συρμό ανά 5 λεπτά, μπορεί να μεταφέρει μέχρι 2500 επιβάτες/ώρα. Η αντίστοιχη μεταφορική ικανότητα λεωφορείων ή τρόλεϊ που κινούνται σε αποκλειστική λωρίδα είναι περίπου 1000-1200 το πολύ. Επίσης το τραμ είναι γραφικό, οικολογικό και αθόρυβο. Όμως σου επαναλαμβάνω το πρόβλημά δεν είναι το τραμ. Το πρόβλημα είναι τα ΙΧ. Και πιστεύω ότι από κει πρέπει να αρχίσουμε γιατί το κακό έχει παραγίνει.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ρε sotoss, τελικά τι προτείνεις? Περισσότερες υποδομές για ΙΧ σε μια πόλη που δεν χωράει άλλα? Το θέμα θα έπρεπε να είναι το πώς θα μετακινηθούν οι άνθρωποι και όχι πώς θα μετακινηθούν τα ΙΧ. Οι άνθρωποι έχουν προτεραιότητα, όχι ο ένας τόνος λαμαρίνα που κλείνει το χώρο και τον "κλέβει" από τον πολίτη.

 

Δεν θες τραμ, θες ΙΧ και (όπως λες) έχεις συμβιβαστεί με αυτή την κατάσταση. Δικαίωμά σου. Έχεις συμβιβαστεί με το χάλι με τα ΙΧ πάνω στα πεζοδρόμια, να κλείνουν ράμπες αναπήρων και πεζοδρόμους, να κορνάρουν ασύστολα και να γυρίζουν γύρω-γύρω ψάχνοντας πάρκινγκ. Τι να πω...

 

Επίσης έχεις άποψη χωρίς γνώση. Οι 2000 έως 2500 επιβάτες ανά ώρα του τραμ (που ανέφερα και εγώ λίγες σελίδες πριν) δεν σου λένε τίποτε? Προτιμάς 400 παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο Πασαλιμάνι απο μερικές χιλιάδες ανθρώπους που θα κάνουν άνετα τη δουλειά τους? Προτιμάς?

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Το 3ημερο της Καθαρής Δευτέρας πήγαμε οικογενειακά με "Κυριακάκη" Γύρο Μάνης, Μιστρά, Δυρό, Μονεμβάσια. Περάσαμε θαυμάσια, έριξα τους ύπνους μου στη διαδρομή, γνωρίσαμε κόσμο (μια φοιτητοπαρέα κοριτσιών και 2 ζευγάρια). Επίσης είχαμε ξεναγό και πρόγραμμα επισκέψεων, που έτσι και πηγαίναμε μόνοι μας ούτε τα μισά δε θα βλέπαμε. Τέλος μας κόστισε πολύ φθηνότερα κι επίσης ταξιδέψαμε με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Πίστεψέ με, όλα μια ιδέα είναι.

Το καλοκαίρι προτιμάμε για μπάνιο τη Βουλιαγμένη ή τη Βάρκιζα. Αν έφτανε μέχρι εκεί το τραμ ούτε που το συζητάω για το πως θα πήγαινα. Τώρα πήζω κι εγώ στην κίνηση.

Για τις μονοδρομήσεις, δεν έχει δίκιο. Τώρα έχουμε δυο δρόμους διπλής κατεύθυνσης, στη νέα χάραξη θα έχουμε πάλι δύο αλλά μονής. Βασικά είναι το ίδιο. Επίσης αν απομακρυνθούν και τα παρκαρισμένα, η κυκλοφορία μπορεί να είναι και γρηγορότερη. Όμως σου ξαναλέω ότι σκέφτεσαι (όπως και οι περισσότεροι) με κριτήριο την εξυπηρέτηση των ΙΧ.

 

Μα υπάρχουν ήδη εκατομμύρια συμπολίτες μας χωρίς ΙΧ, οι οποίοι υποφέρουν απ’ όλους εμάς τους οδηγούς και που θα ζούσαν πολύ καλύτερα αν απαγορευόταν η χρήση ΙΧ μέσα στις πόλεις. Αυτούς εσύ τους σκέφτεσαι? Αν οι οδηγοί πλήρωναν υψηλότερους φόρους θα υπήρχαν αντισταθμιστικά οφέλη για όλους αυτούς που δεν οδηγούν. Αυτό δεν είναι δημοκρατικότερο?

 

Το τραμ έχει μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα. Σε πλήρη λειτουργία, με ένα συρμό ανά 5 λεπτά, μπορεί να μεταφέρει μέχρι 2500 επιβάτες/ώρα. Η αντίστοιχη μεταφορική ικανότητα λεωφορείων ή τρόλεϊ που κινούνται σε αποκλειστική λωρίδα είναι περίπου 1000-1200 το πολύ. Επίσης το τραμ είναι γραφικό, οικολογικό και αθόρυβο. Όμως σου επαναλαμβάνω το πρόβλημά δεν είναι το τραμ. Το πρόβλημα είναι τα ΙΧ. Και πιστεύω ότι από κει πρέπει να αρχίσουμε γιατί το κακό έχει παραγίνει.

 

Βασικά τώρα που το σκέφτομαι στην βουλιαγμενη και την βαρκιζα παει λεωφορείο(νομιζω μαλιστα οτι το καλοκαιρι μπαινει και γραμμη εξπρες)Γιατι δεν παιρνεις αυτο???

 

Μην Παραβλέπεις το γεγονος ότι η εισοδος στον Πειραια τωρα γινεται από 3 λωρίδες και μετα από μία!!!Δεν ειναι και λίγο νομίζω!!!διαφωνείς???

 

Επίσης δεν νομιζω οτι υπάρχουν οικογένειες χωρις ΙΧ και αν υπάρχουν δεν αποτελουν παραπάνω απο το 2-3% του πλυθησμου(ειδικα στις μεγαλουπόλεις) οπότε σορρυ αλλα η πλειοψηφία κερδίζει!!

 

Επίσης σε ένα συρμο τραμ αντιστοιχουν αν οχι ολα τα λεωφορεια(γιατι ενταξει και τα δρομολογια του δεν ειναι και τα πιο συνεπη και μεσα σε 5 λεπτα δεν θα εχουν περασει και τα 6 διαφορετικα) τουλαχιστον 3 με 4 απο τα 7(μαζι με το τρολλευ) οπότε η μεγαλύτερη χωριτικότητα του τραμ πλεον δεν λεει τιποτα!!

 

Και σε τελική ανάλυση αν η χωριτικότητα είναι το προβλημά μας τοτε ας βαλουμε αλλες 2,3 γραμμες λεωφορείων με πιο συχνα δρομολόγια και τελος!!!ουτε μονοδρομήσεις ούτε επιπλέον ιδιαιτερα έξοδα ούτε πειράματα!!!

 

Οσον αφορα την οικολογικοτητα του τραμ συμφωνω αλλα δεν ειναι αυτο το θέμα μας!Γραφικό παντως δεν ειναι!το παλιο τραμ ηταν γραφικο το τωρινο ειναι σαν κονσερβοκουτι!!Και τελος παντων εδω μιλαμε για το πως θα διευκολύνουμε τη ζωή μας!!!

 

Γενικά δεν σας λεει τιποτα το γεγονός οτι ο κοσμος εχει ψιλοαπορρίψει το τραμ σαν μεταφορικό μεσο!!Σχεδόν αδειοι βολοδέρνουν οι συρμοι!!δεν λεει τιποτα αυτο????Εχουν περάσει σχεδον 2 χρόνια από την έναρξη της λειτουργίας του και αν εξαιρέσουμε την περίοδο των ΟΑ το επιβατικό κοινό δεν εμπιστευεται το τραμ!!!

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ρε sotoss, τελικά τι προτείνεις? Περισσότερες υποδομές για ΙΧ σε μια πόλη που δεν χωράει άλλα? Το θέμα θα έπρεπε να είναι το πώς θα μετακινηθούν οι άνθρωποι και όχι πώς θα μετακινηθούν τα ΙΧ. Οι άνθρωποι έχουν προτεραιότητα, όχι ο ένας τόνος λαμαρίνα που κλείνει το χώρο και τον "κλέβει" από τον πολίτη.

 

Δεν θες τραμ, θες ΙΧ και (όπως λες) έχεις συμβιβαστεί με αυτή την κατάσταση. Δικαίωμά σου. Έχεις συμβιβαστεί με το χάλι με τα ΙΧ πάνω στα πεζοδρόμια, να κλείνουν ράμπες αναπήρων και πεζοδρόμους, να κορνάρουν ασύστολα και να γυρίζουν γύρω-γύρω ψάχνοντας πάρκινγκ. Τι να πω...

 

Επίσης έχεις άποψη χωρίς γνώση. Οι 2000 έως 2500 επιβάτες ανά ώρα του τραμ (που ανέφερα και εγώ λίγες σελίδες πριν) δεν σου λένε τίποτε? Προτιμάς 400 παρκαρισμένα αυτοκίνητα στο Πασαλιμάνι απο μερικές χιλιάδες ανθρώπους που θα κάνουν άνετα τη δουλειά τους? Προτιμάς?

 

Νομιζω οτι η απαντηση μου στον Δημητρη θα σε καλύψει

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το τραμ δεν το κατάργησε ο Σκυλίτσης αλλά ο Καραμανλής.

 

Νομίζω οτι οταν καταργηθηκε στον Πειραια ηταν Δημαρχος ο Σκυλίτσης.Τεσπα οποιος και να το εκανε αγιος ανθρωπος!!!

http://img150.imageshack.us/img150/7718/panathinaikosfannh8.gif

 

Proud owner of an OMNIA 16GB !!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι οταν καταργηθηκε στον Πειραια ηταν Δημαρχος ο Σκυλίτσης.Τεσπα οποιος και να το εκανε αγιος ανθρωπος!!!

ξεχνας γιατι εφυγε απο το κερατσινι????????? εκανε πολυ θορυβο ελεγε τοτε ο δημαρχος του κερατσινιου................. δοξα τον θεο ομως.........:p :p :p

Link to comment
Share on other sites

ξεχνας γιατι εφυγε απο το κερατσινι????????? εκανε πολυ θορυβο ελεγε τοτε ο δημαρχος του κερατσινιου................. δοξα τον θεο ομως.........:p :p :p
Εκείνο το τραμ δεν είχε καμιά σχέση με το σημερινό. Ένα μικρό βαγόνι και πολύ θορυβώδες. Κι όμως, ακόμα κι αυτά τα παλιά τραμ πολλές ευρωπαϊκές πόλεις τα έχουν κρατήσει για λόγους γραφικότητας.
Link to comment
Share on other sites

βΓια Βάρη/Βάρκιζα υπάρχει το λεωφορείο 171 από τον σταθμό μετρό της Δάφνης και έχει δρομολόγια κάθε 15-20 λεπτά περίπου (ίσως και συχνότερα, δεν θυμάμαι) . Κάνει τέρμα στην Βάρκιζα, ακριβώς έξω από την πλαζ (πλέον Yabanaki, μα...ίες για μένα, άκου να πληρώνεις τα κέρατά σου για κάνεις μπάνιο σητν θάλασσα... ) . Τώρα για όποιον θέλει να πάει για μπάνιο στα λιμανάκια υπάρχουν 2 επιλογές: ή το Ε22 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ EXPRESS) από Ακαδημία ή από την πλατεία Γλυφάδας το 116. Για Σαρωνίδα πάλι το Ε22. Και για Σούνιο κ.λ.π. μην ξεχνάτε το ΚΤΕΛ Αττικής... Οπότε δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνετε με το αυτοκίνητο, υπάρχουν πολλές επιλογές (για εμένα τουλάχιστον εκτός από το ταξί. δεν πρόκειται να πληρώσω μια περιουσία, ειδικά αν κολήσει στην κίνηση) .

 

EDIT

Όσο για το τραμ στον Πειραιά νομίζω ότι έχω ξαναπεί την άποψή μου: είμαι κατά και δεν αλλάζω γνώμη. Υπάρχουν πολλά λεωφορεία και ο ηλεκτρικός. Και για το μετρό το ίδιο ισχύει: εφόσον φτάνει ο ηλεκτρικός εδώ και πάρα πολλά χρόνια (και έχει πολύ συχνά και συνεπή δρομολόγια) το μετρό τι το θέλουν;;;;; Επιπλέον έξοδα (που δεν είναι λίγα λεφτά) και μέχρι να φτιαχτεί με τα σκαψίματα θα διαλύσουν τα πάντα. Στην Βούλα βεβαίως να φτάσει το ΤΡΑΜ. Δεν υπάρχουν και τόσο πολλά λεωφορεία (Α1, Α2, Ε1, Ε2) και πολλές φορές, λόγω του ότι τα Α1, Ε1 έρχονται από Πειραιά και τα Α2, Ε2 από Αθήνα, κολάνε σε κίνηση και γίνεται πανικός. Το καλό του τραμ είναι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με κίνηση.

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Βασικά τώρα που το σκέφτομαι στην βουλιαγμενη και την βαρκιζα παει λεωφορείο(νομιζω μαλιστα οτι το καλοκαιρι μπαινει και γραμμη εξπρες)Γιατι δεν παιρνεις αυτο???
Γιατί κάνει πιο πολύ ώρα. Μποτιλιάρει στη κίνηση όπως και το ΙΧ. Το τραμ είναι πιο άνετο.

 

Μην Παραβλέπεις το γεγονος ότι η εισοδος στον Πειραια τωρα γινεται από 3 λωρίδες και μετα από μία!!!Δεν ειναι και λίγο νομίζω!!!διαφωνείς???

Η είσοδος θα γίνεται από δύο λωρίδες.

 

Επίσης δεν νομιζω οτι υπάρχουν οικογένειες χωρις ΙΧ και αν υπάρχουν δεν αποτελουν παραπάνω απο το 2-3% του πλυθησμου(ειδικα στις μεγαλουπόλεις) οπότε σορρυ αλλα η πλειοψηφία κερδίζει!!
Στο Δημοτικό σχολείο που πηγαίνει ο γιός μου (συγκρότημα Καστέλλας), τουλάχιστον για το 25% των παιδιών της τάξης του, ξέρω πως δεν έχουν οι οικογένειές τους αυτοκίνητο. Αν πας σε πιο υποβαθμισμένες περιοχές το ποσοστό είναι μεγαλύτερο.

 

Επίσης σε ένα συρμο τραμ αντιστοιχουν αν οχι ολα τα λεωφορεια(γιατι ενταξει και τα δρομολογια του δεν ειναι και τα πιο συνεπη και μεσα σε 5 λεπτα δεν θα εχουν περασει και τα 6 διαφορετικα) τουλαχιστον 3 με 4 απο τα 7(μαζι με το τρολλευ) οπότε η μεγαλύτερη χωριτικότητα του τραμ πλεον δεν λεει τιποτα!!
Σύμφωνα με του συγκοινωνιόλόγους το τραμ είναι πολύ πιο αποτελεσματικό μέσο μεταφοράς. Αυστρία, Γερμανία, Ολανδία που ξέρω, διαθέτουν τεράστια δίκτυα τραμ σε όλες τις πόλεις τους. Συμπτωματικά είναι και οι χώρες με τη μεγαλύτερη οικολογική ευαισθησία.

 

Γενικά δεν σας λεει τιποτα το γεγονός οτι ο κοσμος εχει ψιλοαπορρίψει το τραμ σαν μεταφορικό μεσο!!Σχεδόν αδειοι βολοδέρνουν οι συρμοι!!δεν λεει τιποτα αυτο????Εχουν περάσει σχεδον 2 χρόνια από την έναρξη της λειτουργίας του και αν εξαιρέσουμε την περίοδο των ΟΑ το επιβατικό κοινό δεν εμπιστευεται το τραμ!!!
Ο λόγος που το τραμ δεν έχει πολύ κόσμο μέχρι τώρα είναι ότι περνάει από μη κατοικημένες περιοχές. Αλλά ακόμα κι έτσι, τις ώρες αιχμής είναι γεμάτο. Αν περάσει από Πειραιά θα γεμίσει.
Link to comment
Share on other sites

Εκείνο το τραμ δεν είχε καμιά σχέση με το σημερινό. Ένα μικρό βαγόνι και πολύ θορυβώδες. Κι όμως, ακόμα κι αυτά τα παλιά τραμ πολλές ευρωπαϊκές πόλεις τα έχουν κρατήσει για λόγους γραφικότητας.

εκεινο το τραμ ομως απο πειραια ερχοταν...

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνάμε κάτι πολύ βασικό εδώ και ώρα.Ο Πειραιάς δεν είναι μια πόλη με χιλιάδες ΙΧ όπως οι υπόλοιπες.Έχει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας που σημαίνει χειμώνα-καλοκαίρι έχει στάνταρ κίνηση ασχέτως απο τους δημότες του.Ειδικά το καλοκαίρι φαντάζεστε όλοι τι γίνεται.Τι θα τους πούμε;Ελάτε με το τραμ;Ή πάρτε το λεωφορείο και ελάτε στο λιμάνι;

Και κάτι ακόμα,μέσα στη συνολική μελέτη που έχει γίνει για το τραμ,έχουν πει ότι θα καταργήσουν βασικές γραμμές λεωφορείων όπως πχ Α1 και Β1 και μάλλον και το 040.

 

Υ.Γ. Η Ηρώων Πολυτεχνείου θα μονοδρομηθεί,που σημαίνει 3+1 λωρίδες εισόδου.Κοιτάξτε στο πρώτο post του MsK σχετικά με την μελέτη για αλλαγές σε βασικές οδούς.

Link to comment
Share on other sites

an kai methysmenos pou den exei oreksi na koimirhei exw na pw,gi aytous pou pigenoun sto limani gia taksidadi svk tou tha tous voithisei,opws voithaei kai o iliktrikos,gi aytous pou pigenoun diakopes/douleia gia arketo kairo tha paroun kai to aytokinito tous mazi ara tha kolisoun sti kinisi kai eidika me periorismenes lwrides tha einai welcome to the jungle peiraiasl.giati den kanoun ena dimopsifisma gia to an theloun oi peiraiwtes to tram?pistevw pws tha vgei arnitiko,parolayta einai to pio dimokratiko.egw pantos eimai kata.
Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3
Link to comment
Share on other sites

Άσχετα από το αν γίνει ή όχι το τραμ, η μονοδρόμηση των 2 κεντρικών λεωφόρων του Πειραιά θα βοηθήσει (αρκεί να μην καταληφθούν από τα διπλοπαρκαρισμένα). Το μόνο που ίσως δυσκολέψει είναι κάποιον που βρίσκεται στο Γηροκομείο και θέλει να πάει στο Πασαλιμάνι. Δεν έχω δει τι προτείνουν, αλλά πιστεύω ότι κάτι θα έχουν προβλέψει.

 

Η μόνος σοβαρός αντίλογος προς το τραμ που έχω διαβάσει είναι του καθηγητή μεταφορών του ΕΜΠ Αμπακούμκιν. Αυτός προτείνει μη παραβιαζόμενους λεωφορειόδρομους με πυκνά διπλά λεωφορεία. Αλλά το σημαντικότερο και ουσιαστικότερο στην πρότασή του είναι το ξύλωμα των παρκαρισμένων και η κατασκευή μεγάλων και άνετων πεζοδρομίων, χωρίς παρκαρισμένα ΙΧ ή άλλα εμπόδια, ώστε να μπορούν να πάνε οι επιβάτες μέχρι τις στάσεις των ΜΜΜ. Διαφορετικά, όπως λέει, οτιδήποτε μέσο κι αν φτιάξουν θα βγει άχρηστο.

 

Με τραμ ή χωρίς τραμ, το ζητούμενο είναι ο περιορισμός του ΙΧ.

 

Αναλυτικά η επιχειρηματολογία υπέρ του τραμ από τη σελίδα του Παρατηρητήριου Ελεύθερων Χώρων:

ENΔΕΚΑ ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΔΙΚΤΥΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

1. Εξασφαλίζει ταχεία, αξιόπιστη και ευχάριστη σύνδεση με τους δήμους της παραλιακής ζώνης, τη Ν. Σμύρνη και το κέντρο της Αθήνας. Ο επιβάτης του τραμ απολαμβάνει άνετα την παραθαλάσσια διαδρομή κατά μήκος του αποκλειστικού διαδρόμου του τροχιοδρόμου, ενώ δίπλα τα αυτοκίνητα συχνά είναι εγκλωβισμένα στην κορεσμένη Λεωφ. Ποσειδώνος.

 

2. Όλοι γνωρίζουν ότι τους λεωφορειόδρομους δυστυχώς τους ακυρώνουν πολλές φορές στην πράξη οι απείθαρχοι οδηγοί, σε αντίθεση με τον αποκλειστικό τροχιόδρομο που εκ κατασκευής είναι δύσκολο έως αδύνατο να παραβιαστεί. Συνεπώς, απόδοση πλήρους προτεραιότητας στη δημόσια συγκοινωνία σημαίνει κατ’εξοχήν δημιουργία δικτύου σύγχρονου τραμ. Συγχρόνως είναι σημαντικό να υπάρχει ενιαίο δίκτυο δημόσιας συγκοινωνίας σε αποκλειστικό διάδρομο, που να συνδέει τον Πειραιά με την παραλιακή ζώνη. Το τραμ ήδη υπάρχει κατά μήκος της (καλύπτοντας απόσταση 15 χλμ) και φτάνει σε απόσταση αναπνοής από τον Πειραιά. Λεωφορειόδρομος δεν υπάρχει στην παραλιακή ζώνη και υπάρχοντος του τροχιοδρόμου, θα ήταν άσκοπο να κατασκευαστεί, αφού μάλιστα θα υπολείπεται της μεταφορικής ικανότητας του τελευταίου. Συνεπώς η επέκταση του τραμ μέχρι το κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά, καθίσταται μονόδρομος.

 

3. Μερικοί υποστηρίζουν ότι για την επαρκή εξυπηρέτηση του Πειραιά αρκούν η επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, που θα φτάσει μέσω Κορυδαλλού και Νίκαιας, και η επέκταση της γραμμής των ΗΣΑΠ. Όμως ούτε το μετρό ούτε οι ΗΣΑΠ θα εξυπηρετήσουν τη σύνδεση του Πειραιά με τους δήμους της παραλιακής ζώνης και των νοτίων προαστίων, που αντιπροσωπεύει ένα πολύ μεγάλο αριθμό μετακινήσεων. Το μετρό θα συνδέσει τον Πειραιά με τη Δυτική Αθήνα, ενώ οι ΗΣΑΠ τον συνδέουν με το κέντρο της Αθήνας και τα βόρεια προάστια. Σημειώνεται επίσης ότι ενώ οι μετακινήσεις μεταξύ Πειραιά και δυτικής Αθήνας γίνονται κυρίως με δημόσια συγκοινωνία, οι μετακινήσεις μεταξύ Πειραιά και ανατολικής Αθήνας γίνονται κατά βάση με αυτοκίνητο και ένα ποσοστό τους θα υποκατασταθεί από το τραμ, αποσυμφορίζοντας το κέντρο του.

 

4. Με την πρόταση του Δήμου, το τραμ να φτάσει στο λιμάνι ακολουθώντας τη χάραξη των ΗΣΑΠ μετά την (σε ποιό μέλλον;)υπογειοποίησή τους, ο Πειραιάς παρακάμπτεται και μαζί του και το πρόβλημα που το τραμ καλείται να αντιμετωπίσει. Εκείνοι που την υποστηρίζουν κάνουν ότι ξεχνούν ότι το πρόβλημα είναι το αυτοκίνητο. Αν το τραμ απομακρυνθεί από την καρδιά του Πειραιά για να μη θιγεί το αυτοκίνητο, τότε ποιο είναι το νόημά του; Το τραμ θα απομακρύνει το αυτοκίνητο, όχι το αυτοκίνητο το τραμ. Εκτός αν κάποιες προτεραιότητες και αξίες από κάποιους ακόμη αμφισβητούνται.

 

5. Η προγραμματισμένη επέκταση του τραμ στον Πειραιά θα συνδυαστεί με έργα ανάπλασης της κεντρικής περιοχής του, ευκαιρία που θα χαθεί αν ακυρωθεί το έργο. Είναι αμελητέο ότι το αυτοκίνητο θα απομακρυνθεί από τα πεζοδρόμια κατά 3,5 μ.; Είναι αμελητέο ότι ο διάδρομος του τραμ θα είναι στην πραγματικότητα ένας ελεύθερος ανοικτός χώρος εκεί που πριν ήταν άσφαλτος κατειλημμένη από αυτοκίνητα;

 

6. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του τραμ, η πρώτη φάση ανάπτυξής του προέβλεπε την είσοδό του στο κέντρο του Πειραιά. Καθυστέρησε η ολοκλήρωση της πρώτης φάσης λόγω της παρεμβολής των Ολυμπιακών Αγώνων. Σε περίπτωση που το τέρμα του τραμ παραμείνει στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας, η παραλιακή γραμμή θα υπολειτουργεί, υπονομεύοντας τη βιωσιμότητα του συνολικού έργου, που η σημασία του για όλους τους Αθηναίους είναι τεράστια.

 

7. Το κέντρο του Πειραιά είναι υποχρεωτικό πέρασμα για την επέκταση του τραμ προς Κερατσίνι και Πέραμα, και στο σύνολο της Πειραϊκής, όπως έχει υποδείξει και η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό..

 

8. Η σύνδεση του Πειραιά με το τραμ εξοπλίζει την πόλη με ένα μέσο φιλικό προς τον πολίτη-επιβάτη, προσβάσιμο από τα άτομα με ειδικές ανάγκες και άλλες κατηγορίες του πληθυσμού που αντιμετωπίζουν προβλήματα κινητικότητας (μητέρες με παιδικά αμαξίδια, ηλικιωμένοι, ποδηλάτες κλπ).

 

9. Τα πρώτα στοιχεία από τις υφιστάμενες γραμμές τραμ αποδεικνύουν ότι το μερίδιο της δημόσιας συγκοινωνίας στο σύνολο των μετακινήσεων κατά μήκος τους αυξήθηκε.

 

10. Η διεθνής εμπειρία από δεκάδες πόλεις που έβαλαν σχετικά πρόσφατα τραμ στην καρδιά του εμπορικού τους κέντρου (Μάντσεστερ, Στρασβούργο κλπ), αποδεικνύει επίσης ότι οι εμπορικές δραστηριότητες ενισχύθηκαν σημαντικά. Ο εμπορικός κόσμος του Πειραιά το γνωρίζει.

 

11. Το τραμ είναι η μοναδική φτηνή και αποτελεσματική λύση με χρηματοδότηση εξασφαλισμένη, όπως και χρονοδιάγραμμα άμεσης υλοποίησης. Η υπογειοποίηση των ΗΣΑΠ, όπως και οι επεκτάσεις του μετρό στον Πειραιά συνεπάγονται επενδύσεις ανέφικτες για τα δεδομένα του ορατού μέλλοντος. Χωρίς το τραμ, δεν θα συνεχιστεί απλά η σημερινή αδιέξοδη κατάσταση, αλλά και θα επιβαρύνεται καθημερινά με τα χιλιάδες νέα αυτοκίνητα που προστίθενται στην ήδη κορεσμένη πόλη.

 

Η Πρωτοβουλία για την ίδρυση του ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ «Ο ΕΠΙΒΑΤΗΣ»:

 

· Στηρίζει την αναβάθμιση της δημόσιας συγκοινωνίας, όπως περιγράφεται στον Νέο Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αθήνας, διεκδικώντας την επιτάχυνση της υλοποίησής του με περισσότερα και τολμηρότερα μέτρα (όπως η κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών που είναι παράλληλες με τα μέσα σταθερής τροχιάς και η καθιέρωση αποκλειστικά ενιαίου εισιτηρίου για όλα τα μέσα δημόσιας συγκοινωνίας, για τη διευκόλυνση των συνδυασμένων μετακινήσεων). Ωστόσο δεν υποτιμά ότι η τύχη της δημόσιας συγκοινωνίας θα εξαρτηθεί από την πολιτική που θα ασκηθεί απέναντι στο αυτοκίνητο. Απαιτούνται τολμηρότερα μέτρα για τον περιορισμό της κυκλοφορίας και της στάθμευσης στις κεντρικές περιοχές όλων των πόλεων της Ελλάδας.

 

· Ζητά την άμεση ολοκλήρωση του δικτύου του τραμ μέχρι τον Πειραιά, ώστε να μη χαθούν τα διαθέσιμα κονδύλια του Γ’ ΚΠΣ, να υπάρξει συνέπεια λόγων και έργων και να αποδείξει η Πολιτεία ότι είναι αποφασισμένη να προωθήσει ουσιαστικές πολιτικές για τη βιώσιμη κινητικότητα. Παράλληλα στο τραμ που κατασκευάστηκε πρέπει επιτέλους να αποδοθεί προτεραιότητα στις διασταυρώσεις («πράσινο κύμα»), σταματώντας κάποια αρμόδια υπουργεία να υποσκάπτουν τη λειτουργία του για χάρη του αυτοκινήτου. (Στάλθηκε στο Παρατηρητήριο 19-12-2005)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πρέπει να καταθέσω και εγώ την άποψή μου, σαν δημότης Πειραιά.

 

Λοιπόν...Είμαι 21 και κάτι, και στην οικογένειά μου έχουμε ένα ΙΧ. Το ΙΧ δεν το χρησιμοποιώ, δεν έχω καν δίπλωμα ακόμα για πολλούς λόγους. Το τραμ βέβαια δεν νομίζω ότι θα βελτιώσει την κατάσταση, τουναντίον, γιατί οι αλλαγές που σχεδιάζονται ΟΝΤΩΣ δεν έχουν λάβει υπ'όψη τους την επιβατική κίνηση τους μήνες αιχμής όσον αφορά το λιμάνι του Πειραιά.

 

Ο λόγος για τον οποίο θα ήθελα να έχω διαθέσιμο ΙΧ, και γιατί θα πάω να βγάλω δίπλωμα? Τα ΜΜΜ δεν είναι πανάκεια.

 

Όλα μου τα χρόνια μετακινούμαι με ΜΜΜ και ταξί. Τα ταξί είναι πραγματική μάστιγα, κατ' αρχάς (τις ημέρες που οι συμπαθείς ταρίφες απεργούν, η ταχύτητα των λεωφορείων αυξάνεται ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ κατά 50+++%). Δεν υπάρχει σχεδιασμός ώς τώρα για τα ΜΜΜ στον Πειραιά, και γιαυτό το ΙΧ / ταξί αποτελεί μονόδρομο. Αν και το παρκάρισμα είναι όντως αισχρό και ελλιπές, δεν μπορούν να γίνουν πολλά πράγματα χωρίς ΙΧ. Δίνω ενδεικτικά παραδείγματα...

 

Μένω στην αρχή Φρεαττύδας, κοντά στο Τζάνειο. Με χρήση ΜΜΜ μπορώ...

 

*Να πάω στην Αθήνα και σε οποιοδήποτε άλλο μέρος με συνδέει ο ΗΣΑΠ και κατ' επέκταση το Μετρό. Το κάνω.

 

* Να πάω στο λιμάνι του Πειραιά για να πάρω τον ΗΣΑΠ. Το κάνω.

 

*Να πάω σε άλλες περιοχές του Πειραιά, π.χ. Χατζηκυριάκειο / Καλλίπολη / κτλ. Το κάνω.

 

*Να πάω στο Φάληρο για να πάρω το τραμ .Δεν το κάνω. Θεωρώ το τραμ αργό και μη χρήσιμο χωρίς το "πράσινο κύμα" και Γλυφάδα πηγαίνω με λεοφωρείο και όχι με τραμ, αν θέλω να πάω εκεί.

 

*Να πάω σε Σύνταγμα / Ομόνοια και με λεοφωρείο. Το κάνω αν χρειάζεται.

 

Και πράγματα που ΔΕΝ μπορώ να κάνω εύκολα...

 

*Να πάω στην Πειραική. Το 904 είναι το μόνο λεοφωρείο που καλύπτει αυτή την διαδρομή, και πάλι, μέσω Χατζηκυριακείου. Η ώρα που κάνει είναι πολλή για αυτή την απόσταση. Χρειάζεται ταξί / ΙΧ αν θέλω να φτάσω πιο γρήγορα. Το 905 (904 με αντίστροφο δρομολόγιο, ΠΡΟΣ πειραική) υπήρχε για πολύ λίγο και καταργήθηκε γιατί...δεν χώραγαν 904 + 905 μαζί στην Πειραική.

 

*Να πάω στο Μικρολίμανο και άλλες περιοχές του Πειραιά με ελλιπή συγκοινωνία. Ο μόνος τρόπος για να φτάσεις εκεί είναι μέσω ΣΕΦ, μακριά δηλαδή από το κυρίως Μικρολίμανο, και μέσω τρόλει, που όμως δεν μπορώ να πάρω γιατί θέλω τουλάχιστον 10' περπάτημα για να φτάσω στα Καρφούρ απ όπου περνάει, και μεγάλη αναμονή μέχρι να έρθει, κάτι που δεν υπάρχει η πολυτέλεια να κάνω αν θέλω να φτάσω στον προορισμό μου σε δεδομένο χρόνο.

 

*Να φτάσω στον ΗΣΑΠ γρήγορα, με τα πόδια ή ΜΜΜ. Τα ΜΜΜ έχουν ασταθή χρόνο δρομολογίων, και ο ΗΣΑΠ, το λιμάνι γενικά, είναι αντικειμενικά μακριά μου για να πάω με τα πόδια (20' περπάτημα...και βάλε). Πάλι καταφεύγουμε στα ταξί και τη μάστιγά τους...

 

Τα πράγματα λοιπόν δεν είναι όπως φαίνονται. Υπάρχουν ελλιπείς τρόποι για να φτάσεις σε αρκετές περιοχές, ή τα ΜΜΜ που ήδη υπάρχουν χρειάζονται τακτικότερα δρομολόγια σε αρκετές περιπτώσεις (και 24ωρα, προσθέτω). Ζω σε πολυκατοικία χτισμένη πριν 30 χρόνια τουλάχιστον, χωρίς υπόγειο πάρκινγκ, χωρίς πυλωτή. Σε περίπτωση που η οικογένεια μου διατηρούσε ένα ΙΧ, θα ήμουν κατακριτέος? Τα πάρκινγκ του Πειραιά γιατί κόλλησαν, ειδικά αυτό κοντά στο Τζάμπο? Το ότι έχω ΒΑΡΕΘΕΙ να αργώ σε όλα τα ραντεβού μου (...ΜΜΜ και "τακτικά" δρομολόγια) ή να πληρώνω μηνιάτικα σε ταξί, με κάνει κατακριτέο, και άτομο που δεν θέλει καλύτερη ποιότητα ζωής στην πόλη του?

 

Εγώ χαίρομαι με την προοπτική του να έρθει μετρό στον Πειραιά γιατί οι στάσεις που προβλέπει η προκαταρκτική μελέτη (Πλατεία Κοραή, Ζέα) είναι ό,τι καλύτερο για την κυκλοφορία του Πειραιά άπαξ και ολοκληρωθούν. Αποσυμφωρούν και το κέντρο του (Πλ.Κοραή) και το Πασαλιμάνι (Ζέα), και μου προσφέρουν και μένα σαν δημότη της περιοχής βιώσιμη εναλλακτική (πάρε μετρό από Ζέα και έχεις όλο το δίκτυο στα πόδια σου...)

 

Το τραμ, τι μου προσφέρει? Δεν έχω ανάγκη το τραμ γιατί δεν μετακινούμαι συχνά στην παραλιακή...Ούτε φυσικά έχω σκοπό να πάω Σύνταγμα με αυτό, είναι πιο αργό κι απ' το θάνατο σ' αυτή την διαδρομή...Ποιό το νόημα της χρήσης του? Βελτιώνει την δική μου ποιότητα ζωής άμεσα? Έχει στάση στην Φρεαττύδα μήπως?

 

Το ζήτημα είναι σύνθετο...Αν και δεν επικροτώ την λογική του "όλοι δικό τους ΙΧ στα 18 τους", βάσει της οποίας φίλος μου που μένει στην Αγ. Παρασκευή έχει 3 ΙΧ στην οικογένεια(!) και ίσως αποκτήσει 4ο(!!! - για 4 άτομα), δεν μπορεί να αναστατώνεται μια πόλη για το...τραμ. Ας λειτουργήσει το πράσινο κύμα, ας κάνει την επέκταση προς Βούλα και ακόμα παραπέρα (Βάρκιζα...μέχρι και Ανάβυσσο αν πήγαινε) και μετά ας το φέρουν στον Πειραιά. Την δεδομένη στιγμή, μάλλον χειροτερεύει την κατάσταση, για όποιον δεν θέλει...να πάει στη Γλυφάδα!

Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα.

Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

οι αλλαγές που σχεδιάζονται ΟΝΤΩΣ δεν έχουν λάβει υπ'όψη τους την επιβατική κίνηση τους μήνες αιχμής όσον αφορά το λιμάνι του Πειραιά.
Αυτό από που το συμπεραίνεις? Το τραμ έχει σκοπό να εξυπηρετήσεις και τη κίνηση προς το λιμάνι, ώστε να μην αναγκάζονται οι επιβάτες για νησιά να κατέβουν με το ΙΧ τους. Και πιστεύω ότι εκεί θα προσφέρει και περισσότερο.

 

Ο λόγος για τον οποίο θα ήθελα να έχω διαθέσιμο ΙΧ, και γιατί θα πάω να βγάλω δίπλωμα? Τα ΜΜΜ δεν είναι πανάκεια.
Συμφωνώ απόλυτα. Και δίπλωμα να βγάλεις, και ΙΧ να έχεις. Δεν θα είσαι εσύ ο καλός Σαμαρίτης που θα παίρνει τα ΜΜΜ για να μπορώ εγώ κι ο Σώτος να κυκλοφοράμε άνετα με το ΙΧ μας. Όμως σκέψου πόσο καλύτερα και πιο αξιόπιστα θα ήταν τα ΜΜΜ αν δεν υπήρχαν τα ΙΧ. Όχι μόνο αυτά που κυκλοφοράνε, αλλά πολύ περισσότερο αυτά που είναι παρκαρισμένα κι εμποδίζουν. Η συζήτηση που κάνουμε είναι για το ποια θα πρέπει να είναι η προοπτική για την πόλη μας, όχι το τι συμφέρει εμάς στη δεδομένη στιγμή. Καθένας πορεύεται σύμφωνα με το συμφέρον του, κι αυτό είναι απόλυτα αποδεκτό. Απαράδεκτο είναι να καταπατάς τα συμφέροντα των υπόλοιπων παρκάροντας πάνω σε πεζοδρόμια, πλατείες ή ράμπες αναπήρων. Πέρα από το κόστος αγοράς, το κόστος στάθμευσης είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το ΙΧ. Όποιος δεν μπορεί να αντέξει αυτό το κόστος, δεν το μεταβιβάζει στο κοινωνικό σύνολο, αλλά απλώς δεν αγοράζει ΙΧ.

 

[..]

*Να πάω σε άλλες περιοχές του Πειραιά, π.χ. Χατζηκυριάκειο / Καλλίπολη / κτλ. Το κάνω.

*Να πάω στο Φάληρο για να πάρω το τραμ .Δεν το κάνω. Θεωρώ το τραμ αργό και μη χρήσιμο χωρίς το "πράσινο κύμα" και Γλυφάδα πηγαίνω με λεοφωρείο και όχι με τραμ, αν θέλω να πάω εκεί.

Λογικό να μη χρησιμοποιείς τραμ, αφού είναι πολύ μακριά από τη γειτονιά σου. Αν όμως υπήρχε στάση του τραμ στη Φρεατίδα, και ήθελες να πας στο Π.Φάληρο, ή στη Γλυφάδα, ή στη Ν.Σμύρνη, δεν θα το έπερνες? Κι όπως ξέρεις, προβλέπεται να φτάσει το τραμ και στη Φρεατίδα και στο Χατζηκυριάκειο. Το τραμ είναι ένα πιο γρήγορο, πιο άνετο και πιο αξιόπιστο μεγάλο λεωφορείο. Και σίγουρα εξυπηρετεί. Κι εγώ για να πάω Σύνταγμα δεν θα πάρω τραμ. Αν θέλω όμως να πάω Γλυφάδα ή Παλιό Φάληρο (που δε βρίσκεις και να παρκάρεις με τίποτα) το χρησιμοποιώ.

 

*Να πάω στο Μικρολίμανο και άλλες περιοχές του Πειραιά με ελλιπή συγκοινωνία. Ο μόνος τρόπος για να φτάσεις εκεί είναι μέσω ΣΕΦ, μακριά δηλαδή από το κυρίως Μικρολίμανο, και μέσω τρόλεϊ, που όμως δεν μπορώ να πάρω γιατί θέλω τουλάχιστον 10' περπάτημα για να φτάσω στα Καρφούρ απ όπου περνάει, και μεγάλη αναμονή μέχρι να έρθει, κάτι που δεν υπάρχει η πολυτέλεια να κάνω αν θέλω να φτάσω στον προορισμό μου σε δεδομένο χρόνο.

*Να φτάσω στον ΗΣΑΠ γρήγορα, με τα πόδια ή ΜΜΜ. Τα ΜΜΜ έχουν ασταθή χρόνο δρομολογίων, και ο ΗΣΑΠ, το λιμάνι γενικά, είναι αντικειμενικά μακριά μου για να πάω με τα πόδια (20' περπάτημα...και βάλε). Πάλι καταφεύγουμε στα ταξί και τη μάστιγά τους...

Ο καλύτερος τρόπος για να πας Μικρολίμανο είναι με τα πόδια. Το ίδιο κάνω κι εγώ για να πάω Φρεατίδα από τη Καστέλλα που μένω. Ο χρόνος περπατήματος είναι περίπου όσος κι ο χρόνος αναμονής του τρόλεϊ. Πάντως πιστεύω ότι θα έπρεπε αντί για δυο γραμμές τρόλεϊ Δραπετσώνα-Φάληρο και Κερατσίνι-Φρεατίδα να είχαμε 4 γραμμές που να καλύπτουν όλους τους προορισμούς. Το να αλλάξει γραμμή ένα τρόλεϊ είναι πολύ εύκολο. Το χειρότερο στα ΜΜΜ είναι η μετεπιβίβαση.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...