Jump to content

Δείτε τα χάλια μας...


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λιπόν από τις 6 του παρόντος μήνα έκανα μέσο της Forthnet (από το adsl in a box plus) αίτηση στον οτε για αναβάθμηση της γραμμής σε dsl...μετά από 7 μέρες με πέρνουν τηλέφωνο από τον οτέ και μου λένε η γραμμή σας έγινε dsl...

πάω να δω το modem (ολόσωστα συνδεδεμένο άλλοστε έκανα επαλίθευση και από το Help desk της Forthnet) και τπτ το led dsl μαύρο και άραχνο :lol: ....τελικά μετά από 5000 τηλέφωνα σε οτε και forthnet είπαν ότι είναι βλάβη στη γραμμή :confused: .... η forthnet έδωσε την περασμένη Παρασκευή βράδυ βλάβη ο οτε την πήρε την τρίτη που πέρασε :blink: :cry: και ακόμα τπτ :( ...είναι ρε παιδιά λογικά όλα αυτά??? πόσο να περιμένω ακόμα δηλαδή?? :( :(

υπάρχει τρόπος να την φτιάξω εγώ αυτή τη βλάβη? (πως) τη να συμβαίνει άραγε???

Link to comment
Share on other sites

Tα κακά των πακέτων.

Γι αυτό ποτέ των ποτών δεν πρόκειται να πάρω πακέτο.

Τι σχεση εχει οτι ειναι πακετο?

αν ηταν κανονικο dsl δεν θα ειχε προβλημα η γραμμη του!:lol:

Link to comment
Share on other sites

ναι το θέμα είναι ότι η forthnet δεν φταίει καθόλου αλλά ο οτέ που έχει την γραμμή...από ότι φαίνετε θα περιμένω πολλύ μέχρι να έρθουν από τον οτέ να δουν τη παίζει...εγώ μέχρι τότε μπορώ να κάνω τπτ? μπορώ να φτιάξω εγώ το πρόβλημα χωρίς τους τεχνικούς του οτέ? μπορώ να κοιτάξω κάτι κάπου...? έλεος πια με την κολό dial up...
Link to comment
Share on other sites

ναι το θέμα είναι ότι η forthnet δεν φταίει καθόλου αλλά ο οτέ που έχει την γραμμή...από ότι φαίνετε θα περιμένω πολλύ μέχρι να έρθουν από τον οτέ να δουν τη παίζει...εγώ μέχρι τότε μπορώ να κάνω τπτ? μπορώ να φτιάξω εγώ το πρόβλημα χωρίς τους τεχνικούς του οτέ? μπορώ να κοιτάξω κάτι κάπου...? έλεος πια με την κολό dial up...

 

 

Τελικά είναι να τραβάς τα μαλλιά σου,μια γραμμή την διαχειρίζονται δυο,αστα να πάνε...ο ΟΤΕ λέει έτσι και ο "παροχός" λέει γιουβέτσι.....

Link to comment
Share on other sites

Λιπόν από τις 6 του παρόντος μήνα έκανα μέσο της Forthnet (από το adsl in a box plus) αίτηση στον οτε για αναβάθμηση της γραμμής σε dsl...μετά από 7 μέρες με πέρνουν τηλέφωνο από τον οτέ και μου λένε η γραμμή σας έγινε dsl...

πάω να δω το modem (ολόσωστα συνδεδεμένο άλλοστε έκανα επαλίθευση και από το Help desk της Forthnet) και τπτ το led dsl μαύρο και άραχνο :lol: ....τελικά μετά από 5000 τηλέφωνα σε οτε και forthnet είπαν ότι είναι βλάβη στη γραμμή :confused: .... η forthnet έδωσε την περασμένη Παρασκευή βράδυ βλάβη ο οτε την πήρε την τρίτη που πέρασε :blink: :cry: και ακόμα τπτ :( ...είναι ρε παιδιά λογικά όλα αυτά??? πόσο να περιμένω ακόμα δηλαδή?? :( :(

υπάρχει τρόπος να την φτιάξω εγώ αυτή τη βλάβη? (πως) τη να συμβαίνει άραγε???

φίλε οι πιο πολλοί το έχουν περάσει.εγώ έχω περάσει έναν 1 χωρις dsl εξαιτίας του οτε.είτε βλάβη είτε διακοπή γραμμής και επανασύνδεση.περιμένεις μόνο.περιμένεις μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση εχει οτι ειναι πακετο?

αν ηταν κανονικο dsl δεν θα ειχε προβλημα η γραμμη του!:lol:

Aν ηξερες 5 πράγματα παραπάνω δεν θα γελούσες.

Επισης δεν θα γελούσες αν διάβαζες προσεκτικότερα το post (και ηξερες και 5 πράγματα).

Ο rostropol έδωσε ένα hint.

Think deeper.

Link to comment
Share on other sites

Aν ηξερες 5 πράγματα παραπάνω δεν θα γελούσες.

Επισης δεν θα γελούσες αν διάβαζες προσεκτικότερα το post (και ηξερες και 5 πράγματα).

Ο rostropol έδωσε ένα hint.

Think deeper.

ποια ειναι τα 5 πραγματα το οτι αργη δεν ειναι θεμε πακετου

και εγω πακετο εχω το πηρα 21/12/05 και 05/01/06 μου το βαλαν

(ειναι ΚΑΘΑΡΑ θεμα Π.ο.τ.ε & ΟΧΙ θεμα forthnet)

τωρα αν εχει καλες ταχυτητες και ποιος φταιει ειναι αλλο θεμα!

 

πεσμου που το στηρηζεις οτι ''φταινε" τα ''πακετα'' ?

γιατι εσυ ειπες οτι "δεν θα επερνα ποτε πακετο''

Link to comment
Share on other sites

Στοιχείο 1ο: «τελικά μετά από 5000 τηλέφωνα σε οτε και forthnet είπαν ότι είναι βλάβη στη γραμμή»

Αν δεν ειχε πακέτο θα είχε καθαρίσει με ένα τηλ στο 121. Όπως καθαρισα αρκετές φορές εγώ.

 

Στοιχείο 2ο: «η forthnet έδωσε την περασμένη Παρασκευή βράδυ βλάβη ο οτε την πήρε την τρίτη που πέρασε»

Για να πάει η βλάβη από τη forthnet στον ΟΤΕ πέρασαν 4 μέρες.

Αν ειχε στο ονομα του τη γραμμή δίνεις βλάβη και σε μερικές ώρες σε έχουν πάρει. Εχει τυχει να δώσω βλάβη στις 6 το απόγευμα και μέχρι τις 9 να με έχουν πάρει 2 τηλεφωνα και να έχει λυθεί το πρόβλημα.

 

Οπότε συνοψιζοντας, αν ειχε στο ονομα του τη γραμμή η βλάβη θα ειχε δηλωθεί την ίδια μέρα με ένα μονο τηλ στο 121 και όχι 4-5 μέρες αργότερα και μετά από 500 τηλέφωνα σε ISP και ΟΤΕ όπου ο ένας ρίχνει το φταίξιμο στον άλλο.

Και στη περίπτωση που δεν ειχε λυθει το πρόβλημα έχεις την επιλογή να πας στον ΟΤΕ και να χτυπήσεις το χέρι στο τραπέζι.

 

Αυτά προκύπτουν από 2 (!!!!!) και πλέον χρόνια ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ εμπειρίας dsl στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Για το λογω οτι δεν ξερεις ποιον να κραξεις οταν γινει η στραβη. Οταν βεβαια σου δινει 6+6 μηνες ή 50% εκπτωση στα παγια κατα τη ταπεινη μου γνωμη αντισταθμιζεται 100% αυτο το "προβλημα".
Link to comment
Share on other sites

αυτο που λες το καταλαβαινω αλλα το προβλημα ξεκιναει απο το βασικο μονοπολειακο παροχο Ο.Τ.Ε. για τα προβληματα τον γραμμων οχι οτι φταινε τα πακετα!
Link to comment
Share on other sites

καλά εμένα μπορεί κανείς να μου εξηγήσει πως γίνεται να έχει βλάβη η γραμμή πριν καλά καλά ενεργοποιηθεί;; πάντος αν δεν υπήρχε αυτή η βλάβη θα ήταν η γραμμή μου έτοιμη σε 7 μέρες awesome ε? αλλά...έχει "βλάβη" η γραμμή μου :X αν όντος ρε παιδία έχει η γραμμή μου πρόβλημα πως γίνεται να πέρνω τηλέφωνο και να μπαίνω στο net? κανονικά δεν θα έπρεπε? τεσπα από Δευτέρα και βλέπουμε...αλλά απαράδεκτος ο οτε από την προηγούμενη Τρίτη που πήρανε την βλάβη ούτε φωνή ούτε ακρόαση...μου φαίνετε ότι ο οτέ έχει καταντήσει *****λομάγαζο....
Link to comment
Share on other sites

Μια από τις καλύτερες λύσεις σε ότι αφορά τον ΟΤΕ είναι όσοι έχουμε τέτοιου είδος προβλήματα να αναζητήσουμε στον υδροκέφαλο αυτό οργανισμό φίλους συγγενών ή συγγενείς φίλων ή....τέλος πάντων κάποιους που θα ωθήσουν τα αιτήματα/προβλήματα μας στην επίλυση τους,δηλαδή same old story repeated continuously.......
Link to comment
Share on other sites

Μια από τις καλύτερες λύσεις σε ότι αφορά τον ΟΤΕ είναι όσοι έχουμε τέτοιου είδος προβλήματα να αναζητήσουμε στον υδροκέφαλο αυτό οργανισμό φίλους συγγενών ή συγγενείς φίλων ή....τέλος πάντων κάποιους που θα ωθήσουν τα αιτήματα/προβλήματα μας στην επίλυση τους,δηλαδή same old story repeated continuously.......

lool έχεις δίκιο...αναρωτιέμαι σε άλλα ευρωπαικά κράτη να συμβαίνει αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Bayern7 σύνελθε λίγο. :!: Εγώ Εδώ και ενάμιση χρόνο δουλεύω με πακέτα της forthnet (4 πακέτα) και ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αν είναι δυνατόν δλδ να πιστεύουμε οτι ο ΟΤΕ δίνει βάση στο ποιός είναι ο πελάτης. Το θέμα είναι να μην σου τύχει. Και επειδή βάλαμε αρχές Οκτωβρίου πάνω απο 6 φίλοι πακέτο adsl in a box στην θεσ/νικη (το οποίο είναι και σε προσφορά λόγω ΔΕΘ) και δεν είχε κανείς μα κανείς απολύτως κανένα πρόβλημα μάλλον πρέπει να είσαι γκαντέμης για να σου συμβεί. Και εδώ που τα λέμε το οτι βγαίνει πολύ φθηνότερο είναι και ένας παράγοντας που πρέπει να σπρώξει τους πάντες να πάρουν πακέτο. Πρέπει να έχει κάποιος πολλά λεφτά για πέταμα για να τα δώσει σε adsl εκτός πακέτου...

 

Τέσπα. Νομίζω οτι τουλάχιστον η forthnet έχει το καλύτερο service μακραν στην ελλάδα, οπότε μάλλον για το πρόβλημα του φίλου θα φταίει ο ΟΤΕ.

 

Όσο για τα 5000 τηλεφωνήματα είναι υπερβολή που δημιουργεί εντυπώσεις. Πάω στοίχημα οτι πήρες λιγότερα απο 3 τηλεφωνήματα. Επίσης το οτι περίμενες πολύ ώρα στην αναμονή οφείλεται στο ότι όντως η forthnet έχει πολλούς πελάτες. Φταίει φυσικά γιατί δεν βάζει περισσότερους τηλεφωνητές... Τέλος να πώ ότι επειδή στην γραμμή του ξαδέρφου μου ο οτε είχε κάνει μια ζημιά την οποία ανακαλύψαμε όταν δεν "έμπαινε" το adsl πήραμε τηλ. στην forthnet και σε μισή ώρα από την στιγμή της κλήσης είχαμε τηλ. από ΟΤΕ που μας ειδοποιούσε οτι είχαν κάνει οι ίδιοι μια λάθος κίνηση στην γραμμή την οποία και διόρθωσαν. Αυτά...

Nothing is colder than ice...
Link to comment
Share on other sites

Bayern7 σύνελθε λίγο. :!: Εγώ Εδώ και ενάμιση χρόνο δουλεύω με πακέτα της forthnet (4 πακέτα) και ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αν είναι δυνατόν δλδ να πιστεύουμε οτι ο ΟΤΕ δίνει βάση στο ποιός είναι ο πελάτης. Το θέμα είναι να μην σου τύχει. Και επειδή βάλαμε αρχές Οκτωβρίου πάνω απο 6 φίλοι πακέτο adsl in a box στην θεσ/νικη (το οποίο είναι και σε προσφορά λόγω ΔΕΘ) και δεν είχε κανείς μα κανείς απολύτως κανένα πρόβλημα μάλλον πρέπει να είσαι γκαντέμης για να σου συμβεί. Και εδώ που τα λέμε το οτι βγαίνει πολύ φθηνότερο είναι και ένας παράγοντας που πρέπει να σπρώξει τους πάντες να πάρουν πακέτο. Πρέπει να έχει κάποιος πολλά λεφτά για πέταμα για να τα δώσει σε adsl εκτός πακέτου...

 

Προφανέστατα και κατεφανέστατα δεν έχεις ιδέα και δεν έχει καταλάβεις στο ελάχιστο για τι μιλάω.:rolleyes:

Δεν ειπα ότι ειναι πρόβλημα της forthnet. Αναφέρθηκα στο χρονικό διαστημα και στην ευκολία με την οποία μπορει να ξεπεραστεί το πρόβλημα απο τη στιγμή που θα προκύψει.

 

Τα 2 χρονια και πλεον εμπειρίας μου, δίνουν ιδιαιτερο βάρος στα λόγια μου.

Δεν μπορω να περπατησω με τραβαν οι μήνες πίσω, νεε. :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

Όσο για τα 5000 τηλεφωνήματα είναι υπερβολή που δημιουργεί εντυπώσεις. Πάω στοίχημα οτι πήρες λιγότερα απο 3 τηλεφωνήματα. Επίσης το οτι περίμενες πολύ ώρα στην αναμονή οφείλεται στο ότι όντως η forthnet έχει πολλούς πελάτες. Φταίει φυσικά γιατί δεν βάζει περισσότερους τηλεφωνητές... Τέλος να πώ ότι επειδή στην γραμμή του ξαδέρφου μου ο οτε είχε κάνει μια ζημιά την οποία ανακαλύψαμε όταν δεν "έμπαινε" το adsl πήραμε τηλ. στην forthnet και σε μισή ώρα από την στιγμή της κλήσης είχαμε τηλ. από ΟΤΕ που μας ειδοποιούσε οτι είχαν κάνει οι ίδιοι μια λάθος κίνηση στην γραμμή την οποία και διόρθωσαν. Αυτά...

 

 

Για το παραπάνω μιλάμε πάντα για πακέτο adsl in a box plus...

 

Σου λέω ότι δεν έχει να κάνει με πακέτα η όχι. Έχει να κάνει με το πόσο τυχερός ή άτυχος είσαι. Σίγουρα η εμπείρια σου δίνει βάρος στα λόγια σου και το δέχομαι αλλά πίστεψέ με ότι είναι θέμα τύχης. Ή καλύτερα, έχει να κάνει με τους υπαλλήλους του ΟΤΕ της περιοχής σου. Αν έχουν όρεξη για δουλειά ή για ...

Nothing is colder than ice...
Link to comment
Share on other sites

Μια από τις καλύτερες λύσεις σε ότι αφορά τον ΟΤΕ είναι όσοι έχουμε τέτοιου είδος προβλήματα να αναζητήσουμε στον υδροκέφαλο αυτό οργανισμό φίλους συγγενών ή συγγενείς φίλων ή....τέλος πάντων κάποιους που θα ωθήσουν τα αιτήματα/προβλήματα μας στην επίλυση τους,δηλαδή same old story repeated continuously.......

Και επιπροσθέτως θα ήταν ακόμα πιο καλό για όλους μας εάν οι διάφοροι παροχοί είχαν την ολοκληρωτική διαχείρηση της μετατρεπόμενης γραμμής του ΟΤΕ κανονίζοντας επίσης διαδικαστικά τα διάφορα λογιστικά/οικονομικά ζητήματα που θα προέκυπταν ανάμεσα τους "σιωπηλά".

Βέβαια δεν ξέρω αν τεχνικώς είναι εφικτό κατ'αρχάς να έχουν την απόλυτη πρόσβαση στο δίκτυο τους,μάλλον όχι,οπότε πιαστ'αυγό και κούρευτο...ας ελπίσουμε ότι σύντομα όλα θα γίνονται γρηγορότερα και απλούστερα.

Link to comment
Share on other sites

Όσο για τα 5000 τηλεφωνήματα είναι υπερβολή που δημιουργεί εντυπώσεις. Πάω στοίχημα οτι πήρες λιγότερα απο 3 τηλεφωνήματα.

κοίτα αν δεν ήταν 5000 θα ήταν 500 εκεί κολλάς? :blink: το λιγότερο έκανα κάθε μέρα από 4 τηλεφωνήματα στους αριθμούς της Forthnet (λίγα είναι δηλαδή?) κοντεύω να ακούω στον ύπνο μου τα music themes στην αναμονή και όλα αυτά χωρίς τα τηλέφωνα στον οτέ (btw κάποιος να πει στο dsl help desk του οτε να αλλάξει μουσική στην αναμονή γιατί είναι πολύ μα πάρα πολύ εκνευριστηκή...) στην τελική εκεί μια κοπελιά με έχει μάθει σχεδόν...αφού σκεύτομαι να της ζητήσω ραντεβού άμα μένει κοντά :p έχει ωραία φωνή πάντος :happy:

 

Τέλος να πώ ότι επειδή στην γραμμή του ξαδέρφου μου ο οτε είχε κάνει μια ζημιά την οποία ανακαλύψαμε όταν δεν "έμπαινε" το adsl πήραμε τηλ. στην forthnet και σε μισή ώρα από την στιγμή της κλήσης είχαμε τηλ. από ΟΤΕ που μας ειδοποιούσε οτι είχαν κάνει οι ίδιοι μια λάθος κίνηση στην γραμμή την οποία και διόρθωσαν

και εγώ θέλω αλλά πότε??? ίσως σε κανά μήνα....ήδη έχουν περάσει 14-15μέρες....

Link to comment
Share on other sites

εγώ μέχρι στιγμής ένα ξέρω...από 5/1/2005 περιμένω και ακόμα τπτ...τουλάχιστον αμα είναι να περιμένω κι άλλο για να έχω εγώ το αρνητικό ρεκορ :blink: :cry: ...για την ώρα 19days and counting :/
Link to comment
Share on other sites

τέλος καλό όλα καλλά...βέβαια πόσο καλλα μπορεί να είναι όταν ρωτάς τον τεχνικό που ήρθε σπίτι μου για να μου "φτιάξει" την βλάβη...για την αιτία του προβλήματος και σου λέει ότι το πρόβλημα είναι εξ' αιτίας κάποιου λάθους συνδέσματολογίας πάνω στο dslam???? όταν το άκουσα αυτό πήγα να πέσω κάτω από την ζαλάδα :mad: με 2-3 τηλέφωνα που έκανε η γραμμή έφτιαξε :blink: δηλαδή εγώ έπερνα τις π****ας τα τηλέφωνα για να είναι κάτι τόσο απλό?? που να λύνετε με 2τηλεφωνάκια.... αφήστε δε ότι πήγα έγω στον οτέ για να τους φέρω σπίτι μου γιατί αλλίως θα έρχονταν τον κόκκινο Μάι...όλες αυτές οι μέρες για μια λάθος συνδεσμολογία...τι να πω? κρίμα......

...and the counter stopped at day No 20

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...